Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2013, 14:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zo. Als iemand een betere titel weet hoor ik het graag
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 08-05-2013, 14:22
Verwijderd
Spoiler
Oud 08-05-2013, 14:30
Verwijderd
@soap: wat een gegoochel. Open relaties zouden een bordje moeten hebben met 'you must be at least this emotionally mature to ride this ride', zodat zulk soort figuren aan de deur gefilterd kunnen worden.
Oud 08-05-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
@soap: wat een gegoochel. Open relaties zouden een bordje moeten hebben met 'you must be at least this emotionally mature to ride this ride', zodat zulk soort figuren aan de deur gefilterd kunnen worden.
Oud 08-05-2013, 14:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
@soap: wat een gegoochel. Open relaties zouden een bordje moeten hebben met 'you must be at least this emotionally mature to ride this ride', zodat zulk soort figuren aan de deur gefilterd kunnen worden.
Ja, what the fuck echt. Dat hij verliefd werd is één ding. Dat was ook al vrij ongemakkelijk maar daar was nog wel mee te leven zolang hij er geen groot probleem van maakte. Maar het hele gedoe rondom mij (waar ik geen weet van had, wat enigszins bizar voelt.. mensen hebben relationele gedoetjes om mij waar ik niets van weet ) is echt te belachelijk voor woorden. En vooral dat-ie denkt dat-ie wegkomt met keer op keer zulke foutjes maken. "ja maar zo bedoeeeeelde ik het toch helemaal niet", "het was maar een grapje", ...

Tegen mij ging-ie ook nog een heel verhaal houden over hoe het niet eens per se was dat-ie zo geinteresseerd was in mij maar meer gefrustreerd over het feit dat ik niet geinteresseerd was in hem en dat-ie daardoor juist weer meer interesse kreeg of zo.

Tegen haar heeft-ie continu gezegd dat-ie niets van me wilde en dat hij inderdaad interesse in me had voordat ze elkaar leerden kennen maar dat het he-le-maal over was toen hij haar ontmoette.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-05-2013, 14:40
Verwijderd
Overigens, in Wetteren is iets van een treinongeval gebeurd met giftige stoffen (precies weet ik het niet), mensen worden geëvacueerd, mogen weer terug maar moeten dingen weggooien wegens aangetast, worden onwel, moeten weer weg, duurt nog dagen, er is een dode gevallen...
Bah, wat een ellende!
Oud 08-05-2013, 14:43
Verwijderd
Ja, het is vooral 't gebrek aan openheid en 't geschuif met de feiten dat problematisch is.
Oud 08-05-2013, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is vooral 't gebrek aan openheid en 't geschuif met de feiten dat problematisch is.
Ik weet niet precies wat er gaande is, ik lees geen kranten en ik kijk geen nieuws, ik hoor alleen elk uur het nieuws op Stubru en het gaat elke keer daarover over: wel terug, niet, dan dode hier, dan gifmetingen daar, dus dat krijg ik er wel van mee.

En doet andermans forum ook raar of is alleen het mijne problematisch?
Oud 08-05-2013, 14:50
Verwijderd
Nu ik mijn twitteraccount openbaar heb gemaakt, word ik gevolgd door allemaal vreemde amerikanen.
Oud 08-05-2013, 14:50
Verwijderd
En je mag wel een twitteraccount hebben?
Oud 08-05-2013, 14:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Geen plek meer bij de cursus
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
En je mag wel een twitteraccount hebben?
Nee, sommige dingen doe je gewoon stiekem.
Oud 08-05-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Geen plek meer bij de cursus
Kun je je al inschrijven voor een herhaling volgend jaar ofzo? Kun je ook al sparen.

Citaat:
Nee, sommige dingen doe je gewoon stiekem.
Oud 08-05-2013, 15:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kun je je al inschrijven voor een herhaling volgend jaar ofzo? Kun je ook al sparen.
Het nieuwe cursusjaar start in september, maar dan start ik ook weer met studeren en heb ik weer veel minder tijd/energie voor hobby's
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 15:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hoor, hele dag droog en precies als ik op het punt sta boodschappen te gaan doen komt het ineens met bakken uit de hemel :')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet precies wat er gaande is, ik lees geen kranten en ik kijk geen nieuws, ik hoor alleen elk uur het nieuws op Stubru en het gaat elke keer daarover over: wel terug, niet, dan dode hier, dan gifmetingen daar, dus dat krijg ik er wel van mee.

