Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2010, 07:36
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Toch vreemd dat Shichinin no samurai in alle lijstjes staat, en voor de rest geen kurosawa-films (behalve Ran)

Om me punt te maken:

Ikiru
Rashomon
Redbeard
Yojimbo
Kagemusha
Yume
Drunken Angel
Derzu Uzala
Throne of Blood
One beautiful sunday
(wel absurd, dat afwisselende engels en japans in de titels)

Maar even serieus:

Ikiru
The Great Dictator
Battleship Potemkin
Det Sjunde Inseglet
Dawn of the Dead (1978)
8 1/2
Citizen Kane
Rashomon
The Monastery
Gran Torino
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 17-02-2010 om 07:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2010, 12:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Relax
Je mag het best een leuke film vinden, ik vind het crap
Je mag het best crap vinden, maar dan moet je daar een goede reden voor hebben. Beweren dat ie traag is, of dat het enige goede eraan het verhaal is, is gewoon liegen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 18:22
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Je mag het best crap vinden, maar dan moet je daar een goede reden voor hebben. Beweren dat ie traag is, of dat het enige goede eraan het verhaal is, is gewoon liegen.
Dat heb ik aangegeven
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 08:39
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Wat is er mis met trage films?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 20:39
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
Willekeurige volgorde:

Lost in Translation
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
GATTACA
Empire Records
Back to the Future
Control
A Beautiful Mind
Dead Poets Society
Donnie Darko
My Own Private Idaho
The Royal Tenenbaums

En nu vergeet ik er waarschijnlijk een paar die me heel dierbaar zijn.
Het valt me op dat heel veel mensen films noemen van Hitchcock. En tot nu toe zie ik maar weinig films van bijvoorbeeld Spielberg.
Films waarvan ik had verwacht dat ze genoemd zouden worden zijn bijvoorbeeld: E.T., One flew over the cuckoo´s nest, Breakfast at Tiffany´s en Léon.
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 22:27
koekje-x
Avatar van koekje-x
koekje-x is offline
Willekeurige volgorde:
- A Good Year
- Amelie Poulain
- Clueless
- Dangerouse Minds
- Wimbeldon
- Bring It On
- Komt Een Vrouw Bij De Dokter
- Hocus Pocus ()
- Easy Virtue
- V for Vendetta

Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 23:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Het valt me op dat heel veel mensen films noemen van Hitchcock. En tot nu toe zie ik maar weinig films van bijvoorbeeld Spielberg.
Hitchcock heeft dan ook veel meer goede films gemaakt dan Spielberg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 15:42
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
Citaat:
Hitchcock heeft dan ook veel meer goede films gemaakt dan Spielberg.
Vind ik ook, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat er voornamelijk veel dezelfde films worden genoemd: van bepaalde regiseurs bijvoorbeeld, maar ook veel Amerikaanse en Aziatische films. En Spielberg was maar een voorbeeld.
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 19:02
Verwijderd
In willekeurige volgorde

The Green Mile
The Shawshank Redemption
Pan's Labyrinth
Trainspotting
The Last Samurai
To End All Wars
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
Memento
Australia
Zwartboek

En dan zijn er vast nog wel veel meer die ik heel mooi vind maar daar kom ik zo snel niet op
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 12:51
Verwijderd
Ik heb zelf geen mening maar ik heb wel een tussenstand van dit topic gemaakt, b- en c-lijstjes niet meegerekend.

8 keer genoemd: le fabuleux destin d'amélie poulain
7 keer genoemd: the shawshank redemption
6 keer genoemd: american beauty, pulp fiction
4 keer genoemd: eternal sunshine of the spotless mind, lord of the rings, shichinin no samurai
3 keer genoemd: 12 angry men, a beautiful mind, a clockwork orange, donnie darko, fear and loathing in las vegas, memento, once upon a time in the west, pan's labyrinth, requiem for a dream, the big lebowski, the godfather, the good the bad and the ugly, vertigo
2 keer genoemd: 2001 a space odyssey, 28 days later, apocalypse now, crouching tiger hidden dragon, dawn of the dead, fight club, little miss sunshine, lock stock and two smoking barrels, lost in translation, moulin rouge, ran, reservoir dogs, snatch, the green mile, the third man, trainspotting, v for vendetta, 500 days of summer

edit: ik heb ge-edit en telfoutjes eruit gehaald

Laatst gewijzigd op 26-02-2010 om 10:14.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 13:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb zelf geen mening maar ik heb wel een tussenstand van dit topic gemaakt,
Citaat:
b- en c-lijstjes niet meegerekend.
Waarom niet? In mijn geval hadden mijn B- en C-lijst net zo goed mijn A-lijst kunnen zijn, en ik denk dat dat voor de meesten geldt.

