Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 12:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-05-2004 @ 13:05 :
Waarom is herkenbaarder slecht, en waarom is het minder pijnlijk om in stukken gereten te worden om daarna nog een paar minuten door te leven (tenzij het een voltreffer is, natuurlijk)
Ik denk niet dat je dat nog voelt ~ omdat je lichaam dan in een shock toestand verkeerd.

Denk ook niet dat ze mensen onthoofden op een kosjere of halal manier dus dat betekent langer lijden dan een schaap zou doen als deze ritueel geslacht wordt.

en het is slechter als het herkenbaarder is, omdat je je gewoon beter kunt inleven in zoiets en je al misselijk wordt bij die gedachte. Het is niet slechter in de zin van: die daad is slechter dan die andere daad, denk ik. Maar gevoelsmatig voelt het slechter omdat het inhumaner lijkt.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 12:12
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-05-2004 @ 12:33 :
Welke site? Ik ben best benieuwd namelijk.
De gebruikelijke sites, *knip* De tweede heeft de uitgebreide video, met "Allahu Ackbar" etc.

Citaat:
Faery schreef op 12-05-2004 @ 12:37 :
Hij doet er overigens wel vertyft lang over om dat hoofd eraf te krijgen.
De luchtpijp is taai. Om over de ruggengraat maar niet te spreken.

Goed, ik ben nu wel m'n eetlust kwijt, blech.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
weet je, vroeger werden er boeken over geschreven. En dronken Vikingen hun bier uit schedels.

Het is nu echt niet barbaarser ofzo. Je zou wel verwachten dat met al die verdragen enzo, de wereld liever is geworden, maar da's maar schijn om de mens in een keurslijf te proppen. De mens zelf is gewoon slecht (in de veronderstelling dat dit slecht genoemd mag worden) en soms borrelen die slechte gevoelens omhoog.

Het blijft leuk om er boeken over te lezen. MacBeth van Shakespeare bijvoorbeeld. Jammer dat sommige mensen daar geen genoegen meenemen en andere mensen kwaad aandoen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 12-05-2004 @ 13:12 :
De gebruikelijke sites, *knip*. De tweede heeft de uitgebreide video, met "Allahu Ackbar" etc.
Ja, ik had het inmiddels al gevonden *knip*. Toch bedankt.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 13:48.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
mm,.. niet fijn om dat te zien met een kater, btw.

of misschien is het gewoon natuurlijk dat ik er wat misselijk van wordt
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:27
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Na overleg is de link naar het filmpje verwijderd. Het is niet geschikt voor dit forum.

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:34
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-05-2004 @ 22:43 :
Maar je kunt zoiets verwachten van gestoorde mensen natuurlijk, al scheelt hun ethische niveau niet zoveel van de Amerikanen die gevangenen hebben vernederd. Het is slechts een paar treetjes lager op de morele ladder, maar als het hek éenmaal van de dam is, is dat nog maar een nuanceverschil.
Bullshit.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 12-05-2004 @ 13:34 :
Bullshit.
wat een nuttige bijdrage alweer
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:40
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Martjin schreef op 12-05-2004 @ 13:27 :
Na overleg is de link naar het filmpje verwijderd. Het is niet geschikt voor dit forum.
Hoezo wil je dat soor dingen zien?
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:40
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2004 @ 13:35 :
wat een nuttige bijdrage alweer
Kort, maar krachtig en duidelijk.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:45
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Nate schreef op 12-05-2004 @ 12:33 :
Lastige islamieten ook altijd, snijden iedereens hoofd af!
dat begrijp je verkeerd! dat bedoel ik in het algemeen beter lezen!
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:46
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
ik ben het filmpje aan het downloaden.

ik weet niet of ik hem durf te kijken

maar ik heb een vraagje ik heb hem aan een paar mensen gesteld maar niemand wist het:

zou de amerikaan van te voren weten of die dood gaat of niet. misschien denkt hij wel dat het een televisie presentatie is gewoon, voor de camera?

