Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2016, 14:03
Riechedly
Riechedly is offline
In de 2e klas was er een meisje, in het begin hadden we niet erg veel met elkaar te maken.

Maar ik merkte dat ze steeds vaker bij min in de buurt zat en dat ze steeds met me probeerde te praten

In 3e periode kregen we een nieuwe plattegrond, ik zat achter haar. Ze ging soms praten met mij. En ze pakte soms mij Schrift af om haar naam erin te schrijven. Ze vroeg ook een keer mijn hand omdat ze een magische trucje wist.
Soms maakte ik een grap en ging ze helemaal stuk. En als ik lachte naar haar ging ze terug lachen en zei OMG

Ik ging in de whatsappgroup van mijn klas en week later kwam zij ook.
Zij app te mij maar het was een erg droog gesprek

Zij : Hallo
Ik: Ewa
Zij : Doei
Ik : Later

En toen de volgende dag gaf ze mij een briefje met de gesprek die we hadden op whatsapp.

Op een dag vroeg ze of ik met haar uit wou, ik zei is goed. En ze zei "echt?
Maar ik was dat vergeten. En toen de volgende dag kwam ze naar me toe ze pakte me hand en zei tegen haar vriendinnen dat we een geweldige date hadden.

Ze maakte ook foto's van mij en stuurde het naar me op whatsapp. Het waren ook soms foto's van me facebook.

Dan week later toen er maar 8 mensen in de klas was vroeg ze haar mannelijke vriend of hij op haar was en hij antwoord heel sacastisch Ja heel erg, en toen vroeg ze het aan mij en ik zei helemaal niet en toen keek ze heel verdrietig.
Een uur later probeerde ze mij te knuffelen maar ik sprong weg.

En daarna in de pauze trok ze aan haar ogen om spleetogen te maken (omdat ik filipijns ben)

Maar ze was nog steeds heel veel met mij aan het flirten vooral op whatsapp. Maar ik raakte minder geďnteresseerd in haar omdat ze racistische was.
Toen een week later bij techniek les zaten we bij elkaar aan de tafel. We waren alleen met zijn 2 en. Ze ging dingen zeggen zoals jij bent toch Vietnamese en vroeg of ik een Vietnamese meisje wou, ik zei heel erg ongeďnteresseerd "Ja doe maar"

Paar dagen later app te ze mij, en vroeg ze aan mij of ik haar leuk vind, ik moest nog type maar ze zei daarna heel snel dat ik haar moest na type.
Ik moest dit na type

Een vriend van mij zei dat ze me leuk vond
Hij noemden een paar dingen op die ze tegen me deed
-album met foto's van mij
-met haar haar spelen
-aan me zitten
-naar me staren

Ja
Maar ik weet dat het nooit iets tussen ons zal woorden (tekst was veel langer maarja)
Daarna verwijderde ze een paar berichtje en maakte een foto van het gesprek. Ze stuurde die naar haar vrienden. Doordat ze die paar berichtje had verwijderd leek het net of ik ja zei toen ze vroeg of ik haar leuk vind ( ook al wou ik al ja zeggen)


We waren steeds minder met elkaar aan het praten en de zomervakantie was steeds dichterbijer. Er gebeurde niet echt heel veel.

Toen 1 week voordat de zomervakantie eindigde app te ik haar en vroeg welke klas ze zat.

En blijkt dat we niet meer bij elkaar in de klas zaten. Ze zei daarna jammer maar ik kan nog steeds foto's van je maken in de pauze.

Daarna eindigde we het gesprek ik zei heel droog Doei en zei vroeg alleen maar Doei? (Meestal ook met heel veel hartjes)
En toen zei ik doe met veel cadeautjes als emojis

De eerste dag begon ik zag haar in de les en ze zwaaide naar mij en ik zwaaide terug.