En doet andermans forum ook raar of is alleen het mijne problematisch?
Ik had het eigenlijk vooral tegen Lorelei.
Oud 08-05-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik had het eigenlijk vooral tegen Lorelei.
Het kon ook heel goed op mijn bericht slaan ^^ Ik vond het al knap dat je zo goed op de hoogte was!
Oud 08-05-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Het nieuwe cursusjaar start in september, maar dan start ik ook weer met studeren en heb ik weer veel minder tijd/energie voor hobby's
Ik loop ook tegen zo'n probleem. Ik wil terug naar de kunstacademie, maar ik wil ook verder met naailes. Beiden zal me waarschijnlijk heel dik gaan tegensteken en ik weet niet hoe ik dat ga trekken eventueel ook nog in combinatie met werk, want dat zal ook ooit weer komen.

Citaat:
Ja hoor, hele dag droog en precies als ik op het punt sta boodschappen te gaan doen komt het ineens met bakken uit de hemel :')
Ja, die ken ik Gisteren reed ik ook naar huis in het donker, het regende pijpenstelen, maar de wegverlichting was niet aan (tegenwoordig blijft die uit op de snelwegen, enkel als het slecht weer is gaat ze aan, nou ik weet niet hoeveel slechter weer het nog moet worden dan. Ze gingen aan toen ik mijn afslag moest hebben, nuttig), dus het was hoofdpijnrijden. Gelukkig was het wat minder aan het plenzen toen ik stond te sukkelen met spullen uit de koffer van de auto halen.
Ads door Google
Oud 08-05-2013, 15:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het kon ook heel goed op mijn bericht slaan ^^ Ik vond het al knap dat je zo goed op de hoogte was!
Nja, hier is het ook best wel in het nieuws geweest
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 08-05-2013, 16:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Overigens, in Wetteren is iets van een treinongeval gebeurd met giftige stoffen (precies weet ik het niet), mensen worden geëvacueerd, mogen weer terug maar moeten dingen weggooien wegens aangetast, worden onwel, moeten weer weg, duurt nog dagen, er is een dode gevallen...
Bah, wat een ellende!
Het komt er grofweg op neer dat er een goederentrein met o.a. gevaarlijke chemicaliën gedeeltelijk is ontspoord, waarbij een aantal wagons en/of de door het ongeval verspreide inhoud in brand vlogen. Mede door weglopend bluswater is één van die chemicaliën (acrylnitril) o.a. in de riolering terechtgekomen, van waaruit het dan bijvoorbeeld weer door putten op straat en via de afvoer in huizen naarboven kwam en mogelijk nog steeds komt, met alle gevolgen van dien.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-05-2013, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, hele dag droog en precies als ik op het punt sta boodschappen te gaan doen komt het ineens met bakken uit de hemel :')
Dat had ik ook net. Al mijn papieren die ik van de bank heb gekregen waren al nat voordat ik de auto bereikte.
Oud 08-05-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Het komt er grofweg op neer dat er een goederentrein met o.a. gevaarlijke chemicaliën gedeeltelijk is ontspoord, waarbij een aantal wagons en/of de door het ongeval verspreide inhoud in brand vlogen. Mede door weglopend bluswater is één van die chemicaliën (acrylnitril) o.a. in de riolering terechtgekomen, van waaruit het dan bijvoorbeeld weer door putten op straat en via de afvoer in huizen naarboven kwam en mogelijk nog steeds komt, met alle gevolgen van dien.
En dat allemaal door het negeren/niet zien van een sein.
Oud 08-05-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Het komt er grofweg op neer dat er een goederentrein met o.a. gevaarlijke chemicaliën gedeeltelijk is ontspoord, waarbij een aantal wagons en/of de door het ongeval verspreide inhoud in brand vlogen. Mede door weglopend bluswater is één van die chemicaliën (acrylnitril) o.a. in de riolering terechtgekomen, van waaruit het dan bijvoorbeeld weer door putten op straat en via de afvoer in huizen naarboven kwam en mogelijk nog steeds komt, met alle gevolgen van dien.
Dank! Zoals ik al begreep, een niet zo prettige situatie.

