Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2010, 11:47
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Tijdje niet geweest. Hehe.
Mijn situatie. Als je Dott's situatie neemt en daar mijn naam en haar naam daar voor in de plaats zet, heb je ongeveer dezelfde gang van zaken. Blij!

Waar ik alleen van baal is dat ze per ongeluk een (ongestuurde) boze brief van mij zag en las op mijn pc. Ze schrok er van. (Ik schrijf heel veel dingen van mij af namelijk! Puur voor mijzelf) Dat gaf wel een smetje op het einde van het weekend. Gewoon stom dat ik die op mijn bureaublad stond! Helemaal vergeten. En ja, daar kan ik echt van balen! edit: niet echt tactisch!

Voor de rest was vader jarig en kwam ik vrijdag in de kroeg weer oude bekende tegen!
Advertentie
Oud 22-03-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Ik wil hem verwerken en kunnen vergeten, hoewel ik ook nog steeds wil vechten, maar diep in mij zegt het dat ik hem beter verwerk, dat vechten geen zin heeft...

Maar waarom blijf ik dromen hebben waar hij in voorkomt, waarin hij zegt dat het hem spijt, waarin we opnieuw proberen, want dan ontwaak ik en valt de wereld zo een beetje op me neer, dan is die enorme leegte er weer en lijkt de wereld weer te vergaan...

Waarom kan ik niet eens dromenloos uren slapen, ipv die 4u per nacht zoals ik een maand al slaap, ik ben op, zowel emotioneel als fysiek raak ik op en ik ben het beu, ik wil gelukkig zijn, ik wil verder maar het gaat niet...
Aaah dat is zoooo herkenbaar. Gewoon omdat je er zoveel mee bezig bent, dan droom je er zo veel over... het gaat wel over hoor, maar het duurt lang. Ik trok dat ook echt heel slecht, dan word je wakker en dan is je wereld zó kut in vergelijking met je droom dat je denkt, ik wil helemaal niet meer wakker zijn...

OT: Heel erg fijn weekend hier, leuk met vrienden kleien en kletsen en klappen hihihi, en zondags met hem vozen en wandelen in de zon en suikerspin eten en lekker tegen elkaar aankruipen 's avonds in bed <3 Hij vindt het oefenen voor samenwonen zo
Oud 22-03-2010, 15:36
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Gisteren bij mijn ouders, zag ik de fotoverjaardagskalender die voor mijn vaders 60e verjaardag gemaakt was... op 9 januari stonden onze namen....op 14 juni zijn verjaardag.

En de waterlanders waren weer niet te stoppen. Godverdomme, ik wordt zo boos op mezelf als ik huil, maar soms zijn er van die momenten waarop je keihard met je mislukte relatie geconfronteerd wordt. Staan we daar leuk op de foto met z'n twee, maar misschien was hij me toen al aan het besodemieteren....

Ik kan er nog steeds niet met mijn volle verstand bij hoe hij zei toen ik het uitmaakte, dat ik ook binnen de relatie aan mezelf had kunnen werken om gelukkiger te worden, dat hij wel met me wilde samenwonen, terwijl hij godverdomme al die tijd vreemdging.

Ik durf gewoon niet te denken over hoe de toekomst eruit had gezien als ik het niet had uitgemaakt: misschien ooit, ergens over 3 jaar samenwonen, terwijl hij al met allerlei andere wijven in bed lag.

Nee, god zij dank geen huisraad om te verdelen nu.



Maar de pijn en boosheid van het bedrog mag wat mij betreft nu wel minder worden.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 22-03-2010, 15:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Optima: *knuv*

Vandaag een dagje ziek, soort van. Meer heul erg moe tussen de oren. Wel een fijn weekend gehad en aardig wat opgeschoten met mijn scriptie (ook tussen de oren ) en bruut geshopt met moeders, wat ook wel heul gezellig was. Leuke jasjes gescoord en teveel geld uitgegeven Vriendlief is een schatje, nog steeds
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-03-2010, 16:00
Verwijderd
Mijn ouders zijn vandaag 19 jaar getrouwd <3

En hij komt, hij komt, tralalala.... nu is nog geen datum geprikt, maar we hebben het er wel echt over gehad, april wordt het dan écht! (hoop ik ^^)

En vandaag de interessante jongen op de opleiding toch nog maar eens aangesproken, andere keren stond er teveel volk bij en durfde ik niet En hij is een larper!!! Sterker nog, het schijnt dat we samen op Avatar hebben gezeten, bij hetzelfde regiment! En hij wil naar de Vortex komen, misschien bij de groep die ik er al naartoe heb gesleurd, maar die bij een andere factie spelen, maar misschien ook wel bij mij, omdat die andere groep te groot wordt. En hij heeft mijn nummer gevraagd zodat hij vanavond kan smsen om mijn email enzo te vragen. En hij vindt dat ik terug naar de Oberonn moet komen .
Enig minpuntje: volgens mij is hij weer een stuk jonger, hij heeft nog geen rijbewijs.
Oud 22-03-2010, 16:01
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
*huppel danspasje doet*

Ik ben verliefd! Ik heb de lekkerste, leukste, liefste, aardigste, beste, sexyste, grappigste vent van allemaal! En hij is nog veel geweldiger dan dat.

