Oud 25-06-2007, 08:52
Verwijderd
hey, ik wil een knuffel maken van een van mn stripfiguren, als kadootje, maar ik zou niet echt weten hoe ik dat t beste kan doen.

heeft iemand hier wel ns een knuffel gemaakt en kan die uitleggen hoe ik te werk moet gaan? of weet iemand een goeie site waar t wordt uitgelegd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2007, 09:23
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
mrdebos schreef op 25-06-2007 @ 09:52 :
hey, ik wil een knuffel maken van een van mn stripfiguren, als kadootje, maar ik zou niet echt weten hoe ik dat t beste kan doen.

heeft iemand hier wel ns een knuffel gemaakt en kan die uitleggen hoe ik te werk moet gaan? of weet iemand een goeie site waar t wordt uitgelegd?
Ik maakte vroeger altijd van die pluche harige knuffels bij de hobbyclub. Je hebt bepaalde patronen die je uit moet knippen in de stof en die moet je aan elkaar naaien. Je moet een gat/ruimte openlaten en daardoor haal je hem heen op het eind. Want je naait met de stof ondersteboven. Daarna naai je de ogen en snorharen erop. Zoiets was het volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 10:13
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
http://www.free-penguin.org/
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 13:22
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
post eens een plaatje van je figuur?
ik ben bezig met mijn tweede Chagerijnige pinguïn knuffel die ik zelf heb ontworpen, dus een beetje weet ik er wel van af
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.