Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2006, 23:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-10-2006 @ 00:05 :
Jij schijnt te vergeten dat er genoeg coalities bestaan in de wereld die Amerika ten val kunnen brengen. Als Japan en de EU morgen besluiten dat de Amerikanen een stelletje fuckers zijn en er per heden een handelsembargo geldt dan gaat Amerika een crisis tegemoet waarmee de beurskrach van 1929 kinderspel is hoor.
Ook militair zijn er dat soort blokken. Zelfs Rusland is ondanks alle vergane glorie nog in staat de halve wereld tot de grond toe af te branden als ze echt willen.
Waarom gebeurt dat dan niet? Volgens mij heeft de rest van de wereld helemaal niet zoveel macht.

Citaat:
Amerika voert op dit moment de wereldhegemonie, zolang er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan, zoals enigsinds fatsoenlijk (lees: niet fucken met de échte belangen) omgaan met de rest van de wereld.
En met 'échte belangen' bedoel je economische belangen hè? Want mensen martelen enzo hoort erbij, toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2006, 23:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 00:07 :
En met 'échte belangen' bedoel je economische belangen hè? Want mensen martelen enzo hoort erbij, toch?
Ach kom, die vraag hoef ik niet voor je te beantwoorden, je bent Hendikxx niet.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 00:07 :
Waarom gebeurt dat dan niet? Volgens mij heeft de rest van de wereld helemaal niet zoveel macht.
Er wordt nog voldaan aan die voorwaarden. Waarom zouden we onszelf in een diepe recessie smijten om maar tegen Amerika te zijn? Ook andere machtsblokken kost het namelijk dingen om harde acties te voeren tegen Amerika, het is een kwestie van motivatie. Zoals ik al stelde motiveert het gebruik van kernwapens.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 23:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-10-2006 @ 00:10 :
Ach kom, die vraag hoef ik niet voor je te beantwoorden, je bent Hendikxx niet.
Martelen hoort er dus bij, volgens jou. Bedankt voor de bevestiging.

Citaat:
Er wordt nog voldaan aan die voorwaarden.
Je mag immers best de gehele wereld voorliegen over massavernietigingswapens en banden met Al Qu'aida, om een land binnen te vallen en 30.000 Irakezen af te schieten, zodat je vrienden aan de top ervan mee kunnen profiteren en jouw land z'n politieke macht in de wereld kan laten gelden niet? En je mag ook best honderden mensen jarenlang vastzetten zonder aanklacht, verdediging of proces en ze martelen?

Citaat:
Waarom zouden we onszelf in een diepe recessie smijten om maar tegen Amerika te zijn? Ook andere machtsblokken kost het namelijk dingen om harde acties te voeren tegen Amerika, het is een kwestie van motivatie. Zoals ik al stelde motiveert het gebruik van kernwapens.
Net beweer je nog dat de EU en Japen best Amerika economisch buiten kunnen sluiten en zelf heel wel varen, dus nu spreek je jezelf tegen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 00:48 :
Martelen hoort er dus bij, volgens jou. Bedankt voor de bevestiging.
Je verdraait mijn woorden, ik wijs er slechts op dat het voor de internationale politiek met de gigantische belangen op stapel geen halszaak is als een paar honderd mensen in het ongeluk gestort worden.

Waarom ga je er eigenlijk op in? Je begrijpt zelf toch ook wel dat de zaken zo liggen? Overal komen we dat soort aanvaardingen tegen; met jouw levensstijl en door het nuttige van eten hier in de EU sterven mensen in Afrika door de handelsverhoudingen.

Tenzij je toevallig een hippie bent die niets consumeert en nooit iets doet is het dus een beetje vreemd dat het voor je daar geen probleem is, en je net doet alsof je nog nooit hebt gehoord over dat soort afwegingen wanneer het over Amerika en martelen gaat.

Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 00:48 :
Je mag immers best de gehele wereld voorliegen over massavernietigingswapens en banden met Al Qu'aida, om een land binnen te vallen en 30.000 Irakezen af te schieten, zodat je vrienden aan de top ervan mee kunnen profiteren en jouw land z'n politieke macht in de wereld kan laten gelden niet? En je mag ook best honderden mensen jarenlang vastzetten zonder aanklacht, verdediging of proces en ze martelen?
Om nog maar wat verder de profeet van de harde realiteit te spelen: ja, als je een wereldmacht bent dan mag dat. Mensen morren, maar echt harde acties zal niemand tegen je ondernemen als je zoiets uit zou vreten.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 00:48 :
Net beweer je nog dat de EU en Japen best Amerika economisch buiten kunnen sluiten en zelf heel wel varen, dus nu spreek je jezelf tegen.
Nee hoor. Ze kunnen het. In de huidige situatie hebben ze geen reden het te doen en doen ze het dus niet. Als de VS een kernoorlog zou ontketenen is er meer dan genoeg reden om dat, en andere acties, uit te voeren, en zal men het dus wel doen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-10-2006 @ 01:00 :
Je verdraait mijn woorden, ik wijs er slechts op dat het voor de internationale politiek met de gigantische belangen op stapel geen halszaak is als een paar honderd mensen in het ongeluk gestort worden.
Waren het maar een paar honderd mensen. Het zijn er tienduizenden. Miljoenen als je de naoorlogse geschiedenis van de VS er even bijsleept.

Citaat:
Waarom ga je er eigenlijk op in? Je begrijpt zelf toch ook wel dat de zaken zo liggen? Overal komen we dat soort aanvaardingen tegen; met jouw levensstijl en door het nuttige van eten hier in de EU sterven mensen in Afrika door de handelsverhoudingen.
Nee, dat komt door landbouwsubsidies die in stand worden gehouden door o.a. VVD en CDA en door niets te doen tegen klimaatsverandering door de VS (stuk ook gelezen in 'de Volkskrant' laatst?) en door minder geld uit te geven aan ontwikkelingshulp (zie weer VVD).

Citaat:
Tenzij je toevallig een hippie bent die niets consumeert en nooit iets doet is het dus een beetje vreemd dat het voor je daar geen probleem is, en je net doet alsof je nog nooit hebt gehoord over dat soort afwegingen wanneer het over Amerika en martelen gaat.
Dat je geen verschil ziet tussen mij en mijn leefpatroon en het systematisch martelen en kapotbombarderen van onschuldigen zegt me al dat er met ou geen discussie te voeren valt.

Citaat:
Om nog maar wat verder de profeet van de harde realiteit te spelen: ja, als je een wereldmacht bent dan mag dat.
Lekker etisch normbesef heb jij.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 01:14 :
Lekker etisch normbesef heb jij.
Wat bazel je nu weer? Dat zijn niet mijn normen, dat is hoe het werkt in de wereld die wereld heet.

Overigens wat een humor om te beweren dat de VVD voor (landbouw)protectionisme zou zijn, dat is in het geheel niet zo. Je weet zelf best dat dat hoofdzakelijk stuit op CDA en andere conservatieven. Toch blijft de grootste horde in de EU liggen: landen als Frankrijk en Spanje (en Polen e.d.) willen er onder geen beding van af omdat ze dan hun uit de tijd geraakte economie schoksgewijs moeten moderniseren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En wie wil er alleen met het CDA regeren? Juist ja...

Overigens zei je dat de wereldmacht dat 'mag', dus daarom zei ik: lekker etisch normbesef heb je dan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 01:20 :
En wie wil er alleen met het CDA regeren? Juist ja...
Coalitieonderhandelingen blokkeren voor iets dat het toch never nooit zal halen in Europa... Zelfs de SP zou zich daar niet aan branden, maar jij presteerd het om het als verwijt te gebruiken.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 01:20 :
Overigens zei je dat de wereldmacht dat 'mag', dus daarom zei ik: lekker etisch normbesef heb je dan.
Als je met 'je' dan de wereldbevolking bedoelt dan ben ik het roerend met je eens. Het verschijnsel 'ver van mijn bed show' is niet voor niets een interessant psychologisch verschijnsel.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-10-2006 @ 01:33 :
Coalitieonderhandelingen blokkeren [...]
Heb ik nooit gezegd.

Citaat:
Als je met 'je' dan de wereldbevolking bedoelt dan ben ik het roerend met je eens. Het verschijnsel 'ver van mijn bed show' is niet voor niets een interessant psychologisch verschijnsel.
Nee, met 'je' bedoel ik jou, want jij zegt dat dat mag.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:53
Daevrem
Daevrem is offline
Laten we gewoon blij zijn dat Balkenende straks weer PM is, met Rutte als z'n 'adviseur', en niet T_ID.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 14-10-2006 @ 01:53 :
Laten we gewoon blij zijn dat Balkenende straks weer PM is, met Rutte als z'n 'adviseur', en niet T_ID.
Ik ben pas blij als Bos PM is, met Femke als zijn adviseuse.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 10:52
Verwijderd
Om nog maar wat verder de profeet van de harde realiteit te spelen: ja, als je een wereldmacht bent dan mag dat. Mensen morren, maar echt harde acties zal niemand tegen je ondernemen als je zoiets uit zou vreten.

