Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2009, 21:26
geheimpje
geheimpje is offline
Citaat:
Als ik eerlijk ben zou ik ook niet meer gaan bellen na 10 gemiste oproepen. Als hij 1 ziet staan snapt ie de boodschap ook wel? En natuurlijk is er wel even 2 minuten tijd om te bellen, maar is dat echt steeds nodig? Ik had met mijn vriendjes rustig eens een dag geen contact soms wel meer, vaak maar 1 smsje ofzo. Sommige mensen hebben er behoefte aan om hun eigen leven te kunnen leiden.
Volgens mij maak je het jezelf veel moeilijker dan nodig is en door zo te claimen is er kans dat ie wegloopt, omdat hij je dan als 'control freak' gaat zien dus.

OT: Pff.. ben enorm gestressed door 100 deadlines voor school en als ik eenmaal in een dip zit ga ik me vanzelf wel weer alleen voelen. Gelukkig is een schoolvriendin lief
En mijn moeder is te lief en ik bel alleen maar om te zeuren. Bedacht me hoe ik steeds meer naar mijn ouders toe trek. Had ik 10 jaar geleden niet gedacht haha
Het is niet slim van me om zo vaak te bellen, maar ik voelde me machteloos, ik wil weten wat er aan de hand is maarja het heeft niks opgelost, hij ziet mij als control freak en loopt dus weg blijkbaar. maar aan de andere kant, blijkbaar liegt hij ook tegen mij. en ik heb het idee dat dat de reden is waarom hij mij niet terug belt Hij weet zelf vast ook heel goed dat hij fout zat..... maarja, het heeft geen zin meer om te bedenken wat er misschien aan de hand is. Ik kom ertoch niet achter. Maar ik voel me er verdomd kut bij.

Morgenochtend naar de huisarts, vandaag zat hij vol. Zie er nu wel tegen op. Maarja, nu moet ik gaan ook.
Advertentie
Oud 13-10-2009, 22:11
Juana__
Juana__ is offline
Vandaag voel ik me voor het eerst na 2 weken weer uitgeslapen...
En ik voel me met vertrouwen dat het goedkomt... ik analiseerde nog eens wat er gisteren gebeurt is...
Mijn msn stond aan, hij sprak me aan, maar ik was afwezig.. en minder dan 10 min. na zijn vraag of ik er was belde hij me op... dus hij had wel zin me even te horen, anders had hij de moeite niet gedaan me nog op te bellen (vooral omdat hij nog 2 uur lang zeker op de computer zat)... dat geeft me hoop.
Langs de andere kant, elk detail analiseren moet ik ook niet doen, en misschien betekent het niets.
Enfin, ik heb mezelf opgelegt geen contact te maken (tenzij hij iniciatief neemt) tot zaterdag.

En ik sprak mijn vader vandaag over mijn academische toekomstplannen.
Freya heeft gelijk daarin: je concentreren op jezelf en jezelf het middelpunt maken helpt om niet aan je ex te denken.
Het is dan pas voor over 2 jaar, maar die master waarover ik gelezen heb, lijkt me helemaal geweldig... ik hoop een studiebeurs te zullen kunnen regelen, anders kan ik het vergeten
Oud 14-10-2009, 00:18
Verwijderd
Geez, watskeburt met het topic... wat een verhalen ineens...

Hm ik heb 'm nog helemaal niet gesproken deze week. Vandaag wel gezien, maar twee woorden gewisseld en that's it, omdat we allebei haast hadden. Dat schiet dus ook niet op. En wat vindt ie toch zo interessant aan die stomme sletjes zonder persoonlijkheid? Nou ja, hij vermaakt zich er blijkbaar wel weer mee. Morgenavond zijn we er allebei als het goed is, maar ik heb er 0 zin in.
Oud 14-10-2009, 08:04
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Told you so
haha ja..
hem gisteravond gezien en weer alleen maar in bed gelegen en hij zei 2x dat ie me gemist had, ahh. wel een beetje stom, want het was maar kort en hij moest heel plotseling weg, dus nu wil ik ´m weer zien. en vandaag hele dag aan mn studie, bah.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 14-10-2009, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Het is niet slim van me om zo vaak te bellen, maar ik voelde me machteloos, ik wil weten wat er aan de hand is maarja het heeft niks opgelost, hij ziet mij als control freak
dat ben je toch ook..heb je verhaal een beetje gevolgd en ik zou ook gaan rennen van een meisje dat zich zo onzeker en afhankelijk opstelt.....

Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 10:12.
Oud 14-10-2009, 09:44
Verwijderd
Remmen of rennen?

OT: Ik ben ziek, dus dat lost het probleem van vanavond ook weer op
Oud 14-10-2009, 10:11
Verwijderd
hahaha rennen.. Kut hoor dat forum op je tel
Oud 14-10-2009, 11:57
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Zijn zus komt vanavond op bezoek dus das super gezellig. Ik vond het ook super lief dat mijn broertje weer langs wilde komen, dat gaat pas weer met kerst, maar wel heel lief Oeh, en ik moet snel weer eens afspreken met mijn beste vriendinnetje...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 14-10-2009, 13:25
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Oeh ja morgen heb ik een verrassing voor hem geregeld, we gaan naar een hotel en sauna-arrangement-iets. Vandaag krijgt hij per post een kaartje met wat hij mee moet nemen, maar hij weet nog niet waar we heen gaan. Pas als-ie morgen uit college komt krijgt-ie een sms welke trein hij moet nemen . Ik heb er heel veel zin in, zo als viering van mijn laatste weekje vrij .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 14-10-2009, 20:44
Verwijderd
Ik zie hem stiekem veelste weinig, maar zaterdag komt hij na zijn werk met de nachttrein hierheen dus dat is kei lief. We zijn nu bijna 3 jaar bij elkaar en ik word steeds verliefder..
Oud 14-10-2009, 20:46
Verwijderd
@indigo
Wat een superleuke verrassing!
Oud 14-10-2009, 22:28
Verwijderd
leuk idee @ indigo have fun!

hierrr gaat het goed!! hard bezig met studeren en weinig tijd voor spannende affaires, maar ik vind het heerlijk
Oud 14-10-2009, 22:34
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou ik heb het gisteren nog even met die mattie erover gehad en publique met de rest van mijn matties ook. Hij deed wat onverschillig, maar ik denk wel dat ik mijn punt wel redelijk gemaakt heb. En een vriendin kon haar ei ook even kwijt mbt haar relationele situatie, dat vind ik ook fijn.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 15-10-2009, 10:41
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Zit ik te graven in mijn geheugen hoe zijn stem klinkt, belt hij vandaag op mijn werk met een of andere vraag. Hij had vast niet verwacht dat ik op zou nemen en ik verwachtte niet dat hij zou bellen. 'Met mij'. Ja, met wie? We zijn niet getrouwd hoor. Pas na een paar zinnen herkende ik zijn stem, erg eigenlijk. Alleen maar over werk gepraat en toen doorverbonden naar een collega. De groeten en tot ziens
Oud 15-10-2009, 14:03
Juana__
Juana__ is offline
ik heb zin om te huilen en te janken... waarom? waarom? waarom?
pfff, weinig slaap, een triestige dag en nog een examen erbij vandaag
Oud 15-10-2009, 16:09
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Aan sommige dingen zou ik niet moeten denken, dat is al heel lang geleden en ik heb nu een heel lief vriendje, maar toch...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 15-10-2009, 16:24
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ze is echt heel lief voor me. Zeker nu ik me de laatste tijd nogal in onzekerheid bevind, hoewel ik ook geloof dat het allemaal goed komt.
__________________
Altijd nuchter
Oud 15-10-2009, 17:19
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm ik voel me af en toe toch wel onzeker omdat het nog niet officieel is, ondanks dat hij meestal wel echt lief is.. Beetje stom dat ik m nu de komende dagen niet zie..Ow en ik weet niet of ik het met hem erover moet hebben of niet, hmm.
Edit: hem net even gesproken en het is al weer beter maar nog steeds moeten we het wel snel hebben over wat we nou precies zijn
__________________
Love was surely made for fools like me

