Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2010, 14:56
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik vind hem heeeel leuk, maar ik mis spanning. het is zo makkelijk en veilig met hem. hij zegt dat hij me leuk vindt, dat hij verliefd aan het worden is enz. fijn om te horen tuurlijk, en geen gedoe is ook wel es leuk maar ik mis.. iets. dus misschien vind ik hem gewoon niet leuk genoeg? toch weer gedoe ;o
Advertentie
Oud 09-04-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
woensdag iets wezen drinken met een jongen met wie ik de week er voor had gezoend op stap en ik dacht écht dat ie wel leuk was, maar wat een drama date
ik heb eerst 3 kwartier geluisterd naar zijn verhalen over hoe goed hij wel niet was in ALLES, wat voor auto hij had en ga zo maar dooooor.
heb in het verloop van de avond vier keer voorgesteld om de rekening te vragen maar hij snapte het telkens niet
Lol Nou ja voor jou minder natuurlijk.

Ik ben terug. En het ging, maar ik wou dat ze iets minder vroeg of het ging en of het leuk was en of we dat nog eens gingen doen en en en... Nou ja, kleine stapjes graag...

En misschien heb ik vanavond een date, ik was dronken toen ik het vroeg en hij stond er positief tegenover, maar we zullen zien of het werkelijk doorgaat ^^.

Maar dat betekent niet dat er geen anderen meer in mijn hoofd rondspringen
Oud 09-04-2010, 15:35
Verwijderd
@ mutant: irritant, geef je een vinger, grijpt ze de hele hand.. hm! (of hoe gaat die uitspraak nou ook alweer, nouja je snapt me vast)

@ wup
jep, got it! ik laat maar gewoon heel laf niets meer horen. sorry maar als je ZO'N groot bord voor je kop hebt dan is hij wellicht nog te dom om te poepen
Oud 09-04-2010, 15:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
haha Sanne, zo'n avond geeft wel weer een grappig verhaal. En je weet weer iets beter wat je níet wilt!

Soms mis ik dat daten wel een beetje en alle rare avonturen die ik meemaakte toen ik nog geen relatie had.
Maar als ik me dan even rot voel als vandaag ben ik toch wel heel blij dat hij er dan is.
En ik had gister het beste cijfer van mn klas dus eigenlijk moet ik niet zeiken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-04-2010, 16:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
He bah. Frustraties omdat ik al tijden slecht slaap en het thuis zitten en niets doen zo verschrikkelijk zat ben. Vind het rot om te zien dat het zijn humeur ook beïnvloedt, ondanks dat ik al duizend keer gezegd heb dat het niet aan hem ligt. Gelukkig kan hij mij heel goed aan het lachen maken en blijft het ondanks dat nog steeds gewoon leuk en lief en fijn. En dit weekend eindelijk een weekendje 'rust' dus wie weet dat dat helpt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-04-2010, 16:11
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Voor het eerst sinds tijden weer eens fatsoenlijk geslapen, maar dat neemt niet weg dat ik me vandaag echt voel.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 09-04-2010, 16:27
wup
wup is offline
Citaat:
En misschien heb ik vanavond een date, ik was dronken toen ik het vroeg en hij stond er positief tegenover, maar we zullen zien of het werkelijk doorgaat ^^.
Hou ons wel even op de hoogte he?!

Moet vanavond werken en hoop zo dat die leukerd van vorige week er weer is.
Gister erg leuk gehad met mijn collegavriedin en haar vriendinnnen Voelde me wat naar over mezelf en ze hebben me helemaal opgepept.
Oud 09-04-2010, 16:42
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Naja, was lastig telefoongesprek, omdat we het beiden kut vonden en ik heb gewoon moeite met communiceren van mijn gevoelens over wat mij dwars zit of wat ik wil, dan wel tijdens de situatie, dan wel daarna. Een soort mengelmoes van allerlei gedachtes waar je niet uitkomt (wel handig als je adhok opeens iets moet regelen ). En hoe hard ik mij best doe om alles te voelen en te plaatsen, het is voor mij verrekte lastig.

Dat is gewoon een feit, maar maakt het soms voor mij en haar erg lastig. Meer voor mij eigenlijk. En ik wil mij daarin nu wel verbeteren, wat meer opkomen voor mezelf en wat meer anti-stress en met kritiek om kunnen gaan (in balans komen). Misschien heeft mijn therapeut nog wat tips en maybe doorverwijzingen naar bepaalde trainingen. De traumaverwerking is al aardig goed gelukt.

Pff...genoeg psychologie!!

@Sanne:
Wat voor auto had die dan?!
Oud 09-04-2010, 17:16
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Lol Nou ja voor jou minder natuurlijk.