Goh.. wat vind ik dit sneu zeg ..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 10:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 01:39 :
Nee, met 'je' bedoel ik jou, want jij zegt dat dat mag.
Dan ben je dus weer mijn woorden aan het verdraaien.

Hou de zaken realiteit, het beschrijven daarvan, en persoonlijke mening even uit elkaar wil je?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 11:08
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
In the meanwhile,

14 Oktober 2006
Toch radioactiviteit na kernproef

Amerikaanse onderzoekers hebben voor het eerst verhoogde radioactiviteit gemeten bij de plek waar Noord-Korea een kernproef zou hebben gehouden.

Omdat metingen afgelopen week niets opleverden, groeide de twijfel of Noord- Korea maandag echt een kernproef had gehouden. Volgens de Amerikanen lijkt het er nu op dat het wel is geprobeerd, maar dat de proef is mislukt.

De VN-Veiligheidsraad zou vandaag over sancties stemmen, maar dat is toch weer onzeker geworden. Rusland en China maken ook tegen een nieuwe tekst bezwaar. Ze hebben moeite met verplichte controles van goederen die Korea in- en uitgaan.

Bron: NOS TT
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 01:55 :
Ik ben pas blij als Bos PM is, met Femke als zijn adviseuse.
Na 800 meter links afslaan, jij ook wouterrrrr.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 12:12
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-10-2006 @ 12:08 :
In the meanwhile,

14 Oktober 2006
Toch radioactiviteit na kernproef

Amerikaanse onderzoekers hebben voor het eerst verhoogde radioactiviteit gemeten bij de plek waar Noord-Korea een kernproef zou hebben gehouden.

Omdat metingen afgelopen week niets opleverden, groeide de twijfel of Noord- Korea maandag echt een kernproef had gehouden. Volgens de Amerikanen lijkt het er nu op dat het wel is geprobeerd, maar dat de proef is mislukt.

De VN-Veiligheidsraad zou vandaag over sancties stemmen, maar dat is toch weer onzeker geworden. Rusland en China maken ook tegen een nieuwe tekst bezwaar. Ze hebben moeite met verplichte controles van goederen die Korea in- en uitgaan.

Bron: NOS TT
Na het lezen dat het Amerikaanse onderzoekers zijn twijfel ik heel erg aan het bericht. In Noord-Korea wordt alles door de staat geregelt geloof ik en kan me niet voorstellen dat die Amerikaanse onderzoekers in hun land laten.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 12:14
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 14-10-2006 @ 13:12 :
Na het lezen dat het Amerikaanse onderzoekers zijn twijfel ik heel erg aan het bericht. In Noord-Korea wordt alles door de staat geregelt geloof ik en kan me niet voorstellen dat die Amerikaanse onderzoekers in hun land laten.
Zeker nooit gehoord van remote monitoring?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 16:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-10-2006 @ 12:08 :
In the meanwhile,

14 Oktober 2006
Toch radioactiviteit na kernproef

Amerikaanse onderzoekers hebben voor het eerst verhoogde radioactiviteit gemeten bij de plek waar Noord-Korea een kernproef zou hebben gehouden.

Omdat metingen afgelopen week niets opleverden, groeide de twijfel of Noord- Korea maandag echt een kernproef had gehouden. Volgens de Amerikanen lijkt het er nu op dat het wel is geprobeerd, maar dat de proef is mislukt.

De VN-Veiligheidsraad zou vandaag over sancties stemmen, maar dat is toch weer onzeker geworden. Rusland en China maken ook tegen een nieuwe tekst bezwaar. Ze hebben moeite met verplichte controles van goederen die Korea in- en uitgaan.

Bron: NOS TT
Was is Bush toch LAF!

Irak binnenvallen omdat ie denkt dat ze daar WMD hebben. Noord-Korea heeft ze, maakt ze, geeft het toe, en George W. doet niks.

LAFBEK!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 16:34
Daevrem
Daevrem is offline
Als hij N-Korea aan zou vallen zou hij honderduizenden Z-Koreanen indirect doden, atoomwapen of niet.

