Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2008, 23:15
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Van de volksidentiteit natuurlijk. Flikker alles in een mengpoel en voor je het weet heb je chaos en wanorde. Kijk maar naar Detroit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2008, 23:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Van de volksidentiteit natuurlijk. Flikker alles in een mengpoel en voor je het weet heb je chaos en wanorde. Kijk maar naar Detroit.
Detroit is juist een voorbeeld van een stad die klappen opliep omdat men weigerde te globaliseren en star alles bleef doen zoals in de jaren '60. De Rust Belt, je weet toch?

Daarnaast vind ik de suggestie dat identiteiten iets stars zijn ook best grappig. Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Desondanks heb ik meer gemeen met een hedendaagse Japanner dan met een Nederlander uit de jaren '50.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 23:26
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ooit in Japan geweest? Dan weet je dat je níet wilt zijn als de hedendaagse Japanner. Je roept maar wat.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Van de volksidentiteit natuurlijk. Flikker alles in een mengpoel en voor je het weet heb je chaos en wanorde. Kijk maar naar Detroit.
Hoeveel miljard doden zijn er ook al weer gevallen door dergelijk nationalistisch gebazel?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 00:09
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Hoeveel miljard doden zijn er ook al weer gevallen door dergelijk nationalistisch gebazel?
Fout, je haalt het door elkaar. De aanleiding van doden gedurende een oorlog zijn mensen, geen politieke stromingen.

Dat communisme van jou, dat heeft pas véél mensen de kop gekost.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 08:47
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Ooit in Japan geweest? Dan weet je dat je níet wilt zijn als de hedendaagse Japanner. Je roept maar wat.
Ik heb een jaar in Japan gewoond/gestudeerd/gewerkt. En volgens mij lul je zelf uit je nek..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 08:49
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Fout, je haalt het door elkaar. De aanleiding van doden gedurende een oorlog zijn mensen, geen politieke stromingen.

Dat communisme van jou, dat heeft pas véél mensen de kop gekost.
Could you please make up your mind..?

Wat is het nou; mensen zijn de oorzaak van grote slachtingen, of politieke stromingen? Beetje vaag om eerst te roepen dat mensen zelf oorzaak zijn en dat politieke stromingen daaraan slechts bijzaak zijn, en vervolgens roepen dat het communisme verantwoordelijk is voor een hoop narigheid.
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 09:21
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Omdat de criminaliteit van illegalen uit Mexico de spuigaten uitloopt. To each it's own.
Je gaat er echter aan voorbij dat zelfs als je Amerika in een onneembaar fort zou veranderen, je nog steeds opgescheept zit met 7 tot 20 miljoen illegal immigrants waarvoor toch echt een oplossing gevonden moet worden.

Uitzetten werkt niet, want de resources die nodig zijn om alle illegalen op te sporen en uit te zetten staan niet in verhouding tot de omvang van het probleem. Daarbij lost het de oorzaken van de criminaliteit veroorzaakt door illegalen niet op. Sterker nog, door ze nog strenger te vervolgen is het goed mogelijk dat je het probleem alleen maar verergert. Je schijnt namelijk te vergeten dat het overgrote deel van deze illegalen geen criminele activiteiten hebben (buiten het illegaal verblijven in de VS), en gewoon werken voor de kost. Als je hen dat onmogelijk zou maken zit je uiteindelijk dus opgescheept met 7 a 20 miljoen mensen die in feite gedwongen worden een keuze te maken tussen terugkeren naar armoede, of blijven en in de criminaliteit belanden. Zo wordt je verhaal over 'criminele illegalen' natuurlijk wel een self-fulfilling prophecy, nietwaar?
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 09:45
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
En dan ben je aanhanger van Ron Paul???

