Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2008, 11:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zo, dan ben je een week weg en is er ontzettend veel gebeurd

Hier is nog steeds alles vrij rustig, misschien brengt de vakantie wat spanning
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 04-07-2008, 11:48
Sens.
Sens. is offline
Gisteren heb ik een goed gesprek gehad met mijn vriend. De laatste tijd waren er een aantal dingen die me echt stoorden. We hadden hier wel al over gepraat, maar iedere keer kwam hij dan met stomme verklaringen. Het gesprek van gisteren ging echt wel goed, dus ik moet nu de voorgaande gebeurtenissen maar vergeten en hem een nieuwe kans geven.
Oud 04-07-2008, 12:09
Verwijderd
Citaat:
@ SA: Kom op, natuurlijk gaat hij niet vreemd. 't Gaat goed, en je bent wél leuk, dussehm. Nee, sush. Cut the crap. Zeg elke ochtend tegen de spiegel: "wie is het leukste chickie in de badkamer?" Nee oké, dat is fout, maar je snapt m'n punt, toch? You go girl!
Alles komt goed, zeggen ze. En zo niet, dan toch!

ot: Basje (een vis die ik van hem heb gekregen) is vanmorgen heengegaan. NIet zo grappig, eigenlijk.
Oud 04-07-2008, 13:06
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Toen ging ze twee weken op vakantie. >.< Maar verder is het echt geweldig.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 04-07-2008, 13:40
Verwijderd
Het gaat zo goed! Volgende week alweer 2 jaar!
En ik heb zin in vanavond en morgen!
Oud 04-07-2008, 13:57
Verwijderd
Oh shit help whaaah waarom nou zó en nú en AAAAAAH! Dit is leuk, maar onhandig.
Oud 04-07-2008, 18:43
Verwijderd
Ik doe ene beetje spammen vandaag.
Aaaaargh en ik baal ontzettend want we zijn woensdagmorgen ontzettend knoterig uit elkaar gegaan (niet op elkaar, maar vanwege zijn werk) en nou zien we elkaar twee weken niet. En ik had eigenlijk gehoopt dattie vanmiddag nog even zou komen, maar hij ging toch naar zn vrienden. En toen had ik hem gesmst offie niet nog even na het eten kon komen omdat ik er echt van baalde, en toen heeftie om kwart voor zes gebeld. Ik zat te eten en kon dus niet opnemen. Toen ik hem na het eten terugbelde, zei hij: 'ja, ik kon nog wel evne langs komen maar daar is het nou te laat voor.' Ja knuppel, je weet toch dat ik thuis ben? En nou ben ik heel bozig omdat ik er zo van baal en heb ik heel erg de neiging om het op hem af te reageren, iets wat helemaal niet eerlijk en realistisch en blablapolitiekcorrectepraat is, maar dat doe ik stiekem wel. Want ik heb me al voorgenomen dat ik gewoon keihard niks van me ga laten horen totdat hij weer smst. Bwugh.
Oud 04-07-2008, 18:54
Verwijderd
Citaat:
ik vraag me af waarom ik in godsnaam terug ben gekomen.
Ik had dit ook heel erg toen ik vorig jaar thuis kwam, en een tijdje bij mijn ouders zat... iedereen had zijn/haar eigen leven en voor mij stond alles stil etc.

Je moetgewoon je best doen om wat leuks te gaan doen, met familie of een vriendin en jezelf bezig houden... dan begin je je op den duur wat beter te voelen. Vooral niet te veel alleen gaan zitten nadenken...

