Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2005, 19:53
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2005 @ 20:51 :

Maar toch, als de PvdA nou veel burgemeesters in haar gelederen heeft en dat is de reden dat ze tegen hebben gestemd - waarom niet?
Vind jij het een keuze die ze op een goede manier aan de kiezers kunnen uitleggen dat ze niet willen dat de kiezer de burgemeester kiest omdat een aantal PvdA burgemeesters bang zijn om hun baantje te verliezen?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2005, 19:54
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 20:52 :
Daar zit wel wat in. Sorry, oh almachtige Nare man
Kun je beter je excuses aan mij aanbieden aap.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 20:52 :
Daar zit wel wat in. Sorry, oh almachtige Nare man


Wat mij met name irriteert is het feit dat de voorstanders van dit onderwerp menen te mogen bepalen voor de tegenstanders op welke gronden ze mogen tegenstemmen. Als je iets in een hoofdelijke stemming brengt dan zijn alle redenen legitiem.

Er bestaat niet zoiets als het uit elkaar rafelen van motieven totdat je alleen nog maar 'eigenlijke' gronden hebt om voor of tegen te stemmen. Als je dat verschijnsel wilt vermijden moet je ergens niet over laten stemmen maar er over blijven onderhandelen totdat je iedereen 'om' hebt gekregen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:55
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 20:51 :
Bah, wat dom
En wat een bijzondere e constructieve reply vriend!

Edit: hoe noem jij de acties van de PvdA dan? Verantwoordelijk, uitlegbaar, logisch? Laat me niet lachen man
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 20:53 :
Vind jij het een keuze die ze op een goede manier aan de kiezers kunnen uitleggen dat ze niet willen dat de kiezer de burgemeester kiest omdat een aantal PvdA burgemeesters bang zijn om hun baantje te verliezen?
Waarom zouden ze dit aan de kiezer moeten uitleggen? De Tweede Kamer is niet en de Eerste Kamer al helemaal niet tijdens de rit verantwoording schuldig aan de burger. Dat komt pas aan het licht bij de volgende verkiezingen. Als de PvdA hiermee een misstap heeft gemaakt en het alleen maar heeft gedaan om haar burgemeesters het handje boven het hoofd te houden, en de burger vindt dat zo belangrijk dat hij de PvdA massaal wegstemt, dan zijn dat de consequenties.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:56
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hmm, kijken Boris hem volgt...

Wouter wrijft met zijn handen!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:56
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 20:54 :
Kun je beter je excuses aan mij aanbieden aap.
Ik verlaag me niet tot jou niveau, wat betreft schelden.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:56
nimidewi
nimidewi is offline
kweenie hoor, maar wat moet je nou helemaal met een gekozen burgemeester... nog vaker naar de stembus. laat die gast nou mar lekker door de kanegin gekozen worden, scheelt ons weer moeite doen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2005 @ 20:56 :
Hmm, kijken Boris hem volgt...

Wouter wrijft met zijn handen!
Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:57
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
nimidewi schreef op 23-03-2005 @ 20:56 :
kweenie hoor, maar wat moet je nou helemaal met een gekozen burgemeester... nog vaker naar de stembus. laat die gast nou mar lekker door de kanegin gekozen worden, scheelt ons weer moeite doen.
Spelling?

Welkom op het forum!
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:58
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2005 @ 20:56 :
Hmm, kijken Boris hem volgt...

Wouter wrijft met zijn handen!
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2005 @ 20:57 :
Inderdaad!
Dit is nou ECHT politiek.

Zal me niet verbazen als deze hele opzet door Bos zelf is bedacht en door Noten mede mogelijk is gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:59
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 20:56 :
Ik verlaag me niet tot jou niveau, wat betreft schelden.
Ik zag zojuist anders een bijzonder laag niveau van jouw kant
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:59
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Matjong schreef op 23-03-2005 @ 20:59 :
Ik zag zojuist anders een bijzonder laag niveau van jouw kant
Ik begin niet met schelden, ik zeg gewoon waar het op staat!
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:00
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2005 @ 20:54 :


Wat mij met name irriteert is het feit dat de voorstanders van dit onderwerp menen te mogen bepalen voor de tegenstanders op welke gronden ze mogen tegenstemmen. Als je iets in een hoofdelijke stemming brengt dan zijn alle redenen legitiem.

