Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 17:06
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Samaris schreef op 16-11-2004 @ 12:18 :
Surrounded.

Thus, a idiot sits also in the middle.
aN idiot, gekkie
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 17:08
Mawopma XIV
Avatar van Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
DK schreef op 16-11-2004 @ 17:57 :
Blijkbaar heeft Nederland behoefte aan een man zoals PIM FORTUYN!! Het gaat overal mis en Pim had gelijk. Nederland is straks niet meer van Nederlanders en we kunnen ons nergens meer veilig voelen. Als iedereen zich eens zou aanpassen, dan zou het een stuk makkelijker gaan!!!
Nee idd maar op de manier van Pim los je dat niet op. Pim is daar niet de jusite persoon voor, en zeker neit de GROOTSTE NEDERLANDER OOIT
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
DK schreef op 16-11-2004 @ 17:57 :
Blijkbaar heeft Nederland behoefte aan een man zoals PIM FORTUYN!! Het gaat overal mis en Pim had gelijk. Nederland is straks niet meer van Nederlanders en we kunnen ons nergens meer veilig voelen. Als iedereen zich eens zou aanpassen, dan zou het een stuk makkelijker gaan!!!
right...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
DK schreef op 16-11-2004 @ 17:57 :
Blijkbaar heeft Nederland behoefte aan een man zoals PIM FORTUYN!! Het gaat overal mis en Pim had gelijk. Nederland is straks niet meer van Nederlanders en we kunnen ons nergens meer veilig voelen. Als iedereen zich eens zou aanpassen, dan zou het een stuk makkelijker gaan!!!
Fok, wat ben jij een platschedel
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:10
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Oh god, ik ga emigreren, ik was al verbaasd dat die man in de top 10 terrecht was gekomen, maar dit is ronduit belachelijk!
Buiten dat is het waar over de stemming, die werdt om 11 uur gesloten, ik had om half elf 2 sms-jes gestuurd op willem van Oranje en kreeg pas na 11-en dat die waren afgeleverd, lekker dus zo!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:13
Mawopma XIV
Avatar van Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Ik heb nooit iets turg gehoord triest hoor. Ik hoop dat de KRO het nog gaat recht zetten. Als je PC's crahsen zeg dat dan en geef dat toe. Ga niet rustgiverder dan heb je ook geen gevoel waar je over beslist.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:15
Mawopma XIV
Avatar van Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
DK schreef op 16-11-2004 @ 17:57 :
Blijkbaar heeft Nederland behoefte aan een man zoals PIM FORTUYN!! Het gaat overal mis en Pim had gelijk. Nederland is straks niet meer van Nederlanders en we kunnen ons nergens meer veilig voelen. Als iedereen zich eens zou aanpassen, dan zou het een stuk makkelijker gaan!!!
Ik heb de dag sinds dit topic is gestart nog geen intelligente Fortuynist gezien hier, of bestaan die niet...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:15
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
'Pim Fortuyn toch niet de Grootste Nederlander'

Uitgegeven: 16 november 2004 16:40
Laatst gewijzigd: 16 november 2004 16:40

AMSTERDAM - Als ook alle stemmen zouden worden meegeteld die nog na de uitzending van "De grootste Nederlander " zijn binnengekomen dan zou Willem van Oranje de uiteindelijke winnaar zijn geworden, zo meldt de KRO in een persbericht.

Het probleem van de cijfers is veroorzaakt door 'langzame' computers, die na de uitzending nog nieuwe gegevens produceerden. En dat heeft te maken met een beveiliging die was ingebouwd om frauderen te voorkomen. Tijdens de uitzending kon alleen gestemd worden via een vaste telefoonlijn of via de mobiele telefoon. Alle kiezers konden maximaal 6 stemmen uitbrengen en de computers controleerden of dit aantal niet werd overschreden.

Daardoor ontstond evenwel vertraging in de verwerking van de gegevens met als resultaat dat de telefoonlijnen geblokkeerd raakten. Toen de uitzending werd afgesloten stond Pim Fortuyn aan kop en werd hij onder het toeziend oog van de notaris als winnaar aangewezen.

