Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2003, 14:15
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-09-2003 @ 14:58:
die 3 smsjes/zinnetjes heeftie nou al heel erg vaak gebruikt, weinig fantasie ofzo?
Of gewoon zn standaard zinnetjes voor al zn vriendinnen/ONS
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Advertentie
Oud 09-09-2003, 16:33
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
tipje: maak een lijstje met zijn voordelen en nadelen... en kom dan tot de conclusie dat er veel meer (ergere) nadelen zijn dan voordelen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 09-09-2003, 18:32
devilcat
devilcat is offline
ja maar sommige voordelen of nadelen wgen weer zwaarder dan andere voor/nadelen...

maar ja, ik denk dat ik me besluit wel ga nemen/doorzetten
ik heb het al uit gemaakt, maar ij denkt nu dat het weer goed is ofzo..

Ik zeg wel dat ik er gewoon iet klaar voor ben.

Oud 09-09-2003, 19:34
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-09-2003 @ 19:32:
reply
Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je tegen hem zegt, maar ik denk dat het beter is om te zeggen dat het gewoon (wat relatie betreft) helemaal over is, dan om te zeggen dat je er nog niet klaar voor bent om het weer samen te proberen. Iets zegt met dat hij dan volgende week weer met een knuffelbeer of whatever op de stoep staat.. Maar als je denkt dat je in de toekomst toch weer met hem verder wil blijft dat natuurlijk je eigen keus..
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 09-09-2003, 19:38
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
wat zijn de voordelen hier dan?
okee, jij bent verliefd op hem en hij gaat met je naar bed, dan krijg je aandacht van hem op een erg intieme manier en ik kan me voorstellen dat dat geweldig is, maar verder is ie alleen maar lief als hij je dreigt kwijt te raken.
het is zo overduidelijk dat hij je wil 'houden' puur voor de sex, dat werkt niet als jij een relatie wilt, of iets wat er ook maar in de buurt komt, lijkt me. die aandacht is leuk, maar vind je het dan niet een -beetje- denigrerend dat hij jou ziet als een leuk gat om z'n pik in te hangen? mja, misschien vind ie je ook wel gewoon aardig, maar hij lijkt me niet echt verliefd. lijkt me. denk ik.
__________________
we are of the going water and the gone
Oud 09-09-2003, 20:48
devilcat
devilcat is offline
toen ik hem vroeg of ie me nou leuk vond dat jaar dat ie naast me werkte, moest ie lachen, neit dus.

paar dagen terug dat ik t uitmaakte had ie me een ssje gsturud dat ik zijn hart had verandert en dat ie echt veriefd was op me.

Helaas geloof ik het niet zo..

zijn voordelen :

- hij stelt me aan veel mensen voor [ meer alsie dronken is, maar ook wel als ie nuchter is ]
-ik ben verliefd op 'm
-ummm....
-hmm....
-hij neemt me mee naardingen die er inzijn dorp zijn, of feestjes van zijn vrienden.[ helaaszat ik op dat feestje maar een beetje van "wat doe ik hier , i ken niemand, en muus praat niet tegen me die heeft het druk met zijn vrienden. ]

meer voordelen kan ik nu fff niet vezinnen..

ik vind het gewoon zo moeilijk omdat ik nog zo verliefd ben, hij had ook zo'nlekker shirt aan maandag waar je zo leker in kon kruipen, en dan dat lekkere luchtje die die ophad...>Zucht...
Oud 09-09-2003, 20:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
nou, die voordelen die jij noemt vind ik nou niet echte voordelen, behalve at je verliefd op hem bent dan.
Hij neemt je mee naar dingen toe, ok en dan laat ie je daar in de steek, wat een voordeel zeg
sorry, maar ik kan gewoon niet inzien dat je nu nog steeds aan het twijfelen bent. Dat je verliefd op hem bent is echt het enige voordeel wat er is, en dat is eigenlijk ook een nadeel angezien jij je er alleen maar klote door voelt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-09-2003, 21:01
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
vizz schreef op 09-09-2003 @ 21:59:
nou, die voordelen die jij noemt vind ik nou niet echte voordelen, behalve dat je verliefd op hem bent dan.
Bij zo'n LDB is dat gewoon een nadeel.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 09-09-2003, 21:04
Verwijderd
Dat zijn geen voordelen