Citaat:
8 keer genoemd: le fabuleux destin d'amélie poulain
7 keer genoemd: the shawshank redemption
6 keer genoemd: american beauty, pulp fiction
4 keer genoemd: eternal sunshine of the spotless mind, lord of the rings
3 keer genoemd: 12 angry men, a beautiful mind, a clockwork orange, donnie darko, fear and loathing in las vegas, memento, once upon a time in the west, pan's labyrinth, requiem for a dream, the big lebowski, the godfather, the good the bad and the ugly, vertigo
2 keer genoemd: 2001 a space odyssey, 28 days later, apocalypse now, before sunrise, crouching tiger hidden dragon, dawn of the dead, fight club, little miss sunshine, lock stock and two smoking barrels, lost in translation, moulin rouge, ran, reservoir dogs, seven samurai, shichinin no samurai, snatch, the green mile, the third man, trainspotting, v for vendetta
Dit is wel een beetje sipmakend. Er staan niet echt slechte films tussen, maar Amélie en Shawshank bovenaan, meh.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? In mijn geval hadden mijn B- en C-lijst net zo goed mijn A-lijst kunnen zijn, en ik denk dat dat voor de meesten geldt.
Omdat mensen die drie lijstjes hebben geplaatst dan meer invloed zouden hebben dan mensen die maar 1 lijstje hebben geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 13:28
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Jammer dat Fight Club maar 2 keer genoemd is
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 13:30
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
In willekeurige volgorde
Zwartboek
Alleen al door de rol van Johnny de Mol valt die voor mij dik af, echt een aanfluiting
Verhaal is verder wel ok..
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 14:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Alleen al door de rol van Johnny de Mol valt die voor mij dik af, echt een aanfluiting
Verhaal is verder wel ok..
Zwartboek is een prima film. Johnny de Mol moet je volgens mij casten als je gesponsord wil worden door zijn vader, ik kan me anders echt niet voorstellen hoe hij aan rollen komt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 15:06
Verwijderd
Huh, ik heb even gemist wie naast mij nog meer Before sunrise genoemd heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik heb even gemist wie naast mij nog meer Before sunrise genoemd heeft.
ik heb scheef gekeken, er staat maar 1 before sunrise en ook 1 before sunset
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 17:44
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Zwartboek is een prima film. Johnny de Mol moet je volgens mij casten als je gesponsord wil worden door zijn vader, ik kan me anders echt niet voorstellen hoe hij aan rollen komt.
Het verhaal is ook wel ok, maar ik kan me niet over Johnny de Mol heenzetten

Spoiler


__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 09:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
seven samurai en shichinin no samurai is gewoon dezelfde film, hoor
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
seven samurai en shichinin no samurai is gewoon dezelfde film, hoor
oh dat wist ik niet, dankje!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 11:07
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
En The Searchers is ook twee keer genoemd!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 11:22
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Wel een beetje raar dat Schindlers List nog niet één keer is opgenoemd. Maar misschien komt dat omdat het een film is die je eigenlijk maar één keer hoeft te zien.

Mijn lijst in ongeveer de goede volgorde:

