Oud 02-07-2019, 11:56
Sperma1998
Sperma1998 is offline
Ik zit een beetje met een probleem. Ongeveer 3 weken terug heb ik seks gehad met een jongen en is hij per ongeluk klaar gekomen in me (niet de hele lading maar toch wel een deel). Meteen de volgende dag een goede morning after pil ingenomen en voor de rest niet echt meer naar om gekeken.

Tot de dag van vandaag zit er nog steeds sperma in me vagina en het druipt er maar niet uit! Normaal gesproken is het juist het tegenovergestelde, maar dit keer blijft het maar de hele tijd erin hangen. Hoe ik hier achter ben gekomen is, even met de vinger naar binnen, btj bewegen, eruit halen en zie elke keer dat ik dit doe, een dun laagje wit vloeistof (ook wel sperma) onder me nagel zitten.

Ik heb gelezen dat sperma maar vruchtbaar is tot 48 uur na de seks en dat het tot 5 dagen erin kan blijven zitten. Daarom vind ik het zo raar dat het er nog steeds in zit en toch maak ik me er een beetje zorgen over. Ook aangezien ik nog niet ongesteld ben geworden, heb ook al een zwangerschapstest gedaan vandaag (vorige week zou ik ongesteld moeten zijn). De test is negatief (gelukkig), maandag doe ik voor de zekerheid nog een test en als daar ook negatief uit komt snap ik niet wat er aan de hand is.
Ik heb ook de afgelopen tijd een paar keer een intieme douche gedaan (voor zowel de sperma eruit spoelen als de lichte schimmelinfectie die ik waarschijnlijk heb).

Heeft iemand enig idee hoe ik het sperma uit me krijg? Zoals ik al aangaf heeft een intieme douch geen zin en voor de rest zou ik echt niet weten wat ik er mee moet...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 12:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Weet je zeker dat het sperma is? Het klinkt als afscheiding van iemand met een schimmel infectie, die afscheiding is wittig van kleur en soms wat korrelig/ klonterig.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 13:41
Verwijderd
Gebruik anticonceptie als je niet zwanger wil worden en/of een soa wil krijgen. Dus sowieso altijd een condoom, eventueel in combi met bijv. de pil. Helemaal als je wisselende contacten hebt. Dan condoom altijd gebruiken.
Ook van alleen voorvocht kun je zwanger raken, het zogenaamde voor het zingen de kerk uit is GEEN goed voorbehoedsmiddel.

Kans op zwangerschap acht ik klein, omdat je de MAP hebt genomen.

Het kan zijn dat je een soa hebt, een schimmel of een bacteriële infectie. De eerste is een soa, de laatste twee zijn dat niet, maar wel heel vervelend om te hebben. Is de geur van je afscheiding ook anders?

Je kan je testen op een soa, omdat het nu drie weken na onveilige seks is. Indien dat negatief is, kan je laten onder zoeken of het een schimmel of een bacteriële infectie is.

Een vaginale douche kan je beter niet doen, helpt niet en kan de situatie mogelijk erger maken.

Verder is het "mijn" ipv "me"
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 15:15
Sperma1998
Sperma1998 is offline
Citaat:
Gebruik anticonceptie als je niet zwanger wil worden en/of een soa wil krijgen. Dus sowieso altijd een condoom, eventueel in combi met bijv. de pil. Helemaal als je wisselende contacten hebt. Dan condoom altijd gebruiken.
Ook van alleen voorvocht kun je zwanger raken, het zogenaamde voor het zingen de kerk uit is GEEN goed voorbehoedsmiddel.

Kans op zwangerschap acht ik klein, omdat je de MAP hebt genomen.

Het kan zijn dat je een soa hebt, een schimmel of een bacteriële infectie. De eerste is een soa, de laatste twee zijn dat niet, maar wel heel vervelend om te hebben. Is de geur van je afscheiding ook anders?

Je kan je testen op een soa, omdat het nu drie weken na onveilige seks is. Indien dat negatief is, kan je laten onder zoeken of het een schimmel of een bacteriële infectie is.

Een vaginale douche kan je beter niet doen, helpt niet en kan de situatie mogelijk erger maken.

