Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2009, 22:10
Verwijderd
Wie gaat het volgen? Al favorieten? En wie kenden jullie misschien al? Ik alleen Bente, beide keren dat ik naar Tarzan ben geweest was zij Jane. Dat meisje (Eefje?) dat in Dirty Dancing had gespeeld kwam me ook vaag bekend voor.

Vanaf zondag weer liveshows
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2009, 22:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, ik heb het gemist. Wanneer wordt het herhaald?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 22:24
Verwijderd
Ik ken er drie. Bente, Eefje en Carmen. Carmen en Bente ken ik van de middelbare school, toen vond ik Bente altijd te gek en Carmen verschrikkelijk. Eefje ken ik van conceptontwikkelingslessen op de academie. Echt een heel tof mens. Ik hoop dat ze ver komt, maar kan me voorstellen dat haar fysiek een probleem gaat worden, hoe lullig ook.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb het gemist. Wanneer wordt het herhaald?
Het komt denk ik wel op uitzendinggemist.

Ik bedoelde trouwens Noortje ipv Eefje, uit Dirty Dancing.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 10:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga het natuurlijk weer volgen, heerlijk . Vond Sophie erg leuk, echt een Mary Poppins-uitstraling met haar haar vast, en Angenita vond ik ook goed. Verder heb ik niog niet echt voorkeuren.

Wat een lelijke foto's lieten ze trouwens zien, die deden bepaald geen recht aan de meisjes in person :').
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 18:42
Verwijderd
Ik vond Agenita en Noortje erg goed.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 08:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik denk dat ik Simone van de middelbare school ken, maar ik weet het niet 100% zeker. En die ene die mee deed in Anatevka heb ik gezien bij Anatevka, maar ik ben alweer vergeten welke dat was En ik volg het eigenlijk alleen maar omdat mijn vriendin het leuk vindt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Wat een lelijke foto's lieten ze trouwens zien, die deden bepaald geen recht aan de meisjes in person :').
Nee inderdaad
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 20:15
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik vond Agenita erg goed.
Puur om haar uitstraling. Ze maakte iets heel vrolijks in me los.
Overigens weinig aandacht voor geweest, zag het toevallig en ben toen gaan kijken. Ook vreemd laat tijdstip vond ik. Was het eerder niet op de vrijdag? Ik zag het op maandagavond oid?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 09:48
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
leuke meisjes! ik vind tot nu toe angenita, noortje, en sophie het leukst/beste. en willemijn heeeeeeel irritant.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 10:35
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik weet nog niet wie ik leuk en stom vind, maar ze kunnen wel mooi zingen zeg!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 16:54
Verwijderd
Ik vond het ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 18:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Puur om haar uitstraling. Ze maakte iets heel vrolijks in me los.
Overigens weinig aandacht voor geweest, zag het toevallig en ben toen gaan kijken. Ook vreemd laat tijdstip vond ik. Was het eerder niet op de vrijdag? Ik zag het op maandagavond oid?
De liveshows zijn op zondag, vanaf aanstaande. Denk dat ze deze ep niet op zondag hebben gezet omdat er nog boer zoekt vrouw en de finale van sytycd op waren.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 01:23
Verwijderd
Ik vond ze allemaal erg goed eigenlijk.

Bente had ik ook als Jane! Volgens mij is ze beter dan Chantal. (Zeker wat betreft zingen)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 17:55
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
"De liveshows van Op zoek naar Mary Poppins lopen tot en met 24 januari. De kaarten zijn al uitverkocht. Dat lijkt in tegenspraak met de kijkcijfers van de eerste aflevering. Die trok 971.000 kijkers, zo bleek dinsdag uit gegevens van de Stichting KijkOnderzoek (SKO), wat voor een talentenjacht niet heel veel is. "

(bron: nu.nl)

Dit vind ik nu weer zo flauw he, er was nauwelijks media-aandacht voor geweest. Bijna niemand wist het. Ik verwacht dat de kijkcijfers op den duur wel wat hoger worden, omdat steeds meer mensen het dan 'ontdekken'..
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 18:13
Verwijderd
Ja, het was sowieso een beetje onverwacht misschien dat die eerste aflevering op maandag was. En voor het begin van de liveshows was inderdaad meer aandacht. Nu die posters in de bushokjes enzo.

