Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 23:27
vluchtgedrag
vluchtgedrag is offline
omdat een ander topic niet serieus genomen werd, en terecht want soepstengels met ogen zijn helemaal geen huisdieren, maar omdat de ware intentiemij toch wel beviel, zal ik jullie nu om jullie ware mening vragen:
wat is je lievelingsdier?

mijn lievelingsdier is het markante hangbuikzwijntje...

‘Zo lui als een varken’; zo luidt het welbekende gezegde. Veel mensen hebben dankzij deze spreuk het idee dat varkens echt lui en dom zijn, maar niets is minder waar. De dieren zijn juist lief en intelligent! Een hangbuikzwijn als hobbydier is dan ook net zo leuk als een hond of kat in huis. Met zijn markante uiterlijk en karakter zal het dier je blijven verbazen.

Een hangbuikzwijn heeft de eigenschappen van een hond én kat in zich. Zo kan hij net als een hond kunstjes leren als een poot geven en apporteren. Dit vereist wel enig geduld, maar met iets lekkers als beloning, zoals een stukje appel, kom je een heel eind. Daarnaast is het dier verre van vies, zoals ook vaak wordt gedacht. Een hangbuikzwijn is namelijk zindelijk als een kat. Hij zal zijn behoefte dan ook netjes buiten doen.

De grootste hobby van een hangbuikzwijn is eten, eten en nog eens eten. Hij lust alles en zal niet stoppen, ook al zit –ie propvol. Naast eten is het zwijn ook nog eens verzot op wroeten in de grond. In zijn buitenverblijf zal hij dan ook geregeld de boel omspitten. Deze bezigheid is voor deze grote lobbes ook nog eens zeer gezond; in de grond zitten namelijk vele mineralen en hij blijft op deze manier in beweging.

Een hangbuikzwijn is ook nog eens een zeer sociaal dier. Hij gaat graag op stap met een soortgenoot om samen in de aarde te wroeten. Ook mensen schuwt het dier niet. Hij zoekt echt de gezelligheid op. Met al deze positieve eigenschappen op een rijtje kun je niet anders concluderen dan dat het eerdergenoemde gezegde niet opgaat.

Jullie argumentatie hoeft niet zo lang te zijn, maar ik zou graag wel enkele punten willen horen, waarom het betreffende beest je aanspreekt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2003, 23:33
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
De gnoe. Ik zag er laatst een documentaire over op NGC, en het boeide me. Meer dan de documentaires over haaien, spinnen, krokodillen of luipaarden.

Ik kan wel uitleggen waarom de gnoe zo'n fascinerend beest is, maar daar heb ik geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 18:40
Verwijderd
Het Nijlpaard

wauw. uren kan ik naar die beesten kijken, echt urenlang.. fascinerend gewoon

Is ooit gekomen toen ik met een verjaardagspartijtje dieren ging voeren in Artis, waaronder het Nijlpaard.. sindsdien ben ik gek op die beesten en vooral op die in Artis, Tanja. Ookal vind ik het echt superzielig in wat voor een klein hokje ze daar zit en alles.. maar een prachtbeest is het

Ik kan echt niet uitleggen waarom en wat het is dat me zo fascineert.. ik vind ze gewoon prachtig, punt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 18:50
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
leeuwen.. waarom leg ik nog wel een keer uit
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 10:20
Sjaantjuh
Avatar van Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
ringstaartmaki's. die zijn gewoon cool
__________________
I'm not insane, i'm just a bit sick in the mind...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:20
Flapoor
Avatar van Flapoor
Flapoor is offline
Konijn
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:25
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
Flap00r schreef:
Konijn
en zeehonden en katten en visjes, en luipaarden en ja, teveel om op te noemen eigenlijk
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 12:04
cheela
Avatar van cheela
cheela is offline
de hond (vooral de Sharpei zie foto)
en de wolf
__________________
Toedeledokie
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:55
0123456789
0123456789 is offline
ik gah mee in de wolf, maar lijkt me beetje onpractisch als huisdier
En daarbij voeg ik toe dat ik zoizoo graag een hele dierentuin wil aan dieren
kwil kippen, geiten, honden, katten, paarden, voor de honden hebben mijn vriendin en ik trouwens ook al namen mick mack frick en frack maar dat duurt nog wel een tijdje denk ik
1 ik heb niet zoveel geld
2 daarnaast moet ik dan op mijzelf wonen(niet dat dat nog lang duurt ofsow maargoed, hooguit half jaartje nog)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:29
Verwijderd
Konijnen, die beestjes zien er zo schattig uit, maar ondertussen...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:04
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
ja, lekker origineel ik wete het, maar mijn lievelingsdier is een hond.