dat je verliefd op hem bent is een feit, geen voordeel aan hem...
Oud 10-09-2003, 08:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-09-2003 @ 19:32:
Ik zeg wel dat ik er gewoon iet klaar voor ben.
Nee, je moet hem gewoon zeggen dat je HEM niet wilt. Als je hem zegt dat je er niet klaar voor bent dan gaat 'ie daar toch weer over emmeren, en je kunt best hard tegen 'em zijn.
Oud 10-09-2003, 09:54
devilcat
devilcat is offline
Ik zoek een passende sms,
want als ik zeg dat ik hem niet meer moet komt dat weer zo hard over en dan ben ik weer de kwaje pier aan het einde.

weet iemand een goeie sms??...

die pakt, en niet al te hard is..
Oud 10-09-2003, 13:33
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 09-09-2003 @ 22:04:
Dat zijn geen voordelen

dat je verliefd op hem bent is een feit, geen voordeel aan hem...
ja maar als je een lijstje moet maken(nouja, het was een tip) met voor en nadelen schrijf je verliefd zijn (in dit geval) bij de voordelen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-09-2003, 13:35
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
devilcat schreef op 10-09-2003 @ 10:54:
Ik zoek een passende sms,
want als ik zeg dat ik hem niet meer moet komt dat weer zo hard over en dan ben ik weer de kwaje pier aan het einde.

weet iemand een goeie sms??...

die pakt, en niet al te hard is..
Ik heb geen zin in een jongen die vreemdgaat. Vandaar dat ik onze 'relatie' nu wil beeindigen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-09-2003, 13:58
Verwijderd
Waarom wil/kun je nou niet een beetje hard zijn. Wat boeit jou het nou dat zijn 'fantastische vrienden vinden dat jij de schuldige bent? Je weet toch zeker zelf wel beter? En als je het uit hebt met hem, heb je met die vrienden ook niets meer te maken..

Damn, kom eens op voor jezelf en doe niet zo zwak.
Oud 10-09-2003, 15:57
Verwijderd
Als eerste: Loop niet zo te memme (zeuren) over dat vreemdgaan, dat was aan het begin dan is alles toch nog niet zo serieus vooral niet bij die boeren knulle..
Als tweede: jij doet hem pijn??? hij doet jou eerder pijn!! of denk je daar nooit zelf aan, vind je jezelf niet veel belangrijker dan hem? Beetje eige respect mag je zeker hebben.
Als derde: misschien neemt ie jou wel mee, omdat er niemand anders mee wilt.
Als vierde: hij was een uur en kwartier bij je, eerst een half uur op je kamer gezeten ff geneukt en toen gepraat en toen ging die weer..was zeker wel een vluggertje en laat ie jou wel eens klaarkomen??
En als laatste, je weet gewoon wat er met je gedaan word, ik zit haast te denken dat je dit speelt om reacties uit te lokken ofzo en ik vraag me ook af hoe oud je bent..je kunt gewoon niet voor jezelf kiezen, ik heb geen medelijden met je hoor! ik vind jou gigantisch achterlijk..
Oud 10-09-2003, 17:09
devilcat
devilcat is offline
ik ben 17 jr en hij 23 jr.

en nee hij heeft me nog nooit iets gegeven qua seks.
Oud 10-09-2003, 17:11
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Lean schreef op 10-09-2003 @ 16:57:
Als eerste: Loop niet zo te memme (zeuren) over dat vreemdgaan, dat was aan het begin dan is alles toch nog niet zo serieus vooral niet bij die boeren knulle..

dan moet ie niet mij smsje ssturen vanuit gran canaria dat ie van me houd, me mist n dat ik de nige voor hem ben en dat iemet mij wil.
hij betme oo en zegt dan ook dat ie me mist,bababalb

dan voel je je best genaaid als blijkt dat ie gewoon de hort op ging en ondertussen mij probeert te regelen/brainwashen

en ja helaas vinden die boerenknulle vreemdgaan niet zo erg volgens mij.
Oud 11-09-2003, 09:06
devilcat
devilcat is offline
ik heb hem een sms verstuurt dat het uit blijft en dat ik het daar moeilijk mee had, dat ik het ook wel kut vond.

