Oud 03-03-2009, 13:21
alias17
alias17 is offline
Hallo
ik vroeg me af wat jullie altijd doen met je vriend of vriendin als ze langskomt?
Ik weet nooit echt wat te doen behalve tv kijken, of eens wandelen ofzo
maar wat doen jullie dan nog?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2009, 13:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1590266 voor als je ideeën zoekt.

Wij wonen in hetzelfde studentenhuis dus bij ons is er niet echt sprake van langskomen (behalve als we samen naar onze ouders gaan), maar wij kijken ook veel televisie en we lezen en soms gaan we de stad in en af en toe doen we dingen als naar het theater gaan oid. Ik vind dat zelf wel prima eigenlijk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 13:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik had een weekendrelatie en dan kom je dus vrijdagavond en ga je samen koken en eten en lekker bankhangen en knuffelen. De andere twee dagen ga je uitslapen en dingen ondernemen. Van samen hardlopen, winkelen, bij vrienden langs, bioscoop, dagje pretpark of gewoon lekker wat voor jezelf doen in hetzelfde huis. Tsja, wij vermaakten ons altijd wel.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 16:01
Verwijderd
dvd's kijken, hangen, bier drinken, uitgaan, bios, uit eten, samen koken etc. etc. is het nou zo moeilijk om iets te bedenken? hoe kan je nou niet weten wat je met je vriend(in) zou moeten doen?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 16:14
alias17
alias17 is offline
Citaat:
dvd's kijken, hangen, bier drinken, uitgaan, bios, uit eten, samen koken etc. etc. is het nou zo moeilijk om iets te bedenken? hoe kan je nou niet weten wat je met je vriend(in) zou moeten doen?
ik ben nog geen 21 en hoor, en eigenlijk ben ik maar 17 dus... en mijn liefje is 15 dus al die dingen kunnen wij nog niet doen

maar samen koken lijkt me wel wat
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 16:52
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
ik ben nog geen 21 en hoor, en eigenlijk ben ik maar 17 dus... en mijn liefje is 15 dus al die dingen kunnen wij nog niet doen

maar samen koken lijkt me wel wat
Waarom zou je niet kunnen: dvd's kijken/ bios en uit eten dan?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Hallo
ik vroeg me af wat jullie altijd doen met je vriend of vriendin als ze langskomt?
Ik weet nooit echt wat te doen behalve tv kijken, of eens wandelen ofzo
maar wat doen jullie dan nog?
Forumen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 17:16
Verwijderd
Je vriendin is pas vijftien, maar dat maakt niets uit. Je kunt samen naar de bios, uit eten, picknicken (als t beter weer is), een goedkoop pretpark in de buurt uitzoeken, van die dagkaartjes voor de trein kopen en samen een dag naar een of andere leuke stad gaan, samen koken, samen winkelen, bij vrienden langs gaan blabla.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 18:57
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Is er nou echt niemand die hard aan het slammen gaat?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 19:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Behalve de dingen die hierboven al genoemd zijn, gamen wij ook samen Zo moeilijk is het niet.

(En wij zien elkaar meestal per 2 weken te gelijk omdat we een laaange afstandsrelatie hebben)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 07:59
Verwijderd
Voetbal kijken, bier drinken. Of ik lees een tijdschrift terwijl zij het huis opruimt ofzo. We komen de tijd wel door.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 09:02
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Je weet niet wat je met je vriendin moet doen? Ik weet wel wat. Stuur dr maar door anders.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 09:16
Verwijderd
Ik had het altijd ook nog leuk met mijn vriendje als we niks deden
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 09:30
Aurelius
Avatar van Aurelius
Aurelius is offline
Neuken totdat je erbij neervalt
__________________
It is not that I am stupid, but I dont know stuff :D
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 13:34
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
ja, dat gaat eigenlijk vanzelf en soms zijn er ook dagen dat we languit op de bank liggen en een beetje wii-en en tv ofzo. Andere dagen doen we stedentripjes in NL, skaten, winkelen, woonboulevard, fietsen, bij vrienden/familie op bezoek, bios, samen koken inderdaad, naar de supermarkt is vaak al erg gezellig uit eten doen we ook wel regelmatig, dagje pretpark of museum, en soms ook apart van elkaar aan school werken, in de tuin hangen, samen zonnebaden, bos wandeling, musicals, zoiets

edit: ik heb juist altijd tijd tekort met mijn vriend en weet zo nog wel 10 dingen die ik nog een keer met hem samen wil doen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 16:30
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Hmm zelfs toen ik 15 was had ik genoeg te doen....anyway