Ik ben terug. En het ging, maar ik wou dat ze iets minder vroeg of het ging en of het leuk was en of we dat nog eens gingen doen en en en... Nou ja, kleine stapjes graag...

En misschien heb ik vanavond een date, ik was dronken toen ik het vroeg en hij stond er positief tegenover, maar we zullen zien of het werkelijk doorgaat ^^.

Maar dat betekent niet dat er geen anderen meer in mijn hoofd rondspringen
Met die ene? die weer single was?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-04-2010, 18:01
Verwijderd
Nee, want dat is ook diegene die al sinds januari is aan het afkomen Daar verwacht ik nog even niets van... Daarbij heeft mijn toenmalige beste vriendin gedreigd hem kapot te maken als hij mij ooit zou kwetsen

Nee die andere waarmee ik aan het gamen ben geslagen en die mij een hele avond op sleeptouw heeft genomen om me te levellen ^^
Oud 09-04-2010, 20:03
Verwijderd
Dat wordt niks. Hij vraagt me niet mee Of hij vindt me alleen maar leuk als ik dronken ben...
Oud 09-04-2010, 21:47
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
je bent ook leuk als je niet dronken bent mannen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-04-2010, 22:39
Verwijderd
Ik ben veel te druk de laatste weken, maar hij is superlief, helpt waar hij kan, zorgt een beetje voor me en sleurt me af en toe verplicht het huis uit om een half uurtje pauze te nemen. Nog 1 week en dan heb ik weer wat meer tijd en ik kijk er zo naar uit, lekker samen genieten van de lente <3
Oud 10-04-2010, 00:58
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
je bent ook leuk als je niet dronken bent mannen
ja, maar veel mannen zijn niet leuk, als ik niet dronken ben

p.s. ik vind dronkenschap bij vrouwen (en mezelf) verre van charmant, dus drink tegenwoordig na iedere twee glazen wijn een glas water om niet als een boerse troela de nacht te eindigen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 10-04-2010, 04:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
water drinken helpt toch alleen tegen de kater?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-04-2010, 08:13
Acapa
Acapa is offline
Vet eten helpt tegen een kater.

Water helpt tegen uitdroging.

Niks helpt eigenlijk tegen een kater. Misschien melk een beetje....
Oud 10-04-2010, 09:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
kater komt toch doordat alcohol vocht verdrijft, weinig vocht = flinke koppijn? Zorgen dat je voldoende extra vocht binnenkrijgt = minder uitdroging = minder hoofdpijn


nou ja, aaaanyhow. Hier is het lekker rustig. Vanmiddag picknicken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-04-2010, 09:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
lieve berichtjes, msngesprekken, smsjes, skypen. die afstand..tja het is zoals het is. intussen krijg ik nog steeds kriebels als ik een berichtje van m krijg.<3
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-04-2010, 11:16
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik las laatst ergens iets dat je uiteindelijk valt voor iemand die altijd al dicht bij je in de buurt heeft gestaan, wat ik toen onzin vond omdat ik meer uitzondering dan bevestiging op die regel ken. En nu heb ik een of ander gek lentekriebeltje geloof ik waardoor ik weer aan dat artikel terug moest denken
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 10-04-2010, 11:43
wup
wup is offline
Hij was er dus niet. Vanavond weer werken, maar zie het eigenlijk somber in.
Oud 10-04-2010, 11:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Over een uurtje moet ik naar mijn vriend, voor Het Gesprek aan het einde van onze break van een maand. En ik heb echt helemaal geen optimistische gevoelens hierover.
Oud 10-04-2010, 15:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
ja, maar veel mannen zijn niet leuk, als ik niet dronken ben

p.s. ik vind dronkenschap bij vrouwen (en mezelf) verre van charmant, dus drink tegenwoordig na iedere twee glazen wijn een glas water om niet als een boerse troela de nacht te eindigen
haha, bekend fenomeen inderdaad
Ik weet niet hoe ik ben als ik dronken ben, ik gok vrij irritant.. de enige maatstaaf die ik heb is mn vriend en die was toen zelf dronken dus we hadden alleen maar heel erg veel lol om elkaar
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-04-2010, 15:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Over een uurtje moet ik naar mijn vriend, voor Het Gesprek aan het einde van onze break van een maand. En ik heb echt helemaal geen optimistische gevoelens hierover.
Eerder zag je het nog wel positief in geloof ik.. what happened?
In ieder geval veel sterkte, wie weet valt het allemaal mee *knuffel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-04-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
ja, maar veel mannen zijn niet leuk, als ik niet dronken ben

p.s. ik vind dronkenschap bij vrouwen (en mezelf) verre van charmant, dus drink tegenwoordig na iedere twee glazen wijn een glas water om niet als een boerse troela de nacht te eindigen
True true... Maar als ik dronken ben weet ik over vanalles te praten, anders valt dat een beetje tegen, maar dat ligt ook aan de man in kwestie natuurlijk.

