Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2010, 00:20
Verwijderd
zonde, breg

hmm mijn ex heeft een nieuwe vriendin en het doet me niet zo heeeel veel maar vooral omdat ze lelijk is en niet een beetje leljik, nee, afzichtelijk lelijk vind ik dan, dom wijf, en lelijk.

haha

verder gaat mijn thailand trip dus niet door maar wek een last minute boeken naar de zon dus het komt goed, heb er zin in!!!
Advertentie
Oud 17-04-2010, 08:57
wup
wup is offline
Ik zit vast in hong kong, leuk zo'n vulkaan...
Aziaten zijn niet mijn ding,maar zit wel hier met wat leuke pilootjes haha.
Oud 17-04-2010, 09:03
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik zit vast in hong kong, leuk zo'n vulkaan...
Aziaten zijn niet mijn ding,maar zit wel hier met wat leuke pilootjes haha.
Nee dat meen je niet Wat deed je daar dan? Ben je er wel met een beetje leuk gezelschap? Nouja onder dwang langer op vakantie lijkt me niet zo erg als je je er een beetje op in kunt stellen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 17-04-2010, 11:01
Verwijderd
*knuffel* @ Breg. Jammer!

Ik voel me weer eens alleen. Een vriendin kan niet komen omdat ze nog werk heeft voor school . En die ene vriendin probeerde gisteren alweer te bellen terwijl ik druk bezig was, wat snapt ze niet aan je hoort van me en de afspraak die we hebben gemaakt? Ik zit er alweer aan te denken om naar mijn ouders te gaan, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling, dat ik telkens naar mijn ouders vlucht als het niet gaat.
Oud 17-04-2010, 14:58
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Nog beetje kut wegens afwijzing, maar is eigen schuld dat ik me zo heb gehecht.

Wel lekker vol zelfvertrouwen, is echt druk van me afgevallen voor mijn gevoel. toppie
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 18-04-2010, 09:37
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
zonde, breg

hmm mijn ex heeft een nieuwe vriendin en het doet me niet zo heeeel veel maar vooral omdat ze lelijk is en niet een beetje leljik, nee, afzichtelijk lelijk vind ik dan, dom wijf, en lelijk.

haha
haha

Ik heb paar dagen geleden bij de seks jongen geslapen en dat is natuurlijk heel dom en onverstandig en blabla, maar érg leuk. We hadden ook nog een serieus gesprek (voor zover dat kan want we waren allebei nogal lam), en hij vertelde dat hij het een tijdje geleden echt met mij wilde proberen. Hij was er serieuzer over gaan nadenken en er klaar voor, ookal vond hij het eng. Ik merkte ook wel dat hij in die periode meer en liever smste, maarja ik had toen een vriend. En sindsdien is hij klaar met mij ofzo. Ik heb echt geeen idee of ik hem moet geloven of niet. Nouja het was iig weer erg gezellig en sexy hij is echt de knapste jongen waar ik ooit iets mee gedaan heb.
en van te voren dacht ik: ik kan echt wel bij hem slapen zonder gevoelens te krijgen, maarja dat gaat natuurlijk niet maar gelukkig ben ik niet weer helemaal verliefd ofzo
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 18-04-2010, 09:43
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik ben ziek en hij is echt zo ontzettend lief voor me. ik denk dat ik gewoon moet stoppen met zeuren.
Oud 18-04-2010, 10:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
wat is het toch met mannen? heb ik besloten het even lekker rustig aan te doen, staat er al weer een nieuwe op de stoep. Moet ik stront op mijn gezicht gaan smeren ofzo?
oke, toegegeven de aandacht is leuk en I've still got it, of eh I've got it again.

