Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 22:55
Gael
Gael is offline
Ik vraag het me echt af... eheh...

Ik weet dat ik het niet ben LOL

Maar wanneer is iemand een echte gothic?
Advertentie
Oud 12-10-2002, 22:56
punkyfish
punkyfish is offline
Als je topics op het forum van www.scholieren.com opent met de vraag wanneer je gothic bent, om onschuldig over te komen, maar toch eigenlijk wel wil laten zien dat je zelf ongelooflijk gothic bent. Ofzo.
__________________
...amen...
Oud 12-10-2002, 22:58
Verwijderd
Tja, wanneer ben je echt?
Wie bepaalt wat écht is?
Dat moeten die mensen zelf maar uitmaken.
Voor mij is het iets wat me weinig interesseert, als jij je als 'nep-gothic' prettig voelt, so be it.
Wel moet ik zeggen dat ik het zelf nooit zal worden of zijn.

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 23:03.
Oud 12-10-2002, 23:00
Verwijderd
Citaat:
- koop AL je wicca boeken bij de Large en koop meteen zo'n leuke wierookbrander voor op je kamer (jeweetwel; die de paus ook heeft)
- zorg dat je ten allen tijde in het zwart gekleed gaat en draag veel pentagrammen in elk mogelijke vorm (ringen, kettingen enz..) ook van de Large natuurlijk
- naturistische neigingen zijn geoorloofd
- ban al je normale vrienden (alleen gothics worden in jouw buurt geapricieerd) uit je dagelijks leven. Stiekem MSN-en mag, maar zorg dat dit niet uitlekt anders ben je NIET true
- heb een zwaar depressieve MSN-naam
- uit je eventuele naturistische neigingen tijdens ceremonien op je kamer met al je andere wicca-vrienden (doe wel je deur op slot)
- zorg dat je permanent chagrijnig kijkt of op zn minst fronst, dat je daar een rimpel van in je voorhoofd krijgt zal jou worst zijn.
- praat met bomen
- knuffel ze wanneer dat mogelijk is, ook/vooral wanneer er veel mensen in de buurt zijn
- voel je superieur; de wereld begrijpt jouw intellect niet
- koop een 'vreemd' huisdier: een rat of een zwarte kat. Elk ander dier is 'not done'. Neem hem/haar overal mee naar toe.
- wees depressief; jij bent degene met het meeste leed op de gehele aardkloot. Draag je lot moedig maar maak er geen grapje van. Nogmaals; zorg dat je ten allen tijde chagrijnig kijkt.
- zet je agenda vol met pentagrammen
- offer je cavia, er was toch al geen plaats meer voor hem ivm je rat/zwarte kat
- Neem een cu2 en zet die vol met plaatjes van marilyn manson, brandende kaarsen en pentagrammen.
- Scheld in diezelfde cu2 uitgebreid op het feit dat iedereen je zo nastaart, op het 'hele hokjessysteem', op al die huppelkutjes die maar niet begrijpen dat jouw liefde voor je beste vriendin geheel platonisch is en je dus NIET verliefd maar WEL bi bent, en op je cavia die bij de offering die je zo zorgvuldig had voorbereid weigerde te branden en met luid gepiep onder je kast verdween.
- Drink alleen maar cola en eet alleen maar drop. Al die vrolijke groentes en snoepjes met hun rare kleurtjes wil je niet in je beurt hebben.
- Koop die ene mooie jurk uit de Large, hijs je er in, en doe hem daarna nooit meer af.
- Je weet wel, die ringen die over je hele vinger zitten en meestal de vorm van een schedel en/of draak hebben? Koop daar tien van. Draag ze allemaal, tegelijk, en het liefst zonder af te doen. Dat ze aan je handen vastroesten is alleen maar true. Toch?
- Als je wicca wil zijn moet je ook gothic worden. Wiccans die niet gothic zijn bestaan niet, namelijk. Verf daarom je haar, je nagels, je lippen, je ogen, je kamer, en je cavia als je die onder de kast vandaan kunt krijgen zwart.
- Nieuwe trend binnen het gothic-zijn: Polygamie is the word. Verspreid roddels over jezelf die beweren dat je een harem in je achtertuin hebt, bestaande uit minstens dertig mede-gothics. Wat de namen zijn is natuurlijk strikt geheim - die informatie is enkel en alleen beschikbaar voor gothics.
- Koop een rubberen spin en noem hem 'Lord of Darkness'. Verstop hem daarna zo ver mogelijk van je bed af - je bent namelijk bang voor spinnen. Ja, zelfs voor die rubberen editie.
- Luister trance en noem het 'darktrance' (opmerking van masj's kant: Dat gebeurt dus echt he )
- Luister Slipknot en noem het 'gothic-metal'.
- Als je depressief bent, moet je ook suicidaal zijn. Maar je gaat natuurlijk niet met een mes in je polsen staan hakken. Een rode viltstift voldoet ook wel.
- Maak webcamfoto's van jou waar je op staat terwijl je breed glimlachend het oh zo stoere 'satansgebaar' maakt. Die ene waarbij je je wijsvinger en je pink uitsteekt, weet je wel.
- Telkens als je op straat iemand tegenkomt die min of meer in het zwart gekleed is of een bandshirt heeft maak je datzelfde gebaar. Zelfs als je de band op het shirt niet kent. Tenslotte ben je nog niet zo heel lang gothic, en kan het ben zijn dat je ??n of twee bands niet kent.
- Doneer al je geld aan twee bepaalde forumsters van www.forum.scholieren.com => Hukkie en Paranoide. Zij hebben hun kostbare tijd die eigenlijk bedoeld was voor het ritueel verbranden van hun naaste familieleden verspild om jou deze cursus te verschaffen.
Oud 12-10-2002, 23:02
Verwijderd
Blijft koel lijstje

