Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 16:26
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Jeetje, dat ik dit topic nog eens zou openen!
Nou, hoe voelen jullie je op relationeel gebied?
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Advertentie
Oud 15-03-2010, 16:34
Verwijderd
@iedereen: Dankje, ja ik ben er heel blij mee! Het is zo ondertussen iets wat lijkt op ingericht (hoewel ik nog moet opruimen, deels) en het is suuupermooi en groot. En het was heel fijn gister met hem, ik de kast inruimen, hij lezen (hij mocht niet helpen van mij, MIJN kast ja ), lekker samen wandelen, pizza eten, vozen, Ugly Betty kijken hihi, en fijn knuffelen en tegen elkaar aan in slaap vallen <3 Vadertje en moedertje spelen hihi, zo voelt het bijna. Helemaal alleen thuis zijn.

@alle mensen van wie de relatie uitgaat: Prft balen joh... lekker heftig weer allemaal.

@Qimm:
Citaat:
betekent dat dan dat ik geen thee meer hoef te leren drinken?
You wish! Voor jou heb ik altijd tijd
Oud 15-03-2010, 16:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Het breekt mijn hart om hem zo in de war te zien.
Maar ik kan niks voor hem doen I wish I could.
Maar dit moet ie echt zelf uitzoeken.
Ik kan hem alleen maar knuffelen en luisteren.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 15-03-2010, 16:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Motivatie issues de gekste! Ik weet ook wel dat ik een beetje zeur, maar dat mag soms!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-03-2010, 17:01
Verwijderd
Ik heb woensdag een date
Oud 15-03-2010, 17:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet niet hoe het komt maar ik ben ineens weer zo vreselijk verliefd op hem, vind hem lief en leuk en alles en het weekend was weer gewoon heel erg fijn Vrijdag lekker shoppen dus nieuwe kleren en dat voelt altijd fijn

*voorjaarskriebels*
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-03-2010, 17:43
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Morgen een maand!
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 15-03-2010, 17:56
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik hou van mijn ouders!!! Ik heb net op kosten van mijn moeder in de Sligro een stapel fris, vlees en kaas mogen meenemen <3. Maar dan mag ik niet meer klagen over geld . Maar ook zonder dat hou ik ontzettend veel van mijn ouders!!!
Haha ik ken dat. Elke keer als ik bij mn ouders kom heeft mn moeder een overlevingspakketje samengesteld. Een tas vol met spulletjes: shampoo, tandpasta, wasmiddel, chocolade, soep etc. Zo lief.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 15-03-2010, 18:45
WAT
WAT is offline
vandaag zitten sims3 spelen ipv huiswerk maken woeps, XP
alhoewel ik het wel voor elkaar heb dat hij ook sims 3 speelt nu XP
Oud 15-03-2010, 19:00
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
@Kali:
*zucht* het is echt verdomde lastig!
Voor jou helemaal als het als donderslag bij heldere hemel is!

ot:
Ik denk veel aan haar! Lastig, lastig!
Oud 15-03-2010, 19:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
/spekkiemodus ...
Whut?
__________________
<):o)
Oud 15-03-2010, 19:06
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
hij is weer naar huis. nu ben ik misselijk en voel me zielig. maar ik zie m over 2 weken weer hopelijk.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 15-03-2010, 19:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Aan de ene kant vind ik het wel fijn om even alleen maar met mezelf bezig te hoeven zijn. Aan de andere kant zou een keer flink verliefd worden misschien ook wel goed voor me zijn. Maar ja, ik ren steeds heel hard weg als iemand geinteresseerd is in een tweede date dus misschien ben ik er toch nog niet helemaal aan toe
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-03-2010, 19:15
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Aan de ene kant vind ik het wel fijn om even alleen maar met mezelf bezig te hoeven zijn. Aan de andere kant zou een keer flink verliefd worden misschien ook wel goed voor me zijn. Maar ja, ik ren steeds heel hard weg als iemand geinteresseerd is in een tweede date dus misschien ben ik er toch nog niet helemaal aan toe
Totdat je een man hebt die geen verzoek doet om een tweede date!
Oud 15-03-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
hij is weer naar huis. nu ben ik misselijk en voel me zielig. maar ik zie m over 2 weken weer hopelijk.
*kroelt*
Oud 15-03-2010, 19:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Jemig wat is dit moeilijk zeg. We zijn zó gek op elkaar. Is mijn toekomstdroom nou echt belangrijk genoeg om hem voor opzij te zetten?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 15-03-2010, 19:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Totdat je een man hebt die geen verzoek doet om een tweede date!
Mja, maar dat belooft meestal ook niet veel goeds