Hoe dan ook, op de lange termijn planning staat een date met een man met wie ik nu een tijdje heen en weer mail. We gaan samen een fetivalletje pakken in mei.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 18-04-2010, 10:19
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
en van te voren dacht ik: ik kan echt wel bij hem slapen zonder gevoelens te krijgen, maarja dat gaat natuurlijk niet maar gelukkig ben ik niet weer helemaal verliefd ofzo
hmm bij iemand slapen staat gelijk aan gevoelens voor iemand krijgen? Vandaar dat ik altijd voor zonsopkomst weer in mijn eigen bed lig
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 18-04-2010, 10:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
zonde, breg

hmm mijn ex heeft een nieuwe vriendin en het doet me niet zo heeeel veel maar vooral omdat ze lelijk is en niet een beetje leljik, nee, afzichtelijk lelijk vind ik dan, dom wijf, en lelijk.
wahahah LOL. Dat had ik ook toen ik erachter kwam met wie mijn ex was vreemdgegaan.
Toen ik zag wat voor heks hij had lopen versieren was dat alleen maar meer bevestiging dat hij geen smaak heeft
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 18-04-2010, 11:34
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
hmm bij iemand slapen staat gelijk aan gevoelens voor iemand krijgen? Vandaar dat ik altijd voor zonsopkomst weer in mijn eigen bed lig
haha nou niet bij iedereen maar bij hem wel
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 18-04-2010, 11:54
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Beter vliegen er woensdag avond gewoon weer vliegtuigen, ik mis m alweer bergen en bergen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-04-2010, 13:43
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik loop achter iemand aan, al heel lang, zonder dat ik ook maar iets durf of zeg. Ik hoop alleen dat 'meisjes plagen zoentjes vragen' heel erg waar is.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 18-04-2010, 14:48
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Wauw, hij stelde gisteren voor om naar een toneelstuk te gaan Hij is niet zo cultureel onderlegd, dus het was heel wat dat hij het voorstelde. Het stuk was echt heel erg slecht, maar goed we hebben echt een leuke avond gehad. Van te voren nog met een huisgenootje biertjes gedronken in het park en chipies aan de eendjes gevoerd. Ze waren er niet echt enthousiast over Ik vind het leuk om zulke dingen met hem te gaan doen, alleen jammer dat hij daar meestal geen zin in heeft. Heel soms maakt me dat wel aan het twijfelen, maar hij doet z'n best, dus ik geniet er maar gewoon van
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-04-2010, 16:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Waarom heb ik het gevoel dat ik hem kwijtraak?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-04-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb ik het gevoel dat ik hem kwijtraak?
Volgens mij heb jij dat gevoel heel snel en heel vaak. Ik denk dat je je moet afvragen of dit gevoel gebaseerd is op iets anders dan alleen onzekerheid en zo ja, dan even met hem praten?
Oud 18-04-2010, 18:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hmm ik vind mijn vriendje een beetje stom. Ik loop al weken aan te kondigen dat ik komende zaterdag uitvoering heb van de cursuspresentatie van de musicalzangcursus waar ik aan meedoe, kan die n00b niet omdat ie heeft aangeboden de ochtendploeg voor de batavierenrace weg te brengen. Echt, wie is er nou belangrijker, de vereniging of ik. Ik vind het gewoon dom en je kan mij niet vertellen dat je niet wist wanneer het was, want ik heb het wel vaker gezegd. Ik vind het naar, want mijn moeder kan ook al niet omdat mijn oma dan haar verjaardag geeft. En een paar andere vrienden konden ook al niet. Maar ik vind hem ook stom omdat ie mij mee wil naar Sgizet want anders zit ie daar alleen met z'n ex. Ik vind dat niet erg, hij vond dat raar, ja ik vertrouw hem gewoon. En toen begonnen we over vreemdgaan en toen had ie iets vaags met dat hij zich kon voorstellen dat sommige mensen daar een beetje hun zwakheden hebben (ofzo, ik weet het nu al niet meer) en toen vroeg ik aan hem of hij dat dan had en toen wist ie het niet. Ik snap dat niet hoor, als je met iemand hebt dan zou je dat toch nooit doen, dan zou je toch ook niet zeggen dat je het niet weet. Ik snap even niks van hem en ik vind hem stom en ik vind dat dat wel even mag. Ik ben sowieso niet zo stabiel, want ik ben en ongesteld en ik heb nog blaasontsteking ook, lekkere timing allemaal.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-04-2010, 18:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb net drie kwartier gebeld met exlief, ik wil hem eigenlijk heel graag terug maar hij is heel blij dat het uit is en hij vindt me echt helemaal niet meer leuk ofzo. Het is zo raar
Oud 18-04-2010, 18:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ fizzle-fluffy: gesprek is niet goed afgelopen dan? *knuffel iig*