Die is juist de grootste neo-liberale vrije-markt-fetisjist die aan de verkiezingen meedoet.
Indeed, ik stond er ook al van te kijken... Wellicht haalt Mobius de politieke termen zoals gebruikt in Europa en de VS door elkaar.. Hij wordt in de VS omschreven als een "conservative libertarian", wat op economisch vlak min of meer overeenkomt met wat in Europa aangeduid wordt met neo-liberaal... Voor meer info zie de Nederlandse Wikipedia entry voor Neoliberalisme en Ron Paul's Economic Revitalization Plan.
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Fout, je haalt het door elkaar. De aanleiding van doden gedurende een oorlog zijn mensen, geen politieke stromingen.

Dat communisme van jou, dat heeft pas véél mensen de kop gekost.
Uhh, uiteindelijk kun je natuurlijk alle problemen tussen mensen onderling herleiden tot "het ligt aan de mensen". Duh! Neemt niet weg dat nationalisme (en religie) vaak gebruikt zijn om het plebs te mobiliseren voor oorlog. Verder heeft mijn communisme geen mensen de kop gekost, aangezien mijn communisme niet bestaat. In één ding had Marx in elk geval wel gelijk: religie is de opium voor het volk. Hij had er alleen "religie en nationalisme zijn de opium voor het volk" van moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:10
Verwijderd
eerst was ik fel voor Hillary Clinton. Maar Romney heeft me het licht in de ogen gedaan. Bij de democraten is er geen eenheid en de aanhangers can Clinton willen al helemaal niet dat Obama wint en andersom ook. Ik ben nu eigelijk meer voor Mc cain hij is slap in zijn woord. maar trekt heel veel onafhankelijke en democratische kiezers over de streep. Ik geloof in mc cain en dat zal ik van nu af aan ook altijd doen denk ik. Hij mag wel iets aan zijn economisch beleid doen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:15
Verwijderd
Citaat:
eerst was ik fel voor Hillary Clinton. Maar Romney heeft me het licht in de ogen gedaan. Bij de democraten is er geen eenheid en de aanhangers can Clinton willen al helemaal niet dat Obama wint en andersom ook. Ik ben nu eigelijk meer voor Mc cain hij is slap in zijn woord. maar trekt heel veel onafhankelijke en democratische kiezers over de streep. Ik geloof in mc cain en dat zal ik van nu af aan ook altijd doen denk ik. Hij mag wel iets aan zijn economisch beleid doen.
Mc Cain is een gevaarlijke gek, die vrijwel zeker Iran zal binnenvallen. Wil je dat?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:24
Verwijderd
Als het voor onze veiligheid beter is wel. Bin Lade moet snel weg heel snel. Zoals mc cain zegt: Het probleem is pas over als het probleem vernietigd is. En er wordt goed onderzoek naar gedaan. Dus als het nodig is laat hem het maar doen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als het voor onze veiligheid beter is wel
Dat is het niet. Het is beter om de imperialistische plannen van Iran gewoon ter plaatste op te lossen door hun troepen die zich op buitenlandse bodem begeven af te schieten. Een strategie die met doorslaand succes werd toegepast in Somalië.
Citaat:
Bin Lade moet snel weg heel snel. Zoals mc cain zegt: Het probleem is pas over als het probleem vernietigd is.
Bin Laden is slechts een symptoom van het probleem, geen probleem op zich.

Wat denk je in het licht daarvan van McCain?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Als het voor onze veiligheid beter is wel. Bin Lade moet snel weg heel snel. Zoals mc cain zegt: Het probleem is pas over als het probleem vernietigd is. En er wordt goed onderzoek naar gedaan. Dus als het nodig is laat hem het maar doen