1. Forrest Gump - Omdat intelligentie waarde noch geluk definieert.
2. Braveheart - Omdat een doel dat boven jezelf uitstijgt het waard is je leven voor te geven.
3. Lord Of The Rings Trilogie - Omdat het gewoon zó goed is
4. The Last Samurai - Omdat in een dualistische wereld de ene uiterste: een staat van verwarring en lijden, automatisch een andere kant mogelijk maakt: een staat van helderheid en perfectie.
5. Gladiator - Omdat zelfs de grootste waanzin eindigt in kalmte.
6. Into The Wild - Omdat geluk alleen waardevol is als het gedeeld kan worden.
7. Million Dollar Baby - Omdat zuivere intentie en je best doen soms het enige is wat je hebt.
8. American Beauty - Omdat elke bubbel breekt.
9. Schindlers List - Omdat jij ieder mens/slachtoffer had kunnen zijn
10. Dead Or Alive - Duh...
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
En The Searchers is ook twee keer genoemd!
Citaat:
b- en c-lijstjes niet meegerekend.
Citaat:
Omdat mensen die drie lijstjes hebben geplaatst dan meer invloed zouden hebben dan mensen die maar 1 lijstje hebben geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 16:25
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Righto, ik was vergeten dat het niet mijn A-lijstje was
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 16:26
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat bedoel je trouwens met invloed? Voor zover ik weet is dit geen poging om a la Fok.nl een Top 100 (o.i.d) samen te stellen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 17:44
Verwijderd
nee, het was gewoon mijn poging om een beetje een eerlijk lijstje te posten van de mensen die een top10 hebben gemaakt, en als je een top30 hebt dan heb je pech gehad want ik doe er maar 10
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 00:51
Verwijderd
Citaat:
7. Million Dollar Baby - Omdat zuivere intentie en je best doen soms het enige is wat je hebt.
Doe dan The Karate Kid.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 10:30
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Doe dan The Karate Kid.
Dat is niet vergelijkbaar maar volgens mij weet je dat zelf ook wel.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet vergelijkbaar maar volgens mij weet je dat zelf ook wel.
"Omdat zuivere intentie en je best doen soms het enige is wat je hebt." Sluit ook prima aan op The Karate Kid.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 15:36
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Maar dat is een totaal andere film. Bij mijn uitspraken over die films gaat het om de achterliggende gedachte/doel in de context van de hele film. The Karate Kid is een klassieker, maar heel anders dan Million Dollar Baby. Het sluit niet aan als je de totale film en al zijn aspecten in het hoofd neemt samen met de uitspraak.
Maar heb jij iets tegen Million Dollar Baby dan?
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 17:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik sta meer te kijken van "The Lord of the Rings- omdat het gewoon zó goed is". Dan kun je net zo goed Harry Potter kiezen, die is ook precies zó goed. Maar er zijn zóveel films die zóveel beter zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 18:37
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Ik sta meer te kijken van "The Lord of the Rings- omdat het gewoon zó goed is". Dan kun je net zo goed Harry Potter kiezen, die is ook precies zó goed. Maar er zijn zóveel films die zóveel beter zijn.
The Lord Of The Rings met Harry Potter vergelijken? Waarom?

The Lord Of The Rings is goed om ontzettend veel redenen, maar ik weet niet of je zult luisteren als ik me nader verklaar na die rare vergelijking.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 19:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
The Lord Of The Rings met Harry Potter vergelijken? Waarom?
Het zijn allebei tamelijk oppervlakkige fantasyfilms zonder interessante personages, en ze zijn allebei te lang. Het enige verschil is dat LOTR visueel veel beter is, dat moet ik hem zeker nageven. Maar met drie uur mooie beelden heb je nog geen goede film.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 14:03
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Het zijn allebei tamelijk oppervlakkige fantasyfilms zonder interessante personages, en ze zijn allebei te lang. Het enige verschil is dat LOTR visueel veel beter is, dat moet ik hem zeker nageven. Maar met drie uur mooie beelden heb je nog geen goede film.
Waar het bij mij om gaat met LOTR is dat de hele film zo erg op het gevoel spreekt. Ik vind het niet oppervlakkig juist omdat het me zo veel doet als ik die films kijk. Het is een hele ervaring. En nee er zijn geen diepe karakterontwikkelingen en gevatte dialogen, maar het is ontzettend mooi om naar te kijken omdat het zo goed gemaakt is. Peter Jackson heeft precies alles uit de boeken gehaald wat nodig was, niet meer, niet minder. (extended versies vind ik slechter)
Wat het voor de rest goed maakt is de schitterende muziek op de juiste momenten, het camerawerk, de locaties, de reis die geen moment verveelt, de scenes die zo goed in elkaar overlopen, het opbouwen van spanning voor een strijd (dat vergt veel inzicht).
Dat jij ze te lang vind, tja, daar moet je maar van houden. Ik vind het heerlijk om ruim 3 uur in een andere wereld meegesleept te worden.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 14:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waar het bij mij om gaat met LOTR is dat de hele film zo erg op het gevoel spreekt. Ik vind het niet oppervlakkig juist omdat het me zo veel doet als ik die films kijk. Het is een hele ervaring. En nee er zijn geen diepe karakterontwikkelingen en gevatte dialogen, maar het is ontzettend mooi om naar te kijken omdat het zo goed gemaakt is. Peter Jackson heeft precies alles uit de boeken gehaald wat nodig was, niet meer, niet minder. (extended versies vind ik slechter)
Wat het voor de rest goed maakt is de schitterende muziek op de juiste momenten, het camerawerk, de locaties, de reis die geen moment verveelt, de scenes die zo goed in elkaar overlopen, het opbouwen van spanning voor een strijd (dat vergt veel inzicht).
Dat jij ze te lang vind, tja, daar moet je maar van houden. Ik vind het heerlijk om ruim 3 uur in een andere wereld meegesleept te worden.
Oh, ik ook, maar dan moet ik wel echt meegesleept worden. Wat mij zo verbaast aan LOTR, en dat meen ik serieus, dat verbaast me echt heel erg, is dat zoveel mensen die film niet saai vinden. Vooral in het eerste deel zit zóveel filler, zoveel oninteressante onzindialogen, zoveel opbouw. Ik kon hem echt niet uitzitten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 16:33
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
En die 3e film, die is echt ongelofelijk. Die eindigt wel tien keer? Hoe iemand daar wakker bij kan blijven is me echt een raadsel. Lord of the Rings is echt zo ontzettend niet boeiend. Echt, iedere seconde met die vervelende jankerige zak van een Frodo is er 1 te veel. Dat het technisch 'goed gemaakt' is maakt het nog niet automatisch interessant. Als ik mooie plaatjes wil zien kan ik ook naar een kiosk gaan om ansichtkaarten te bekijken.

