Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 14:09
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Hoe ziet jouw ideale kamer er uit?
wat voor een kleuren, meubels ascesoires enz.
En waarom juist die dingen in die kamer, heb je bijvoorbeeld een bepaald geloof of een bepaalde hobby?
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 14:13
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik hed sinds 2 maanden een nieuwe kamer.
Hij is helemaal (licht) paars en donkerpaars+ zilveren meubels.
Hij is alleen nog niet helemaal af.

Ik heb voor die kleur gekozen omdat het mijn lieveling keur is en een bepaalde mysterieuze sfeer in mijn kamer wilde.
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:17
Verwijderd
iig warme kleuren...leuke dingen, maar wel dingen waar je wat aan hebt, practisch dus, niet een kamer vol troep waar je niks mee kunt. Verder heb ik een kat die alles sloopt, het liefst dus stabiele dingen die tegen een stootje kunnen en een kasten met deuren of die ergens hoog aan de muur hangen.

Voorlopig doe ik het nog maar ff met wat ik nu heb, gewoon mengseltje van alles. Als ik ga verhuizen komt er veel nieuw, maar dat duurt voorlopig nog wel ff.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Mijn kamer is wel ideaal.. ik heb er ooit een tekening van gemaakt..


(die klamboe heb ik niet meer boven m'n bed)

De muren zijn lichtblauw, de vloer ook. De meubels zijn wit.
Ik heb lichtblauwe voile-gordijnen. M'n kamer is vrij rustig, ik kan er echt lekker zitten om een beetje bij te komen.

Aan de muur twee schilderijen:



Dit is een detail van Il Prima Baccio (ik heb het hele schilderij)



Een detail van Trionfo di Galatea van Raffaello, zoals ik hem heb.
Die van mij is alleen iets zachter van kleur.

Verder een grote lijst met een fotocollage erin.

De banken zijn gevuld met lucht, en zitten erg lekker. Verder heb ik tegenwoordig een tv'tje.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:54
roman
Avatar van roman
roman is offline
mijn kamertje vin ik presoonlijk wel relaxt;
keb een ouwe tv baluw gespoten en op zi,n kant als tafel neer gezet en daar staat weer een platenspeler op( jaren 60 ding)
m,n kamer is rood met geel en wit en ik heb groene speakers een kelding kAST behangen met kranten knipsels een grene bedje en nog wat stuf nou dat dus
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:16
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nu heb ik geel en blauw behang en is mijn kamer in strandstijl, maar ik wil eigenlyk binnenkort mijn kamer veranderen in groen met rose roosjes. maja, dat komt nog wel!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
Mijn ideale kamer hmmm in ieder geval niet die ik nu heb
nee ik heb een bijna ideale kamer gezien, prachtig pandje nabij carre in amsterdam, 1 verdieping per persoon balkon, uitzicht op water, jaja erg mooi, hoge plafonds ed.

erg strak en minimalistisch maar niet koud. alleen maar mooie spullen geen prullaria (wat een verschrikkelijk woord) ed. 1 rode muur , en verder tja mooie design troep
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:22
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
mijn kamer zou leuk zijn alsie es opgeruimd zou zijn.

terrarood behang en een hoop planten een een big aquarium, t moet een soort jungle/lounge kamer voorstellen, kwil nog doeken aan het plafond hangen, en een wandschildering laten maken

ook heb ik in plaats van een bed een 2 persoonsslaapbank, staat veel leuker als een bed
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:03
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
M'n kamer is bijna af (slaap nu met m'n zusje op 1 kamer, erg fijn ja bovenverdieping is verbouwt).