Volgens de officiële telling had Fortuyn op dat moment bijna 115.000 stemmen en Willem van Oranje 111.000 en daarmee was Fortuyn 'de grootste', maar telling van de stemmen na de uitzending geeft aan dat Pim Fortuyn 130.000 stemmen heeft en Willem van Oranje 161.000.

De KRO heeft besloten de afgesproken procedure te respecteren, en geen wijziging te brengen in de uitslag zoals die tijdens de uitzending is gepubliceerd.
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:16
Mawopma XIV
Avatar van Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 16-11-2004 @ 18:15 :
'Pim Fortuyn toch niet de Grootste Nederlander'

Uitgegeven: 16 november 2004 16:40
Laatst gewijzigd: 16 november 2004 16:40

AMSTERDAM - Als ook alle stemmen zouden worden meegeteld die nog na de uitzending van "De grootste Nederlander " zijn binnengekomen dan zou Willem van Oranje de uiteindelijke winnaar zijn geworden, zo meldt de KRO in een persbericht.

Het probleem van de cijfers is veroorzaakt door 'langzame' computers, die na de uitzending nog nieuwe gegevens produceerden. En dat heeft te maken met een beveiliging die was ingebouwd om frauderen te voorkomen. Tijdens de uitzending kon alleen gestemd worden via een vaste telefoonlijn of via de mobiele telefoon. Alle kiezers konden maximaal 6 stemmen uitbrengen en de computers controleerden of dit aantal niet werd overschreden.

Daardoor ontstond evenwel vertraging in de verwerking van de gegevens met als resultaat dat de telefoonlijnen geblokkeerd raakten. Toen de uitzending werd afgesloten stond Pim Fortuyn aan kop en werd hij onder het toeziend oog van de notaris als winnaar aangewezen.

Volgens de officiële telling had Fortuyn op dat moment bijna 115.000 stemmen en Willem van Oranje 111.000 en daarmee was Fortuyn 'de grootste', maar telling van de stemmen na de uitzending geeft aan dat Pim Fortuyn 130.000 stemmen heeft en Willem van Oranje 161.000.

De KRO heeft besloten de afgesproken procedure te respecteren, en geen wijziging te brengen in de uitslag zoals die tijdens de uitzending is gepubliceerd.
3e keer ;}
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
DK schreef op 16-11-2004 @ 17:27 :
Hoezo vernederen we ons eigen land? Kom op zeg, als er ooit 1 politicus in dit land is geweest die ervoor gezorgd heeft dat de mensen zich weer gingen bemoeien met de politiek en dat de politiek weer ging leven onder de mensen, dan is het PIM FORTUYN wel geweest!! Een man die stond voor zijn eigen mening en openheid en die bergen respect heeft gekregen van vele mensen! Een man die het nog heel ver had kunnen schoppen in de wereld van de politiek omdat er eigenlijk eens iemand eerlijk en recht voor zn raap was! Geef eens toe; Nederland is toch toe aan iemand die eerlijk en duidelijk is?! Kijk nu eens wat er voor een chaos aan het ontstaan is? Daaruit blijkt toch meer dan een beetje dat Pim gewoon gelijk had? Nederland wordt onveilig!! Pim Foruyn was een man die wist wat er onder de mensen leefde... Hij wist mensen te prikkelen om voor hun meningen uit te komen.. Hij is de man die nog lang in de gedachten van het volk zal blijven... Respect is wat hij verdient!!
Je 'argumentatie' berust op een groot aantal onjuiste premissies en suggestief gebabbel. Laten we het bovenstaande eens analyseren.

1. 'Het is goed als mensen zich bemoeien met politiek en politiek "leeft" onder de mensen.'
- Hoezo? Onderbouwing graag.

2. 'Pim Fortuyn had het ver kunnen schoppen in de politiek, omdat hij recht voor zijn raap was.'
- Irrelevant en suggestief. Bovendien niet ondersteund door feiten - toon maar aan dat iemand die 'recht voor zijn raap is' meer kans van slagen heeft in de politiek.