Waarom??
Ik denk omdat tsja.... mn hele leven heb ik al honden, speel ik met honden, laat ik ze uit. Ik denk zelf dat het komt omdat ze je altijd trouw zijn. Het maakt ze niet uit hoe je eruit ziet, hoe je heet of hoe oud je bent, zolang jij ook maar lief bent voor hun, zijn zij het ook voor jou.

Je kan ook heerlijk met ze spelen en kunstjes leren!! (jaja net als het zwijntje )

En dat boeit me zo....
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:28
poesiefox
poesiefox is offline
Wij hadden een kat, die was als kitten opgevoed samen met een pup. Dan krijg je dus een kat die stokken apporteert.

Verder was hij qua personality sowieso hondsbrutaal, hij wachtte niet tot hij wat kreeg, hij jatte het gewoon van je vork als je aan het eten was. Wist donders goed dat de beste besturing het slaan van een klauw met nagels in de hand die de vork vathioeld was. Zat je te eten, werd opeens je hand pijnlijk naar een opengesperde kattebek geleid. Hele stronken broccoli verdwenen in zijn muil.

Tien jaar hebben we zitten eten met onze ellebogen om ons bord, dat was de enige verdediging. Dobbel was geweldig. Hij deed het ook met visite, was een hele goeie test om te zien of iemand echt aardig is of alleen maar aardig doet. Veel mensen zijn nooit meer teuggekomen.

Hij sliep in bed tussen ons in. Dwars natuurlijk, zodat wij ernaast onder een reepje dekbed op de rand van het matras lagen te bibberen. Hij snurkte harder dan mijn vriend.

Hij sloopte alles wat er maar te vinden was. We hebben alle plantenpotten in de vensterbank moeten vastschroeven, omdat hij een lege vensterbank wenste. Die kreeg hij uiteindelijk ook.

Hij liftte op je schouders de trap op en af, en heeft zo menig jas vernield. Ook de leren bank was niet veilig.

De laatste jaren kreeg hij zindelijkheidsproblemen, zodat ere in iedere kamer een kattebak moest staan, anders ging het fout.

Hij was een kluspoes. Hij genoot van verbouwen, en je moest dus altijd uitkijken dat hem niets overkwam, met electrisch gereedschap ofzo, want daar was hij niet bang voor. Menig snorhaar is verschroeid geweest door de verfbrander, omdat hij kopjes gaf terwijl we bezig waren. Hij klom op schoot bij de diverse aanneem-meneren hier in huis. Hij zeek ook op de dekzeilen van de stukadoor, die dat wat minder prettig vond.

Hij had staar, en zag steeds minder, liep 's nachts te gillen door het huis omdat hij ons kwijt was. Dan moest je hem even roepen, en dan kwam hij dolgelukkig weer naar bed, vochtig spinnend.

Hij was de enige kat die kon stampen en sjokken.

Hij was helemaal geweldig, en we zijn bevoorrecht dat hij ook van ons hield.

Hij heeft een spuitje gehad.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:53
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Haaien,
dat zijn pas fascinerende beesten.
waarom? omdat de halve wereldbevolking bang voor ze is. de haai wordt gezien als het dier dat mensen eet. maar dat is dus in de meeste gevallen niet zo. Witte haaien zijn het mooist.

Olifanten,
zijn prachtige rustige mooie dieren. Lopen in grote rust. Maar je moet geen ruzie met ze maken.

Giraffen,
Die stappen heel elegant, en door de nek zijn ze anders dan andere dieren.

en zo kan ik nog wel even doorgaan.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:51
akhen
Avatar van akhen
akhen is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-03-2003 @ 12:28:
Wij hadden een kat, die was als kitten opgevoed samen met een pup. Dan krijg je dus een kat die stokken apporteert.

Verder was hij qua personality sowieso hondsbrutaal, hij wachtte niet tot hij wat kreeg, hij jatte het gewoon van je vork als je aan het eten was. Wist donders goed dat de beste besturing het slaan van een klauw met nagels in de hand die de vork vathioeld was. Zat je te eten, werd opeens je hand pijnlijk naar een opengesperde kattebek geleid. Hele stronken broccoli verdwenen in zijn muil.

Tien jaar hebben we zitten eten met onze ellebogen om ons bord, dat was de enige verdediging. Dobbel was geweldig. Hij deed het ook met visite, was een hele goeie test om te zien of iemand echt aardig is of alleen maar aardig doet. Veel mensen zijn nooit meer teuggekomen.

Hij sliep in bed tussen ons in. Dwars natuurlijk, zodat wij ernaast onder een reepje dekbed op de rand van het matras lagen te bibberen. Hij snurkte harder dan mijn vriend.