Er bestaat niet zoiets als het uit elkaar rafelen van motieven totdat je alleen nog maar 'eigenlijke' gronden hebt om voor of tegen te stemmen. Als je dat verschijnsel wilt vermijden moet je ergens niet over laten stemmen maar er over blijven onderhandelen totdat je iedereen 'om' hebt gekregen.
Je slaat de plank weer mis. Natuurlijk mag de PvdA puur vanuit eigen belang stemmen tegen de gekozen burgemeester, terwijl men drie keer daarvoor wel voor heeft gestemd. Het staat echter de voorstanders van staatsrechtelijke hervormingen vrij om de PvdA daarop de bekritiseren.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 23-03-2005 @ 21:00 :
Je slaat de plank weer mis. Natuurlijk mag de PvdA puur vanuit eigen belang stemmen tegen de gekozen burgemeester, terwijl men drie keer daarvoor wel voor heeft gestemd. Het staat echter de voorstanders van staatsrechtelijke hervormingen vrij om de PvdA daarop de bekritiseren.
En waarom is dat dan de plank misslaan? Ik beweer precies wat jij in het tweede gedeelte van jouw post zegt. Ik heb ook niet de pretentie jou te verbieden de PvdA te bekritiseren (ik vind het wel onterecht, maar dat is een andere discussie).
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:02
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2005 @ 20:55 :
Waarom zouden ze dit aan de kiezer moeten uitleggen? De Tweede Kamer is niet en de Eerste Kamer al helemaal niet tijdens de rit verantwoording schuldig aan de burger. Dat komt pas aan het licht bij de volgende verkiezingen. Als de PvdA hiermee een misstap heeft gemaakt en het alleen maar heeft gedaan om haar burgemeesters het handje boven het hoofd te houden, en de burger vindt dat zo belangrijk dat hij de PvdA massaal wegstemt, dan zijn dat de consequenties.
Ze hebben heel wat uit te leggen als het kabinet vannacht valt lijkt mij zo, en ook al heeft de Eerste Kamer een nog indirecte band met de kiezer zal menig Nederlander dat niet zo zien en de PvdA in zijn geheel er voor verantwoordelijk houden, wat mij niet meer dan redelijk lijkt aangezien de o zo grote leider van de PvdA zijn eerste kamer fractie niet eens heeft kunnen overtuigen van het nut om voor de grondwetswijziging te stemmen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:03
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 21:02 :
Ze hebben heel wat uit te leggen als het kabinet vannacht valt lijkt mij zo, en ook al heeft de Eerste Kamer een nog indirecte band met de kiezer zal menig Nederlander dat niet zo zien en de PvdA in zijn geheel er voor verantwoordelijk houden, wat mij niet meer dan redelijk lijkt aangezien de o zo grote leider van de PvdA zijn eerste kamer fractie niet eens heeft kunnen overtuigen van het nut om voor de grondwetswijziging te stemmen.
En dus? Dan moeten Bos, Noten en Van Thijn maar lekker een potje gaan knokken op het Binnenhof, maar daar heeft de kiezer niets mee te maken.

Als het werkelijk zo is dat de PvdA hiermee een gigantische fout heeft gemaakt en de kiezer haat die partij nu, dan zien we dat over een tijdje wel terug in een VVD-CDA-Lijst Wilders-coalitie met negentig zetels.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:03
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
PGWR schreef op 23-03-2005 @ 21:00 :
Je slaat de plank weer mis. Natuurlijk mag de PvdA puur vanuit eigen belang stemmen tegen de gekozen burgemeester, terwijl men drie keer daarvoor wel voor heeft gestemd. Het staat echter de voorstanders van staatsrechtelijke hervormingen vrij om de PvdA daarop de bekritiseren.
Het grappige juist is, dat diegene die PvdA bekritiseren, in feite tegen gekozen burgemeester zijn. Zoals een politicoloog op de radio zei: de PvdA heeft het vuile werk opgeknapt voor het CDA en VVD.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:03
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 20:59 :
Ik begin niet met schelden, ik zeg gewoon waar het op staat!
Dan kan het nog wel een laag niveau zijn, en dat was het zonder meer

Ontopic: Het zou mij ook niks verbazen als de PvdA hier vanuit de leiding (onder andere Wouter Bos) op gezinspeeld heeft. En waarom ook niet? Dit is natuurlijk pure politieke oorlogsvoering en het lijkt erop dat de PvdA aan het langste eind trekt. De kiezer ziet een gekozen burgermeester toch niet zo zitten en zal de PvdA deze actie dus niet echt kwalijk nemen, ongeacht wat de motieven ook mogen zijn.

