Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 09:37
Verwijderd
Het lijktmij leuk om hem een mand(je) met echt typisch Nederlandse dingen te geven, is hier al eens eerder gezegd geloof ik. (in een andere situatie). Dit is niet echt persoonlijk, maar dat kan je het zelf maken door er een briefje/kaart bij te doen en daar wat leuke dingen over jullie in te zetten.
En natuurlijk een cd met echte Nederlandse liedjes eej!
Advertentie
Oud 31-08-2004, 19:06
tres bien
tres bien is offline
mijn vriend wordt over een week 21 dan geef ik hem een playstation 2 limited edition.
__________________
let the sun shine
Oud 31-08-2004, 19:09
tres bien
tres bien is offline
Wat vinden jullie?


ik ben ouderwets mijn vriend moet mij bloemen geven!!
__________________
let the sun shine
Oud 01-09-2004, 13:16
0906-BART
0906-BART is offline
Ik heb voor mn vriendin der verjaardag zo'n gigantische kaart gekocht bij expo! Daar heb ik in de binnekant foto's ingeplakt van ons samen, en een eind lieve tekst neergeplant. Ik had ook nog een cd voor der gekocht van Keane... omdat we daar allebei helemaal gek op zijn! En ik had een verkeersbordje gepikt..., met der achternaam erop. Was echt geslaagd
Oud 07-09-2004, 12:11
Yora
hmm jah misschien iets in het mandje doen waardoor hij aan jou kan denken als ie je mist?? Knuffel das misschien weer niet origineel maar ligt eraan of je een bijzondere koopt of niet
Oud 08-09-2004, 11:12
@Moon
@Moon is offline
Mijn vriend is bijna jarig. Ik heb echt totaal geen idee wat ik voor hem moet kopen. En wat ook nog zo lastig maakt is dat hij zo'n jongen-jongen is. Je moet dus echt niet met iets schattigs aankomen zoals een fotolijstje met een foto van mezelf erin of knuffeltjes e.d. CD's is ook niks, want hij download alles van internet. Hij houdt wel van playstationen maar die spellen haalt ie ook allemaal van internet. Hij zit wel vaak achter de pc en heeft er ook een stuk of 3 ofzo Wel houdt ie van voetbal en tennissen... maar om nou met een paar tennisballen of voetbal aan te komen is ook nie echt wat natuurlijk. Dussuh iemand misschien nog leuke ideeen??
Oud 08-09-2004, 14:46
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
@Moon schreef op 08-09-2004 @ 12:12 :
Mijn vriend is bijna jarig. Ik heb echt totaal geen idee wat ik voor hem moet kopen. En wat ook nog zo lastig maakt is dat hij zo'n jongen-jongen is. Je moet dus echt niet met iets schattigs aankomen zoals een fotolijstje met een foto van mezelf erin of knuffeltjes e.d. CD's is ook niks, want hij download alles van internet. Hij houdt wel van playstationen maar die spellen haalt ie ook allemaal van internet. Hij zit wel vaak achter de pc en heeft er ook een stuk of 3 ofzo Wel houdt ie van voetbal en tennissen... maar om nou met een paar tennisballen of voetbal aan te komen is ook nie echt wat natuurlijk. Dussuh iemand misschien nog leuke ideeen??
Je zou hem een officiële voetbal kunnen kopen van het EK. (rotéro ofzoiets?)

Of je kan hem een sportpakket maken ofzo? Met zweetbandjes, voetbal, bus aquarius..gewoon iets wat leuk afgeeft dus .
Oud 08-09-2004, 14:47
$un$hine
Avatar van $un$hine
$un$hine is offline
Citaat:
@Moon schreef op 08-09-2004 @ 12:12 :
*knip*
Misschien kun je een blik tennisballen kopen en die versieren met stiften? Leuke dingen erop schrijven ofzo? (k heb geen idee of dat te doen is, want ik heb dat nog nooit geprobeerd, maar t schoot me zo ineens te binnen ) Of een voetbal waar je allerlei dingetjes op schrijft?
__________________
Love will survive, It twists and turns you, A circuit inside your head reminds you that it's fine
Oud 13-09-2004, 15:30
Verwijderd
Ik zit er over na te denken om de slaapkamer van mijn vriendin te vullen met hartjes ballonen. En dan werkelijk tjok vol, dus als ze de deur open doet, overal ballonen.

