Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 20:11
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Mijn vriend komt zaterdag op zondag bij me logeren, mijn ouders zijn dan een weekend weg, wat nu het probleem is, ze weten niet dat mijn vriend blijft slapen of uberhaupt komt. Van mijn ouders mag hij wel blijven slapen in de logeer kamer als een keer de dag erg uitloopt, hij woont nl een eind verder. Ik ben alleen bang dat mijn ouders gaan zeggen dat hij niet mag komen of slapen omdat hun daar natuurlijk geen zicht op hebben. Ik ben dus van plan om het de dag dat ze weg zijn te vertellen dat hij komt zodat mijn ouders er niet meer op hoeven te commanderen, maar is dat verstandig? of moet ik het nu vertellen aan ze?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 20:20
Verwijderd
hangt van je ouders af... zijn ze streng? ik denk dat je zelf wel kan bepalen wat hun antwoord zou zijn....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:22
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Ze zijn niet streng, ze vinden het zelfs goed als hij blijft slapen, maar ik ben nu alleen thuis zonder hun en ik weet niet of ze dat zo fijn vinden als er dan een "jongen" in huis blijft slapen
Maar ik wil zo graag dat het doorgaat... ik wil niet dat ze het dan gaan verpesten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:49
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
ze vinden het goed als hij blijft slapen
maar je weet niet of ze het goed vinden als er een jongen is die blijft slapen als er geen toezicht is

sorry maar ik zie het probleem niet
het mag toch? wat zeur je dan
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:54
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 20-08-2003 @ 21:49:
sorry maar ik zie het probleem niet
het mag toch? wat zeur je dan
Lees het probleem: Als hij blijft slapen slaapt hij in de logeerkamer. En je ziet al van mijlen ver aankomen dat dat niet gaat gebeuren als haar ouders niet thuis zijn. Ik tenminste wel (maar goed dat is mijn probleem niet). En haar ouders zullen dat ook wel zien en zij zullen er waarschijnlijk daarom wel problemen mee hebben.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:55
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 20-08-2003 @ 21:54:
Lees het probleem: Als hij blijft slapen slaapt hij in de logeerkamer. En je ziet al van mijlen ver aankomen dat dat niet gaat gebeuren als haar ouders niet thuis zijn. Ik tenminste wel (maar goed dat is mijn probleem niet). En haar ouders zullen dat ook wel zien en zij zullen er waarschijnlijk daarom wel problemen mee hebben.
precies ja
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:02
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 20-08-2003 @ 21:55:
precies ja
Helaas weet ik niet echt een oplossing. Ik zou het wel 'snel' vertellen denk ik, maar ja het is niet leuk als ze je het verbieden. Je blijft er dan ruzie over hebben en t helpt toch niet, want je zal hem toch wel bij je laten slapen. T blijft jou keuze, je kan het ook zo proberen om het zo te spelen dat ze niet weten dat hij is blijven slapen, maar ja dat is moeilijk. En als ze het ontdekken, nou dan zou ik maar een schuilkelder opzoeken.

Het makkelijkste is nog als ze zeggen. Ok, o ja mocht je het nodig hebben er liggen daar en daar nog wat condooms. (Onder het motto liever veilig vrijen dan een kind moeten opvoeden voor onze dochter)
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:14
Pequeña
Avatar van Pequeña
Pequeña is offline
Vertel gewoon NIET dat hij blijft slapen?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:33
lieve
lieve is offline
Hey,
als ik van jou was zou ik het gewoon niet zeggen.
Ofwel als ze terug thuis zijn, zo van... oja, (naam) is blijven logeren... want het was al te laat geworden.
Maar niet vooooor ze komen, als jouw ouders zijn zoals de mijn... dan pakke ze mij ofwel nog mee op weekend,of ze blijven gewoon thuis!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:36
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
boeien!!!
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:15
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Ik zie dat je 16 bent, zou het dan niet kunnen dat je ouders het juist prettig vinden dat je snachts niet helemaal alleen thuis bent? Denk dat mij ouders dat wel prettig zouden vinden.. Ik zou het je ouders gewoon vertellen. waarschijnlijk reageren ze heel redelijk je ouders snappen heus ook wel dat ze sommige dingen niet tegen kunnen houden..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:26
poesiefox
poesiefox is offline
Je bent zestien, wettelijk gezien ben je sexueel vogelvrij: je mag met iedereen naar bed, en je ouders kunnen daar niet achteraf over gaan klagen. Dat recht hebben ze niet meer, je mag dat nu helemaal zelf beslissen.

Aan de andere kant, is het hun huis, en ze kunnen jou wel verbieden sex in dat huis te hebben. Maar ja, met welk recht? Het recht van de huistiran?

Jij woont er ook alweer 16 jaar, dus jij hebt inmiddels ook zo je rechten opgebouwd. daarbij komt nog dat je geen overlast ermee veroorzaakt, behalve dan dat je iets anders doet dan dat zij zouden willen...maar dat mag, je bent 16.

