Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 19:51
Morphia
Avatar van Morphia
Morphia is offline
Moehaha. Die met die zebra vind ik het coolst.
__________________
I hide my soiled hands behind my back.
Advertentie
Oud 14-10-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
*blijft moppen tappen*

Policeman: You seem to have run over this Goth sir.
Driver: Oo. I couldn't see him. He was wearing black officer.
Policeman: Come to the station in the morning to collect you reward sir.

Slightly andere versie:

Policeman: You seem to have run over this Goth sir.
Driver: Oo. I couldn't see him he was wearing a bright blue dress, an electric pink feather boa and orange hair. erm er....
Policeman: Come to the station in the morning to collect your reward sir.
lol, alleen nou blijft de vraag: waarom engels???
Oud 16-10-2002, 12:27
metallady
metallady is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
- koop AL je wicca boeken bij de Large en koop meteen zo'n leuke wierookbrander voor op je kamer (jeweetwel; die de paus ook heeft) Ik heb geen Wicca boeken
- zorg dat je ten allen tijde in het zwart gekleed gaat en draag veel pentagrammen in elk mogelijke vorm (ringen, kettingen enz..) ook van de Large natuurlijk Ik ga wel in zwart gekleed en draag pentagrammen, maar ik heb nog nooit iets uit de Large gekocht
- naturistische neigingen zijn geoorloofd bedankt voor de tip
- ban al je normale vrienden (alleen gothics worden in jouw buurt geapricieerd) uit je dagelijks leven. Stiekem MSN-en mag, maar zorg dat dit niet uitlekt anders ben je NIET true Mijn vrienden zijn nog steeds mijn vrienden, en MSN-en doe ik openlijk... Hallo!!! Ik zit op MSN, hoera!
- heb een zwaar depressieve MSN-naam Dat klopt wel, mijn MSN-naam is redelijk depressief
- uit je eventuele naturistische neigingen tijdens ceremonien op je kamer met al je andere wicca-vrienden (doe wel je deur op slot) Mwa...
- zorg dat je permanent chagrijnig kijkt of op zn minst fronst, dat je daar een rimpel van in je voorhoofd krijgt zal jou worst zijn. Ik heb wel een redlijk chagrijnig hoofd jah
- praat met bomen eh.... nee?
- knuffel ze wanneer dat mogelijk is, ook/vooral wanneer er veel mensen in de buurt zijn bomen knuffelen heerscht
- voel je superieur; de wereld begrijpt jouw intellect niet hoezo arrogant?
- koop een 'vreemd' huisdier: een rat of een zwarte kat. Elk ander dier is 'not done'. Neem hem/haar overal mee naar toe. Weeheeeee huisdieren zijn verboden bij ons maar anders had ik wel een zwarte kat ja
- wees depressief; jij bent degene met het meeste leed op de gehele aardkloot. Draag je lot moedig maar maak er geen grapje van. Nogmaals; zorg dat je ten allen tijde chagrijnig kijkt. Als depressief zijn een keuze was
- zet je agenda vol met pentagrammen check
- offer je cavia, er was toch al geen plaats meer voor hem ivm je rat/zwarte kat helaas, ook nooit een cavia gehad
- Neem een cu2 en zet die vol met plaatjes van marilyn manson, brandende kaarsen en pentagrammen. Die drie dingen tsaan niet op mijn cu2 nee
