Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2013, 14:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nu ook heel veel in een nog niet ingeruimde kast gepropt want hij wil wel in kamers kijken (eerste keer dat hij er is sinds het af is) en in kastjes toch niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 17-12-2013, 14:56
Verwijderd
Ik heb technisch gezien maar één kamer dus ik nodig mijn ouders gewoon nooit uit.
Oud 17-12-2013, 14:58
Verwijderd
Een klasgenootje van me heeft de gewoonte om in kasten te snuffelen van anderen mensen.
Oud 17-12-2013, 14:59
Verwijderd
Toen ik hier net woonde heb ik wel een keer alles extreem netjes gemaakt en toen de hele familie uitgenodigd voor zelfgebakken taart, zodat ze daarna niet zouden zeuren.
Oud 17-12-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Een klasgenootje van me heeft de gewoonte om in kasten te snuffelen van anderen mensen.
Speciaal voor zulke klasgenootjes bewaar ik al mijn vreselijk dubieuze spullen in een makkelijk toegankelijke mand in de woonkamer.
Oud 17-12-2013, 15:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Een klasgenootje van me heeft de gewoonte om in kasten te snuffelen van anderen mensen.
Mijn oma haalde bij bezoeken aan familieleden altijd haar vingers over randjes om te kijken hoe stoffig het was, en als het dan te stoffig of vies was kon je rekenen op commentaar
Oud 17-12-2013, 15:02
Verwijderd
Mijn bureaustoel staat altijd zowat voor de kast door plaats gebrek, werkt ook prima. Een stoel ertussenuit frikkelen is wel weer te veel werk voor haar.
Oud 17-12-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma haalde bij bezoeken aan familieleden altijd haar vingers over randjes om te kijken hoe stoffig het was, en als het dan te stoffig of vies was kon je rekenen op commentaar
Dat doet mijn moeder ook altijd bij familie. Ze wijst zelfs mijn oma op vieze tegels en stof. Ben ik blij dat ik niet zo ben.
Oud 17-12-2013, 15:05
Verwijderd
Of ze schrijft vies met haar vinger in het stof.
Oud 17-12-2013, 16:24
Verwijderd
Haha, dat is echt zo'n moederding.

Zal ik eens iets bekennen? Wij hebben thuis ook gescheiden handdoeken.
Oud 17-12-2013, 16:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
!

Ik heb handdoeken voor m'n haar en handdoeken voor de rest.

En ik ben nu al huiverig voor als mijn ouders naar mijn kamer komen om te helpen verhuizen. Het is echt een teringzooi.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 16:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, ik postte net een nieuwe banner op facebook en m'n moeder vroeg meteen 'en wie is dat dan?'.
Dus ik vertel haar dat dat James Mcavoy is in Filth en haar antwoord:
"Oooooh, Ik dacht dat dit m'n nieuwe schoonzoon was!"

Was het maar zo'n feest.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 16:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Als iemand nog op zoek is naar een nieuwe zorgverzekering, bij Anderzorg is nu een aantrekkelijke cashback

Dus pm dan maar even!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 17-12-2013, 16:59
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Oh ja, ik postte net een nieuwe banner op facebook en m'n moeder vroeg meteen 'en wie is dat dan?'.
Dus ik vertel haar dat dat James Mcavoy is in Filth en haar antwoord:
"Oooooh, Ik dacht dat dit m'n nieuwe schoonzoon was!"

Was het maar zo'n feest.
Subtiel. Post een banner van mij dan
Oud 17-12-2013, 17:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Subtiel. Post een banner van mij dan
Ik heb mijn subtiliteit niet van een vreemde.

En ik heb geen foto's van jou met baard!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 17:03
Hazel
Hazel is offline
Ik werk eraan, ok?
Oud 17-12-2013, 17:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
OK!

Maar jiez0rz, had m'n moeder maar gelijk...

Spoiler

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
OK!