Ontopic: Heerlijk weekend gehad, verjaardag van een vriend gevierd aan de andere kant van het land. Meestal is hij met dat soort dingen nogal van me in de steek laten en niet meer naar me om kijken en dan red ik mezelf ook echt wel, ken zijn vrienden al zolang maar nu was ie heel lief, kreeg ik drinken van hem en eten en een trui toen ik het koud had en hij heeft me lekker in bed gestopt <3 Vanavond nog een avondje samen en van de week veel samen en het zonnetje en ow, heerlijk!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2010, 18:47
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Aangezien m'n vriend nog weg is, na het werk vandaag lekker met mijn collega's aan de cocktails en pizza in de bar tegenover ons werk. Was vergeten hoe fijn een paar uurtjes drinken en praten/roddelen met meiden onder elkaar kan zijn
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 18-04-2010, 19:12
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Volgens mij heb jij dat gevoel heel snel en heel vaak. Ik denk dat je je moet afvragen of dit gevoel gebaseerd is op iets anders dan alleen onzekerheid en zo ja, dan even met hem praten?
Klopt.
Dat komt deels door hem en deels door mij.
Een tijd terug werd ie opeens afstandelijk, ging twijfelen en maakte het uit.
Na een week had ie al spijt en langzaam heeft zich dat weer opgebouwd.
Nu begint ie weer een beetje afstandelijk te doen, en ben ik bang dat weer hetzelfde gaat gebeuren.
Hij zegt dat t komt omdat ie moe is, maar dat zei die toen ook omdat ie me er niet in wilde betrekken.
Toen ik vroeg of ie het nog wel leuk met me vind zegt ie: ja natuurlijk en krijg ik een dikke knuffel.
Daarnaast droom ik momenteel erg veel over mensen kwijtraken, wat dit heel erg versterkt natuurlijk.
Dus het is een beetje verleden + angst/onzeker + voorgevoel/dromen.
Heb het er al met hem over gehad maar hij zegt dan dat er niks is..

Zie je, ik weet precies hoe het komt, hoe wat en waarom.
Nou nog zorgen dat het verminderd.
Soms is dat vrij sterk en reeel, en dan kan het opeens ook een tijd weg zijn.
Hij was 2 jaar gek op me voor we wat kregen, ik dacht altijd vrij zeker te kunnen zijn van zijn gevoel voor me, tot die het toen opeens uitmaakte, en nu dus een beetje hetzelfde gedrag vertoont..

edit: of misschien zie ik egwoon spoken en is er helemaal niks aan de hand.
Ik neem mezelf elke keer voor om er niks achter te zoeken als ie een paar avonden wat minder knuffelig is.. maar loslaten zal wel niet in mn karakter zitten..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-04-2010, 19:33
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Ik heb net drie kwartier gebeld met exlief, ik wil hem eigenlijk heel graag terug maar hij is heel blij dat het uit is en hij vindt me echt helemaal niet meer leuk ofzo. Het is zo raar
Sterkte meisje,
Het is zwaar, maar iedereen heeft wel gelijk gehad, na een tijd slijt het...

(en laat ons zeggen het totaal gebrek aan een teken van leven en reactie maakt bij mij zo een hufter van hem, met loze beloftes, voel me wel deels waardeloos omdat ik blijkbaar geen teken van leven waard ben maar anderzijds, ja hij gaat zo unhappy eindigen en blijven ...)
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 18-04-2010, 19:50
Verwijderd
Oh Fizzle, wat kut *knuffel* en sterkte!

Dott, je kunt altijd tegen me aan praten natuurlijk Niet dat dat je gevoel verhelpt, maar het lucht wel op.

Bah, ik ben toch maar naar mijn ouders geweest en ik heb een heel fijn weekend gehad, maar ik voel me best wel klote. Ik wil/kan niet alleen zijn Hoe komt dat nu weer opeens, eerst was ik zo veel alleen en dat maakte me allemaal niks uit. Mijn moeder zegt dat ik mijn structuur weer eens heb laten verwateren door vorige week zo laat op stap te gaan en dat ik me daardoor slecht voel. Ik hoop dat ze gelijk heeft, want dan gaat dit kutgevoel ook weer over.
En vrijdag heb ik keihard zitten janken om House. Ik kan echt niks verdragen... ik wil echt niet weer in een depressie belanden, ik moet mijn structuur dus maar beter in de gaten houden.