Bwa en niet charmant,mannen zijn dronken ook niet charmant, eerder irritant En mijn ouders vinden bv. een rokende vrouw ook niet charmant, ik herinner me de tijd dat mijn moeder gauw in de auto een sigaretje ging roken omdat ze niet op straat wou gezien worden met een sigaret.
Ik weet dat ik vooral een voorkeur krijg om idiote dingen te doen, bergen te beklimmen enzo op blote voeten , maar ik ga niet strippen ofzo.
Oud 10-04-2010, 18:15
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
En fizzle-fluffy, hoe is het gegaan? Hopelijk een beetje okee.

@OT: hier alles zeer goed, ben met vriendjelief spontaan twee dagen weggegaan deze week om steden te bezoeken, was zeer geslaagd en verliefdheid viert altijd hoogtij in vakantiedagen <3.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 10-04-2010, 18:23
Verwijderd
Ja fizzle, we wachten in meelevende spanning
Oud 10-04-2010, 18:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
hij is soms echt zo vreselijk lief <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-04-2010, 19:01
Verwijderd
Oh yes wat een mooi tegenstrijdigheid! In elk geval gebeúrt er iets op relationeel gebied, dat is al heel wat.
Oud 10-04-2010, 20:59
Verwijderd
En waarom typ ik altijd en druk dan op ok??? Ik geloof dat ik een date heb, geen datedate maar wel een afspraakdate om elkaar beter te leren kennen... Even wachten
Oud 10-04-2010, 21:41
Verwijderd
Date! Over een halfuur als ik daar ben (fuck wat woont ie weer ver, nou ja relatief dichtbij tov anderen dan).Tot morgen!
Oud 11-04-2010, 03:31
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Damnit, wat ben ik toch een sissy
Oud 11-04-2010, 04:20
wup
wup is offline
Citaat:
Hij was er dus niet. Vanavond weer werken, maar zie het eigenlijk somber in.
Hij was er! Maar was druk, dus weinig tijd en warm en blozen en pff.. Maar volgens mij is hij nog leuk ook. Heb gezegd dat ik er morgen ben, vrij, dus nu ben ik zenuwachtig. Als hij er niet is, zie ik het maar als afwijzing.

@ Mutant: Hou ons op de hoogte!
Oud 11-04-2010, 10:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Date! Over een halfuur als ik daar ben (fuck wat woont ie weer ver, nou ja relatief dichtbij tov anderen dan).Tot morgen!
hihi, wat tof ^^


ot: Waarom droom ik steeds/heb ik smorgens steeds het gevoel dat ik hem kwijt raak/kwijt ben..
Zelfs al ligt ie gewoon naast me.
Hoop niet dat dit voorgevoel is
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 11-04-2010, 10:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Damnit, wat ben ik toch een sissy
heus niet
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 11-04-2010, 11:54
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
heus niet
In dit geval wel
__________________
Addicts of communication..
Oud 11-04-2010, 13:59
Verwijderd
Was leuk, maar het was al licht toen we gingen slapen. En nu ben ik natuurlijk stikkapot. En ik heb hem aan het dansen gekregen .
Oud 11-04-2010, 14:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
meer details!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 11-04-2010, 14:20
Verwijderd
Onderweg
Oud 11-04-2010, 16:32
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:

p.s. ik vind dronkenschap bij vrouwen (en mezelf) verre van charmant, dus drink tegenwoordig na iedere twee glazen wijn een glas water om niet als een boerse troela de nacht te eindigen
Citaat:
water drinken helpt toch alleen tegen de kater?
Als je het glas water drinkt in plaats van een glas wijn helpt het wel tegen het worden van een boerse troela
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 11-04-2010, 18:08
wup
wup is offline
Kak! En ik moet niet posten in zo'n bui, maar ach.. moet het toch bij iemand kwijt. Had hem zo duidelijk gemaakt dat ik het leuk zou vinden als hij zou komen vandaag, maar nee hoor. voor niets 3 uur nagedacht wat ik aan moest etc.
Op zich al niet tof. want word er gek van. Ben dat geflirt zat, dat eeuwige geflirt waar nooit wat uit komt. En dan besluit mn vriendin na een uur weer weg te moeten omdat ze graag met haar man uit eten wil. En nu voel ik me kut. Alleen thuis, met mn soep uit blik, alleen op de bank, terwijl ik me had verheugd op een leuke avond.
En dan ga je je alleen voelen en nadenken en het is alweer een jaar geleden dat het uit ging met de ouwe en ik wil zo graag niet elke dag alleen zijn. Ik wil ook eens thuiskomen bij iemand. Weer eens tegen iemand aan kruipen..

