Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2011, 21:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nog steeds op zoek. En dan niet op de passieve manier, maar echt actief nieuwe meiden leren kennen of oude contacten nieuw leven in blazen. En eigenlijk vind ik dat stiekem wel heel leuk en spannend, want je weet maar nooit wat er precies gaat gebeuren.

Zo was er laatst ook een meid die me na 5 jaar niet zien nog bleek te herkennen. Ze zag er nog leuk uit ook. Het was op werk en mijn collega's hadden het niet meer geloof ik. En het duurde nog wel een tijdje voordat ik weer wist wie het was. Hoewel ik wel een tijdje met haar gepraat heb durfde ik in mijn verlegenheid haar emailadres natuurlijk weer niet te vragen. Terwijl ik het wel degelijk als "mogelijkheid op leuk contact" had herkend.

Zo zijn er wel meer. Op internet. In de trein. Op het zwembad. Op werk. Waar dan ook eigenlijk. Nu moet ik alleen die verdomde verlegenheid nog kwijt Want die zorgt er voor dat het nooit meer wordt dan wat leuk contact
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Oud 22-07-2011, 21:48
Catch
Catch is offline
Mijn ex is een stomme aap en ik mis mijn scharrel, beter ga ik hem niet te leuk vinden. Nu nog nietttt.
Oud 22-07-2011, 23:15
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Net gehoord dat met mijn beste vriend alles goed is maar dat ze wel geschrokken waren van alles in oslo omdat ze vorige week nog in de buurt van de aanslag geslapen hebben (ben ik blij dat hij op doorreis is). Van mijn scharrel krijg ik geen hoogte. Wil hij wel meer of niet, hij zoekt wel steeds meer toenadering, en eigenlijk is dat best wel fijn.
__________________
Oud 23-07-2011, 08:25
Verwijderd
Gisteren ben ik de hele dag met mijn vriendje en zijn 13 jaar jongere broertje op stap geweest.. Was echt superleuk, een beetje oefenen voor hoe dat later zou gaan Helaas konden we de dag niet leuk afsluiten omdat zijn broertje al bij hem in bed sliep
Oud 23-07-2011, 14:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hij is terug! En vanavond is mijn verjaardagsfeest. Ik kwam straks pas uit bed en mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Oud 24-07-2011, 04:25
Catch
Catch is offline
Ik heb na twee maanden weer met mijn ex gezoend. Nu voel ik me vreselijk schuldig naar mijn scharrel toe. Die zo lief voor me is. En mijn ex is zo'n ontzettende klootzak soms. Ook vanavond, maar dan zoenen we toch en ja. Misschien komt hij hier nog slapen. Ik heb het liedje van mijn scharrel maar opgezet maar nu huil ik tranen met tuiten. Drama :\. Ik hoop dat ik morgen weet wat ik ga zeggen over een week. Kutzooi. Ik heb het weer mooi voor elkaar.
Oud 24-07-2011, 09:46
Verwijderd
Zo. Weer op weg naar huis en nu elkaar waarschijnlijk weer twee weken niet zien. Ik heb het zo gehad met de afstand en het duurt nog maar drie weken voordat we gaan samenwonen, maar dat zijn drie weken te lang. Het was wel fijn, want vrijdag had hij zijn verjaardagsfeestje en dat was bijzonder. Ik vind het zo fijn dat ik het zo goed met zijn vrienden kan vinden en dat ze mij ook echt tof vinden. Het ijn heel andere mensen dan waar ik mee omga en dat is wel fijn, want zo leer ik ook nog iets. Iedereen is heel enthousiast dat ik daar kom wonen en ik ben al overal uitgenodigd enzo Dat geeft me wel wat rust, want ik sta er dus niet helemaal alleen voor en als ik Vriendje een keer moe ben of behoefte heb aan andere mensen, kan ik zo bij hen binnenlopen. Daarnaast denkt iedereen heel erg mee wat betreft mijn 'buitenschoolse activiteiten' en dat is vet lief <3 EN WTF vrienden van hem hebben een vleugel gekocht. Een echte, een grote, een hele mooie witte. Echt idioot, nog geen dertig, een huis gekocht midden in Utrecht, dikke baan hebben en dan, nog geen jaar nadat ze een huis hebben gekocht een vleugel kopen. Ik moest echt even bijkomen
Gisteren was echt heel fijn, eindelijk weer eens goed samen. GIsteravond op de bank was bijzonder want eindelijk kwam er uit wat hem al het hele weekend dwars zat en ik word daar heel blij van. MEt rosé en lieve muziek en Vriendje. Das echt even afschakelen en we hebben afgesproken dat, wanneer we dat niet meer samen kunnen, we uit elkaar gaan. Maar dat blijven we kunnen omdat we het allebei nodig hebben. Ik hou zo van hem en ik vraag me af waarom ik dat soms niet meer weet.
Oud 24-07-2011, 12:04
Verwijderd
3 vrienden verloren.
Wat een mongolen waren het eigenlijk.
Oud 24-07-2011, 15:41
Verwijderd
Zwak. Ik spreek hem aan op msn.
Oud 24-07-2011, 16:11
Verwijderd
kut, ik voel me er echt rot over.
Oud 24-07-2011, 16:47
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Om alle depressiviteit in de laatste paar posts te compenseren: Hier gaat het echt super goed!
__________________
Zo beter?
Oud 24-07-2011, 18:41
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Vannacht ruzie aan de telefoon gehad, hoe onhandig. Vandaag elkaar gezien en weer goedgemaakt, maar nu is vriendje wéér voor anderhalve week weg. Mijn ouders en zusje en heel veel huisgenootjes zijn ook op vakantie, dus net voelde ik me dodelijk alleen. Echt alsof ik 9 was en heimwee had .
Heb nu geregeld dat ik zo thee ga drinken met huisgenootje en vriendinnetje. Pfff gelukkig, ik voel(de) me zo prut.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 24-07-2011, 20:40
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Same ol' stuff. Officieel een hekel aan het weekend nu, laat mij maar lekker doorwerken. Ik ging dit weekend weer eens naar m'n pa en had dus eigenlijk vrij weinig te doen. Maar als ik niks te doen heb ga ik nadenken en dat zorgde er dit weekend weer voor dat ik me even 2 dagen enorm kut voelde. Ik heb meer fouten gemaakt dan ik eigenlijk wil toegeven en het werd me weer eens duidelijk dat ik alles wat ik de laatste paar maanden heb geprobeerd qua meiden vanaf het begin eigenlijk al compleet hopeloos was. Dat ik dat niet wilde geloven, ook al is het ZO VAAK tegen me gezegd, is echt knap stom, maar goed... Kan er nu niks meer aan veranderen.