- Scheld in diezelfde cu2 uitgebreid op het feit dat iedereen je zo nastaart, op het 'hele hokjessysteem', op al die huppelkutjes die maar niet begrijpen dat jouw liefde voor je beste vriendin geheel platonisch is en je dus NIET verliefd maar WEL bi bent, en op je cavia die bij de offering die je zo zorgvuldig had voorbereid weigerde te branden en met luid gepiep onder je kast verdween. Mensen die willen staren moeten dat doen, het hokjessysteem kies je zelf voormaar ze denken wel dat ik wat heb met mijn beste vriendin, en ik hou heel veel van haar, maar ben niet verliefd op haar en ben ook geen bi
- Drink alleen maar cola en eet alleen maar drop. Al die vrolijke groentes en snoepjes met hun rare kleurtjes wil je niet in je beurt hebben. Daar kan ik niet op leven hoor!
- Koop die ene mooie jurk uit de Large, hijs je er in, en doe hem daarna nooit meer af. Zoals gezegd, nog nooit iets uit de Large gekocht
- Je weet wel, die ringen die over je hele vinger zitten en meestal de vorm van een schedel en/of draak hebben? Koop daar tien van. Draag ze allemaal, tegelijk, en het liefst zonder af te doen. Dat ze aan je handen vastroesten is alleen maar true. Toch? Mwa.. kheb wel eens een harnasring om maarjah...
- Als je wicca wil zijn moet je ook gothic worden. Wiccans die niet gothic zijn bestaan niet, namelijk. Verf daarom je haar, je nagels, je lippen, je ogen, je kamer, en je cavia als je die onder de kast vandaan kunt krijgen zwart. Haar, nagels, lippen, ogen wel, kamer niet en cavia heb ik geen
- Nieuwe trend binnen het gothic-zijn: Polygamie is the word. Verspreid roddels over jezelf die beweren dat je een harem in je achtertuin hebt, bestaande uit minstens dertig mede-gothics. Wat de namen zijn is natuurlijk strikt geheim - die informatie is enkel en alleen beschikbaar voor gothics. Mwa, ze lullen toch al over me wat betreft polygamie, dus dat ga ik niet nog eens opstoken
- Koop een rubberen spin en noem hem 'Lord of Darkness'. Verstop hem daarna zo ver mogelijk van je bed af - je bent namelijk bang voor spinnen. Ja, zelfs voor die rubberen editie. Mijn rubberspin heet pluisje...
- Luister trance en noem het 'darktrance' (opmerking van masj's kant: Dat gebeurt dus echt he ) ik vind trance zuigen, hoe je het ook noemt
- Luister Slipknot en noem het 'gothic-metal'. Ik luister geen Slipknot
- Als je depressief bent, moet je ook suicidaal zijn. Maar je gaat natuurlijk niet met een mes in je polsen staan hakken. Een rode viltstift voldoet ook wel. Als je het doet, doe het dan echt en succesvol, en niet voor de aandacht
- Maak webcamfoto's van jou waar je op staat terwijl je breed glimlachend het oh zo stoere 'satansgebaar' maakt. Die ene waarbij je je wijsvinger en je pink uitsteekt, weet je wel.Alleen nog een webcam kopen dan!!!
- Telkens als je op straat iemand tegenkomt die min of meer in het zwart gekleed is of een bandshirt heeft maak je datzelfde gebaar. Zelfs als je de band op het shirt niet kent. Tenslotte ben je nog niet zo heel lang gothic, en kan het ben zijn dat je een of twee bands niet kent. Alleen als het een goede band is...Want die ken ik wel ja
- Doneer al je geld aan twee bepaalde forumsters van www.forum.scholieren.com => Hukkie en Paranoide. Zij hebben hun kostbare tijd die eigenlijk bedoeld was voor het ritueel verbranden van hun naaste familieleden verspild om jou deze cursus te verschaffen. Ik laat jullie hierbij mijn zelfhulpkit "Hoe raak ik gothic, depressief en uiteindelijk dood?" na