Oud 04-07-2008, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik word telkens zo depressief van uitaan. Ik vind de sfeer in een kroeg of discotheek gewoon niet fijn. De nadruk ligt echt op scoren en de mensen worden zo debiel van drank. Ik hou heel erg van dansen, en als ik naar concerten ga is het altijd gezellig. Maar dat zal wel door de saamhorigheid komen, omdat je allemaal komt om dezelfde band te zien. Maar serieus, hoeveel studenten zijn er nu die niet van uitgaan houden?
Eh, er zijn genoeg mensen die zich daar niet thuis voelen, waaronder ik. Zoals jij zegt zijn concerten en dansen en alles heel erg leuk maar de sfeer en de drank vind ik ook helemaal niet gezellig als ik uitga. Ik ga dan ook maar 1 keer inde paar maand uit. Er zijn genoeg andere dingen waar ik me mee bezig houd. Dus zo gek is dat niet.
(En ik ben ook student )
Oud 04-07-2008, 18:56
Idunarara
Idunarara is offline
Ik voel me vet beroerd.

Met mijn vriend gaat het niet lekker, hij is voortdurend ziek, maar dan niet verzorgbaar want zijn psychische toestand slaat op zijn lichaam. De afgelopen week was dus ook lusteloos en weinig liefdevol behalve een paar verplichte 'ikhouvanjeikvindjeliefkus'.

En verder wil ik vrienden wel zien, maar heb totaal geen zin en geen tijd aan de andere kant, vreeeeemd.

En de andere jongen is weer helemaal gelukkig met zijn vriendin en wil best friends met me zijn maar hij heeft me de afgelopen week achterlijk behandeld dus ik heb geen zin in hem en nu verwijt hij me dat ik al het contact uitstel, like duh
Oud 04-07-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Maar serieus, hoeveel studenten zijn er nu die niet van uitgaan houden?
Ik hou er wel van om op vrijdag lekker in de kroeg te hangen, met mn beste vriendin een wijntje te doen, maar daar houdt het bij op. Ik verbaas me er ook echt over dat sommigen elke dag in de kroeg kunnen hangen en het nog tof vinden ook... Dus zo'n stapper ben ik ook niet


OT: Goed Morgen lekker naar Antwerpen en ik heb er zin an! Zometeen even lekker een wijntje doen en gewoon, gaat goed
Oud 04-07-2008, 19:15
Verwijderd
Alweer mijn moeder aan de tel gehad, volgens haar hoef ik me helemaal geen zorgen te maken en dat ik gewoon hier in huis moet blijven tot eind augustus en dan zien we wel en dat er altijd een plekje is tot ik mijn eigen plekje kan krijgen. (Want ik ben toch wel een beetje in de paniek) Fijn dat ik support van ze krijg, en mijn vriend gaat mij helpen dit appartement klaar te maken voor de verhuur
Oud 04-07-2008, 19:27
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik denk dat ik hem maar moet vergeten. Want volgens mij vind hij het leuker om met mijn vriendinnen af te spreken *wel met mij erbij dan*, dan met mij alleen. Dus ik denk niet dat dat ut wordt...
Oud 04-07-2008, 19:51
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Vanmiddag bij de diploma uitreiking van vriendinnetje geweest, was echt super! en ben echt trots! ook heel leuk dat onze opleidinggenootjes erbij waren, eigenlijk best hecht groepje zo wat nu uit elkaar begint te vallen...

Daarna met vriendje geshopt, en lekker uiteten geweest, en ben helemaal happy Mede omdat ik nu vakantie heb!
Oud 04-07-2008, 20:49
Verwijderd
@Get Psycho:

