Oud 30-07-2003, 18:23
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Mashedpotato schreef op 25-07-2003 @ 14:13:
Ha, nou dat lijkt mij wel wat
NOuw, afspreken dan maar?!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Advertentie
Oud 30-07-2003, 18:25
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 28-06-2003 @ 11:58:
nou ik zou eerder denken 'yess,deze is ook gek' ,moet je wel doen op eerste date,vinden zet nie leuwk nou dan hebben ze geen humor
haha, nee je bent niet de enige die gek is hoor

Maar je hebt wel gelijk. Als je dat nou wel bij je eerste date doet weet je meteen wat je aan elkaar hebt
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 01-08-2003, 14:39
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Trampoline springen...
Oud 01-08-2003, 16:42
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*booh* schreef op 01-08-2003 @ 15:39:
Trampoline springen...
ja cool ! In scheveningen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 01-08-2003, 20:11
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
of bloemendaal, daar is 't ook wel gaaf. Heb ik gedaan op m'n 2e date met m'n vriendje. Ik was echt zwaaronder de indruk van wat hij wel niet kon, en daar ging 't waarschijnlijk om.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 02-08-2003, 11:21
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Loop de 4Daagse... Is wel een leuke uitdaging We hebben veel lol gehad! En zijn oowk samen door de pijnlijke momenten gekomen, en de laatste dag is dan natuurlijk helemaal top! Via Gladiola! We hebben egt kei veel positieve reacties gekregen, iedereen praat tegen je, en vind je amal kei lief, ensow, zeker die oudere mensen!

Schaatsen is oowk wel mijn favo, vooral omdat ik het 'goed' kan... niets is zo leuk als rondjes om je vriendin heen te gaan schaatsen.. steeds kleiner... totdat ze naar je toekomt, dan stiekem even wegdraaien en opvangen...
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Oud 03-08-2003, 23:23
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
another supergirl schreef op 14-07-2003 @ 20:01:
door al die dinge ga je wel beseffe hoe kut t vrijgezelle leven kan zijn zeg....
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 05-08-2003, 16:17
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
*booh* schreef op 01-08-2003 @ 15:39:
Trampoline springen...
Ik heb er één thuisstaan, nieuw

Maar omdat ie nieuw is heeft ze hem nog niet gezien
Oud 05-08-2003, 16:49
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ja maar wat doe je als je hebt, op die dag zelf dan he....ik wil wel wat speciaals maar alle tips heb ik al eens gedaan...iemand nog suggesties?
__________________
Dromendief
Oud 05-08-2003, 16:50
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 05-08-2003 @ 17:49:
Ja maar wat doe je als je een jaar hebt, op die dag zelf dan he....ik wil wel wat speciaals maar alle tips heb ik al eens gedaan...iemand nog suggesties?
__________________
Dromendief
Oud 05-08-2003, 18:41
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Sorry, wij komen er soms zelfs na 2 telefoongesprekken van een uur nog niet uit...
Oud 05-08-2003, 21:38
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 21-06-2003 @ 19:30:
vuurtjeh vikken (kampvuur oid )
Ik en mn vriend gaan naar heel veel feestjes.
euh.. samen met een paar vrienden thuis zitten en wat drinken
dvd'tje huren en in je kamer kijken
Samen oppassen
pizza halen om 4 uur snachts
nacht-wandeling gaan
speeltuin bezoeken midden in de nacht en dan heel verliefd lekker dom doen (let niet op mij)

dit alles komt me echt ZOOOO bekend voor
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Oud 09-08-2003, 16:29
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Allemaal heel erg lief en leuk, maar ik wil er nog een toevoegen...
Gewoon een hele dag/avond bij elkaar hangen.. Heerlijk praten en knuffelen .. Wel fijn als je al iets met elkaar hebt en je elkaat redelijk goed kent...
Dus...

Kus...
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Oud 09-08-2003, 22:46
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Met een bootje naar een eiland varen. Zorgen dat je genoeg condooms bij je hebt voor een week en zorg dat je ze in 2 dagen opmaakt. Dan ga je weer naar huis en dan maakt zei het uit.
__________________
I don't have the passion anymore, and so remember, it's better to burn out than to fade away
Oud 10-08-2003, 19:27
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Echt een heel erg mooie boswandeling:

Rheden - Terlet (zweefvliegcentrum)

Wandeltijd ongeveer 3 uur.
Lichte wandeling, gaat over het hoogste punt van de Veluwe.

