Oud 10-01-2020, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Geen idee! Ik gooi tegenwoordig alles maar op stress. Ik heb ineens ook een kop vol pukkels alsof ik een puber in de bloei ben



Haha dat maakt mijn hypochondere hoofd er dan nog net niet van
Oei oei niet goed!
Advertentie
Oud 11-01-2020, 00:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja ik snap er geen hol van! Ben niet eens aan de hormonen nu en eet ook niet anders dan normaal
Oud 11-01-2020, 00:40
Verwijderd
Hormonen. Never trust them.
Oud 11-01-2020, 00:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oud 11-01-2020, 00:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Hormonen. Never trust them.
Afraid as an Anne Frank in a backhouse!
Oud 11-01-2020, 00:42
Verwijderd
Testosteron is de bom!
Oud 11-01-2020, 00:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb nu al oprecht medelijden met mijn gehele omgeving, mocht ik ooit zwanger raken
Oud 11-01-2020, 00:42
Verwijderd
Maar dan de goede.
Oud 11-01-2020, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu al oprecht medelijden met mijn gehele omgeving, mocht ik ooit zwanger raken
Stay single af
Oud 11-01-2020, 00:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Testosteron is de bom!
Zou het slikken van mannelijke hormonen kunnen werken als tegengif?
Oud 11-01-2020, 00:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Stay single af
Ha ja voorlopig sowieso!
Oud 11-01-2020, 00:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Testosteron is de bom!
kaboom
Oud 11-01-2020, 00:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
BIEM!
Oud 11-01-2020, 00:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik zit een koe te melken
Oud 11-01-2020, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Zou het slikken van mannelijke hormonen kunnen werken als tegengif?
ja!
Oud 11-01-2020, 10:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Shampoo in mijn oog bij het douchen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2020, 16:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Niet quoten please

Ik heb een beetje het idee dat mijn leven gewoon een grote faal is geweest. Ik kan werkelijk niets goed doen op dit moment. Ik ben wel slim genoeg, maar ik laat vwo door mijn handen glijden omdat ik gamen blijkbaar belangrijker vind. Met trommelen raak ik achter op de groep, en ik heb het gevoel dat mijn mening niet echt meer telt in de groep. Ook is de gezinssituatie gewoon nog steeds klote. Ik heb het gevoel dat ik verantwoordelijk ben voor de burnout van mijn moeder. Ik heb geen tijd meer voor voetbal, ik mag alleen maar leren en presteren. De druk is momenteel gewoon te hoog voor mij. Ik heb mijn lichaam fysiek gewoon zwaar verneukt, en het gaat gewoon niet snel genoeg om er weer bovenop te komen. Ik heb het gevoel dat mij niks meer gaat lukken, en wat ik ook doe ik sowieso gewoon keihard voor lul sta
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2020, 17:36
Verwijderd
Kortom; je bent een puber
Oud 12-01-2020, 18:23
Verwijderd
Ja wat deadlock zegt, maar prijs jezelf gelukkig dat je dingen op jouw leeftijd onder ogen kan zien!

Ga je zelf ook nog naar een therapeut? Je kan sommige dingen voelen, en dat is ok, maar je moet ook bedenken dat al die dingen die jij bedenkt, niet waar hoeven te zijn. Je bent bijvoorbeeld niet schuldig aan de burn-out van je moeder.
Oud 12-01-2020, 18:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb dezelfde coach als die voor het gezin. Ik ben wel schuldig aan die burnout. Omdat mijn vader en ik niet met elkaar op kunnen schieten (wat 80% van de problemen thuis is), is de gezinssituatie kut. En door de gezinssituatie heeft mijn moeder die burnout gekregen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2020, 18:37
Verwijderd
Een coach is geen psycholoog of psychiater.
Oud 12-01-2020, 18:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb wel een psycholoog gehad, maar ik werd doorverwezen naar de coach. Ik zit bij GO! voor jeugd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2020, 18:51
Verwijderd
Zeg je deze dingen ook tegen de coach dan?
Oud 12-01-2020, 18:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb het nog niet gedaan, ik ben het wel van plan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2020, 19:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb dezelfde coach als die voor het gezin. Ik ben wel schuldig aan die burnout. Omdat mijn vader en ik niet met elkaar op kunnen schieten (wat 80% van de problemen thuis is), is de gezinssituatie kut. En door de gezinssituatie heeft mijn moeder die burnout gekregen
Oh en je autistische zus en broer en je vader zelf hebben er niet aan bijgedragen zonder dat jij een factor was?
Meneertje niet alles op jezelf betrekken. De burn out is onmogelijk zo simpel uit te leggen als "is mijn schuld". Zoiets heeft ook te maken met haar eigen coping met stress en tig andere dingen. Stop het in je koppie.