Maar jiez0rz, had m'n moeder maar gelijk...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Wat een nare kop. Die ogen man, het is net een kruising tussen een vis en een lijk met dan een instagramfilter eroverheen.
Oud 17-12-2013, 17:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat een nare kop. Die ogen man, het is net een kruising tussen een vis en een lijk met dan een instagramfilter eroverheen.
Nou zeg.
Ik vraag me echt af of je wel eens een vis of een lijk hebt gezien, want dat zie ik dus echt niet. En hij had net gehuild, dus z'n ogen zijn wat rood.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 18:27
Verwijderd
ik word depressief van m'n huidige projectgroepje
Oud 17-12-2013, 18:28
Verwijderd
en ik heb al weken zin om te blowen maar dat mag niet van mezelf
Oud 17-12-2013, 18:39
Verwijderd
Ik heb ook best veel zin om weer een kettingroker te worden, ook al weken. Maar ik doe het niet, het brengt toch geen voldoening.
Oud 17-12-2013, 18:45
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb ook best veel zin om weer een kettingroker te worden, ook al weken. Maar ik doe het niet, het brengt toch geen voldoening.
Ik ook! Wat is dat toch Vrijdag had het echt niet veel gescheeld of ik was weer begonnen, gelukkig bedacht ik dat ik waarschijnlijk na een slaapje minder trek zou hebben. Maar ineens is het lastig om gestopt te blijven. WHY?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-12-2013, 18:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gisteren na 3 weken weer een sigaret op, maar hij smaakte niet zo en nu denk ik 'pff, whatever'.

Kijken hoe lang ik dit nu volhoud.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook best veel zin om weer een kettingroker te worden, ook al weken. Maar ik doe het niet, het brengt toch geen voldoening.
Ja, dat ken ik. Soms heb ik echt van die momenten dat ik denk 'hier zou nou een lekker peukie bij passen' zoals laatst na de verhuizing of na de seks, en laatst toen m'n zusje zat te roken.
Als dat soort sigaretmomenten zouden bestaan zou ik het wel doen. Maar ja, ik weet van mezelf dat als ik 1 trekje neem ik binnen een paar dagen op 2 pakjes per dag weer zit.
En waarom is die verslaving zo sterk dat ik denk ik termen van 'lekker peukje' of dat het uberhaupt iets zou toevoegen aan m'n after-verhuizing of after-seks of bezoek aan m'n zusje?! Ik WEET toch dat het gore stinkende kankerstaven zijn en ik ben het ook totaal niet van plan het ooit nog te gaan doen, maar toch, die verslaving zit echt diep. Vind ik jammer.
Oud 17-12-2013, 18:58
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
hoe herkenbaar allemaal
Oud 17-12-2013, 19:16
Verwijderd
Ik heb normaal eigenlijk geen last meer. Als ik op stap ga, mis ik het roken wel eens, maar ik had verwacht dat als ik een keer teveel gezopen zou hebben dat ik voor de bijl zou gaan, maar dus niet. Blijkbaar is mijn drang het ergste als ik aangeschoten ben, maar dan heb ik nog verstand genoeg om het niet te doen. Zodra ik dronken ben, ben ik het vergeten, omdat het geen gewoonte meer is blijkbaar
Oud 17-12-2013, 19:33
Verwijderd
ja, niet dat ik de godganse dag loop te hunkeren naar een sigaret ofzo, dat nou ook weer niet. Maar ik heb er soms zin in. En nog zeldzamer heb ik echt 'trek'. Maar dat duurt nooit zo lang.