Begint bij NS-station Rheden (tussen Arnhem en Zutphen) en eindigt bij zweefvliegcentrum Terlet (aan snelweg A50 tussen Arnhem en Apeldoorn). Bij Terlet gaat elk half uur een bus (aan de snelweg) naar zowel Apeldoorn als Arnhem.

Onderweg zijn heel wat mooie romantische plekjes in 't bos, stille plekjes in 't bos... Kortom, daar ga je heen als je eens rust wil hebben.
Maar dan moet je natuurlijk niet op een drukke toeristendag gaan...
Oud 11-08-2003, 14:57
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-08-2003 @ 20:27:
Echt een heel erg mooie boswandeling:

Rheden - Terlet (zweefvliegcentrum)

Wandeltijd ongeveer 3 uur.
Lichte wandeling, gaat over het hoogste punt van de Veluwe.

Begint bij NS-station Rheden (tussen Arnhem en Zutphen) en eindigt bij zweefvliegcentrum Terlet (aan snelweg A50 tussen Arnhem en Apeldoorn). Bij Terlet gaat elk half uur een bus (aan de snelweg) naar zowel Apeldoorn als Arnhem.

Onderweg zijn heel wat mooie romantische plekjes in 't bos, stille plekjes in 't bos... Kortom, daar ga je heen als je eens rust wil hebben.
Maar dan moet je natuurlijk niet op een drukke toeristendag gaan...
Nice!
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 12-08-2003, 09:48
Slettelina *
Slettelina * is offline
Met een rubberebootje op een meer gaan roeien Vooral als er veel wind staat en je komt bijna niet vooruit zeer romantisch
__________________
New York City, Dance or die
Oud 12-08-2003, 12:21
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Zeilen, mijn vriendin heeft het dit weekend voor het eerst gedaan en ze vind het heel leuk, dus ik ga het haar maar eens goed leren. Heel leuk, dan heb je zoveel lol en indien nodig kan je altijd een rustige aanlegplek opzoeken. Maar da's over het algemeen niet nodig, want zoals ik al zei: het is zoveel lol haar te leren zeilen. Ze leert een stuk sneller dan die cursistjes van 10 a 11 jaar die toch niet doen wat je zegt. Als ze ooit nog eens besluit les te nemen kan ze met KB III beginnen...
Oud 17-08-2003, 16:28
Slettelina *
Slettelina * is offline
Cake bakken
__________________
New York City, Dance or die
Oud 18-08-2003, 17:12
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Koken, Dierentuin, Kamer verven, Concertjes bezoeken, Fietsen, Weekendje weg, Een vijver in de tuin maken, Masseren, Strand, Naar de ondergaande zon kijken, Picknicken, Zwemmen, Spelletjes, Winkelen, Kamperen in de tuin, Foto's maken, Dagje stad-uit eten-bios.


Veel zal al genoemd zijn, maar dit komt er zo even in mij op.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 19-08-2003, 09:17
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-08-2003 @ 17:42:
ja cool ! In scheveningen
Bij voorbeeld, kan je combineren met 't strand ofzo, en je kan 's nachts ook springen


Citaat:
WB schreef op 05-08-2003 @ 17:17:
Ik heb er één thuisstaan, nieuw

Maar omdat ie nieuw is heeft ze hem nog niet gezien
ik heb ook een grote thuis...Als je er zelf een hebt kun je er ook gewoon even op gaan liggen, praten, zoenen enz. En er op slapen als het warm is 's nachts is ook wel gezellig enzo. (maar je kunt dan weer geen sex hebben oid omdat alle buren in je tuin kunnen kijken (bij ons dan))
Oud 19-08-2003, 09:53
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Bij ons ook