Ik werd vandaag wakker, de zon scheen. Hij lag naast me en keek me aan met die blik van hem...

Ik ben verliefd.



bah, wat zoetsappig allemaal...
Oud 22-03-2010, 16:26
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Aaah dat is zoooo herkenbaar. Gewoon omdat je er zoveel mee bezig bent, dan droom je er zo veel over... het gaat wel over hoor, maar het duurt lang. Ik trok dat ook echt heel slecht, dan word je wakker en dan is je wereld zó kut in vergelijking met je droom dat je denkt, ik wil helemaal niet meer wakker zijn...
Eveneens herkenning. Die dromen lijken zo echt en brengen je weer helemaal van de kaart.
Oud 22-03-2010, 16:42
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Eveneens herkenning. Die dromen lijken zo echt en brengen je weer helemaal van de kaart.

Ja, eerst waren het dromen dat het nooit gedaan was geweest tussen ons...
en de laatste week zijn het dromen dat het wel gedaan is maar dat het terug goedkomt...

Zo droomde ik vorige week dat we tv zaten te kijken en hij ineens tegen me aan kroop, zijn hoofd op mijn schouder, zoals we zo vaak tv gekeken hebben en dat hij me miste ...
En deze nacht miste hij me ook...

Mijn onderbewustzijn hoopt gewoon nog steeds dat het terug goed komt, dat hij ervoor wilt vechten, het een kans geven...
Maar mijn verstand begint te zeggen dat ik hem moet vergeten, dat hij al een maand geen contact opneemt, dat hij het niet waard is, maarja waarom neemt hij geen contact, omdat hij me niet wil kwetsen? omdat hij een klootzak is? of omdat hij er zelf nog steeds niet uit is?

Heb het allemaal ergens van me af geschreven, 20 blz... bezorg ik samen emt zijn verjaardagskado overmorgen aan zijn ouders, zien dat ik daar niet instort... en dan , dan ligt het in zijn handen, als hij na het lezen geen slapeloze nachten heeft, of geen contact zoekt, dan heeft hij me gewoon maanden gebruikt en heb ik me serieus vergist...

En ik herken mezelf in Optima, ik huil ook om het minste, om de herinneringen, om alles ...

Ik ben zo op, en elke keer ik in slaap val hoop ik niet meer wakker te moeten worden... Om een ongeval te krijgen, om op de verkeerde tijd en de verkeerde plaats te zijn dat ik me niet meer zo moet voelen als nu...
Elke keer als ik wakker word haat ik mijn leven, elke dag opnieuw ...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 22-03-2010, 17:52
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik herken dat ook heel erg van die dromen. Soms droom je dat het nog goed is, soms droom je dat het stuk gaat of dat het al stuk is en je een kans krijgt of iets anders van die geest. Ik had laatst nog een droom dat ik graag wilde dat het weer goed zou komen en dat dat dus van hem afhankelijk was (de ex). Ik werd heel naar wakker naast mijn huidige vriend. Dàt is ook heel raar. En het is ook heel vervelend dat je over die dromen juist geen controle hebt. De rest wordt beter, echt waar. Ik wilde het zelf ook niet geloven en me ook gewoon het liefst van een brug afwerpen, maar het komt echt weer goed. Je moet gewoon even inzien dat je ook zonder hem kan. Je kan doorleven. Dat duurt ook zeker een paar maanden (bij mij heeft het minstens een half jaar geduurd voordat ik niet meer heel erg het gevoel had dat ik mezelf kwijt was). Maar hou vol. En dat hij geen contact meer opneemt is voor jou misschien alleen maar beter. Geen contact is beter dan elkaar af en toe nog zien en daar een naar gevoel aan overhouden omdat het niet meer is zoals vroeger.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-03-2010, 17:59
sneeuwmutsje
Avatar van sneeuwmutsje
sneeuwmutsje is offline
Ik wil geloven dat het allemaal goed komt tussen mij en mn vriend. Dat het gewoon een lastige periode is waar we even doorheen moeten. Maar hoe lang moet ik er nog in blijven geloven? Twijfels...
Oud 22-03-2010, 18:14
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Optima: knuf!
@Kali: wat naar dat je je zo voelt . Is dat pas zo sinds het uit is? En hoe lang is het eigenlijk uit? (Sorry als ik dat gemist heb...) Sterkte iig . De zon gaat ook voor jou weer schijnen hoor!

