Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2009, 13:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Na het programma Ushi & van Dijk jaren geleden, is er nu het programma Ushi & Dushi, waarin Wendy van Dijk weer sterren in de maling neemt met haar nieuwe personage Lucretia, maar ook nog met de oude vertrouwde Ushi. Elke zaterdagavond om 20.00u op RTL4. Website.





Wie kijkt het ook?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2009, 18:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ver-schrik-ke-lijk.

Heb er flarden van gezien en hoewel Ushi & van Dijk vroeger wel grappig en vernieuwend was, is dit op het kwetsende af op sommige momenten. Erg jammer.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 18:29
Verwijderd
Ik vond Ushi vaak wel leuk, maar Dushi vind ik echt vreselijk Ik kijk 't ook niet omdat ik echt enorme last van plaatsvervangende schaamte krijg.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 18:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ushi vind ik ontzettend grappig, Lucretia vind ik niet zo leuk. Heb laatst wel wat afleveringen gezien
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 18:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap niet dat men niet kan zien dat Lucretia nep is. Zelfs wij kunnen op tv zien dat iets mis is, dat er iets niet helemaal klopt. Hoe kunnen ze dat in het echt dan over het hoofd zien?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 18:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mensen van een andere etnische afkomst dan ik zijn grappig, omdat ze raar praten en rare gebruiken hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet dat men niet kan zien dat Lucretia nep is. Zelfs wij kunnen op tv zien dat iets mis is, dat er iets niet helemaal klopt. Hoe kunnen ze dat in het echt dan over het hoofd zien?
Ik zou ook niet snel aan iemand die raar doet vragen of ze misschien verkleed is
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 00:03
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Ik snap niet dat men niet kan zien dat Lucretia nep is. Zelfs wij kunnen op tv zien dat iets mis is, dat er iets niet helemaal klopt. Hoe kunnen ze dat in het echt dan over het hoofd zien?
Als jij niet wist dat het Wendy van Dijk was zou je echt niet denken dat ze nep is, op zn minst een beetje (erg) lelijk, maar echt niet denkend dat het iemand verkleed is! Het is echt alleen omdat we weten dat ze nep is, dat je het een beetje kan zien.
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 00:03
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Lucretia is btw niet grappig, Ushi daarentegen vind ik nog steeds wel grappig stiekem!
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ver-schrik-ke-lijk.

Heb er flarden van gezien en hoewel Ushi & van Dijk vroeger wel grappig en vernieuwend was, is dit op het kwetsende af op sommige momenten. Erg jammer.
Voorbeelden?

OT:
Ik kijk het trouwens niet, maar toen ze op de Televizierring-uitreiking als Lucretia op het podium kwam, was ze helemaal niet grappig.

Ushi is/was wel leuk, maar daar is de nieuwigheid wel vanaf.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 22:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Voorbeelden?

OT:
Ik kijk het trouwens niet, maar toen ze op de Televizierring-uitreiking als Lucretia op het podium kwam, was ze helemaal niet grappig.

Ushi is/was wel leuk, maar daar is de nieuwigheid wel vanaf.
Een campingeigenaar? proberen te verleiden tot een uitspraak en daar maar op door blíjven gaan. Ze is niet grappig meer, ze beledigt en probeert mensen boos te krijgen. Kan ik niet om lachen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Een campingeigenaar? proberen te verleiden tot een uitspraak en daar maar op door blíjven gaan. Ze is niet grappig meer, ze beledigt en probeert mensen boos te krijgen. Kan ik niet om lachen.
Idd, ik heb een stukje met die Derek Ogilvie (oid) gezien en ook daar vond ik haar te lang doorgaan, 't was niet beledigend, maar 't sloeg ook nergens op.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 12:49
Verwijderd
Lucretia vind ik niet grappig.
En ik vind het jammer dat ze van Ushi zo'n nymfomane hebben gemaakt. Als ze dat niet hadden gedaan, was Ushi misschien nog wel leuk geweest.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:21
Verwijderd
Dat was ze toch al? Ik kan me iets herinneren uit het eerste seizoen dat ze over seks begon en dat ze zei dat ze dat graag deed.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 17:10
Verwijderd
Ja? Ik kan me dat niet zo herinneren...
Maar het is natuurlijk al wel even geleden, dat het voor het eerst werd uitgezonden, dus het zou best kunnen hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Lucretia is btw niet grappig, Ushi daarentegen vind ik nog steeds wel grappig stiekem!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 20:18
Mittaaa
Mittaaa is offline
Geweldig programma!(L)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 05:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gisteren Adele in het programma... wel apart dat ze na twee jaar nog niet helemaal het omgaan-met-rare-interviews onder de knie heeft
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2009, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Gisteren Adele in het programma... wel apart dat ze na twee jaar nog niet helemaal het omgaan-met-rare-interviews onder de knie heeft
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 06:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat zit je nou te rologen?