Nee ik heb gewoon een beetje tijd voor mezelf nodig. Even geen rekening hoeven houden met iemand anders, dat heb ik de laatste jaren meer dan genoeg gedaan. Dat ik vind dat iemand teveel van me vraagt als hij om een tweede date vraagt, zegt wel genoeg
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-03-2010, 20:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Haha ik ken dat. Elke keer als ik bij mn ouders kom heeft mn moeder een overlevingspakketje samengesteld. Een tas vol met spulletjes: shampoo, tandpasta, wasmiddel, chocolade, soep etc. Zo lief.
Oh, herkenbaar ja. Toen m'n oma overleden was en alleen m'n opa er nog was ging m'n moeder elke week met hem boodschappen doen zodat hij iig wel goed te eten had thuis. Dan mocht zij ook altijd haar kar vullen en die betaalde hij dan, toen zei hij op een gegeven moment 'moet Dana niet eten dan' dus toen moest ze ook voor mij een kar boodschappen gaan vullen Toen wilde ze alleen geen dingen als wasmiddel en wc papier door hem laten betalen maar wel notenrijst, wereldgerechten, toetje, etc <3 En m'n moeder weet dat ik een hekel heb aan bakjes ingevroren eten van thuis dus geeft ze vaak van die pakken ofzo mee zodat ze me wel wat mee kan geven
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 15-03-2010, 20:55
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Oh, herkenbaar ja. Toen m'n oma overleden was en alleen m'n opa er nog was ging m'n moeder elke week met hem boodschappen doen zodat hij iig wel goed te eten had thuis. Dan mocht zij ook altijd haar kar vullen en die betaalde hij dan, toen zei hij op een gegeven moment 'moet Dana niet eten dan' dus toen moest ze ook voor mij een kar boodschappen gaan vullen Toen wilde ze alleen geen dingen als wasmiddel en wc papier door hem laten betalen maar wel notenrijst, wereldgerechten, toetje, etc <3 En m'n moeder weet dat ik een hekel heb aan bakjes ingevroren eten van thuis dus geeft ze vaak van die pakken ofzo mee zodat ze me wel wat mee kan geven
Mijn paps koopt ook altijd heel 'subtiel' teveel in... Om dan een deel aan mij mee te geven als ik weer even thuis kom "anders gaat het toch maar over de datum". Jaja
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 15-03-2010, 21:05
Verwijderd
Geweldig zo'n ouder-acties

Ik word steeds chagrijniger, het smsje met de hint heeft niet gewerkt. Ze blijft bellen. Ik denk dat ik binnenkort het grof-punt bereik.
Oud 15-03-2010, 21:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is er dan mutant? Ruzie met een vriendin?
Oud 15-03-2010, 22:09
Verwijderd
Ruzie niet bepaald, maar ik trek haar gedrag niet meer. Het blijven herhalen hoe ellendig het is dat haar hond dood is, het blijven vertellen over opnames en shit. Het gebrek aan andere onderwerpen om over te praten omdat ze gewoon geen interesses heeft.Het geplak aan mij omdat ze geen andere vrienden kan/wil maken. Het ervan uit gaan dat ik wel altijd zin heb om haar naar ziekenhuizen enzo te rijden. Het claimen. Enz enz... Ik heb het gewoon gehad. Ik ben zelf uit die shit en ik wil er niet terug in gesleept worden. Ik heb geprobeerd er voor haar te zijn en met haar te praten, het werkt gewoon niet. Ik heb weinig tot geen vrienden, maar op die manier hoef ik ze ook niet.