We waren nog steeds aan het praten en elkaar whatsappen. Maar ik was nu meestal degene die het gesprek begon en als ik Hallo zei was ze minder blij. Soms keek ze wel blij maar daarna toen ze de andere kant op keek niet meer, en soms als ik hey zei, zei ze hey terug en had ze een laatste blik op mij.

We gingen steeds minder praten. Heel december niet met haar gepraat of whatsapp. January probeerde ik het weer maar ze vroeg wie dit was? Ze had dus me nummer verwijderd.

Ik ging toen een maand lang niet met haar praten. Maar soms als ik langs haar liep zei ze lach niet gesproken en ik zei, yup als of ik niet geďnteresseerd was.
Een vriend van mij lachte stiekem.

Toen week later gingen 2 vriendinnen van haar mij steeds laten schrikken. Echt de hele pauze lang.

Me vriend zei dat ik mee moest komen naar de Wc maar hij moest niet eens naar de wc. En zei kom we gaan terug. En toen was zei daar weer. Ik keek haar recht in de ogen en zei keek mij recht in me ogen. Ze ging met haar hand naar haar elleboog een beetje gesloten. We zeiden niks en ik liep na paar seconde weg. Opeens kwamen all die gevoelens die ik voor haar had weer terug.

Ik dacht de heletijd aan haar. Ergens in februari kwam ik haar tegen en ze zei
Heyyyy je mis me in de klas he dat weet ik
Ik antwoorden ja heel erg terwijl ik naar me jas zocht.

Daarna riep ze haar vriendin heel uitbundig.

Toen hadden we een week vakantie.
Ze had een nieuwe nummer dus vroeg ik of facebook of ze me kon whatsapp.

Ze app te me

Zei : Hahahaha
Ik: Ewa ❤
Zei : Zomaar app je me weer
Zei : Na honderd jaar
Ik: Sorry
Zei : hahahahaha Geeft niks hoor
Ik : Kan je chillen
Zei : HAHAHAHAHA
Zei : Opeens uit het niets
Ik : Geen grapje
Zei : hoezo uit het niets
Zei : Nounounou
Zei : Dat vraag je me om 10 uur s avonds
Zei : Uit het niets
Zei : Je ziet me elke dag op school
Zei : en nu opeens
Ik: tja beetje te weinig
Zei : HAHAH
Zei : Waarom doe je opeens zo
Ik : Hoe deed ik daarvoor dan
Zei : UHH laat me eve denken
Zei : We praten nooit met elkaar
Ik: Sorry
Zei : HAHAAH
Zei : ff serieus ben jij wel (naam)
Ik :hz niet...
Zei : nahh jij bent (naam) niet haha
Zei : Goeie prank
Zei : !
Ik : Helemaal wel
Ik : is geen Prank
Zei : Waarom wil je opeens chillen
Zei : We praten nooit met elkaar
Zei : Kom je opeens met chillen
Ik : hzo denk je dat dit een Prank is
Zei : ik het het maar raar
Zei : 😂😂
Ik : 😦
Zei : HAHAAH
Zei : ik ga stuk ff serieus
Ik: ah das mooi
Zei : Omg sinds wanneer praat jij zo
Zei : " ah das mooi"
Zei : klinkt helemaal niks voor (naam)
Ik : pubertijd misschien
Zei : gatverdamme
Zei : klinkt helemaal nergens naar
Ik : Hahah
Zei : ik weet dat je hem niet bent
Ik : helemaal wel
Ik :ik zweer
Zei : Oké ik geloof je
Ik : niet
Ik : doe je niet
Zei : Jajajaja ik geloof je
Zei : (Noemt vriendin van haar) kan met haar chillen
Zei : zij is een hele mooi meI'd
Zei : Chill met haar
Ik: 😂😂😂
Zei : 😂😂😂😂😂😂😂

*EINDE GESPREK*

Daarna maandag toen school begon wachten ze op mij. Ik ging naar de kapstokken en ze rende achter mij aan en vroeg :Wil je echt met me uit? En een vriendin van haar schreeuwde "Relationship Goals"
Ik stotterde en zei ik ben nog moe
Ze zei oké ik ben 1ste pauze terugen toen 1ste pauze kwam ze met haar vriendin en die zei ik hoorde dat je met haar uit wilt. Ze gaat je slaan (als grap)
Ik was nerveus en zei tegen haar het was een grap.