Hij zei terug dat : ik vind het jammer, maar ik ga nu voetbal kijken ik spreek je straks wel.

ik heb die avond niks meer gehoord..
Oud 11-09-2003, 13:21
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
devilcat schreef op 11-09-2003 @ 10:06:
ik heb hem een sms verstuurt dat het uit blijft en dat ik het daar moeilijk mee had, dat ik het ook wel kut vond.

Hij zei terug dat : ik vind het jammer, maar ik ga nu voetbal kijken ik spreek je straks wel.

ik heb die avond niks meer gehoord..
Nou mooi toch? hij vind je blijkbaar niet boeiend genoeg dus hoef je je ook niet meer zorgen te maken dat ie toch nog van je houdt.
Zo kun je m beter vergeten want als ik dit alles zo lees is hij een ongelovelijke teringlijer.
Wees blij dat je niks meer gehoord hebt en ga hem ook niet opzoeken (zoals je steeds geneigd bent te doen blijkbaar).
__________________
bonnie and clyde
Oud 11-09-2003, 13:22
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Hij geeft niks om je, en hij vindt je een zeur.

Maar je kunt het wel 1 keer of wel duizend keer tegen jou zeggen, maar jij trekt je er toch niks van aan.

Je gaat je eigen gang, en zelfrespect heb je niet. Doof ben je, ja doof voor wat iedereen tegen jou zegt. Leer eens luisteren, of heb je dat niet geleerd thuis?

Dump die gast en ga je eigen leven leiden. Heb je dit gelezen? Dringt dit tot je door? Of moet ik, en alle andere mensen dit duizend keer herhalen? Volgens mij helpt dat nog niks hè?

Je wil ook gewoon niet luisteren, blijf dan maar mooi bij die lul, maar dan moet je hier ook niet gaan klagen dat hij gemene dingen doet en je puur voor de seks gebruikt!
Oud 11-09-2003, 14:19
devilcat
devilcat is offline
mijn punt was waarom ik zoveel reatcies wou omdat ik bang was dat ik het misschien bij het verkeerde eind had en dat ik het misschien wel verkeerd zag dat ie me misschien wel neit gebuitek dus wou ik jullie advies/\

ik zie bijna iedereen zeggen dat ik van hem af moet, dat heb ik ook gedaan, het punt waarom ik er telkens op terug kwam, was omdat ik bang ben dat ik de verkeerde keuze mmisschien maak, dat mensen misschien zouden reageren van \" nou wat overdreven dat je het uitmaakt, hij geeft heus wel om je , zo zijn jongens nou eenmaal "
voor dat soort reacties was/ben ik bang, en dat Ik dus degene ben die het voor niks uit maak ofzo.

en dat hij dan zielig is aan het einde omdat hij "gedumpt" is.
en dan haat ik het dus dat jongens/partners vergeten wat zij hebben gedaan waarom het uit is.

het schijnt altijd zo te zijn dat degene die gedumpt word dat die zielig is en de dumper niet, terwijl het gaat er niet om wie wie dumpt het gaat erom waarom iemand iemand dumpt.
Oud 11-09-2003, 14:32
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Dus het komt erop neer dat je gewoon zielig gevonden wilt worden?
Niet dat het zin heeft hierop te reageren eigenlijk...maar goed.
Ik wou toch even zeggen dat je niet zou moeten luisteren naar reacties van anderen...je kan toch ook moeilijk dáárom bij je ex blijven?
En aangezien je ex zo'n lompe boer is zullen zn vrienden dat ook wel zijn. Geen reden dus om je druk te maken of het kut is wat je hebt gedaan, je hebt het juiste gedaan om het uit te maken.
Ik hoop maar dat je eindelijk eens een keer zo slim bent om dat in te zien.

Volgens mij is dit een van de tientallen keren dat dit gezegd wordt tegen je. Ik vraag me dus af of het daarom wel zin heeft om het nóg een keer neer te zetten
__________________
bonnie and clyde
Oud 11-09-2003, 16:55
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 11-09-2003 @ 10:06:
Hij zei terug dat : ik vind het jammer, maar ik ga nu voetbal kijken ik spreek je straks wel.

ik heb die avond niks meer gehoord..
Zie hier wat zijn prioriteiten zijn.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 11-09-2003, 19:28
devilcat
devilcat is offline
ik vreog waarom ie niets had laten horen gisterenaovnd,
hij smsde terug dat ie niets wist te zeggen.