En ja misschien is het egoïstisch en zou ik haar moeten blijven steunen, maar al dat gepraat over depressieve toestanden, haalt in mij ook het nare naar boven en daar wil ik nooit meer naar terug!
Oud 15-03-2010, 22:31
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Nee ik heb gewoon een beetje tijd voor mezelf nodig. Even geen rekening hoeven houden met iemand anders, dat heb ik de laatste jaren meer dan genoeg gedaan.
Heel erg herkenbaar. Ik kom ook uit een relatie waar ik meer met hem bezig was dan met mezelf. En helaas stond hier niet tegenover dat hij meer met mij bezig was dan met zichzelf.

Ik w-i-l simpelweg niet verliefd worden want ik wil mezelf niet weer verliezen in een man. Daarbij komt dat ik een behoorlijke klap in (zelf)vertrouwen heb gekregen, waardoor ik erg op mijn hoede ben. Ik bouw het gewoon langzaam op: beetje daten, mijn vertrouwen in mannen terugwinnen (want er zijn er genoeg die niet zo'n verderfelijk gedrag vertonen als mijn ex) en ook positieve aandacht krijgen :-)

niet bang zijn voor tweede dates: jij hebt de touwtjes in handen!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 15-03-2010, 23:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ruzie niet bepaald, maar ik trek haar gedrag niet meer. Het blijven herhalen hoe ellendig het is dat haar hond dood is, het blijven vertellen over opnames en shit. Het gebrek aan andere onderwerpen om over te praten omdat ze gewoon geen interesses heeft.Het geplak aan mij omdat ze geen andere vrienden kan/wil maken. Het ervan uit gaan dat ik wel altijd zin heb om haar naar ziekenhuizen enzo te rijden. Het claimen. Enz enz... Ik heb het gewoon gehad. Ik ben zelf uit die shit en ik wil er niet terug in gesleept worden. Ik heb geprobeerd er voor haar te zijn en met haar te praten, het werkt gewoon niet. Ik heb weinig tot geen vrienden, maar op die manier hoef ik ze ook niet.

En ja misschien is het egoïstisch en zou ik haar moeten blijven steunen, maar al dat gepraat over depressieve toestanden, haalt in mij ook het nare naar boven en daar wil ik nooit meer naar terug!
Nou ik snap het wel hoor! Een vriendschap moet wel twee kanten opwerken en voor allebei de partijen echt goed zijn. volgensmij heb jij er genoeg energie ingestoken die je niet terugkrijgt, en je moet wel ergens de grens trekken. Goed dat je dat kan juist
Oud 16-03-2010, 07:49
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Mja, maar dat belooft meestal ook niet veel goeds

Nee ik heb gewoon een beetje tijd voor mezelf nodig. Even geen rekening hoeven houden met iemand anders, dat heb ik de laatste jaren meer dan genoeg gedaan. Dat ik vind dat iemand teveel van me vraagt als hij om een tweede date vraagt, zegt wel genoeg
Haha...Het is maar net hoe je het bekijkt.