Blij als ik morgen opsta en besef dat het weekend weer voorbij is! Werken, werken, werken
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 24-07-2011, 21:05
Verwijderd
Goed wel. Mn vriendinnetje zit met haar mooie kontje op Kreta en ik mis haar precies goed: Hoop dat ze heel veel plezier heeft en vind het niet erg dat ze weg is, maar kan niet wachten om haar weer te zien.

Cant believe how tim flies btw
Oud 25-07-2011, 07:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nog 4 nachtjes slapen. Ben bezig aan een speurtochtje van briefjes, die ik in zijn kamer ga verstoppen, en het laatste briefje leidt naar een verstopt kadootje. Zo kom ik de tijd wel door!
Oud 25-07-2011, 10:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Op vakantie geweest en dat was leuk! Wel hem erg gemist, en bij alles wat ik deed dacht ik aan hem. Was elke avond stiekem ook wel blij dat er een dag voorbij was en ik weer dichterbij de dag was dat ik hem weer zag! Toen ik terug was gelijk naar hem gegaan, en daar het hele weekend geweest. Het was zoooo fijn!! Zo fijn om hem weer te kunnen aanraken, knuffelen, zoenen en alles. Ik word echt een beetje duizelig, op een goede manier, als ik met hem zoen Nu zie ik m weer een paar dagen niet en mis 'm alweer heel erg..
Omg ik ben echt ontzettend verliefd en hou zoveel van hem, ik wil echt nooit meer iemand anders!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 25-07-2011, 12:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb het idee dat er iets niet helemaal lekker zit, maar kan er mn vinger niet op leggen.
Hij zegt dat ie geen afstand voelt en dat er niks is, dus misschien is het ook wel mijn kutgevoel die dit veroorzaakt maar ik vind het niet leuk
Deze week is het ook een jaar geleden dat mijn oma is overleden dus ik denk dat dat me (onbewust) ook meer dwars zit dan ik wil toegeven.
T zal allemaal wel aan mij liggen, ben nu iig ff een paar uur alleen, en dat vind ik ergens wel ff lekker en ergens ga ik alleen maar piekeren.
Pff.. ik ben ook zo'n muts.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-07-2011, 06:35
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik voel me echt ontzettend gelukkig met mijn vriend Ben stapelverliefd (A')
Oud 26-07-2011, 06:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij heeft een verrassing voor me dit weekend. HII!! Kan niet wachten! Ik ben zo gek op verrassingen!
Oud 26-07-2011, 11:18
Verwijderd
We vinden het nog steeds heel leuk en we zien wel is nog steeds onze conclusie. En dat is niet heel raar met deze achtbaan aan gebeurtenissen, ook van de afgelopen tijd. Gelukkig kunnen we heel goed over alles praten. Maar stiekem kijk ik er wel een beetje naar uit om gewoon weer thuis te zijn met hem alleen, want ik denk dat dat het wel wat makkelijker maakt
Oud 26-07-2011, 18:59
Catch
Catch is offline
Oh man, ik vind mijn scharrel echt te leuk. En net nu ik het nogal heb verneukt. Ben echt onzeker en kriebels en pft. Dit was niet de bedoeling geloof ik :\. Maar ergens is het ook wel weer leuk. Zin in vrijdag iig, als alles goed gaat!
Oud 26-07-2011, 21:29
