Oud 12-01-2016, 23:30
MelliesLegacy
MelliesLegacy is offline
Heyy

Ik had een vraagje of het nou eigenlijk niet raar is als je als een 16 Jarige jongen (ik) verliefd bent op een meisje van 13 jaar (ze word binnen 2 weken wel 14)

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2016, 23:34
2e jaars
2e jaars is offline
ik ben een meisje van 13 en ben verliefd op een jongen van 16.
kijk eens naar het leeftijdsverschil bij volwassenen is soms veel meer dit is normaal hoor. nu lijkt het raar omdat je in deze leeftijd snel ontwikkelt maar het kan gewoon...een meisje in mijn klas ook van 13 heeft ook gewoon verkering met een jongen van 16....
jij beslist niet maar je hart
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 23:35
2e jaars
2e jaars is offline
als een meisje jouw verkering vraagt en je wil niet met haar ga je haar dan belachelijk maken daarom....of ga je het tegen iedereen zeggen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 23:37
MelliesLegacy
MelliesLegacy is offline
Ik begrijp niet echt waar die vraag vandaan komt maar nee ik laat iedereen gewoon lekker in zijn/haar waardens 😅
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 23:41
MelliesLegacy
MelliesLegacy is offline
@2e jaars ja oke sorry ik begrijp het nu en je hebt inderdaad gelijk bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 23:44
2e jaars
2e jaars is offline
Citaat:
@2e jaars ja oke sorry ik begrijp het nu en je hebt inderdaad gelijk bedankt voor je reactie
graag gedaan, die vraag was eigenlijk een beetje voor me zelf, ik wil namelijk weten of die jongen mij dan voor schut gaat zetten ofzo...jij ook bedankt voor je reactie.

we zitten ongeveer in hetzelfde schuitje maar dan wel omgekeerd(jij bent 16 en verliefd op een meisje van 13, ik ben 13 en verliefd op een jongen van 16)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 00:08
MelliesLegacy
MelliesLegacy is offline
Ja inderdaad nu je het zegt, maar ik denk dat ik gewoon ga doen wat mij het beste lijkt het enigste probleem is is dat je al snel aan word gekeken alsof je een of andere (pedofiel) bent daar ben ik eerder bang voor zegmaar
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 00:15
2e jaars
2e jaars is offline
wat ga je dan doen?....nee tuurlijk niet liefde is liefde, moet het wel wederzijds zijn...maar ik ben nieuwsgierig wat ga je doen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 00:20
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Een 16 jarige die verliefd wordt op een 13/14 jarige is geen pedofiel en zal daar, denk ik, ook niet zo gauw voor worden uitgemaakt. Weet zij het ook en zo ja is ze ook verliefd op jou?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 00:24
MelliesLegacy
MelliesLegacy is offline
Citaat:
wat ga je dan doen?....nee tuurlijk niet liefde is liefde, moet het wel wederzijds zijn...maar ik ben nieuwsgierig wat ga je doen
Zij weet dat ik haar leuk vind alleen het probleem is we hebben mekaar niet meer gezien sinds ik dat heb verteld dus het is een klein beetje awkward en ik heb er eerlijk ook maar 1x gezien en voorderest op app gesproken enzo en ik pak het rustig aan en probeer het rustig op te bouwen en of het wederzijds is ik heb geen flauw idee maar daar kom ik van zelf achter
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
als een meisje jouw verkering vraagt en je wil niet met haar ga je haar dan belachelijk maken daarom....of ga je het tegen iedereen zeggen?
Als dat meisje zonder dat je met haar omgaat of een keer afgesproken hebt, uit het niets, verkering vraagt, dan zou dat best eens een minder leuke reactie kunnen opleveren. Waarschijnlijk een "Nee" en misschien nog wel een meer lullige/ verbaasde reactie.

Probeer vragen over jouw issues wel even te beperken tot jouw topic. Andermans topic daarvoor kapen is niet zo netjes
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zij weet dat ik haar leuk vind alleen het probleem is we hebben mekaar niet meer gezien sinds ik dat heb verteld dus het is een klein beetje awkward en ik heb er eerlijk ook maar 1x gezien en voorderest op app gesproken enzo en ik pak het rustig aan en probeer het rustig op te bouwen en of het wederzijds is ik heb geen flauw idee maar daar kom ik van zelf achter
Tip van de eeuw: Leer elkaar eerst kennen en breng eerst fysiek tijd met elkaar door (dus niet alleen appen of chatten) voor je over gevoelens gaat praten. Vragen of iemand wil afspreken laat in eerste instantie duidelijk genoeg weten dat je interesse hebt. Pas als je normaal fijn kunt praten en een leuke tijd hebt samen, kan je over gevoelens beginnen.

Als je voor het opbiechten van gevoelens al niet gewoon met elkaar kunt omgaan, hoe moet dat daarna dan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:47
2e jaars
2e jaars is offline
Citaat:
Als dat meisje zonder dat je met haar omgaat of een keer afgesproken hebt, uit het niets, verkering vraagt, dan zou dat best eens een minder leuke reactie kunnen opleveren. Waarschijnlijk een "Nee" en misschien nog wel een meer lullige/ verbaasde reactie.

Probeer vragen over jouw issues wel even te beperken tot jouw topic. Andermans topic daarvoor kapen is niet zo netjes
owke...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 19:40
RLD Amsterdam
RLD Amsterdam is offline
Ik ben zelf 16, maar zou niet zo snel iets met een meisje willen, die 13 is. Heb me zelf voorgenomen dat ze toch echt 15 moet zijn. 14 misschien ook nog, maar licht eraan wat voor soort meisje het is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 23:35
2e jaars
2e jaars is offline
Citaat:
Ik ben zelf 16, maar zou niet zo snel iets met een meisje willen, die 13 is. Heb me zelf voorgenomen dat ze toch echt 15 moet zijn. 14 misschien ook nog, maar licht eraan wat voor soort meisje het is natuurlijk.
ja maar, je kan liefde niet beïnvloeden, je wordt verliefd of niet, ik vind 3 jaar niet veel verschil hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 00:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja maar, je kan liefde niet beïnvloeden, je wordt verliefd of niet, ik vind 3 jaar niet veel verschil hoor.
Het ligt er enorm aan hoe jij bent en hoe die ander is. Als je allebei in een andere levensfase zit is drie jaar een enorm verschil. Is de één echt net brugpieper af en is de ander druk bezig met geweldige cijfers halen om bij een lotingstudie binnen te komen, dan is een relatie laten werken best een uitdaging. Je hebt andere prioriteiten en andere interesses. Het verschilt echt per stel! Ik ben ook ooit verliefd geweest op een jongen die twee jaar jonger was, en wat sommige dingen was hij mij in ontwikkeling juist ver vooruit. Leeftijd zegt dus niet altijd iets. Bij elkaar passen is veel belangrijker. Blind verliefd zijn is helaas niet altijd een garantie, want hoe graag je ook wil, soms werkt het gewoon niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op iemand anders
TOMMYHILFIGERRR
16 08-01-2012 18:17
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 10:14
Psychologie een moeder/vader in een relatie zoeken
mirthe
19 25-12-2002 14:35
Liefde & Relatie verliefd op een jong meisje
Hopelessdevoted
29 01-12-2002 20:02
Liefde & Relatie Verliefd op getrouwd iemand
Noortje_S
121 20-08-2002 13:06
Psychologie Handen thuis! (leeftijdsverschil)
Internationalist
19 21-01-2002 22:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.