Toen volgende week belde ze me opeens ik app te en vroeg wrm ze me belde en ze antwoorden dat het een grap van haar vriendin is.
Daarna de dag later liep ik Door de hal. Een paar vriendinnen liepen voorbij me 1 zei hey (naam) en de andere gingen lachen. Ik merkte steeds dat vriendinnen van haar naar me keken.

De volgende week. Liep ze al een paar keer voorbij me met haar vriendinnen in de pauze (eten bij de trappen) ik durfde haar niet aan te kijken en keek weg.

Dinsdag app te ze me. Maar ik wou niet wanhopig lijken dus reageerde ik 1 uur later. Daarna zei ze lm
En daarna donderdag weer en deed ik dezelfde actie. Zij zei laatmaar en ik zei sorry en waarop zij reageerde geeft niet.

Week daarna keek ze bij mij in de klas bij de raam en keek geen ene keer naar me (Ik deed hetzelfde bij haar in januari toen)
En toen een vriendin van haar keek naar mij en lachte.

2 dagen daarna zag ik haar en zei hey en pakte haar arm en liep weer weg.

Toen vrijdag hadden we vrij ik zag dat ze me verwijderd had van facebook. Ik app te haar waarom
Ze kwam online maar dan paar seconde reageerde ze niet (zeker om te kijken op facebook)

Ze zei
Ohh
Lol idk
En ik zei : ...
En toen zei
Wees niet verdrietig hahaa
Ik poste nooit iets
Ik zei daarna oké is goed en waarop zij antwoorden ja joh!

De week daarna woensdag stuurde ik een vv op facebook (Nog steeds niet geaccepteerd)

En toen app te ze me. Ik antwoorden gelijk

Zei : Ik heb iets gehoord maar ik weet niet of het waar is
Zei : Daarom vraag ik het aan jou
Ik : zeg eens
Zei : Je moet eerlijk zij
Zei : ik ga niet lachen ofz
Ik : tuurlijk
Zei : ben je verliefd op mij
Ik : ja
Ik : was geen geheim ofzo
Zei : ben je nou sarcastisch
Zei : ben je serieus?
Ik: Ja ik zweer
Zei : Oké als ik je zie gaan we het bespreken
Zei : ik spreek je wel aan als ik je zie
Ik : Ja is goed

Dus de volgende dag was ik weer bij die trappen eten. Maar ik zag haar niet alleen een vriend van haar die glimlachte naar mij.

Dus in de avond app te ik

Kom ergens bij de uitgang 1ste pauze
Ze zei ja is goed als ik het niet vergeet.

Toen donderdag vroeg ik haar mee uit
Ze zei
Oh echt?
Waarom zo plotseling?
Opeens?
Bedoel je als vrienden of?
Hoelang vond je me leuk?
Waarom zei je niks?
Ik zal erover denken

En toen 1 uur later bij wiskunde zag ik haar steeds voorbij lopen met een vriendin van haar.

Zondag app te ik haar of ze erover nagedacht had. En ze zei
Uhm
Sorry maar
Ik zeg helaas sorry tegen je antwoord
(ze zei antwoord je ziet het goed)

Maar er zijn vast andere leuke meisjes
Zoals (noemt vriendin van haar)

Ik : ...

En daarna ze
Ze is heel erg knap
Niet verdrietig ofz zijn ja?

Ik ja is goed

Daarna halfuur later app te ik of ze me wel leuk vind en ze zei nee sorry.