Nu nog een grossier vinden
Oud 13-09-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 13-09-2004 @ 16:30 :
Ik zit er over na te denken om de slaapkamer van mijn vriendin te vullen met hartjes ballonen. En dan werkelijk tjok vol, dus als ze de deur open doet, overal ballonen.

Nu nog een grossier vinden
hopen dat ze geen grote kamer heeft
Oud 13-09-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 08-09-2004 @ 12:12 :
Mijn vriend is bijna jarig. Ik heb echt totaal geen idee wat ik voor hem moet kopen. En wat ook nog zo lastig maakt is dat hij zo'n jongen-jongen is. Je moet dus echt niet met iets schattigs aankomen zoals een fotolijstje met een foto van mezelf erin of knuffeltjes e.d. CD's is ook niks, want hij download alles van internet. Hij houdt wel van playstationen maar die spellen haalt ie ook allemaal van internet. Hij zit wel vaak achter de pc en heeft er ook een stuk of 3 ofzo Wel houdt ie van voetbal en tennissen... maar om nou met een paar tennisballen of voetbal aan te komen is ook nie echt wat natuurlijk. Dussuh iemand misschien nog leuke ideeen??
Een voetbal met zelf tekst erop geschreven? Dit heb ik gedaan bij mijn ex met een basketbal en hij heeft hem nog steeds op zn kamer liggen. Terwijl ik t een heeeel stom cadeau vond, maar hij zegt nog steeds dat hij het zo lief en leuk vond.
Dit kan je bv ook met tennisballen doen. Gewoon heel veel tennisballen die dan samen een zin vormen ofzo?
Oud 14-09-2004, 20:29
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-09-2004 @ 16:30 :
Ik zit er over na te denken om de slaapkamer van mijn vriendin te vullen met hartjes ballonen. En dan werkelijk tjok vol, dus als ze de deur open doet, overal ballonen.

Nu nog een grossier vinden
succes
Oud 16-09-2004, 10:32
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-09-2004 @ 16:30 :
Ik zit er over na te denken om de slaapkamer van mijn vriendin te vullen met hartjes ballonen. En dan werkelijk tjok vol, dus als ze de deur open doet, overal ballonen.

Nu nog een grossier vinden
bij de feestwinkel hier kun je gratis je ballonnen met helium laten vullen als je ze daar koopt, scheelt misschien al?
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 19-09-2004, 11:08
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
mijn vriend is pas over 7 maanden jarig, maar ik wil hem een klokje geven waarop onze foto staat en een eigen tekst op kunt laten drukken..

zie www.funkado.nl
__________________
move your body next to me
Oud 19-09-2004, 18:26
Verwijderd
Mijn vriend is dus met een week jarig, heb et kaartje al... dat idee van die ring is em niet geworden.. ik kan hier in de buurt geen goede zaak vinden en om nou het eiland af te gaan om een cadeau te kopen.. gaat me teveel kosten.
Hij weet zelf niet wattie wil (een palmpilot, maar dat kani k niet betalen)
Ik had 1 idee als back-up, een 'straight-blade-razor' alleen die dingen zijn ook gigantisch duur.. kwam ik achter.
*Zucht*

Ik denk dat ik zel fiets voor hem ga maken, iets liefs ofzo, en dan het geld wat ik aan de kant had gezet voor em geowon aan hem geef om bij zijn computer-geld te doen dat jong is ech tmoeilijk om voor te kopen grrr
Oud 19-09-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 19-09-2004 @ 19:26 :
Mijn vriend is dus met een week jarig, heb et kaartje al... dat idee van die ring is em niet geworden.. ik kan hier in de buurt geen goede zaak vinden en om nou het eiland af te gaan om een cadeau te kopen.. gaat me teveel kosten.
Hij weet zelf niet wattie wil (een palmpilot, maar dat kani k niet betalen)
Ik had 1 idee als back-up, een 'straight-blade-razor' alleen die dingen zijn ook gigantisch duur.. kwam ik achter.
*Zucht*