Ik denk dat je dit incident moet gaan laten vallen en samen moet gaan denken in oplossingen, want door blijven praten over het probleem en de oorzaak daarvan levert duidelijk alleen maar meer gezeik op. Een uitstekende oplossing lijkt me om samen een nieuwe ring uit te gaan zoeken die de oude kan vervangen. Misschien moet je er dan eventjes voor sparen en kan het niet meteen, maar die afspraak maken haalt wellicht de spanning uit de lucht. Zodra een dergelijke afspraak gemaakt is, maak je direct de afspraak er dan nou niet meer over te praten en het verder echt te laten rusten. Je wekt een heleboel weerzin bij hem op door er telkens op terug te komen, ookal is dat je goed recht. Zelf schiet je er ook niks mee op, want het hele gedoe lijkt de boel nu nogal te overheersen!
Oud 04-07-2008, 23:34
Verwijderd
ik heb het vanmorgen uitgemaakt met m'n vriend, en dat was niet leuk. ik zie wel in dat het zo beter is, want ik kan op dit moment gewoon geen relatie met hem hebben. eerst even genoeg tijd voor mezelf nemen en alles in m'n hoofd wat op orde krijgen, en na m'n vakantie (over 2/2,5 week ofzo?) gaan we afspreken om te kijken hoe we er dan beide in staan en wat we dan willen. ik denk dat het bij hem een beetje werkt van "uit het oog, uit het hart", dusja. dat is jammer, want ik weet totaal niet hoe ik er dan over denk. jammer dat het zo gelopen is, maarja. op dit moment wel beter.
Oud 05-07-2008, 00:17
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Over een maandje gaan we samen op vakantieee voor ruim 3weken. Nu zien we elkaar wat minder omdat ik veel moet werken en hij nu wat verderweg woont. Nog even doorbijten dus
Maar het gaat zo goed en ik ben zo dol op hem<3!!!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-07-2008, 09:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het was gisteravond zó gezellig. Die mensen zijn zo vertrouwd en ik voel me zo op m'n gemak bij hen. Toch een mooi overblijfsel van de middelbare school En dat we elkaar nog zien na 2 jaar is best bijzonder, vind ik.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-07-2008, 09:37
Verwijderd
Vandaag is leuk en iedereen is lief!
Oud 05-07-2008, 10:39
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
@ uuuf: jammer!
@ Maaike: gefeliciteerd

OT: Goed, gisteren was het heel gezellig. Hoe lang we elkaar nog zien, weet ik niet, maar het is iig heel fijn om zo'n goede band met iemand te hebben. Vandaag mijn verjaardag nog thuis vieren.
Oh ja, gisteren kwam ik de jongen tegen met wie ik voor het eerst gezoend had, haha. Hij is geen steek veranderd en ik wel gelukkig.
Oud 05-07-2008, 10:51
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Maaike: Gefeli

Oh, en zo zie ik het vriendje weer Tis echt fijn weetje, om samen met hem dingen te ondernemen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-07-2008, 11:01
Verwijderd
Knuffel @ uuuf en gefeliciteerd @ Maaike

Ontopic: fuck. Gister een heel moeilijk gesprek met hem gevoerd, al was het nog zo kort. Ik wilde gewoon een aantal dingen van hem horen voor ik daar nog de hele vakantie over zou gaan piekeren, en dat begreep hij gelukkig wel, al had hij niet overal antwoord op. We hebben elkaar veel pijn gedaan, maar er zit duidelijk nog altijd 'iets', dus wat dat betreft is zijn houding van afstand houden een goed idee. Maar het is allemaal zo verdomde moeilijk Ik hoop zo dat het na de vakantie beter wordt...
Oud 05-07-2008, 11:58
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ahh jammer @ uuuf

Citaat:
het klinkt als een praatje dat ik zelf vaak uit mijn eigen mond heb horen komen...

geloof me, als een jongen je echt ECHT leuk vindt gaat hij de eerste keer meteen voor je.
ja i know..
hij begint trouwens een beetje raar te doen, belt super vaak en als ik opneem doet hij heel jaloers en achterdochtig. vannacht heeft hij 22 (!!) keer gebeld en paar keer gesmst.
en de leuke jongen, tja, hij mag wel wat meer moeite gaan doen. maar ik vind m nog steeds echt heel erg leuk
Oud 05-07-2008, 11:58
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Brakjes!
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Oud 05-07-2008, 12:00
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Volgende week samen op vakantie
__________________
Addicts of communication..
Oud 05-07-2008, 13:06
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
haha gotver
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 05-07-2008, 13:54
Verwijderd
Citaat:
vannacht heeft hij 22 (!!) keer gebeld en paar keer gesmst.
Oud 05-07-2008, 13:57
Verwijderd
uuuf: Jammer *knuffel*