op het nos nieuws zag je de beelden, tot het moment waar ze gingen snijden toen maakten ze het beeld wazig (censuur). maar die man zag er kalm uit. dus daarom vroeg ik me af. en als hij weet dat ie dood gaat kan die toch net zo goed iets anders zeggen voor de camera.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:52
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ahhhhhhhh, ik ben hem aant bekijken, maar ik ben ermee gestopt... ik wilde het toch maar niet zien. Iemand was eerst 2 minuten lang iets aant voorlezen in t arabisch...
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:54
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
zou de amerikaan van te voren weten of die dood gaat of niet. misschien denkt hij wel dat het een televisie presentatie is gewoon, voor de camera?
Ja dat vroeg ik mij ook af. Ik denk dat hij nix wist. Ze waren ook iets in het arabisch aan het vertellen... Als hij zou vluchten dan zou hij vermoord worden, dacht hij. Dat Denk ik tenminste
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:55
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
Citaat:
levi's schreef op 12-05-2004 @ 13:52 :
Ahhhhhhhh, ik ben hem aant bekijken, maar ik ben ermee gestopt... ik wilde het toch maar niet zien. Iemand was eerst 2 minuten lang iets aant voorlezen in t arabisch...
ik heb het geluid uitgezet en het filmpje heel klein gemaakt, ongeveer 2x3 cm op mn beeldscherm, het is erg man
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Can these criminals really be Arabs and Muslims? Do they prey in our mosques and speak our language and suffer like we do? Their hearts have turned into stone. What we need is tolerance and wisdom, not blind revenge. Blood cannot be washed off with more blood.
Mohamed Bin Bandar, Mecca, Saudi Arabia
http://news.bbc.co.uk/2/hi/talking_point/3706763.stm
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:56
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
metropolis schreef op 12-05-2004 @ 13:46 :
ik ben het filmpje aan het downloaden.

ik weet niet of ik hem durf te kijken

maar ik heb een vraagje ik heb hem aan een paar mensen gesteld maar niemand wist het:

zou de amerikaan van te voren weten of die dood gaat of niet. misschien denkt hij wel dat het een televisie presentatie is gewoon, voor de camera?

op het nos nieuws zag je de beelden, tot het moment waar ze gingen snijden toen maakten ze het beeld wazig (censuur). maar die man zag er kalm uit. dus daarom vroeg ik me af. en als hij weet dat ie dood gaat kan die toch net zo goed iets anders zeggen voor de camera.
Iedereen in gevangenschap blijft tot op het laatste moment hoop koesteren op redding of een "wonder" of iets dergelijks. Natuurlijk is hij kalm en rustig, als hij heftig gaat protesteren wordt hij gegarandeerd om zeep geholpen. En dat is iets waarvan hij op het moment van de speech nog niet zeker kon zijn dat het ging gebeuren. Dat maakt het achteraf tragischer, omdat hij zijn eigen dood wellicht had kunnen bespoedigen doormiddel van een kogel.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:58
david_again
Avatar van david_again
david_again is offline
Ik heb het filmpje niet gezien en hoef het ook niet te zien. Zo zie je maar dat beide partijen gestoord zijn. Maar goed, Bush heeft het wel zelf uitgelokt door de invasie van Irak.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:09
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
het is een geweldspiraal, en het zal erger blijven worden totdat iemand die doorbreekt met vrede.
en de strijd voor vrede is veel moeilijker en heel iets anders dan soldaten met wapentuig sturen naar een land.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:11
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Zo zie je maar dat beide partijen gestoord zijn. Maar goed, Bush heeft het wel zelf uitgelokt door de invasie van Irak.
Bush is begonnen met deze oorlog vanwege saddam die zich niet aan de VN regels hieldt.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:15
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
precies, hij had tenminste de lef om saddam te pakken... hij wist heus wel wat de gevolgen konden zijn.
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:15
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 12-05-2004 @ 14:11 :
Bush is begonnen met deze oorlog vanwege saddam die zich niet aan de VN regels hieldt.
Dan is het taak van de VN om in te grijpen, niet van landen op zich.