En ik heb een bericht van mijn ex, wanneer hij de rest van zijn spullen kan komen halen, maar ik voel me op dit moment niet sterk genoeg om de confrontatie aan te gaan. *zucht* Wat een wrak ben ik.
Oud 18-04-2010, 19:50
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ben beetje pissed off.
Heb al bijna een jaar constant pijn door wonden, ben vandaag op werk echt super vrolijk gaan doen enzo en vriendelijk terwijl ik van binnen er kapot van ging.

En ja dan wringt het ff dat er niemand is die er van weet en me gewoon ff wilt vasthouden, ik hoef echt niet getroost te worden ofzo maar toch. ik ben nu gewoon misselijk van pijn en voel me dus kut
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 18-04-2010, 20:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
oh ja... dikke knuffel @ Fizzle

En Mutant, je mag ook altijd tegn mij aan praten hoor
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-04-2010, 20:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sterkte meisje,
Het is zwaar, maar iedereen heeft wel gelijk gehad, na een tijd slijt het...
dankjewel
en we kunnen over een tijdje vast fijn met elkaar omgaan, maar daar heb ik nu niet zo veel aan natuurlijk
Citaat:
Oh Fizzle, wat kut *knuffel* en sterkte!
dankjewel
Oud 18-04-2010, 20:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
oh ja... dikke knuffel @ Fizzle
lief
Oud 18-04-2010, 20:13
WAT
WAT is offline
*knuffel* voor fizzle, en ookal klink ik misschien een beetje bot nu, soms wil je na een tijdje ook eigenlijk geen contact met je ex. Ik heb een paar 'goede' breakups gehad maar heb allemaal na een paar maand ook niet langer de behoefte gehad nog met ze om te gaan, ookal waren we soms al lange tijd bevriend. Maar breakup sucks zowiezo *knuf*

*knuffel voor Mutant* als ik iets kan doen om je te vermaken moet je het zeggen he?

*knuffel voor Dott* als je wil zeuren over jongens die te gesloten zijn of uberhaupt wil babbelen, ik ben altijd beschikbaar.

*knuffel voor de rest van de dames en de sporadische heer*


Van het weekend liggen janken in zijn armen omdat hij eigenlijk de reden is dat ik niet langer zin heb om naar Engeland te gaan :/ Hij is echt heel leuk en lief, en ook af en toe zo recht voor zijn raap dat het bijna bot is :/ , maar hij bedoeld het goed. We zijn beiden gelukkig niet te veel gebonden aan dit kikkerlandje en willen beiden beroepen doen die we ook beter in het buitenland kunnen doen (ik docent/schrijver en hij software design, wat beiden beter te doen is en beter betaald is in het buitenland). En gelukkig hebben we beiden dezelfde voorkeur voor landen waar we best heen willen verhuizen. En toch voel ik me af en toe schuldig dat ik hem alleen moet gaan laten voor een paar jaar.
Ook heeft hij het er over dat hij "gewoon" naar Engeland toe komt als ik nog bezig ben aan mijn studie en hij al klaar is. Het is zo'n schat..... Af en toe alleen wat bot, wat ik op dat moment vervelend vind tot ik er iets later over na kan denken en me dan besef dat het is wie hij is, en dat het geen botheid is maar zijn eerlijkheid en zijn recht-door-zeeheid, het is niet bot bedoeld maar zo vang ik het wel op.
Oud 18-04-2010, 20:27
Verwijderd
We zijn nu bijna twee jaar bij elkaar en hebben in het kalenderjaar al welgeteld 3 keer seks gehad.
Dus om te zeggen dat het allemaal van een leien dakje gaat lijkt me iets te positief gesteld.
Oud 18-04-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ben beetje pissed off.
Heb al bijna een jaar constant pijn door wonden, ben vandaag op werk echt super vrolijk gaan doen enzo en vriendelijk terwijl ik van binnen er kapot van ging.