3. 'Geef eens toe; Nederland is toch toe aan iemand die eerlijk en duidelijk is.'
- Waarom zou dat zo zijn? Ik niet in ieder geval.

4. 'Kijk nu eens wat er voor een chaos aan het ontstaan is.'
- Welke chaos?

5. 'Daaruit blijkt toch meer dan een beetje dat Pim gewoon gelijk had?'
- Omdat ik mijn veters strik, eet Johan een banaan. De relatie met de gesuggereerde chaos en Fortuyn ontbreekt volledig.

6. 'Nederland wordt onveilig.'
- Dit is strijdig met de langetermijntrend van dalingen van de criminaliteit.

7. 'Pim Foruyn was een man die wist wat er onder de mensen leefde... Hij wist mensen te prikkelen om voor hun meningen uit te komen.'
- Ik heb een idioot als Fortuyn niet nodig om voor mijn mening uit te komen. Jij blijkbaar wel. Bovendien denk ik dat de gemiddelde boerenlul ook wel weet "wat er onder de mensen leeft".

8. 'Respect is wat hij verdient.'
- Lege opmerking, die bovendien niet volgt uit je 'argumentatie'.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:25
PowerFlower
Avatar van PowerFlower
PowerFlower is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
jdiezrequejo schreef op 15-11-2004 @ 23:51 :
Dus moeten die maar weg. En moeten de GOEDEN er onder lijden..

Zo is dat toch overal? De goeden lijden onder de slechten.
--------------------------------------------------------------------------------



Of iemand goed is, is voor iedereen anders.
Verder is het niet reeel om op een dooie te stemmen, want hij komt er toch niet van terug.
Ik ben ook niet zo blij dat er zoveel allochtonen zijn, maar Pim Fortuyn profiteerde van de situatie om zelf hogerop te komen.
__________________
Beestje.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:25
Verwijderd
Wat was eigenlijk het nut van die verkiezing? Ik bedoel, ze zijn toch bijna allemaal dood
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:32
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Dat de beste man "respect" (yuck) verdient: oké, hij heeft in korte tijd de boel stevig op stelten gezet. Wat nodig was.

MAAR OM HEM GVD UIT TE ROEPEN TOT GROOTSTE NEDERLANDER OOIT IS OP ZIJN ZACHTST GEZEGD COMPLETE KOLDER.

Of hij opgenomen zal worden in de annalen van de geschiedenis, moet blijken. En als dat dan al gebeurt, dan moet zijn rol nog worden bepaald worden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:40
DK
DK is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-11-2004 @ 18:20 :
Je 'argumentatie' berust op een groot aantal onjuiste premissies en suggestief gebabbel. Laten we het bovenstaande eens analyseren.

1. 'Het is goed als mensen zich bemoeien met politiek en politiek "leeft" onder de mensen.'
- Hoezo? Onderbouwing graag.

2. 'Pim Fortuyn had het ver kunnen schoppen in de politiek, omdat hij recht voor zijn raap was.'
- Irrelevant en suggestief. Bovendien niet ondersteund door feiten - toon maar aan dat iemand die 'recht voor zijn raap is' meer kans van slagen heeft in de politiek.

3. 'Geef eens toe; Nederland is toch toe aan iemand die eerlijk en duidelijk is.'
- Waarom zou dat zo zijn? Ik niet in ieder geval.

4. 'Kijk nu eens wat er voor een chaos aan het ontstaan is.'
- Welke chaos?

5. 'Daaruit blijkt toch meer dan een beetje dat Pim gewoon gelijk had?'
- Omdat ik mijn veters strik, eet Johan een banaan. De relatie met de gesuggereerde chaos en Fortuyn ontbreekt volledig.

6. 'Nederland wordt onveilig.'
- Dit is strijdig met de langetermijntrend van dalingen van de criminaliteit.