Maar kut blijft het wel, dat opportunisme in de politiek altijd (vooral gezien het verleden in de burgermeesterskwestie), bah
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:04
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 20:56 :
Ik verlaag me niet tot jou niveau, wat betreft schelden.
oh my god heb ik je beledigd? je bent ook zo een doerak, stommerd.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Yay! Verkiezingen!
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:04
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 21:02 :
Ze hebben heel wat uit te leggen als het kabinet vannacht valt lijkt mij zo, en ook al heeft de Eerste Kamer een nog indirecte band met de kiezer zal menig Nederlander dat niet zo zien en de PvdA in zijn geheel er voor verantwoordelijk houden, wat mij niet meer dan redelijk lijkt aangezien de o zo grote leider van de PvdA zijn eerste kamer fractie niet eens heeft kunnen overtuigen van het nut om voor de grondwetswijziging te stemmen.
Het interesseert het volk totaal niet wat er was gebeurd. Misschien is het volk wel PvdA dankbaar voor het vallen van het kabinet!
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:05
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 21:04 :
oh my god heb ik je beledigd? je bent ook zo een doerak, stommerd.
Goh...
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:05
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-03-2005 @ 21:04 :
Yay! Verkiezingen!
God behoedde het.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2005 @ 21:03 :
... een VVD-CDA-Lijst Wilders-coalitie met negentig zetels...
Zeg, wil je mijn plezierige avond niet zo bederven?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:06
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2005 @ 21:05 :
God behoedde het.
Beter nu, dan over 2 jaar.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:06
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 21:04 :
Het interesseert het volk totaal niet wat er was gebeurd. Misschien is het volk wel PvdA dankbaar voor het vallen van het kabinet!
Dat zeg ik, alleen in iets meer woorden en iets genuanceerder.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:06
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Offtopic: Over 10 minuten een verklaring van de Premier.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:07
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 21:06 :
Beter nu, dan over 2 jaar.
erhm.....nee.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:07
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Matjong schreef op 23-03-2005 @ 21:06 :
Dat zeg ik, alleen in iets meer woorden en iets genuanceerder.
Ik kan niet de hele dag grote stukken schrijven.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:07
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2005 @ 21:03 :
En dus? Dan moeten Bos, Noten en Van Thijn maar lekker een potje gaan knokken op het Binnenhof, maar daar heeft de kiezer niets mee te maken.

Als het werkelijk zo is dat de PvdA hiermee een gigantische fout heeft gemaakt en de kiezer haat die partij nu, dan zien we dat over een tijdje wel terug in een VVD-CDA-Lijst Wilders-coalitie met negentig zetels.
Het zit dus allemaal niet snor binnen de PvdA en daar is een eerlijke en hardwerkende minister met goede plannen die zich heeft uitgesloofd om het de PvdA naar zijn zin te maken de dupe van, de PvdA is net een verwend kind dat maar meer en meer wilt.

Leuk dat je om er meteen een snerend toontje aan te geven je het meteen hebt over een coalitie met Wilders, dit alleen om VVD en CDA weer in een kwaad daglicht te stellen.

Lijkt me ook vrij moeilijk om samen met Wilders een coalitie te vormen terwijl hij nog wel zojuist zijn declaration of independance heeft uitgesproken.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:07
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2005 @ 21:06 :
Offtopic: Over 10 minuten een verklaring van de Premier.
Spannend
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:08
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2005 @ 21:06 :
Offtopic: Over 10 minuten een verklaring van de Premier.
Hmm, dat zegt genoeg he
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:09
Hydrogen
Hydrogen is offline
D66 stapt nu niet uit het kabinet. Dat zei D66-leider Dittrich woensdagavond na afloop van intern beraad.


Bron: nu.nl

Jammer
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:09
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ah, helaas, voor de mensen die verkiezingen willen:

Boris blijft in de coalitie.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 21:07 :
Het zit dus allemaal niet snor binnen de PvdA en daar is een eerlijke en hardwerkende minister met goede plannen die zich heeft uitgesloofd om het de PvdA naar zijn zin te maken de dupe van, de PvdA is net een verwend kind dat maar meer en meer wilt.

Leuk dat je om er meteen een snerend toontje aan te geven je het meteen hebt over een coalitie met Wilders, dit alleen om VVD en CDA weer in een kwaad daglicht te stellen.

