Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 09:01
kimmel
kimmel is offline
ik heb 2jaar met een gozer gehad waar ik ech heel veel om geef mja daar is t al 2maanden meej uit....en ik heb dus een andere vriend waar ik nu 1maand meej heb maar ik voel er niet echt veel voor...ik wil me ex terug ik ken um echt niet uit me hoofd krijgen en me ex wil mij ook terug als t goed is.wat moet ik nu me ouders en familie zijn net zo blij dat ik van me ex af ben...want ze zeggen dat je met hem geen toekomst kan krijgen.... en me vrienden mogen um ook niet zo..er is veel gebeurt in die 2jaar..mja ik ken um echt niet uit me hoofd krijgen en ik hou nog steeds van um en wil um terug...mja ik heb nu een vriend waar ik niet zo gek op ben wat moet ik doen voor wie moet ik kiezen ??? thx groetjes xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 09:12
Rioto
jij bent de enige die zo,n beslissing kan maken
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:12
Rubke18
Rubke18 is offline
je moet jezelf niet voor de gek houden
begin daar maar eens mee
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:16
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Misschien stom dat ik het me afvraag, maar heb je ooit wel echt veel om je huidige vriend gegeven? Was het niet meer zoiets van 'Het is uit, en nu móet ik iemand ander hebben!'?

En waarom is het eigenlijk uit gegaan? Denk je dat het nu niet weer om dezelfde reden uit gaat?

Als ik jou was zou ik in ieder geval eerst maar eens duidelijk zijn tegen je huidige vriend. Vertel hem dat het zo niet verder kan. En dan maar eens rustig over die ex nadenken. Zorg er in ieder geval voor dat je je vriend niet aan het lijntje houdt. Niets is erger dan dat!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:35
kimmel
kimmel is offline
jaah het is uit gegaan met me ex omdat we teveel bij elkaar waren bijna elkedag sliep die bij mij thuis hij woonde zowat bij me in huis..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:37
Verwijderd
Weer zo'n typisch geval van ik moet een vriend(in) hebben terwijl het net uit is met een ander en nog steeds geeft om die ander. Tis verdomd lullig voor je nieuwe vriend waar je nu mee bezig bent. Waar is een relatie op gebaseerd, juist vertrouwen en eerlijkheid oa en dat zijn 2 dingen die al niet helemaal goed zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:39
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
kimmel schreef op 21-07-2003 @ 10:35:
jaah het is uit gegaan met me ex omdat we teveel bij elkaar waren bijna elkedag sliep die bij mij thuis hij woonde zowat bij me in huis..
Ehm, als het uit ging omdat jullie zowat bijelkaar woonde, wat wilde jullie later dan gaan doen? Een lat-relatie ofzo? Of willen jullie niet samen oud worden?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:52
Rubke18
Rubke18 is offline
Of probeer het gewoon opnieuw
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:01
Some
Avatar van Some
Some is offline
sja teveel bij elkaar?? Misschien lukte het niet meer omdat jullie teveel bij elkaar waren door ruzies enz, te benauwd. Dan snap ik het. Doe wat jij wil en niet wat je ouders willen. HEt gaat nu om je eigen gevoelens
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:03
kimmel
kimmel is offline
ik voelde helemaal niks meer voor me ex tot dat ik met me vriend kreeg toen begon ik weer iets vooor me ex tevoelen...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:24
Rubke18
Rubke18 is offline
Wel een b-tje lief doen tegen kimmel als ik er niet ben he
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 12:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
van je ex ben jij de enige die kan beslissen, vaak loopt een herkansing op hetzelfde probleem stuk. Maar van je nieuwe vriend, vind ik knap lullig, ik zou het maar zo snel mogelijk uitmaken met hem
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 12:25
Verwijderd
volg je hart,

en laat je niet beinvloeden door je omgeving
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:31
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
goed met je huidige vriend en ex-vriend praten. Willen je ex en jij hetzelfde kan je het opzich proberen. Geef elkaar maar wel meer ruimte dan, wie weet dat het nog wel goed gaat lopen.

Tis trouwens lullig tegenover de vriend die je nu hebt om bij hem te blijven. Uitmaken als je het niet zeker bent met hem. De reden kan je zelf dan ook wel bedenken.

Maar weet je zeker dat dit is wat je wilt? Oud zeer van toen kan weer omhoog komen he. Maar goed, daar kom je maar op 1 manier achter.

Laat je omgeving toch lekker lullen, als jullie bij elkaar willen zijn is dat jullie beslissing!
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:39
LilDushi
LilDushi is offline
Hmm Lastige situatie....

Weet je..., Jij moet die beslissing maken want je wilt met hem en hij ook met jou seg je..., maar ki je vrienden en ouders..., kijk alsz ik in jou schoenen sou staan..., dang sou ik seggen ik ga naar mijn ex en leg t je vriend van NU uit..., wat je ouders en vrienden ook seggen..., Je leeft voor jeself en niet voor hun!! jij moet kiesen wat je wilt je eigen beslissing kunnen maken!! daar hoeven je oudersz of vrienden niet mee te maken te hebben!!
Je moet doeng wat je wilt doeng en wat jij t beste vind!! dang komt allesz goed

sterkte meid

-x-x-x-

LilDushi

-x-x-x
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:55
Rubke18
Rubke18 is offline
Beste kimmel

je moet gewoon veel mensen om informatie vragen en lang met je "gewone" vrienden bellen want die weten hoe je echt bent dat kunnen die paar mensen van het forum ook niet echt zeggen. maar je moet gewoon zelf de keuze maken. En daar kan niemand van zeggen als deze nou goed of fout is, want dat is persoonlijk, en achteraf zul je toch wel zeggen; had ik maar........

sterkte
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 06:59
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 19:08
Psychologie Wat moet ik nu?? :S
*leeg*
14 20-02-2004 10:22
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 17:20
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 14:40
Seksualiteit Wat moet ik nu doen???
ikben16
5 04-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.