Bovendien houdt Amerika zich zelf ook niet aan VN- en andere internationale afspraken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:17
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
ik heb het filmpje nu op normale grootte gekeken bah

het geluid liep alleen niet synchroon

maar het doet iig heel erg veel pijn bij hem dat kon je wel zien en horen

ik vraag me af tot welk moment zou hij geleefd hebben? misschien kan hij nog wel kijken als ze z'n hoofd los hebben gemaakt enzo
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:25
Verwijderd
Nog kijken als ze kop eraf is?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:25
Verwijderd
Hou het lichaam maar bij zijn benen in de gaten. Zodra dat stopt met bewegen is hij dood, althans daar ga ik van uit.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:26
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
Citaat:
Robo schreef op 12-05-2004 @ 14:25 :
Nog kijken als ze kop eraf is?
Ja, dat kan toch, je hersens en ogen werken misschien nog een paar seconden

Citaat:
Dukko schreef op 12-05-2004 @ 14:25 :
Hou het lichaam maar bij zijn benen in de gaten. Zodra dat stopt met bewegen is hij dood, althans daar ga ik van uit.
dat is toch niet te zien op het filmpje?
en misschien leeft zn hoofd nog wel als de rest van zn lichaam weg is
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:32
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Aaaaaaaaaaaaa pleas don't tell the details
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:32
Verwijderd
Het is wel een beetje te zien, maar eigenlijk vind ik het niet eens zo interessant.

Het gaat erom dat mensen zo respectloos met elkaar omgaan, ongeacht de omstandigheden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:37
Verwijderd
Nou en?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:53
elanor
elanor is offline
Ik wil allereerst graag kwijt dat niets, maar dan ook absoluut niets deze wanactie kan rechtvaardigen. Ik snap dat mensen gewoon verdorven zijn, maar als je zelfs al gaat filmen hoe je mensen hun hoofd afsnijdt, ben je verder dan ziek bezig. Ga eens na hoe de ouders van de man in kwestie zich moeten voelen. In principe kan de hele wereld toekijken hoe 'hun jongen' wordt vermoord. Dingen roepen als: het gebeurt zo vaak, heeft ook weinig zin, want dit soort dingen zouden helemaal niet mogen gebeuren. Ik heb zojuist het filmpje gezien, en ik walg ervan, evenals van alle mensen die dit doen. En waarom zou het Bush schuld zijn? Heeft hij impliciet gevraagd om onthoofding van Amerikaanse zelfstandigen die daar werk komen zoeken? Of heeft hij uberhaupt gevraagd om onthoofdingen? Oké, Amerikanen hebben zich daar ook vergrepen aan de mensen daar, maar hebben zij ooit iemands hoofd afgesneden? Wat mij betreft leven die mensen daar op een heel ander niveau. Het zijn beesten, en ze beseffen niet eens hoeveel pijn ze iemand en zijn familie aandoen. Als mensen op zo'n niveau leven, kun je ze beter lekker afsluiten van de wel (iets) gezondere wereld, laten ze dan lekker elkaars hoofd afsnijden. Het zijn sowieso domme schapen, want deze man was onschuldig. Had ze dan een militair laten pakken waarvan ze wisten dat hij fout bezig was. En die verklaring? Ik heb er mijn vraagtekens bij.
__________________
Sommige mensen snappen niet dat intelligentie niet aan kan worden geleerd, maar dat je er mee wordt geboren :)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:38
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Citaat:
FuSe schreef op 12-05-2004 @ 08:54 :
Het is helemaal geen stomme post. Voor de Amerikanen, voor wie de mishandelingen de oorlog in een heeel slecht daglicht zette, is dit natuurlijk iets positiefs. Ik weet zeker dat Bush, hoewel hij het natuurlijk niet publiekelijk toegeeft, toch wel een beetje opgelucht is met dit filmpje JUIST omdat het het volk weer achter hem schaart.