En ja dan wringt het ff dat er niemand is die er van weet en me gewoon ff wilt vasthouden, ik hoef echt niet getroost te worden ofzo maar toch. ik ben nu gewoon misselijk van pijn en voel me dus kut
Balen, je kunt het misschien toch ook gewoon vertellen aan een collega die je vertrouwt zonder dat je meteen om troost loopt te vragen, desnoods zeg je het er gewoon bij, ik wil gewoon graag dat je het weet maar ik hoef geen medelijden ofzo?

OT: Exlief date weer maar nu lijkt het er eindelijk op dat het ook echt gaat lukken en ik gun het hem zo! Volgens mij is het ook echt een leuke meid en ze kennen elkaar al twee jaar ofzo dus er is iig ook een goede basis... en nou ja, ik hoop erg voor hem dat het leuk wordt! Het is iig heel leuk om te zien hoe blij hij er van wordt
En het was heel gezellig met hem en mijn beste vriendinnetje (die 100 jaar geleden ook wat met hem heeft gehad) vandaag Hihi een vriend van hem kwam zijn kamer binnenlopen en die had echt zoiets van "....eeh wat, jij zit nu met 2 exen te kletsen op je bank?" Ja dus Fijn, ik vind het ook fijn dat ik het hem zo gun.

Ik baal er wel enorm van dat vriendlief nu pas in Bottrop is Duurt dus nog uren voor hij thuis is, en ik wil hem zo graag zien, ik heb hem de afgelopen weken alleen maar 's nachts gezien en dat wordt vandaag dus niet anders *mopper*
Oud 18-04-2010, 21:56
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
goeed! beiden druk dus we spreken elkaar wat minder, en ik kan m ook pas 9 mei weer zien omdat ik onderzoek moet doen voor mn MA.
maar we zijn bijna officieel een jaar een stel. (onofficieel al anderhalf jaar of langer, maar ja)
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 18-04-2010, 22:09
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Bweh, waarom gaat het telefoneren zo stroef? Ik denk te moeilijk geloof ik. Nuja, daar had ik ook wel een beetje redenen toe, maar toch. Morgen zie ik hem weer en we gingen veel knuffelen als we elkaar weer zien, hebben we afgesproken (maar niet te veel want verjaardag van z'n vader... pff ).
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 19-04-2010, 12:42
Verwijderd
Beetje ruk allemaal weer!

Vorige week maandag zou hij komen, maar had hij geen geld meer voor benzine.
En vanacht vertelde hij me oppeens dat zijn auto stuk is.

Ik vraag me af, toeval...Of hij wil gewoon niet komen.

Hij zou me sochtends bellen hoe het gegaan zou zijn bij de garage, het is nu bijna 2 uur...En geen belletje of niks gehad.
Hoe moeilijk is het om even die telefoon te pakken en mij op de hoogte te houden?..

Vast genoeg...
Bah, ga van het mooie weer genieten...Lekker ALLEEN...