M'n vriend smst me net:

"I'm delighted that you're mine, and I'm yours, hasta la vista my bundle of joy"

Het is zo'n schat, en af en toe istie zo vreselijk amerikaans-corny dat ik alleen maar heel stom kan lachen.
Oud 05-07-2008, 14:36
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Pff, drukte en ik moet bijna ongesteld worden en heb daar de ene keer veel meer last van dan de andere keer, dus dat ging niet helemaal goed samen deze week. Kan dan echt opeens raar doen af en toe Nouja, vanmorgen was ik dus eerst wat afstandelijk en toen even huilen, maar dat heeft wel heel erg opgelucht en nu lijk ik nergens meer last van te hebben Gelukkig wist hij dat het met hormonen te maken had, want ik gedroeg me af en toe echt alsof hij iets heel erg verkeerd had gedaan, wat dus niet zo is.
Maar goed, vanavond is lekker van ons samen en gaat hij me helemaal platknuffelen en lekker masseren enzo Hij is lief
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 05-07-2008, 15:33
Verwijderd
nou.. k heb hem vanmiddag aan de telefoon gehad.

Ik heb de raad van Dusjcrib opgevolgd en me er niet meer zo druk overgemaakt.

Ik ga hem met kerst een nieuwe geven, dan kan hij die omdoen. Eerst maar even kijken hoe het zich verder ontwikkeld tussen ons.
Oud 05-07-2008, 19:52
Verwijderd
Dinsdag samen naar Tunesie .
Ik heb er echt zo veel zin in!! Lekker genieten van de tijd samen en het land ontdekken.
En het gaat de laatste maanden echt beter dan ooit.
Dit is voor altijd
(Hoop ik iig )
Oud 05-07-2008, 22:30
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Soms voel ik me echt een beetje stom en hopeloos maar als ik er dan aan denk om zonder 'm door te moeten.. mooi echt niet dat ik 't opgeef
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 06-07-2008, 07:28
Verwijderd
@Uuuf: jammer! Geniet van je vakantie, wie weet wat er daarna nog allemaal komt.

ot: Hoeraaaaaaaaa want ik heb hem gisteravond toch nog evenheeleven gezien en het was nodig dus nu kan ik vol vertrouwen op kamp gaan! Hmmmm dit is zo leukgoedliefspannendschattigennogveelmeer!

En oh, mijn beste vriend! <333
Oud 06-07-2008, 09:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
OMG ik hou van mijn vrienden! Wat een briljante dag/nacht gisteren. Met hen heb ik gewoon ál-tijd lol en wij snappen elkaar <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-07-2008, 10:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Jeeeeeej!

Gisteren afstudeerfeestje gehad, was een maffe combi van familie en vrienden. Ook mooi om te zien hoe iedereen onder de 30 aan de andere kant van de kamer gaat zitten

En hij is leuk met iedereen, met al m'n vrienden EN m'n ooms&tantes. En hij is zo ontzettend lief. Vanochtend een heel cool gesprek gehad.

Oh, en met de ex gepraat afgelopen woensdag en ik geloof dat zelfs dat weer goed gaat komen
__________________
Tsja
Oud 06-07-2008, 10:12
Verwijderd
Citaat:
@Secret Agent
Ik sluit me aan bij je peptalk