Maar goed m'n kamer wordt wel mooi, mooie lichtval, zacht geel/oranje kleurtjes (juni, bloesem en dons van Flexa voor degene die het wat zegt), verder komt er zo'n gigantisch oud spijltjesbed in, en wat koloniale meubelen, twee kastjes, en een tafel die moet gaan fungeren als bureau. Op de vloer komt kurk. Twordt wel heel mooi vind ik zelf, mooi licht/sfeervol, alleen wat jammer is dat ik midden in m'n kamer zo'n vierkantspaal heb (woon in een boerderij) en tja die weg halen zal moeilijk gaan.
M'n inrichting wordt vrij simpel bij de bovenstaande meubelen komt nog een relaxte stoel of een klein bankje. Weinig troep maarja mezelf kennende zal dat wel niet lukken Ik wil nog zo'n echte stoffe paspop maar ik weet bij god niet hoe k daar aanmoet komen, maar dat is van latere zorg. Aan de muur wil ik een levensgrote foto van m'n ponie, heb een hele mooie moet 'm alleen nog laten vergroten. En het een en ander van Esscher en Dali. Verder missien nog wat barokke/rococco-achtige dingetjes, ik loop al een hele tijd naar zo'n mooie *betaalbare* spiegel te zoken maar die dingen zijn of walgelijk of niet te betalen, maar goed geduld is een schone zaak.. ofzow
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:22
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
die zou 2 keer zo groot zijn als die ik nu heb... en d'r zou een tafel in moeten staan... en een grote kast met veel hokjes en laatjes
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:54
Faery
Faery is offline
Een éigen kamer, liefst met 2persoonsbed en internetaansluiting.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Faery schreef:
2persoonsbed
Ja, dat wil ik ook, met heel veel kussens erop
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Mijn kamer is wel ideaal.. ik heb er ooit een tekening van gemaakt..
Jouw kamer is idd , altijd al gevonden

Mijn ideale kamer zou in ieder geval geen tapijt bevatten zoals nu...is niet zo leuk als je nogal huisstofmijtgevoelig bent Verder groot genoeg om een lekkere zit/hanghoek in kwijt te kunnen, en natuurlijk een luie stoel om muziek in te luisteren. Verder maakt het me niet zo heel veel uit (ik hoef er geen grootbeeld TV ofzo in te hebben)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:23
Dwarfie
Dwarfie is offline
Als ik mijn kamer kon veranderen zou ik er dit in willen hebben:

Laminaat of parket vloer ipv vloerbedekking.

1 GROOT bureau ipv 2 kleinere bureautjes (1 voor pc, 1 voor leren, maar dat doe ik achter het bureau van pc, andere ligt teveel rotzooi op en is eigenlijk nog te klein om 2 boeken en een klapper open op neer te leggen).

Niet overal planken aan de muur maar gewoon 1 grote open boekenkast met véél vakken en deurtjes, zodat ook m'n 2 lage witte kastjes eruit kunnen.

Een grotere kledingkast. De kast die ik nu heb is onnodig diep en te smal, er is te weinig hangruimte.

De muren niet spierwit maar iets getind. Crèmekleurig ofzo.

Oh ja, en alles in een beuken of eiken kleur, niet het ene wit en het andere beuken zoals nu.

En nog iets, gordijnen voor m'n ramen, vóór de witte lamellen die er nu hangen, 's ochtends komt daar véél te vroeg al licht doorheen...
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:26
Faery
Faery is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
... lalala, mijn kamer stinkt... bla...
Niemand belet je op kamers te gaan hoor *hint hint*
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:28
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Ik wil nu alleen nog maar méér licht, een stereo met een cd speler die het wel doet, en een tv die niet stoort. En oja, een tweepersoonsbed (waar ik dan wel in mijn eentje in mag liggen)
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:29
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Faery schreef:
Niemand belet je op kamers te gaan hoor *hint hint*
Mijn kamer stinkt niet, het bevalt me prima Ik *zou* er alleen wel wat aan willen veranderen...
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:37
Wilmy
Wilmy is offline
Ik heb pas een nieuwe kamer, vind ik heel mooi!!! Hij is twee keer zo groot geworden, had een hele kleine!! Mijn vader heeft een boog in de tussenmuur gemaakt zodat hij dus 2 keer zo groot is!!

Ik heb beetje zacht geel/creme behang met van die Franse lelies, een laminaat vloer volgens mij kersen. Een houten plafond wat ook kersen is iets anders dan vloer, maar wel mooi!!

Doorschijn lange creme gordijnen voor de ramen en planten op de vensterbank. Heb 2 ramen, alle 2 hetzelfde!! twee houten stoelen met kussens, moeten nog andere kussens op gezelligere kussens. een streep verschillende kleuren creme vloerkleed op de vloer, een gitaar in de hoek en een kaarsenstandaard.

Een houten bed met creme sprei en een slang!! Van de Ikea zo'n groene!!