En ehm. Loos topic. maar..ivb met m'n "gerlo erger je gewoon niet, is verspilling van je tijd" -instelling reageer ik verder niet .
Oud 12-10-2002, 23:07
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
als je schaamlippen ook zwart zijn
Oud 12-10-2002, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
als je schaamlippen ook zwart zijn



het lijkt er niet op dat een serieus antwoord op zo'n vraag mogelijk is.. tenminste niet op forum.scholieren
Oud 12-10-2002, 23:13
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ik ben ruig
__________________
Subtiel
Oud 12-10-2002, 23:19
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
Ik ben ruig
Niet, alleen maar naar.
Oud 12-10-2002, 23:47
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
he sjit
__________________
Subtiel
Oud 13-10-2002, 00:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Evito schreef:
als je schaamlippen ook zwart zijn
dan ben je Uber
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 13-10-2002, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef:
dan ben je Uber
Best zielig voor de mannetjes onder ons, die kunnen dan mooi geen goth worden.
Oud 13-10-2002, 00:15
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Best zielig voor de mannetjes onder ons, die kunnen dan mooi geen goth worden.
*verft spontaan zn billen zwart en is gewoon lekker toch gothic.. hoewel.. dat kan helemaal niet ...* *kijkt naar zn kakker/skate kleren combie*.. sja.. naar zeg
__________________
Subtiel
Oud 13-10-2002, 08:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Als je stinkt natúúrlijk!

Domme vraag hoor, het antwoord is zo simpel..

__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 13-10-2002, 08:19
shanli
shanli is offline
Citaat:
AtHell schreef:
*verft spontaan zn billen zwart en is gewoon lekker toch gothic.. hoewel.. dat kan helemaal niet ...* *kijkt naar zn kakker/skate kleren combie*.. sja.. naar zeg
jongetje,toch,er bestaat ook zoiets als de Large

Oud 13-10-2002, 09:17
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Add-ons voor de "Paranoide&Hukkie Do-It-Yourself-Gothic-Know-How's":

- luister zwaar chagrijnige muziek. Depressieve muziek is nog beter; goed voor je image. Verder is alles met een dubbele bass goed.
- zet op de meest onmogelijke/onooglijke plaatsen zwarte eye-liner-lijntjes en spinnetjes
- cape's doen het altijd goed.
- vraag een threepack video serie van Buffy (die van Friends heb je inmiddels weggegooid, dat was niet true) voor Sinterklaas; ergens anders neem je geen genoegen mee. Ja, behalve misschien als je die uberstoere 18baansspikeband voor om je boven-en-onderarm krijgt.
- Zeg tegen iedereen dat je Damien heet, dan weet men tenminste met wie men te maken heeft; De Afgezant van Satan! WOOOOAAAAAAHHH!!!!!
- blijf uit de zon en zorg dat je altijd Nivea (sunblock 20) bij je hebt in je CoF-rugzak.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 13-10-2002, 12:19
Gael
Gael is offline
Hahaha.. dit is echt humor!