Samen naar de markt, koken, picknicken, wandelen, hardlopen, basketballen,skeeleren, dagje/weekendje/week/maand ergens anders heen, elkaars huis verbouwen, spelletjes, eindeloos kletsen, foto's bekijken, LP's luisteren, bij familie/vrienden langs, op het strand slapen, zwemmen, naar de sauna, naar feestjes, naar films, naar voorstellingen, seks, samen de krant lezen, samen je eigen gang gaan, samen je fiets repareren, door je huis heen rennen, een beetje op de bank hangen, buiten in het gras liggen, bramen plukken, flauwe dingen doen, padden overzetten met de paddentrek, samen je keuken opruimen of afwassen, winkelen, samen een feest organiseren, joints roken, wijn drinken, niks doen, elkaars rug masseren, of je voeten, elkaars haar knippen, elkaars puistjes uitknijpen, samen douchen, rotzooi maken van elkaars huis, trampoline springen, elkaar iets voorlezen, je gal spuwen, elkaar uitlachen, rare foto's van elkaar maken, elkaar helpen bij dingen die je niet alleen kunt zoals iets groots tillen of met je computer of je fiets of verbouwing of verven, naakt twister spelen, elkaars kleren aan trekken (?), samen cactussen overpotten, documentaires kijken, een kampvuurtje maken, tongzoenen, gitaar spelen, lange fietstocht, in bed liggen, kletsenkletsen kletsen vrijen vrijen vrijen koken koken slapen pfff nou ehmm ga wat leuks doen
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 17:13
Obilivion
Obilivion is offline
Elkaars puisten uitknijpen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 19:50
Verwijderd
ik vind tvkijken met hem nog steeds erg leuk, best suf eigenlijk, maar zo veel voeren wij niet uit. zolang je maar samen ergens bent is het altijd wel leuk, is iig mijn ervaring
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2009, 16:43
sananana
Avatar van sananana
sananana is offline
Ik weet ook vaak niet wat ik moet gaan doen met hem.
Meestal gaan we gewoon ergens heen fietsen en dan 'niks doen' en meestal is het niet zo saai :$
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 21:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zie hem meestal een avond door de week. Dan kom ik thuis uit m'n werk en hij meestal vlak erna. Dan drinken we wat samen (soms met olijven, toastjes, nootjes, oid er bij), kletsen we bij over onze dag en eventueel eerdere dagen dat we elkaar niet/nauwelijks gesproken hebben. Dan gaan we samen koken en eten, afwassen, koffie drinken, iets doen wat we nog moeten doen of tv kijken ofzo. Dan is de avond meestal al weer om. Het is soms ook gewoon lekker om samen op de bank te liggen met een drankje erbij en je overdenkingen te bespreken.

In het weekend ga ik meestal zaterdagmiddag naar hem toe. Dan drinken we thee met zijn ouders, gaan we een beetje rommelen op zijn kamer, eten en daarna vaak wat drinken met vrienden of stappen ofzo. Zondag dan uitslapen (of vrijen ), ontbijten en daarna gewoon ons eigen ding doen maar wel lekker bij elkaar. Soms gaan we ook nog ergens heen of even naar buiten of naar de stad ofzo. 's Avonds dan samen koken en eten en tv kijken ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Elkaars puisten uitknijpen
Dat schijnen sommige vrouwen erg leuk te vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat doe jij bij je vriend/vriendin ?
Schapie
34 21-08-2004 18:16
Liefde & Relatie Wat doe jij om je relatie in stand te houden?
DreamQueen
44 04-08-2004 20:01
Liefde & Relatie Uitgezonden militairen...
FemmeLaRose
52 25-11-2003 16:09
Liefde & Relatie Vreemdgaan, wat zou jij doen?
stepje2
23 22-10-2002 18:36
Liefde & Relatie hoe ga jij om met mensen na bepaalde gebeurtenissen
gary
21 22-08-2002 17:04
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.