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik mis hem. We hebben bíjna een huisje en ik wil de spannendheid met hem delen en hem elke avond een nachtzoen kunnen geven, al is het er maar één. Gelukkig heb ik een heel erg lief vriendinnetje dat me goed opvangt . En nog maar drie nachtjes slapen, dan kan ik hem één nachtje zien (en dan weer een tijdje niet). Dus maar snel gaan slapen dan .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 26-07-2011, 22:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik kan mn vinger er niet opleggen maar er lijkt hier iets mis te gaan
Oud 26-07-2011, 23:43
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik ben een mietje en als ik niet iets onderneem gaat ook deze liefde aan mij voorbij. ;(
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 26-07-2011, 23:47
Verwijderd
Ik vind het maar kut zo.
Oud 27-07-2011, 00:19
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Pffffffffffffff, wat een kutdag was het vandaag Snel gaan slapen en hopen dat het morgen weer beter is als ik wakker word
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 27-07-2011, 09:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wat een negatieve berichtjes allemaal vandaag zeg.

ot;
Vriendje is waarschijnlijk vanaf vrijdag 2 weken verplicht vrij (bouwvak) en dat is tof. Lekker saampjes dingen doen, in huis, in de tuin en dagjes weg. We hebben afgelopen weekend maar 40m2 aan stenen opgehaald, dus nu gaat heel de tuin op de schop. En met vrienden van hem gaan we een dagje naar Movie World Germany, ook wel gezellig. Alleen jammer dat hij dan ook 2 weken niet betaald krijgt en dat wel even puzzelen wordt in een maand waarin ook mijn boeken en dictaten moeten worden betaald..

Verder mis ik mijn liefste dinnie, het lijkt wel alsof we elkaar nog minder zien sinds we t paardje hebben. Moeten we snel maar verandering in brengen vind ik.
Vandaag gaat ander vriendinnetje weer naar huis, en dan is ze hier 2enhalve dag geweest. Heel gezellig, lekker saampjes kletsen en haken en andere veelteburgelijke dingen doen. Het is wel weer even fijn om mensen om me heen te hebben en dingen te doen. Was me een beetje eenzamig aan het voelen omdat ik geen ov heb, en al mijn vriendjes ver weg zijn of druk zijn, en ik niet echt een auto ter beschikking heb.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-07-2011, 11:24
Verwijderd
Om even wat positiviteit in het topic te gooien: Hier gaat het heerlijk. We vieren vakantie in het huis van zijn broer (bij gebrek aan geld om zelf op vakantie te gaan ) en het is heerlijk! Lekker samen uitslapen, uren in bed liggen, uren wandelen met de hond, socializen met familie en vrienden, samen voor de tv hangen (doen we normaal nooit want we hebben allebei geen tv ), lekker eten... hmmja heel erg fijn
Oud 27-07-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Zwak. Ik spreek hem aan op msn.
Stomme muts.

Oud 27-07-2011, 15:48
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Tot nu toe heb ik in mijn relaties nooit m'n twijfels durven te uiten. Mijn stelregel was altijd: 'Je neemt 'm zoals hij is of anders niet.' Maar deze keer heb ik 'm gewezen op zaken waar ik vraagtekens bij zet en punten die ik minder geweldig aan 'm vind. Eigenlijk was hiermee m'n bedoeling om 'm duidelijk te maken dat ik geen toekomst zag in ons, maar hij begreep me en nu weet ik zeker dat we hier sterker uit gaan komen .
__________________
En dat meen ik!
Oud 27-07-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Stomme muts.

