Oud 08-08-2005, 21:31
Wenomic
Wenomic is offline










Hoop dat jullie het wat vinden! Kritiek is welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2005, 21:52
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Wat lief!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 21:56
qghp
qghp is offline
Mooi hoor! dat beest op het eerste blaadje is leuk
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 21:59
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
echt super! Ik ben zooo jaloers op jouw tekenkunsten! Hoelang ben je zoal bezig met tekenen enzo?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 22:19
devilcat
devilcat is offline
vind die kat mooi
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 09:05
Wenomic
Wenomic is offline
Dank je.

Ben nu serieus bezig met tekenen voor zo'n ... 1 à 2 jaar denk ik
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 10:18
Verwijderd
die oma en die eennalaatste zijn geniaal

en de rest is ook leuk, coole stijl
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 08-08-2005 @ 22:52 :
Wat lief!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:27
Wenomic
Wenomic is offline
Danku. Meer:





Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 15:26
Vanima Estel
Avatar van Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Sweet straalt veel positieve energie uit. Ik vind vooral de dieren lief.
__________________
Herendil fir et mor! Aureldi auta Elessar tintilar, a ezella Tarmenel. Lyë estel.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 15:37
Type
Avatar van Type
Type is offline
color je die shizzle ook, of alleen line-art?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:00
Verwijderd
je maakt elke keer wel gebruik van de goede vormen zegmaar, ik krijg wel een goede vibe erbij zegmaar , maar t komt steeds over als simpel art, want volgens mij is dit ook niet uitdagend voor jou. ik bedoel ik zou es iets van je willen zien waar je echt mee aan t experimenteren bent, echt iets waarbij je veel moeite heb gedaan zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 12:45
Wenomic
Wenomic is offline
Dat is jammer dat je dat zegt. Iets wat simpel oogt hoeft niet per definitie simpel te zijn. Om zulke tekeningen te maken heb ik maanden moeten oefenen. Het is nou eenmaal een soort stijl. Soms teken ik dan wel wat anders, maar daarheb ik weinig plezier bij

En ja kleur het meestal wel ja
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Wenomic schreef op 10-08-2005 @ 13:45 :
Dat is jammer dat je dat zegt. Iets wat simpel oogt hoeft niet per definitie simpel te zijn. Om zulke tekeningen te maken heb ik maanden moeten oefenen. Het is nou eenmaal een soort stijl. Soms teken ik dan wel wat anders, maar daarheb ik weinig plezier bij

En ja kleur het meestal wel ja
je snapt me verkeerd, ik snap heus wel dat je lang bezig bent geweest met het ontwikkelen van deze stijl, ik dig de stijl zegmaar ook wel.
alleen ik bedoel, hoeveel uur werk zit er nou in elk tekeningetje apart, en t zijn sowieso schetsjes daardoor komt het niet over als 'af' werk. maar ik zie wel dat je skills heb hoor
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 18:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind ze ook echt onwijs leuk! Ik kan er wel een tijdje naar blijven kijken Ook zo schattig!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 10-08-2005 @ 17:02 :
je snapt me verkeerd, ik snap heus wel dat je lang bezig bent geweest met het ontwikkelen van deze stijl, ik dig de stijl zegmaar ook wel.
alleen ik bedoel, hoeveel uur werk zit er nou in elk tekeningetje apart, en t zijn sowieso schetsjes daardoor komt het niet over als 'af' werk. maar ik zie wel dat je skills heb hoor
Daar ben ik wel mee akkoord, misschien moet je eens proberen om een groot project te doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 19:28
Wenomic
Wenomic is offline
Ik zeg toch ook niet dat het af is? het schetsen + inken + kleuren kost me toch vaak 2 uur zeker. Het is dat ik meer schets dan dat ik afmaak. Dat doe ik pas als ik echt veel tijd heb

En grote projecten komen nog wel. Sowieso zie ik wel weer verder wat ik straks voor opdrachten krijg op de kunstacademie of als ik ergens voor gevraagd word.

Ben nu gevraagd om 2 kleurplaten te maken voor Lacerta (herpetologie vereniging) en gevraagd om een logo te maken voor waterschildpad.nl
Vandaar die schildpadjes en lizzies
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Wenomic schreef op 10-08-2005 @ 20:28 :
Ik zeg toch ook niet dat het af is? het schetsen + inken + kleuren kost me toch vaak 2 uur zeker. Het is dat ik meer schets dan dat ik afmaak. Dat doe ik pas als ik echt veel tijd heb

En grote projecten komen nog wel. Sowieso zie ik wel weer verder wat ik straks voor opdrachten krijg op de kunstacademie of als ik ergens voor gevraagd word.

Ben nu gevraagd om 2 kleurplaten te maken voor Lacerta (herpetologie vereniging) en gevraagd om een logo te maken voor waterschildpad.nl
Vandaar die schildpadjes en lizzies
anders zou je het wel in simple art topic gooien, maar goed, tis wel dope hoor ik krijg er jeukende vingers van.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2005, 21:35
Pay Per View
Avatar van Pay Per View
Pay Per View is offline
Vet!
__________________
I wanna kill every damn koala who won't f*ck to save his species!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 22:09
Verwijderd
ik ga voor de 2 katten

maar die linker moet je een dunnere achterpoot geven
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 11:17
Wenomic
Wenomic is offline
Hmm oke pootje it is

Bedankt

Hier wat kleur





Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 11:53
Verwijderd
Ik vond de schetsen op zich niet zo bijzonder, maar ingekleurd vind ik het wel leuk
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 12:10
DG
Avatar van DG
DG is offline
OK, ik dig jou hard.

Die ingekleurde tekening, doe je die eerst schetsen , dan inscannen en met een bewerkings programma de lijnen overtrekken ofzo. Of hoe gaat dat in ze werk, en welke progrmma's gebruik je?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 15:28
Wenomic
Wenomic is offline
Danku.

Hoe ik te werk ga:

1. Idee verzinnen/schetsen (Eigenlijk komt het er vaak op neer dat ik heel slordig een vorm teken, en daar een figuur van maak. Zo ging dat ook bij dat nijlpaard.)

2. Verder uitwerken

3. Met een fineliner, pen inken. Hier moet je echt op oefenen, omdat het vaak strakke lijnen moetenzijn. Bij mijn tekeningen althans.

4. Scannen

5. Laden in Photoshop, Levels iets aanpassen, nieuwe layer toevoegen. Deze onder je background layer plaatsen en op multiply zetten. Dan kan je met kleurtjes te werk gaan zonder de lijnen te verpesten.
Als je schduw wilt toepassen dan maak je nog een layer aan, die je boven de 'kleur' layer plaatst. Ook deze op multiply zetten en met dezelfde kleur als de 'kleur' layer eroverheen.

Het vergt enige oefening
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 16:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zit er echt steeds met bewondering naar te kijken, heel erg leuk!

Zoiets zou ook leuk zijn voor op een kinderkamer, schilderijtjes met zulke tekeningen erin.

Edit: Ik bekeek net even je site, maar wow! Je verkoopt zelfs spullen met je tekeningen erop.

Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 16:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2005, 17:45
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek misschien idee??
Verwijderd
9 12-11-2002 22:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.