Pff, ik word telkens zo depressief van uitaan. Ik vind de sfeer in een kroeg of discotheek gewoon niet fijn. De nadruk ligt echt op scoren en de mensen worden zo debiel van drank. Ik hou heel erg van dansen, en als ik naar concerten ga is het altijd gezellig. Maar dat zal wel door de saamhorigheid komen, omdat je allemaal komt om dezelfde band te zien. Maar serieus, hoeveel studenten zijn er nu die niet van uitgaan houden?
*meld met complete vriendengroep achter zich aan*
Ja we houden wel van uitgaan, maar niet heel vaak en we zijn wel échte studenten hoor

Ot.
Ja het is dus uit, alweer een week morgen. En ik voel me best prima zo, morgen sowieso op vakantie. Maar het voelt serieus alsof die hele relatie met hem alweer zo lang geleden is. En ik weet niet of dat goed is, maar ik kan het iig van me af zetten.
Oud 06-07-2008, 10:52
Verwijderd
Nou ik geef de hoop maar op dat we ooit normaal tegen elkaar kunnen doen. Belde net een vriendinnetje en toen kwam het onderwerp ter sprake, en toen zei zij dat ze hoorde dat het zo goed als aan was tussen hem en z'n ex. Maar meneer neemt niet de moeite om me daar even over te informeren als we toch aan het praten zijn. Op mijn initiatief, want anders wordt er helemaal niet gepraat en dan word ik gewoon genegeerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is zo te doen tegen iemand waarmee zoveel gebeurd is. Ik heb het zó gehad, laat dat gevoel toch eens weggaan en laat het me niks meer kunnen schelen
Oud 06-07-2008, 11:43
Verwijderd
Skyblue, 't klinkt lullig.. maar misschien wil hij jou helemaal niet in zijn "nieuwe" leven.. K zou gewoon even wachten en zelf geen contact opnemen en kijken of hij dat wel doet. Zo niet, vraag even hoe hij verder wil. Zonder contact of wattanook..

O.T: Ik mis mn krullebol als een gek.. En ik heb kriebelvlinders niet te kort, hihi
Oud 06-07-2008, 12:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Blegh..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-07-2008, 12:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Blegh..

Tisser?
__________________
Tsja
Oud 06-07-2008, 12:52
Verwijderd
@Skyblue: als je heel rationeel nadenkt over die situatie denk ik niet dat hij jou opzettelijk loopt te kwetsen, het jou opzettelijk moeilijk probeert te maken en opzettelijk verzwijgt wat er tussen hem en zijn ex gebeurd om jou te kwetsen. Lijkt me dat hij het juist niet heeft gezegd uit goede intenties, al helemaal als het nog niet helemaal aan is. Lijkt me dat je het pas gaat vertellen als het echt aan is, om jou niet onnodig te kwetsen of pijn te doen. En verder kan het heel goed dat hij gewoon afstand nodig heeft en de boel anders verwerkt dan jij doet en wil dat hij ook zou doen. Tough cookie, maar het is nu eenmaal uit en om echt los van elkaar te komen is afstand vaak nodig. Ik denk dat je het jezelf erg moeilijk maakt door nog zoveel verwachtingen van hem te hebben en je zo op te winden als hij daar niet aan voldoet. Hij hoeft daar niet meer aan te voldoen, daarom is het uit. Zijn gedrag is misschien niet leuk, maar accepteer dat je het einde van een relatie beiden op een andere manier verwerkt.
Oud 06-07-2008, 12:52
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Tisser?
Niks, waarschijnlijk. Heb gewoon een kutgevoel over hoe hij vanmorgen de deur uit ging en ons contact daarna. Nouja, we zien het wel als hij vanmiddag weer thuis is..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-07-2008, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Niks, waarschijnlijk. Heb gewoon een kutgevoel over hoe hij vanmorgen de deur uit ging en ons contact daarna. Nouja, we zien het wel als hij vanmiddag weer thuis is..
Ik vind het verbazingwekkend dat je in die paar uur al 'contact daarna' kunt hebben sorry. Maar ken het dat je soms gewoon denkt van, bleh, dat ging helemaal niet leuk.
Oud 06-07-2008, 13:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op maar ik lijk het niet echt erg te vinden
Oud 06-07-2008, 13:47
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ik vind het verbazingwekkend dat je in die paar uur al 'contact daarna' kunt hebben sorry.
Haha, dat klinkt idd wel alsof wij geen seconde zonder elkaar kunnen Maar goed, in dit geval was het wel logisch, want hij ging vanmorgen de deur uit omdat hij ergens examen in moest doen, dus ik had hem gevraagd na afloop even te laten weten hoe het gegaan was, omdat ik natuurlijk wel wilde weten of hij het gehaald had of niet. Dus vandaar alweer het snelle contact
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-07-2008, 14:19
Verwijderd
ahhh had hem gister gebeld toen ik dronken was en hij was ook dronken en dat was zo leuk echt ik wou daarna wel honderd keer erger bij hem zijn maar ik gunde hem zijn leuke avond zo terwijl ik het heel leuk had met mijn vrienden
Oud 06-07-2008, 14:21
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Stel dat we nou iets vinden met een huiskamer en een slaapkamer (alle andere eisen hebben we maar laten vallen ), zou dat wel voldoende zijn? Hebben de samenwonende mensen hier hier ervaring mee of hebben die allemaal nog wel een extra studeerkamertje ofzo?
Nog een extra kamer is wel aan te raden ja Over het algemeen ga je natuurlijk samenwonen omdat je graag bij elkaar wilt zijn, maar het is ook erg fijn om je af en toe even terug te kunnen trekken. En met alleen een huiskamer en slaapkamer, is het ook moeilijker om even je eigen ding te doen. Mijn vriend houdt bijv. best wel van gamen af en toe en doet dit dan ook wel eens op de tv beneden. Ik ben dan blij dat ik even boven rustig achter de pc kan zitten, i.p.v. dat ik steeds tussen zijn gamegeluiden moet zitten