" ik wist niets te zeggen Olga "

daar blijft het bij denk ik, ik zal hem niet meer smsen het is nu over
Oud 11-09-2003, 19:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
devilcat schreef op 11-09-2003 @ 20:28:
ik vreog waarom ie niets had laten horen gisterenaovnd,
hij smsde terug dat ie niets wist te zeggen.

" ik wist niets te zeggen Olga "

daar blijft het bij denk ik, ik zal hem niet meer smsen het is nu over
goedzo, en hou vol, die jongen is een sukkel, dat is overduidelijk.
Dat ie zegt dat ie van je houdt is onzin, dat kan niet na een week(in deze situatie lijkt het me iig sterk), dus hij is niet zielig ofzo. En dat hij voetbal belangrijker vindt zegt voor mij ook genoeg...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-09-2003, 19:51
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Jíj zit fout, wtf moet je bij iemand die een stal heeft.
__________________
Subtiel
Oud 11-09-2003, 20:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline

(tis al opgelost)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-09-2003, 20:42
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
AtHell schreef op 11-09-2003 @ 20:51:
Jíj zit fout, wtf moet je bij iemand die een stal heeft.
ik snap deze opmerking niet helemaal, het gaat toch om Hem,niet om wat hij heeft als boerderij/huis?
Oud 12-09-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 11-09-2003 @ 15:19:
mijn punt was waarom ik zoveel reatcies wou omdat ik bang was dat ik het misschien bij het verkeerde eind had en dat ik het misschien wel verkeerd zag dat ie me misschien wel neit gebuitek dus wou ik jullie advies/\
Dus als wij allemaal zouden zeggen dat jij degene was die verkeerd zat, zou je het nog geloven ook? Ben je nou echt zo dom? Moet nou alles voorgekauwd worden? MENS! Je snapt toch zelf wel hoe het allemaal in elkaar zit? Sorry hoor, maar als je ons voor zo'n simpele kwestie nodig hebt en ons na de eerste keer nog steeds niet gelooft, dan ben je wel erg blind, naief of dom.. Misschien wel alle drie.. Ik kan hier echt simpel van worden..

Jezus.. wat ben jij dom..
Oud 12-09-2003, 19:52
devilcat
devilcat is offline
niet dom, onzeker. das iets anders..
Oud 12-09-2003, 22:08
devilcat
devilcat is offline
hij stuurt me nu smsjes dat ie me maar niet kan vergeten etc,
dat ik zijn schat ben en blijf, en dat ie maar aan me blijft denken.
dat he tnogangzal duren voordat ieme heeft vergeten

Als ie me gebruikte, waaromblijft ie dan doorgaan met smsjes, dat kost hem enegrie, en een gebruiker wilt toch zo min mogelijk energie in meisjes steken?..

het llijkt echt alsof die woorden uit zijn hart komen,hij zei ook dat ie me echt een schatvind en dat dat uit zijn hart kwam.
En toch is het raar dat ie met de sms wel leuke dingen zegt en in het echt heel lomp doet, [ maar soms ook wel lief maar meestal wel lomp..]
Oud 12-09-2003, 23:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
1) scheten laten is menselijk
2) lange nagels en stoppels..mja kan ook soms, niet zo zeueren mensch

3) dump die kerel, hij voel tniks ovo rje. Simpel.

