Oud 16-06-2004, 19:25
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Vol afgrijzen trek ik m'n hand terug uit z'n broek. Met schokkende bewegingen komt hij klaar, in zijn eigen auto. Ik open snel het portier, maar hij zit op slot. 'Doe je het voor 100?' Geschokt kijk ik hem aan. Nee, denk ik bij mezelf, ik zou alleen met de hand doen. Geil kijkt hij me aan. Ik denk aan alles, problemen, geldnood, ik moet morgen wat hebben, school. Niet uit te houden zonder. Ik knik, langzaam en voorzichtig. Na veel gewring van zijn kleren zit hij naakt naast me. Ik heb nog geen vin verroerd, ben doodstil. Opeens realiseer ik me waar ik ben, wat ik op het punt sta te doen.. Ik buig naar hem toe, doe net alsof ik zijn verachtelijke lichaam wil betasten, snel maak ik het slot open en voordat hij iets doorheeft ben ik de deur uit. Ik ren, ik ren alleen maar. Door alle straten, waar ik zo vaak heb gelegen, de straten, die ik veracht, waar ik van houdt. De straten, mijn jeugd, mijn toekomst. Ik ren alleen maar. Zonder doel. Het is koud, ik sta stil, het is echt koud. Ik loop nu, vertrouw erop dat hij weg is, die man, ver weg...

Ik ga liggen, inmiddels rillend van de kou. In een goot, een simpele goot. Een enkele bezoeker die door de vervallen straten van Cartain loopt kijkt vol afgrijzen naar me, alsof ik een insect ben, een verschoppeling, wat ik in weze ook ben. 'Hé schatje' ik kijk op, een jonge verrassend mooie man kijkt naar me. 'Neuk je me voor een slaapplaats..' Ik schrik niet eens meer van zulke voorstellen en overweeg het serieus. Ik voel mijn verkilde lichaam, bevroren ledematen en weet dat ik het nodig heb. 'Vooruit, plus wat eten dan..' ongeduld straalt uit z'n ogen. Ik neem een besluit, onwetend. Voorzichtig sta ik op, hij kijkt tevreden.. ik volg hem..

Ik ben verrast over zijn huis. Het is niet een vervallen pand, en oude flat, maar een prachtig herenhuis. Maar ik wil er geen aandacht aan schenken en loop achter hem aan. Nooit had ik het me echt gerealiseerd, maar wat leek het me nu heerlijk om thuis te komen, en hier terecht te komen, of alleen al het deel van het thuiskomen. Hij maakt wat soep klaar en smeert een broodje. Alsof ik een bezoeker ben..

Kort, maar en en?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 19:28
Verwijderd
Redelijk, tis idd kort en de beschrijvingsten vallen me tegen.
Het is niet een vervallen pand, en oude flat
Het is niet een vervallen pand, EEN oude flat dacht ik zo


Succes, geef vooral niet op

Grim
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:49
b-z
Avatar van b-z
b-z is offline
mooi, heel mooi. Alleen een beetje een gejaagd tempo, de gebeurtenissen gaan te snel, ik zou zeggen: schrijf eerst je verhaal en ga dan pas aan de koffie!
__________________
B-Z de muggenterrorist, een gevreesde held in strijd tegen de jeuk!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 20:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
b-z schreef op 16-06-2004 @ 19:49 :
mooi, heel mooi. Alleen een beetje een gejaagd tempo, de gebeurtenissen gaan te snel, ik zou zeggen: schrijf eerst je verhaal en ga dan pas aan de koffie!
Weet je, ben het precies met jou eens!

Iets te gehaast ja, mag voortaan iets rustiger.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 20:43
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
b-z schreef op 16-06-2004 @ 19:49 :
(...) ik zou zeggen: schrijf eerst je verhaal en ga dan pas aan de koffie!


Citaat:
Ik open snel het portier, maar hij zit op slot.
Volgens mij kan je het portier niet openen, als ie op slot zit. Ik denk dat je beter iets van: ik probeerde het portier te openen, maar etc. kan schrijven.