Een heel klein houten bureautje, handig voor spullen, maar leer meestal op bed! En een rieten stoel in de hoek!!! En 2 schilderijtjes van rozen aan de muur!!

Een een cooooooole spiegel!! Een hele grote met houten bewerkte rand, moet alleen nog opgehangen worden!!!! Ja, en dan nog een rieten kist, en een hoog tafeltje wat nog geschilderd moet worden en een rieten krantenbak!

So, heel verhaal, nu ik het nalees lijkt het wel heeeeel creme!! maar valt wel mee!! Het straalt zegmaar rust uit!!!!! Vind ik echt betuuuuuuuuuuuuuuuuurr!!!!!
__________________
You're the most important person on earth!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2002, 17:40
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik heb op zich wel een mooi kamertje alleen echt té veel troep..

Lichtgele muren en donkerblauw tapijt.

Bureau met uitklapbare ronde tafel.
Kast waar televisie, videorecorder, stereo, laptop en N64 instaan.
Ook kast waar boeken, luchtjes&make up, heel veel troep en fotoboeken instaan.

Ik heb onwijs mooie cdhouder, al zeg ik het zelf plaats wel een keer een foto, want het is er moeilijk uit te leggen.

Verder heb ik een puttinggreen in mijn kamer, vanwege het oefenen voor golfen.

Natuurlijk ook een bed, helaas 1 persoons

Aan de muren hangt momenteel niks, omdat mijn broer een deze dagen zijn laatste schilderij afheeft die op mijn kamer mogen komen

Mijn kamer is niet echt groot, maar ik ben er wel tevreden mee, zou er op het moment niks aan willen veranderen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:57
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Wilmy schreef:
Ik heb pas een nieuwe kamer, vind ik heel mooi!!! Hij is twee keer zo groot geworden, had een hele kleine!! Mijn vader heeft een boog in de tussenmuur gemaakt zodat hij dus 2 keer zo groot is!!

Ik heb beetje zacht geel/creme behang met van die Franse lelies, een laminaat vloer volgens mij kersen. Een houten plafond wat ook kersen is iets anders dan vloer, maar wel mooi!!

Doorschijn lange creme gordijnen voor de ramen en planten op de vensterbank. Heb 2 ramen, alle 2 hetzelfde!! twee houten stoelen met kussens, moeten nog andere kussens op gezelligere kussens. een streep verschillende kleuren creme vloerkleed op de vloer, een gitaar in de hoek en een kaarsenstandaard.

Een houten bed met creme sprei en een slang!! Van de Ikea zo'n groene!!

Een heel klein houten bureautje, handig voor spullen, maar leer meestal op bed! En een rieten stoel in de hoek!!! En 2 schilderijtjes van rozen aan de muur!!

Een een cooooooole spiegel!! Een hele grote met houten bewerkte rand, moet alleen nog opgehangen worden!!!! Ja, en dan nog een rieten kist, en een hoog tafeltje wat nog geschilderd moet worden en een rieten krantenbak!

So, heel verhaal, nu ik het nalees lijkt het wel heeeeel creme!! maar valt wel mee!! Het straalt zegmaar rust uit!!!!! Vind ik echt betuuuuuuuuuuuuuuuuurr!!!!!
Van jou kun je niet zeggen dat je niet enthousiast over je kamer bent...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:04
Mysterons
Mysterons is offline
mijn ideale kamer, wordt mn nieuwe kamer. (vehuizen etc.) best groot, vier kleine raampjes aan een muur, en nog een aan een een muur ernaast zegmaar. ik wil die muur waar de 4 ramen zitten knalroze maken, en de stukken tussen de ramen langwerpige spiegels. dan wil ik een muur donkerpaars, en de andere twee lichtblauw of geel. ik zou wel een tweepersoonsbed willen maar die komt er waarschijnlijk niet. meubels van glas (gebeurd ook niet denk ik) en een bank liefst wit met roze kussens. en weer een eigen computer met i'net, maar dat heb ik nu al dus ik heb niets te klagen behalve het miniformaat van mn kamer. verder wil ik van die gordijnen die ze bij een kraam op het waterlooplein hebben. soort oosters met goud en roze als je het beweegd zegmaar , weet nog niet welke kleuren ik dan wil. maargoed dat zou dus mijn droomkamer zijn
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:07
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn eigen kamer is redelijk ideaal, er missen alleen nog een paar dingetjes.

