Oud 11-06-2019, 11:44
lspeters
lspeters is offline
Hallo!

Ik doe een onderzoekje over Engels voor mensen met Nederlands als moedertaal.

Will je misschien de enquête invullen? Het duurt maar een paar minuutjes!

https://forms.gle/kcVsxUg1MhkVizEN8

Dankjewel,
Laila
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2019, 11:49
Verwijderd
Dit is een beetje een raar onderzoekje. Wat onderzoek je precies? Het geeft mij een beetje het gevoel dat ik jouw huiswerk aan het maken ben.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Dit is een beetje een raar onderzoekje. Wat onderzoek je precies? Het geeft mij een beetje het gevoel dat ik jouw huiswerk aan het maken ben.
Nee hoor, dat is het totaal niet, dat kan ik uit de antwoorden halen Het is een cognitieve test om te zien op welke manier je brein een vertaling aanvliegt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 14:38
Verwijderd
Oh. Dat mag dan wel even ergens uitgelegd worden. Of ligt dat aan mij?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 15:32
Verwijderd
Dan ga je er al met een bepaalde bias in. Ik heb een vermoeden wat het doel is.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 15:40
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten eigenlijk. En vooral wat het doel van sectie 2 is. Afhankelijk van je schoolniveau zou het kunnen zijn dat je daar bewust dingen wil uitlokken of dat je daadwerkelijk fouten hebt gemaakt in je eigen vraagstelling, aangezien deze zin gewoon correct is bijvoorbeeld: I can see the ships in the haven! *
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 15:44
Verwijderd
En dat komt trouwens vaker voor eah: "She is very slim, she knows everything! *" is een perfecte zin. Ze is slank én ze weet alles. Toe maar.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 20:20
Verwijderd
Wut goes this about charcoalenglish? Now have you on everyone the aim told.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 13:29
Verwijderd
Lijkt me ook een zeer rare enquête - ik ben ermee gestopt na 5 vragen. Dit lijkt meer op een huistaak dan een enquête.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 13:41
Verwijderd
Jongens het is een ONDERZOEK, geen enquête, er zijn op pagina 1 ook geen antwoorden die je fout kan hebben bijvoorbeeld, het gaat erom dat zij inzicht krijgen in welke woorden er gekozen worden door mensen, op de tweede pagina testen ze de beheersing van bepaalde aspecten van de Engelse taal.

Kijk verdorie toch eens verder dan je neus lang is.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Jongens het is een ONDERZOEK, geen enquête, er zijn op pagina 1 ook geen antwoorden die je fout kan hebben bijvoorbeeld, het gaat erom dat zij inzicht krijgen in welke woorden er gekozen worden door mensen, op de tweede pagina testen ze de beheersing van bepaalde aspecten van de Engelse taal.