Citaat:
En dat allemaal door het negeren/niet zien van een sein.
Daar hebben ze in België wel vaker last van. In 2010 bij Buizingen ook al.
Oud 08-05-2013, 16:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En dat allemaal door het negeren/niet zien van een sein.
En twee keer zo hard rijden als was toegestaan.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 16:48
Verwijderd
oei oei oei
vraag:
Citaat:
What is your best "then it gets worse" story?
Antwoord:
Citaat:
When I was seven my mom bought me a rat at Petco. I had had a few rats as pets before and I really liked them. 3 days after we bought it, it was acting kinda tired and just stood in the corner of its cage... so like a genius it I picked it up, and it bit me. I mean like really latched on... my mom had to come pry it off my hand, and then the rat died that night. About a week later I got a fever, and what my parents thought was the flu. I got to stay home from school and watch TV, it was awesome. But after a few days, my symptoms didn't go away and I started to get this weird-ass rash with little puss bubbles in the center of red circles. About 3 days in I went from feverish but fine to being unable to move without ridiculous amounts of pain and my joints giving out in the span of an hour. I had to go to the hospital and stay there 2 days.

Everyone thought I had meningitis, but the tests came back negative, and my mom told the doctors about the bite (we hadn't thought of it before because everyone was telling us it was meningitis). The doctors were really worried because rat bite fever eventually spreads from the joints to the organs and slowly kills you, so they gave me massive (like 3 times a normal adult dose) of penicillin.

And that was when I learned I was allergic to penicillin!
Advertentie
Oud 08-05-2013, 16:50
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
wow.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 08-05-2013, 16:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is zo niet grappig natuurlijk, maar ik lolde echt keihard
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 16:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
oei oei oei
vraag:

Antwoord:
'Even Apeldoorn bellen'-moment
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-05-2013, 17:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou echt zoveel van de bibliotheek, zo stom dat ik jarenlang geen lid ben geweest.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
We were on a long road trip across the country. Last day of the trip, we notice what appears to be a huge dust storm in front of us. Visibility is low, but not bad. After driving in the dust for a half hour, we realize it isn't getting better and agree to take the next exit. 1 mile from the exit, we drive straight into a wall of dust so thick we couldn't see a few feet in front of us. The car in front of us came to a complete stop, so I'm cursing and slamming on my breaks, and I crank my wheel to the left to try to get out of the way of incoming traffic.
That is when the huge SUV slammed into my tiny car. I spent the next hour or so running around in the dust storm (that stuff hurts!) trying to get insurance info. This is when I discovered that my roadside assistance had expired a few months ago.
Doesn't matter, police called the tow company for us. The tow guy thinks our car is totalled, but he offers to give us a lift to a hotel near a hospital (because we are still four or five hours from home and my SO is hurt). He drops us off at a Best Western, we emptied the car and he took off. I spent the next hour on the phone with the insurance company.
They won't cover our car. See, we had just finished paying off the loan on the car. Literally, a month or two earlier had finished paying it off. So they dropped the comprehensive/collision coverage that the bank required. I had intended to get it added again in the next billing cycle, but I'd never been in a wreck this bad before so I didn't mind letting it ride for the one billing cycle. Hubris. So by the time I get off the phone with the insurance company, we were ready to go to the hospital.
Open the door....and the ground is covered in snow. The temperature dropped about 35 degrees Farenheit since the wreck. We walked to the hospital in the middle of the snow storm, and then got lost trying to find the entrance Finally got in the hospital, walked this long hallway to the emergency room. The emergency room was packed. SO only had back pain/whiplash so it wasn't worth waiting with all the sick people. Decided to do it when we got home and to walk back to the hotel (in the snow).
We got home and walked in the door, unloaded all of our stuff....and as I swear within the hour of getting home, our bathroom and bedroom completely flooded. Called the maintanence guy out and he couldn't figure out what was causing it. We still don't know.
We're pretty sure it's a curse.
Oud 08-05-2013, 17:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
He verdomme, al die sites waar je adelhoesjes kan laten bedrukken geven prijzen ex btw, dus dan lijkt het goedkoop, maar is de totaalprijs wel ruim 20% hoger
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 17:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe bereken je ook alweer het totaalbedrag als je het ex btw-bedrag hebt? Is dat bedrag 80% of 100% (met incl btw dan dus 120%)?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe bereken je ook alweer het totaalbedrag als je het ex btw-bedrag hebt? Is dat bedrag 80% of 100% (met incl btw dan dus 120%)?
Dat laatste, dus excl-btw x 1,2
Oud 08-05-2013, 17:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Danku!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-05-2013, 18:03
Verwijderd
Citaat:
En twee keer zo hard rijden als was toegestaan.
Als gevolg van het sein waar 40 km/u in stond aangegeven negeerde/niet zien, ja.

