Oud 14-03-2019, 14:49
daaan050
daaan050 is offline
Hi all,

Na veel op apps zoals tinder, badoo, meetme, okcupid, happn en okcupid te hebben gezeten heb ik er niet zoveel successen meer mee.
Ik heb in het verleden wel wat dates gehad via tinder en badoo, alleen de laatste tijd als ik het aanmaak en wat leuke foto's op me profiel zet heb ik amper matches, terwijl ik gewoon heel veel vrouwen like.
Concreet voorbeeld: afgelopen week tinder gedownload, limiet aan likes bereikt en in 1 dag 2 matches en 5 likes gekregen. Deze 2 matches reageerden niet op mijn berichtje (of heel sloom). Naar mijn eigen zeggen ben ik gewoon een prima verzorgde jongen en doe me best om me leuk te kleden.

Mijn vraag is: hoe ervaren jullie dit als man zijnde, is dit bij jullie ook wel eens gebeurd?
En hoe kan je toch zoveel mogelijk matches krijgen?

Misschien weten jullie nog een andere app waar het contact leggen wat makkelijker is en ook meer kans op succes.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2019, 17:20
Protected22
Protected22 is offline
heb in totaal 4 matches gehad op Tinder.

2 daarvan hadden na enkele uren alweer de match opgeheven
1 iemand had ik voor enkele dagen contact mee en daarna verdween de match
en als laatst iemand die nooit meer gereageerd heeft maar alsnog match mee heb
Met citaat reageren
Oud 14-03-2019, 20:47
daaan050
daaan050 is offline
Citaat:
heb in totaal 4 matches gehad op Tinder.

2 daarvan hadden na enkele uren alweer de match opgeheven
1 iemand had ik voor enkele dagen contact mee en daarna verdween de match
en als laatst iemand die nooit meer gereageerd heeft maar alsnog match mee heb
Ik ervaar precies hetzelfde. Hoe lang had je de app?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2019, 23:32
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik ervaar precies hetzelfde. Hoe lang had je de app?
Ik heb de app nu voor een half jaartje denk ik...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2019, 21:37
daaan050
daaan050 is offline
Citaat:
Ik heb de app nu voor een half jaartje denk ik...
En heb je een half jaar lang hetzelfde account met maar 4 matches?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2019, 22:34
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik zit niet voor serieuze redenen op Tinder, maar heb er wel wat ervaring mee. Heb het nu een paar maanden en zit op 400+ matches. Zorg dat je de juiste foto’s hebt! Een goede tip
Met citaat reageren
Oud 16-03-2019, 09:12
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
En heb je een half jaar lang hetzelfde account met maar 4 matches?
ja?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2019, 09:30
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
ja?
Zorg voor goede foto’s vooral van jezelf. Niet alleen maar groepsfoto’s. Je eerste foto is heel belangrijk!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2019, 21:51
daaan050
daaan050 is offline
Citaat:
Zorg voor goede foto’s vooral van jezelf. Niet alleen maar groepsfoto’s. Je eerste foto is heel belangrijk!!
Ik heb zelf ook geen groepsfoto's. Heb zelf ook al op google gekeken wat goede foto's zijn, alleen ook dankzij die tips werkt het niet. Misschien ben ik nog te jong, Ik ben namelijk 20, bijna 21.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 12:10
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Dat geeft helemaal niets! Ik ben 19!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 20:55
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Zorg voor goede foto’s vooral van jezelf. Niet alleen maar groepsfoto’s. Je eerste foto is heel belangrijk!!
Idk of ik wel echt goede foto's ubrhaupt heb van mezelf. Heb nu maar 3 foto's die me het beste leken

Citaat:
Dat geeft helemaal niets! Ik ben 19!
same
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 21:43
daaan050
daaan050 is offline
Citaat:
Ik heb zelf ook geen groepsfoto's. Heb zelf ook al op google gekeken wat goede foto's zijn, alleen ook dankzij die tips werkt het niet. Misschien ben ik nog te jong, Ik ben namelijk 20, bijna 21.
Hoe kan het dat je 400+ matches hebt? Heb je ook een bepaalde tekst in je profiel staan?
Woon je in de randstad? Ik woon zelf in Groningen, wonen erg veel studenten, alleen niet echt mijn type.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 21:48
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik woon vlak bij rotterdam, mijn bereik staat op 50km. Geen tekst in mijn bio. Ik ben meer nieuwsgierig wie mij dan liked, ik like heel veel, probeer dan eens of je meer matches krijgt. Je kan ook linksboven in zien hoeveel mensen jou hebben geliked die nog niet je matches zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 21:51
daaan050
daaan050 is offline
Citaat:
Ik woon vlak bij rotterdam, mijn bereik staat op 50km. Geen tekst in mijn bio. Ik ben meer nieuwsgierig wie mij dan liked, ik like heel veel, probeer dan eens of je meer matches krijgt. Je kan ook linksboven in zien hoeveel mensen jou hebben geliked die nog niet je matches zijn.
Dat verklaart misschien al een beetje dat jij misschien meer likes hebt dan mij. Ik kijk namelijk ook heel vaak hoeveel likes ik al heb, alleen het zal hooguit 10+ worden.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 22:07
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik woon vlak bij rotterdam, mijn bereik staat op 50km. Geen tekst in mijn bio. Ik ben meer nieuwsgierig wie mij dan liked, ik like heel veel, probeer dan eens of je meer matches krijgt. Je kan ook linksboven in zien hoeveel mensen jou hebben geliked die nog niet je matches zijn.
Heb nu zelf mn bereik op 32km staan, heb wel een bio tekst maar woon helaas niet in de buurt van een stad. Ik zie alleen nergens staan hoeveel likes ik heb gekregen. Heb je trouwens niet snel als je heel veel liked dat je tegen het daglimiet aankomt en ook dat er later geen mensen meer te zien zijn?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 22:16
daaan050
daaan050 is offline
Citaat:
Heb nu zelf mn bereik op 32km staan, heb wel een bio tekst maar woon helaas niet in de buurt van een stad. Ik zie alleen nergens staan hoeveel likes ik heb gekregen. Heb je trouwens niet snel als je heel veel liked dat je tegen het daglimiet aankomt en ook dat er later geen mensen meer te zien zijn?
Die daglimiet heb je bij 50 likes achter elkaar binnen 12 uur. Ik heb dit persoonlijk binnen een aantal minuten al gedaan. Het is afhankelijk van de afstand of je nog mensen tegen kan komen.
Zoals je zelf zegt, je woont niet in een stad, dan is het mogelijk dat je iedereen al gezien hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 23:03
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik woon 30km van het centrum van rotterdam
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.