Daarna zei ik bedankt om me het te laten weten
En zei ze sorry man


Serieus? Sorry man????

Maandag negeerde ik haar
Maar ik zag haar de heletijd
Toen eind van schooldag kwam ik naar buiten en een vriend zag me en riep mij naam de heletijd

Toen kwamen 2 vriendinnen van haar naar buiten en gingen met me vriend praten

Mij vriend vroeg aan hun waar ze was.
(Ik weet niet wrm hij vroeg waar ze was omdat hij haar irritant vind)

Daarna 1 van haar vriendinnen keek heel erg vies naar me
En de andere schreeuwde " She still likes you"

Woensdag liep ik met 2 vrienden naar buiten en ik zag haar staren naar mij maar ik keek niet terug.

Donderdag zag ik haar weer en ze keek niet naar mij (Teminste ik zag het niet ) vrijdag zag ik een vriendin van haar kijken naar mij.

En ik denk dat ze me heeft geblokkeerd op whatsapp weet niet zeker.

Maar wie weet wat hier gaande is?

Ze is turks btw

Laatst gewijzigd op 09-04-2016 om 14:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2016, 19:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kan je misschien een samenvatting maken? Dit lijkt bijna je complete levensverhaal

Zo'n samenvatting geeft jou misschien ook meer inzicht dan al die losse gebeurtenissen opgesomd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-04-2016, 19:53
Riechedly
Riechedly is offline
Tuurlijk in de 2 klas was er een meisje die ik heel erg leuk vond.

Ze flirten met mij, maakte foto's van mij speelde met haar haar zat veel aan me, ging naast me zitten als er meer plekken vrij waren.

Ze vroeg een keer mij uit maar ik liet haar zitten. Maar de volgende dag deed ze of we de beste date hadden. Opeens begon ze racistisch te doen tegen mij maar ze flirten ook met mij.
Ik raakte daardoor minder geďnteresseerd in haar. Maar ze probeerde nog steeds aandacht te trekken

In de derde klas waren we nog steeds met elkaar aan het praten maar minder en ze zat niet bij mij in de klas

Ik whatsappte haar en vroeg of ze kon chillen. Zij dacht dat het een grap was tot ik haar overtuigde. Maar ze wees me af

Volgende schooldag wachten ze op mij, 1 van haar vriendinnen riep Relationship goals en de andere vroeg of het echt waar was. Ik was nerveus en antwoorden dat het een grap was.

In de pauze liep ze ook al vaak voorbij me. Ik durfde haar niet aan te kijken

Ze whatsappte mij 2x en reageerde steeds 1 uur later waarop zij antwoorden laatmaar.

Vorige week vroeg ze of ik haar leuk vond en ik zei ja, ze dacht dat ik weer sarcastisch was maar bewees dat het niet zo was. Ze wou erover praten maar er gebeurde niks. De volgde dag vroeg ik haar mee uit. Ze vroeg me veel vragen en zei ik denk erover. Zondag whatsappte ik haar. En ze zei "Nee sorry ik moet je ANTWOORD helaas afwijzen maar er zijn meer knappe meisjes Zoals (vriend van haar).

Ik vroeg of ze me leuk vond en ze antwoorden nee sorry MAN

Maandag negeerde ik haar Maar zag haar de heletijd!
Toen 2 vriendinnen van haar keken naar mij 1 keek heel vies en de andere zei She still likes you

Woensdag liep ik voorbij haar en ze ging me aan staren ik keek niet terug.

Donderdag zag ik haar niet staren naar mij.