Als die persoon ook geen bepaalde druk erop legt, dan kan je wel lekker onbevangen lol hebben! (In mijn geval zijn die dates wel het leukst geweest!).
Maar als je het gevoel krijgt dat die persoon gelijk meer wil, dan snap ik best dat je even naar adem snakt! (Zo herkenbaar! )
En soms heb je ook geen zin in dates!
Advertentie
Oud 16-03-2010, 10:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben hier echt zo slecht in. We hebben afgesproken vrijdag samen naar de film te gaan. We zouden die samen gaan kijken en ik merkte gister op dat we dat niet meer hebben gedaan. Hij zei dat hij dat eigenlijk nog steeds wil en natuurlijk wil ik dat ook. Maar het is wel ontzettend stom en op die manier begin ik nooit te accepteren dat het over is. En dat wil ik ook helemaal niet, maar dat moet wel.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-03-2010, 10:51
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Knuffel @Miekmuis.
Lijkt me heel erg lastig, relaties die overgaan omdat er iets is gebeurt ipv dat het gevoel niet meer goed zit zijn in mijn ogen altijd het moeilijkst.
Hoop dat jullie in elk geval een beetje kunnen genieten van de film.
Ik weet niet waarom het uit is, maar ik beredeneer som dat als het uit gaat om een bepaalde reden of factor, en die reden of factor speelt niet meer mee, dat er dan vaak niet echt een reden meer is om het niet nog een kans te geven.
Maar ja goed.. dat is mijn redenatie.
En eigenlijk geef ik zelden 2e kansen, qua relaties dan
Anyhow, ik hoop dat het nog op te lossen is, en zo niet dat je je dan minder rot gaat voelen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-03-2010, 10:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
M'n vriendje is lief.
Maar het blijft verdomd moeilijk. Ik hoop dat we ooit kunnen vergeten - of vergeven - wat er allemaal is gebeurd in het afgelopen half jaar, want fuck, ja, morgen zijn we al precies aan half jaar aan het kloten. En het wordt wel beter, maar langzaamaan, en ik werk niet mee en hij evenmin. Ik zou willen dat het gewoon over was, dat ik alles kon vergeten wat er gebeurd is, ik heb al zo vaak gewild dat ik niet zoveel van 'm zou houden. Het zou alles zoveel makkelijker maken.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-03-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Nou ik snap het wel hoor! Een vriendschap moet wel twee kanten opwerken en voor allebei de partijen echt goed zijn. volgensmij heb jij er genoeg energie ingestoken die je niet terugkrijgt, en je moet wel ergens de grens trekken. Goed dat je dat kan juist
Het is niet echt van terugkrijgen, het is meer dat ze mijn energie opzuigt. En ik heb hem zelf veel te hard nodig . Maar ik wou dat het makkelijker was. Ik ben bang dat als ik het haar precies ga uitleggen, dat ze zich enorm gekwetst voelt en dan gaat beloven te beteren, maar ik ken haar lang genoeg om te weten dat dat niet gebeurt. En dan zit ik er weer aan vast. *sigh*

En die kerel van het ziekenhuis weet ook maar van geen ophouden, wanneer hij toch maar op mijn PS3 kan komen spelen. Ik ga Roel schoppen dat hij geen nummers meer moet doorgeven.
Oud 16-03-2010, 12:10
Verwijderd
Hm advies gevraagd.
ik ga dus morgen met een jongen op stap maar we hebben nooit leeftijd uitgewisseld. Nu dacht ik van nou ja hij is denk ik iets jonger dan mij. Maar net heb ik met een huisgenootje hem proberen te zoeken op hyves en daar kwam een jongen uit die nou ja niet superveel op hem leek (maargoed ik ontmoette hem in de kroeg ) maar die wel zo'n zelfde soort opleiding deed en hij is 17..
Dus ik hoop dat dit niet waar is :/ aan de ene kant kan ik misschien beter afwachten en kijken hoe leuk het morgen is maar aan de andere kant kan ik misschien beter subtiel zn hyves vragen of vragen hoe oud hij is via sms omdat nou ja raar
Oud 16-03-2010, 12:33
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Aan de ene kant vind ik het wel fijn om even alleen maar met mezelf bezig te hoeven zijn. Aan de andere kant zou een keer flink verliefd worden misschien ook wel goed voor me zijn. Maar ja, ik ren steeds heel hard weg als iemand geinteresseerd is in een tweede date dus misschien ben ik er toch nog niet helemaal aan toe
Dat dacht ik ook. En soms denk ik dat nog steeds. Maar soms vind ik ook gewoon dat ik verder moet. Maar ik kan me voorstellen hoe je denkt hoor, het is ook niet dat je verder wil met een ander. Het overkomt je en tot die tijd blijf je lekker alleen, dat is ook wel fijn.