Kijk verdorie toch eens verder dan je neus lang is.
Een onderzoek? Dit lijkt me meer op een test.
Hoe gaat de eerste pagina u verder helpen in het onderzoek?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Een onderzoek? Dit lijkt me meer op een test.
Hoe gaat de eerste pagina u verder helpen in het onderzoek?
Het is helemaal niet mijn onderzoek. Ik ben alleen oud en best goed geïnformeerd en heb 15 jaar geleden al een batterij aan dit soort onderzoeken ingevuld toen mijn broertje zijn bachelor Engels haalde. Zoals ik zei; er wordt onderzocht hoe je hersens omgaan met taal. Waarom is het zo moeilijk om dit gewoon aan te nemen?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Het is helemaal niet mijn onderzoek. Ik ben alleen oud en best goed geïnformeerd en heb 15 jaar geleden al een batterij aan dit soort onderzoeken ingevuld toen mijn broertje zijn bachelor Engels haalde. Zoals ik zei; er wordt onderzocht hoe je hersens omgaan met taal. Waarom is het zo moeilijk om dit gewoon aan te nemen?
Veel succes met je enquête. Omwille van de vriendelijkheid in dit bericht besluit ik toch om de enquête niet in te vullen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Veel succes met je enquête. Omwille van de vriendelijkheid in dit bericht besluit ik toch om de enquête niet in te vullen.
HET. IS. NIET. MIJN. ONDERZOEK. DOMME. KLONT.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 14:30
Verwijderd
Citaat:
HET. IS. NIET. MIJN. ONDERZOEK. DOMME. KLONT.
Je steekt er nochtans meer energie in dan de TS
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 14:31
Verwijderd
Omdat ik niet tegen domme mensen kan die naar conclusies rennen als ze iets tegenkomen wat ze nog nooit eerder hebben gezien.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 14:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je steekt er nochtans meer energie in dan de TS
de ts heeft een account gemaakt, dit topic gedropt en is daarna nooit meer teruggekomen. Die ziet alleen maar de resultaten, niet meer
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik niet tegen domme mensen kan die naar conclusies rennen als ze iets tegenkomen wat ze nog nooit eerder hebben gezien.
Je interpretatie van ''domme mensen'' is zeer volwassenen - en dat voor een recruiter. Heb je geen manieren geleerd dan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2019, 14:34
Verwijderd
Citaat:
de ts heeft een account gemaakt, dit topic gedropt en is daarna nooit meer teruggekomen. Die ziet alleen maar de resultaten, niet meer
Jup had ik door. Zonde het was net zo'n goede enquête
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 14:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Heb je geen manieren geleerd dan?
Je hebt door dat je hier heel kort bent en gelijk een discussie begint tegen een oldbee? Doe het niet, ik heb die fout ook gemaakt. Je maakt er je niet populair mee
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Je interpretatie van ''domme mensen'' is zeer volwassenen - en dat voor een recruiter. Heb je geen manieren geleerd dan?
Wil je mij nooit meer recruiter noemen? Dat is gezonder voor je algemene toegang tot het internet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Je hebt door dat je hier heel kort bent en gelijk een discussie begint tegen een oldbee? Doe het niet, ik heb die fout ook gemaakt. Je maakt er je niet populair mee
Ik heb geen intentie om "populair" te worden. Al is iemand heel zijn leven lid van dit forum, nieuwe leden hebben evenveel recht om in discussie te gaan. Zijn argumenten en tegenargumenten zijn trouwens ook zeer onzinnig en ik verwacht wel beter van een "oldbee".
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Wil je mij nooit meer recruiter noemen? Dat is gezonder voor je algemene toegang tot het internet.
Maak je maar geen zorgen om mijn toegang tot het internet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen intentie om "populair" te worden. Al is iemand heel zijn leven lid van dit forum, nieuwe leden hebben evenveel recht om in discussie te gaan. Zijn argumenten en tegenargumenten zijn trouwens ook zeer onzinnig en ik verwacht wel beter van een "oldbee".
Flikker toch op joh, er is niets mis met mijn argumenten. Je hebt eerder al duidelijk aangetoond dat je absoluut niet in staat bent om begrijpend te kunnen lezen, getuige twee maal de fout dat ik TS zou zijn, het probleem ligt bij jou, je bent de zwakste schakel, tot ziens.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Maak je maar geen zorgen om mijn toegang tot het internet.
Dan zou ik eens wat beveiligingsupdates gaan installeren als ik jou was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2019, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Flikker toch op joh, er is niets mis met mijn argumenten. Je hebt eerder al duidelijk aangetoond dat je absoluut niet in staat bent om begrijpend te kunnen lezen, getuige twee maal de fout dat ik TS zou zijn, het probleem ligt bij jou, je bent de zwakste schakel, tot ziens.
Is het dan een strijd tussen de zwakste en de sterkste? Begrijpend lezen heeft hier ook niets mee te maken. Uw schrijf impulsiviteit reflecteerd de portie intelligentie die u bezit - met dat gezegd te hebben, klopt dat ik een fout had gemaakt. Had niet zo zeer de TS zijn naam in 't oog gehouden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik eens wat beveiligingsupdates gaan installeren als ik jou was.
Had je niet al afscheid genomen dan? Beveiligingsupdates doen vind ik wel een goede tip - alhoewel ik gisteren nog eens alles goed heb ge update.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Is het dan een strijd tussen de zwakste en de sterkste?
Het is een uitdrukking.

Citaat:
Begrijpend lezen heeft hier ook niets mee te maken.
Hahahahaha.
Citaat:
Had niet zo zeer de TS zijn naam in 't oog gehouden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Het is een uitdrukking.


Hahahahaha.

Je meent dat het uitdrukking is? Alsof ik dat niet doorhad, maar wel een zeer misplaatste uitdrukking haha!

Ik ben blij dat je er mee kan lachen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat je er mee kan lachen.
Je snapt dat je niet kan claimen dat er niets mis is met bepaalde vaardigheden en dan vervolgens in dezelfde post aangeeft dat je inderdaad die vaardigheid een beetje niet gebruikt hebt? Juist.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Je snapt dat je niet kan claimen dat er niets mis is met bepaalde vaardigheden en dan vervolgens in dezelfde post aangeeft dat je inderdaad die vaardigheid een beetje niet gebruikt hebt? Juist.
''een beetje niet''