7. 'Pim Foruyn was een man die wist wat er onder de mensen leefde... Hij wist mensen te prikkelen om voor hun meningen uit te komen.'
- Ik heb een idioot als Fortuyn niet nodig om voor mijn mening uit te komen. Jij blijkbaar wel. Bovendien denk ik dat de gemiddelde boerenlul ook wel weet "wat er onder de mensen leeft".

8. 'Respect is wat hij verdient.'
- Lege opmerking, die bovendien niet volgt uit je 'argumentatie'.

Jou reactie zegt meer dan genoeg..... Je verwijt mij dat ik nergens argumenten aan geef, maar je hebt er zelf ook geen! Je bekijkt de zaken nogal zwart/wit moet ik zeggen. Deze man heeft niet voor niks zoveel aandacht gekregen en het is ook volkomen onzin om te zeggen dat hij het "gebruikte" om er zelf beter van te worden. Hij wilde de mensen helpen! De gemiddelde "boerenlul" zoals jij het wil noemen (nogal respectloos vind ik persoonlijk) weet misschien enkele dingen, maar lang niet alles. Politiek moet leven onder de mensen omdat we niet klakkeloos hoeven aan te nemen dat alles wat ministers zeggen juist is. Er zijn zoveel problemen in de huidige samenleving en niemand kan dat ontkennen. Het varieert van problemen op de wegen tot de multiculturele samenleving en van zinloos geweld tot aan terroristisch geweld. De gebeurtenissen met aanslagen op moskeeën, brandstichtingen, het plaatsen van hakenkruizen op scholen en andere gebouwen, het moorden, het zinloos geweld en heel veel andere zaken bevestigen dit in alle maten!!! IS DIT GEEN CHAOS??? En een opmerking als; "ik niet in ieder geval" lijkt me hier volkomen overbodig. Ook jij bent maar één van de 20 miljoen mensen die in Nederland wonen en het lijkt me dan ook een bedroefde argumentatie. Kijk voortaan eerst even naar je eigen stuk en geef vervolgens zinnig commentaar.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
DK schreef op 16-11-2004 @ 18:40 :
Jou reactie zegt meer dan genoeg..... Je verwijt mij dat ik nergens argumenten aan geef, maar je hebt er zelf ook geen!
degene die een bewering doet is degene die zijn stelling zal moeten bewijzen, of heb ik nu de basis van argumenteren fout?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
DK schreef op 16-11-2004 @ 18:40 :
Jou reactie zegt meer dan genoeg..... Je verwijt mij dat ik nergens argumenten aan geef, maar je hebt er zelf ook geen! Je bekijkt de zaken nogal zwart/wit moet ik zeggen. Deze man heeft niet voor niks zoveel aandacht gekregen en het is ook volkomen onzin om te zeggen dat hij het "gebruikte" om er zelf beter van te worden. Hij wilde de mensen helpen! De gemiddelde "boerenlul" zoals jij het wil noemen (nogal respectloos vind ik persoonlijk) weet misschien enkele dingen, maar lang niet alles. Politiek moet leven onder de mensen omdat we niet klakkeloos hoeven aan te nemen dat alles wat ministers zeggen juist is. Er zijn zoveel problemen in de huidige samenleving en niemand kan dat ontkennen. Het varieert van problemen op de wegen tot de multiculturele samenleving en van zinloos geweld tot aan terroristisch geweld. De gebeurtenissen met aanslagen op moskeeën, brandstichtingen, het plaatsen van hakenkruizen op scholen en andere gebouwen, het moorden, het zinloos geweld en heel veel andere zaken bevestigen dit in alle maten!!! IS DIT GEEN CHAOS??? En een opmerking als; "ik niet in ieder geval" lijkt me hier volkomen overbodig. Ook jij bent maar één van de 20 miljoen mensen die in Nederland wonen en het lijkt me dan ook een bedroefde argumentatie. Kijk voortaan eerst even naar je eigen stuk en geef vervolgens zinnig commentaar.
als pim niet had zitten zeiken dat nl vol was waren die rellen er ook niet hoor
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:03
goodfella
goodfella is offline
is dit een grap van de belgen ofzo???
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
*Zucht*

Nou ja, die verkiezingen waren toch één grote farce. Ik bedoel, met namen als Anne Frank, Vincent van Gogh, Rembrandt van Rijn, Johan Cruyf en Pim Fortuyn in de Top 10 weet je als fatsoenlijke burger al dat je zo'n show alleen moet bekijken als je high & dronken bent.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:13
fractuur
fractuur is offline
Poll van msn.nl, niet echt betrouwbaar mar tóch.