Kan je me de situatie uitleggen please?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2016, 23:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou haar maar een beetje loslaten. Misschien vind ze de aandacht wel een heel stuk leuker dan dat ze jou vindt. Als ze echt in jouw geďnteresseerd is mag ze daar wel meer haar best voor doen. Nu speelt ze met jouw gevoelens en daar wordt niemand beter van. Ik zou haar even laten, en zeker niet bij het eerste positieve berichtje weer alle macht uit handen geven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 07:20
Riechedly
Riechedly is offline
Gaat moeilijk na 1 jaar, nog andere opties?heb niet veel ervaring drm
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 07:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gaat moeilijk na 1 jaar, nog andere opties?heb niet veel ervaring drm
Waarom zou je zo graag wel met haar willen zijn? Uit jouw verhaal blijkt niet echt dat ze leuk, lief en betrouwbaar is. Ik denk niet dat je met haar veel kunt opbouwen, zij lijkt niet echt voor jou te willen gaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 08:11
Riechedly
Riechedly is offline
Jawel ze gING wel helemaal voor mij.

Ze deed echt alles om met mij te praten en aan me te kunnen zitten, zoals ik wil je hand omdat ik een magie truck weet.

En een vriend van me zij ook dat ze een heel album van me had. En ze praten met haar vrienden over mij. Maar ik was verlegen en liet niet echt veel zien dat ik ook leuk vond, ik flirten wel naar haar en lachte maar soms durfde ik haar niet eens aan te kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 08:30
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Gaat moeilijk na 1 jaar, nog andere opties?heb niet veel ervaring drm
Wat wil je dan?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 08:47
Riechedly
Riechedly is offline
Maar kan ze ook wraak op me nemen ofzo?

Want vorig jaar heb ik haar laten zitten terwijl ze me uitvoegstrook, maar ze deed alsof er niks gebeurd was en dat we de beste date ever hadden.

Ze deed echt haar best om te laten zien dat ze me leuk vond

Maar ik liet haar niet echt veel zien dat ik haar leuk vond
En in januari negeerde ik haar ook. En soms reageerde ik veel te laat op whatsapp.

Maar vorige week (whatsapp) gaf ik toe dat ik haar leuk vind en dan 1 week later wijst ze me af en zeg dat ze me niet leuk vind

Laatst gewijzigd op 10-04-2016 om 09:11.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 08:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wraak nemen om een afwijzing lijkt me wel erg overdreven (maar jij kent haar natuurlijk beter dan wij).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 09:36
Riechedly
Riechedly is offline
Denk het wel... vooral vorig jaar was ik gemeen...

Haar laten zitten bij een date
En ik poste allemaal foto's van zo'n blondmeisje... En soms haar negeren of zeggen dat ze moest kappen....

Maar dat was vorig jaar...

Dit jaar had ik haar 1 maand genegeerd en veel te laat gereageerd op whatsapp
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 10:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat als je nu eens met haar gaat praten? In het echt, een op een. Dan kan je uitleggen wat je in jouw ogen fout deed, zeggen wat je voor haar voelt en om een nieuwe kans vragen. Is dat een optie?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 10:55
Riechedly
Riechedly is offline
Ja bedankt !
Met citaat reageren
Oud 14-04-2016, 22:19
Riechedly
Riechedly is offline
In de 2e klas was er dit meisje die veel met me praten, soms zat ze wel erg dichtbij mij en raakte ze me veel aan. Ze speelde ook met haar haar en staarde naar mij. En had veel foto's van mij

Ze vroeg mij een keer uit (maar ik dacht dat het een grap was) ik zei ja maar ik kwam niet opdagen.

De volgende dag pakte ze me hand en zei tegen haar vriendinnen dat we de beste date ooit hadden

Paar weken later vroeg ze voor de grap of ik haar leuk vond en antwoorden HELEMAAL NIET. Zij keek verdrietig en een uur later probeerde ze mij te knuffelen maar ik sprong weg.
En toen begon ze racistisch te doen tegen mij

We zaten nog steeds veel met elkaar te flirten

Toen 3e klas zaten we niet meer bij elkaar in de klas maar praten af en toe. Maar het werd minder tot in januari we elkaar negeerde. Tot dat ze weer met me praten.