verder, paranoide: deze topic schreeuwt om jouw reactie. Ik weet hier niet zoveel van. Maar de eerste reageerder al helemaal niet http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1886338
Oud 17-12-2013, 19:37
Verwijderd
Ik heb niet echt momenten waarop ik naar een sigaret verlang, het is gewoon dat algemeen zelfdestructieve dat lekker is. Lekker en romantisch. Gelukkig ben ik geen twaalf meer, dus kan ik nu verstandigere keuzes maken, maar wat dit betreft was het 24/7 op morele dilemma's kauwen wel goeie afleiding.
Oud 17-12-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
verder, paranoide: deze topic schreeuwt om jouw reactie. Ik weet hier niet zoveel van. Maar de eerste reageerder al helemaal niet http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1886338
Eens zien.
Oud 17-12-2013, 19:40
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Heel af en toe rook ik er stiekem weer één en dan vind ik het echt genant lekker. Niet eens zozeer de smaak, maar het ritueel. Even vijf minuten buiten zitten, lekker ALLEEN en helemaal niks doen en nergens aan denken. Ultieme ontspanning
Oud 17-12-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet echt momenten waarop ik naar een sigaret verlang, het is gewoon dat algemeen zelfdestructieve dat lekker is. Lekker en romantisch. Gelukkig ben ik geen twaalf meer, dus kan ik nu verstandigere keuzes maken, maar wat dit betreft was het 24/7 op morele dilemma's kauwen wel goeie afleiding.
Je kan proberen jezelf iets aan te leren als in je vingers knippen, of erop fluiten, of een regendruppel nadoen door tegen je onderkin te tikken. Dan ben je ook constant met iets bezig.

Nadeel: als je het eenmaal kan, moet je het ook weer afleren, anders ben je de hele tijd aan het fluiten/knippen/bloepen.

Nadeel2: als je heel bijgelovig bent kan je natuurlijk niet fluiten in huis. Knippen kan je waarschijnlijk al wel en bloepen staat licht mongolisch.
Oud 17-12-2013, 19:44
Verwijderd
ik ben wel heel blij dat ik niet meer rook als ik al die stakkers in dit pokkeweer zie koukleumen voor hun moetje.
Oud 17-12-2013, 19:44
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb niet echt momenten waarop ik naar een sigaret verlang, het is gewoon dat algemeen zelfdestructieve dat lekker is. Lekker en romantisch.
Ik verlang soms wel echt naar een sigaret maar wel ook met die achtergrond. Als ik moe ben dan word ik soms heerlijk labiel en dan krijg ik inderdaad van die romantische zelfdestructieve plaatjes van mijzelf met een sigaret in mijn hoofd en dan wil ik roken. Eenzaam wegrottend achter mijn pc, de ene sigaret na de andere opstekend. Mijn kamer die vol groeit met rotzooi en dat ik dan tot aan de ochtend achter mijn half vergane laptop blijf hangen en plotseling schrijf ik dan een goed boek. Dat kan niet zonder sigaret.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-12-2013, 19:45
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ik ben wel heel blij dat ik niet meer rook als ik al die stakkers in dit pokkeweer zie koukleumen voor hun moetje.
ja en vooral als ik bedenk dat ik het zo al moeilijk genoeg vind om rond te komen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-12-2013, 19:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
verder, paranoide: deze topic schreeuwt om jouw reactie. Ik weet hier niet zoveel van. Maar de eerste reageerder al helemaal niet http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1886338
Nou ja, zeker als je met z'n 2en bent dan zal het met die plastic zak wel meevallen, maar er zijn gevallen waarin dit soort dingen fout gaan natuurlijk. Maar dan gaat het meestal wel om een eenzame rukkert.

In Filth (die hier nog steeds niet in de bios draait, Goddamnit) zit een scene waarin James 'ik heb ineens een baard' Mcavoy gebatst wordt terwijl hij een touw om z'n nek geknoopt heeft. Best heet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
verder, paranoide: deze topic schreeuwt om jouw reactie. Ik weet hier niet zoveel van. Maar de eerste reageerder al helemaal niet http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1886338
Wat is die love-in-the-air toch irritant.
Oud 17-12-2013, 19:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
in je vingers knippen
Ik las alleen dit en dacht dat je Para aanraadde/aanried om haar vingers met een schaar te bewerken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik las alleen dit en dacht dat je Para aanraadde/aanried om haar vingers met een schaar te bewerken.