Citaat:
Hm advies gevraagd.
ik ga dus morgen met een jongen op stap maar we hebben nooit leeftijd uitgewisseld. Nu dacht ik van nou ja hij is denk ik iets jonger dan mij. Maar net heb ik met een huisgenootje hem proberen te zoeken op hyves en daar kwam een jongen uit die nou ja niet superveel op hem leek (maargoed ik ontmoette hem in de kroeg ) maar die wel zo'n zelfde soort opleiding deed en hij is 17..
Dus ik hoop dat dit niet waar is :/ aan de ene kant kan ik misschien beter afwachten en kijken hoe leuk het morgen is maar aan de andere kant kan ik misschien beter subtiel zn hyves vragen of vragen hoe oud hij is via sms omdat nou ja raar
En hoe oud ben jij? Als het maar twee jaar ouder is oid dan maakt het niet heel veel uit als hij wel volwassen is enzo. Maar ik kan me voorstellen dat het raar voelt. Het is maar net hoeveel het voor jou uitmaakt, of je ook echt niet meer met hem op stap zou willen als hij heel erg jong blijkt. En als je het echt graag wil weten gewoon smsen van: hé wat ik me afvroeg.. hoe oud ben je eigenlijk? Dan weet je het tenminste ipv dat je jezelf nu zit op te vreten en misschien wel voor niets.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-03-2010, 13:35
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ forever: idd, hoe oud ben jij? Als het maar een paar jaar scheelt, zou ik de date afwachten. Als hij inderdaad veul jonger is... Mjah, weet je, ik zou gewoon die date afwachten, je weet überhaupt nog niet veel van 'm, toch? Misschien is het wel helemaal niets, dan doet die leeftijd er ook niet toe. Is ie errug leuk, boeit die leeftijd ook niet echt...

OT: Vandaag twee jaar
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 16-03-2010, 13:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
@ forever, als het klikt maakt leeftijd toch helemaal niks uit? Ga je hem opeens minder leuk vinden vanwege een bepaald getal? Ik zou gewoon kijken hoe het afspraakje loopt.

OT: Tja, ik ben nog steeds superblij met mijn lief. En met alle andere relaties gaat het ook goed. Een van mijn vrienden noemde mij laatst zijn beste vriendin. Nou ben ik niet zo van "beste" vrienden maar het deed me wel wat omdat hij altijd omringd is met honderden vrouwen. Maar ik hoef/probeer hem niet in bed te krijgen en daarom vind hij mij geweldig
Oud 16-03-2010, 14:17
Verwijderd
Hmm dankje Ik raak er steeds meer van overtuigd dat hij niet de jongen op hyves is maar vraag morgen wel zo tussendoor hoe oud hij is als het ervan komt hihi
En ik ben 22, maar zie er jonger uit ;p
Oud 16-03-2010, 14:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm, 22 en 17 snap ik wat meer! Maar ach joh, wacht het morgen af
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 16-03-2010, 15:43
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bah, ik mis mijn beste vriendinnetje. Sinds ze een vriendje heeft zie ik haar echt veel minder en moet het contact meestal van mijn kant uitkomen... Maarr, aan de andere kant weet ik ook niet of het daar aan ligt en dat ze misschien denkt dat ik minder behoefte heb aan contact. Of weet ik veel, maar als we elkaar zien zien er meestal groepsgenoten van haar bij, dus echt erover praten zit er ook niet echt in *zucht*
Ah en vriendje is lief. Had gisteren echt een vreemde oppasmiddag, er werd namelijk besloten bij mij puberaal te gaan doen, wat inhield dat ze haar medicijnen niet wilde nemen. En vriendje was zo lief mij aan te horen en tips te geven, terwijl hij zelf net veertien uur had gewerkt. Vrijdag gaan we samen gezellig naar Eindhoven naar een optreden van Tom McRae en daar heb ik echt veel zin in, want het is alweer een tijdje geleden dat we naar een optreden zijn geweest
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Ads door Google
Oud 16-03-2010, 16:10
Ikhebgeenidee
Ikhebgeenidee is offline
helemaal in luvv...gisteren heerlijk geknuffeld enzo...en zei hij hele lieve woordjes tegen me ..
en volgende week maandag zie ik hem weer!
en dan gaan we lekker wat leuks doen, moet alleen nog even bedenken wat..