Mjuh.

Ik mis hem nog steeds. Niet dat ik me alleen voel ofzo, maar ik mis hém en ik weet niet waarom, want zoveel aandacht had ie nu ook weer niet voor me. Nou ja, volgende week leuk bezoek <3


En wanneer kom jij nou eens?
Oud 27-07-2011, 17:05
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Gaat super, het is leuk, maar ze gaat bijna op vakantie dus dat is wel even wat minder.
__________________
Zo beter?
Oud 27-07-2011, 21:58
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Morgen zie ik m weer, kan niet wachten
gezeur: pff de afgelopen tijd was hij aan het werk aan de andere kant van het land, dus hem weinig gezien, en hij is bijna klaar daarmee, maar gaat nog een paar dagen naar een festival, op vakantie en moet studeren. ben een beetje bang dat we elkaar weinig gaan zien, en zeker nu we elkaar de laatste tijd al weinig gezien hebben vind ik dat helemaal niet leuk! ik wil hem gewoon dichtbij hebben, iig in dezelfde stad. en ik wil een lief smsje
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 27-07-2011, 23:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Fijn! Heb opgepast bij het gezin waar ik dat vaker doe, kan het heel goed met ze vinden. Toffe mensen. En ik kreeg een kaartje van mijn huisgenootjevriendinnetje, uit New York, waar ik vrolijk van werd. En ik ga overmorgen naar mijn man toe (jaja, vriend, maar er zit 'man' in zijn naam dus ik noem hem graag zo ;d) zin an!
Oud 27-07-2011, 23:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hier gaat het heel goed eigenlijk. We hadden laatst onze eerste bijna-ruzie, heel stom natuurlijk. Ruzie is naar mijn mening iets dat niet in een relatie thuis hoort. Maar gelukkig hadden we snel door dat het de verkeerde kant op ging dus zijn we op de bank gaan chillen en praten over dingen. Ik was er wel een beetje van geschrokken, dat het zo ver was gekomen, volgens mijn vriend klonk er zelfs ergernis in mijn stem... Naja, ik had ook bijna 3 dagen niet geslapen, dan klink ik soms wat kribbig. Maar alles is (nog steeds) goed. Jeej! Over 2 weken 4,5 jaar samen!

Ik ga allemaal leuke dingen doen met Vriend als hij terug komt, ik weet alleen nog niet wanneer dat is. En zolang hij weg is ga ik alle leuke, spannende, saaie, grappige en interessante dingen die ik doe, denk en tegenkom in een schrift schrijven/plakken/tekenen. Dan heeft hij toch niks gemist terwijl hij weg was. Ik denk dat hij dat heel leuk zal vinden En misschien bak ik nog muffins voor hem en stap ik op de trein naar friesland om ze te brengen. Ik moet alleen nog even kijken of ik wel 8 uur in treinen wil zitten alleen om muffins af te geven, of in ieder geval iets bedenken om te doen zodat ik niet alle muffins in de trein opeet...

Laatst gewijzigd op 28-07-2011 om 20:44. Reden: ik wil niet dat de persoon las dat ze een rotkop heeft :P
Oud 28-07-2011, 09:02
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
. Ruzie is naar mijn mening iets dat niet in een relatie thuis hoort.
Dit ben ik niet met je eens. Het is ook maar net hoe je ruzie definieert natuurlijk. Maar uitgaande dat het verder gaat dan een beetje kibbelen denk ik dat ruzie wel heel erg veel dingen helder kan maken. En goedmaakseks natuurlijk
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 28-07-2011, 09:41
Tuinhek
Avatar van Tuinhek
Tuinhek is offline
Ruzie heb je in elke relatie wel of je moet zo onderdanig zijn dat je alles accepteert...
Oud 28-07-2011, 09:52
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Ruzie heb je in elke relatie wel of je moet zo onderdanig zijn dat je alles accepteert...
Nee, als je het meteen zegt als je iets dwarszit, hoeft het niet tot ruzie te komen. Dan krijg je volgens mij alleen ruzie als bijvoorbeeld een discussie uit de hand loopt of als je iets stoms gedaan hebt.
Oud 28-07-2011, 12:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
^ maar als iets je dwars zit en de ander vindt dat het onzin is dat het je dwars zit, kan het ook nog wel op ruzie uitlopen. Maar dat zijn misschien de discussies die uit de hand lopen
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-07-2011, 14:59
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
We hebben deze week een paar dagen een Noors meisje die mijn vriend kent van world of warcraft (hoe nerderig) over de vloer. Op zich best leuk, maar ik ben aan een PhD voorstel aan het werken waarvan vanavond de eerste versie moet worden ingeleverd (waarvoor ik twee weken de tijd had), dus ik ben totaal niet gezellig. Ik wou dat mijn vriend dat wat beter met mij gecommuniceerd had en dat hij ook rekening had gehouden met mij. Vorige week logeerde zijn moeder hier al, dat kwam ook niet geweldig uit...