Zo... En wat is jullie conclusie? Ben ik een echte gothic of niet? Bullshit zeg, als je bij al die dingen moet gaan denken of het wel gothic is of niet... Je bent pas echt gothic als het je eigen levensstijl is, als je geen dingen doet omdat ze gothic zijn, maar dingen doet die later gothic blijken te zijn, en als je je jurken beschouwd als je normale kleding en je andere broeken & bloesjes etc. als afwijkend... Klopt dat een beetje? En spikes roeleren, handig tegen opdringerige mensen

Dark love...

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 12:31.
Oud 16-10-2002, 13:43
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Zolang je als je goth bent maar true aan jezelf blijft.. want true-er kun je niet worden, denk ik..
Oud 16-10-2002, 14:06
Verwijderd
Citaat:
- Cadaveria - schreef:
Zolang je als je goth bent maar true aan jezelf blijft.. want true-er kun je niet worden, denk ik..
En asl je jezelf True vind, of je gebruikt dat woord ben je fout bezig
Oud 16-10-2002, 15:22
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Hahahaaaah!! Gespot! Een roze onderbroek is zooooo not-true!!
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Oud 16-10-2002, 15:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Hahahaaaah!! Gespot! Een roze onderbroek is zooooo not-true!!
stelletje wannabes
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 16-10-2002, 17:20
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
- koop AL je wicca boeken bij de Large en koop meteen zo'n leuke wierookbrander voor op je kamer (jeweetwel; die de paus ook heeft)
- zorg dat je ten allen tijde in het zwart gekleed gaat en draag veel pentagrammen in elk mogelijke vorm (ringen, kettingen enz..) ook van de Large natuurlijk
- naturistische neigingen zijn geoorloofd
- ban al je normale vrienden (alleen gothics worden in jouw buurt geapricieerd) uit je dagelijks leven. Stiekem MSN-en mag, maar zorg dat dit niet uitlekt anders ben je NIET true
- heb een zwaar depressieve MSN-naam
- uit je eventuele naturistische neigingen tijdens ceremonien op je kamer met al je andere wicca-vrienden (doe wel je deur op slot)
- zorg dat je permanent chagrijnig kijkt of op zn minst fronst, dat je daar een rimpel van in je voorhoofd krijgt zal jou worst zijn.
- praat met bomen
- knuffel ze wanneer dat mogelijk is, ook/vooral wanneer er veel mensen in de buurt zijn
- voel je superieur; de wereld begrijpt jouw intellect niet
- koop een 'vreemd' huisdier: een rat of een zwarte kat. Elk ander dier is 'not done'. Neem hem/haar overal mee naar toe.
- wees depressief; jij bent degene met het meeste leed op de gehele aardkloot. Draag je lot moedig maar maak er geen grapje van. Nogmaals; zorg dat je ten allen tijde chagrijnig kijkt.
- zet je agenda vol met pentagrammen
- offer je cavia, er was toch al geen plaats meer voor hem ivm je rat/zwarte kat
- Neem een cu2 en zet die vol met plaatjes van marilyn manson, brandende kaarsen en pentagrammen.
- Scheld in diezelfde cu2 uitgebreid op het feit dat iedereen je zo nastaart, op het 'hele hokjessysteem', op al die huppelkutjes die maar niet begrijpen dat jouw liefde voor je beste vriendin geheel platonisch is en je dus NIET verliefd maar WEL bi bent, en op je cavia die bij de offering die je zo zorgvuldig had voorbereid weigerde te branden en met luid gepiep onder je kast verdween.
- Drink alleen maar cola en eet alleen maar drop. Al die vrolijke groentes en snoepjes met hun rare kleurtjes wil je niet in je beurt hebben.
- Koop die ene mooie jurk uit de Large, hijs je er in, en doe hem daarna nooit meer af.
- Je weet wel, die ringen die over je hele vinger zitten en meestal de vorm van een schedel en/of draak hebben? Koop daar tien van. Draag ze allemaal, tegelijk, en het liefst zonder af te doen. Dat ze aan je handen vastroesten is alleen maar true. Toch?
- Als je wicca wil zijn moet je ook gothic worden. Wiccans die niet gothic zijn bestaan niet, namelijk. Verf daarom je haar, je nagels, je lippen, je ogen, je kamer, en je cavia als je die onder de kast vandaan kunt krijgen zwart.
- Nieuwe trend binnen het gothic-zijn: Polygamie is the word. Verspreid roddels over jezelf die beweren dat je een harem in je achtertuin hebt, bestaande uit minstens dertig mede-gothics. Wat de namen zijn is natuurlijk strikt geheim - die informatie is enkel en alleen beschikbaar voor gothics.
- Koop een rubberen spin en noem hem 'Lord of Darkness'. Verstop hem daarna zo ver mogelijk van je bed af - je bent namelijk bang voor spinnen. Ja, zelfs voor die rubberen editie.
- Luister trance en noem het 'darktrance' (opmerking van masj's kant: Dat gebeurt dus echt he )
- Luister Slipknot en noem het 'gothic-metal'.
- Als je depressief bent, moet je ook suicidaal zijn. Maar je gaat natuurlijk niet met een mes in je polsen staan hakken. Een rode viltstift voldoet ook wel.
- Maak webcamfoto's van jou waar je op staat terwijl je breed glimlachend het oh zo stoere 'satansgebaar' maakt. Die ene waarbij je je wijsvinger en je pink uitsteekt, weet je wel.
- Telkens als je op straat iemand tegenkomt die min of meer in het zwart gekleed is of een bandshirt heeft maak je datzelfde gebaar. Zelfs als je de band op het shirt niet kent. Tenslotte ben je nog niet zo heel lang gothic, en kan het ben zijn dat je ??n of twee bands niet kent.
- Doneer al je geld aan twee bepaalde forumsters van www.forum.scholieren.com => Hukkie en Paranoide. Zij hebben hun kostbare tijd die eigenlijk bedoeld was voor het ritueel verbranden van hun naaste familieleden verspild om jou deze cursus te verschaffen.