ik mis hem ...

aftellen weer begonnen dus..
Oud 16-03-2010, 16:26
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Knuffel @Miekmuis.
Lijkt me heel erg lastig, relaties die overgaan omdat er iets is gebeurt ipv dat het gevoel niet meer goed zit zijn in mijn ogen altijd het moeilijkst.
Hoop dat jullie in elk geval een beetje kunnen genieten van de film.
Ik weet niet waarom het uit is, maar ik beredeneer som dat als het uit gaat om een bepaalde reden of factor, en die reden of factor speelt niet meer mee, dat er dan vaak niet echt een reden meer is om het niet nog een kans te geven.
Maar ja goed.. dat is mijn redenatie.
En eigenlijk geef ik zelden 2e kansen, qua relaties dan
Anyhow, ik hoop dat het nog op te lossen is, en zo niet dat je je dan minder rot gaat voelen
Thanks Het moeilijke is dat ik het niet heb uitgemaakt omdat er nu iets niet goed zit, maar omdat onze toekomstwensen niet overeen komen. Ik ben nu hardstikke blij met hem, maar ik word er steeds verdrietiger van dat ik bepaalde dingen moet opgeven als ik bij hem zou willen blijven. Of nouja sterker nog, dat er het risico is dat ik bepaalde dingen moet opgeven als ik bij hem wil blijven.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-03-2010, 16:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@miekmuis: wat moet je dan precies opgeven en is er geen enkele manier om het te combineren? Lijkt me echt zo lastig, kiezen tussen je liefde en je toekomstdromen!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-03-2010, 16:55
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
@miekmuis: wat moet je dan precies opgeven en is er geen enkele manier om het te combineren? Lijkt me echt zo lastig, kiezen tussen je liefde en je toekomstdromen!
Trouwen en emigreren. Hij wil waarschijnlijk nooit trouwen en emigreren wil hij misschien, maar sowieso pas als zijn zoon een stuk ouder is, dus over een jaar of 12...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-03-2010, 18:31
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Wat een kutpijn in mijn lichaam en hoofd. Ongelooflijk!
Denk de hele tijd aan haar. Hopelijk gaat snel stoppen.
Ik heb zo veel andere dingen aan mijn hoofd en dan dit gezeik er ook bij.

Het liefst wil ik van de daken schreeuwen: volg je gevoel en kom in mij armen. Zet je verstand op nul en luister naar je hart.

Positief vandaag: een oud-klasgenote gesproken. Volgende week bij haar en vriend op de koffie. Ze krijgen een kindje.
Oud 16-03-2010, 18:47
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Volgens mij denkt ie echt dat ik hem een enorme sukkel vind. Ik ga maar eens wat liever tegen hem doen.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 16-03-2010, 18:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Trouwen en emigreren. Hij wil waarschijnlijk nooit trouwen en emigreren wil hij misschien, maar sowieso pas als zijn zoon een stuk ouder is, dus over een jaar of 12...
Oef, ja dat is ook wel moeilijk om een compromie (schrijf je dat zo?? ) te sluiten.
Dat trouwen zou ik nog niet zo heel erg mee zitten, persoonlijk, want met mannen hoor je wel vaker dat ze dat zeggen maar uiteindelijk toch graag willen.
Dat laatste is idd wat moeilijker waarom wil je zo graag emigreren?

Ik kan een klein beetje inkomen wat je bedoeld, mijn vriend wil ergens over 2 jaar op zichzelf gaan, en dat eerst een jaar of 2 a 3 doen, en dan pas een x denken aan samenwonen.
Dan zijn we dus 4 a 5 jaar verder.
Nou snap ik zijn motivatie wel, en denk ik misschien te ver vooruit, maar als ie over 2 jaar hier zou komen wonen, of iig samen, dan zou ik dat toch wel heel erg gewenst vinden.
Maar dat is natuurlijk een veel kleiner iets, en ik ben niet eens zeker of we wel zo lang samen blijven

Pff, moeilijk moeilijk.
Op welke termijn zou jij willen trouwen en emigreren enz? en waarheen?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-03-2010, 19:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Oef, ja dat is ook wel moeilijk om een compromie (schrijf je dat zo?? ) te sluiten.
Dat trouwen zou ik nog niet zo heel erg mee zitten, persoonlijk, want met mannen hoor je wel vaker dat ze dat zeggen maar uiteindelijk toch graag willen.
Dat laatste is idd wat moeilijker waarom wil je zo graag emigreren?