Ik ga es mensen zoeken die dat doen
Oud 13-10-2002, 12:48
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Add-ons voor de "Paranoide&Hukkie Do-It-Yourself-Gothic-Know-How's":

- luister zwaar chagrijnige muziek. Depressieve muziek is nog beter; goed voor je image. Verder is alles met een dubbele bass goed.
- zet op de meest onmogelijke/onooglijke plaatsen zwarte eye-liner-lijntjes en spinnetjes
- cape's doen het altijd goed.
- vraag een threepack video serie van Buffy (die van Friends heb je inmiddels weggegooid, dat was niet true) voor Sinterklaas; ergens anders neem je geen genoegen mee. Ja, behalve misschien als je die uberstoere 18baansspikeband voor om je boven-en-onderarm krijgt.
- Zeg tegen iedereen dat je Damien heet, dan weet men tenminste met wie men te maken heeft; De Afgezant van Satan! WOOOOAAAAAAHHH!!!!!
- blijf uit de zon en zorg dat je altijd Nivea (sunblock 20) bij je hebt in je CoF-rugzak.
nou bijvoorbeeld
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Ads door Google
Oud 13-10-2002, 12:51
2young2live
2young2live is offline
ik snap niet hoe je zó lui/dom kunt zijn dat je zelf niet eventjes op internet gaat zoeken, mijn god, internet is bezaaid met "wanneer ben je een gothic" zooi!!! ( )
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Oud 13-10-2002, 13:12
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
2young2live schreef:
ik snap niet hoe je zó lui/dom kunt zijn dat je zelf niet eventjes op internet gaat zoeken, mijn god, internet is bezaaid met "wanneer ben je een gothic" zooi!!! ( )
goh, hier op s.com is het blijkbaar te moeilijk om eens normaal antwoord te geven, want goh, we zitten hier al zo lang en hebben die vraag al 287290 keer langs zien komen... de newbies zoeken t zelf maar uit (en worden daarmee gelijk onderworpen aan een zware "meet-de-opper-forummers-die-alles-denken-te-weten-maar-niet-op-wat-zijn-gothics/alto's/blabla-topics-in-kunnen-gaan-want-dat-is-zoooo-onder-hun-niveau"-traingsronde

als er nou eens 1 keer serieus antwoord werd gegeven zou meneer misschien Idd de zoekfunctie kunnen gebruiken...
Oud 13-10-2002, 13:28
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
ik vind mensen pas écht gothic als ze spike armbanden, ringen, halsbanden enz hebben
als je die aanraakt heb je gelijk 10 gaten in je lichaam
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Oud 13-10-2002, 14:16
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Goh, wel 10?

Weet je hoeveel mensen er wel niet gothic zouden zijn als spike armbanden, ringen, halsbanden enz de criteria zouden zijn?
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 13-10-2002, 14:21
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Goh, wel 10?
soms 11
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Oud 13-10-2002, 14:32
Mysterons
Mysterons is offline
ik vind iemand een gothic als hij/zij vaak zwart draagt (in combi met hier en daar wat roze/groen/paars etc.) zwarte make-up draagt, gothicmuziek luistert, erg creatief en vrij origineel is met de kleren en make-up dus niet perse het doorsnee leren jasje etc. en geen spikebanden draagt


dan vind IK iemand gothic.
__________________
_love is gonna save us
Oud 13-10-2002, 14:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Daar is al zovaak over gediscusieert en er komt nooit een conclusie uit behalve dat,iedereen iets anders verstaat onder gothic,iedereen geeft er zijn eigen aanvulling aan,overeenkomsten en verschillen
Advertentie
Oud 13-10-2002, 14:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
en hij/zij moet zich natuurlijk gothic voelen
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 13-10-2002, 14:39
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
1. kijk naar wat je aan hebt.
2. kijk hoeveel keer die zaak dat heeft verkocht. (B1)
3. kijk naar de totale aantal verkochte dingen van die zaak (B2)
4. kijk naar hoeveel keer jouw kleding is verkocht in heel nederland, dus niet alleen bij die zaak waar je het gekocht heb (C1)
5. kijk naar de totale aantal verkochte kleding in heel nederland, dus niet alleen bij die zaak waar je het gekocht heb. (C2)

nu komt de formule:
( (B1)/ (B2) ) x 100% = D
( (C1)/ (C2) ) x 100% = E

je bent alleen een gothic als E onder de 10% zit en D onder de 2,5 %.

als dit niet zo is kan je beter je kleding weggooien.
__________________
voorikvergeet
Oud 13-10-2002, 15:05
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
[...]
LOL
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 13-10-2002, 15:54
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
eXo schreef:



het lijkt er niet op dat een serieus antwoord op zo'n vraag mogelijk is.. tenminste niet op forum.scholieren
Er komt eentje achter.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Oud 13-10-2002, 15:59
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
*zucht*
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Oud 13-10-2002, 17:21
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
sommige mensen zijn zo subtiel!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 13-10-2002, 17:30
Gael
Gael is offline
Hahaha....