Ik vroeg op whatsapp of ze keer kon chillen ze dacht dat het een grap was en wees me af

Volgende schooldag vroeg of ik serieus met haar uit wou en toen riep een vriendin van haar Relationship goals en ik zei nerveus het was een grap.

Ze probeerde me de week daarop 2x te whatsapp maar reageerde te laat waarop ze zei Laatmaar.

Nu 2 weken geleden vroeg ze aan mij op whatsapp of ik haar leuk vond. Ik zei ja en ze dacht dat ik een grap maakte. Ik zei dat ik serieus was en ze wou het gaan bespreken op school. Niks gebeurde alleen een vriend van haar glimlachte naar me.

Toen 1 dag later vroeg ik haar en ze stelde vragen zoals
Waarom zo plotseling?
Bedoel je als vrienden of?
Waarom zei je niks?
Ik denk er over na

Ik zag haar die dag echt veel.

Zondag whatsapp ik haar. Ze zei nee sorry en dat er meerdere knappe meisjes waren zoals een vriendin van haar (als grap)

Ik vroeg of ze me leuk vond en ze zei nee sorry man.

Dus de weekdaarop negeerde ik haar.

Ik zag haar maandag vaak.en einde van de dag kwamen 2 vriendinnen van haar. Een keek me heel vies aan en de andere zei She still likes you. Maar weet niet zeker

Woensdag staarde ze weer naar mij maar donderdag niet.

Deze week zag ik haar maandag en dinsdag niet maar woensdag zag ik haar wel. 1 vriend van haar zag dat ik naar haar keek en keek snel weer weg.

En 1 uur later ging ze naar me staren maar ik keek niet

2 uur later. Roepte ze mij. En met een hele grote glimlach. Maar ik zei heel ongeďnteresseerd : hey
En haar vriendinnen gingen lachen

Donderdag (vandaag)

Zat in de klas. Een vriendin van haar zag me en riep mij naam en toen kwam zei en keek naar mij ik draaide me toen om en speelde een spel op me computer

Toen in de pauze liep ik buiten met min vriend

En ze zat daar met haar vrienden. 1 van haar vriend groette ons en vroeg of we bij hun wouden gaan zitten maar ik zei nee bedankt

Toen einde van schoolday zag ik haar weer naar mij keken maar ik keek niet naar haar.


Waarom wijst ze me af.
Waarom keek haar vriendin me vies aan
Waarom lachen haar vriendinnen
Wat moet ik doen

Laatst gewijzigd op 14-04-2016 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2016, 10:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Weet je zelf wel wat je wilt? Met iemand afspreken en vervolgens niet op komen dagen is nogal een kutactie. En als ik het verhaal lees ben je zelf ook niet bijzonder leuk tegen haar. En dingen als 'weg springen' als ze je probeert te knuffelen? Wat denk je zelf?

Wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat zij jou wel leuk vond, jij deed kut tegen haar, toen vond ze jou niet meer leuk en was ze verbaasd toen jij ineens probeerde een date te scoren. Daarna vroeg je haar duidelijkheid en is ze duidelijk geweest, ze wil niet met je uit en vindt je niet leuk. Je gedraagt je als een eikel en zo zien ze jou dus ook. Zo mysterieus lijkt het me allemaal niet.

Oh enne, het is 'zij', niet 'zei' als je het over haar hebt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
Mort'n
4 09-07-2015 21:28
Liefde & Relatie Ze weet niet waarom ze niks meer voelt.
perrydb
22 20-01-2011 09:45
Liefde & Relatie vind ze me saai ofniet?
r0b1n
12 20-01-2011 08:15
Liefde & Relatie Hoe kan ik erachter komen dat ze me echt leuk vindt?
Mark Borger
5 02-01-2010 06:54
Liefde & Relatie Vind ze me nu leuk of niet?
Athlon
40 01-07-2007 20:59
Liefde & Relatie Laat me met rust!
DusterBoy
56 03-11-2006 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.