Voor de rest is het leuk, origineel! Ben benieuwd hoe het verder gaat! Die gozer waar ze nu bij mee is gegaan is zeker een 'goede' en word verliefd op haar of zo. Ofniet?
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:56
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Superleuk!
Vervolg please??
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 19:01
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Alsof ik een bezoeker ben, alsof ik normaal ben, alsof ik gewoon een meisje ben. Hij praat met me, of eigenlijk tegen me. Hij vertelt me dingen, veel dingen, over zijn leven, over alles in zijn leven, zijn gevoel. Het gaat langs me heen, het enige wat tot me doordringt is dat hij dingen vertelt, die ik niet hoef te weten.. Voor ik het doorheb pakt hij m'n hand vast. Uit automatisme ruk ik hem los. Hij wenkt me en ik volg hem.. Ik zie dat hij een kamer binnenglipt en ik ben verrast dat hij hem voor mijn ogen sluit. Ik kom wat dichter bij de deur te staan. Opeens hoor ik hem schreeuwen : 'Je kan in de kamer hiernaast je opfrissen en er liggen kleren klaar, links..' Ik kijk opzij en loop naar de deur naast zijn deur. Voorzichtig open ik de deur. De kamer is donker, slechts verlicht door een schemerlamp. Ik zie hem nog net door de verbindingsdoor glippen, die in het slot valt.. Ik kijk op het bed en ben geschokt door het geen dat er op ligt..

Een enorme baljurk, compleet met accesoires ligt uitgestald op het bed. Enorm, haast middeleeuws. Ik houd m'n doel voor ogen, maar weet niet wat ik moet. Ik besluit een douche te nemen. Het is een enorme badkamer, ik kleed me langzaam uit, terwijl ik de badkamer bestudeer. Ik stap onder de douche. Ik ben vies, heel erg vies. Zwart water stroomt het putje in. Een enorm geweldig gevoel overmeesterd me. Ik ben schoon, voor het eerst in maanden. Ik ben schoon. Na minuten, uren, ik ben besef van tijd kwijt, stap ik weg onder de douche. Ik sla een grote badhandoek om me heen, en loop terug naar m'n tijdelijke kamer. Naast de enorme jurk ligt een lingeriesetje uitgestald. Nog nooit gedragen. Voorzichtig trek ik het aan. Ik heb geen idee hoe ik het ding moet aantrekken, en al helemaal niet waarom. Waarom moet ik in godsnaam een baljurk aantrekken? Toch doe ik het, toch doe ik het. Voorzichtig, zonder iets te ruineren trek ik het aan, ik maak het vast, met knopen, ritsen en andere onbekende snufjes. Ik kijk in de spiegel achter me, ik zie mezelf, mooi en opgetogen. Snel doe ik m'n haar, zelfs daaraan is gedacht. Maar ik besef niet, ik besef niet waarom.. waarom?



Astuanax.. speciaal voor jou
Kort, maar ja.. op jou verzoek he
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 19:26
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Woei, leuk! Kep geen foutjes kunnen ontdekken.
Ben benieuwd wat het vervolg is, of komt er geen vervolg?

Ik hoop iig van wel..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 19:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wha, leuke wending! Een baljurk, hoe verzin je het?!
Ook geen foutjes gevonden.
Ik hoop dat er een vervolg op komt!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 21:21
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 18-06-2004 @ 19:01 :

Astuanax.. speciaal voor jou
Kort, maar ja.. op jou verzoek he
Het is Mijn Naam waardig
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 08:55
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Okay..

Vraagje:

In de volgende scene word dus beschreven hoe het verder gaat (duh!), maar om alles goed uit te leggen en helder te maken moet het uitgebreid beschreven worden, maar het is dus hoofdzakelijk geen sexscene, maar er is wel veel sex enzo.. (onduidelijke uitleg, maar goed)

Vinden jullie dat dat kan, of dat het te grove is, en zo nee, hoe kan ik het oplossen..?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 09:28
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 19-06-2004 @ 08:55 :
Okay..

Vraagje:

In de volgende scene word dus beschreven hoe het verder gaat (duh!), maar om alles goed uit te leggen en helder te maken moet het uitgebreid beschreven worden, maar het is dus hoofdzakelijk geen sexscene, maar er is wel veel sex enzo.. (onduidelijke uitleg, maar goed)

Vinden jullie dat dat kan, of dat het te grove is, en zo nee, hoe kan ik het oplossen..?

Alvast bedankt!
Hmm ik vind dat het eigenlijk wel kan. Int echte leven is het ook zo eh In veel boeken (die ik gelezen heb) komt het er eigenlijk ook in voor.