Sorry ....

Just had to ask.
Oud 13-10-2002, 17:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
DI FACERENT, POSSEM NUNC MEUS ESSE LIBER. (c)Ovidius
Oud 13-10-2002, 20:21
Gael
Gael is offline


Eff mijn zus erbij roepen...
Oud 14-10-2002, 11:37
nps
Avatar van nps
nps is offline
Nog wat add-ons voor het lijstje (sorry Hukkie & Paranoide)

- wordt bi, neem een driehoeksverhouding met een vriend en een vriendin en ga huilen als het misloopt.
- ga vervolgens huilen omdat iedereen je bi noemt.
- Doe minstens iedere week iets waanzinnig stoms en ga er dan over uithuilen.
- Neem "666", "bitch", "wicca", "goth' of "satan" en het liefst allemaal in je naam! (Bijv 666_Gothic_Bitch_666)
- Organiseer van die ouija bord meetings met je enge vriendjes en vriendinnetjes. Probeer je overleden cavia op te roepen.
__________________
__________________
Oud 14-10-2002, 11:45
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
nog een add-on:

-leer alle coole anekdotes uit 'the craft' uit je zwarte hoofd
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Ads door Google
Oud 14-10-2002, 11:50
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
koewle lijstjes

maar serieus, ik denk dat je gewoon veel informatie moet zoeken over gothic en de geschiedenis daarvan enzow er is op internet heeeel veel te vinden je moet alleen ff kijken, mensjes die aan veel van die lijstjes voldoen moet je nie serieus nemen ... en als het jou allemaal aanspreekt, de lifestyle, kleding en muziek e.d dan ben je in mijn ogen 'gothic' maar daar kan iemand anders wel anders over denken hoor.. en trouwens wat zegt zown naampje nou..
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 14-10-2002, 12:08
SuuS
Avatar van SuuS
SuuS is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
nog een add-on:

-leer alle coole anekdotes uit 'the craft' uit je zwarte hoofd


__________________
[ Laat de rologen rijk'lijk vloeien. ]
Oud 14-10-2002, 12:41
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
eet stront.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 14-10-2002, 13:47
a new noise
a new noise is offline
drink pis..
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 14-10-2002, 14:01
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
adem scheet...
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Oud 14-10-2002, 15:01
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
als je bi bent
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 14-10-2002, 15:01
Stigmata666
Avatar van Stigmata666
Stigmata666 is offline
als je bi bent ofcourse
__________________
"Live in a hole, but stay close to my kind cause they understand what burns in my mind..."
Oud 14-10-2002, 15:02
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 14-10-2002, 15:03
Stigmata666
Avatar van Stigmata666
Stigmata666 is offline
WHAHHAHAHAHAHHA

hehe
__________________
"Live in a hole, but stay close to my kind cause they understand what burns in my mind..."
Oud 14-10-2002, 15:12
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
whahahagha, die fotow..
Oud 14-10-2002, 15:15
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
op de een of andere rare manier vind ik de bovenstaande foto toch wel verdacht veel op de gewaarwording van 'de nederlandse goth' lijken
__________________
Subtiel
Oud 14-10-2002, 15:49
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
AtHell schreef:
'de nederlandse goth' lijken
Proest . . . valt op de grond en begint daar te rollen van het lachen
__________________
*stuiter*
Oud 14-10-2002, 16:34
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
als je dagelijks een flinke portie schijt tot je neemt, minstens 3 soa's hebt en je teennagels bijt, dan mag je je met trots gothic noemen.de muziek is niet belangrijk..als je maar aan bovenstaande eisen voldoet.
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Oud 14-10-2002, 18:37
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
terror koe schreef:
How do you get a goth out of a tree?
Cut the rope!
die ken ik


alleen dan de nederlandse versie
__________________
Du bist ein N00b!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquete: Zin in school
DarkRain
28 07-11-2006 19:15
De Kantine om welke situatie lag jij helemaal in een deuk?
Goeniegoegoe
77 17-12-2004 08:14
Lifestyle Er lopen in de stad te veel Wannabe goths/sk8ers
Sk8 Lord
93 16-10-2003 09:52
Lifestyle Wanneer ben je nu eigenlijk stoer?!
metalfreakske
84 17-05-2003 09:55
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
Psychologie Wanneer weet je of het echt goed gaat?
Juliah
8 05-06-2002 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.