Ik hou van de trampoline, maar we hebben ook nog eens een nieuwe zeilboot en da's met haar helemaal geweldig...
Oud 19-08-2003, 15:45
Woman Of Steel
Avatar van Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
lekker samen boodschappen doen, [lees; toetjes kopen ;P] en dan ergens in de tuin een tent opzetten en de hele nacht toetjes eten en drinken en muziek luisteren En later dronken door de tuin stuiteren op gabber muziek
__________________
Woorden die gevallen zijn, kun je niet meer oprapen.
Oud 19-08-2003, 23:03
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
afgelopen weekend heb ik dit gedaan...
de bus gemist en vervolgens zijn we samen door een bos over allemaal heuvels en shit naar zijn huis gelopen... we zijn over hekken geklommen met prikkeldraad, waarbij hij me o-zo galant kon helpen we hebben allebei een stok gezocht en gevonden om mee te lopen, we hebben bramen langs de weg geplukt, in een boom geklommen, een brug gebouwd over een beekje, we zijn door een maisveld heen gaan rennen en waren compleet de weg kwijt, uiteindelijk zijn we in een stilte gebied terecht gekomen waar een heel zacht en grassig stukje grond was waar het heel zacht was en waar je heel goed kon liggen enzo
het was geweldig leuk
__________________
hieperdepiepp!
Oud 23-08-2003, 13:12
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
coecie schreef op 20-08-2003 @ 00:03:
afgelopen weekend heb ik dit gedaan...
de bus gemist en vervolgens zijn we samen door een bos over allemaal heuvels en shit naar zijn huis gelopen... we zijn over hekken geklommen met prikkeldraad, waarbij hij me o-zo galant kon helpen we hebben allebei een stok gezocht en gevonden om mee te lopen, we hebben bramen langs de weg geplukt, in een boom geklommen, een brug gebouwd over een beekje, we zijn door een maisveld heen gaan rennen en waren compleet de weg kwijt, uiteindelijk zijn we in een stilte gebied terecht gekomen waar een heel zacht en grassig stukje grond was waar het heel zacht was en waar je heel goed kon liggen enzo
het was geweldig leuk
sounds like fun!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 23-08-2003, 22:30
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
coecie schreef op 20-08-2003 @ 00:03:
afgelopen weekend heb ik dit gedaan...
de bus gemist en vervolgens zijn we samen door een bos over allemaal heuvels en shit naar zijn huis gelopen... we zijn over hekken geklommen met prikkeldraad, waarbij hij me o-zo galant kon helpen we hebben allebei een stok gezocht en gevonden om mee te lopen, we hebben bramen langs de weg geplukt, in een boom geklommen, een brug gebouwd over een beekje, we zijn door een maisveld heen gaan rennen en waren compleet de weg kwijt, uiteindelijk zijn we in een stilte gebied terecht gekomen waar een heel zacht en grassig stukje grond was waar het heel zacht was en waar je heel goed kon liggen enzo
het was geweldig leuk
Klinkt zeer leuk
__________________
New York City, Dance or die
Oud 24-08-2003, 18:32
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
hehe, jullie verzinnen allemaal leuke dingen, of hebben duinen/bos in de buurt. M'n vriend is vrij hyper, dus hij moet altijd wat te doen hebben. Alleen weten we nooit wat te verzinnen en lekker gewoon hangen(of ergens buiten gaan liggen) en tv kijken vind ie nix aan.
Tja, dan gaat ie maar weer de hele dag computeren en ik zit in m'n uppie tv te kijken.... Gezellig wel, samen een dag doorbrengen.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 29-08-2003, 18:36
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Samen naar dancevalley Maarja vrij duur dus dan maar gwoon een dagje sixflags....Jaa heel origineel, oh wacht is ook al zo deur. Tja, uitwaaien op het strand, het bos in de hond uitlaten, zeilen.....Of helemaal NIX

@Coecie, woei klinkt echt kicke!!
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 31-08-2003, 21:19
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
- koekjes bakken
- heeeele grote chocoladetaart met heeeel veeeel chocolade bakken
- tekenen op één blaadje
- oude spelletjes van zolder halen en die allemaal spelen.
- elkaar doodkietelen, ook erg leuk.
__________________
■■ fuzzy logic
Oud 04-09-2003, 12:14
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
tomtidomtidom

*fluit een wijsje*

als je niet weet wat je met elkaar moet doen als je elkaar ziet... ik weet niet hoor, maar uberhaupt bij elkaar zijn is toch heerlijk?