/papamodus uit
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-01-2020, 21:58
Verwijderd
Wat Macra zegt.
Oud 13-01-2020, 12:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Toetsweek is begonnen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-01-2020, 13:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik moest 11 uur aanwezig zijn voor de toets kunstgeschiedenis. Alleen deden de computers waarop je muziek moest luisteren voor sommige opdrachten het niet. Daarom zijn we 20 minuten later begonnen. En bij de mensen waar de computer het al deed kregen niet eens alvast het wachtwoord wat je nodig had om in de toets te komen. Ik snap het wel waarom, maar ik ben alsnog boos
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-01-2020, 18:40
Verwijderd
Ik ben echt blij dat ik in andere jaren naar de middelbare school ging als ik dit zo lees.
Oud 13-01-2020, 18:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
tja
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-01-2020, 19:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik moest 11 uur aanwezig zijn voor de toets kunstgeschiedenis. Alleen deden de computers waarop je muziek moest luisteren voor sommige opdrachten het niet. Daarom zijn we 20 minuten later begonnen. En bij de mensen waar de computer het al deed kregen niet eens alvast het wachtwoord wat je nodig had om in de toets te komen. Ik snap het wel waarom, maar ik ben alsnog boos
Eum iedereen even veel tijd voor de toets is toch normaal.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-01-2020, 20:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Daarom. Ik begrijp het wel, maar ik vind het gewoon kut dat ik 20 minuten moet wachten op een toets
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-01-2020, 01:09
Verwijderd
Ik heb kiespijn. Aan beide kanten, boeiend. Geen röntgenfoto nodig.
Oud 14-01-2020, 09:00
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Sinusitis! Hier nog een, inclusief snot en hoofdpijn en hoesten en snurken.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 15-01-2020, 09:59
Verwijderd
Ik ben helemaal klaar met dit weer. Ik wil gewoon veel sneeuw en ijs. Hier heb je niks aan.
Oud 15-01-2020, 10:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik voel me ziek maar het komt niet uit
Oud 15-01-2020, 12:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik voel me ziek maar het komt niet uit
Dit heb ik ook wel vandaag
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-01-2020, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me ziek maar het komt niet uit
Citaat:
Dit heb ik ook wel vandaag
Oud 15-01-2020, 12:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Jammer dat ik alleen sta vandaag niemand om mij heroïsch in mijn bedje te leggen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-01-2020, 12:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
MIMIMIMIMI
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-01-2020, 13:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Oud 15-01-2020, 20:59
Verwijderd
Ik heb hoofdpijn.
Oud 16-01-2020, 18:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Heb me ingeschreven voor een antikraakwoning, omdat ik na 2 jaar zoeken nog steeds niks heb gevonden en ik over 2 maanden m'n huis uit moet.
Ik stuur alle formulieren, waaronder recente loonstrook, krijg ik als reply 'ik zie dat je maar *bedrag* overhoudt in de maand, is dat wel eens meer?'
Nee, dit is wat het is. Ik verdien nu zelfs meer dan bij m'n vorige baan. Wtf, verdien ik te weinig voor antikraak?!
Ik krijg er geen antwoord op, want zodra ik terugmailde kreeg ik een standaardreply dat ze tot Maandag afwezig is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-01-2020, 18:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Daar heb je wat aan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-01-2020, 07:09
Verwijderd
Ik zit in een drukke trein, wtf, normaal is het niet zo druk.
Oud 20-01-2020, 10:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind dit echt heel schandalig: https://amp.nos.nl/artikel/2319294-s...mpression=true
Oud 20-01-2020, 10:26
Verwijderd
Application is not available

The application is currently not serving requests at this endpoint. It may not have been started or is still starting.

Possible reasons you are seeing this page:

The host doesn't exist. Make sure the hostname was typed correctly and that a route matching this hostname exists.
The host exists, but doesn't have a matching path. Check if the URL path was typed correctly and that the route was created using the desired path.
Route and path matches, but all pods are down. Make sure that the resources exposed by this route (pods, services, deployment configs, etc) have at least one pod running.
Oud 20-01-2020, 10:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Application is not available

The application is currently not serving requests at this endpoint. It may not have been started or is still starting.

Possible reasons you are seeing this page:

The host doesn't exist. Make sure the hostname was typed correctly and that a route matching this hostname exists.
The host exists, but doesn't have a matching path. Check if the URL path was typed correctly and that the route was created using the desired path.
Route and path matches, but all pods are down. Make sure that the resources exposed by this route (pods, services, deployment configs, etc) have at least one pod running.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-01-2020, 11:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Weird. Hier heb je een nieuwe link: https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/231...depressie.html
Oud 20-01-2020, 11:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Die werkt wel

Zeker schandalig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.