OT: pffffffffff. Dit weekend was ik even boos op hem geworden en dat doe ik echt zelden, maar blijkbaar had ik hem toch geraakt (dat was wel mijn bedoeling natuurlijk, want ik vond dat hij iets stom deed, maargoed) - dus kwam hij midden in de nacht nog naar me toe. Het voelde heel gek want eigenlijk was ik nog boos maar ik sliep toen hij bij me kwam en de volgende ochtend was ik stiekem wel weer blij hem te zien. Nouja, het voelt nog steeds een beetje gek. Vanavond zie ik hem gelukkig weer dus dan kunnen we even kletsen. En verdomme, ik droomde vannacht alweer dat ik met T. ging zoenen en dat het zo goed voelde. Dan word ik met zoveel schuldgevoel wakker dat het net lijkt alsof ik het echt heb gedaan... . Nouja, alles komt wel weer goed.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 22-03-2010, 18:41
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
@Kali: wat naar dat je je zo voelt . Is dat pas zo sinds het uit is? En hoe lang is het eigenlijk uit? (Sorry als ik dat gemist heb...) Sterkte iig . De zon gaat ook voor jou weer schijnen hoor!
Ik was gelukkig, en ja voel me pas zo sinds het uit is, het is sinds 27 februari uit, dus 3 weken ...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 22-03-2010, 18:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik was gelukkig, en ja voel me pas zo sinds het uit is, het is sinds 27 februari uit, dus 3 weken ...
Het is pas drie weken uit, maar hij neemt al een maand geen contact op? Hoe dan ook erg naar voor je dat je er zo kapot van bent. Probeer wel te geloven dat het echt slijt. Je gaat je echt weer beter voelen en uiteindelijk zelfs ook wel weer gelukkig worden.

Wij hebben het een en ander uitgepraat en ik heb besloten het nog even aan te kijken. Hij zegt dat hij wel denkt deze zomer te willen samenwonen. Ook zegt hij dat hij misschien uiteindelijk wel zou willen trouwen, maar dat hij het dan wel echt voor mij doet. Daar kan ik dan wel weer mee leven. Emigreren... tsjah dat blijft lastig. Hij zegt ooit wel te willen emigreren naar Engeland, maar pas als zijn zoon ouder is en eerlijk gezegd geloof ik niet zo dat dat echt gaat gebeuren. Maar dat zien we dan wel. Misschien kan ik ook wel leven met een tweede huisje daar oid Hoe dan ook ben ik wel ont-zet-tend blij dat ik hem nog mijn vriendje mag noemen. Oh en hij zegt dat hij zijn haar er af wil laten knippen en ik ben bang dat we dan de slaapkamer niet meer uitkomen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 22-03-2010, 19:47
WAT
WAT is offline
@ Mahonie, Kali en anderen met hartzeer. Ik heb de eerste paar maanden juist slaappillen genomen (melatonine pillen van de kruidvat) om in slaap te komen en dit heeft mij echt door de eerste tijd heengeholpen omdat ik vrijwel droomloos sliep. Niet dat ik jullie het aan wil dringen, maar ik heb er toen zoveel moeite mee gehad en ik moest binnen een paar weken ineens weer aan een nieuwe opleiding beginnen dat dit voor mij de enige uitweg was. Ik heb toen de eerste 1,5 maand nog echt gehoopt en gedroomt dat alles weer goed zou komen (ookal had hij mij bedrogen en was hij gewoon op me uitgekeken). Ik heb ook echt gehad dat andere jongens echt niet bij me in de buurt moesten komen omdat ik jongens helemaal zat was. Ik had totaal geen behoefte meer aan aandacht van jongens en was tegen de meesten echt een bitch. Ik heb toen op school een jongen leren kennen die wel gewoon lekker bij me in de buurt kon zijn en die ik ook echt weer durfde te vertrouwen, we hebben toen eerst een maand gedate (wat ik eigenlijk nog nooit echt gedaan had XP ) voordat we iets kregen. Het ging met mijn ex na ruim 1,5 jaar (waarvan we een jaar samengewoont hebben) plots uit, dit was eind juli, en ik ben ik oktober gaan daten met mijn vriend. Ik dacht dat ik voor lang niet meer zou daten, maar ineens was hij daar.... En sindsdien droom ik zelden van mijn ex, en als ik over hem droom hebben we altijd ruzie en loopt het uit op dat ik em een klap voor zijn muil geef en boos weg loop. Het geeft echt een 'over' gevoel, ook het weten dat ik echt helemaal niks meer voor hem voel tegenwoordig.