Mijn kamer is 5 bij 7 meter ongeveer maar ik heb wel een schuin dak omdat ik op de zolder slaap. (wel lekker hoog plavon )
De ene muur is zwart en de ander is knalrood, om een stukje van de zolder weg te schermen (is deel waar troep staat) heb ik een enorm paarse grandfoulard (ook wel kleed genoemd)opgehangen.
Ik heb nu eigenlijk liever de rode muur lila.
De schuine wanden heb ik bekleed met posters, kaartjes en een groot doek.
Qua inhoud wil ik nog een lekker hangbank (kan de trap niet op ), een tafel, een computer met internet aansluiting, meer cd's in mijn rekje en een zooi video banden en een grotere tv.
Verder ben ik behoorlijk tevreden met mijn: twee persoons bed inclusief grote kussens, super zacht vloerkleed, tv, sterioinstallatie, schommelstoel, schommel, buro, kastjes, gitaar + versterker en acoustische gitaar, enorme kleding kast en mijn eigen vertrouwde troepjes zoals buigbare beesten, aparte flessen, eigen werk, foto's enz enz.

Owja en niet vergeten. Ik wil een ratje
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:19
Verwijderd
Een kamer met Lianne erin zou voor mij de ideale kamer zijn

maar even serieus, 'k ben ook vrij tevreden over m'n kamer.
Wat er in zit:

- 2 persoonsbed, met 3 kilo stof laag eronder
- TV incl. ps2 / dreamcast
- cd/dvd rek ernaast
- 2 computerbureau's met 1 desktop pc met 22" lcd scherm (dell) en op de andere bureau een laptop (15,1" scherm) en printer ernonder incl scanner.
- 2 bureaustoelen met wieltjes (woei!)
- lichtblauw behang (met hier en daar wat foto's van kleine Ninh -> grote (nahjah, groter iig) Ninh, met laminaat vloer
- kledingkast met spiegel
- wastafel met spiegel en geurtjes, mondhygienische middelen, e.d.
- kledingstukken overal, behalve in de kast waar het eigenlijk hoort
- een instelbare halogeenlamp om de sfeer mee te reguleren
- boekenkast met allerlei nerdboeken erin (programmeerboeken e.d.) en schoolboeken, maar die zitten meestal onder m'n bed.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 23:08
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
prototype schreef:
Een kamer met Lianne erin zou voor mij de ideale kamer zijn

maar even serieus, 'k ben ook vrij tevreden over m'n kamer.
Wat er in zit:

- 2 persoonsbed, met 3 kilo stof laag eronder
- TV incl. ps2 / dreamcast
- cd/dvd rek ernaast
- 2 computerbureau's met 1 desktop pc met 22" lcd scherm (dell) en op de andere bureau een laptop (15,1" scherm) en printer ernonder incl scanner.
- 2 bureaustoelen met wieltjes (woei!)
- lichtblauw behang (met hier en daar wat foto's van kleine Ninh -> grote (nahjah, groter iig) Ninh, met laminaat vloer
- kledingkast met spiegel
- wastafel met spiegel en geurtjes, mondhygienische middelen, e.d.
- kledingstukken overal, behalve in de kast waar het eigenlijk hoort
- een instelbare halogeenlamp om de sfeer mee te reguleren
- boekenkast met allerlei nerdboeken erin (programmeerboeken e.d.) en schoolboeken, maar die zitten meestal onder m'n bed.
F*r real, maak eens een foto van die dikke 22"!

Mijn kamer is eigelijk wel zoals ik hem wil hebben.
Het is een dubbele zolderkamer met de muur ertussenuit gebroken en een deur weggewerkt. De punt van het dak tussen de 2 dakkapellen is een klein stukje meegenomen voor mijn vliegtuig-ventilator . Wat staat er allemaal in;

- Een bed (jaja).
- 2 Kuipstoeltjes met een tafeltje ertussen.
- TV
- N64
- Sega Megadrive 16-Bit
- Hoekbureau met op het middenstuk een 19" CRT.
- Op het linkse stuk staat printer (Stylus C60, Epson dus) en de systeemkast (Sky, self-composed). Er liggen wat cd's op enzo.
- Op het rechtse (en tevens het grootste stuk) ligt een werkplacemet, hier werk ik dus meestal op. Hier staat een van de 6 speakertjes van de pc op, een bakje voor de losse papieren, wat boekjes en pennen, pennenbakje, enz.
- Tussen het nachtkastje en het bureau staat een groot wandmeubel, met oa een stereo, fotoalbums, wereldwijzer encyclopedie, Deskjet 690c (HP dus), in de kasten in het wandmeubel zitten mijn schoolboeken en andere boeken, er ligt een verzameling dolken in .
Eeh...