ZO en mag in na dit lijstje gelezen te hebben even vragen hoe hard ik mag lachen? Aangezien gothics niet altijd zwart gekleed gaan en ze houden niet van metal!!! Ja dat is de gothic-trend, maar het is alles behalve gothic.......het is alleen maar om heel hard om te lachen, maar ja. Denk er maar van wat je er van wil denken.......oh ja en bij industrial denken we dan aan suicidel tendencies (of hoe je het dan ook schrijft) en das ich en dat soort bands....niet mijn interesse, maar ach....ga dat luisteren mensen, mochten jullie je o, zo gothic voelen.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Oud 17-10-2002, 16:07
metallady
metallady is offline
Suicidal Tendencies
*muzieknootje* I saw your mommy and your mommy is dead *muzieknootje*
Oud 17-10-2002, 16:16
Kriemoon
Kriemoon is offline
Dus er word beweert dat je aan bepaalde normen moet voldoen om gothic te zijn? Das een leuke, d8 dat gothics het juist niet zo hadden op normen en waarden
__________________
If I say what I think, you think I got nothing to say
Oud 17-10-2002, 16:20
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
blacky schreef:


ZO en mag in na dit lijstje gelezen te hebben even vragen hoe hard ik mag lachen? Aangezien gothics niet altijd zwart gekleed gaan en ze houden niet van metal!!! Ja dat is de gothic-trend, maar het is alles behalve gothic.......het is alleen maar om heel hard om te lachen, maar ja. Denk er maar van wat je er van wil denken.......oh ja en bij industrial denken we dan aan suicidel tendencies (of hoe je het dan ook schrijft) en das ich en dat soort bands....niet mijn interesse, maar ach....ga dat luisteren mensen, mochten jullie je o, zo gothic voelen. [/B]
dat lijstje was sarcastisch en grappig bedoeld.
__________________
_love is gonna save us
Oud 17-10-2002, 18:26
Verwijderd
Citaat:
blacky schreef:

ZO en mag in na dit lijstje gelezen te hebben even vragen hoe hard ik mag lachen? Aangezien gothics niet altijd zwart gekleed gaan en ze houden niet van metal!!! Ja dat is de gothic-trend, maar het is alles behalve gothic.......het is alleen maar om heel hard om te lachen, maar ja. Denk er maar van wat je er van wil denken.......oh ja en bij industrial denken we dan aan suicidel tendencies (of hoe je het dan ook schrijft) en das ich en dat soort bands....niet mijn interesse, maar ach....ga dat luisteren mensen, mochten jullie je o, zo gothic voelen.
Uh dat lijstje was sarcastisch ja, enne.. Suicidal Tendicies da's Trashmetal weet je...


(toch?)
Oud 17-10-2002, 18:32
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
Gothic is geen Wicca
en Wicca geen Gothic
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Oud 17-10-2002, 18:35
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Oh jee... er wordt over jullie/ons geroddeld

http://www.network54.com/Hide/Forum/...&lp=1034872847

hahaha heeerlijk, afgekraakt worden door mensen die doorgaans zelf afgekraakt worden door de mainstream. we zijn allemaal geweldig mensen
Oud 17-10-2002, 18:38
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Oh jee... er wordt over jullie/ons geroddeld

http://www.network54.com/Hide/Forum/...&lp=1034872847
*grijns*
Oud 17-10-2002, 18:48
runningwild
runningwild is offline
iig... Ik kom het iedere keer op forums tegen als iemand vraagt 'ben ik gothic?' of 'hoe word ik gothic' worden ze hard afgezeken. Meestal terecht maar dat is mijn punt niet. Als net zo een meisje/jongen niet vraagt 'hoe word ik gothic' maar gewoon zoeits heeft van 'ik ben gothic en als je dat niet aan staat kan je oprotten' zij meestal wel gewaardeerd, of geloofd of wat dan ook worden, terwijl zij geen haar verschillen van de daar voor genoemde personen.

*trouwens ben een beetje nieuwe hier, en ik wil graag zo een plaatje bij mijn naam, ik heb het een tijdje geleden gezien hoe ik dat kan doen maar weet het niet meer en nu ik op dit moment te lui ben om dat helemaal te gaan opzoeken, zou iemand zo lief willen zijn om mij te helpen?*
Oud 17-10-2002, 19:04
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Kaya schreef:
iig... Ik kom het iedere keer op forums tegen als iemand vraagt 'ben ik gothic?' of 'hoe word ik gothic' worden ze hard afgezeken. Meestal terecht maar dat is mijn punt niet. Als net zo een meisje/jongen niet vraagt 'hoe word ik gothic' maar gewoon zoeits heeft van 'ik ben gothic en als je dat niet aan staat kan je oprotten' zij meestal wel gewaardeerd, of geloofd of wat dan ook worden, terwijl zij geen haar verschillen van de daar voor genoemde personen.

