Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2004, 21:14
Amare
Amare is offline
Mijn verhaaltje, waarvan ik niet zo goed weet hoe ik het uit moet leggen.
Ik hoop in ieder geval wel op wat serieuze reacties.
Ik heb op dit moment 11 maanden een vriend. Eigenlijk gaat alles goed, maar voor mij voelen sommige dingen toch nogal gecompliceerd.
Sinds een paar maanden hebben we ook seks, en in het begin voelde alles heel fijn. Lichamelijk en geestelijk, bedoel ik dan.
Maar m'n vriend heeft voor mij al een relatie gehad met een meisje waarmee hij ook seks had. Ook heeft hij nog met twee andere meisjes gezoend.
In het begin vond ik dat geen probleem, tenminste dat dacht ik. Maar de laatste tijd moet ik daar weer de hele tijd aan denken.
Nou weet ik wel, dat die mensen natuurlijk verleden tijd zijn. Dat ik nu zijn vriendin ben en dat hij op dit moment niemand anders wil als mij.
Maar als we seks ed hebben dan moet ik er toch de hele tijd aan denken dat hij dat waarschijnlijk ook al bij iemand anders heeft gedaan enzo.
Nou heb ik hier met hem over gepraat, maar ik vind het stom om er nog eens over te beginnen.
Dat klinkt natuurlijk helemaal raar. Ik kan heel erg goed met hem praten, maar als het hier over gaat heb ik toch het gevoel dat ik een beetje zeur!
Wat vinden jullie? Hebben jullie het zelf misschien ook ofzo? Want ik wil hier graag vanaf!
__________________
Conditio cine qua non
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2004, 21:24
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
jezus wat denk je dan?
dat iedere jongen een maagd is ofzo


ik weet niet hoe oud je ben, maar ik kan me voorstellen dat als je door hem ontmaagd ben, dat je dan er wat problemen mee hebt.
ik zou zeggen; praat met je vriend. dan weet hij dat ook weer
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:41
Amare
Amare is offline
Citaat:
pyres schreef op 14-04-2004 @ 22:24 :
jezus wat denk je dan?
dat iedere jongen een maagd is ofzo


ik weet niet hoe oud je ben, maar ik kan me voorstellen dat als je door hem ontmaagd ben, dat je dan er wat problemen mee hebt.
ik zou zeggen; praat met je vriend. dan weet hij dat ook weer
Hij heeft mij ontmaagd, ja!
En misschien is het heel raar dat ik zo denk.. en dat zou ik ook liever niet willen. Maar het gaat vanzelf!
__________________
Conditio cine qua non
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:47
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Je moet het afleren. Je hebt er niks aan, telkens denken ooh dat heeft hij ook met haar gedaan en dit en dat. Je gaat er op den duur kapot aan en je relatie ook. Wat heeft je vriend hier over gezegd eigenlijk ?
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:48
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Amare schreef op 14-04-2004 @ 22:41 :
Hij heeft mij ontmaagd, ja!
En misschien is het heel raar dat ik zo denk.. en dat zou ik ook liever niet willen. Maar het gaat vanzelf!
nou niet rare dingen zeggen
dat je er niks aan kunt doen, ok
maar praat met hem
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 07:30
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
hmz,
ik zou het ook niet leuk vinden als mn vriendin veel jongens voor me zou hebben gehad.. (en daar bedoel ik dan dus sex mee)..
1 vind ik wel te doen, maar 2 of 3 word echt het maximum.. tis beetje heel domme gedachte, maar ik wil gewoon geen vriendin die er zoveel al heeft gehad.. daar voel ik me niet prettig bij..

met hoeveel ze er heeft gezoend maakt me echt nix uit..

maar ik denk toch dat jij er mee zal moeten leren leven, je hebt 11 maanden iets met um... wil je die opgeven omdat hij 2 meisjes heeft gezoend en 1 waarfmee hij sedx heeft gehad?
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 08:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-04-2004 @ 22:47 :
Je moet het afleren. Je hebt er niks aan, telkens denken ooh dat heeft hij ook met haar gedaan en dit en dat. Je gaat er op den duur kapot aan en je relatie ook. Wat heeft je vriend hier over gezegd eigenlijk ?
inderdaad
bij mijn ex vond ik het ook naar e.e.a. te weten, maar dat lag meer aan mijn persoonlijke situatie enzo.
maargoed, dat hij vóor jou sex heeft gehad met anderen is toch niet zo vreemd.. besides je kunt er toch niets aan veranderen. Niet meer aan denken dus
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:49
Verwijderd
Dat hij al eens sex heeft gehad heeft wel het voordeel dat hij weet wat hij doet. Hij heeft al wat ervaring en zal er dus makkelijker mee omgaan.

