Oud 05-08-2012, 20:42
schaapje2702
Avatar van schaapje2702
schaapje2702 is offline
Citaat:
Uhmm mijn vriendin en ik (beide 16) hebben nu bíjna 1 jaar en ik wil dus iets kopen/doen voor haar.. Ik dóe liever iets, maar ja ik wil geen chagrijnige mensjes boos maken door een nieuwe topic te starten, dus vraag ik het maar hier.. wat moet ik doennnn? Geen bios btw! Misschien een etentje, mjah.. Iemand ideeën?
Bedankt
misschien heb je er niks meer aan omdat je inmiddels al langer samen bent, ik heb toen ik 1.5 jaar geleden 1 jaar samen was met mijn vriend, samen gekookt, gezellig en zijn ouders betaalde de spullen toen we 2 jaar samen waren zijn we gaan uit eten in duitsland(ik woon in zuid limburg 5 minuten van de grens ofzo).. ik hoop dat iemand hier nog iets aan heeft

x.
Advertentie
Oud 10-08-2012, 18:15
konijntje95
konijntje95 is offline
een goede tip, neem je vriendin mee naar een chocolade workshop. bijvoorbeeld bij chocolade atellier Van Noppen in Ridderkerk. je maakt een avond heel veel chocolade (bijna een kilo pp). chocolade van de vingers aflikken, enzo enzo... kortom, gezellig. daarna kun je gezellig samen de chocolade opeten. alleen doe het niet op 1 avondje, want dan ben je MISSELIJK haha... hopelijk hebben jullie er iets aan
Oud 18-09-2012, 10:15
Tamara90
Tamara90 is offline
Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn vriendje, maar zou echt niet weten wat ik voor hem moet kopen, hij wordt 20 jaar.. heeft iemand misschien mooie cadeautips? xxx
Oud 18-09-2012, 10:44
anned
anned is offline
Lastig altijd he! Horloge, mooi shirt of blouse, leuk uitje jullie samen??
Oud 18-09-2012, 10:47
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Daar hebben we een heel handig topic voor: het grote cadeautopic. Daar kun je om tips vragen. Verder is het misschien handig om wel meer van hem te weten, behalve dat hij 20 is... Waar houdt hij van enzo?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 18-09-2012, 12:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
een lap dance met een happy ending doet ook veel goed hoor! Wil je echt iets geven, tja een kratje bier ofzo. Met een lieve kaart is wel grappig om te krijgen van je vriendin natuurlijk. Of plan iets romantisch, weekendje weg ofzo
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 20-09-2012, 14:28
Tamara90
Tamara90 is offline
Bedankt voor de reacties! Hij houdt erg van actief dingen doen dus ik heb hem een cadeaukaart gegeven waarmee hij een dagje kan gaan karten met vrienden!
Oud 20-11-2012, 15:12
weetniks
weetniks is offline
Moet een cadeautje hebben voor een vriendin die 18 wordt. Ze heeft afgelopen jaar veel voor me betekent, maar heb totaal geen idee
Vooral omdat dit het eerste verjaardagscadeau ooit is wat ik moet hebben xD
Oud 21-11-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Moet een cadeautje hebben voor een vriendin die 18 wordt. Ze heeft afgelopen jaar veel voor me betekent, maar heb totaal geen idee
Vooral omdat dit het eerste verjaardagscadeau ooit is wat ik moet hebben xD
Kijk eens in het nieuwe topic.
Oud 21-11-2012, 15:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dit topic gaat op slot omdat het na ruim 9 jaar ophoudt te bestaan.
Nieuwe tips en vragen kunnen in de opvolger van dit topic: Het TipTopic (Alles over cadeau's, dates, flirten, restaurants, verrassingen)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 1 jaar met mijn vriendin
Undit
5 09-09-2010 18:16
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 19:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 27-02-2009 00:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 16:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 22:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.