Maarja, bijna een halfjaar nu ^^ ben alleen in engeland als we een halfjaar samen zijn, maar dat komt wel goed ^^
Hij is zo lief en zo schattig en ik ben zo graag bij hem in de buurt
Oud 22-03-2010, 21:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb het beste vriendinnetje ter wereld
Ahww.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-03-2010, 21:48
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind het echt tof dat ik zo goed met mijn moeder kan opschieten sinds ik niet meer thuis woon. Ze is nu gewoon een soort vriendin geworden en niet meer dat irritante vrouwmens dat mijn leven overdreven beheerste. Ik heb net lekker met haar op de bank gezeten en over jongens en het leven en alles gepraat. Dat kon vroeger gewoon niet. En nu wel. Ik heb eigenlijk best een lieve mama
Oud 22-03-2010, 22:03
Verwijderd
ik zit supergoed in mijn vel! finally
Oud 22-03-2010, 22:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ik zit supergoed in mijn vel! finally
Wat fijn
Oud 22-03-2010, 22:24
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik kan me echt niet voorstellen nog verliefd te worden in mijn leven. Er zijn genoeg mooie mensen op deze wereld, maar ik lijk er gewoon te nuchter voor ofzo? Laatst bedacht ik me: de jongen die mogelijk kans bij me maakt, moet zo goed zijn als de opening van het requiem van Mozart.

Ja heel arrogant. maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een jongen zó'n snaar bij me weet te raken. Niet dat ik er last van heb, ik heb geweldige vrienden en ik vermaak me prima. Maar toch een wazige gewaarwording als ik niet verliefd ga worden in dat lange mensenleventje van me.

Daarbij heb ik het idee dat de mate waarin je liefde nodig hebt, ook bepaald hoe snel je verliefd op iemand kan worden. Blijkbaar heb ik dus 0% liefde nodig, althans, van een jongen dan. Sneu idee dat ik pas weer verliefd zou kunnen worden op het moment dat ik liefdeloos ben.
Oud 23-03-2010, 08:35
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ha we hebben bijna een jaar serieuze verkering. voelt nog steeds supergoed. heb zin om m volgende week weer te zien bij zn ouders thuis en met zn vrienden daar.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 23-03-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik herken dat ook heel erg van die dromen. Soms droom je dat het nog goed is, soms droom je dat het stuk gaat of dat het al stuk is en je een kans krijgt of iets anders van die geest. Ik had laatst nog een droom dat ik graag wilde dat het weer goed zou komen en dat dat dus van hem afhankelijk was (de ex). Ik werd heel naar wakker naast mijn huidige vriend. Dàt is ook heel raar. En het is ook heel vervelend dat je over die dromen juist geen controle hebt. De rest wordt beter, echt waar. Ik wilde het zelf ook niet geloven en me ook gewoon het liefst van een brug afwerpen, maar het komt echt weer goed. Je moet gewoon even inzien dat je ook zonder hem kan. Je kan doorleven. Dat duurt ook zeker een paar maanden (bij mij heeft het minstens een half jaar geduurd voordat ik niet meer heel erg het gevoel had dat ik mezelf kwijt was). Maar hou vol. En dat hij geen contact meer opneemt is voor jou misschien alleen maar beter. Geen contact is beter dan elkaar af en toe nog zien en daar een naar gevoel aan overhouden omdat het niet meer is zoals vroeger.
Toen ik wat met het huidige vriendje kreeg, droomde ik ook een tijdje weer regelmatig over de ex (en dat was nota bene 2 jaar uit tegen die tijd). Het waren vaak dromen waarin ik tussen hen moest kiezen. Maar eigenlijk was dat ook niet zo gek - doordat ik nu voor m'n nieuwe vriend koos, koos ik ook heel bewust niet voor de ex. En blijkbaar deed me dat toch wel wat. Maar dat duurde niet zo lang. Uiteindelijk droomde ik dat ik wat met de ex had maar dat ik me heel kut voelde omdat ik m'n huidige vriendje niet had

OT: Mijn oudtante is dood (de enige die ik enigszins regelmatig zag omdat ze veel bij mijn opa en oma kwam). Voelt toch gek, ze had echt wel een speciale rol in de familie. Nu weet ik alleen niet of het zin heeft om naar de begrafenis te gaan... (heb doktersafspraak en gewoon les, 's middags. Zou ik natuurlijk wel kunnen verzetten/afzeggen, maar het zijn bespreeklessen dus dan mis ik wel echt wat). Familie zou het niet gek vinden als ik niet zou komen, want de kleinkinderen gaan nooit naar begrafenissen van oudooms en -tantes, maar ik zit me af te vragen voor mezelf of ik het de moeite waard vind om op die manier afscheid te nemen... ben er nog niet uit, vanavond maar es met m'n moeder bellen.
Oud 23-03-2010, 11:52
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ahww.
uhuh, echt waar

ot: ik moest lachen om hem.
Toen ik vertelde dat ik naar Lowlands ging was ie wel enthousiast voor me, maar zijn houding verraadde (??) wel dat ie het niet zo tof vind dat ik alleen (nou ja, niet helemaal alleen natuurlijk, ga met vrienden) naar een festival ga.
En dat voelt eigenlijk toch ook wel fijn, om te weten dat ie niet zoiets heeft van: dat is pas in augustus, misschien zijn we dan helemaal niet meer samen.
En dat ie zich dan toch ook een beetje zorgen maakt