4) Denk niet altijd zo negatief als mannen een grapje maken (over dat bier en niet in slaap vallen enzo). Want jij vat het waarschijnlijk gewoon verkeerd op.
Oud 12-09-2003, 23:55
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
devilcat schreef op 12-09-2003 @ 23:08:
hij stuurt me nu smsjes dat ie me maar niet kan vergeten etc,
dat ik zijn schat ben en blijf, en dat ie maar aan me blijft denken.
dat he tnogangzal duren voordat ieme heeft vergeten

Als ie me gebruikte, waaromblijft ie dan doorgaan met smsjes, dat kost hem enegrie, en een gebruiker wilt toch zo min mogelijk energie in meisjes steken?..

het llijkt echt alsof die woorden uit zijn hart komen,hij zei ook dat ie me echt een schatvind en dat dat uit zijn hart kwam.
En toch is het raar dat ie met de sms wel leuke dingen zegt en in het echt heel lomp doet, [ maar soms ook wel lief maar meestal wel lomp..]
Oud 12-09-2003, 23:58
devilcat
devilcat is offline
[QUOTE]Fade of Light schreef op 13-09-2003 @ 00:02:
[B]1) scheten laten is menselijk[B][QOUTE]

ook alsie het ongegeneerd doet?
tuurlijk kan hij ff wat lucht in ze darmen hebbe, maar hij deed het nogal erg...hoe zeg je dat...Lomp. hij zat met zijn rug naarme toe, en toen deed ie dat.

dat met die lange nagels en stoppelbaard, is niet zo erg, alleen jammer. omdat ik me wel helemaal uitsloof [ straks mag dat natuurlijk heus wel minder] voor hem.
Oud 13-09-2003, 00:05
devilcat
devilcat is offline
het gata mij er zeg maar om :

iser iemand die dit ook heeft meegemaakt.

ongeveer, en dat hun vriendje [ die je dan schijnbaar gebruikte ]
smsjes / telefoontje /kaartjes sturen met dat ie je wel leuk vind,van je houd, je mist , en niet meer zonder je kan, en ben je daar toen op ingegaan? wat is er uit gekomen?
Oud 13-09-2003, 00:56
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
wat doet men moeilijk ze gaat toch weer terug naar hem.
Oud 13-09-2003, 08:33
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
devilcat schreef op 13-09-2003 @ 01:05:
het gata mij er zeg maar om :

iser iemand die dit ook heeft meegemaakt.

ongeveer, en dat hun vriendje [ die je dan schijnbaar gebruikte ]
smsjes / telefoontje /kaartjes sturen met dat ie je wel leuk vind,van je houd, je mist , en niet meer zonder je kan, en ben je daar toen op ingegaan? wat is er uit gekomen?
tjeez, hou er nou eens over op, volgens mij is het heel duidelijk wat de meeste er hier van vinden. Je hoeft niet te hopen op reacties die in zijn voordeel zijn.
Ik heb dit nooit meegemaakt maar dat zal mij ook niet gebeuren want ik trap niet in geintjes van dat soort jongens.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 13-09-2003, 10:21
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Er zijn niet veel mensen die zich zo laten gebruiken. Als ik een dochter had die zo was zou ik der gewoon opsluiten hoor.

Sorry maar je bent wel erg blind al zie je zoiets niet. je hebt door dat je gebruikt word en toch toelaten. Sorry...

Snap ook niet dat er nog mensen serieus op reageren
Oud 13-09-2003, 11:59
devilcat
devilcat is offline
ik weet het soms lach ik mezelf ook uit van tering waarom, maar waarom stuurt ie dan van die liefde-achtige smsjes alsie me niet leuk heeft gevonden.

dan kan je antwoorden : omdat ie je wilt blijven gebruiken, voor dingen oa seks.
ben bang dat hij me niet terug wil omdat ie zoveel va me houdt,maar om OOK en vriendin te hebben als status, [ in die dorpen..]
en dan ook erbij lekker seks.
elke vriend van hem heeft ook een vriendin,
Nu viel ik wel in de smaak bij zijn vrienden zei hij, ze vonden me wel eenleuke meid, ik ben bang da ie me terug wil om zichzelf gewoon niet zo telaten afgaan bij zijn vrienden, hij zal he tnatuurljk niet kunnne/willen vertellen dat ie gedumpt is

ook wat een vrouw zei waar ik het hierover had, die zei : hij kan je nog wel zo lieve smsjes sturen, maar in het echt doet ie erg lomp en hebje neit het gevoel dat ie van je houdt.
die smsjes kan bij wijze van spreken geschreven worden door zijn vriend.
wat zeggen woorden, daden zijn veel belangrijker.
ook dat het me opvalt dat ie wel erg vaak dezelfde zinnetjes in zijn smsjes verwerkt.