Ik vind het een beetje raar dat je het je zo aantrekt, dat kun je toch niet wegnemen, zijn vorige relaties maken hem ook tot wie hij nu is. Ik zou er wel eens met hem over praten, grote kans dat hij je kan geruststellen, al weet ik niet goed wat je probleem is. Is het het idee dat hij wel ervaring heeft en jij niet of dat hij die dingen ook met iemand anders heeft gedaan? Dat zul je altijd houden, dan kun je dat bij alles gaan denken van: hij heeft ook naar haar zo gekeken, hij heeft haar ook zo vastgehouden enz... dan maak je jezelf alleen maar gek. Het is verleden tijd en het is niet voor nix dat ie nu al 11 maanden bij je is.

Ik zou het toch proberen uit mijn hoofd te zetten, je bent nu eenmaal niet zijn eerste, maar ondertussen is hij wel met jou dus al het voorgaande is onbelangrijk geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:49
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 15-04-2004 @ 08:30 :
hmz,
ik zou het ook niet leuk vinden als mn vriendin veel jongens voor me zou hebben gehad.. (en daar bedoel ik dan dus sex mee)..
1 vind ik wel te doen, maar 2 of 3 word echt het maximum.. tis beetje heel domme gedachte, maar ik wil gewoon geen vriendin die er zoveel al heeft gehad.. daar voel ik me niet prettig bij..
En waarom dan niet?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:59
Verwijderd
Ik kan me wel voorstellen dat je daar zo nu en dan aan denkt, maar de hele tijd? Waarom heb je dan uberhaupt nog sex met je vriend? Want op deze manier lijkt mij dat echt een kwelling.

Ik zou er echt nog eens met hem over praten als ik jou was. Je kunt wel bang zijn dat dat stom is, maar het is veel stommer om tijdens elke vrijpartij alleen maar ongelukkig te zijn terwijl je vriend denkt dat je het fijn vindt...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 10:24
Verwijderd
had ik bij m'n ex ook heel erg... was zelfde situatie eigenlijk: ik maagdje (wel al gekust ed) voor ik hem leerde kennen - hij: ervaren (op alle gebied)
kon ik absoluut niet mee leven...
(nu is de situatie helemaal anders, m'n huidige vriend had er voor mij al vijf gehad, ik voor hem drie, en daar kan ik dan weer wél perfect mee leven...)

ik denk dat je het gewoon afschuwelijk moeilijk hebt met het feit dat hij jouw eerste en enige is en jij niet de zijne, terwijl het ernaar uitziet dat het wel eens zo zou kunnen blijven . 't is moeilijk, maar als je je vriend écht graag ziet en je wil ook bij hem blijven zul je je erbij moeten neerleggen dat hij voordien al seks had gehad en jij niet... ik weet hoe afschuwelijk moeilijk het is, maar je zal het uiteindelijk toch moeten accepteren dat het zo nu eenmaal is...

ik wéét hoeveel pijn het kan doen, denken dat je vriend alles wat hij met jou doet al eens met iemand anders heeft gedaan, en ik weet minstens even goed dat wanneer je daar geen vrede mee kunt hebben dat je uiteindelijk je relatie kan kosten...
maar ik weet ook, dat zelfs als je al met meerdere personen seks hebt gehad, je nog altijd nieuwe dingen kan ontdekken, en dingen kunt doen die je nog nooit eerder gedaan hebt...
je moet gewoon denken, elke keer je iets doet dat je nog nooit hebt gedaan: "tof, ik heb hier op de trappen van deze kerk nog nooit eerder iemand gekust " of "tof, ik heb hier in de macdonalds nog nooit iemand geknuffeld en zo liefgehad" ... dat maakt alles veel gemakkelijker...

ik en m'n vriend doen elke week wel iets dat we allebei nog nooit eerder gedaan hebben, al is het iets ongelooflijk idioot, als twee pakjes spaghetteria mengen (best lekker; vier kazen en spinazie-room; jummie!) of een ijsje gaan eten met de twee kleine neefjes, en zo'n ervaringen zijn de prachtigste die je je kunt inbeelden