Ex vroeg of ik met hem mee wilde naar Wacken, lijkt me toch niet zo'n goed idee
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-03-2010, 12:14
wup
wup is offline
Citaat:
OT: Mijn oudtante is dood (de enige die ik enigszins regelmatig zag omdat ze veel bij mijn opa en oma kwam). Voelt toch gek, ze had echt wel een speciale rol in de familie. Nu weet ik alleen niet of het zin heeft om naar de begrafenis te gaan... (heb doktersafspraak en gewoon les, 's middags. Zou ik natuurlijk wel kunnen verzetten/afzeggen, maar het zijn bespreeklessen dus dan mis ik wel echt wat). Familie zou het niet gek vinden als ik niet zou komen, want de kleinkinderen gaan nooit naar begrafenissen van oudooms en -tantes, maar ik zit me af te vragen voor mezelf of ik het de moeite waard vind om op die manier afscheid te nemen... ben er nog niet uit, vanavond maar es met m'n moeder bellen.
Ow naar. Moet je maar rustig over nadenken en of het voor jouw iets extra´s geeft. Ik had ook ooit een oudtante die een soort oma was, maar toen zij overleed ben ik ook niet heengegaan. Niet echt spijt van gehad, maar ik was ook 12 ofzo, dus dat is wat anders misschien.

Pff, over begrafenissen gesproken. gister beste vriend hier gehad, die was naar vriendin geweest met zieke moeder. Jemig.. wat een heftige verhalen. Ze weet al precies hoe ze de begrafenis wil hebben etc. Vanavond ga ik naar die vriendin toe, maar eigenlijk baal ik dat ze niet hier komt, want nu is haar vriend erbij en daar heb ik dus echt niets mee en ik wil met haar kunnen praten.

Verder de ouwe verteld dat ik er klaar mee ben. Elke keer als we elkaar zien gaat het mis en ik wil het niet meer. Nu even volhouden.
Ow en ik heb de leuke bezette toch maar op facebook toegevoegd. Allemaal foto´s van hem en vriendin haha. Nou ja, toch gezellig.
Oud 23-03-2010, 14:24
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Ex vroeg of ik met hem mee wilde naar Wacken, lijkt me toch niet zo'n goed idee
Hmm, doet me denken aan die keer dat we pas samen waren en we met een groep naar Werchter gingen, waaronder zijn ex met haar nieuwe vriend. Ook geen goed plan Kwam er ook pas een paar dagen eerder achter dat ze uberhaupt zijn ex was, want dat was ie me 'vergeten' te zeggen...

Maargoed, dit jaar geen Werchter, want dan heb ik tentamen. Gelukkig nog geen kaartjes gekocht, maar ik heb bedacht dat we dan maar naar Schotland gaan (wat ik zelf een veel beter idee vind)
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-03-2010, 15:11
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Het voelt allemaal al een stuk beter! Het leven is echt onvoorspelbaar!
Oud 23-03-2010, 15:19
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Het voelt allemaal al een stuk beter! Het leven is echt onvoorspelbaar!
Mooi, het gaat de goede kant op?

Ha, nog even spammen (want studieontwijkendgedrag), maar komend weekend het hele weekend paardrijden met een vriendin (eh, nouja, zo zal ik het maar omschrijven, want vreemd). Maar jeej, wat is dat duur in Utrecht (Spekkie, ik ga jou ook nog even pm'en daarover). We zouden eerst naar buiten gaan, maar de paarden zijn wild, want lentekriebels, en daar rij ik nog niet goed genoeg voor. Maar drie uur buiten rijden is dus zo ongeveer even duur als een uur binnen zonder begeleiding, maargoed dan weet ik waar m'n studieschuld vandaan komt En ik ben een beetje chaotisch, waardoor vriendje een beetje gek van me wordt. En daardoor doen we soms niet zo lief tegen elkaar op het moment, maar dat gaat wel weer over, want hij wil niet dat ik wegga naar mijn eigen kamer, dus dan is het zo erg nog niet
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-03-2010, 15:38
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Gelukkig nog geen kaartjes gekocht, maar ik heb bedacht dat we dan maar naar Schotland gaan (wat ik zelf een veel beter idee vind)
Ik woon alweer bijna 2 jaar in Schotland, stuur maar een berichtje als je tips ofzo wilt

Verder: hij is aan de beterende hand, maar nog steeds ziek. Vind het natuurlijk vervelend voor hem, maar ben het zelf ook wel weer zat dat we helemaal niks leuks kunnen doen. En zoals een gezamelijke vriend gisteren aan mij vroeg "en ben je er al achter wat voor een miserable bastard je vriend is als hij ziek is?", want hij wordt inderdaad nogal depressief/'niks gaat zoals ik wil'/'de hele wereld is tegen me' als hij ziek is....