Ik kan een klein beetje inkomen wat je bedoeld, mijn vriend wil ergens over 2 jaar op zichzelf gaan, en dat eerst een jaar of 2 a 3 doen, en dan pas een x denken aan samenwonen.
Dan zijn we dus 4 a 5 jaar verder.
Nou snap ik zijn motivatie wel, en denk ik misschien te ver vooruit, maar als ie over 2 jaar hier zou komen wonen, of iig samen, dan zou ik dat toch wel heel erg gewenst vinden.
Maar dat is natuurlijk een veel kleiner iets, en ik ben niet eens zeker of we wel zo lang samen blijven

Pff, moeilijk moeilijk.
Op welke termijn zou jij willen trouwen en emigreren enz? en waarheen?
Nou ik wil nu samenwonen en trouwen en kindjes krijgen. Maar dat zou niet zo'n goed idee zijn. Samenwonen al wel, maar de rest over een paar jaar ofzo. En natuurlijk is er een kans dat hij over een paar jaar toch wil trouwen, maar als hij over een paar jaar dat toch echt niet blijkt te willen moet ik er dan alsnog een punt achterzetten en dan ben ik achterin de twintig en ik wil jong mama worden en pfff.
En ik wil in Engeland wonen

En jeetje ik zou er ook niet vrolijk van worden als mijn vriendje me zou vertellen dat hij de komende 4/5 jaar nog niet wil samenwonen. Maar wie weet denkt hij er tegen die tijd wel heel anders over en vindt hij het helemaal niet zo leuk om alleen te wonen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-03-2010, 20:03
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Pff, ja dan zou ik er denk ik ook nu een punt achter zetten.
Klinkt misschien niet als wat je wilt horen, maar ja, als dat belangrijk voor je is en hijs wil dat niet.. tja.. dan moet het ergens ophouden lijkt me.

En echt blij ben ik er ook niet mee.
Maar ik kijk wel eerst hoe het gaat verder, misschien zijn we dan helemaal niet meer samen, of besluit hij dat ie toch meteen bij mij in komt ofzo..
Ik weet het niet.. ik denk eigenlijk nog niet zo in toekomst.
Ben blij dat we het half jaar gehaald hebben, en hoop dat het blijft zoals het nu is maar verder dan dat denk ik nu nog niet..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-03-2010, 21:10
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Jaa natuurlijk belde hij vandaag dat hij morgen niet kon, maar hij wilde graag met me lunchen . Heb toegestemd, waarna hij niet meer reageerde. Nou ja, als hij me nog wil zien moet ie morgen maar contact opnemen, ga er ook niet achteraan vissen. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om met hem bezig te zijn. Hoe ik ook over hem heen ben, met het vooruitzicht dat ik hem weer ga zien ben ik veel meer met hem bezig dan ik wil zijn . Stom is dat.

En ik vind het irritant dat mijn huisgenoot de hele tijd voor mijn neus zit te kleffen en te tortelduiven hoewel dat natuurlijk haar goed recht is. Ik ga maar slapen, goed alternatief
Oud 16-03-2010, 21:42
WAT
WAT is offline
@ Dott en miekmuis, samenwonen, been there done that XP maar dat was zowiezo al een niet al te gezonde relatie eigenlijk.
Ik zit soms wel eens te dromen over samenwonen (ookal zijn we over 2 a 3 week pas 6 maand samen), maar ik ga eerst naar Engeland voor 4 jaar studie en hij doet hier hbo dus dat gaat nog wel een tijdje duren (als we dan nog samen zijn ja). Maar hij heeft zich al eens laten ontvallen dat hij als hij zijn hbo in een keer haalt hij me achterna komt naar engeland en hij heeft er gelukkig ook geen probleem mee dat ik plannen heb om misschien helemaal niet meer naar nederland terug te keren ^^ Plus dat hij de ict in gaat en ik schrijver/leraar wil worden en dat dingen zijn die je gelukkig overal kunt doen XP
Ik heb eerst gedacht dat ik hem volledig moet gaan achterlaten als ik naar engeland ga (in zekere zin beetje hetzelfde als miekmuis) maar hij steunt me volledig en wil het zo gaan volhouden