- Boven de deur in het midden van de kamer hangt een blacklight (400), op de vitrinekast rechts van het bureau ligt een blackligt (600)
- In de vitrinekast staan auto's (1:18), er liggen stenen in van iets van 1500 jaar oud ofzo, een horloge en nog meer van die dingen.
- Naast de vitrinekast staat het meubel van de TV en de consoles, verbonden met de stereo .
- Daarnaast is de deur.
- Daarnaast is mijn klerenkast.

Op de vloer ligt laminaat en een designerskleed , de muren zijn wit gestuuct, maar aan de kant tegenover de deur zit vlierbedekking, zodat ik erop kan prikken wat ik wil.

Ik heb vroeger gedraait op feesten, dus ik heb ook nog wat lampen staan (zwaailichten, strobebar, laser, enz).

Op het wandmeubel staan naast de speakers van de stereo 2 borstbeelden van Batman en Superman, meegebracht uit Amerika.

Dat is wel zo'n beetje mijn kamer uitgelegd in woorden.

kZal 's wat foto's posten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 23:08
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
ik ben wel blij met mijn kamer, heb hem nog niet zolang. allemaal met bruine kleuren enzo. een mooie witte clamboe en mooie rode poster van Vogue. en veel kussens.
ik doe een opleiding"interieur styliste" en dat bevald me nog steeds heel goed
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 09:25
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
F*r real, maak eens een foto van die dikke 22"!
U vraagt, wij draaien


^^ ondertussen ook verplaatst, beetje oude foto's, was nog voor de grote opruiming, die uiteindelijk vrij weinig nut had gehad, aangezien er weer een tornado door m'n kamer is gegaan.

^^ die is ondertussen al opgeruimd ;D, was beetje moeilijk slapen met een digicam & mobiel in je rug , laat staan de tas van aardsrivaal C1000. Daar kijken menig AH collega's nog van op.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 09:51
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
prototype schreef:
U vraagt, wij draaien

[img]Dikke 22"[/img]
^^ ondertussen ook verplaatst, beetje oude foto's, was nog voor de grote opruiming, die uiteindelijk vrij weinig nut had gehad, aangezien er weer een tornado door m'n kamer is gegaan.
[img]Bed met mooie tas [/img]
^^ die is ondertussen al opgeruimd ;D, was beetje moeilijk slapen met een digicam & mobiel in je rug , laat staan de tas van aardsrivaal C1000. Daar kijken menig AH collega's nog van op.
Dikke LCD man .

Mooie tas trouwens .
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 11:55
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
nou dat is zeker niet mijn kamer....
mijn kamer nu is niet echt klein maar aangezien het de zolder is heb ik dus twee schuine muren tot de grond dus daar kan je niks neerzetten.... dit zijn in het plaatje de linker en rechter muur...

de muren zijn lichtblauw, kheb laminaat liggen en waar ik me het meest aan erger is dat het bed en kast en ladenkast nog van vroeger zijn, houtkleurig, heb bureau en dat tafeltje heb ik uitgekozen en zijn antracietkleurig en dan is die boekenkast ook nog wit... en dat staat totaal nie bij elkaar....

maar er is hoop, als het goed is gaan we het huis een beetje verbouwen, of iig er word beneden een badkamer bijgebouwd zodat mijn ouders beneden kunnen gaan slapen, en dan word mijn kamer weer 'zolder' en logeerkamer en dan krijg ik de slaapkamer van mn ouders en de nu computer/logeerkamer, daar wil ik eigenlijk een slaap + relax kamer van maken, dus een groot hemelbed wil ik en een paar grote poefen ofzow en muziekjes moeten daar ook staan... en dan denk ik aan aubergine, donkerpaars, donkerrood, beetje mysterieus relax sfeertje... en in de andere kamer blijft de computer, een grote kledingkast met spiegel, bureau komt er en nog wat boekenkasten ofzow... en daar wil ik zown ouderwetse studiekamer/kantoor van maken... don't know how maar dat komt nog wel...
__________________
Everyone wants to be found.