Is Pim Fortuyn terecht tot grootste Nederlander gekozen?

Ja, hij heeft veel voor ons land betekend

75%
16694 stemmen

Nee, zijn we helemaal gek geworden?

25%
5676 stemmen

__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
DK schreef op 16-11-2004 @ 18:40 :
Jou reactie zegt meer dan genoeg..... Je verwijt mij dat ik nergens argumenten aan geef, maar je hebt er zelf ook geen! Je bekijkt de zaken nogal zwart/wit moet ik zeggen. Deze man heeft niet voor niks zoveel aandacht gekregen en het is ook volkomen onzin om te zeggen dat hij het "gebruikte" om er zelf beter van te worden.
Is dat onzin? Volgens mij is dat conform de feiten.
Citaat:
Hij wilde de mensen helpen!
Hij wilde premier worden.
Citaat:
De gemiddelde "boerenlul" zoals jij het wil noemen (nogal respectloos vind ik persoonlijk) weet misschien enkele dingen, maar lang niet alles. Politiek moet leven onder de mensen omdat we niet klakkeloos hoeven aan te nemen dat alles wat ministers zeggen juist is.
Wat heeft het één met het ander te maken?
Citaat:
Er zijn zoveel problemen in de huidige samenleving en niemand kan dat ontkennen. Het varieert van problemen op de wegen tot de multiculturele samenleving en van zinloos geweld tot aan terroristisch geweld. De gebeurtenissen met aanslagen op moskeeën, brandstichtingen, het plaatsen van hakenkruizen op scholen en andere gebouwen, het moorden, het zinloos geweld en heel veel andere zaken bevestigen dit in alle maten!!! IS DIT GEEN CHAOS???
Nee, dat is geen chaos. Dat zijn gewoon enkele problemen. Er is totaal geen reden voor paniek(zaaierij).
Citaat:
En een opmerking als; "ik niet in ieder geval" lijkt me hier volkomen overbodig. Ook jij bent maar één van de 20 miljoen mensen die in Nederland wonen en het lijkt me dan ook een bedroefde argumentatie. Kijk voortaan eerst even naar je eigen stuk en geef vervolgens zinnig commentaar.
Reageer dan eerst op mijn vraag - dat een politicus 'eerlijk' moet zijn lijkt me nogal logisch, en dat hij 'duidelijk' moet zijn eerder ongewenst dan gewenst.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
OMDAT HET NIET VAAK GENOEG GEZEGD KAN WORDEN

http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00148497

Willem van Oranje kreeg na afloop meeste stemmen
16 november 2004, 17:23:45

HILVERSUM (ANP) - Als het rechtstreekse programma De Grootste Nederlander maandagavond langer had geduurd, dan was Willem van Oranje winnaar geworden van die verkiezing en niet Pim Fortuyn. Dat meldde de KRO dinsdag.

Voor het einde van uitzending kwam het aantal stemmen voor Fortuyn uit op bijna 115.000 en voor Willem van Oranje op 111.000. Daarmee was Fortuyn onmiskenbaar de grootste, aldus de KRO. Na de uitzending waren de rollen omgedraaid. Er kwamen nog zoveel stemmen binnen dat Willem van Oranje uitkwam op 161.000 en Fortuyn bleef steken op 130.000.

De KRO wil zich echter aan de vooraf afgesproken procedure houden dat alleen de stemmen tellen die tijdens de uitzending op Nederland 1 zijn binnengekomen.