Maarja, aan de andere kant, langzaam maar zeker wordt hij beter, en gisteren keek hij me zo ontzettend lief/blij aan, dat ik er ook helemaal blij van werd.

Wat dan weer minder is is dat vandaag z'n ex arriveert, maarja, het is maar voor een paar dagen en ze komt met vriendinnen, dus dat overleef ik ook wel weer (denk ik)...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 23-03-2010, 15:44
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Gewoon blijven ademen, dan moet het goedkomen Sterkte!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-03-2010, 17:58
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Mijn onderbewustzijn hoopt gewoon nog steeds dat het terug goed komt, dat hij ervoor wilt vechten, het een kans geven...

Ik ben zo op, en elke keer ik in slaap val hoop ik niet meer wakker te moeten worden... Om een ongeval te krijgen, om op de verkeerde tijd en de verkeerde plaats te zijn dat ik me niet meer zo moet voelen als nu...
Elke keer als ik wakker word haat ik mijn leven, elke dag opnieuw ...
Beste Kali,

Ik kan je alleen maar troosten met woorden die misschien clichematig overkomen, maar omdat ik me heel erg goed kan inleven in jouw situatie, kun je er misschien toch wat mee.
Wat jij hier beschrijft heb ik ook heel hevig gevoeld, net nadat ik het uitgemaakt had en nadat ik erachter kwam dat hij me bedroog, maar nu, 3 maanden later nog steeds af en toe. Het neemt alleen wel af. Soms als ik in de auto zit, en een dikke boom naast de kant van de weg zie staat denk ik nog wel eens " wat als ik nu het stuur naar rechts trek, is alles dan over?"....Ja dan is alles over. Het verdriet en de pijn, maar ook de toekomstige vreugde en liefde.

Je kunt je onderbewuste helaas niet sturen, maar wat je wel kunt doen is je bewustzijn zo focussen op positieve dingen, dat je onderbewustzijn langzaam rust krijg. Neem je leven weer in je handen, besef je dat je met 25 jaar nog hartstikke jong bent, en de piek van je vrouwelijkheid nog moet komen. Je zult alleen maar meer groeien en daarmee ook goede mannen aantrekken. Je weet nu in ieder geval hoe je het niet wil ( een vent die geen contact opneemt en je kwetst) en daar kun je alleen maar van leren.

Alle verdriet, alle afwijzing, is misschien wel het beste wat je is overkomen. Je "mislukte relatie" is niet voor niets geweest! Besef je dat je een veel leuker liefdesleven kan hebben.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 23-03-2010, 18:05
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
WAT;30316687Ik heb toen de eerste 1,5 maand nog echt gehoopt [U schreef:
en gedroomt dat alles weer goed zou komen[/U] (ookal had hij mij bedrogen en was hij gewoon op me uitgekeken). Ik heb ook echt gehad dat andere jongens echt niet bij me in de buurt moesten komen omdat ik jongens helemaal zat was. Ik had totaal geen behoefte meer aan aandacht van jongens en was tegen de meesten echt een bitch. Ik heb toen op school een jongen leren kennen die wel gewoon lekker bij me in de buurt kon zijn en die ik ook echt weer durfde te vertrouwen, we hebben toen eerst een maand gedate (wat ik eigenlijk nog nooit echt gedaan had XP ) voordat we iets kregen.

Het ging met mijn ex na ruim 1,5 jaar (waarvan we een jaar samengewoond hebben) plots uit, dit was eind juli, en ik ben ik oktober gaan daten met mijn vriend. Ik dacht dat ik voor lang niet meer zou daten, maar ineens was hij daar.... En sindsdien droom ik zelden van mijn ex, en als ik over hem droom hebben we altijd ruzie en loopt het uit op dat ik em een klap voor zijn muil geef en boos weg loop. Het geeft echt een 'over' gevoel, ook het weten dat ik echt helemaal niks meer voor hem voel tegenwoordig.
Heel herkenbaar. De eerste 2 maanden (toen ik nog de illusie had dat ik de schuldige was van het stuklopen van onze relatie en nog niet wist dat hij me besodemieterde) had ik ook nog de gedachte dat we misschien over een tijdje weer bij elkaar zouden komen, sterker, beter, dat we elkaar zouden herontdekken.Dat hij al andere vrouwen aan het opwarmen was tijdens onze relatie heeft die gedachte rigoreus doen verdwijnen., maarja, wat moet je dan? Een zwart gat zonder hoop is ook niet echt lekker.

Andere mannen Juist omdat ik bang was dat mijn ex iets in me kapot had gemaakt, waardoor ik mannen niet meer zou kunnen vertrouwen, ben ik juist contact met mannen op gaan zoeken. Met resultaat. Ik date nu met een erg lieve, betrouwbare, intelligente jongen waar ik me echt goed bij voel. Ik ben helaas niet verliefd, hoewel ik echt wel graag verliefd op hem wil worden. Misschien is het daar te snel voor en is er toch iets door mijn ex in mij kapot gemaakt. Maar het helpt wel om mijn ex te vergeten. Ik slaap beter, ik huil veel minder, en als ik huil doe ik dat voor mezelf. Ik laat geen traan om mijn ex, maar om mezelf, dat ik me zo heb laten behandelen, en dat ik dat nooit meer wil.