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 12:00.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:40
the tourist
the tourist is offline
De muren van mijn kamer zijn lichtblauw en lichtgroen. De deuren (heb er 2) zijn donkerpaars. De kozijnen en balken zijn goud, voorderest zijn er veel dingen rood en blauw. (veel kleuren dus) Ik heb mijn kamer 2 jaar geleden geschilderd, maar eigenlijk vind ik het niet leuk meer, vooral de muren niet, dat groen is echt lelijk. Het liefst zou ik de muren rood, paars en felroze verven, maar dat mag niet van mijn moeder (wordt je druk van ofzo ).
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:47
Verwijderd
M'n kamer is dus nog lang niet af (helaas), de kleuren zijn zwart en felrood, maar er komt ook wit in om de zooi een beetje te breken, ik post wel een foto van de hoek waar me deur is...



Over een paar weekjes komt er een groot bureau waar ik me pc plaats, en ik moet nog een hoop verven. Ik heb al een soort kast, gemaakt van zwart spiegelglas. Ik wil nog een decoratie of wat dan ook op de muren maar ik wacht op crea input.

M'n ideale kamer? Eentje die zichzelf opruimt

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:34
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
mijn ideale kamer.. mja.. denk niet dat ik em ooit af ga krijgen..

ik zit sinds paar weekjes op zolder, er staat nu een tweepersoonsbed, een bank, een bureau, een tafel met pc/receiver/etc erop, een ventilator en een wastafel.. voor de rest is het nog behoorlijk leeg.. eigenlijk is alleen het hoekje waar mijn bed staat een beetje af.. er komen schilderingen op de muur, die laat ik doen want zelf kan ik het nooit zo mooi.. en er komen nog een blacklight tl buizen, een groot graffiti piece op één muur, 2 ladeblokken, eentje wordt tafeltje voor bij de bank en eentje voor mijn schaakbord.. verder moet ik nog een hoop dingetjes hebben, zoals een nieuw bureau en de twee b&w luidsprekers die nog steeds staan te wachten op een plekje in mijn kamer..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:38
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Lila-paarse muren, zwart plafond en zwarte vloer, zwart hemelbed met paarse gordijntjes en satijnen dekens, een inloop-kast in de muur, zwarte hoekbank, fantasy-posters (liefst van elfjes) aan de muur, kandelaars aan de muur, wierookbrander aan het plafond, bij de bank een tafeltje voor een immens grote stereo-installatie , en nog een plekje waar een synthesizer kan staan, uiteraard een mooi balkon...

Hmm.. zoiets..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:40
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Ik hed sinds 2 maanden een nieuwe kamer.
Hij is helemaal (licht) paars en donkerpaars+ zilveren meubels.
Hij is alleen nog niet helemaal af.

Ik heb voor die kleur gekozen omdat het mijn lieveling keur is en een bepaalde mysterieuze sfeer in mijn kamer wilde.
Jah, precies.. paars is geweldig

Die zilveren meubels vind ik wel een goed idee, heel apart.. Kun je foto's ervan posten als je kamer af is?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
een groot graffiti piece op één muur,
fotofotofoto!!!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:50
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef:
fotofotofoto!!!
ik heb het design nog niet eens af, maar zodra hij op de muur staat zal ik wel een foto posten
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:54
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Mijn kamer:

Ik heb chineesrode muren, behalve één muur, die is héél lichtgeel, net als mijn plafond. Mijn plafond is op zijn hoogst drie meter (loopt naar boven toe) Da's op zich wel mooi, maar ik baal er vreselijk van dat ik het 'zoldertje' die ik er eerst had zitten weg heb gehaald. Ik had zeg maar nog een tweede kamertje boven mijn gewone kamer, mjah...

Ik heb laminaat op de vloer, lichte kleur... Weet niet precies wat het moet voorstellen

Ik heb zo'n stalen bed (zwart) met van die spijlen en 'koperen' knoppen. Boven mijn bed hangt een plankje met allemaal prutteltjes. Mijn kledingkast is van hout, met gaas op de deuren (ja je kunt er dus doorheen kijken ). Daarnaast staat een computerbureautje, waar binnenkort ook daadwerkelijk een computer komt te staan jeeuuj...