Je kunt duidelijk verschil zien in het gedrag (hoe ze met het interview omgaan) tussen haar en andere beroemde personen. En dan kun je wel zeggen: ze is 21 en zit pas twee jaar in het vak, maar zo zijn er meer. Wat ik dan wel weer leuk vind is dat ze zo lekker zichzelf blijft en lekker gek doet
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 10:04
Verwijderd
Ik vond juist dat ze er heel goed mee om ging
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 22:26
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Wendy van Dijk is racistisch.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Wendy van Dijk is racistisch.
Ik denk inderdaad dat ze lid is van een racistisch bolwerk om negöide personen stelselmatig te stigmatiseren en te vernederen. Is het niet gewoon in je opgekomen dat het goedkope vooroordelen zijn die zich uitermate geschikt voor dit typetje lenen, leuk of niet leuk dat terzijde. Volgens mij kunnen er genoeg Antilianen om deze vooroordelen lachen of in ieder geval absoluut niet serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Ik denk inderdaad dat ze lid is van een racistisch bolwerk om negöide personen stelselmatig te stigmatiseren en te vernederen. Is het niet gewoon in je opgekomen dat het goedkope vooroordelen zijn die zich uitermate geschikt voor dit typetje lenen, leuk of niet leuk dat terzijde. Volgens mij kunnen er genoeg Antilianen om deze vooroordelen lachen of in ieder geval absoluut niet serieus nemen.
Haha, mn 'schoonmoeder' + '-zus' kennen er niet om lachen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Haha, mn 'schoonmoeder' + '-zus' kennen er niet om lachen.
Omdat de grapjes gewoon een laag niveau hebben of dat ze zich letterlijk gediscrimineerd voelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2009, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Omdat de grapjes gewoon een laag niveau hebben of dat ze zich letterlijk gediscrimineerd voelen?
Om te beginnen omdat ze met een Surinaams accent spreekt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik denk inderdaad dat ze lid is van een racistisch bolwerk om negöide personen stelselmatig te stigmatiseren en te vernederen. Is het niet gewoon in je opgekomen dat het goedkope vooroordelen zijn die zich uitermate geschikt voor dit typetje lenen, leuk of niet leuk dat terzijde. Volgens mij kunnen er genoeg Antilianen om deze vooroordelen lachen of in ieder geval absoluut niet serieus nemen.
Wat hap je lekker
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 19:56
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Er zijn helaas genoeg klootmongolen die zoiets ook echt serieus menen
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Wat zit je nou te rologen?

Je kunt duidelijk verschil zien in het gedrag (hoe ze met het interview omgaan) tussen haar en andere beroemde personen. En dan kun je wel zeggen: ze is 21 en zit pas twee jaar in het vak, maar zo zijn er meer. Wat ik dan wel weer leuk vind is dat ze zo lekker zichzelf blijft en lekker gek doet
waar zeg ik dat? lol ;x
ik denk dat niemand zou weten hoe ze met een ushi interview om moeten gaan, want zo normaal is dat niet
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Om te beginnen omdat ze met een Surinaams accent spreekt.
Ja en als je hersens hebt dan moet je toch kunnen distantiëren van zulke slechte parodie. Denk je serieus dat ik mezelf ga verdedigen als mensen grappen maken over het standaardbeeld over Engelsen, (veelal dikke, dronken, schreeuwachtige lui in Amsterdam)? Ik weet dat ik uit een prima familie kom die in de verste verte daar niet op lijkt maar ik vind parodiën over die figuren best grappig hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 14:00
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ja en als je hersens hebt dan moet je toch kunnen distantiëren van zulke slechte parodie. Denk je serieus dat ik mezelf ga verdedigen als mensen grappen maken over het standaardbeeld over Engelsen, (veelal dikke, dronken, schreeuwachtige lui in Amsterdam)? Ik weet dat ik uit een prima familie kom die in de verste verte daar niet op lijkt maar ik vind parodiën over die figuren best grappig hoor.
Wendy van Dijk heeft geen enkel historisch besef. Met onze Nederlandse geschiedenis vind ik het heel ongepast om Antilliaanse(/Surinaamse) vrouwen te typeren als lui en als nymfomanen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 14:08
Verwijderd
Want stel je toch eens voor dat we alles heel serieus nemen...

Ik weet het niet hoor, ik begrijp nooit zo goed waarom mensen zich aangesproken voelen als het gaat om bv. Wendy van Dijk die zich in een raar outfit steekt, door de grime heen gaat en 'grappig' gaat doen. Dat zegt toch meer over Wendy van Dijk dan over wie dan ook? Ik snap het probleem niet... en al helemaal niet waarom dat beledigend zou zijn voor wie dan ook.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Wendy van Dijk heeft geen enkel historisch besef. Met onze Nederlandse geschiedenis vind ik het heel ongepast om Antilliaanse(/Surinaamse) vrouwen te typeren als lui en als nymfomanen.
Don't get me wrong, ik vind het ook dom hoor. Ik vind alleen de reacties zo heftig ten opzichte van Tante Es door Jurgen Raayman die ook deze stereotype hanteert en daar wordt naar mijn inzicht wel smakelijk om gelachen. (Terwijl dat ook humor van de laagste klasse is maar goed, smaken verschillen blabla /cliché)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.