Ik hoop dat ik net als jij een jongen tref waar ik helemaal gek op wordt en hij op mij.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 23-03-2010, 20:35
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Beste Kali,

Ik kan je alleen maar troosten met woorden die misschien clichematig overkomen, maar omdat ik me heel erg goed kan inleven in jouw situatie, kun je er misschien toch wat mee.
Wat jij hier beschrijft heb ik ook heel hevig gevoeld, net nadat ik het uitgemaakt had en nadat ik erachter kwam dat hij me bedroog, maar nu, 3 maanden later nog steeds af en toe. Het neemt alleen wel af. Soms als ik in de auto zit, en een dikke boom naast de kant van de weg zie staat denk ik nog wel eens " wat als ik nu het stuur naar rechts trek, is alles dan over?"....Ja dan is alles over. Het verdriet en de pijn, maar ook de toekomstige vreugde en liefde.

Je kunt je onderbewuste helaas niet sturen, maar wat je wel kunt doen is je bewustzijn zo focussen op positieve dingen, dat je onderbewustzijn langzaam rust krijg. Neem je leven weer in je handen, besef je dat je met 25 jaar nog hartstikke jong bent, en de piek van je vrouwelijkheid nog moet komen. Je zult alleen maar meer groeien en daarmee ook goede mannen aantrekken. Je weet nu in ieder geval hoe je het niet wil ( een vent die geen contact opneemt en je kwetst) en daar kun je alleen maar van leren.

Alle verdriet, alle afwijzing, is misschien wel het beste wat je is overkomen. Je "mislukte relatie" is niet voor niets geweest! Besef je dat je een veel leuker liefdesleven kan hebben.
Bedankt, maar hij spreekt me niet aan omdat hij het mij niet moeilijker wilt maken, en misschien voor zichzelf ook, geen idee ... Ik spreek hem niet aan om hem de kans te geven me te missen.

Nu ja, vrijdag is hij jarig, morgen zijn kado en mijn nachtboek naar zijn ouders brengen, ik heb alles tijdens de slapeloze nachten neergeschreven, tot ik 25 blz volgeschreven heb, met wat ik denk voel, de zinloosheid en duisternis van het bestaan momenteel. Hij kiest of hij reageert, reageert hij niet dan heb ik me serieus in hem vergist als persoon, misschien is mijn opzet inderdaad om hem slapeloze nachten te bezorgen, hem een slecht gevoel te geven, want daar is hij zeer kwetsbaar voor (tenzij ik me natuurlijk zo vergist heb )

We zullen zien, ik probeer verder te gaan, ik plan een reis, die hopelijk gaat doorgaan, om eens uit te waaien, weg te zijn..

Maar ik ben iemand die liefde nodig heeft, enorm veel liefde nodig, dus ik voel me slecht door dat gebrek, ik ken geen mannen, en als ik weg ga, dan zijn het enkel van die hopeloze mannen, mannen die ik niet kan uitstaan, en ja ik ben 25, de fleur van mijn leven, misschien, maar momenteel zie ik het toch niet zitten...

Het is moeilijk, maar ik tracht door te gaan, het van me af te proberen schrijven met momenten...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 23-03-2010, 20:49
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Kut. Het is uit en godverdomme dat wil ik helemaal niet.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 23-03-2010, 20:52
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Kut. Het is uit en godverdomme dat wil ik helemaal niet.
Sterkte!
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 23-03-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Kut. Het is uit en godverdomme dat wil ik helemaal niet.
Oezempje hoe kan dat nou zo snel?
Oud 23-03-2010, 21:30
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Aw, knuf voor Oezem.

En verder wil ik hem gewoon NU onmiddellijk hier, ik mis hem veel te veel. En ik wil overal hartjes tekenen en zeggen dat het allemaal goedkomt. Want dat komt het echt wel.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 23-03-2010, 21:32
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
In het kader van de dromen: heb vannacht gedroomd dat hij smste dat hij me heel erg miste en zn gevoelens voor mij zo sterk zijn. was opzich wel blij in mn droom, maar dacht tegelijkertijd ook: ja pff ben je beetje te laat mee.
verder verbaas ik me erover dat ik me best goed voel, het is pas 2 weken uit we hebben ook nauwelijks contact, en dat helpt voor mij echt heel erg. dit weekend zie ik hem ws, wow dat gaat echt raar worden denk ik. miss ga ik hem wel weer erg missen nadat ik hem gezien heb.. hm.
en morgen de date, spannend!! en weet nog steeds niet echt wat ik aan moet, helpp
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 23-03-2010, 21:57
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Oezempje hoe kan dat nou zo snel?
Twijfels en drukte en teveel aan z'n hoofd en bah.
Maar het is nog niet helemaal hopeloos want over een maand (ik zie hem sowieso een maand niet omdat hij 3 weken op Texel zit en ik direct daarna 9 dagen naar Estland ga) gaan we het er nog eens over hebben nadat we er nog even goed over nagedacht hebben.