Ik heb nog een groene kast, maar niet een standaard kleur groen... Een menging van 'gewoon' groen met mint groen... En hij's al heel oud, nog van mijn overgrootoma geweest In diezelfde kleur heb ik ook een spiegel

Verder heb ik nog een groen krukje uit Bali op de Pasar Malam (ofzo...) gekocht. Is van een héél licht houtsoort gemaakt. Op de bovenkant zijn er gekko's (die beestjes ja) getekend.

En nog een kastje waar m'n t.v op staat...

Dit is op dit moment ook wel m'n ideale kamer, behalve dan dat het jammer is van dat zoldertje
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2002, 16:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Relaxed bed
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 17:27
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Relaxed bed
ja he? kom je erbij liggen?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:06
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
rosi schreef:
Relaxed bed
Jaaaa... We begrijpen allen waar je hiermee op doelt .
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:10
qghp
qghp is offline
mn ideale kamer > hij moet iig groot zijn , er moeten 1 of meerder relaxte zitbanken staan , een grote tv en stereo , computer moet er ook in staan , een bed is ook altijd handig en niet te vergeten een koelkast , anders wordt het bier lauw
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:23
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
ik heb het design nog niet eens af, maar zodra hij op de muur staat zal ik wel een foto posten
ow het was hypothetisch, ik d8 dat je 'm al had
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 19:47
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Mijn ideale kamer is de kamer die ik nu heb..



beetje onduidelijke fotos maarja..

Daan's kamer vind ik ook erg mooi
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 19:51
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Mijn ideale kamer is de kamer die ik nu heb..
*foto's*
beetje onduidelijke fotos maarja..

Daan's kamer vind ik ook erg mooi
Wow, echt een mooie kamer heb jij!!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:36
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline

Dit is mijn kamer nu!

Nou heb ik nog een tekening ervan gemaakt...



Greeties!
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:45
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Mijn ideale kamer is de kamer die ik nu heb..



beetje onduidelijke fotos maarja..

Daan's kamer vind ik ook erg mooi
de jouwe is veel gezelliger
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 21:16
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Graag wat groter dan die ik nu heb (10m2 5x2)

De meubels die ik nu heb zou ik graag houden alleen en andere stoel en dat mijn stoel die nu achter mijn bureau staat als een soort van zitstoel. Ik zou graag een tv op mijn kamer hebben en mijn stereo is logischer (staat nu onder mijn bureu) en twee boekenplanken aan mijn muur.

Een houten deur en andere verlichting..

Oh ja een tweepersoonsbed (kan mijn vriend blijven slapen)
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
mijn kamer zou leuk zijn alsie es opgeruimd zou zijn.

terrarood behang en een hoop planten een een big aquarium, t moet een soort jungle/lounge kamer voorstellen, kwil nog doeken aan het plafond hangen, en een wandschildering laten maken

ook heb ik in plaats van een bed een 2 persoonsslaapbank, staat veel leuker als een bed
t slaap alleen veel verrotter
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 21:57
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ik wil het liefst een kamer met allemaal hoekjes erin dus niet zo saai vierkantje. Met een oude houten vloer en een grote bank en alles rood zwart

ik heb zeg maar het houten vloer gedeelte , de zwarte bank , houten kasten en rood. op zich wel ok, maa rnog lang niet af.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 00:35
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
grote rechthoekige kamer met oude houten vloer 30m^2. Kingsize boxspring met zwarte lakens. Wit rode muren met graffiti en 2 grote ramen van 3m bij 2m. Klassieke witte plafond met van die dingen en natuurlijk opblaaspoppen links en rechts

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 01:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kunst aan de muur/Inrichten van je kamer/appartement/huis
Methuselah
29 04-03-2009 12:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 10-02-2007 00:38
Algemene schoolzaken Hoe moeilijk is het nou echt om een kamer te vinden?
Bram1
50 25-05-2005 07:45
Verhalen & Gedichten verloren beeld
woebegone
5 01-05-2005 09:07
Lifestyle Stel, je hebt een lege, witte kamer
Verwijderd
71 02-06-2003 16:32
Algemene schoolzaken Internetsites waar kamers worden aangeboden
Blisss
9 24-04-2003 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.