Hij sloopte alles wat er maar te vinden was. We hebben alle plantenpotten in de vensterbank moeten vastschroeven, omdat hij een lege vensterbank wenste. Die kreeg hij uiteindelijk ook.

Hij liftte op je schouders de trap op en af, en heeft zo menig jas vernield. Ook de leren bank was niet veilig.

De laatste jaren kreeg hij zindelijkheidsproblemen, zodat ere in iedere kamer een kattebak moest staan, anders ging het fout.

Hij was een kluspoes. Hij genoot van verbouwen, en je moest dus altijd uitkijken dat hem niets overkwam, met electrisch gereedschap ofzo, want daar was hij niet bang voor. Menig snorhaar is verschroeid geweest door de verfbrander, omdat hij kopjes gaf terwijl we bezig waren. Hij klom op schoot bij de diverse aanneem-meneren hier in huis. Hij zeek ook op de dekzeilen van de stukadoor, die dat wat minder prettig vond.

Hij had staar, en zag steeds minder, liep 's nachts te gillen door het huis omdat hij ons kwijt was. Dan moest je hem even roepen, en dan kwam hij dolgelukkig weer naar bed, vochtig spinnend.

Hij was de enige kat die kon stampen en sjokken.

Hij was helemaal geweldig, en we zijn bevoorrecht dat hij ook van ons hield.

Hij heeft een spuitje gehad.
snik snik
jammer dat hij de spuit kreeg, was waarschijnlijk een geweldig beest
__________________
Aster, you're my love, you're my live, you're my air i breath, you're the little dissease they call love that conquer my heart
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 19:07
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Alle dieren die hier in het wild leven, zelfs de vos en de roek.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 09:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kees17 schreef op 18-03-2003 @ 20:07:
Alle dieren die hier in het wild leven, zelfs de vos en de roek.

Zelfs de vos? Juist de vos! Dat is een soort hondje!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:54
Uch
Uch is offline
Zeehonden, absoluut!

De ogen van die dieren zijn echt fantastisch. Ook de onschuldigheid die zeehonden uitstralen, geweldig.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 14:29
Love: a passion
Love: a passion is offline
Giraffen!!!

Ze hebben van die hele mooi ogen en een elegante nek. Ze kunnen bijna overal bij en ze zijn zo onschuldig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2003, 14:38
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Love: a passion schreef op 20-03-2003 @ 15:29:
Giraffen!!!

Ze hebben van die hele mooi ogen en een elegante nek. Ze kunnen bijna overal bij en ze zijn zo onschuldig.
Kleine correctie: ze lijken onschuldig. Een trap van een giraffe overleef je meestal niet.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 18:25
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-03-2003 @ 10:37:
Zelfs de vos? Juist de vos! Dat is een soort hondje!

Een hond?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:55
martooh
martooh is offline
mijn lievelings dier is (voordehandliggend) een paard
__________________
holland is godverdomme het hardste!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:59
marla
Avatar van marla
marla is offline
ratten!
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:26
Gutterflower
Avatar van Gutterflower
Gutterflower is offline
Katten.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:24
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
eend
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 14-04-2003 @ 15:24:
eend
Geeneens een communiceerbeer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 22:00
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-03-2003 @ 12:28:
Dobbel

Echt niet leuk.

Mijn lievelingsdier is ook een kat, een poes of wat dan ook. Die zijn zo lief, heel begrijpend, stinken meestal niet.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:14
LittleLucille
LittleLucille is offline
een hond en een konijn vind ik het liefste.
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:24
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-04-2003 @ 22:53:
Geeneens een communiceerbeer?
zelfverheerlijking gaat me iets te ver.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 18:18
BloodRayne
Avatar van BloodRayne
BloodRayne is offline
Een Mexicaanse rood poot spin!!! (vogelspin)
Die zijn ECHT mooi!!
__________________
Driven by pure lust
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:25
ne0
Avatar van ne0
ne0 is offline
Heel cliché....: een kat
Waarom ?
nouja, kep heel me leven eigelijk alleen honden gehad, tot ong. 3 jaar geleden. Toen waren we op vakantie in spanje en net op de laatste dag kwam er zo'n groep zwerfkatjes voorbijlopen...eentje sprong er bij mij al meteen uit en hij kwam ook meteen naar me toe als enige van heel het groepje.
Nam ik et kleine ventje mee naar boven (naart appartement) en me moeder was meteen verkocht En ze had een hekel aan katten ! hebben we hem meesmokkeld naar nederland *we riskeerde een heeeeeeel hoge boete maar dat wiste we toen nog niet whehehe* Alleen hij woont nu bij me ouders in spanje *zijn ze vorig jaar naar toe verhuisd* dus kmis me kleine ventje wel..
Sja, toen me ouders eenmaal heel ver waren met de plannen om naar spanje te gaan verhuizen, zei me moeder dat ze Tijgertje niet kon missen, en hem mee wou nemen naar spanje *ze was er ondertusse nog meer gehecht aan als mij ghehe*, En heel toevallig was me vader net bij mensen thuis aant werken (badkamer ofzow bouwe ) en hij ontdekte daar dat die mensen een nest jonge poesjes hadden die ze gratis weg zouden geven......en toen mocht ik daar een katje van uitzoeken !
Ik heb de kleine meid Starlight genoemd (staat ook ergens een fotow in foto topic) en ze is egt bijna alles voor me Als ik tegen der praat, "praat" ze trug (nouja "prrrrrmauw!" ) ze luistert lijk wel altijd naar me, en ze is gwoon me beste vriendinnetje