ga eens lekker uitgebreid in bad, maak lekkere dingetjes om te eten voor elkaar klaar... ga gewoon een beetje buiten spelen
__________________
hieperdepiepp!
Oud 05-09-2003, 09:15
Verwijderd
Mijn vriend en ik gingen een brief posten, hebben we de rest van de avond ziten schommelen, met zn 2-tjes op de wip, van de glijbaan..was echt supergaaf!
Oud 05-09-2003, 18:24
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Dat klinkt allemaal echt heel erg leuk!!
Waarom doe ik nooit zulke dingen??
Oud 06-09-2003, 23:07
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 17:38:
Ja, en ik heb dus een vriend die alles best vind, maar zelf niet aan blowen en/of drugs doet...(heel verstandig daar niet van...maar mag zelf toch best een blowtje hebben op z'n tijd)
`

nee liever niet ... geef mij maar een blow-job
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Oud 09-09-2003, 15:20
sunshinetje
sunshinetje is offline
Citaat:
marc24 schreef op 20-06-2003 @ 18:16:
Ik ben een keer met mijn vriendin naar de open dag van feyenoord geweest, vond ze hartstikke leuk.
Gadverdamme naar feyenoord, die vieze kakkerlakken, echt zielig voor je vriendin.
Oud 10-09-2003, 12:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind het persoonlijk geweldig om een dagje naar Ikea
te gaan met mijn vriendje. (die ik momenteel niet heb )

Dat is helemaal geweldig als een van beide op zichzelf woont
en nieuwe meubeltjes wil kopen. Bij Ikea moet je alle meubels
die je koopt zelf in elkaar zetten dus daar kun je de rest van de dag dan mee aan de gang. En er is een restaurant in de winkel
waar je na het winkelen of halverwege even lekker bij kan komen.

Verder in bad gaan samen en dan het licht uitdoen en (geur)kaarsjes aansteken, is ook erg leuk. Elkaar dan ondertussen inzepen en masseren enzo. Het werd bij ons alleen altijd een gevecht wie er aan de kant van het putje moest zitten
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 10-09-2003, 15:09
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-07-2003 @ 11:50:

- Een bepaalde dansstijl kiezen en een hele avond samen oefenen voor de spiegel (zo hebben wij een hele zaterdagavond staan hakken )
ik kon niks anders doen. dan lachen. toen ik dat las

ge-wel-dig
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 11-09-2003, 23:45
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 10-09-2003 @ 13:53:
Ik vind het persoonlijk geweldig om een dagje naar Ikea
te gaan met mijn vriendje. (die ik momenteel niet heb )

Dat is helemaal geweldig als een van beide op zichzelf woont
en nieuwe meubeltjes wil kopen. Bij Ikea moet je alle meubels
die je koopt zelf in elkaar zetten dus daar kun je de rest van de dag dan mee aan de gang. En er is een restaurant in de winkel
waar je na het winkelen of halverwege even lekker bij kan komen.

Verder in bad gaan samen en dan het licht uitdoen en (geur)kaarsjes aansteken, is ook erg leuk. Elkaar dan ondertussen inzepen en masseren enzo. Het werd bij ons alleen altijd een gevecht wie er aan de kant van het putje moest zitten
oeh dat ga ik ook doen dit weekend
naar ikea

jeej
ikea is zo leuk

ik ga ook een tapijt versjouwen en verven
geweldig
__________________
hieperdepiepp!
Oud 17-09-2003, 19:05
Lienielovestim
Avatar van Lienielovestim
Lienielovestim is offline
hmzz.. volgend probleem!

wat doe je dan als je alles hebt gehad!
mijn vriendje op vakantie leren kennen, en kampvuur, wandelen, naar het strand, sterrenkijken, poolen, uitgaan, kamperen, bad en alles hebben we dus al wel gehad... weet het echt niet meer!


enne miekmuis.. jij ook al hier???
__________________
~vlieland 4-ever!~
Oud 22-09-2003, 20:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Lienielovestim schreef op 17-09-2003 @ 20:05:
hmzz.. volgend probleem!

wat doe je dan als je alles hebt gehad!
mijn vriendje op vakantie leren kennen, en kampvuur, wandelen, naar het strand, sterrenkijken, poolen, uitgaan, kamperen, bad en alles hebben we dus al wel gehad... weet het echt niet meer!