Wel jammer dat de kaarten al uitverkocht zijn
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 20:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wist helemaal niet dat er al voorrondes waren. Ik had dat in het weekend verwacht. Maar ik ga wel de liveshows kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 20:41
Verwijderd
Ik heb een stukje gezien, ze zijn wel goed zeg! Sommige stemmen vind ik net wat minder prettig, maar ze hebben wel duidelijk allemaal talent.

Knap hoe dat eerste meisje reageerde toen ze afviel, ze bleef zo positief!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2009, 20:53
Verwijderd
Inderdaad, en ze zong het eindliedje ook nog eens prachtig.

Suzanne mag er op dit moment wel uit van mij trouwens. Misschien verandert het nog, maar ik vind haar nu helemaal niks.
Vond het ook wel jammer dat ze duetten zongen, maar qua tijd was het ook moeilijk om iets anders te doen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 22:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik weet nog niet wie ik leuk en stom vind, maar ze kunnen wel mooi zingen zeg!
Ik vind Carmen niet zo leuk. Ze doet ook iets raars met haar mondhoeken en ik vind haar populair doen. Ik denk dat Noortje mijn favoriet is en daarna Sophie en Willemijn, zij hebben echt een Mary Poppins hoofd. Ik kan niet wachten totdat iemand feed the birds gaat zingen, dat vond ik vroeger zo'n mooi liedje.

Verder doet Sophie mij denken aan Katie Holmes en Simone lijkt op Julia Styles in Mona Lisa smiles. Oh, en bij Eefje had ik de hele tijd het gevoel alsof ik scheel keek. Het is niet lelijk bedoeld, maar volgens mij kwam dat door haar scheve gezicht.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 00:11
Verwijderd
Was leuk. Eefje moest eruit ja. Susanne vond ik ineens wél leuk. :') Alle blondines, muv Noortje <3 vind ik stom, en mogen eruit.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 00:13
Verwijderd
En Carmen mag een cursus pokerface doen.

Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 01:24
Verwijderd
Ik vind het maar stom dat Eef eruit moest. Ze is gewoon gaaf, en ze zong ook goed. Maar goed.
Carmen blijft een vreselijk wijf, dat was ze altijd al, en dat blijkt nu ook maar weer.
Bente vind ik gewoon leuk, maar ik denk dat Sophie en Noortje de meeste kans maken en die vind ik ook wel goed.

En Pia Douwes is voor mij hét voorbeeld van het type onuitstaanbare musicaldiva.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 09:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Pia Douwes is walgelijk ja. Hoe ze probeert bescheiden te doen als ze een compliment krijgt, terwijl ze straalt van oor tot oor. Bah.
En Carmen deed enorm overdreven. Ik snap niet wat zij daar doet.

Ik vind het jammer dat Suzan eruit is, maar alleen maar omdat zij vroeger mijn buurmeisje was Ik zei al gelijk tegen mijn ouders dat zij niet ver ging komen, zij is niet het Mary type én heeft zo weinig zachts over haar als je haar op tv ziet. En mensen moeten je toch vooral leuk vinden bij zo'n show. Dus ik kan wel goed begrijpen dat ze er uit ligt.
Van Eef snap ik het ook wel, ik vind haar ook iets overdrevens en iets niet-leuks hebben op tv. Al zal ze in het echt vast leuk zijn.

Op dit moment vind ik Sophie erg goed, dat vond ik met Evita al. Maar nu past ze beter bij de rol. Simone vond ik echt een hele mooie stem hebben. Die twee zullen wel ver komen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 10:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het eigenlijk nogal tegenvallen. Misschien ligt het aan mijn gehoor ofzo, want ik hoorde telkens onzuivere/valse noten. Zal allemaal vast liggen aan zenuwen, maar er werd nauwelijks iets over gezegd.

En:

Citaat:
En Pia Douwes is voor mij hét voorbeeld van het type onuitstaanbare musicaldiva.
Qft. Ténenkrommend hoe ze zich in de jury gedroeg, terwijl ik haar bij die trainingsdingen wel oke vond.

Oh, en ik wil Frits Sissing echt slaan .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2009, 21:07
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik vind het maar stom dat Eef eruit moest. Ze is gewoon gaaf, en ze zong ook goed. Maar goed.
Carmen blijft een vreselijk wijf, dat was ze altijd al, en dat blijkt nu ook maar weer.
Bente vind ik gewoon leuk, maar ik denk dat Sophie en Noortje de meeste kans maken en die vind ik ook wel goed.