Om een lang verhaal kort te maken, een kat is me lievelingsdier
__________________
Achterh0ek Arena 0wnZ ! :D
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:51
Verwijderd
Katten. Ze zijn intelligent, autonoom, aaibaar, hygiënisch, een handig formaat en niet lawaaiïg. Precies de redenen waarom ik honden haat.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:30
XLerator
Avatar van XLerator
XLerator is offline
Alle dieren die in het wild leven inderdaad. Dat zijn stuk voor stuk prachtige dieren.
Maar echt dé mooiste dieren zijn echt de katachtigen.
Vooral te tijgers. En de leeuwen, puma, panter en ... naja.
Die zijn zo verschrikkelijk mooi.
En krachtig, en imposant.
Fantastisch gewoon.

@poesiefox Prachtig verhaal, werd er even stil van.
Zelf hebben we een boel katten gehad, maar de dood van de een-a-laatste blijft me altijd bij.
Dat was een witte Pers. Monkie heette zij. Ze was aan komen lopen bij ons, en het echte baasje heeft zich nooit gemeld. Maar ze zag er zo slecht uit, ze had al een hele lange tijd op straat gezworven.
Een prachtige kat, die zich echt 100% gaf als ie op schoot geaait werd. Super lief beestje was dat.
En toen zat ie eens op een middag onder de tafel, en ik voelde al dat er iets niet klopte.
Maar toen ging ik even kijken, en er leek nix aan de hand ofzo.
Maar hij reageerde haast niet.
En toen kwam ie naar me toe, en allemaal bloed in z`n gezicht en over z`n borst enzo. Ik schrok me rot.
Dus meteen de kattenmand laten halen en toen....
Toen stikte zij, ze bleek een longbloeding te hebben.
Maar dat beeld, is zo erg
Ze duwde met haar pootjes iets uit haar mond, daar zat dus nix in, maar dat voelde zo door dat bloed. Zo zielig en wij konden nix doen.
En heel hard miauwen, en hoge sprongen maken, echt helemaal wild. En ik kon nix doen. En toen plof...stil. (nee het is niet die mop )
Gatverdamme, wij zo snel als we konden naar de dierenarts.
Onderweg schudde ze nog wat, dus ik had nog hoop, maar eigelijk ook niet meer.
En ja...een spuitje kreeg ze. Ookal was ze al echt dood, maar voor de zekerheid zeg maar.
D`r hele longen zaten vol met bloed. En die bewegingen onderweg waren stuiptrekkingen.
Mja. Dat was Monkie.
Verder hebben we nog een zwerfkat gehad, die moest ook een spuitje. Onze laatst overlede kat, die hadden we 18 jaar, moest ook een spuitje omdat die kanker had en de gezwellen op zijn buik waren geknapt. En op 18 jarige leeftijd ga je daar nix meer aan doen.
En we hebben nog een mooie rooie halfpers

Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 13:13
Thomas
Thomas is offline
De Soft Coated Weeded Terrier.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:02
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Zijn der eigenlijk zo veel ...