Citaat:
Dank! Zoals ik al begreep, een niet zo prettige situatie.


Daar hebben ze in België wel vaker last van. In 2010 bij Buizingen ook al.
Het was een Nederlander!
Oud 08-05-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Het was een Nederlander!
Ik zei ín België, dan maakt de nationaliteit verder niet uit Niet dat ik wist dat het een Nederlander was.
Ads door Google
Oud 08-05-2013, 18:07
Verwijderd
Oh ja ik zie het nu.
Oud 08-05-2013, 18:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dikke onweerslucht, hier Ik hoop dat het straks lekker gaat plenzen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-05-2013, 18:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hehe, mijn vriendje roept altijd dat hij badpakken niet sexy vindt. En nu had ik nog een badpak liggen die goed past, en toen ik hem liet zien, veranderde hij meteen van mening
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-05-2013, 18:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dank! Zoals ik al begreep, een niet zo prettige situatie.


Daar hebben ze in België wel vaker last van. In 2010 bij Buizingen ook al.
Het was een Nederlandse machinist! Het was onze fout

Oh, spuit elf
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 08-05-2013, 18:57
Verwijderd
Oud 08-05-2013, 19:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Woei, lekker gedanst
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-05-2013, 19:45
Verwijderd
wie wie wie, wie wie wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan? Wie heeft dat gedaan? Wie heeft de gedaan? De hele compagnie heeft het eten laten staan, wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan (8)
Oud 08-05-2013, 19:47
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
Ik heb keihard zitten lollen bij die verhalen van Sarah net
Oud 08-05-2013, 20:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben lekker aan het opruimen Ik zie er altijd supererg tegenop, maar waarom snap ik achteraf nooit zo goed, want het is helemaal niet zo erg om te doen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-05-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Het was een Nederlandse machinist! Het was onze fout

Oh, spuit elf
De eerste stap in onze invasie van België.
Oud 08-05-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben lekker aan het opruimen Ik zie er altijd supererg tegenop, maar waarom snap ik achteraf nooit zo goed, want het is helemaal niet zo erg om te doen.
Verplaatsten is veel leuker dan opruimen.
Oud 08-05-2013, 20:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben lekker aan het opruimen Ik zie er altijd supererg tegenop, maar waarom snap ik achteraf nooit zo goed, want het is helemaal niet zo erg om te doen.
Ik heb gisteren voor het eerst in tijden gestofzuigd en dingen opgeruimd, en ik kwam een hele stapel tijdschriften tegen waarvan ik me niet eens kon herinneren dat ik ze ooit gekocht had. en allemaal post en prullaria op de grond enzo....

Dat is iig schoon, maar opgeruimd zal het er hier nooit uitzien. Het leven van een hoarder is maar moeilijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-05-2013, 21:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb gisteren voor het eerst in tijden gestofzuigd en dingen opgeruimd, en ik kwam een hele stapel tijdschriften tegen waarvan ik me niet eens kon herinneren dat ik ze ooit gekocht had. en allemaal post en prullaria op de grond enzo....

Dat is iig schoon, maar opgeruimd zal het er hier nooit uitzien. Het leven van een hoarder is maar moeilijk.
Het is hier wel opgeruimd, maar ook dan liggen er overal stapels met dingen, hoor. Maar dan is het wel netjes gestapeld, ofzo :') Ik verzamel ook van alles en nog wat. Vooral beestendingen, boeken en tijdschriften. En notitieboekjes.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-05-2013, 21:42
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
Middenin een darttoernooi met wat vrienden. Ik sta 2e van de 5
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.