Denk eens beter na voordat je post
gsus f*cking christ... Denk je dat de Amerikanen dat al niet deden na het filmpje van de verbrande en meegesleepte en opgehangen Amerikanen?? Elke Amerikaan weet nu wel hoe die extremisten zijn hoor...

Verder over dat onthoofden, in de Koran staat dat onthoofding de enige manier is om ongelovigen te straffen, daarom doen zij dat. En of je daarna nog leeft? Lees dit maar:

Citaat:
Here, then, is what I was able to note immediately after the decapitation: the eyelids and lips of the guillotined man worked in irregularly rhythmic contractions for about five or six seconds. This phenomenon has been remarked by all those finding themselves in the same conditions as myself for observing what happens after the severing of the neck...

"I waited for several seconds. The spasmodic movements ceased. The face relaxed, the lids half closed on the eyeballs, leaving only the white of the conjunctiva visible. ... It was then that I called in a strong, sharp voice: "Languille!" I saw the eyelids slowly lift up, without any spasmodic contractions -- I insist advisedly on this peculiarity -- but with an even movement, quite distinct and normal, such as happens in everyday life, with people awakened or torn from their thoughts.

"Next Languille's eyes very definitely fixed themselves on mine and the pupils focused themselves. I was not, then, dealing with the sort of vague dull look without any expression, that can be observed any day in dying people to whom one speaks: I was dealing with undeniably living eyes which were looking at me.

"After several seconds, the eyelids closed again, slowly and evenly, and the head took on the same appearance as it had had before I called out.

"It was at that point that I called out again and, once more, without any spasm, slowly, the eyelids lifted and undeniably living eyes fixed themselves on mine with perhaps even more penetration than the first time. There was a further closing of the eyelids, but now less complete. I attempted the effect of a third call; there was one further movement -- and the eyes took on the glazed look which they have in the dead.

"I have just recounted to you with rigorous exactness what I was able to observe. The whole thing had lasted twenty-five to thirty seconds."
Zegt wel genoeg denkik

Owja trouwens die man had wel degelijk pijn want je hoort hem duidelijk schreeuwen in het filmpje
__________________
kimmiej is lief ^_^

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:07
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
Waar heb je die tekst vandaan, Hardst33lo?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
metropolis schreef op 12-05-2004 @ 13:46 :

op het nos nieuws zag je de beelden, tot het moment waar ze gingen snijden toen maakten ze het beeld wazig (censuur). maar die man zag er kalm uit. dus daarom vroeg ik me af. en als hij weet dat ie dood gaat kan die toch net zo goed iets anders zeggen voor de camera.
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat tussen het voorlezen van de tekst en Nick die zichzelf voorstelt en de eigenlijke onthoofding zelf, een gat van elf uur zit. Dat hij niet wist dat ie elf uur later dood zou gaan, kan zijn kalmte verklaren.

Citaat:
levi's schreef op 12-05-2004 @ 14:15 :
Citaat:
Bluesman schreef op 12-05-2004 @ 14:11 :
Bush is begonnen met deze oorlog vanwege saddam die zich niet aan de VN regels hieldt.
precies, hij had tenminste de lef om saddam te pakken... hij wist heus wel wat de gevolgen konden zijn.
Hij maakte hoogstwaarschijnlijk alleen maar de klus van z'n vader af. Het was de VS die de Taliban en Saddam hun wapens en macht gaf. En nu zien ze wat voor resultaat het heeft. Okay, het is natuurlijk ook de schuld dat de terroristen wel erg ver gaan met hun acties, maarkomt dat niet door de mensen die zich in de eerste plaats bemoeien met zaken die ze niets aangaan? De VS moet gewoon stoppen zich te bemoeien met andere zaken die hun niets aangaan en teruggaan naar het isolement dat George Washington voorstelde.