Maar ik ben nu lekker bij hem omdat we morgenvroeg een interview hebben met een student die op stage is hier in de buurt dus dat is wel gezellig en toen we vanmiddag thuis kwamen zijn we lekker in slaap gevallen tot het avondeten XP echt heerlijk hoe goed hij is om te knuffelen XP

@ mensen met ldvd, probeer je toch bezig te houden met dingen om je heen, vrienden enzo. want niets is zo erg als er overheen komen en er dan achter komen dat je helemaal niemand meer over hebt.
Oud 16-03-2010, 22:11
Verwijderd
@miekmuis: Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind het ruk voor je. Sterkte ermee

ot: Bah. Ik merk dat ik het maar moeilijk vind. Want het gaat nu niet zo goed met hem en met mij ook niet en ik ben bang dat dat tussen ons in komt te staan dan. Ik bedoel, ik ben niet zo gezellig en hij ook niet (stiekem) en tot nu toe gaat dat heel goed, maar ik heb echt schijt dat ik het op een gegeven moment niet meer trek want ik heb iemand nodig die sterk is en voor me kan zorgen en me op kan vangen en en en en en en dat kan hij nu niet awt ontzettend begrijpelijk is en niet meer dan logisch, maar hij heeft ook iemand nodig die voor hem kan zorgen en hem kan zeggen dat alles goed komt en ik weet niet of ik dat kan. Bwugh...
En ik ga zometeen voor vier en een halve maand naar Zuid-Frankrijk wat opzich wel heel gaaf is maar ik vind het doodeng en ik moet ook echt wel een paniekeren enzo, want ik vind het dood- en doodeng maar dat vind ik ook moeilijk want ik weet niet zeker of ik dat wel nog bij hem kan doen want hij heeft het zwaar en en en en en en en bah.

Ik ben bang dat het allemaal z'n terugslag gaat hebben op onze relatie en dat zal wel meevallen maar ik hoor zo vaak dat het fout gaat vanwege dit soort dingen en ik vind het maar eng
Oud 16-03-2010, 22:26
wup
wup is offline
@SA: Knuffel.. Ik weet niet precies wat er allemaal gaande is, maar kut dat het allemaal zo samen loopt. En ZF wordt ongetwijfeld gaaf en ga je daar niet schuldig over voelen!

ot: Leuk, dat leven hier. Maar ik moet even wat gas terug nemen. Heb nog geen moment voor mezelf gehad! voor morgen en overmorgen ook alweer allemaal plannen gemaakt en het hele weekend moet ik weer werken.
Een groepje klasgenoten komt hier studeren. Erg leuk. Vooral omdat ik die mensen nog helemaal niet goed ken en ze me zo in de groep opnemen

Verder lang met zieke-moeder vriendin gekletst. Zondag gaan 2 vrienden van ons groepje naar dr moeder en ik wil graag mee, maar moet werken. Ik wist niet goed of ik wel naar haar moeder moet gaan, want als kind kwam ik er erg vaak maar sinds ze niet meer thuis woont ben ik er nooit meer geweest. Dat voelt niet ok. Maar ze zei dat haar moeder het waarschijnlijk hartstikke leuk zou vinden. Als ik met mijn vrienden mee kan, ga ik wel.. anders moet ik nog even nadenken.
Oud 16-03-2010, 22:40
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Goed, single, druk, z'n gangetje
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #108
Qimm
4 16-03-2010 06:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.