Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2009, 15:35
Verwijderd
Ik kon het niet zien gister. Wie heeft er opgegeven of is er uit gestemd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2009, 17:03
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Esther is er uit gestemd.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 17:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, Esther is er uit gestemd, omdat ze had opgegeven

Maar inderdaad, wat een watjes zeg, dat kun je toch verwachten als je je opgeeft?! Er zijn al zoooveel edities aan voorafgegaan, dat ze zich heel wat beter hadden kunnen inlezen. Jammer hoor.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 18:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Volgende eilandraad gaat Igor er vast uit als hun kamp verliest. Verder is het programma zo totaal niet spannend. Maar wel leuk ^^.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 19:26
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
bijna alle opgevers waren al best heel slank aan het begin, best logisch dat ze dan snel door hun reserves heen zijn en niet meer kunnen. misschien had rtl5 niet alleen aan een mooi plaatje moeten denken ;o
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 10:50
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Ik vond ze bijna allemaal al redelijk slank aan het begin.

Maar Esther wilde niet naar huis omdat ze door haar reserves heen was, maar omdat ze haar vriend miste toch? Dat vond ik wel een beetje suf.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 11:13
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
bijna alle opgevers waren al best heel slank aan het begin, best logisch dat ze dan snel door hun reserves heen zijn en niet meer kunnen. misschien had rtl5 niet alleen aan een mooi plaatje moeten denken ;o
Ja, en ook allemaal fanatieke sporters. Dan heb je gewoon meer voeding nodig.

@sgaapje: Ja, jammer voor haar dat ze zich daar niet overheen kon zetten. Voor haar tien anderen en zij geeft het gewoon op.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 16:38
Verwijderd
die igor is echt niet helemaal goed wijs
en jammer dat Esther weg is
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 17:35
Verwijderd
Leuke aflevering gisteren, eindelijk. Het voelde weer als een echte Robinson-aflevering, met het vuur maken, de samensmelting en de eetproef.
En het feestmaal. Ik was ook blij dat Igor de proef won, zodat de eliminatieronde lekker onvoorspelbaar zou zijn.
Hopelijk vliegt Simone eruit, eng wijf.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 10:21
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik hoop ook dat Simone eruit gaat!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 11:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Eindelijk een toffe eilandraad!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 15:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
hoe kan je dan beslissen of het wat is? ik vind eddy zoey leuk en zoveel komt hij niet aan bod
Voorstukjes. En ik mag Eddy Zoey niet, m'n maag gaat altijd een beetje draaien als ik hem op tv zie.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 11:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond Simone echt dé Robinson, dus ik baal dat zij er al zo vroeg uit is. Kwam echt wel onverwachts. Op langere termijn is het niet zo erg, maar eerder eruit dan Rita, Marjolein en Igor.. Dat is echt niet verdiend.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 07:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het blijft boeiend om naar te kijken!

Ook leuk is de eilandraad wending. Op twee mensen stemmen die dan een duel spelen. Houdt het een beetje spannend. Bovendien kan een irritante en/of slechte speler toch geen winnaar worden, gezien de stemming toch op een ER manier gaat. Of de kijker mag stemmen, of de oude expeditie leden mogen stemmen, of het gaat op basis van wie de minste stemmen heeft gekregen? Krijg je wel een goede winnaar van
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 16:03
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind het bouwen van een toren niet echt een leuke manier om de beslissing te nemen wie weggaat. Ik had dan eerder zoiets gedaan als een proef.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 17:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik vind het bouwen van een toren niet echt een leuke manier om de beslissing te nemen wie weggaat. Ik had dan eerder zoiets gedaan als een proef.
Maar dit is niet afhankelijk van kracht of slimheid, dus zo heeft iedereen een kans.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 01:33
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Maar dit is niet afhankelijk van kracht of slimheid, dus zo heeft iedereen een kans.
Ik denk dat er wel degelijk een element van slimheid in zit; zoals je in de laatste episode zag, kan je besluiten het blok in een bepaalde mate minder stabiel op de toren te plaatsen.

Ook inzicht hebben in hoe de balans van de toren is als je het blok erop moet zetten, is een bepaalde slimheid.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 07:25
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik denk dat er wel degelijk een element van slimheid in zit; zoals je in de laatste episode zag, kan je besluiten het blok in een bepaalde mate minder stabiel op de toren te plaatsen.

Ook inzicht hebben in hoe de balans van de toren is als je het blok erop moet zetten, is een bepaalde slimheid.
Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd Bovendien is de slimheid die jij noemt door iedereen toe te passen. En het kan juist in je eigen nadeel werken om het blok op een bepaalde manier neer te zetten. Bij dit spel weet je van te voren nooit wie er gaat winnen.

Bij ander soort proeven hebben bepaalde mensen weer een voordeel. Bijvoorbeeld een proef met kracht, een evenwichtsbalk, het onthouden van iets, een puzzel oplossen etc. En dat is bij deze proef niet. Deze proef is redelijk neutraal.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 13:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd Bovendien is de slimheid die jij noemt door iedereen toe te passen. En het kan juist in je eigen nadeel werken om het blok op een bepaalde manier neer te zetten. Bij dit spel weet je van te voren nooit wie er gaat winnen.