én: ook op seksueel gebied valt er ZO veel te doen en te proberen, dat er NO WAY is dat je vriend alles al gedaan heeft ik en m'n vriend (met onze jarenlange ervaring ) hebben al veel gedaan dat we allebei nog nooit eerder hadden gedaan, dus bij jullie zullen er ook nog wel dingen zijn die geen van jullie twee ooit al heeft gedaan... geniet van elkaar en laat eerdere ervaringen geen domper op de feestvreugde zijn!!


veel succes met je relatie, en probeer het gewoon te accepteren, dat het nu eenmaal zo is, en in te zien dat wat jullie hebben mooier is dan wat hij of jij in het verleden al gehad heeft/hebt.


xxx
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 11:54
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Dat heb ik nog steeds bij mn vriend Hij is heel lief enzo, maar op het moment dat ik aan zijn ex denk word ik helemaal gek. Alle dingen die hij met mij doet heeft hij ook met haar gedaan, dat gewoon best wel pijn, ook al kun je het niet meer terugdraaien. Ik heb er vaak met hem over gepraat, hij snapte het wel, maar toch ook weer niet want het is toch ZIJN ex. Meestal probeer ik er niet aan te denken en te denken dat ik heel erg gelukkig ben met mijn vriend. Als hij me dan vertelt hoe lief ik ben ofzo (soms zelfs liever dan zijn ex), dan vergeet ik alles van zijn ex in 1x en dan weet ik ook dat hij het echt meent.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 12:03
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Mutant schreef op 15-04-2004 @ 10:49 :
En waarom dan niet?
weet ik niet, kan ik niet goed uitleggen denk ik.. ik vind het gewoon nix als ze veel jongens voor mij heeft gehad..
misschien bang dat ze teveel ervaring heeft, of ik bang dat ik het verkeerd doe? ik weet niet..
hoewel ik wel sex heb gehad met iemand die heel wat meer ervaring had, en dat eik helemaal niet zo erg/eng is ... toch blijft dat beetje in me zitten..
alsof ze het makkelijk met iemand doet ofzow.. kweet niet..
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 12:52
juno
Avatar van juno
juno is offline
Waarom zit je er zo mee? Probeer eens tot de wortel van het probleem te gaan? Wat is de echte reden dat je het vervelend vindt dat je niet de enige bent. Waarom ben je zo jaloers?

mogelijkheden: hij heeft wel een ander vor jou gehad en jij niet, en je misgunt hem die meerdere ervaring. Oplossing: keertje vreemdgaan. Staan jullie kiet.

of: je bent zo krankzinnig bezitterig dat je hem niet gunt aan die vorigen. Oplossing: leg je er bij neer dat ze ooit bestaan hebben, want je kunt er toch niets meer aan veranderen. bedenk jezelf dat jij hem voortaan hebt, en dat zij meer redenen hebben om jaloers te zijn op jou dan andersom

of: je bent bang dat hij jou gaat vergelijken met zijn vorigen en dat jij zult verliezen. Oplossing: heel erg goed in bed worden, lief zijn en geweldig en leuk. Andere oplossing: in je hoofd krijgen dat zij zo geweldig niet waren, dat jij dus de vergelijking zowieso glansrijk doorstaat. Hoe bereik je dat: hem uittentreure laten vertellen.

Of: je kan niet hebben dat er iets is geweest voor jou waar jij niet bij betrokken bent geweest. Oplossing: laat hem alles vertellen. Als je de details weet alsof je erbij was is het over, want dan is het niet langer iets wat buiten jou om is gegaan.

Jaloezie is het groenogige monster. Laat het je niet opvreten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 15-04-2004 @ 13:03 :
weet ik niet, kan ik niet goed uitleggen denk ik.. ik vind het gewoon nix als ze veel jongens voor mij heeft gehad..
misschien bang dat ze teveel ervaring heeft, of ik bang dat ik het verkeerd doe? ik weet niet..
hoewel ik wel sex heb gehad met iemand die heel wat meer ervaring had, en dat eik helemaal niet zo erg/eng is ... toch blijft dat beetje in me zitten..
alsof ze het makkelijk met iemand doet ofzow.. kweet niet..
Vaag Uit mijn eigen ervaring weet ik dat het net makkelijker wordt als een meisje wat ervaring heeft, dan weet ze ook beter wat ze wel en niet fijn vindt en kan ze er ook iets mee. Ze kan eventueel zelfs aangeven aan jou wat je moet doen . Meisjes zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel te plezieren als jongens .
En makkelijk doen... dat is ook weer relatief, dan moet je naar de situatie kijken, als je een paar lange relaties achter de rug hebt en je hebt elke keer iets van 7 maanden gewacht, is dat toch ook niet er gemakkelijk voor gaan En ik ken nog wel andere situaties waar dat ook niet voor opgaat.