Ik zou in ieder geval helemaal niets zeggen, en zorgen dat alle sporen weg zijn als ze weer thuiskomen.

En dan maar hopen dat de buren je niet verraden. Dus doe het een beetje zachtjes!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:49
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Hoe schat je zelf in dat je ouders zullen reageren?, waarvoor gaan ze een weekendje uit?

Je moet doen wat jezelf het beste lijkt, je kunt het ook gewoon niet vertellen maar dan zit je later met hetzelfde probleem. Ooit moeten je ouders de stap nemen dat hij niet meer op de logeerkamer hoeft te slapen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:50
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 15:26:

Ik zou in ieder geval helemaal niets zeggen, en zorgen dat alle sporen weg zijn als ze weer thuiskomen.

En dan maar hopen dat de buren je niet verraden. Dus doe het een beetje zachtjes!
Stiekem neuken is toch het leukste
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik zou het ook gewoon niet zeggen. wat niet weet...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zou het wel eerlijk vertellen, van te voren. Eerlijkheid duurt ten slotte toch het langst. Op een gegeven moment val je toch door de mand als je liegt...
Zeg je ouders gewoon dat hij langskomt en dat het praktisch is dat hij dan blijft slapen, zonder andere bijbedoelingen. Als ze dan nog moeilijk doen, kun je altijd nog beloven dat hij daadwerkelijk op de logeerkamer zal slapen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:57
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 21-08-2003 @ 16:28:
Ik zou het wel eerlijk vertellen, van te voren. Eerlijkheid duurt ten slotte toch het langst. Op een gegeven moment val je toch door de mand als je liegt...
Zeg je ouders gewoon dat hij langskomt en dat het praktisch is dat hij dan blijft slapen, zonder andere bijbedoelingen. Als ze dan nog moeilijk doen, kun je altijd nog beloven dat hij daadwerkelijk op de logeerkamer zal slapen.
En dan de logeerkamer er enigzins 'rommelig' laten uit zien zodat ze iig het idee krijgen dat hij daar heeft geslapen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:12
Komkommertje
Komkommertje is offline
ik heb het gezegd... nou echt kut... hij mag niet blijven slapen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2003, 16:25
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Komkommertje schreef op 21-08-2003 @ 17:12:
ik heb het gezegd... nou echt kut... hij mag niet blijven slapen
hmm kut.

Maar bedenk maar es wat er zou gebeuren als je het niet had vertelt en je ouders hadden het ontdekt.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:39
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-08-2003 @ 17:25:
hmm kut.

Maar bedenk maar es wat er zou gebeuren als je het niet had vertelt en je ouders hadden het ontdekt.
Ja dat klopt, mijn ouders willen er vanavond nog met me over praten, dus heel misschien dat er nog een kans bestaat. Kijk. het gaat mij ECHT niet om het slapen (natuurlijk wel een beetje) maar dat ik dan dubbellang plezier met hem heb, want hij woont 160 km verderop. Of we kunnen bij mijn oma slapen samen, want mijn ouders vinden het alleen goed als er nog iemand in huis is... dus ja... dan heb ik iig nog dubbel plezier van hem
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:42
poesiefox
poesiefox is offline
Waar bemoeien ze zich mee, waarom mag je niet met hem vrijen?

Ook wel stom he, dat je het gezegd hebt. Schaap.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-08-2003 @ 17:25:
hmm kut.

Maar bedenk maar es wat er zou gebeuren als je het niet had vertelt en je ouders hadden het ontdekt.
Bedenk eens wat er zou gebeuren als je het niet had verteld en je ouders het ook niet hadden ontdekt.



Ouders.. vertel ze alleen het noodzakelijke en de dingen waar je echt niet omheen komt
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Nou, ik zou echt met een rotgevoel zitten als ik mijn vriend bij me liet slapen en mijn ouders wisten er niks van. Ik snap wel dat je het gezegd hebt, wel balen dat ie niet mag blijven slapen.
Maar je schrijft dat jullie wel samen bij jouw oma mag blijven slapen, so what's the problem? Ga lekker bij je oma slapen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:29
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 21-08-2003 @ 17:50:
Nou, ik zou echt met een rotgevoel zitten als ik mijn vriend bij me liet slapen en mijn ouders wisten er niks van. Ik snap wel dat je het gezegd hebt, wel balen dat ie niet mag blijven slapen.
Maar je schrijft dat jullie wel samen bij jouw oma mag blijven slapen, so what's the problem? Ga lekker bij je oma slapen!
Naja of het mag is ten 2e, het kwam in me op dat ik evt bij mijn oma kon slapen, maar mijn vriend wil dat liever niet... maargoed ik moet even een goed gesprek voeren vanavond. (volgens mijn ouders dan)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:53
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Hopen dat je oma doof en blind is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 18:02
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 21-08-2003 @ 18:53:
Hopen dat je oma doof en blind is!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:30
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zou het een beetje oneerlijk vinden tegenover je ouders. Zij vertrouwen jou, ze laten je alleen een weekend thuis en jij gaat gelijk je vriend uitnodigen.