Voel me alleen en kut
Oud 11-04-2010, 18:48
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Kak! En ik moet niet posten in zo'n bui, maar ach.. moet het toch bij iemand kwijt. Had hem zo duidelijk gemaakt dat ik het leuk zou vinden als hij zou komen vandaag, maar nee hoor. voor niets 3 uur nagedacht wat ik aan moest etc.
Op zich al niet tof. want word er gek van. Ben dat geflirt zat, dat eeuwige geflirt waar nooit wat uit komt. En dan besluit mn vriendin na een uur weer weg te moeten omdat ze graag met haar man uit eten wil. En nu voel ik me kut. Alleen thuis, met mn soep uit blik, alleen op de bank, terwijl ik me had verheugd op een leuke avond.
En dan ga je je alleen voelen en nadenken en het is alweer een jaar geleden dat het uit ging met de ouwe en ik wil zo graag niet elke dag alleen zijn. Ik wil ook eens thuiskomen bij iemand. Weer eens tegen iemand aan kruipen..

Voel me alleen en kut
*knuffel*
Ik herken het gevoel, maar: komt wel goed, schatje! (en dan je even inbeelden dat ik roosvicee voor je inschenk natuurlijk )
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 11-04-2010, 20:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Knuf voor wup! Jij gaat heus snel weer iemand vinden!

ot: Goed, alleen kunnen we beide best cranky zijn
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-04-2010, 20:25
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Gisteravond tweede afspraakje gehad! Eerst een italiaans ijsje gehaald, met het ijsje in de hand door het park gelopen, op een bankje gezeten en naar de hemel gekeken! Heeel romantisch! Daarna naar het grand-cafe voor een muzieknacht met allemaal leuke bandjes! Heel erg gezellig! Veel geklets, net als vorige week duurde het afspraakje ongeveer 5 uur! Echt super! En daarna onder de sterrenhemel voor het eerst met haar gezoend! Het voelde allemaal gewoon goed aan!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Oud 11-04-2010, 20:38
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Gisteravond tweede afspraakje gehad! Eerst een italiaans ijsje gehaald, met het ijsje in de hand door het park gelopen, op een bankje gezeten en naar de hemel gekeken! Heeel romantisch! Daarna naar het grand-cafe voor een muzieknacht met allemaal leuke bandjes! Heel erg gezellig! Veel geklets, net als vorige week duurde het afspraakje ongeveer 5 uur! Echt super! En daarna onder de sterrenhemel voor het eerst met haar gezoend! Het voelde allemaal gewoon goed aan!
Doe je goed! Chapoo!
Oud 11-04-2010, 22:44
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja goed, ik ben walgelijk verliefd
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-04-2010, 09:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ben walgelijk verliefd
Hier nog een ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-04-2010, 10:22
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Gisteravond tweede afspraakje gehad! Eerst een italiaans ijsje gehaald, met het ijsje in de hand door het park gelopen, op een bankje gezeten en naar de hemel gekeken! Heeel romantisch! Daarna naar het grand-cafe voor een muzieknacht met allemaal leuke bandjes! Heel erg gezellig! Veel geklets, net als vorige week duurde het afspraakje ongeveer 5 uur! Echt super! En daarna onder de sterrenhemel voor het eerst met haar gezoend! Het voelde allemaal gewoon goed aan!
Superbe

@ Wup: *aait*

OT: Damn, druk weekend, maar gelukkig wel samen druk weekend. Vanavond op de bank met een goed boek, jahoe! Lekker burgerlijk doen, heb ik zin in. Oh, en lieve actie van mijn ouders
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-04-2010, 12:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nog 4 dagen en dan lekker naar een vriendinnetje in Zeeland.
En over 3 dagen gaat ie naar kroatie.
Nou ja, als hij het leuk heeft vind ik het allemaal prima.
Hoop alleen dat ie nog een beetje tijd heeft om me te missen ben ik raar als ik zeg dat het fijn is om gemist te worden? een beetje wel geloof ik
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 12-04-2010, 16:10
Verwijderd
Bijna een jaar..! En we zijn nog steeds vies verliefd
Oud 12-04-2010, 16:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn liefdesgebied beperkt zich tot het zien van Jeroen van Koningsbrugge in een té strak Elvis pakje <3
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #108
Qimm
4 16-03-2010 06:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.