Bij ander soort proeven hebben bepaalde mensen weer een voordeel. Bijvoorbeeld een proef met kracht, een evenwichtsbalk, het onthouden van iets, een puzzel oplossen etc. En dat is bij deze proef niet. Deze proef is redelijk neutraal.
-_-; Heu, nee. Je hebt het goed geformuleerd en ik blijf erbij dat ook bij deze proef je een bepaalde skill/slimheid/sluwheid kan bezitten om het beter te doen dan een ander.

Ik denk in de volgende aflevering we een keiharde strijd gaan zien tussen Kurt & Jeroen waarbij aangetoond word dat je zo'n toren met veel 'skill' idd. hoog (15+ blokken) kan bouwen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 13:10
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
btw. ik hoop dat Jeroen terugkomt; ik vond Marina wel een beetje (erg) overdrijven Jeroen vertelde gewoon oprecht wat die dacht en het is in zijn nadeel dat die eigenlijk gewoon gelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 14:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
btw. ik hoop dat Jeroen terugkomt; ik vond Marina wel een beetje (erg) overdrijven Jeroen vertelde gewoon oprecht wat die dacht en het is in zijn nadeel dat die eigenlijk gewoon gelijk heeft.
Ik snap ook niet waar Marina dat "jij claimt dat jij de sterkste speler bent" vandaan haalt.
Jeroen heeft gezegd dat hij een sterke speler is, niet de sterkste.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 04:38
Verwijderd
Ik snapte ook niks van Marina's reactie.
Het zei vooral veel over haar dat ze zich aangesproken voelde.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 09:41
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Marina is gefrustreerd, ze glijdt zo de finale in en ze wil graag meedoen met de proeven. Raar gedoe.
Maar ik vind dat Jeroen gelijk heeft, dat is ook de reden dat mensen nu op 'm stemmen. Ze zien hem inderdaad als sterk.
Maar hij moet toch al tien jaar lang (ofzo) op tv gezien kunnen hebben dat het altijd de complotten zijn? Er is niet zoiets als 'eerlijk' winnen in ER.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 10:33
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het wel typisch dat nog niemand echt problemen met Marina heeft gehad. Zou dat komen omdat ze geen concurrente is?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 18:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Pff dat gezeur over complotten altijd. Dat hoort erbij, en wat mensen ook zeggen, iedereen stemt tactisch.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 14:22
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Mwhahahaha, Marcel is een meester. Zeker hoe goed die Marina (dom viswijf) kan lezen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 17:12
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind Marina een vreselijke meeloper, ze probeert er nog een draai aan te geven door te zeggen dat zij dat ook vindt. Maar ze stemt gewoon precies wat Marcel wil dat ze stemt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het echt prachtig hoe Marcel iedereen onder de duim heeft, maar toch zo'n sympathieke vent is (of lijkt..)
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 11:48
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
Ik vind het echt prachtig hoe Marcel iedereen onder de duim heeft, maar toch zo'n sympathieke vent is (of lijkt..)
Echt he
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 06:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje, wat een gemuts weer. Je kunt toch verwachten dat mensen tactisch gaan spelen? En zeker als ze in het nauw worden gedreven (Jeroen, die er al twee keer bijna uit lag). En dan Esmeralda en Dennis heel schijnheilig zeggen dat ze het tot nu toe altijd netjes hebben gespeeld... ja, duh! Jullie zaten ook nog niet in een bedreigende positie... dan is het ook wel een stuk makkelijker om netjes te spelen hè, maar dat snappen ze dan niet
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 13:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hoera voor Rita!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 17:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik snap wel dat Esmeralda zo baalde, er was voor Marcel geen enkele reden om tegen haar te zeggen dat hij ECHT niet op haar zou stemmen. Waarom zou je dat beloven als je toch al een mooi plan hebt? Dom ook, als afgevallen mensen aan het eind mogen kiezen wie wint, zal zij alleen hierom al niet voor Marcel kiezen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 19:51
Verwijderd
Marina kan t toch weinig schelen aangezien zij toch wel in de finale zit. ;x
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 10:12
Verwijderd
Citaat:
ik snap wel dat Esmeralda zo baalde, er was voor Marcel geen enkele reden om tegen haar te zeggen dat hij ECHT niet op haar zou stemmen. Waarom zou je dat beloven als je toch al een mooi plan hebt? Dom ook, als afgevallen mensen aan het eind mogen kiezen wie wint, zal zij alleen hierom al niet voor Marcel kiezen.
dat weet je toch ook niet van te voren dat je mensen positieve stemmen mag geven.