Computers

Volgens de omroep is het probleem van de uiteenlopende cijfers veroorzaakt door computers die na de uitzending nog nieuwe gegevens produceerden. Dat had te maken met een beveiliging die was ingebouwd om frauderen te voorkomen. Tijdens de uitzending kon alleen gestemd worden via een vaste telefoonlijn of via de mobiele telefoon. Kiezers konden maximaal zes stemmen uitbrengen. Computers controleerden of dit aantal niet werd overschreden.

,,Daardoor ontstond vertraging in de verwerking van de gegevens met als resultaat dat de telefoonlijnen geblokkeerd raakten. Als noodgreep werd tijdens de uitzending besloten alsnog het stemmen per SMS toe te staan. Daardoor werden er op het hoogtepunt van de finale in korte tijd zoveel berichten tegelijk verzonden dat opnieuw vertraging ontstond in de verwerking van de gegevens'', aldus de KRO.

----------------------------------------------

En het doet me allemaal erg Florida 2000-erig aan.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:10
Verwijderd
Mephistoles, je kan ook doorslaan met je argumentatie gelul.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:39
waaromniet?
waaromniet? is offline
En wel 5 minuten voor het sluiten nog even aangeven dat je nog moet bellen/sms'en

Als ik dat gedaan had zou ik m'n geld terug vragen.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
angela123 schreef op 16-11-2004 @ 16:44 :
Hahaha mensjes die 250x gaan smsen om JIM te laten winnen bij Idols
Precies...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2004 @ 20:03 :
Erg interessant, maar regels zijn regels. Iedereen wist dat de verkiezing die avond zou zijn, en wie niet op tijd belde, is gewoon stom geweest. Regels zijn regels.

Bovendien is het erg kinderachtig om eerst te stellen dat deze verkiezing onzinnig is en irrelevant, en later te proberen om je gelijk te halen door een andere winnaar naar voren te schuiven.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Snees schreef op 16-11-2004 @ 21:41 :
Erg interessant, maar regels zijn regels. Iedereen wist dat de verkiezing die avond zou zijn, en wie niet op tijd belde, is gewoon stom geweest. Regels zijn regels.
Nah, de telefoons waren "overloaded", dat was het probleem.

Maar waarom zouden we ons hier druk om maken?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Snees schreef op 16-11-2004 @ 21:41 :
Erg interessant, maar regels zijn regels. Iedereen wist dat de verkiezing die avond zou zijn, en wie niet op tijd belde, is gewoon stom geweest. Regels zijn regels.

Bovendien is het erg kinderachtig om eerst te stellen dat deze verkiezing onzinnig is en irrelevant, en later te proberen om je gelijk te halen door een andere winnaar naar voren te schuiven.
Mensen hadden juist wel op tijd gebeld/gesmst, maar was niet op tijd door de KRO verwerkt.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:57
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik was al bijna bang dat ik de enige zou zijn die zich gisteravond dood schrok! Dit topic stelt me dan weer enigzins gerust.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Snees schreef op 16-11-2004 @ 21:41 :
Erg interessant, maar regels zijn regels. Iedereen wist dat de verkiezing die avond zou zijn, en wie niet op tijd belde, is gewoon stom geweest. Regels zijn regels.

Bovendien is het erg kinderachtig om eerst te stellen dat deze verkiezing onzinnig is en irrelevant, en later te proberen om je gelijk te halen door een andere winnaar naar voren te schuiven.
1.) Er is door de presentatoren gezegd dat je tot het einde van de finale kon stemmen. Dat sommige stemmen dan niet meegeteld worden, is niet de schuld van de stemmers, maar van de KRO.
2.) Ik heb nooit gezegd dat de wedstrijd onzinnig en irrelevant is. Ik heb me er niet voor niets zo druk om gemaakt.

Laatst gewijzigd op 16-11-2004 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 15-11-2004 @ 23:29 :
Ik
Serieus? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 22:40
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
GinnyPig schreef op 16-11-2004 @ 16:47 :
Van http://nu.nl/news.jsp?n=443284&c=10

'Pim Fortuyn toch niet de Grootste Nederlander'
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 22:56
professor2
professor2 is offline
LPF-Tweedekamerlid Herben reageerde verontwaardigd. Volgens hem is het 'ongeloofwaardig' dat de KRO achteraf met een andere winnaar dan Fortuyn op de proppen komt. Hij vergeleek voor Radio 1 de gang van zaken met 'verkiezingen in een Zuid-Amerikaanse bananendictatuur'. Ook vindt hij dat de KRO 'klungelwerk' heeft geleverd bij de verwerking van de gegevens.


Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 00:07
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 16-11-2004 @ 23:56 :
LPF-Tweedekamerlid Herben reageerde verontwaardigd. Volgens hem is het 'ongeloofwaardig' dat de KRO achteraf met een andere winnaar dan Fortuyn op de proppen komt. Hij vergeleek voor Radio 1 de gang van zaken met 'verkiezingen in een Zuid-Amerikaanse bananendictatuur'. Ook vindt hij dat de KRO 'klungelwerk' heeft geleverd bij de verwerking van de gegevens.


Hoezeer ik Mat Herben ook een sufferd vind, hier heeft hij wel gewoon gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 00:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 17-11-2004 @ 01:07 :
Hoezeer ik Mat Herben ook een sufferd vind, hier heeft hij wel gewoon gelijk in.
Dat het een niveau van een bananenrepubliek had, niet dat het persé ongeloofwaardig is.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-11-2004 @ 01:08 :
Dat het een niveau van een bananenrepubliek had, niet dat het persé ongeloofwaardig is.
Nou, ik kan me voorstellen dat Marcel van Dam, Paul Witteman en kornuiten het bijzonder slecht kunnen verteren. En die groep heeft overal toch een behoorlijke vinger in de pap, hehe.

Ik sluit dan ook dit soort achterkamertjescorrecties niet uit, hehe.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 00:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 17-11-2004 @ 01:16 :
Nou, ik kan me voorstellen dat Marcel van Dam, Paul Witteman en kornuiten het bijzonder slecht kunnen verteren. En die groep heeft overal toch een behoorlijke vinger in de pap, hehe.

Ik sluit dan ook dit soort achterkamertjescorrecties niet uit, hehe.
Die werken wel allemaal bij de VARA en niet bij de KRO, he.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-11-2004 @ 01:17 :
Die werken wel allemaal bij de VARA en niet bij de KRO, he.
De Lange Arm der Rooie Rakkers reikt misschien wel verder dan je durft te dromen.

Offtopic: Trouwens, je had er wel vanuit mogen gaan dat ik dat wist, hoor. Maar goed, ik zal d'r niet zwaar aan tillen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 00:31
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mawopma XIV schreef op 16-11-2004 @ 11:21 :
Ik maak me wel druk, het heeft wel degelijk invloed op het imago van Nederland. Wij zijn al niet al te veel gerespecteerd in de EU maar dit zal er zeker niet aan bijdragen dit te vergroten. Wie voor jou de grootste Nederland is maakt mij weinig uit, maar ik vind wel dat we er over na moeten denken. Dit soort dingen gebeuren niet zomaar.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat er geen grootste Nederlander is. En ik maak me liever druk om zaken die er wel toe doen.
Ik hoorde vanavond op de radio ook een historicus, die was verbijsterd dat Pim was gekozen en niet bijv Willem van Oranje. Hij ging zowat door het lint. Het wordt tijd dat zulke mensen weer een zinnige dagelijkse bezigheid krijgen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 09:16
Verwijderd
Wat zal die broer van pim zich schamen *leedvermaak*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:16
Verwijderd
Hahaha