Laatst gewijzigd op 15-10-2009 om 22:06.
Oud 15-10-2009, 18:12
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gaat goeddddd supernice feestje gehad in zijn toko zaterdag en ik kreeg 1000 consumptiebonnen van hem voor mij en mn vrienden, dus superdronken geworden en hem de hele tijd kusjes vanaf de bar gevraagd, tot vervelens toe haha .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 16-10-2009, 03:39
Juana__
Juana__ is offline
Como sacarme este amor
Que ahora es dolor
Tal vez olvidarte sea mejor
Pero no puedo engañar
A este corazón que espera por ti

zo voel ik me...
mijn beste vriend belde met hem, onder het mom van niets te weten van mij en te vragen hoe het met hem ging.
Hij zei dat hij erg aarzelde vooral hij zei 'goed', en dat hij mij zou opbellen

Maar waarom hopen als het een verloren zaak is?
quisiera...
Oud 16-10-2009, 10:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Waarom heeft het nou zin om spaanse teksten te plaatsen? Het gros van de lezers begrijpt er toch geen hol van.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-10-2009, 11:10
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Waarom heeft het nou zin om spaanse teksten te plaatsen? Het gros van de lezers begrijpt er toch geen hol van.
Citaat:
Aangezien deze liefde Take Me Out
Dat is nu pijn
Misschien is het beter om te vergeten
Maar ik kan niet bedriegen
In dit hart dat is voor u klaar
Google snapt alles.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 16-10-2009, 11:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
das te veel werk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-10-2009, 12:17
Juana__
Juana__ is offline
Como sacarme este amor
Que ahora es dolor
Tal vez olvidarte sea mejor
Pero no puedo engañar
A este corazón que espera por ti

sorry... is van een Spaans liedje... vertaald is het ongeveer zoiets:

hoe kan ik van deze liefde afraken
die nu pijn is
misschien is het beter jou te vergeten
maar ik kan dit hart die verlangt naar jou
niet bedriegen


Ik ben bang om mijn gevoelens voor hem los te laten... bang dat als ik dat doe, het echt gedaan is. Hoe laat je de persoon los die 's morgens de reden tot de glimlach op je gezicht was, de persoon die je door de moeilijke momenten hielp, en die 's avonds de reden was om rustig te gaan slapen omdat je weet dat je hem morgen terugziet. De persoon waarmee je plannen maakte en stiekem mee droomde over een toekomst.

Ik had het echt niet zien aankomen...

En ik zie tegen het weekend op. Zaterdag heb ik een verjaardagsfeestje, maar hij gaat er misschien zijn... En één van mijn beste vriendinnen, die van heel de historie af weet gaat net dit weekend haar ouders

En ik ben gewoonweg bang... bang voor wat zal komen
Oud 16-10-2009, 21:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb eigenlijk een verjaardagsfeestje van een kennis, waar ik hem waarschijnlijk tegen het lijf zou lopen. Geen zin in dus ik ga niet. I design my own life enzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 17-10-2009, 10:10
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Xentric: ik snap er niets meer van... of jij misschien ook niet? Probeer je het nu allebei nog wel 'aan' te houden, of wat is het idee? Wel naar dat het zo op en neer gaat iig.

OT: wieh, mijn verrassing is goed geslaagd geloof ik . Hij was helemaal verbaasd toen ik met een enorme tas hem kwam ophalen op het station waar hij heen moest (zelf hoefde hij amper iets mee te nemen). Het hotel was mooi en fijn en lekker ontbijt en groot zacht bed en de sauna was ontspannen en . Liefde, liefde. En nu ben ik bij hem en hij komt zo terug van z'n werk, tralaa <3. Het enige stomme is dat we nog zo lang moeten wachten op iets waar we samen kunnen wonen. Maar ook dat overleven we wel .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 17-10-2009, 10:10
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
En vol! Tijd voor een nieuw topic
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.