Zo dat is eruit
Oud 19-04-2010, 12:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*knuffel* voor fizzle, en ookal klink ik misschien een beetje bot nu, soms wil je na een tijdje ook eigenlijk geen contact met je ex. Ik heb een paar 'goede' breakups gehad maar heb allemaal na een paar maand ook niet langer de behoefte gehad nog met ze om te gaan, ookal waren we soms al lange tijd bevriend.
Hm, ik denk dat hij nu even de ruimte nodig heeft en straks wel weer met me om wil gaan.
Oud 19-04-2010, 13:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb maar besloten niet meer mee te gaan naar zijn meetings. Het was best leuk, maar zo druk en ik gooi altijd roet in het eten door weg te willen. En hij zegt dan wel "jij rijdt, jij beslist", maar zo voelt het dan weer niet. Het voelt gewoon stom en ik zou willen dat het anders was en bah. Ik wil een ander hoofd.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 19-04-2010, 13:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Lekker weekend gehad, in het park gezeten en een motorpak gekocht, door Breda gehuppeld en bij m'n omaatje langs geweest. Samenwonen gaat goed, vrijdag samen een Billy in elkaar gezet en wauw, dat gaat zonder gedoe Mjah, het gaat gewoon goed
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-04-2010, 15:33
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Lekker weekend gehad, in het park gezeten en een motorpak gekocht, door Breda gehuppeld en bij m'n omaatje langs geweest. Samenwonen gaat goed, vrijdag samen een Billy in elkaar gezet en wauw, dat gaat zonder gedoe Mjah, het gaat gewoon goed
Breda en Ikeakasten zijn een goede combo indeed, leuk verhaal
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-04-2010, 16:03
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Vrijdagmiddag samen met haar een uitkijktoren op geklomen! Was erg leuk en super lekker weer! Daarna bij mij thuis in de tuin wat gedronken en foto's bekeken van een muziekfestival waar we allebei jaarlijks naar toe gaan. Die foto's brengen weer superleuke verhalen naar boven! En ze zoent echt erg goed! Deze week zelfs twee keer afgesproken! Woensdag avond, geen idee wat we dan gaan doen, dat is een verassing! En zaterdagavond naar Dear John in de bioscoop, is dan afspraakje nummer 5, dan mag de bioscoop ondertussen wel ofniet? Dan zondagmiddag met groep gezamelijke vrienden picknicken en gitaar spelen in het park!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Oud 19-04-2010, 16:31
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik baal echt heel erg van mezelf dat ik me zo gek laat maken, ik wil hem niet eens leuk vinden. Hij geeft gemengde signalen af en ik klamp me wanhopig vast aan alle kleine dingen waar ik uit op maak dat hij mij ook leuk vindt. Ik voel me weer eens een onwijze sukkel.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 19-04-2010, 16:37
Verwijderd
Pff ik word een beetje moe van een huisgenootje. Kan het goed met haar vinden, maar de laatste tijd krijg ik alleen maar gezeur te horen Als ze komt vragen hoe het met mij gaat, heeft ze het binnen een zin weer voor elkaar om het over haarzelf te hebben. Jongens (ze is daar nog 10x moeilijker in dan ik), ieder grammetje vet wat erbij komt (ze is de helft van mij), haar haar, d'r jaarclub, studie (streber eerste klas) enz... Niet aardig van me, maar ik vermijd haar wel een beetje.

En meneer en ik sporen nog steeds niet. Gister was weer z'n werkavond, en weer de halve avond zitten smsen. Oh we gaan bijnahelemaalzeker ongeveer een maand samen reizen (zijn idee), dus dan moet ie me iig wel een klein beetje aardig vinden
Oud 19-04-2010, 18:31
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Fijn weekend gehad met z'n tweetjes in Phantasialand <3 Ondanks het slechte nieuws wat ik donderdagavond kreeg wel gewoon kunnen genieten en lol kunnen hebben Heerlijk weer, lekker uitgewaaid, door elkaar geschud en de longen uit mijn lijf gegild en daarna heerlijk samen met hem in het hotel ontspannen in de sauna gezeten <3
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 19-04-2010, 21:07
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik weet het niet!
Oud 19-04-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
ik weet het niet!
Ik ook niet!
Oud 19-04-2010, 23:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
heb hem al sinds woensdag niet meer gezien, en met elke dag dat we elkaar niet zien begin ik meer te twijfelen en piekeren..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-04-2010, 00:07
Tureluurs
Avatar van Tureluurs
Tureluurs is offline
Citaat:
heb hem al sinds woensdag niet meer gezien, en met elke dag dat we elkaar niet zien begin ik meer te twijfelen en piekeren..
En ook niet gesproken?
Oud 20-04-2010, 07:46
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik zit vast in hong kong, leuk zo'n vulkaan...
Aziaten zijn niet mijn ding,maar zit wel hier met wat leuke pilootjes haha.
haha vandaag zul je wel weer mogen terugvliegen
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 20-04-2010, 08:30
Verwijderd
Citaat:
ik weet het niet!
Ik weet het wel maar wil het niet weten
Oud 20-04-2010, 08:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
haha vandaag zul je wel weer mogen terugvliegen
Er is een verschil tussen mogen en kunnen, er zijn meer mensen gestrand
Oud 20-04-2010, 09:05
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Gefeli!

En idd, hopelijk KUN je vandaag terug vliegen

Oef, gisteravond een misunderstanding, maar dat is ook weer geregeld! No probs... Alleen voel ik me wel weird soms bij m'n baas na dat gesprek van vorige week Hij had ook gewoon niets moeten zeggen, maar ja.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-04-2010, 10:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
En ook niet gesproken?
Jawel, 1x aan de telefoon en een paar smsjes..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.