Het ligt misschien aan mij, maar ik heb heel erg het idee dat ze met de opbouw van Irak, ze het land kapitalistisch en westers willen laten worden, en een Amerikaanse manier van leven daar willen forceren.

Eerlijk gezegd kan ik die terroristen geen ongelijk geven. Iedereen zegt dan wel dat de onthoofding van die man gruwelijk is, maar is het mishandelen van die gevangenen dat niet, dan? Wat plaats die Amerikaan boven de gemartelde Irakezen? Niets. Het zijn en blijven mensen. Maar ja... macht, hè? (Dit doet me heel erg aan het Standford Prison Experiment denken.)

Alhoewel geweld alleen maar tot meer geweld lijkt, en ik het totaal niet eens ben met de manier hoe de terroristen hebben gehandeld, vind ik de reactie van de terroristen best wel begrijpelijk.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:41
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
JA: het was te verwachten
NEE: je moet gruweldaden niet met gruweldaden bestraffen
JA: Amerika gebruikt dit weer als oorlogspropaganda VOOR bush
JA: Amerika had er best wat aan kunnen doen door in te gaan op dat aanbod
NEE: Amerika geeft toch geen shit om eigen militairen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:44
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Kan iemand een link sturen?
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rob schreef op 12-05-2004 @ 16:20 :
Eerlijk gezegd kan ik die terroristen geen ongelijk geven. Iedereen zegt dan wel dat de onthoofding van die man gruwelijk is, maar is het mishandelen van die gevangenen dat niet, dan?
Nou, ten eerste vind ik dat de VS zichzelf ongelovelijk in hun voet hebben geschoten met die mishandelingen, op die manier maak je je eigen verblijf daar vele malen gevaarlijker. Ik moet zeggen dat me dit wel verbaast, maar aan de andere kant kun je dat natuurlijk verwachten van zo'n zooitje rednecks.

Maar hoewel het 'martelen' behoorlijk gruwelijk is, is dat wat anders dan iemand bruut afslachten. Dus ja, ik kan die Irakezen wel 'ongelijk geven', met dergelijke moorden los je geen fuck op, je jaagt iedereen tegen je in 't harnas, en die militairen daar zullen alleen maar nerveuzer worden. Bovendien zijn deze beelden extra voedingsbodem voor anti-islamitische sentimenten.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:51
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Hardst33lo schreef op 12-05-2004 @ 15:38 :
gsus f*cking christ... Denk je dat de Amerikanen dat al niet deden na het filmpje van de verbrande en meegesleepte en opgehangen Amerikanen?? Elke Amerikaan weet nu wel hoe die extremisten zijn hoor...
Dude let een beetje op je toon. Je bent bijna drie jaar ouder dan mij, maar je gedraagt je er niet naar.