Zal misschien toch een beetje stiekem in het hoofd van jongens zitten dat een meisje gemakkelijk is als ze al meerdere jongens heeft gehad .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 13:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dat stomme bezitterige. Een makkelijk meisje is opeens niet meer de moeite waard? Omdat jij dan maar een van de velen bent en eigelijk niets bijzonders dat ze met jou naar bed wil?

Een gekwetst ego dus?

Hoezo? Omdat een meisje sex lekker vindt en het dus al met anderen gedaan heeft inplaats van wanhopig op jou, prins op het witte paard te wachten? Get real, zo bijzonder ben je heus niet hoor.

Maar je wil wel een leuk en lekker mokkel, eentje waarmee je voor de dag kunt komen? Niet een saaie muts die vanzelf we maagd bleef omdat toch niemand haar wilde, want daar is geen er aan te behalen.

Jouw ego dus. Pfff. Die achterlijke dubbele moraal is er dus nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:27
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Mutant schreef op 15-04-2004 @ 14:31 :
Vaag Uit mijn eigen ervaring weet ik dat het net makkelijker wordt als een meisje wat ervaring heeft, dan weet ze ook beter wat ze wel en niet fijn vindt en kan ze er ook iets mee. Ze kan eventueel zelfs aangeven aan jou wat je moet doen . Meisjes zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel te plezieren als jongens .
En makkelijk doen... dat is ook weer relatief, dan moet je naar de situatie kijken, als je een paar lange relaties achter de rug hebt en je hebt elke keer iets van 7 maanden gewacht, is dat toch ook niet er gemakkelijk voor gaan En ik ken nog wel andere situaties waar dat ook niet voor opgaat.

Zal misschien toch een beetje stiekem in het hoofd van jongens zitten dat een meisje gemakkelijk is als ze al meerdere jongens heeft gehad .
ik ben het er mee eens dat het makkelijker wordt als meisje wat ervaring heeft, maar dit kan ook wel met 1 a 2 jongens ipv 5 of meer..
mijn huidige vriendin heeft voor mij 1 jongen gehad en ik moet zeggen dat wij, en zij (uit eigen zeggen), totaaal niet klagen

het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe lang de relaties hebben geduurd.. maar toch.. ik vind het maar nix
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 17:43
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Zijn ex-en zijn zaken waar je echt moet proberen je er niet druk om te maken. Jij hebt weinig te maken met wat hij met zijn ex deed, en je kunt er nooit iets aan veranderen.

Leef dus gewoon op het moment, en kijk naar de toekomst samen. Niet naar het verleden, daar schiet je geen van beiden iets mee op.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2004, 18:04
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Amare schreef op 14-04-2004 @ 22:41 :
Hij heeft mij ontmaagd, ja!
En misschien is het heel raar dat ik zo denk.. en dat zou ik ook liever niet willen. Maar het gaat vanzelf!
ik heb het ook
ik heb er nog meer last van, ik heb dagdromen en nachtmerries over hij en zn exen, en ben heel vaak bang dat hij weer naar ze teruggaat. dat is iets wat aan mijn eigen verleden ligt, ik ben echt lullig behandeld.
maar dat haalt niet weg dat die angstgevoelens en die onzekerheid die ik voel normaal is. ik kan er niks aan doen, het is echt heel erg irritant
ik ga er een beetje kapot van

dus ja, je bent niet de enige
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Altijd maar die ex
Verwijderd
5 10-06-2006 15:45
Liefde & Relatie Hij en zijn ex: Is dat Normaal?
JaneDoe86
11 24-02-2004 20:04
Liefde & Relatie vriend vernoemde me naar zijn ex!!
replaygirly17
44 21-02-2004 12:12
Liefde & Relatie smsje van mn ex
tuttebel
24 05-01-2004 12:46
Liefde & Relatie Hij heeft meer contact met zijn ex dan met mij..
Kinky girl17
13 23-09-2003 20:26
Psychologie bang verliefd te zijn
lady_x
15 23-03-2002 02:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.