Lijkt me ook vrij moeilijk om samen met Wilders een coalitie te vormen terwijl hij nog wel zojuist zijn declaration of independance heeft uitgesproken.
Komop wat een reactieve manier van reageren zeg.
Nouja, jij kunt rustig op je favoriet Wilders gaan stemmen. Jij hoeft toch niet meer te studeren...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:09
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 21:09 :
Jammer
neuh, goed zo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:10
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2005 @ 21:09 :
Ah, helaas, voor de mensen die verkiezingen willen:

Boris blijft in de coalitie.
Net te laat
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:11
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 21:07 :
Het zit dus allemaal niet snor binnen de PvdA en daar is een eerlijke en hardwerkende minister met goede plannen die zich heeft uitgesloofd om het de PvdA naar zijn zin te maken de dupe van, de PvdA is net een verwend kind dat maar meer en meer wilt.

Leuk dat je om er meteen een snerend toontje aan te geven je het meteen hebt over een coalitie met Wilders, dit alleen om VVD en CDA weer in een kwaad daglicht te stellen.

Lijkt me ook vrij moeilijk om samen met Wilders een coalitie te vormen terwijl hij nog wel zojuist zijn declaration of independance heeft uitgesproken.
Welkom in de fijne wereld van de politiek. Overigens spant PvdA wel de kroon met dit soort praktijken als je de geschiedenisboekjes erbij pakt. Of nee... een gedeelte eerste plaats met het CDA eigenlijk, want die kunnen er ook wat van.

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:11
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 21:10 :
Net te laat
Tis de leeftijd hè.
Tegen al dat jonge spul kan ik niet op
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:11
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2005 @ 21:11 :
Tis de leeftijd hè.
Tegen al dat jonge spul kan ik niet op
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:12
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 23-03-2005 @ 21:09 :
Komop wat een reactieve manier van reageren zeg.
Nouja, jij kunt rustig op je favoriet Wilders gaan stemmen. Jij hoeft toch niet meer te studeren...
Wat is dit nou weer voor rare gevolgtrekking uit mijn post, ik ben absoluut geen aanhanger van Wilders en ik moet nog steeds studeren.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:13
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 21:09 :
D66 stapt nu niet uit het kabinet. Dat zei D66-leider Dittrich woensdagavond na afloop van intern beraad.


Bron: nu.nl

Jammer
D66 zou de eer aan zichzelf moeten houden. De kroonjuwelen zijn door derden onder hun neus vandaan gestolen. Die paar bijpuntjes die D66 erbij had weten te slepen, zoals extra geld in onderwijs, zijn nou niet bepaald de speerpunten om in een regering te stappen (of te blijven).
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:13
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 21:12 :
Wat is dit nou weer voor rare gevolgtrekking uit mijn post, ik ben absoluut geen aanhanger van Wilders en ik moet nog steeds studeren.
HEt zal niet veel schelen.....
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:15
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Matjong schreef op 23-03-2005 @ 21:13 :
D66 zou de eer aan zichzelf moeten houden. De kroonjuwelen zijn door derden onder hun neus vandaan gestolen. Die paar bijpuntjes die D66 erbij had weten te slepen, zoals extra geld in onderwijs, zijn nou niet bepaald de speerpunten om in een regering te stappen (of te blijven).
Ach, kom op. D'66 heeft heel goed in de gaten dat als ze uit de coalitie stappen en er dan verkiezingen geforceerd worden, ze weggevaagd worden.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:16
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-03-2005 @ 21:13 :
HEt zal niet veel schelen.....
Iedereen die ook maar een beetje rechts van het midden staat is meteen een aanhanger van Wilders, een racist en een xenofoob? Wat een bekrompen persoon ben je als je dat denkt.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:16
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2005 @ 21:15 :
Ach, kom op. D'66 heeft heel goed in de gaten dat als ze uit de coalitie stappen en er dan verkiezingen geforceerd worden, ze weggevaagd worden.
Misschien een paar kiezer extra die uit medelijden op hen gaan stemmen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:17
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-03-2005 @ 21:16 :
Iedereen die ook maar een beetje rechts van het midden staat is meteen een aanhanger van Wilders, een racist en een xenofoob? Wat een bekrompen persoon ben je als je dat denkt.
Is er iets anders?
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:17
Hydrogen
Hydrogen is offline
Volgens fractieleider Noten van de PvdA in de senaat heeft Bos zware druk uitgeoefend - onder meer via telefoontjes en sms'jes tijdens het debat - op zijn partijgenoten in de Eerste Kamer om toch akkoord te gaan met de grondwetswijziging. "Bos betaalt straks de prijs voor onze tegenstem ", voorspelde Noten.

Volgens hem hebben ze goed naar de argumenten van de PvdA-leider geluisterd, maar uiteindelijk hun eigen afweging gemaakt. "Anders kun je de Eerste Kamer net zo goed afschaffen. "
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.