*trouwens ben een beetje nieuwe hier, en ik wil graag zo een plaatje bij mijn naam, ik heb het een tijdje geleden gezien hoe ik dat kan doen maar weet het niet meer en nu ik op dit moment te lui ben om dat helemaal te gaan opzoeken, zou iemand zo lief willen zijn om mij te helpen?*
hana!!!

nou kijk je gaat naar mijn profiel, en dan ff kijken.. naar avatar aanmaken, moet je even klooien.
__________________
_love is gonna save us
Oud 17-10-2002, 19:06
a new noise
a new noise is offline
...als je je trueheid moet bewijzen door het bekritiseren van humoristische checklijstjes: zie blacky en metallady

*rolls eyes ontiegelijk*
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 17-10-2002, 19:07
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
eXo schreef:
Uh dat lijstje was sarcastisch ja, enne.. Suicidal Tendicies da's Trashmetal weet je...


(toch?)
zij bedoeld Suicide Commando

En suicidal tendencies = hardcore/punk/rapcore-gedoe
__________________
The best thing since canned vegetables.

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 19:10.
Oud 17-10-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Iemand op de link van terror koe zei:

oh my goth wat zijn die mensen naief...
"Oh my goth!"
geweldig, geweldig *gaat dat zinnetje overnemen voor in loze goth-discussies*

En ons forum is veel leuker.
Oud 17-10-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
"Oh my goth!"
Da's een liedje weet je, van Razed In Black.


Suicide Commando is imho veel vetter dan die andere..
Oud 17-10-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Oh jee... er wordt over jullie/ons geroddeld

http://www.network54.com/Hide/Forum/...&lp=1034872847
de achtergrond van dat forum wordt mijn behang als het allemaal goed loopt


(is plaatje van DOOM)
Oud 17-10-2002, 21:28
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Da's een liedje weet je, van Razed In Black.

Suicide Commando is imho veel vetter dan die andere..
Mh, wist ik niet.. Ken die hele band niet, stiekem. Wat voor muziek is 't?

..dan zal er ook vast wel een diepere betekenis achter dat zinnetje liggen, best jammer. Als ie gewoon gebruikt was in plaats van 'Oh my god' dan was het een stuk grappiger. Vind ik.

Doom inderdaad. *heeft Doom 1+2 helemaal uitgespeeld*
Oud 17-10-2002, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Mh, wist ik niet.. Ken die hele band niet, stiekem. Wat voor muziek is 't?

..dan zal er ook vast wel een diepere betekenis achter dat zinnetje liggen, best jammer. Als ie gewoon gebruikt was in plaats van 'Oh my god' dan was het een stuk grappiger. Vind ik.

Doom inderdaad. *heeft Doom 1+2 helemaal uitgespeeld*
Soort van Industrial, zoals het eerder genoemde Suicide Commando, maar een echt diep nummer is het nie :') D'r is ook nog een trance versie voor als je een trance uh mens laten we maar zeggen bent..

eXo recommends:
Razed In Black - Oh My Goth!
Razed in Black - Oh My Goth! (DJ RiB Trance Remix)


Doom: ik ook, op de eindbaas van doom2 na... hoe mol je die??!
Oud 17-10-2002, 23:06
Verwijderd
maar die persoon op dat forum gebruikte het volgens mij ook gewoon ipv Oh my God.
Oud 17-10-2002, 23:10
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
eXo schreef:

Doom: ik ook, op de eindbaas van doom2 na... hoe mol je die??!
Tussen de ogen met een rocket launcher, vanaf het platform dat beneden is. Moet je ongeveer 3x doen, niet makkelijk, maar best wel te doen.


Verder heb ik niks toe te voegen aan dit loze topic
Oud 17-10-2002, 23:16
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
eXo schreef:
Da's een liedje weet je, van Razed In Black.


dat nummer heb ik op cd
moets ik even zeggen
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 17-10-2002, 23:21
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Uh, ik ga deze maar eens sluiten denk ik.
Maar serieuse antwoorden verwacht ik eigenlijk niet meer.
(moet toegeven, beetje domme vraag ook)
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquete: Zin in school
DarkRain
28 07-11-2006 19:15
De Kantine om welke situatie lag jij helemaal in een deuk?
Goeniegoegoe
77 17-12-2004 08:14
Lifestyle Er lopen in de stad te veel Wannabe goths/sk8ers
Sk8 Lord
93 16-10-2003 09:52
Lifestyle Wanneer ben je nu eigenlijk stoer?!
metalfreakske
84 17-05-2003 09:55
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
Psychologie Wanneer weet je of het echt goed gaat?
Juliah
8 05-06-2002 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.