En Pia Douwes is voor mij hét voorbeeld van het type onuitstaanbare musicaldiva.
Ja, ik moest nog aan je opmerking denken. Carmen is echt zo'n nanny die je juist niet wil hebben als kind, dus eigenlijk geen Mary Poppins. Haar reacties zijn zo, ik weet niet, opera zangeres-achtig. Ze zou echt mooie Italiaanse rollen kunnen spelen van overdreven, onbetrouwbare types ofzo.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 22:25
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
mary poep-eens haha
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 09:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, een liedje werd echt ontzettend vals gezongen, maar daar werd niet of nauwelijks wat van gezegd, vond het daarom ook wat onterecht dat Suzanne er meteen uit ging, die vond ik nog wel oké, geloof ik. Maar het werkte gewoon niet, dat liedje dat zij met z'n drieën zongen, die stemmen botsten echt gigantisch...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 18:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Geloof dat het Willemijn en nog eentje was die zo vals zongen.
En vandaag vond ik ineens een flyer voor Willemijn op mijn werk. Wat die daar deed..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 14:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geloof dat het Willemijn en nog eentje was die zo vals zongen.
En vandaag vond ik ineens een flyer voor Willemijn op mijn werk. Wat die daar deed..
Ja, die zongen ontzettend vals.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 16:03
Verwijderd
Sowieso, waarom in godsnaam dat liedje
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 16:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat laatste nummer was echt heel vals, en die met z'n drieën was ook niet al te best.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 20:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond die met z'n drieën wel goed, alleen die kleinste had een snerpende stem. Maar ze was daarin precies het origineel, Pia zong het ook zo
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 15:54
Verwijderd
Ik heb alweer verhalen gehoord dat de winnares allang bekend is bij de programma-makers. (Iemand die beweert dat hij contacten heeft bij het programma)
Tja, je weet niet wat je er van moet geloven, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik heb alweer verhalen gehoord dat de winnares allang bekend is bij de programma-makers. (Iemand die beweert dat hij contacten heeft bij het programma)
Tja, je weet niet wat je er van moet geloven, maar toch.
Dat lijkt me sterk. JvdE producties is immers gebaat bij een winnares die geliefd is bij het publiek. Men ging vorige jaren massaal naar Evita en Joseph juist omdat ze Brigitte en Freek wilden zien. Ik werk zelf in een theater en hoorde de teleurstelling als bleek dat iemand anders die avond speelde.
Het zou dus erg dom zijn om van te voren iemand te kiezen en niet af te gaan op de mening van het publiek. Daarbij wordt er ook gebruik gemaakt van een notaris (toch?). Nou kan dat best fake zijn, maar er vanuit gaande dat die meneer echt een notaris is, kan ik niet geloven dat hij zijn goede naam en reputatie laat gebruiken voor de situatie die jij beschrijft.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 16:12
light fighter
light fighter is offline
Leuk dat er weer een op zoek naar is. Vind de de deelnemers niet echt je van het, met name Carmen blegh, niet fijn om naar te kijken. Sophie en Bente zijn mijn favorieten, leuk dat Sophie toch weer mee doet aan een dergelijk show!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2009, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me sterk. JvdE producties is immers gebaat bij een winnares die geliefd is bij het publiek. Men ging vorige jaren massaal naar Evita en Joseph juist omdat ze Brigitte en Freek wilden zien. Ik werk zelf in een theater en hoorde de teleurstelling als bleek dat iemand anders die avond speelde.
Het zou dus erg dom zijn om van te voren iemand te kiezen en niet af te gaan op de mening van het publiek. Daarbij wordt er ook gebruik gemaakt van een notaris (toch?). Nou kan dat best fake zijn, maar er vanuit gaande dat die meneer echt een notaris is, kan ik niet geloven dat hij zijn goede naam en reputatie laat gebruiken voor de situatie die jij beschrijft.
Ja, eh, ik weet verder ook niet of het zo is hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 12:44
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Wat is die Frits Sissy toch een vervelende man, bah
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 14:45
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wat een vervelend programma.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 20:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wát een valse noten, en daar werd veel te weinig van gezegd. Carmen, Sophie, Angenita en Bente waren behoorlijk slecht. Irene en Rosalie vond ik erg goed .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 20:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bente vond ik echt niet best zeg. Angenita ook niet. Verder weet ik de namen nog niet zo goed.
Bij Sophie vond ik het 'he does nothing, the boy does nothing' deel niet leuk, maar vond ik de rest van haar nummer wel leuk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 20:35
Verwijderd
Ik vond Willemijn ook niet zo geweldig. Dat meisje dat een nummer uit de Phantom deed vond ik wel heel goed.
Bente viel me ook erg tegen, maar leek me ook een onmogelijk nummer.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 21:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vraag me steeds af wie die nummers kiest, zijzelf blijkbaar niet.

