Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2006, 16:29
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Hallo,

ik zit met het volgende vraagstuk. Vandaag heb ik een dvd box gekocht, bestaande uit zeven dvd's. Toen ik net terugkwam, merkte ik pas op dat één dvd ernstige, althans hinderlijke krassen op de achterkant bevat. Uiteraard heb ik meteen de dvd in mijn dvd speler gestoken, en op het eerste gezicht lijkt de betreffende dvd gewoon af te spelen. De speelduur van de dvd is 3 uur. Ik heb geen tijd om deze dvd helemaal af te kijken. Ik vermoed dat ik juridisch gezien recht heb op een ander exemplaar, ik studeer namelijk rechten (product voldoet mijns inziens niet aan de eisen). Maar zouden jullie ook terug gaan naar de winkel, zonder zeker te weten of die dvd het al dan niet doet? Overigens denk ik dat dit een grensgeval betreft.

Daarbij geeft de pc een foutmelding tijdens het rippen van deze dvd, bij de andere schijfjes doet hij dat niet.

Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 16:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2006, 16:43
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
KLIK en je DVD wordt gegarandeerd weer krasvrij.

Anders gewoon teruggaan naar de winkel.

Heb dit zelf ook eens gehad, had bij de Free Record Shop ( ) de special edition gekocht van de film The French Connection, bleek dat op een van de twee DVD's beschadigingen zaten, maar omdat de sealing in de winkel door het personeel al verwijderd was heb ik aangedrongen op een nieuwe DVD, heb inderdaad een nieuwe gekregen, al moest ik ervoor wel naar een ander filiaal gaan (20 km verder) omdat ze die DVD niet meer in huis hadden.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 17:48
juno
Avatar van juno
juno is offline