Als de amerikanen een week geleden al wisten hoe wreed de vijand was, waarom reageerden ze dan zo geschokt op de fotos van de mishandelingen? Waarom zakte bush zo in de peilingen? Omdat ze die filmpjes van verbrande amerikanen nog zo goed herinnerden ?
Deze tape komt langs en alle aandacht is opeens weg van de soldaten.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:53
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 12-05-2004 @ 16:44 :
Kan iemand een link sturen?
ik heb je een link naar het filmpje via pm gestuurd
want misschien worden de forumbazen boos als ik m post ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
metropolis schreef op 12-05-2004 @ 16:53 :
ik heb je een link naar het filmpje via pm gestuurd
want misschien worden de forumbazen boos als ik m post ofzo
Nou, de link is al eerder verwijderd. En terecht overigens, ik vind het nergens voor nodig het filmpje te gaan kijken. Heb 'em wel gedownload overigens, maar toch maar niet gekeken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:57
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-05-2004 @ 16:55 :
Nou, de link is al eerder verwijderd. En terecht overigens, ik vind het nergens voor nodig het filmpje te gaan kijken. Heb 'em wel gedownload overigens, maar toch maar niet gekeken.
ik ook, maar ik heb mtoch maar wel gekeken. was toch nieuwsgierig, hoe ziet zoiets eruit. ja toch? dat vraagt iedereen zich toch weleens af?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
metropolis schreef op 12-05-2004 @ 16:57 :
ik ook, maar ik heb mtoch maar wel gekeken. was toch nieuwsgierig, hoe ziet zoiets eruit. ja toch? dat vraagt iedereen zich toch weleens af?
M'n inlevingsvermogen is toch wel op een zodanige manier ontwikkeld dat ik daar geen beeldmateriaal voor nodig heb
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:14
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-05-2004 @ 17:09 :
M'n inlevingsvermogen is toch wel op een zodanige manier ontwikkeld dat ik daar geen beeldmateriaal voor nodig heb
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Bah. Vind het wel erg barbaars iemand zo te laten lijden. Ik bedoel, schiet 'em eerst af dan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:25
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
lees dit:

http://kdka.com/panews/PA--Iraq-dn/resources_news_html

Hij is zelfs een tijdje vastgehouden door Amerikaanse militairen. Toen hij vrij was vertelde hij zn ouders dat ie niet mishandeld was.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:32
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Ik heb het filmpje vanmorgen gezien. 4min gebabbel en daarna het snijwerk. Zag er niet bepaald fijn uit Maar ik heb ergere filmpjes gezien
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:41
professor2
professor2 is offline
het was niet plezierig maar ik heb niet weg geklikt misselijk geworden ofzo
ik ben blij dat ik hem gezien heb opzich wan mijn fantasie was weer es veel erger
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ja, ik had het hele tafereel van MacBeth in mijn hoofd. Alleen ging die onthoofding sneller.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:59
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2004 @ 17:56 :
Ja, ik had het hele tafereel van MacBeth in mijn hoofd. Alleen ging die onthoofding sneller.
MacBeth = ?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
metropolis schreef op 12-05-2004 @ 17:59 :
MacBeth = ?
boek van Shakespeare

Citaat:
Re-enter MACDUFF, with MACBETH's head

MACDUFF

Hail, king! for so thou art: behold, where stands
The usurper's cursed head: the time is free:
I see thee compass'd with thy kingdom's pearl,
That speak my salutation in their minds;
Whose voices I desire aloud with mine:
Hail, King of Scotland!
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:05
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 12-05-2004 @ 16:51 :
Dude let een beetje op je toon. Je bent bijna drie jaar ouder dan mij, maar je gedraagt je er niet naar.
Alleen omdat ik gsus f*cking christ zeg? Nee inderdaad, daar staat natuurlijk gelijk mee vast hoe oud ik me gedraag narrowminded noemen ze zoiets.

Anyway...

Citaat:
metropolis schreef op 12-05-2004 @ 16:51 :
Waar heb je die tekst vandaan, Hardst33lo?
Dat heb ik hiervandaan:

http://www.crimelibrary.com/serial_k..._7.html?sect=4

En dan onder nummertje ' 7. Bluebeard Meets Madame Guillotine ' rechts van de tekst.
__________________
kimmiej is lief ^_^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wesam al D. uitgeleverd aan VS
Mark Almighty
99 02-02-2007 14:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bin Laden laat weer van zich horen!
Pruttelpot
120 26-01-2006 20:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Onthoofding Amerikaan
fiveyearslater
124 05-07-2004 19:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerikaan onthoofd in S.A
mastertime
51 20-06-2004 17:56
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie foto's van mishandelden Irakezen
lachuh
10 01-06-2004 20:17
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Mag onthoofding gepubliceerd worden op internet?
fiveyearslater
6 29-05-2004 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.