Dan zou ik het toch vragen, grote kans dat het dan gewoon mag ( Bij mij ging het precies zo als in jouw verhaal, behalve dan dat ik t gevraagd had) Als ze dr achter komen en je hebt t niet gevraagd dan ben je nog verder van huis.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:33
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
als je ook niet bij je oma mag slapen met je vriend, moet je hem gewoon bij jou thuis laten slapen en maar hopen dat je ouders er nooit achter komen!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:00
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
LEKKER SLIMME ACTIE VAN JE!!

maar ja, met je oma erbij is natuurlijk veel leuker!!

HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGD!!
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:05
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 21-08-2003 @ 20:00:
LEKKER SLIMME ACTIE VAN JE!!

maar ja, met je oma erbij is natuurlijk veel leuker!!

HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGD!!
gatver
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:17
Komkommertje
Komkommertje is offline
Met enige moeite is het toch gelukt! Ik mag bij hem slapen! Maar mijn ouders zijn er nog niet helemaaaal blij mee maargoed het mag wel
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:26
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Komkommertje schreef op 21-08-2003 @ 22:17:
Met enige moeite is het toch gelukt! Ik mag bij hem slapen! Maar mijn ouders zijn er nog niet helemaaaal blij mee maargoed het mag wel
En daar gaat het om Goed gedaan

en veel plezier
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:49
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
miro schreef op 21-08-2003 @ 19:30:
Ik zou het een beetje oneerlijk vinden tegenover je ouders. Zij vertrouwen jou, ze laten je alleen een weekend thuis en jij gaat gelijk je vriend uitnodigen.
en jij hebt nooit feestjes gegeven toen je ouders weg waren?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 23-08-2003 @ 15:49:
en jij hebt nooit feestjes gegeven toen je ouders weg waren?
Je kunt toch ook een feestje geven als je ouders weg zijn en daar eerlijk over zijn?
Maargoed, topicstarter, mooi dat je bij hem mag slapen dan
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:44
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
birthmark schreef op 23-08-2003 @ 15:49:
en jij hebt nooit feestjes gegeven toen je ouders weg waren?
Nee eerlijk gezegd niet (dat zal dan wel heel vreemd zijn?) Ik heb t altijd gevraagd. Nu hoef ik t echt niet meer te vragen. Ze vinden het al lang leuk als ik me vermaak als zij weg zijn, als ik t huis maar weer netjes achterlaat.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:50
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
stiekem doen!
vet spannend

nouja...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2003, 15:58
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
miro schreef op 23-08-2003 @ 18:44:
Nee eerlijk gezegd niet (dat zal dan wel heel vreemd zijn?) Ik heb t altijd gevraagd. Nu hoef ik t echt niet meer te vragen. Ze vinden het al lang leuk als ik me vermaak als zij weg zijn, als ik t huis maar weer netjes achterlaat.
O ja en dit heeft natuurlijk ook te maken met in hoeverre je ouders je vertrouwen en in welke mate je verantwoordelijkheidsgevoel hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:37
Verwijderd
Ik zou er helemaal niets over zeggen, hem gewoon bij me laten slapen. En niet in de logeerkamer natuurlijk. En dan gewoon niets zeggen. Maar misschien is dat ook niets voor jou, but that's the way I would do it.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:40
Verwijderd
Tsja, je zei zelf al dat het misschien niet mocht en misschien was het wel het beste. Liegen tegen je ouders is ook wel fout eigenlijk, niet altijd maar vaak wel. Anders zat je er toch zo over in of ze er neit achter kwamen enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:10
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mijn vriend is deze week ook 2x blijven slapen (mijn ouders zijn op vakantie) en ik zeg er niks van, omdat ik toch zeker weet dat ze het niet goed vinden. Ik voel me er absoluut niet schuldig over ofzo, want ik ben 18 en ik kan heus wel zelf beslissen wie er bij mij mag blijven slapen

Maargoed als je denkt dat ze het toch wel goed vinden, dan moet je het wel gewoon zeggen vind ik.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zusje niet uit kunnen staan
Denise_kaas
23 26-05-2013 22:05
Psychologie UIt huis door problemen thuis.
Verwijderd
12 08-06-2005 21:10
Verhalen & Gedichten Een dag uit het leven van mezelf
dark_poetry
1 31-03-2004 17:10
Liefde & Relatie ruzie met vriend vanwege zijn ouders?!
groovy
14 29-09-2003 18:06
Liefde & Relatie de oma van mijn vriend heeft een beroerte gehad, wat nu?
Verwijderd
4 03-09-2003 13:22
Psychologie Als ik het eens wist...lees asjb
MissVistikje
5 16-05-2002 08:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.