dit smsjes van gisterenavond vnd ik wel erg frappant :

ik zei dat ik het er moeilijk mee had met alles hoe het loopt hij smst :

"voor mij ook kan zo lekker met je seksen lekkerop de bank met da lekkere kontje als ik dat zie word ik zuuper gijl droom elke nacht over jou ( nu komt er een stuk wat te prive is )...ik maak mezelfnu gek, mis je schat "

zo spel ik niet, hij kan niet zo goed spellen ofzo...
slapen met twee aa's
etc
kan ook dislectie zijn. denk ik.
Oud 13-09-2003, 16:00
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
meid je weet dat ie je gebruikt kappen dus en niet elke keer dat gemaar
Oud 13-09-2003, 19:23
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
devilcat schreef op 13-09-2003 @ 12:59:


dit smsjes van gisterenavond vnd ik wel erg frappant :

ik zei dat ik het er moeilijk mee had met alles hoe het loopt hij smst :

"voor mij ook kan zo lekker met je seksen lekkerop de bank met da lekkere kontje als ik dat zie word ik zuuper gijl droom elke nacht over jou ( nu komt er een stuk wat te prive is )...ik maak mezelfnu gek, mis je schat "

zou dit HET antwoord kunne zijn op dat ie me gebruitk voor de seks?
[ bijna iedere jongen zegt dit toch wel is tegen ze vriendin...?? ]
Oud 13-09-2003, 19:30
Fa Sai
Fa Sai is offline
jemig man, als ik dit lees springen de tranen me spontaan in de ogen! Wat een ongeloofelijk ongevoelige zak is dit! Dit lijkt me echt een ploert van een vent, bah!
En nee, de meeste jongens gaan niet zo met hun vriendin om, gelukkig maar.
Meid, je verdient echt beter, er lopen echt genoeg jongens rond die je wel met respect behandelen.
Succes ermee!
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Oud 13-09-2003, 22:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
devilcat schreef op 13-09-2003 @ 12:59:
ik weet het soms lach ik mezelf ook uit van tering waarom, maar waarom stuurt ie dan van die liefde-achtige smsjes alsie me niet leuk heeft gevonden.
Je neukt beter dan z'n rechterhand, daarom.
Oud 13-09-2003, 22:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
devilcat schreef op 13-09-2003 @ 20:23:
zou dit HET antwoord kunne zijn op dat ie me gebruitk voor de seks?
[ bijna iedere jongen zegt dit toch wel is tegen ze vriendin...?? ]
Euh, excuse me? Jij stuurt een SMSje dat je het er moeilijk mee hebt, en hij stuurt een SMSje terug dat hij GEIL van je wordt?

Ja, bijna iedere jongen stuurt wel eens geile SMSjes, maar ABSOLUUT NIET in deze context! Jezus man, wat wil je nog meer? Volgens mij ben jij gewoon nog veel te jong voor een relatie, my god wat een naiviteit!
Oud 14-09-2003, 12:32
devilcat
devilcat is offline
ik heb het helemaal uitgeprint gisteravond, en het word me allemaal wat duideijker.

- hij geeft helemaal niets om me
- hij wil bij me terug en stuurt lieve smsjes die erg overdreven klinken en helemaal niet zijn waarheid is , alleen maar zodat ik bij hem terug ben zodat ie me nog langer kangebruiken voor seks. dat is bljkbaar belangrijk voor hem dat ik terug komniet omdatIK dat ben maar omdat ie seks krijgt.
[ was ook die maandag met dat beertje, dat ie na dat we het gedaan hadden "hij drong er zo op omdat ie zei dat ie me wel zou willen pakken terwijl ie 30 min binne was" nou we hadden het dus gedaan, zei die toen ie bijna wegging " ik heb je erg gemist maar nu na dit gaat het al een stuk beter en kan ik weer ff verder "
Volgens mij bedoelde ij na dat ik me zaad geloost heb kan ik weer ff verder.]


- gisteren toen ie bij zijn vriend was heeftie helemaal niks meer van zich late horen..en als ie dronken en lam in de disco zit dan mist ie me ineens wel..

