Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2003, 15:28
ralph de beest
ralph de beest is offline
heeft er iemand een kunstautobiografie voor me voor ckv
als je hem hebt mail hem dan naar mij the_master_ralph@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2003, 15:36
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Een kunstautobiografie gaat over jezelf. Dit is heel simpel, binnen 10 minuten is het gedaan. Als je niet snapt hoe het moet, kun je het hier heus wel vragen maar je kunt geen autobiografie inleveren die niet van jezelf is.
Stel je voor dat ik jou de mijne stuur, dan krijg je een waar in staat dat ik 3 jaar theater heb gedaan, dans, drum en blokfluit heb gespeelt. Denk je dat ze dat zomaar zullen geloven? Want misschien ben jij wel een voetballer, dan zullen ze vast niet geloven dat je danst ed.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:48
ralph de beest
ralph de beest is offline
hahaha ja ok maar dat ziet mijn leraar niet daar is hij te dom voor haha
maar als ik hem mag graag dan delete ik een paar zinnetjes die totaal niet bij mij passen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 16:43
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Maak het zelf, de tijd die je hebt genomen om je hier aan te melden (dit was je eerste post dus je zal je waarschijnlijk speciaal hiervoor aangemeld hebben), het te posten, te chekken wie er reageert en dan als je het al krijgt te veranderen naar jezelf, is meer dan wanneer je het zelf maakt.
Daarnaast had ik de mijne niet in de computer staan en om het nou te gaan inscannen (als ik het al kan vinden), daar heb ik geen zin in.

Sorry. Waarom maak je niet zelf een als ik mag vragen? Speciale reden voor of gewoon geen zin?
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 20:59
ralph de beest
ralph de beest is offline
ik heb er totaal geen zin in en ik heb zo veel te doen voor school voor de kerstvakantie moet ik 2 boekengelezen hebben wasp reporter gemaakt hebben(als je weet wat dat is) en nog een paar handelingsdelen(dat zijn opdrachten als je die niet maakt mag je de toets niet maken) dus ik heb zoveel te doen.
maarja ik maak er dus zelf wel 1
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat wil jij weten van de forummer onder je?
Verwijderd
499 14-07-2008 21:56
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Kunstautobiografie
5 09-06-2001 17:04
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Kunstautobiografiee?
17 14-03-2001 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.