Niet dat ik een sexist ben en juist die boeken wil lezen

Oh.. of toch wel..?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 10:41
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Sexist?
Discrimineer jij vrouwen?
Een sexueel geobsedeerde, daar kan ik nu nog inkomen.
En flowerkitty, dat kan.
(Heeft iemand al gemerkt dat als je een smiley selecteert hij triest word? Vast wel.)
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:34
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ik sta en kijk, in de spiegel. Het is onwerkelijk. Enkele uren geleden lag ik nog, bevriezend, in een afgerafelde spijkerbroek en een flodderend topje. En nu, fris schoon, haast echt. Maar mijn uitgestoken botten verraden mijn ziekte. Bijna verschijnt er een glimlach op mijn vermoeide gezicht, maar ik kan het niet. Hoe kan ik blij zijn. Ik zit hier, in een huis, met een enorme jurk aan, in de kamer naast me zit een man, die jonge meisjes oppikt om ze een baljurk aan te laten trekken. Verzonken in gedachten, schrik ik op als ik geklop hoor op de deur. 'Madame, mag ik mijn entree maken?" Het duurt even voordat het tot me doordringt dat de stem die ik nu hoor van dezelfde man is als net. Nerveus giechelend zeg ik : 'Maar natuurlijk meneer, komt u binnen.' Daar komt hij binnen lopen. Het verrast me, of eigenlijk ook weer niet, hij komt binnen lopen in een donkerblauw fluwelen pak, compleet met strak haar en een stok. Alweer kan ik een giecheltje niet onderdrukken. Met sierlijke passen komt hij op me aflopen. Achter zijn rug zie ik iets glinsteren. 'Tada' triomfantelijk houdt hij een fles champagne omhoog. 'Champagne! Het is tenslotte onze huwelijksnacht.' Verstomd kijk ik hem aan, het is nu helemaal stil. Ik kijk naar hem, hij staat er nog steeds, met die fles en die grijns, verzonken in een andere wereld. Maar ik blijf mijn doel voor ogen houden. Geld, eten, drinken, een bed. Ik glimlach zwak, wat voor hem een teken is om door te gaan met zijn toneelstukje. Hij loopt naar de andere kant van de kamer en pakt 2 glazen. Hij loopt terug naar het bed, waar ik nog steeds zit. Hij zet ze op het nachtkastje en schenkt in. 'Zo,' en hij rijkt me het glas aan. Ik drink voorzichtig wat. Ik had het wel eens gehad, vroeger, met oud en nieuw. Thuis.. Snel verdring ik de gedachte. Hij staat op en zet wat muziek op. Snel is het eerste glas leeg, en we praten geamuseerd. Hij kijkt naar me, en blijft dit zijn huwelijksnacht noemen. Ik luister er niet meer naar. Na 5 of 6 glazen word het al beter. Ik doe mee, met zijn toneelstukje..


Hoe is de wending in het verhaal?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 14:43
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Echt stomende seks!!!

Je maakt me nieuwsgierig!!! Snel vervolg!!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 14:45
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Hé Hé, rustig aan

Ik ga nu koffie ná het schrijven drinken , dusseh, word wat uitgebreider

En : das dus meer leesplezier

Muha!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
How, even echt een andere wending. Niet teveel wendingen aan geven, dat kan het verhaal weer saai maken. Je moet nu niet eindigen met je verhaal dat ze straks samen bloemetjes gaan kopen om in de glazen vaas te zetten die ze hadden gevonden , want begint namelijk over iets van "sex" en daar moet het dus ook op doorgaan... vind ik.
Maar een huwelijksnacht vind ik leuk! Leuke wending.

*waar blijft de sex? *
Whehehe oeps sorry
Vervolg pleeaaze..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:11
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Nee, dit is mijn eerste en laatste wending

Het gaat op deze tour dooor, en nee we eindigen niet in

''willem's bloemenwinkel''

Het eindigt zeg maar, ehm, anders
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2004, 15:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mooi zo.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 17:13
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Is een open einde een idee?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 17:20
Verwijderd
Een open einde is op zich wel een idee ja, maar ik weet niet of het een goed idee is. Uit reacties van leeftijdsgenoten merk ik dat open eindes niet zo succesvol zijn. Mijn mening staat daar echter helemaal haaks op. Open eindes zijn vaak beter, omdat ik het verhaal (als ik het minder goed vind) dan nog kan bijwerken

Grim- gut wat een ego
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 18:57
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 19-06-2004 @ 14:45 :
Hé Hé, rustig aan