Je valt alleen een land aan zonder leger. Irak had geen leger, laat staan WMD projecten. Dat Irak geen leger had wist men. Hussain was alleen nog de baas in midden Irak. Het noorden en het zuidoosten kon hij al niet meer controleren.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 17:14
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 14-10-2006 @ 17:34 :
Je valt alleen een land aan zonder leger.
Ooit gehoord van veldslagen?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 17:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-10-2006 @ 11:55 :
Dan ben je dus weer mijn woorden aan het verdraaien.

Hou de zaken realiteit, het beschrijven daarvan, en persoonlijke mening even uit elkaar wil je?
Doe normaal. Jij schreef:

Citaat:
T_ID schreef op 14-10-2006 @ 01:00 :
Om nog maar wat verder de profeet van de harde realiteit te spelen: ja, als je een wereldmacht bent dan mag dat.
Hoe verdraai ik dan jouw woorden? Jij antwoord op mijn vraag: "mag je martelen?" met "ja, als je een werldmacht bent dan mag dat".
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 17:47
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 18:23 :
Hoe verdraai ik dan jouw woorden? Jij antwoord op mijn vraag: "mag je martelen?" met "ja, als je een werldmacht bent dan mag dat".
Je bevat toch wel dat de uitspraak in deze context betekend dat het mag van de wereldopinie? Of beter gezegd, niet dat het mag, maar dat je er wel mee weg komt. Niks verkeerd aan te verstaan lijkt me.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 18:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als jij moeite hebt je uit te drukken, moet je niet naderhand komen zeggen dat ik je woorden verdraai.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 18:08
professor2
professor2 is offline
wat heeft het woordje ''mag'' nou met de goedkeuring van T_ID zelf te maken
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 14-10-2006 @ 19:08 :
wat heeft het woordje ''mag'' nou met de goedkeuring van T_ID zelf te maken
Inderdaad, beiden lullen maar wat. Laten we ze negeren en laten we het hebben over de atoommassa van een koreaan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 18:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
professor2 schreef op 14-10-2006 @ 19:08 :
wat heeft het woordje ''mag'' nou met de goedkeuring van T_ID zelf te maken
Ik vraag: "mag martelen?"
T_ID zegt: "als je een wereldmacht bent dan mag dat


Wat is hier niet duidelijk aan?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 19:11
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Eigenlijk kan america ook helemaal geen militaire acties ondernemen tegen noord korea... als ze dat doen dan is zuid korea de shishkebab, het haasje, de pisang oftewel de lul
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 19:20
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik had meer reacties verwacht op mijn opmerking over de lafheid van Bush. Laat ik het dan nog een keertje zeggen:

George W. Bush is een LAFBEK!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 19:33
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 14-10-2006 @ 20:20 :
Ik had meer reacties verwacht op mijn opmerking over de lafheid van Bush. Laat ik het dan nog een keertje zeggen:

George W. Bush is een LAFBEK!

bushi weet dat als hij NK aanvalt dat NK op zijn beurt weer de amerikaanse leger basis in Zuit korea aanvalt 1 miljoen soldaten van NK staan aan de grens en als ze aanvallen worden de americanen gepwnd!
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:04
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Woef schreef op 14-10-2006 @ 20:33 :
bushi weet dat als hij NK aanvalt dat NK op zijn beurt weer de amerikaanse leger basis in Zuit korea aanvalt 1 miljoen soldaten van NK staan aan de grens en als ze aanvallen worden de americanen gepwnd!

OK, maar wel stoer doen tegen Irak. Wat ben je dan: idd, laf!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:18
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Nee, Hendrikje, dat heet politiek oppertuun.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:20
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 14-10-2006 @ 21:18 :
Nee, Hendrikje, dat heet politiek oppertuun.
Synoniem: LAF!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:20
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 14-10-2006 @ 21:20 :
Synoniem: LAF!
Nee.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:21
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 14-10-2006 @ 21:20 :
Nee.
Jawel. Hij is laf! Als Irak maar een gram uranium had gehad, was ie waarschijnlijk jaren eerder binnengevallen. En een land wat gewoon toegeeft zo'n wapen te hebben, doet ie niks tegen. Wat een zielige gast. Nep-cowboy!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:22
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 14-10-2006 @ 21:21 :
Jawel. Hij is laf! Als Irak maar een gram uranium had gehad, was ie waarschijnlijk jaren eerder binnengevallen. En een land wat gewoon toegeeft zo'n wapen te hebben, doet ie niks tegen. Wat een zielige gast. Nep-cowboy!
Er is wel een klein verschilletje met Noord-Korea en Irak.
Mag je zelf verzinnen wat dat is.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:28
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 14-10-2006 @ 21:22 :
Er is wel een klein verschilletje met Noord-Korea en Irak.
Mag je zelf verzinnen wat dat is.
Roept u maar!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 14-10-2006 @ 20:11 :
Eigenlijk kan america ook helemaal geen militaire acties ondernemen tegen noord korea... als ze dat doen dan is zuid korea de shishkebab, het haasje, de pisang oftewel de lul
BS, het NK leger is hopeloos verouderd, het regime weet dat, die kernwapens zijn een soort van "wij zitten hier en gaan niet weg"-statement.