Ik denk dat ik zel fiets voor hem ga maken, iets liefs ofzo, en dan het geld wat ik aan de kant had gezet voor em geowon aan hem geef om bij zijn computer-geld te doen dat jong is ech tmoeilijk om voor te kopen grrr
hobby's?
Oud 19-09-2004, 20:08
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Het is bijna een jaar geleden dat het uit is met mn ex maar ik kan haar niet vergeten. ik wil haar iets kado doen om te zorgen dat ze de negatieve dingen uit onze relatie kan vergeten en er ruimte is voor een mooie vriendschap (en misschien meer (in de toekomst dan)) Iemand nog tips voor mij?
Oud 19-09-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Boer Biensma schreef op 19-09-2004 @ 21:08 :
Het is bijna een jaar geleden dat het uit is met mn ex maar ik kan haar niet vergeten. ik wil haar iets kado doen om te zorgen dat ze de negatieve dingen uit onze relatie kan vergeten en er ruimte is voor een mooie vriendschap (en misschien meer (in de toekomst dan)) Iemand nog tips voor mij?
Oeh, ik denk niet dat je door een cadeau haar alle negatieve dingen kan laten vergeten. Ik denk dat er ruimte is voor een mooie vriendschap, zodra jullie beiden het verleden laten rusten.
Oud 22-09-2004, 20:56
saturday
saturday is offline
Hey, het is een tijdje niet zo goed met mij en mn vriend gegaan en nu wilde ik iets speciaals aan hem geven of doen.
Hebben jullie een leuk idee? Romantisch iets ofzo?
Oud 22-09-2004, 21:52
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Ik zou het wel weten. Ik zou het volgende doen en misschien heb je er wel wat aan. Van te voren moet je zeker weten dat hij voor die dag geen andere plannen heeft. Bel em op en zeg dat ie ergens naar een mooie rustige plek moet komen die voor jullie beiden iets moois betekend. Als hij daar dan aan komt sta jij daar met een kleedje of een tafeltje met 2 stoeltjes, een kaars een vaasje met een roos (voor hem natuurlijk) een fles lekkere wijn en 2 glazen. De rest wijst zichzelf.

Hopelijk heb je er wat aan.

Succes!!
Oud 23-09-2004, 16:29
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
tip:

1. loop naar een boekwinkel en zoek de cadeau afdeling..hier vind je allemaal lieve boekjes met mooie foto's en teksten vooral voor je liefje maar ook voor je broer of als iemand zn rijbewijs gehaald heeft..

2. het betere knip en plak werk..zoek wat oude foto's op, schrijf er wat lieve persoonlijke tekstjes bij nah laat je fantasie de vrije loop

3. inpakken en geven maarrr..wedden dat hij/zij et leuk vind?

Heb het zelf net gemaakt voor een goeie vriendin het boekje heet Knuffels voor jou en er staan allemaal zeehondjes in enzo..Heb ik een foto van haar er in geplakt en een feesthoedje van papier op haar hoofd geplakt (zeg maar..) verhaaltje der bij en een gelukspoppetje er aangehangen (voor examen enzo vast) en klaar
Oud 25-09-2004, 11:10
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
heeft iemand tips voor miJ/
mijn broer word 4 oktober 19, en hij weet zelf nooit iets wat hij wil hebben.
en ik heb geen flauw idee wat zo'n jongen nou leuk vind..
en het moet niet te duur zijn


__________________
________________
Oud 29-09-2004, 14:14
EkiaM
EkiaM is offline
hoihoi!
mijn bijna-vriend is bijna jarig.
en wat koop je nou voor een bijna-vriend?
het moet ook niet een té wij-hebben-bijne-een-relatie-cadeautje zijn, dus niet al te liefderigs enzo, maar toch wel persoonlijk.
ideetje iemand?