Wat is goed onderzoek?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Als het voor onze veiligheid beter is wel. Bin Lade moet snel weg heel snel. Zoals mc cain zegt: Het probleem is pas over als het probleem vernietigd is. En er wordt goed onderzoek naar gedaan. Dus als het nodig is laat hem het maar doen
Hoe naïef kun je zijn. En Bin Laden zít niet eens in Iran. En zelfs al zou hij daar zitten, met het oppakken van Bin Laden los je terrorisme niet op. Met het binnenvallen van Iran maak je het probleem wel 10 keer erger. Voor iedere Amerikaanse bom die valt op de grond van een moslimland kan er weer een nieuwe terrorist gerekruteerd worden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Wat is goed onderzoek?
Hetzelfde goede onderzoek dat leidde naar de vaststelling dat Irak WMD's had, vermoed ik...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 16:55
Verwijderd
Nee mc cain heeft weer hele andere onderzoeksmiddelen. en andere mensen als president bush junior
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Nee mc cain heeft weer hele andere onderzoeksmiddelen. en andere mensen als president bush junior
Nee, Mc Cain zal ieder slap excuus aangrijpen om zijn oorlogshitserij te botvieren. Hij is een groot gevaar voor de wereld en als hij president wordt zal dat zeker duizenden slachtoffers eisen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 16:59
Verwijderd
dat denken de mensen allemaal ik zit er dag en nacht op en ik zie toch duidelijk dat mc cain wel voorzichtiger is
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 17:05
Verwijderd
"Know that old Beach Boys song Bomb Iran? Bomb, bomb bomb..." -John McCain
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 17:27
Verwijderd
wie zou het moeten worden een bruine die binnen enkele weken dood geschoten wordt? En dat er rep en roer komt. Of een stand vastige waar de amerikanen achter staan. Als hillary nou in de race om het witte huis mee mocht doen. is zij de beste. maar dat gaat niet gebeuren. en als obama wint dan wordt hij bijna zeker doodgeschoten. en komt er een groot verschil tussen wit en bruin en komt er binne amerika oorlog. misschien wel een burgeroorlog tussen zwart en wit.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
wie zou het moeten worden een bruine die binnen enkele weken dood geschoten wordt? En dat er rep en roer komt. Of een stand vastige waar de amerikanen achter staan. Als hillary nou in de race om het witte huis mee mocht doen. is zij de beste. maar dat gaat niet gebeuren. en als obama wint dan wordt hij bijna zeker doodgeschoten. en komt er een groot verschil tussen wit en bruin en komt er binne amerika oorlog. misschien wel een burgeroorlog tussen zwart en wit.
Wat een onzin, hahaha.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 17:38
Verwijderd
we zullen het zien
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 18:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
wie zou het moeten worden een bruine die binnen enkele weken dood geschoten wordt? blabla, etc etc
Beperk je alsjeblieft tot realistische verwachtingen in plaats van wilde luchtfietserij die nergens op slaat.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 00:26
DutchLiberal
DutchLiberal is offline
Citaat:
Als je niet weet waar je het over hebt, zwijg dan gewoon. En ik moet zeggen dat ik Kazet gelijk geef.. Je hebt wel wat van MA, die lulde ook over dingen waar hij de ballen verstand van had zolang het maar tegen een van zijn Grote Satans was; Amerikanen, Bush, de VVD, Verdonk, Europa, er was geen feit uit te persen als een van die dingen ter sprake kwam.
Jij hebt anders ook weinig meer om het lijf dan de constante demonisering van je discussiepartners. Terwijl ik druk doende ben te argumenteren en onderbouwen, ben jij alleen maar bezig mij persoonlijk te beledigen. Misschien maakt gemakzuchtige retoriek als 'de grote satan' of 'samenzweringstheorie' indruk op de VVD-fora waar je normaliter komt, maar voor mij is het het ultieme bewijs dat je die termen alleen maar gebruikt ter afscherming van de meer complexe werkelijkheid dan de zwart-wit wereldvisie die jij hanteert.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 00:33
DutchLiberal
DutchLiberal is offline
Citaat:
wie zou het moeten worden een bruine die binnen enkele weken dood geschoten wordt?
Nou, dát zie ik eerlijk gezegd ook nog wel gebeuren. Hij zou niet de eerste zijn die het overkomt.