Verder heb ik door dat voorstel en mijn scriptie totaal geen sociaal leven meer. Ik probeer een/twee keer per week met vrienden af te spreken, maar veel zijn op vakantie en ik heb het idee dat ik zelf ook totaal niet gezellig ben omdat ik de hele tijd met mijn hoofd bij mijn studie zit.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 28-07-2011, 15:47
Verwijderd
Gisteren een heftig telefoongesprek gehad, zoals altijd wanneer we niet bij elkaar zijn. Door mijn date met beste vriend gisteren raakte ik in paniek want er gaan echt heel veel dingen veranderen, veel meer dan ik in de gaten heb. Hij heeft volgens mij niet helemaal door wat dat voor mij betekent. Maar gisteren hebben we ruim anderhalf uur gebeld en hij lijkt eindelijk een beetje te snappen wat ik bedoel. Hij komt dit weekend deze kant op, ook al moet ik veel werken. Ik vind het maar stom als we niet bij elkaar zijn.
Oud 28-07-2011, 16:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vandaag schoongemaakt bij een vrouw die alleen maar duitse producten in huis had, dus ik vroeg ernaar. Haar dochter woont in het stadje waar mijn schoonmoeder geboren is. Dus nou heb ik heel veel zin om weer bij mijn vriendje te zijn, lekker in duitsland
Elke ochtend uit het raam kijken en alleen maar een berg vol groene bomen, een meer en een piepklein kapelletje met leien dakje zien <33333
Oud 28-07-2011, 20:32
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ruzie heb je in elke relatie wel of je moet zo onderdanig zijn dat je alles accepteert...
Je kunt het ook meteen melden als iets je dwarszit en de ander laten zien hoe en waarom je er op een bepaalde manier tegenaan kijkt. En dan zul je dus nooit ruzie hebben (zolang de ander de moeite neemt om zich in te leven in jouw deel). Je praat er gewoon gezellig over en begrijpt elkaar. En zelfs als je elkaar niet begrijpt is dat niet erg, je hoeft het niet overal over eens te zijn. En naar mijn mening, zodra je ruzie hebt ben je alleen maar bezig jouw punt te bewijzen en niet meer naar elkaar te luisteren. Al helemaal als je je stem zou verheffen, dat doe je om gehoord te worden en niet om samen een oplossing te vinden.