xm
Oud 01-10-2004, 09:30
Verwijderd
Heel stom misschien, maar door dat rare topic wat ik net las over bakstenen en stoeptegels dacht ik weer aan vroeger.
Als klein meisje heb ik ooit eens mijn voetje in (ik geloof) gips moeten zetten en dan had je een afdruk Droogt op en voilá, je hebt iets blijvends
Misschien een idee? Ik weet niet hoor Of een hand kan natuurlijk ook
Dan kan je er ook een boodschap bij schrijven
Oud 01-10-2004, 18:42
sweet_forumgirl
sweet_forumgirl is offline
ik zie hier vooral cadeaus voor lovers, maar wat moet ik aan een goede vriend geven? (boys help me!)

En nog tips voor een verrassing? (parachutespringen is weer een beetje té (duur) en een filmpje kijken weer zo gewoontjes)
Oud 02-10-2004, 02:13
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Ik weet nog wel een mooi kado voor als je iemand wilt dumpen:

Laat een mal maken van je leuter en maak daar dan een dildo mee. Geef haar die kado met de mededeling: 'Zo nu heb jij mij ook niet meer nodig'
Oud 07-10-2004, 18:15
PolletPoulet
PolletPoulet is offline
ik ga als ik met mijn vriendin 1 jaar samen ben, een grote tekening maken (een papier van 2 meter op een halve)
met daarop: "1jaartje en er volgen er nog vele meer"

dan ga ik naar de kleuterschool en vragen of ze dat willen inkleuren en dan hun handjes en hun voetjes er allemaal opzetten.

(copyright PolletPoulet)
__________________
Do not argue with an idiot. He'll pull you down to his level and beat you with experience...
Oud 14-10-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Fieneke schreef op 01-02-2004 @ 11:30 :
voor mijn vriend had ik een metale sleutelhanger gekocht en bij een juwelier onze namen erin laten graveren.
hoe duru is dat graveren en waar kan je een metalen sleutelhanger vinde
Oud 14-10-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 14-10-2004 @ 18:32 :
hoe duru is dat graveren en waar kan je een metalen sleutelhanger vinde
Bij Expo kan je die wel vinden, anders bij een schoenmaker, V&D ofzo.. (Bij Expo heb je 2 halve hartjes enzo, moet je eens in zo'n vitrinekast kijken, hebben ze leuke!)

En graveren van mijn ringen kostte 5 euro geloof ik, is niet bar duur.
Oud 17-10-2004, 13:40
Snoezeke
Snoezeke is offline
Nog niemand aan gedacht om je vriend of vriendin een pyjama te geven ? Lijkt me wel leuk voor als je gezellug bij elkaar slaapt
Oud 17-10-2004, 14:51
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
ganjafarmster schreef op 17-10-2004 @ 14:40 :
Lijkt me wel leuk voor als je gezellug bij elkaar slaapt
Dan ga je toch niet stevig ingepakt in pyama naast elkaar liggen
__________________
qkw <3
Oud 17-10-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
ganjafarmster schreef op 17-10-2004 @ 14:40 :
Nog niemand aan gedacht om je vriend of vriendin een pyjama te geven ? Lijkt me wel leuk voor als je gezellug bij elkaar slaapt
Ik heb mijn exvriendje een pyjama gegeven voor Sinterklaas geloof ik, of toen we een half jaar verkering hadden. was een leuke, van Mr. Bean, met zijn Mini erbij.
Het voordeel van m dragen is dat je hem ook uit kan doen
Oud 17-10-2004, 18:37
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 17-10-2004 @ 16:25 :
Ik heb mijn exvriendje een pyjama gegeven voor Sinterklaas geloof ik, of toen we een half jaar verkering hadden. was een leuke, van Mr. Bean, met zijn Mini erbij.
Het voordeel van m dragen is dat je hem ook uit kan doen
Das zeker een goede. Vooral als je het voor hem wil doen.
Oud 23-10-2004, 19:22
Canberra
Canberra is offline
Paniek! Over een paar weken zijn we 6 maanden samen en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik heb dit topic doorgelezen en ik moet zeggen dat er niets bij zit waarvan ik denk: ja! dat is het... en dat zal ook wel niet gebeuren maar misschien zijn er bepaalde ideeën die me inspireren. Iemand?
Oud 24-10-2004, 02:09
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Is een lekker aroma-kaarsje opzetten met rustgevende muziek niet wat? Met daarbij natuurlijk een lekkere gehele rugmassage. En daarna een roos met een klein kadootje.
Oud 25-10-2004, 10:11
lieve
lieve is offline
Hey iedereen,