Ik ga nu koffie ná het schrijven drinken , dusseh, word wat uitgebreider

En : das dus meer leesplezier

Muha!
Mijn opmerking 'stomende seks' was ironisch bedoeld, je waarschuwde ons eerst dat er seks in voor zou komen en uiteindelijk was een handaanraking (stom woord ) het meest seksueel geladen deel in dit stuk
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 14:19
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
De tijd ben ik kwijt, net als mijn gedachten, net als mijn leven hiervoor. Inmiddels ben ik thuis in zijn wereld, ik leef niet meer in de 21e, maar in de 15e of 16e eeuw. Een galante heer, een opgetogen dame. ''Madame, wilt u een dans met mij maken?'' Ik giechel, maar pak zijn uitgestoken hand aan. Hij draait de volumeknop van de muziek hoger en zwiert mij mee in de rondte. Ik volg slechts, dansen kan ik niet. Ik volg. Na uren van dansen, zo lijkt het, ploffen we beiden neer op het bed. Ik heb het warm. Hij haalt een glas champagne voor me en geeft het me. Ik pak het aan en kijk hem aan. Pareltjes zweet op zijn voorhoofd, hij kijkt terug. Langzaam komt hij op me af lopen. Hij pakt mijn glas uit m'n handen en zet het op het nachtkastje. Ik kruip wat verder achteruit. 'Dame, dame, schone dame, een kusje voor deze heer' Hij sluit zijn ogen en ik trek hem op bed. Hij ligt voor me, wachtend op een kus. Ik buig me langzaam naar hem toe en kus hem op het puntje van zijn neus. Hij lacht zachtjes. Langzaam dwaal ik af naar beneden, zijn lippen. Zachte zoentjes afgewisseld met een stevige tongzoen. Hij gaat wat rechter zitten en geniet zichtbaar. Bijna liefde, bijna leven.. Opeens duwt hij me achterover, ik lig nu, voorzichtig schuift hij boven op me. En langzaam, tergend langzaam knoopt hij mijn jurk los..



Ok, klein stukje
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 14:57
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
- Leuk!
- Meer!
- Maak open die jurk!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 15:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oeh spannend! Ik wil meeheeeer. Wanneer gaan ze nou ******? Duurt wel erg lang zeg. Ik zit in spanning te wachten. Oh, wat ben ik erg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2004, 15:03
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Duivelaartje toch !!

Ja, mijn geweldige tactiek werkt, uitstel is nog meer spanning
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 15:55
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Gaaf verhaal! Vind het onderwerp echt super, origineel gekozen!

*Wil meer*
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:05
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ik heb hele weer proefwerkweek
Dus jullie denken nu : Die heeft geen tijd..
WEL DUS
Woej! Dit is dus echt de tijd om te schrijven
Heerlijk!..

Nou misschien zelfs vanavond nog een stukje erop, !

Bedankt voor reacties..!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:29
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Ik voorspel rituele slachting op het einde van dit verhaal.
En anders the next bet thing, Hot 'n steamy sex
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:35
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Muha!

Rituele slachting!.. zo negatief is ook weer niet de bedoeling!..

Nee, jullie raden het lekker nooit!

pUh!

Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:52
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 20-06-2004 @ 16:35 :
Muha!

Rituele slachting!.. zo negatief is ook weer niet de bedoeling!..

Nee, jullie raden het lekker nooit!

pUh!

Misschien komt er nog wel 1 bij. Trio of nog een paar, heeft ie een harem ofzo hehe. En wordt ze opgesloten en wordt ze zijn sex slaaf
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:01
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
* ik zeg lekker niks *

Zijn handen kriebelen zachtjes over mijn buik heen. Voorzichtig schuift hij de jurk af tot aan mijn middel. 'Oh dame, schone dame' , hij hijgt een beetje. Hij voelt met zijn ogen dicht langs de randen van mijn bh en ik sidder van genot. Ik laat me volledig meeslepen in zijn fascinerende spel. Langzaam verdwijnen zijn handen onder mijn rug, met een snelle beweging heeft hij mijn bh los, en na wat gestuntel lig ik halfnaakt op het bed. Snel klimt hij van me af. ''Dame, schone dame, u ligt daar nu, uiterst mooi, kunt u mij vergeven als ik u hier terplekke beroer?'' Ik kan niks meer uitbrengen, ik giechel slechts. Hij komt op me afgelopen en gaat weer naast me liggen. Met zijn wijsvinger streelt hij langzaam vanaf mijn navel naar boven. Hij brengt zijn vinger naar zijn mond en hij likt eraan. Ik giechel nerveus. Zijn vinger gaat richting mijn borst en zachtjes, akelig zachtjes, beroert hij mijn tepel. Hij maakt masserende bewegingen en ik kreun. Ik laat mijn besef, dat ik hier lig en geniet, varen en breng zijn hoofd met een ruk naar mijn stijve tepels. Een sensationeel genot maakt van mij de meester als hij zijn tong het werk laat doen. Tevreden kijkt hij me aan. Hij zwaait zijn been over me heen en laat zich langzaam op mij zakken. Ik duw hem een stukje terug en langzaam ontdoe ik ook hem van zijn bovenkleding. Hij rolt van me af en pakt m'n hand vast. Zo liggen we daar, ik wachtend, hij smachtend...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:07
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Een sensationeel genot maakt van mij de meester als hij zijn tong het werk laat doen.
"De" moet weg.