Uiteindelijk komen de verkiezingen zoals altijd neer op het kiezen tussen lood en oud ijzer. In Washington zit maar één partij, met twee gezichten.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 06:15
Verwijderd
ze noemen hem de zwarte kennedy. Dus zal met hem hetzelfde overkomen als kennedy.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 06:35
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
ze noemen hem de zwarte kennedy. Dus zal met hem hetzelfde overkomen als kennedy.
LOL! Yeah, I guess it makes perfect sense!
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 12:56
Verwijderd
Citaat:
ze noemen hem de zwarte kennedy. Dus zal met hem hetzelfde overkomen als kennedy.
Mensen hebben wel eens gezegd dat ik op Herman Brusselmans lijk. Dús zal ik ook wel veel boeken verkopen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 13:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jij hebt anders ook weinig meer om het lijf dan de constante demonisering van je discussiepartners.
Dat hoef ik helemaal niet. Met jouw manier van redeneren doe je dat helemaal zelf, ik hoef alleen maar de bal in te schieten.

Omgekeerd kan ik stellen dat jij door je kritiek op je absurde argumenten persoonlijk neemt om te verhullen dat je argumenten niets voorstellen. Je hebt tot nu toe bijvoorbeeld nog steeds niet kunnen bewijzen dat democraten in grote getale tegen maatregelen tegen illegale migranten zijn.

Om nog maar te zwijgen van de constatering dat jouw beweringen over Frontex wederom een verzinsel blijven, bij gebrek aan onderbouwing.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 20:13
DutchLiberal
DutchLiberal is offline
Je leest wat je wilt lezen, natuurlijk...

Wat zouden we ervan vinden als Hillary Clinton wint en twee termijnen volmaakt; dan zouden twee families 36 jaar aan de macht zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 20:55
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Bush sr was maar 4 jaar aan de macht hoor.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 21:23
DutchLiberal
DutchLiberal is offline
Citaat:
Bush sr was maar 4 jaar aan de macht hoor.
Uiteraard, maar hij was 8 jaar vice-president onder Ronald Reagan. (Was in die functie ook actief vervangende president volgens Wikipedia.)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 22:01
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Die Obama zie ik eigenlijk alleen maar glimlachen en change roepen. Ligt dat aan de selectieve aandacht die tv's aan hem schenken, of heeft hij echt niets inhoudelijks te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 22:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Uiteraard, maar hij was 8 jaar vice-president onder Ronald Reagan. (Was in die functie ook actief vervangende president volgens Wikipedia.)
En de vrijmetselaars natuurlijk.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 22:36
Verwijderd
Citaat:
En de vrijmetselaars natuurlijk.
MA heeft hier deels wel een punt, Reagan was tijdens zijn regeerperiode al dementerend.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 23:53
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Wat een onzin, hahaha.
ach hij is niet de enige die het denkt...
http://www.independent.co.uk/news/wo...ed-780703.html

http://www.independent.co.uk/news/wo...cy-780503.html
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 23:57
Verwijderd
Ik sluit het zeker niet uit, maar om nu vooraf te gaan zeggen dat-ie wel neergeknald zal worden is wel erg pessimistisch.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 00:37
DutchLiberal
DutchLiberal is offline
Citaat:
Die Obama zie ik eigenlijk alleen maar glimlachen en change roepen. Ligt dat aan de selectieve aandacht die tv's aan hem schenken, of heeft hij echt niets inhoudelijks te vertellen?
Nee, hij heeft echt 0 inhoud. Dat is natuurlijk nog altijd te prefereren boven de inhoud van HRC, want dat is Bush in mantelpak. Niet dat Obama nou véél beter is...

Ach, Kucinich is uit de race en Gravel heeft geen schijn van kans, dus verstandig leiderschap zal de VS ook dit keer weer niet ten deel vallen.