Maar voor nu voel ik me gewoon kut en huilerig.

@ de rest: dank je!
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 23-03-2010, 22:09
Verwijderd
Awwwww. Knuffel voor jou!
Oud 24-03-2010, 00:04
wup
wup is offline
Naar ozem! Lijkt me nogal kut dat je elkaar pas over een maand echt kan spreken.

ot: haha, in de bus met de jongen geklets waar ik 10 jaar geleden voor het eerst mee zoende. Beetje gek, want wat een rare jongen.


En nu ik over nadenk... volgens mij is het precies 10 jaar geleden, want mijn vader was jarig haha!
Oud 24-03-2010, 01:15
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Naar ozem! Lijkt me nogal kut dat je elkaar pas over een maand echt kan spreken.

ot: haha, in de bus met de jongen geklets waar ik 10 jaar geleden voor het eerst mee zoende. Beetje gek, want wat een rare jongen.


En nu ik over nadenk... volgens mij is het precies 10 jaar geleden, want mijn vader was jarig haha!
Ja nou ja, op zich is het ook wel prettig dat we nu rustig kunnen bedenken wat we willen enzo. En echt gewoon even rust hebben en dus niet elkaar alsnog iedere dag zien ofzo.
Maar ja, morgen zie ik hem sowieso nog even want ik heb zijn broodtrommel nog... Ik hoop dat ik niet finaal instort midden in de klas ofzo. ;x Nou ja, we zien wel.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 24-03-2010, 07:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
En nu ik over nadenk... volgens mij is het precies 10 jaar geleden,
Gefeliciteerd

OT: Goed, een beetje de lentekriebels maar nog steeds erg blij met hem. We hebben het allebei heel druk maar zijn lief voor elkaar.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 24-03-2010, 07:11
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Superkut geslapen, maar ik ga zo naar huis en gewoon even uithuilen bij mijn moeder.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 24-03-2010, 08:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Sterkte joh!

OT: Het was gisteren wel gezellig, maar ik ben er niet wild enthousiast over... Een op een kan ik toch beter met ieder van hen opschieten dan in zo'n groep. Maar ach! Ik zit alleen nog steeds vol, jemig!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-03-2010, 09:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het echt zo kut dat ik mijn vriendje niet mag bellen! Zelfs als het uit is dan kan ik hem nog gewoon als vrienden bellen en nu kan ik hem helemaal niet bellen en ik mis dat vet!
Oud 24-03-2010, 09:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gisteren heerlijk 's avonds in het donker gewandeld en goed en fijn gepraat over vanalles en nogwat. Zo heerlijk dat dat kan én de lente komt eraan en daar kijk ik echt naar uit.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-03-2010, 11:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Twijfels en drukte en teveel aan z'n hoofd en bah.
Maar het is nog niet helemaal hopeloos want over een maand (ik zie hem sowieso een maand niet omdat hij 3 weken op Texel zit en ik direct daarna 9 dagen naar Estland ga) gaan we het er nog eens over hebben nadat we er nog even goed over nagedacht hebben.

Maar voor nu voel ik me gewoon kut en huilerig.

@ de rest: dank je!
*knuf*

als het alleen dat is komt het misschien nog wle goed.
Heb ik met mijn vriend ook gehad, en die had er al heel erg snel spijt van
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-03-2010, 13:19
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
*knuf*

als het alleen dat is komt het misschien nog wle goed.
Heb ik met mijn vriend ook gehad, en die had er al heel erg snel spijt van
Ja, het kutte is eigenlijk ook dat ik weet wat er van mij uit fout ging/gaat en dat is toch best wel heftig, omdat ik me nu dus ook besef dat ik daar aan moet werken.

Dus ik ga een brief schrijven waarin ik dat allemaal uitleg en dan hoop ik dat hij beter begrijpt waarom ik doe zoals ik doe en me helpt om het beter te laten gaan. Gewoon omdat ik vind dat hij dat moet weten, niet omdat ik nu vind dat hij dat maar moet accepteren en nu weer goed moet komen oid. Ik wil namelijk niet dat hij zich verwijten gaat maken oid, die nergens op slaan.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 24-03-2010, 13:52
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
<3
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 24-03-2010, 15:44
Verwijderd
Er komt vanavond een jongen eten en ik ben zenuwachtig pff ik hou niet van 'daten'
Oud 24-03-2010, 15:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Succes
Ben je al 3 dagen bezig met wat je aan doet enzo?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #108
Qimm
4 16-03-2010 06:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.