Als bush NK besluit aan te vallen gaat "downtown Seoul" naar de hel.

1 miljoen soldaten zijn niets als ze geen leiding hebben, het enige "pluspuntje" wat noord korea heeft is dat ze ZK's hoofdstad "gijzelen", maar als het op een oorlog aankomt verliezen zowel Noord als Zuid korea het.

Zuid korea's leger > die van noord korea.
Just to let you know, de tijd van human wave tactics is voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 21:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2006 @ 19:32 :
Ik vraag: "mag martelen?"
T_ID zegt: "als je een wereldmacht bent dan mag dat


Wat is hier niet duidelijk aan?
Inderdaad, ik kan ook niet begrijpen wat er onduidelijk is aan het feit dat ik daar de huidige staat van de wereldopinie weergeef en dat het een oggje dichtknijpen nodig heeft om te stellen dat ik dat zelf vind.
Ik bedoel, er zit hier niemand op dit forum die simpele zinsverbanden niet begrijpt, dus tja.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 00:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-10-2006 @ 22:40 :
Inderdaad, ik kan ook niet begrijpen wat er onduidelijk is aan het feit dat ik daar de huidige staat van de wereldopinie weergeef en dat het een oggje dichtknijpen nodig heeft om te stellen dat ik dat zelf vind.
Ik bedoel, er zit hier niemand op dit forum die simpele zinsverbanden niet begrijpt, dus tja.
Zoals ik al zei, is het niet mijn schuld dat jij moeite hebt je begrijpelijk uit te drukken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 01:29
reno
reno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-10-2006 @ 01:40 :
Zoals ik al zei, is het niet mijn schuld dat jij moeite hebt je begrijpelijk uit te drukken.
Je had 'Jammer' moeten heten.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 02:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 15-10-2006 @ 02:29 :
Je had 'Jammer' moeten heten.
Jij had 'Bullshit' moeten heten.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 02:48
Rodion
Rodion is offline
Jullie moeten nodig naar bed.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 14:31
reno
reno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-10-2006 @ 03:01 :
Jij had 'Bullshit' moeten heten.
Waarom dan?

Het is wel een beetje tergend om te zien hoe niet-gevat jij bent trouwens.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:39
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 14-10-2006 @ 21:21 :
Jawel. Hij is laf! Als Irak maar een gram uranium had gehad, was ie waarschijnlijk jaren eerder binnengevallen. En een land wat gewoon toegeeft zo'n wapen te hebben, doet ie niks tegen. Wat een zielige gast. Nep-cowboy!
Probeer anders tenminste even normaal te doen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:02
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-10-2006 @ 17:39 :
Probeer anders tenminste even normaal te doen
Kies maar een antwoord?
  • Hoezo? ik mag toch wel boos zijn om zoveel inconseaquentie?
  • OK, op voorwaarde dat Dhr. George. W. B. dan consequent gaat doen!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:32
Beouty_princes
Avatar van Beouty_princes
Beouty_princes is offline
waarom mag noordkorea geen atoombom
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 15-10-2006 @ 18:02 :
Kies maar een antwoord?
  • Hoezo? ik mag toch wel boos zijn om zoveel inconseaquentie?
  • OK, op voorwaarde dat Dhr. George. W. B. dan consequent gaat doen!
Je mist een optie:
  • Je houdt je aan de forumregels en daaronder valt ook het gebruik van normale taal, omdat er anders geen normale discussie mogelijk is
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Beouty_princes schreef op 15-10-2006 @ 18:32 :
waarom mag noordkorea geen atoombom
Weet je überhaupt wel wat een atoombom is
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Beouty_princes schreef op 15-10-2006 @ 18:32 :
waarom mag noordkorea geen atoombom
Omdat 50 cent de magic stick heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 18:13
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Beouty_princes schreef op 15-10-2006 @ 18:32 :
blaat
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.