p.s

jeroen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Marina is gefrustreerd, ze glijdt zo de finale in en ze wil graag meedoen met de proeven. Raar gedoe.
Maar ik vind dat Jeroen gelijk heeft, dat is ook de reden dat mensen nu op 'm stemmen. Ze zien hem inderdaad als sterk.
Maar hij moet toch al tien jaar lang (ofzo) op tv gezien kunnen hebben dat het altijd de complotten zijn? Er is niet zoiets als 'eerlijk' winnen in ER.
ze moet niet miepen, ze maakt kans op 50.000 eu
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 11:58
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Klopt
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 13:59
Verwijderd
wie is eruit gegaan?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 15:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg yay. Ik was even vergeten hoe briljant Jeroen al in de vorige ep deed, met dat stemmetje van marcel heb echt hard gelachen!
Verder inderdaad hoera voor Rita, ik vind haar echt zo'n leuk mens. Ik snaptrouwens dat Esmeralda baalde van Marcel, maar al dat gelul over hoe geweldig eerlijk zij en Dennis speelden kwam me echt de keel uit. En dan die momenten dat ze zo heel klef tegen erlkaar vertelden hoeveel ze van elkaar huden, en het elkaar gunnen om in de finale te komen, bah .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 18:54
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
dat weet je toch ook niet van te voren dat je mensen positieve stemmen mag geven.


p.s

jeroen
Het is toch al best vaak zo geweest dat de afgevallen mensen bepalen wie de winnaar wordt? als je echt tactisch speelt, houd je daar rekening mee
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 23:33
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
wie is eruit gegaan?
Esmeralda
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 12:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
ze moet niet miepen, ze maakt kans op 50.000 eu
Ondanks dat ze finalist is, acht ik haar kans op die 50.000 nihiel.

Als volgende week Jeroen NIET wint, denk ik dat Rita de grote winnaar word. Als Jeroen wel wint, zou ik het nog niet zo weten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ondanks dat ze finalist is, acht ik haar kans op die 50.000 nihiel.

Als volgende week Jeroen NIET wint, denk ik dat Rita de grote winnaar word. Als Jeroen wel wint, zou ik het nog niet zo weten.
ja, ze zal vast niet winnen, maar zonder die positie had ze het helemaal niet ver geschopt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 12:04
Verwijderd
Ik heb de herhaling gezien, wat een toffe aflevering
ik hoop dat jeroen bij de finale komt en anders marcel
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 18:43
Verwijderd
Ik heb echt zin in vanavond!
Maar ik begrijp dat dit al meteen de laatste aflevering is? Dat lijkt me wel een beetje vreemd, aangezien er nog een derde finalist moet komen en er meestal een hele aflevering voor de finale wordt uitgetrokken. Maar voor volgende week staat het niet meer in de gids, dus zal dit toch wel echt de laatste aflevering zijn.
Beetje stom, het begin van dit seizoen was duisent saai en uitgerekt en nu het eindelijk leuk is gaan ze het afraffelen..

Maar goed, ik hoop/denk dat Jeroen de derde finalist wordt en dat de strijd zal gaan tussen Rita en Jeroen. Wie ik van hen twee wil zien winnen weet ik nog niet, want ik vind ze allebei sympathiek en op hun eigen manier Robinsonwaardig.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 19:52
Verwijderd
Vanavond duurt het wel wat langer, en sinds vorige week wordt ook in het programma en in de reclame gezegd dat het de finale is.

Mooie proef! Mooie afsluiter omdat er vanalles in terug komt, en spannend dat het steeds nog gigantisch kan veranderen en een voorsprong niks wil zeggen

Ik hoop ook dat het uiteindelijk tussen Rita en Jeroen gaat.


edit: Marcel dus. Dan hoop ik dat Rita wint!

Laatst gewijzigd op 03-12-2009 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 22:46
Verwijderd
Leuk spel vind ik wel.
Een hoop ditjes en datjes, en die speluitleg duurde een eeuwigheid.. maar wel leuk om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 06:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik hoop niet dat mensen hier kijken die de aflevering nog niet gezien hebben, maar Marcel heeft gewonnen (5 stemmen; 2 voor Rita; 0 voor Martina). Ik had liever Rita zien winnen, al heeft Marcel het heel slim gespeeld.
Maar toen ik daarna Marcel in Jensen zag, vond ik hem eigenlijk helemaal niet zo sympathiek meer en had ik het Rita liever gegund
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 15:32
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Die kaarsproef, vond niemand dat een beetje vreemd? Ik heb een paar keer goed zitten kijken maar toen Rita haar hand op de zegel legde, brandde die nog. Door de wind van haar hand ging die pas een fractie van een seconden later uit. :-S Zou best lullig zijn als Jeroen daardoor een finale plek gemist heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 16:57
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Dat zei ik ook meteen toen ik dat zag.
Ik vond wel typisch dat Marina helemaal geen stemmen kreeg.
Was ook voor Marcel of Rita.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 17:24
Verwijderd
Bij die kaarsproef dacht ik ook: Rita heeft verloren! En toen zeiden ze dat ze gewonnen had, en ze lieten het nog zien, maar het kaarsje was duidelijk nog een beetje aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.