mijn vriend verjaard over enkele dagen en ik ben gisteren verjaard. En hij had de max van een kado voor mij. Iets dat ik al lang zeeer graag wou hebben, maar zelf niet wou kopen.
Ik was er super tevreden mee! Zo'n klok met een badeend op. Ik spaar namelijk zo van die badeendspullen!

Nu we zijn nog niet zolang samen, en hij had het geluk mijn zus te kunnen laten meedenken voor een kado. Ik daarentegen heb minder chance. Hij heeft wel een paar broers... maar die zijn onmogelijk!
Nu had ik zo gedacht bij een fotograaf foto's te laten nemen van mij telkens in een andere gemoedstoestand. Zodat hij weet wanneer ik ongeveer wat aan het denken ben of iets bepaal voel!
Mor het probleem is dat we de foto's moeilijk zelf nog kunnen nemen, want dan duurt het te lang voordat ze ontwikkeld zijn.
En bij de fotograaf in de buurt... ziet iedereen die de winkel voorbijgaat wat je aan het doen bent. En ik ben al zo een leuk meisje om te laten fotograferen!
Ofwel met de digitale camera!! Dat is ook nog een mogelijkheid!
Maar ik zou in totaal zo 6 foto's willen van mij in verschillende 'toestanden'. Hehe
Nu straks heb ik stage en dan kan ik eens over m'n idee nadenken! Hehe...

Wat denken jullie hiervan. En natuurlijk hoort er nog een leuke, grote kaart bij!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!

Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 10:14.
Oud 25-10-2004, 19:44
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Het klinkt als een subtiele hint van: Je begrijpt me niet en dat je met die foto's je gebruiksaanwijzing geeft. Verder is het wel een goed idee voor iemand die dat echt niet KAN zien. Als je dat wilt doen raad ik aan alleen positieve gemoedstoestanden uit te beelden.

Succes
Oud 27-10-2004, 16:05
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik vind foto's van jezelf laten maken en aan je bf/gf geven sowieso een beetje.. dubieus.

Mijn vriend was maandag jarig en ik heb hem een bon gegeven waarmee hij 20 minuten kan gaan vliegen in een sportvliegtuigje, dus ook zelf met die knuppel aan de slag soort eerste les, denk ik. Geregeld via www.kadopagina.nl
__________________
qkw <3
Oud 27-10-2004, 21:27
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Meeste mannen hebben al ervaring met een knuppel...

Wel een heel orgineel kado moet ik zeggen. Misschien een ander leuk id: Heel geschikt voor als je vriend of vriendin op snelle auto's geilt: Een ticket voor een paar rondjes in een F1 auto. Heeft mijn buurman gekregen van zijn vrouw toen hij 50 werd.
Oud 29-10-2004, 12:23
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
ik heb toen we 1 jaar samen waren mijn vriend een speciaal boekje cadeau gedaan met lieve tekstjes uit een boek, gedichtjes, rozenblaadjes (geen echte he), herinneringen uit dat ene jaar en hoe ik me daarbij voelde enzo... aan hem gegeven en hij was er heeeeeeeeel er blij mee! maar er een collage in met roosjes en knuffeltjesprentjes en hij vindt het vast even fijn!!
succes ermee
__________________
mon poisson rouge dans mon bain de mousse
Oud 29-10-2004, 13:49
meisjuuuuh
meisjuuuuh is offline
Mijn vriend was gister jarig en heb hem dit gegeven:
Een hangertje met mijn naam erin gegraveerd.
Luchtje van Adidas
Flessenopener van een poppetje met een tshirt aan en daarop stond Van Harte
Biertje
Dit had ik in een kado-tasje gedaan en aan het handvat had ik nog een klein kaartje gehangen met een fotootje van ons erop.
__________________
Nieuw hier! =D
Oud 31-10-2004, 20:18
Verwijderd
Ik zoek een cadeau voor een goede vriendin van me, normaal gesproken weet ik altijd wel iets maar nu weet ik echt helemaal niks.
Oud 31-10-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 31-10-2004 @ 21:18 :
Ik zoek een cadeau voor een goede vriendin van me, normaal gesproken weet ik altijd wel iets maar nu weet ik echt helemaal niks.
cd, dvd, boek? voor de meeste mensen moet zoiets toch wel lukken...?
Oud 05-11-2004, 19:02
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Vraagje... over jongens, en misschien ook vooral voor jongens.