En ik neem aan dat jullie ook wel voor een eigen douche, toilet en keuken gaan? Of echt álleen maar een eigen huiskamer en slaapkamer? Ik zou er namelijk niet aan moeten denken om de rest te moeten delen met anderen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-07-2008, 15:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Stel dat we nou iets vinden met een huiskamer en een slaapkamer (alle andere eisen hebben we maar laten vallen ), zou dat wel voldoende zijn? Hebben de samenwonende mensen hier hier ervaring mee of hebben die allemaal nog wel een extra studeerkamertje ofzo?
Wat Theemuts zegt, een extra kamer is echt wel fijn om jezelf even terug te kunnen trekken. Zeker als je een huisje zoekt voor een langere termijn
__________________
<):o)
Oud 06-07-2008, 16:25
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hehe, het is echt gezellig dit weekend. Hij is echt super lief en ik ga zo even kijken waar we naartoe gaan in Ierland. Ik heb er zin in! Vanavond gaan we even naar mijn ouders, werd wel tijd want het is de eerste keer dat hij echt mee naar m'n ouders komt. Morgen met zijn zus naar de Ikea shoppen. En ahhh, ik ben echt zo verliefd <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 06-07-2008, 16:40
Verwijderd
grmbl. Ik beweeg een keer geen hemel en aarde om te zorgen dat wij elkaar genoeg zien en hij vind meteen dat ik anders ben en doe als normaal. Hij heeft een verwijtend toontje in zijn stem, maar als ik er naar vraag is er nix aan de hand.

We zitten gewoon niet op 1 golflengte op het moment. En ja hij heeft misschien gelijk als hij zegt dat ik nu minder moeite doe omdat ik geen zin heb vanavond lang te reizen terwijl ik hem morgen en overmorgen ook zie. Hij zegt at het gewoon een teleurstelling is. Prima, maar de manier waarop hij reageert klopt niet.

Volgens mij komt er een ontzettende donderbui aan. Dr broeit iets negatiefs in de lucht tussen ons. God sta me bij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.