Ligt het aan mij, of mag Willem Frits niet zo? Hij heeft bijna altijd wel commentaar op wat Frits tegen hem zegt.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 22:30
Verwijderd
De nummers worden idd voor ze gekozen, maar later hebben ze er geloof ik zelf wel wat inbreng in. En volgens mij is Willem gewoon sowieso zo..

Ik vind het wel jammer dat Bente eruit is. Carmen of Angenita had eruit gemogen van mij. En Irene was idd heel goed!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 00:41
Verwijderd
He jakkes, weer iemand die ik ken - en die ik het heel erg had gegund - eruit. En ook niet terecht, vind ik. Ze had gewoon nogal een kutnummer.
Nu ken ik alleen Carmen nog, en die vind ik stom. Van Willemijn begrijp ik overigens ook niet waarom zij het zo ver schopt. Ik vind haar niet om aan te horen.
Vanaf nu ben ik denk ik voor Noortje.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 12:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij heeft Willem Nijholt geen specifieke hekel aan Frits Sissing, alleen Frits Sissing zegt de hele tijd ontzettend domme dingen tegen hem (in elk geval in zijn ogen dan toch)

Ik vind het wel wat onterecht dat Bente eruit is, geloof ik. Ik weet helemaal niet of zij goed is, maar dat nummer was gewoon onmogelijk, echt een Idolsliedje, totaal geen musical, daar viel eigenlijk niet echt iets van te maken, dus dat vind ik dan wel sneu voor d'r. Willemijn of Angenita had er dan eerder van mij uit gemogen.

@Absinthe: Zat je op een speciale middelbare school, dat je met drie van hen op school zat?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 13:37
Verwijderd
Ik ken er twee van de middelbare school (Carmen en Bente). En die school was in zoverre speciaal dat er een muzische afdeling was, waar je drie jaar lang met mavo, havo en vwo bij elkaar zat en wekelijks lessen toneel, muziek, dans of beeldende vorming kreeg. En ieder jaar een musical met z'n allen. (toen speelde Freek dus ook Joseph, toen hij in de tweede klas zat). Maar goed, volgens mij zijn er wel meer scholen met zo'n afdeling.

En ik ken Eef van de Fontys. Zij deed muziektheater (en Carmen en Bente ook overigens) en ik drama en toen was er een keer een project waar mensen van muziektheater aan mee deden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja nou ja, zo'n soort school bedoelde ik ook. Natuurlijk zijn er wel meer van zulk soort scholen, eigenlijk alsnog wel een succesvolle school dan! Ik ken Simone dus van de middelbare school, vind het wel leuk om op zo'n manier te horen hoe het met zo iemand gaat
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond Bente heel slecht, in elk geval tijdens haar eigen nummer maar ook tijdens de sing-off. Tenminste, als ik het goed verstond dat zij degene was die zo vals zong. Maar het argument waarom Willem niet voor haar koos vond ik flauwekul. Ervaring lijkt bij deze shows steeds tegen je werken, terwijl het toch geen reet uit moet maken of je al 10x understudy bent geweest of niet. Ze zoeken de beste, niet degene met de minste ervaring.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het gemeenschappelijk lied aan het begin van de show ook heel slecht, en vorige week ook. Het lijkt wel alsof ze allemaal eigenlijk niet samen kunnen zingen .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Als je een stuk fruit was...
Verwijderd
181 09-11-2019 21:21
De Kantine Ik ben niet zo saai met strings, maar Miekje blijkbaar wel #836
Rivka
501 24-01-2010 21:41
De Kantine De kleine saaimeermin #821
Rivka
501 17-01-2010 22:56
De Kantine Boogie: the secrets unsaai'd #807
fizzle-fluffy
500 09-01-2010 20:04
Films, TV & Radio Op zoek naar Joseph
Verwijderd
330 29-04-2009 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.