Mijn reactie is een antwoord op uw reactie over ''Had niet zo zeer de TS zijn naam in 't oog gehouden.''
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 17:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb geen intentie om "populair" te worden. Al is iemand heel zijn leven lid van dit forum, nieuwe leden hebben evenveel recht om in discussie te gaan. Zijn argumenten en tegenargumenten zijn trouwens ook zeer onzinnig en ik verwacht wel beter van een "oldbee".
Super dat je dat niet hebt. Als jij dat wilt doen, prima. Punt is alleen dat mensen je niet gaan mogen, en 99% zeker alleen maar geïrriteerde reactie gaat krijgen. En dat is niet echt handig op dit forum.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Super dat je dat niet hebt. Als jij dat wilt doen, prima. Punt is alleen dat mensen je niet gaan mogen, en 99% zeker alleen maar geïrriteerde reactie gaat krijgen. En dat is niet echt handig op dit forum.
Zit op genoeg forums - maar volgens mij is dit forum ook redelijk dood buiten Deadlock lol.
Als anderen hun laten beïnvloeden door mijn discussie met hem dan ben ik blij dat ze niet met mij gaan communiceren.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 17:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Zit op genoeg forums - maar volgens mij is dit forum ook redelijk dood buiten Deadlock lol.
Als anderen hun laten beïnvloeden door mijn discussie met hem dan ben ik blij dat ze niet met mij gaan communiceren.
omg.

Kijk naar het subforum onzin. De meeste mensen zitten daar

Kijk ook even naar het verschil: Aan de ene kant deadlock: Een populaire forummer die hier al meerdere jaren zit, een hele hoop verstand heeft en superslim is.
Aan de andere kant Neo_Matrix, iemand die op zijn 1e dag gelijk in discussie gaat met alles en iedereen die hij tegenkomt. Daarnaast verwijdt hij ook mensen bepaalde fouten die ze niet maken, terwijl hij ze zelf maakt. Wie zou je eerder geloven?

Voor mij geen moeilijke keuze
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 17:22
Verwijderd
Citaat:
omg.

Kijk naar het subforum onzin. De meeste mensen zitten daar

Kijk ook even naar het verschil: Aan de ene kant deadlock: Een populaire forummer die hier al meerdere jaren zit, een hele hoop verstand heeft en superslim is.
Aan de andere kant Neo_Matrix, iemand die op zijn 1e dag gelijk in discussie gaat met alles en iedereen die hij tegenkomt. Daarnaast verwijdt hij ook mensen bepaalde fouten die ze niet maken, terwijl hij ze zelf maakt. Wie zou je eerder geloven?

Voor mij geen moeilijke keuze
Ook weer subjectieve dingen die aangehaald worden, een hoop verstand en superslim. Dat heeft hij dan toch nog niet laten merken. Zijn jaren ervaring op DIT forum, ik denk dat hij het nogal hoog in zijn bol heeft. . Ik heb zelf al jaren ervaring op verschillende andere forum's. Trouwens ga ik niet in discussie met iedereen - maar als men allemaal zowat zijn ''kantje'' beschermen, dan ga ik de discussie aan met hun, ook hoef je me hier niet privéberichten voor te sturen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 17:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ook weer subjectieve dingen die aangehaald worden, een hoop verstand en superslim. Dat heeft hij dan toch nog niet laten merken. Zijn jaren ervaring op DIT forum, ik denk dat hij het nogal hoog in zijn bol heeft. . Ik heb zelf al jaren ervaring op verschillende andere forum's. Trouwens ga ik niet in discussie met iedereen - maar als men allemaal zowat zijn ''kantje'' beschermen, dan ga ik de discussie aan met hun, ook hoef je me hier niet privéberichten voor te sturen.
Kijk zijn posts nog eens terug, ook van afgelopen week. Daar zie je uiterst slimme en onderbouwde meningen. Hij heeft het zeker niet "hoog in zijn bol". Daarnaast stuurde ik een pm omdat dit niet in het openbaar hoeft.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2019, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Kijk zijn posts nog eens terug, ook van afgelopen week. Daar zie je uiterst slimme en onderbouwde meningen. Hij heeft het zeker niet "hoog in zijn bol". Daarnaast stuurde ik een pm omdat dit niet in het openbaar hoeft.
Goh ik heb geen goesting om zijn post geschiedenis te gaan bekijken, heb wel wat beter dingen te doen. Als we nu over een intelligente man bezig waren zou ik wel overwegen om een kijkje te nemen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 17:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Goh ik heb geen goesting om zijn post geschiedenis te gaan bekijken, heb wel wat beter dingen te doen. Als we nu over een intelligente man bezig waren zou ik wel overwegen om een kijkje te nemen
en dat zijn we. Dus ik zou toch maar ff gaan kijken als ik jou was
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 17:56
Verwijderd
Citaat:
en dat zijn we. Dus ik zou toch maar ff gaan kijken als ik jou was
Maar ik zie er geen baat bij als ik zijn postgeschiedenis heb bekeken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 19:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
who gives a shit, dikke doei.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 07:58
Verwijderd
Ik heb het alsnog ingevuld!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2019, 01:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb het alsnog ingevuld!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.