Citaat:
Zo liggen we daar, ik wachtend
Ik weet niet wat er aan fout is, maar vind die zin niet goed lopen. Aan de ene kant weer wel maar andere kant ook weer niet

Misschien: "Zo liggen we dan" ?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Woow, wat vertel je dat mooi. Volgens mij moet je erotische boeken gaan schrijven. Moet zeggen... krijg er de kriebels van
Echt goed!
Vervolg!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 20-06-2004 @ 18:07 :
"De" moet weg.



Ik weet niet wat er aan fout is, maar vind die zin niet goed lopen. Aan de ene kant weer wel maar andere kant ook weer niet

Misschien: "Zo liggen we dan" ?
Ja, die "de" moet weg.
En "zo liggen we dan" kan niet. Staat niet mooi.
De zin die bloemenpoes had geschreven is opzich goed hoor. Hij loopt een beetje happerig, maar dat is volgens mij een kwestie van een paar keer overlezen. Hij klopt opzich wel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:12
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Slice her.
Negativiteit regeert deze maatschappij.
Zelfmoorden zijn alom tegenwoordig bij jongeren, evenals criminaliteit en misbruik.
We gaan allemaal ten onder. Ons fatalistisch systeem is druk bezig zichzelf te vernietigen. Of we imploderen en vernietigen ons zelf, of we exploderen en komen in staat van gewapend conflict met andere landen, met een nucleaire oorlog als gevolg.
Slacht haar nu maar gewoon
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2004, 18:13
Verwijderd
De ''de'' moet inderdaad weg, maar moet daar ergens geen zich staan dan?

p.e.:
Een sensationeel genot maakt zich van mij meester als hij zijn tong het werk laat doen. ??
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:14
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
P o s i t i e f

Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:16
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
@ grim :

Ja, vage zin, : :

Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:17
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hm wat is er vaag aan dan?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:20
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Weet ik niet
Ik snap niet wat grim ermee begin..



vaaG..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:21
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ik snap niet wat hij ermee bedoelt *

sorry, m'n nederlands gaat acchteruit
of concentratie..

whatever.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:23
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 20-06-2004 @ 18:21 :
Ik snap niet wat hij ermee bedoelt *

sorry, m'n nederlands gaat acchteruit
of concentratie..

whatever.
het is: achteruit

excuses
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 20-06-2004 @ 18:21 :
Ik snap niet wat hij ermee bedoelt *

sorry, m'n nederlands gaat acchteruit
of concentratie..

whatever.
zich meester maken van iemand, deze keer bij de ik persoon.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:27
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ok
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:33
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
ik schrijf zelf oowk verhalen ma moet zeggen:
jij bent egt onwijs goed!!

neej, ben geen seksbeest, maar GRAAG EEN VERVOLG

ben benieuwd
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:37
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Danku!

nee, nee, roxjuh!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:38
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline


schrijve jij

__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:38
bluebird
Avatar van bluebird
bluebird is offline
leest lekker weg, bloemenpoes!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:15
Verwijderd
Ik wil vervolg!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân
Verwijderd
17 05-03-2007 15:12
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Gootsteenontstopper
Verwijderd
10 13-12-2004 15:35
Verhalen & Gedichten tja...een verhaal..ofzo
Romie
11 08-07-2004 07:11
Verhalen & Gedichten [kort verhaal] F.'s verhaal
Just Johan
2 23-02-2004 14:41
Psychologie Stap in het verhaal van de ander-Topic.
Dreamerfly
31 11-11-2003 19:30
Verhalen & Gedichten verhaaltje
b-z
7 03-05-2003 22:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.