Wat vind je er als jongen van als je van je vriendin een sieraad krijgt? Een zilveren kettinkje met een hangertje of zo?


'k Heb mijn vriend vorig jaar een hangertje gegeven, niet veel speciaals, gewoon zo'n zwart touwtje met zijn sterrenbeeldsteentje eraan. Maar nu we al een jaar verder zijn, dacht ik eraan misschien omstreeks kerstmis, of valentijn, of misschien gewoon zomaar.. (doet er nu niet zo toe) een mooier kettinkje te geven.

Maar wat vinden jongens daar nu eigenlijk van?
Oud 06-11-2004, 02:32
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Wees creatief. Tuurlijk kan dat. Ik werk in de sieraden. Zoveel mannelijke klanten die iets kopen voor zichtzelf.
Oud 09-11-2004, 11:46
Verwijderd
hej mensen....
mijn vriend is binnenkort jarig maar helaas kan ik dan die dag niet komen.
daarom wilde ik heb toch die dag een kadowtje sturen.
ik heb op kadoshop.nl een mini shirtje gevonden die ik hem misschien wil sturen.
is dit een leuk idee?
en dan nog iets...wat moet k erop zetten?
ik zat te denken aan een klein zinnetje...
heeft iemand ideen?
alvast thnx
Oud 09-11-2004, 12:24
Verwijderd
ligt er natuurlijk aan hoeveel je uit wilt geven..
je kan ook iets geven waar je zelf wat aan hebt...
Oud 09-11-2004, 13:30
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 05-11-2004 @ 20:02 :
Maar wat vinden jongens daar nu eigenlijk van?
Als je vriend dat sterrenbeeld leuk vond, dan gaat hij nu een duurdere versie waarsch. ook leuk vinden

Ik hoef daar echt niet mee aan te komen bij mijn vriend thank god ook dat hij daar niets mee heeft, heb ik zelf ook niet. Bij hem dus.
__________________
qkw <3
Oud 10-11-2004, 10:55
Verwijderd
Gisteren was ik een jaar samen met mijn vriend, en op het laatste moment heb ik besloten even iets origineels te maken. Ik heb een boekje gekocht met allemaal gedichtjes over de liefde erin, een aantal loesje kaarten en een plakboek. In dat plakboek heb ik verschillende gedichtjes geschreven, die loesje kaarten geplakt en nog wat mooie songteksten opgezocht. En toen alles erin geschreven en wat stickertjes geplakt en hij vond het erg leuk
Oud 11-11-2004, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 31-10-2004 @ 21:18 :
cd, dvd, boek? voor de meeste mensen moet zoiets toch wel lukken...?
Mwah het moet echt een leuk cadeau zijn. ('t verhaal erachter is dat ze erg leuk is maar een vriend heeft)

Oke ik zat zelf te denken aan:

-Sieraad (zat te denken aan zoiets... onderaan
-Boek van Jamie Oliver
-Kaartjes voor een cabaretvoorstelling (enige nadeel is dat het pas in februari is)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie hoeveel geef je uit?
snoopy
54 23-05-2005 19:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.