Laatst gewijzigd op 12-02-2008 om 00:47.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 06:26
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Mwah, Obama's toespraken zijn meer een soort van 3D inspirational posters dan een echte campagne inderdaad. Op z'n website staat gelukig wel wat meer inhoud. Ik denk dat hij het er vooral van moet hebben dat ie een positieve indruk maakt, dat ie zegt ervoor te willen gaan voor een mooie, positieve toekomst.. da's al wat beter natuurlijk dan al die doemdenkers die het alleen maar kunnen hebben over illegale immigratie, terrorisme, oorlog met Iran, einde olievoorraad en dat soort narigheid.. En tot nu to lijkt z'n aanpak redelijk te werken, hij zit nog steeds volop in de race..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 12:05
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Belangrijker vind ik dat Obama de indruk wekt zich bewust te zijn van de interne problemen van Amerika, en die aan te willen pakken. De problemen die ontstaan vanuit slechte infrastructuur en het ontbreken van zelfs de basisvorm van veel voorzieningen voor veel Amerikanen is iets dat qua impact op Amerika de hele oorlog tegen terreur doet verbleken.

Het is een indruk, en door het karakter van de Amerikaanse politiek kan hij tijdens de race om het presidentschap dat niet uitgebreid naar voren brengen, maar desondanks maakt zelfs de verwachting hem tot een betere kandidaat dan wie van de anderen dan ook.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 13:40
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
True, true...
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 23:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het gerucht gaat dat McCain Rice als running mate wilt gaat nemen. Lijkt me een verstandige zet om de democraten te verslaan..

Gelukkig is die Mormoonse debiel uit de race, wat een debiel was dat. Iemand het filmpje gezien van wat hij niet leuk vond aan de VS? Wat een slijmbal.

En gelukkig gaat Obama goed
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 00:33
Verwijderd
Ik heb al geen hoge pet op van de gemiddelde Amerikaan, maar als ze McCain kiezen ga ik toch echt twijfelen aan de kwaliteit van de genenpoel aldaar.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij heeft echt 0 inhoud. Dat is natuurlijk nog altijd te prefereren boven de inhoud van HRC, want dat is Bush in mantelpak. Niet dat Obama nou véél beter is...

Ach, Kucinich is uit de race en Gravel heeft geen schijn van kans, dus verstandig leiderschap zal de VS ook dit keer weer niet ten deel vallen.
Ze hebben in het Obama kamp weldegelijk veel inhoud. Alleen dat is in de aanloop naar de verkiezingen niet belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al geen hoge pet op van de gemiddelde Amerikaan, maar als ze McCain kiezen ga ik toch echt twijfelen aan de kwaliteit van de genenpoel aldaar.
Dan pas?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Als het geen volslagen onzin was kon je binnen tien minuten met google een bron produceren.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,273875,00.html



edit: Dit toont natuurlijk niet aan dat de documentaire waar is, of dat DutchLiberal géén pad is.

Maar het is weldegelijk zo dat de gezondheidszorg in de VS behoorlijk slecht geregeld is. Gezondheidszorg behoort m.i. géén winstbejag te hebben. Net als standaard onderwijsvoorzieningen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben in het Obama kamp weldegelijk veel inhoud. Alleen dat is in de aanloop naar de verkiezingen niet belangrijk.
Misschien, maar het is wel de verkeerde inhoud.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 10:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maar het is weldegelijk zo dat de gezondheidszorg in de VS behoorlijk slecht geregeld is. Gezondheidszorg behoort m.i. géén winstbejag te hebben. Net als standaard onderwijsvoorzieningen.
Het winst maken is niet het probleem, de problemen ontstaan omdat mensen soms geen manier hebben om de tarieven om winst mee te maken op te brengen, waardoor het hen aan gezondheidszorg ontbreekt. Je kan een oplossing brengen in omlaag brengen van de tarieven totdat iedereen die kan betalen, of zorgen dat iedereen de huidige tarieven kan betalen, bijvoorbeeld door een verzekering.

Maar dat alle politieke kopstukken in de VS, inclusief democraten, tegen verandering daarvan zouden zijn, is en blijft natuurlijk nonsens van de kant van DutchLiberal.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.