enne miekmuis.. jij ook al hier???
Ja, dat is lastig, om de vakantie te overtreffen, is waarschijnlijk ook niet mogelijk... Gewoon rustig wennen aan het gewone leven. Buiten wandelen, basketballen, voetballen, bios, film kijken, samen koken, douchen, zwemmen, dagje skieen, paintballen, lazergunnen, dag cursus maseren, museum, dagje treinen, wadlopen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-09-2003, 10:59
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Wij hebben iets heel romantisch gedaan. Aan het meer zijn we op een steiger gaan zitten en hebben we romantische muziek erbij gehaald en kaarsjes en lekkere hapjes en zo hebben we naar de sterren zitten kijken
Oud 01-10-2003, 15:00
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
pff... oowk leuk om te leze als je net vrijgezel bent.... maja.. had ik er nie naar moete kijke he haha.. achjah... het leven gaat door, genoeg boys around the world!! wat wel leuk is trouwens: skate en daarna zwemmen, toppiehh heb ik met m'n ex oowk gedaan en dat was echt heel gaaf! en saampies gaan moutainbiken.. oowk toff!! greetss
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 04-10-2003, 18:45
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
- samen oppassen is erg leuk!! (kun je alvast papa en mama spelen.. en als de kids in bed liggen heb je eindelijk tijd voor elkaar..ideaal!)
- films kijken en ze dan helemaal niet kijken omdat je te druk bezig bent met elkaar
- hij op de piano en jij dr bij zingen...zo lief!
- samen zusjes klieren
- poolen met vrienden erbij
- idols kijken (ja het begint bijna weer) en dan veel commentaar leveren
- foto's maken van jullie samen
- uit eten gaan (zelfs de mac is leuk met hem erbij)
- samen in bed liggen, in een donkere kamer, niks zeggen, alleen maar denken hoe gelukkig je met hem bent, terwijl je met je hoofd op zijn borst ligt en luistert naar zijn ademhaling....
Oud 04-10-2003, 22:23
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
als er iets leuk in de stad is, activiteieten enz, lekker bezig en dan ergens gaan zitten, en wat de dag brengt als je toch tijd hebt
__________________
Kom maar op!
Oud 07-10-2003, 16:14
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Wat me opvalt is dat er veel dingen tussen staan voor buiten enzo. Maar wat te doen als het slecht weer is en je geen zin meer heb om dvdtjes te kijken?
Oud 07-10-2003, 16:52
Verwijderd
Buiten springen in waterplassen?
Oud 08-10-2003, 09:06
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-10-2003 @ 17:52:
Buiten springen in waterplassen?
I'm siiiiiiining in the rain...tralala

op zich zie ik ook heel veel leuke dingen om binnen te doen er tussen staan hoor.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Oud 08-10-2003, 11:34
Verwijderd
ik vind het ook erg leuk om samen naar de sauna te gaan, maar daar moet je wel van houden (durven) en als je er een hele dag bent nog best prijzig.
of de dierentuin of apenheul
Oud 09-10-2003, 15:31
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Citaat:
another supergirl schreef op 14-07-2003 @ 20:01:
door al die dinge ga je wel beseffe hoe kut t vrijgezelle leven kan zijn zeg....
Best...
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Oud 09-10-2003, 22:37
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik weet niet hoor, maar hebben jullie ook niet dat het eigenlijk gewoon het àllerleukste is als je de hele dag in bed blijft liggen lekker samen en juist helemaal nìets doet...

en dan nog een dag in bed...

soms he, als het weer guur is, en ik ben een weekendje over, of hij... dan ligen we drie dagen in bed en komen we er alleen uit om iets te eten of om iets te drinken, om een video te huren of wat dan ook... mmm... in bed liggen
__________________
hieperdepiepp!
Oud 10-10-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 09-10-2003 @ 23:37:
ik weet niet hoor, maar hebben jullie ook niet dat het eigenlijk gewoon het àllerleukste is als je de hele dag in bed blijft liggen lekker samen en juist helemaal nìets doet...
Niet iedereen heeft hier de kans voor. Ik iig niet. Al helemaal niet als we bij mij zijn (en dat is 99 keer van de 100), want mijn moeder trommelt iedereen het bed uit..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 09:05
Liefde & Relatie meisjes mee nemen
Pieropinto
2 07-06-2010 05:16
Liefde & Relatie date
frukii
3 04-09-2009 09:04
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
Liefde & Relatie romantisch (voor je jongens)
_raquel_
40 07-12-2004 19:59
Liefde & Relatie Wat doen jullie??
Some
15 23-07-2003 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.