En sorry, de scènes die zo goed in elkaar overlopen? Nu is het een tijdje geleden dat ik ze gezien heb, maar daar kan ik me dus echt niets van herinneren. Volgens mij is dit gewoon op een 'degelijke' manier gedaan, en is er helemaal geen sprake van enig bijzonder ritme of iets dergelijks.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:29
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Mij best.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nu we Avatar hebben is ie ook nog eens volkomen overbodig.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Mij best.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 17:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik vond deel 3 van LotR eigenlijk alleen leuk om te zien wanneer er grote slagen waren. Die stukjes met Frodo kon ik niet uitstaan.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 17:41
Verwijderd
Die stukken met frodo en sam waren te gay voor woorden. Ik zat me de hele tijd af te vragen wanneer ze nou eindelijk van bil gingen.

De rest van de trilogie vond ik ook vrij sfeerloos. Het zag er allemaal mooi uit, dat is alles wat erover te zeggen valt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 18:26
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Die stukken met frodo en sam waren te gay voor woorden. Ik zat me de hele tijd af te vragen wanneer ze nou eindelijk van bil gingen.
Misschien zegt dat meer over je seksuele geaardheid dan over de film?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 18:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Misschien zegt dat meer over je seksuele geaardheid dan over de film?
inderdaad, waarschijnlijk denkt reverend dat brokeback mountain ook over twee homo's gaat
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 23:59
Verwijderd
Elijah Wood was dan ook een complete miscast. Eigenlijk is hij een miscast in elke film waarin hij speelt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 01:06
Wit_Konijn
Avatar van Wit_Konijn
Wit_Konijn is offline
01. Bambi
02. Lion King 2
03. Scream
04. Shriek I Know What You Did Last Friday The 13th
05. Schatjes
06. Flodder
07. Say Yes!
08. Childs Play
09. Mulan
10. Scary Movie
__________________
The wind will not resolve this problem !!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 08:14
Verwijderd
Citaat:
01. Bambi
02. Lion King 2
03. Scream
04. Shriek I Know What You Did Last Friday The 13th
05. Schatjes
06. Flodder
07. Say Yes!
08. Childs Play
09. Mulan
10. Scary Movie
Dit is een topic voor je top 10 beste films, niet de slechtste
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 09:13
Rationeel
Rationeel is offline
nummer 1 vooruit, maar daarna sloeg de ghb keihard in zeker?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 09:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Mulan is ook leuk hoor
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 10:39
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Alsof Scream een slechte film is
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Misschien zegt dat meer over je seksuele geaardheid dan over de film?
Dat lijkt me heel sterk. Volgens mij zegt het meer over de seksuele geaardheid van mensen die die stukken daadwerkelijk interessant vonden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Top 10 Films!
Verwijderd
15 01-09-2012 11:09
Films, TV & Radio Film top-10
Zwarte Parel
15 23-02-2012 19:08
Muziek wat vind je van Justin Bieber?
me-nu
5 27-01-2011 14:46
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Drugs & Alcohol Films die je moet checken onder invloed
Brasco
7 09-01-2005 19:06
Films, TV & Radio wat is je drama top 10?
G.T.C.
21 16-12-2002 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.