Paard
Kat
Grijze Roodstaart
Nijlpaard

Ik heb nu ff geen zin om allemaal op te schrijven waarom ik die dieren zo leuk vind ... bij de eerste drie is het gewoon omdat ik er ooit in mijn leven mee te maken kreeg (doe aan paardrijden, heb een kat en een roodstaart als huisdieren), nijlpaarden zijn tof - heb er een pure fascinatie voor sinds ik ergens gelezen had dat nijlpaarden in Afrika 200 mensen per jaar opeten
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 15-04-2003 @ 22:24:
zelfverheerlijking gaat me iets te ver.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
katten, lief en aanhankelijk maar ook eigenwijs en op zichzelf.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2003, 21:43
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
offcourse konijn en hond

en verder nog uhmz Zeepaardje, vogelbekdier, kikkervisjes(jah joh daar heb ik eg wat meej, leuke beesiess zowiezo kikkertjes) kepper gister nog 1 geaaid sweeeeeeeet hoor
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 07:36
checko
Avatar van checko
checko is offline
muh lievelingsdier was me eigen dwergpapegaaitje die helaas al zon'n jaar of 9 in de achtertuin ligt.....snik.....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:28
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Reptielen.. maar dan wel de hagedis achtigen en niet de slangen enzow... en schildpadden ook niet...

Heb zelf een baardagame... heel lief, heel tam, nieuscierig als een gekke aap .. houd echt van knuffelen enzow....

Reptielen zijn gewoon van die boeiende beesten omdat iedereen maar denkt dat t enge beesten zijn.. maar eidereen die dit beest ziet vind um gelijk helemaal geweldig..

Onze schoonmaaktster vind reptielen HEEEEEL eng.. maar mijn bessie durft ze nog dicht bij te komen ook... dat is echt gewoon zo een vooruitgang voor dr..

Maar dat komt omdat Beessie ook echt een hele erge sufkutkan zijn

Ze is nu pas net wakker (slaapt in een handdoekje) en ze zit nu op me knie een beetje wakker te wordne en te kijken hoe mijn vingers over het otoestenbord raasen...

Reptielen zijn echt
__________________
*reptielenmeisje* 2 baardagames, 1 egyptische doornstaart, en een witkuif kaketoe!*is niet meer vrijgezellig* Bartj de lievste :o
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:30
No return
No return is offline
ik vind de capibara, nijlpaard, neushoorn, schildpad, neusaap, bizon, bever en de das zeer leuke beesten
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:17
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
No return schreef op 13-05-2003 @ 14:30:
ik vind de capibara ... bever
O ja, die was ik helemaal vergeten

En VOGELBEKDIEREN zijn ZO tof
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:15
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Jaguars, steenarenden, slechtvogels, dinosaurussen, auto's, meisjes
__________________
Een oorlog is nooit zonder doel, doelloos zijn slechts zijn gevolgen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:48
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
Always_Right schreef op 13-05-2003 @ 21:15:
... meisjes
Ha ha ha

Ik vroeg me al af wanneer die zou komen
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 01:42
kastdeur
kastdeur is offline
hond
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:05
Verwijderd
zeekoe *serieus *

*ik heb een keertje met een zeekoe ..en begeleider.. gezwommen... GEWELDIG!!! *
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:04
fib
Avatar van fib
fib is offline
alle dieren die ik kan vertrouwen
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 08:06
checko
Avatar van checko
checko is offline
Cindy!!!!!!!!!!!

Ze is me tweede vriendin en woont in huis bij esther...ken dr nu zo'n 2 en halve week...we hebben nog niet gezoend....we doen rustig aan...ze laat zich graag verwennen met een lekker kluifje, een lik uit de vatwasser of een lange boswandeling...verder is mevrouw niet zo veeleisend.....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 10:20
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
checko schreef op 03-06-2003 @ 09:06:
Cindy!!!!!!!!!!!

Ze is me tweede vriendin en woont in huis bij esther...ken dr nu zo'n 2 en halve week...we hebben nog niet gezoend....we doen rustig aan...ze laat zich graag verwennen met een lekker kluifje, een lik uit de vatwasser of een lange boswandeling...verder is mevrouw niet zo veeleisend.....


hahahahaha je bent gek!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 10:40
checko
Avatar van checko
checko is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-06-2003 @ 11:20:
hahahahaha je bent gek!!

op cindy
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 11:09
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
honden zijn voor mij alles

vanaf dat ik kon lopen ben ik geobsedeerd geweest door honden.. ik vond het geweldige beesten.. kon me ogen er neit vanaf houden.. op katten was ik snel uitgekeken maar honden

ik verzamelde alles van ze maar mocht ze van mn vader nooit houden..
ik was eerst ook bang van honden, omdat ik ze nog niet goed gebreep

nu 14 jaar later heb ik dan eindelijk mijn droom verwezenlijkt.. ik heb 2 honden gekregen.. het is geweldig.. ze volgen je overal heen, blijven van je teen af, kunnen zo lief kijken.. blijven in je buurt, komen naar je toe als ze een aaitje willen.. voelen op de vreemde maneir aan als je je wat minder voelt en bieden zich dan aan als knuffel...

honden.. zeker weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.