Dat is ook een mogelijkheid.
Oud 17-12-2013, 19:54
Verwijderd
Para je hebt altijd geweldige posts
Oud 17-12-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Je kan proberen jezelf iets aan te leren als in je vingers knippen, of erop fluiten, of een regendruppel nadoen door tegen je onderkin te tikken. Dan ben je ook constant met iets bezig.

Nadeel: als je het eenmaal kan, moet je het ook weer afleren, anders ben je de hele tijd aan het fluiten/knippen/bloepen.

Nadeel2: als je heel bijgelovig bent kan je natuurlijk niet fluiten in huis. Knippen kan je waarschijnlijk al wel en bloepen staat licht mongolisch.
Ik las je beschrijving over bloepen en begon meteen ijverig te oefenen. En toen las ik de laatste zin
Oud 17-12-2013, 20:07
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik zag eerst alleen het woord bloepen en mijn brein maakte daar bloed poepen van
Oud 17-12-2013, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik las je beschrijving over bloepen en begon meteen ijverig te oefenen. En toen las ik de laatste zin


Het lijkt me het ding bij uitstek om in je eentje te oefenen, want als je het wél kan, en je doet het waar andere mensen bij zijn, is het een tof trucje waardoor iedereen zegt 'huh, doe dat nog eens?'.
Oud 17-12-2013, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Je kan proberen jezelf iets aan te leren als in je vingers knippen, of erop fluiten, of een regendruppel nadoen door tegen je onderkin te tikken. Dan ben je ook constant met iets bezig.

Nadeel: als je het eenmaal kan, moet je het ook weer afleren, anders ben je de hele tijd aan het fluiten/knippen/bloepen.

Nadeel2: als je heel bijgelovig bent kan je natuurlijk niet fluiten in huis. Knippen kan je waarschijnlijk al wel en bloepen staat licht mongolisch.
Ik richt mijn aandacht liever op heel goed worden in wat ik doe, denk ik.

En op opruimen. Momenteel voornamelijk op opruimen, want zonder eigen computer kan ik niet zoveel.
Oud 17-12-2013, 20:11
Verwijderd
Ik kan niet bloepen. Ik ben wel goed in 'huh, doe dat nog eens?' zeggen, dus dat vormt een mooie symbiose.
Oud 17-12-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Wat is die love-in-the-air toch irritant.
ja.
Citaat:
Ik kan niet bloepen. Ik ben wel goed in 'huh, doe dat nog eens?' zeggen, dus dat vormt een mooie symbiose.
Oud 17-12-2013, 20:13
Verwijderd
ook hier: bedankt voor je fijne reactie
Oud 17-12-2013, 20:22
Verwijderd
Geen dank. Alles om de Pluizen en love-in-the-airs van de wereld te laten zien wat voor 'n soort wereld dat precies is

Jammer dat ik hierop niet de relevante studies kan opzoeken, anders had ik die ook meteen gelinkt.
Oud 17-12-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Heel af en toe rook ik er stiekem weer één en dan vind ik het echt genant lekker. Niet eens zozeer de smaak, maar het ritueel. Even vijf minuten buiten zitten, lekker ALLEEN en helemaal niks doen en nergens aan denken. Ultieme ontspanning
Dat doe ik nu soms met kopjes koffie. Sterker nog, dat ga ik nu doen met een kopje koffie. Cafeïnevrij, want laten we niet de ene verslaving vervangen met de andere.

Heb je niet 't idee dat het af en toe roken 't alleen maar erger maakt? Je houdt dan bepaalde ontwenningsverschijnselen permanent in stand, lijkt me.

Citaat:
ik zag eerst alleen het woord bloepen en mijn brein maakte daar bloed poepen van
Ik typte net ergens 'biefstukjes bakken' en toen ik het teruglas las ik 'biefstukken kakken'.
Oud 17-12-2013, 20:29
Verwijderd
bloedpoepen, dat lijkt me best schrikken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.