@roosje: als mijn vriend van ook maar iets zou vinden dat het onzin is dat iets mij dwars zit schop ik hem de deur uit. Als iets je dwars zit zit het je dwars, het slaat dan nergens op om het onzin te vinden. Op dat moment moet je juist je best doen om in te zien waarom iets iemand dwars zit en kijken naar hoe je er samen doorheen kunt komen. Zo niet, dan ben je geen relatie met mij waardig.
Oud 28-07-2011, 21:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
@roosje: als mijn vriend van ook maar iets zou vinden dat het onzin is dat iets mij dwars zit schop ik hem de deur uit. Als iets je dwars zit zit het je dwars, het slaat dan nergens op om het onzin te vinden. Op dat moment moet je juist je best doen om in te zien waarom iets iemand dwars zit en kijken naar hoe je er samen doorheen kunt komen. Zo niet, dan ben je geen relatie met mij waardig.
Nou, ik vind dat wel een beetje een heftige reactie hoor. Meestal zijn de dingen waar ik mee zit dingen die m'n minnaar heel anders bedoelt dan ik ze opvat; ik snap best wel dat hij het dan onzin vindt. Natuurlijk praten we erover en kijken we hoe we er samen uit kunnen komen blabla. Maar als mijn vriendje bij alles waarvan ik zei "Dit vind ik stom!" zou zeggen "Oh meisje toch wat vervelend zullen we kijken hoe we er samen uit kunnen komen?", dan zou ik echt een feeks worden. Een beetje lompheid is soms wel goed, denk ik. Anders ben je geen relatie met míj waardig.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-07-2011, 21:42
Verwijderd
Je krijgt meestal ruzie als een van de twee of allebei al een beetje knorrig is en daardoor dingen verkeerd opvat. En soms is het inderdaad goed om dingen eruit te gooien waar je al langer mee zit, en dat hoeft heus niet altijd in pais en vree te gaan, als het daarna maar weer goed komt.
Oud 28-07-2011, 23:25
Verwijderd
Net brieeven doorgelezen die ik aan hem schreef toen we nog niks/net wel met elkaar gingen. Heftig hoor, toen was het zo anders dan nu. Het roept herinneringen op waar ik niet heel erg blij van wordt, want bah, wat zat ik toen slecht in mijn vel.
Oud 29-07-2011, 08:07
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Lees ik op de sms dat mijn beste vriend een rampzalige avond heeft gehad. Het is dan best kut als je op vakantie gaat, want ja, die staat al gepland. Normaal gesproken zou ik met hem dat gaan bespreken over een bakje koffie, maar dat gaat zo lastig als hij niet op dezelfde vakantie als jij gaat.
Verder heb ik zelf die avond het heel gezellig gehad, weer niet zo verlopen als gehoopt. Meisje dat ik leuk vind heb ik helaas niks tot weinig mee beleefd dus eerder op huis aan gegaan, kom ik mensen tegen die ik al ruim een jaar niet heb gezien en daar tussen zat ook mijn crush van 3 jaar geleden
Kortom; blij dat ik even weg mag van thuis, te veel aan de gang hier
__________________
Always be berating and belittling
Oud 29-07-2011, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Je kunt het ook meteen melden als iets je dwarszit en de ander laten zien hoe en waarom je er op een bepaalde manier tegenaan kijkt. En dan zul je dus nooit ruzie hebben (zolang de ander de moeite neemt om zich in te leven in jouw deel). Je praat er gewoon gezellig over en begrijpt elkaar. En zelfs als je elkaar niet begrijpt is dat niet erg, je hoeft het niet overal over eens te zijn. En naar mijn mening, zodra je ruzie hebt ben je alleen maar bezig jouw punt te bewijzen en niet meer naar elkaar te luisteren. Al helemaal als je je stem zou verheffen, dat doe je om gehoord te worden en niet om samen een oplossing te vinden.
Mwah, dat ligt ook aan je persoonlijkheid, hoor. Ik kan zelf helemaal niet goed tegen ruziemaken en 't vriendje eigenlijk ook niet, maar toch hebben we soms 'ruzie' omdat we allebei op een heel andere manier reageren op situaties. Als hem iets dwarszit, gaat hij namelijk eerst een tijd lang daarover denken, maar daarin sluit hij zich een beetje af. Dat heeft hij nodig om het voor zichzelf op een rijtje te krijgen, en dan kan hij er daarna over praten. Maar ik kan er juist totaal niet tegen als hij zo in zichzelf gekeerd is terwijl ik weet dat er iets is, dus dan ga ik proberen te praten want ik wil dat meteen - ik kom er namelijk pas achter wat mij dwarszit in een gesprek. Maar als een van ons dan niet goed in z'n vel zit en we elkaars reactie niet zo kunnen waarderen, dan worden we heus wel eens boos op elkaar... terwijl dat eigenlijk weinig met het probleem an sich te maken heeft. Maar om nou te zeggen dat hij dan een slecht vriendje is omdat hij niet meteen kan melden wat hem dwarszit, nou nee...
Oud 29-07-2011, 10:50
Verwijderd
Ik ben echt ongeloveloos blij met hem.
Oud 29-07-2011, 11:03
Verwijderd
@Discussie over ruziemaken: Ik heb in de relatie met mijn ex geleerd dat ik ruzie echt nodig heb in een relatie. Ik ben altijd op zoek naar een grens, naar hoe ver ik kan gaan. Zodra iemand mij nie taanspreekt op mijn achterlijke gedrag, loop ik dwars over hem heen. Dat grens-opzoeken is heel kinderachtig, maar het zit wel in me en hoort erbij. Dat uit zich in soms stevige ruzies waarin flink tegen elkaar geschreeuwd wordt. Ik heb dat soms echt nodig, hoe vreemd het ook klinkt. Vriendje ging eerder ruzies altijd uit de weg, maar dat ben ik hem af aan eht leren. Als je in een relatie met mij zit, moet je ruzie kunnen maken, om het maar even stom te zeggen. Ligt ook echt heel erg aan je persoonlijkheid, denk ik. Ik meot er niet aan denken om in een relatie te zitten waar nooit ruzie is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.