Helaas komt dat bericht iets te laat. We zijn nu alweer voor de zoveelste keer het lachertje van Europa vanwege die kale pleenicht.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 17-11-2004 @ 10:16 :
Wat zal die broer van pim zich schamen *leedvermaak*
Ik denk eigenlijk dat Fortuyn -himself- zich ook omdraait in zijn graf.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 17-11-2004 @ 13:19 :
Ik denk eigenlijk dat Fortuyn -himself- zich ook omdraait in zijn graf.
Die had waarschijnlijk na de eerste verkiezingsnederlaag de hele LPF al opgedoekt en was gewoon de politiek uitgestapt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 17-11-2004 @ 01:07 :
Hoezeer ik Mat Herben ook een sufferd vind, hier heeft hij wel gewoon gelijk in.
Waarom dat dan weer? Je kunt toch wel vertellen wat er achteraf nog geconcludeerd is? En ze hebben toch niets aan het oordeel veranderd? Ze hadden alleen gewoon meer lijnen open moeten zetten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-11-2004 @ 13:20 :
Die had waarschijnlijk na de eerste verkiezingsnederlaag de hele LPF al opgedoekt en was gewoon de politiek uitgestapt.
Dat lijkt me wel, jah.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:40
Iceracer
Iceracer is offline
Citaat:
Mawopma XIV schreef op 15-11-2004 @ 23:22 :
Net gehoord ik schaam me voor Nederland dit had nooit moeten gebeuren.
Waarom dat?
ik heb niets tegen buitenlanders, maar hij was de eerste man in de politiek die écht zijn mening gaf over bepaalde zaken.

De rest deed dat niet en hij wel.
Blijkbaar zijn al die andere mensen uit de politiek te bang om hun eigen mening te geven.
__________________
Holland is the place where you can ask the police to light your joint of the street
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-11-2004 @ 13:20 :
Die had waarschijnlijk na de eerste verkiezingsnederlaag de hele LPF al opgedoekt en was gewoon de politiek uitgestapt.
Ik denk dat die zich zou schamen voor al dat (Fortuyn)aanhang.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Iceracer schreef op 17-11-2004 @ 13:40 :
Waarom dat?
ik heb niets tegen buitenlanders, maar hij was de eerste man in de politiek die écht zijn mening gaf over bepaalde zaken.
Wat een bullshit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Iceracer schreef op 17-11-2004 @ 13:40 :

De rest deed dat niet en hij wel.
Blijkbaar zijn al die andere mensen uit de politiek te bang om hun eigen mening te geven.
Niet iedereen heeft de zelfde mening.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:00
Mawopma XIV
Avatar van Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Snees schreef op 16-11-2004 @ 21:41 :
Erg interessant, maar regels zijn regels. Iedereen wist dat de verkiezing die avond zou zijn, en wie niet op tijd belde, is gewoon stom geweest. Regels zijn regels.

Bovendien is het erg kinderachtig om eerst te stellen dat deze verkiezing onzinnig is en irrelevant, en later te proberen om je gelijk te halen door een andere winnaar naar voren te schuiven.
Ze hadden op zijn minst nog even kunnen zeggen. Nu is het zeker weg gegooid geld :/
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:03
Mawopma XIV
Avatar van Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
FAFA schreef op 17-11-2004 @ 01:31 :
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat er geen grootste Nederlander is. En ik maak me liever druk om zaken die er wel toe doen.
Ik hoorde vanavond op de radio ook een historicus, die was verbijsterd dat Pim was gekozen en niet bijv Willem van Oranje. Hij ging zowat door het lint. Het wordt tijd dat zulke mensen weer een zinnige dagelijkse bezigheid krijgen.
Whahaha kom dan niet hier en ga zelf wat ''zinnigs'' doen. Hoeveel zinnige tijd heb jij wel neit verspild aan het lezen van dit topic wat zonde. En zoals ik al zei het heeft wel invloed, vind ik dan. lees maar terug voor argumenten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap AIVD-materiaal: Fortuyn zou seks hebben gehad met minderjarigen
sjakodrako
166 19-12-2005 11:52
De Kantine Wie vind jij nou de Grootste Nederlander ever?
LadyBoss
194 21-11-2004 23:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De grootste nederlander?
nicoletjuh
45 13-10-2004 18:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ik heb begrip voor Volkert (deel II)
Kubstudent
272 09-04-2003 10:36
De Kantine op wat voor momenten schamen jullie je als nederlander?
fruitmand
75 12-05-2002 11:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap pimmetje zakt
maantje_2
2 23-03-2002 13:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.