Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2003, 15:19
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
hai
er is bij de kruidvat nu een dvd-speler te koop voor 59,- euro en ik vroeg me af of iemand deze toevallig ook heeft en ik ben dan vooral benieuwd naar hoe en of die bevalt?

margreet
__________________
somebody to love you? yeah right, hello-o that is SO not gonna happen! stop daydreaming and get a virtual life!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2003, 15:28
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Sinds wanneer is een DVD-speler software? Kun je zeker downloaden van de kruidvat internet site?

Maar misschien leuk om te vermelden welke DVD speler het dan is. Je hebt het over een standalone he, niet een DVD-ROM speler voor in de PC.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:30
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
ja sorry hoor....maar tis goed dat je m verplaatst hebt
__________________
somebody to love you? yeah right, hello-o that is SO not gonna happen! stop daydreaming and get a virtual life!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:35
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-09-2003 @ 16:28:
Sinds wanneer is een DVD-speler software? Kun je zeker downloaden van de kruidvat internet site?

Maar misschien leuk om te vermelden welke DVD speler het dan is. Je hebt het over een standalone he, niet een DVD-ROM speler voor in de PC.
Vet man, even een Pentium 4 3.2ghz downloaden van KazAa..
Offtopic: Ik zie dat dr nieuwe smilies bijgekomen zijn.. en tis eigenlijk illegaal om met Kazaa hardware te delen hè? Om te voorkomen dat anderen bijvoorbeeld je videokaart, muis, toetsenbord en 17" TFT monitor gaan downloaden Moet je een licentie voor die hardware hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:39
Verwijderd
Ik ken die aanbieding niet, maar ik volsta met het adagium 'alle waar is naar zijn geld'.

Neem dat ter harte
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 11:00
Dr Evil
Dr Evil is offline
Mn vriend heeft die laatst ook gekocht.. ach het is gewoon geen geld voor een DVD speler maar wat heb je dan ?
Ik zou zeggen als je een arme student bent en wilt kunnen zeggen "Ik heb een DVD speler" koop hem dan, maar heb je meer geld koop dan een betere kvind het zef een beetje goedkoop knaake ding klein, licht, een of ander hokotokiyou merk
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:02
Studentje
Studentje is offline
Wij hebben hier in huis ook zo'n goedkoop mormel staan.

Je kunt er prima DVD-tjes op kijken, ik zie weinig verschil met de dure thuisbioscoopset van de ouders van mijn vriendin.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:33
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Die dingen gaan nooit lang mee, en veel componenten laten te wensen over.. (wat wil je ook voor dat geld, ze willen er ook nog wat an verdienen, etc)..

Misschien een goeie tweedehands panasonic ofzo ergens vinden.. Dan zit je meteen een flink aantal klasses hoger..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 14:13
svenleuk
svenleuk is offline
eeeej niks tegen tom-tev he!! Ik werk bij de kruidvat en heb hem ook gekocht!! hij speelt alles af!! Heel fijn

grtn sven
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:06
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
svenleuk schreef op 17-09-2003 @ 15:13:
eeeej niks tegen tom-tev he!! Ik werk bij de kruidvat en heb hem ook gekocht!! hij speelt alles af!! Heel fijn

grtn sven
tomtec
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:07
tijnnl
tijnnl is offline
ik heb ook een goedkope, lenco ofsow jaar geleden voor 100 euro bij de makro.... en spleet mijn gebrande vcdtjes toch keer beter af dan de dure JVC van een vriend van mij
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:34
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Daar noem je ook iets he..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:47
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Een vriend van me had zo'n klein DVD-spelertje (geen portable) maar die is helaas ontploft.. Nouja, hij heeft wel meer dat soort dingen.. Ga eens kijken bij de Mediamarkt ofzo daar heb je écht goede aanbiedingen dan kan je beter 50 euro meer uitgeven, dan heb je ook een Pioneer DVD-speler.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:18
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
nou, ik heb m toch maar nie gekocht en ga idd maar eens naar de mediamarkt. (wanneer het tijdperk van geld weer is aangebroken)
thx anyway
__________________
somebody to love you? yeah right, hello-o that is SO not gonna happen! stop daydreaming and get a virtual life!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:33
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Koop nooit een pioneer, want die slikt geen DVD+RW's, krijg je spijt van later als je DVD brander hebt.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:15
Hans Olo
Hans Olo is offline
Ik denk dat de goedkoope kruidvat DVD speler best aardig kan zijn. Kijk wel eventjes naar de aansluitingen die hij heeft.

Zelf heb ik een standalone DVD speler van de ALDI, ( of was 't nou lidl ) met de optische kabel aan mijn Yamaha receiver ( 6* 100watt ) gekoppeld. Tot nu toe heb ik nix negatiefs ervaren met deze DVD speler, hij kan alles wat DVD spelers ook kunnen, en omdat het digitaal is, is de beeldkwaliteit even goed als alle andere DVD spelers.
__________________
M.A.D
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:50
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Hans Olo schreef op 22-09-2003 @ 22:15:
Zelf heb ik een standalone DVD speler van de ALDI, ( of was 't nou lidl ) met de optische kabel aan mijn Yamaha receiver ( 6* 100watt ) gekoppeld. Tot nu toe heb ik nix negatiefs ervaren met deze DVD speler, hij kan alles wat DVD spelers ook kunnen, en omdat het digitaal is, is de beeldkwaliteit even goed als alle andere DVD spelers.
Ehehe? Omdat het digitaal is, is de beeldkwaliteit even goed?
Je geluid gaat door de optische kabel naar je reciever, maar ik neem aan dat het video signaal dat niet doet.
Er is een groot verschil in uitvoeringen van de Digitaal naar Analoog conversie wat betreft video. De ene wat duurder dan de andere, de ene wat beter dan de andere.. Op een klein schermpje zal je het niet zo snel zien, maar op een wat groter scherm kan je de zogenaamde 'artifacts' zien.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 11:19
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
kijk even op marktplaats, daar staat het complete high end sony systeem voor woekerprijzen. Het zelfde systeem als mijn vader 3 jaar geleden voor een idioot hoge prijs heeft gekocht. Goed spul is het zeker, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-10-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef op 19-09-2003 @ 14:06:
tomtec
het schijnt dat alles met 'tec' in de naam baggerslecht is
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:49
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-10-2003 @ 16:34:
het schijnt dat alles met 'tec' in de naam baggerslecht is
Asustek toch niet, evenals Leadtek.

Maar als je een slecht merk wilt hebben, moet je een schneider kopen.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.