- jezus, kan het nietuitstaan dat het me zoveel energie kost, zit de hele dag ditzelfde filmje af te spelen omdat ik gewoon nie tmeer weet wat waarheid en fictie is.Ik weet het misschien wel maar het dringt niet tot me door. ik ben er op voobereid dat hij me grbuitk en niks om me geeft, maar wanneer ik weer heel ff denk aan dat ie me bijvoorbeeld een kus gaf of wat dan ook dan word alles weer omgegooit in me hoofd en dan denk ik "tering, volgen smij vond ie me tochwel leuk.. " en dan ga ik weer verder denken . en als ie me dan ook nog is een lief smsje stuur dan ben ik helemaal gebrainwashen..

Ookjammer, in de smsen is het alsof ik de enige ben in de hele wereld, en als ik bij hem ben dan is het alsof ik niks ben.
[ ja in de disco met een slok op dan krijg ik wel een kusje as ik erop aandring,en overstraat handje handje lopen...volgens mij is dat ook een beetje inpakken, doen alsofie me leuk vind...want als ie geen handje handje gaat lopen denk ie waarschijnljk "oh jee, als ik dat neit doe dan gaat ze bij me weg en dan denkt ze dat ik haar niet leuk vind, wat ik ook neit vind, maar ik wil der wel zo thuis neuken" ]
Oud 14-09-2003, 12:37
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Waarom ben je nog met hem bezig? Het is een klootzak, zo ver ben je toch al?

Heb je geen respect voor jezelf? Kom op zeg. Hier ben je gewoon te goed voor. Hier is ieder meisje te goed voor. Het is gewoon respectloos als hij je voor jan met de korte achternaam laat staan.

Wil je nog met hem verder? Het is je duidelijk dat hij niet om je geeft, maar alleen om de seks. Voor hetzelfde geld dumpt hij je eerstdaags omdat hij ergens anders de seks vandaan kan halen.

Wees hem voor, leer eerst jezelf eens kennen en dan kom je vanzelf een echte leuke jongen tegen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 14-09-2003, 12:46
***
*** is offline
sorry, hier heb ik geen woorden voor, voor beide partijen niet...
Oud 14-09-2003, 12:49
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-09-2003 @ 23:54:
Euh, excuse me? Jij stuurt een SMSje dat je het er moeilijk mee hebt, en hij stuurt een SMSje terug dat hij GEIL van je wordt?

Ja, bijna iedere jongen stuurt wel eens geile SMSjes, maar ABSOLUUT NIET in deze context! Jezus man, wat wil je nog meer? Volgens mij ben jij gewoon nog veel te jong voor een relatie, my god wat een naiviteit!
Ja inderdaad.

Vanaf post 1 in het al duidelijk dat ie je gebruikt en iedereen zegt het hier en nog steeds ben je nog niet geheel bij hem weg..

Geef geen aandacht meer aan hem dan gaat het vanzelf wel over. Hij zoekt dan wel een nieuw slachtoffer
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 14-09-2003, 14:34
Verwijderd
Sorry ik moet even heel hard lachen: WHAHAHA

Nu serieus: Mens, ga naar het ziekenhuis en laat je geestelijke gesteldheid nakijken. MFG, dit is gewoon triest, je typt zelf voor geen meter... je bent zo vreselijk onzeker, die gozer is een lamzak en een player die je gebruikt en ik kan nog wel ff doorgaan, is dat WERKELIJK nodig?

dit is toch om te huilen
Oud 14-09-2003, 14:43
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 14-09-2003 @ 15:34:
Sorry ik moet even heel hard lachen: WHAHAHA

Nu serieus: Mens, ga naar het ziekenhuis en laat je geestelijke gesteldheid nakijken. MFG, dit is gewoon triest, je typt zelf voor geen meter... je bent zo vreselijk onzeker, die gozer is een lamzak en een player die je gebruikt en ik kan nog wel ff doorgaan, is dat WERKELIJK nodig?

dit is toch om te huilen
loop al bij een psychiater, al dik een half jaar, maar dat heeft niks met dit te maken , met haar heb ik het er ook over gehad, en zij zegt ongeeer hetzelfde als jullie.
ze zei dat alsie echt om me gaf dat ie dan wel me ophaalde bij de bushalte, en me wel geruststelde met "ben nog ff bezig maak je jezelf een beetje gezellig met een drnakje??"
zoiets..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.