Verder is het "mijn" ipv "me"
Veralustitia,

Het was een klein ongelukje, dat kan bij iedereen gebeuren. Ik gebruik altijd condoom, ivm soa's en zwangerschap voorkomen. Maar soms gaat het wel eens verkeerd door bijv. klap condoom of beschadigingen of hij glijd er vanaf etc. Shit happens, daarom was ik ook van plan om anticonceptie weer te gaan gebruiken om het te voorkomen. Helaas moet ik daarvoor wel eerst ongesteld worden (prikpil). De pil heb ik vroeger lange tijd genomen maar de hormonen hebben veel effect op me, in negatieve zin.

Klopt, van voorvocht kan je ook zwanger worden, alhoewel dit wel een erg kleine kans is. Daarnaast zou je er alleen zwanger van kunnen worden als de jongen nog niet heeft geplast na het masturberen bijv. voordat hij begint aan de seks. Urine doodt zaadcellen dus daardoor is de kans erg klein dat dit gebeurt, maar inderdaad dit kan voorkomen.

Je zou inderdaad denken dat de kans erg klein is op zwangerschap als je de MAP heb genomen, maar helaas ben ik toch een keer zwanger geweest terwijl ik de MAP heb genomen. De standaard MAP is namelijk maar 75% betrouwbaar om zwangerschap te voorkomen. Ik gebruik daarom ook (indien noodzakelijk) EllaOne, die is namelijk 98 - 99% betrouwbaar tegen zwangerschap.

Een soa kan het niet zijn, aangezien ik me laatst nog heb laten testen en alles negatief was.
Ik denk eerder een schimmelinfectie omdat ik die vroeger ook een paar keer heb gehad alleen herken ik niet de witte vloeistof (dat had ik vroeger nooit). De geur heb ik eigenlijk niet echt door maar ja het ruikt wel iets anders.

"Mijn" of "me", komt op hetzelfde neer, je begrijpt wat ik bedoel en daar gaat het om. Mijn dyslexie speelt af en toe op als ik te snel typ, krijg ik typaids van haha.

Maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik nog niet ongesteld ben geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 21:59
Verwijderd
Yo graag gedaan he.

Als je altijd een condoom gebruikt..., waarom glijdt hij af? Waarom scheurt hij? Dit keer heb je er voor gekozen om geen condoom te gebruiken?

Je urine-verhaal is goedpraat-gezwets van je onverantwoorde gedrag.

Waarom heb je de vorige keer een MAP genomen, wanneer je ALTIJD een condoom gebruikt?

Een soa kan het wel zijn, want een soa-test is pas na drie weken echt betrouwbaar en niet alle soa's kun je aantonen door een uitstrijkje alleen, dat moet met een bloedtest als je wil weten of je hiv hebt of syfilis. Voor een betrouwbare uitslag daarvan moet je nog langer wachten.

Mij en me komt niet op hetzelfde neer. Verder geloof ik niet dat je dyslexie hebt, want dyslecten maken hele andere fouten en je typt hier vrijwel foutloos behalve dat me en mij. Als je dan toch alles duizendmaal checkt, verander dat ook dan ff.

Als je afscheiding stinkt, dan kan het zijn dat je een bacteriële infectie hebt, kan je naar de huisarts gaan en om een antibiotica vragen of je gebruikt intra-vaginale vitamine C tabletten. Of anders bij een schimmel een antischimmel-creme/tablet.

Ik weet ook niet waarom je ongesteld bent geworden. Misschien ben je wederom zwanger ja. Helaas. Voor het kind.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 00:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Yo graag gedaan he.

Als je altijd een condoom gebruikt..., waarom glijdt hij af? Waarom scheurt hij? Dit keer heb je er voor gekozen om geen condoom te gebruiken?

Je urine-verhaal is goedpraat-gezwets van je onverantwoorde gedrag.

Waarom heb je de vorige keer een MAP genomen, wanneer je ALTIJD een condoom gebruikt?

Een soa kan het wel zijn, want een soa-test is pas na drie weken echt betrouwbaar en niet alle soa's kun je aantonen door een uitstrijkje alleen, dat moet met een bloedtest als je wil weten of je hiv hebt of syfilis. Voor een betrouwbare uitslag daarvan moet je nog langer wachten.

Mij en me komt niet op hetzelfde neer. Verder geloof ik niet dat je dyslexie hebt, want dyslecten maken hele andere fouten en je typt hier vrijwel foutloos behalve dat me en mij. Als je dan toch alles duizendmaal checkt, verander dat ook dan ff.

Als je afscheiding stinkt, dan kan het zijn dat je een bacteriële infectie hebt, kan je naar de huisarts gaan en om een antibiotica vragen of je gebruikt intra-vaginale vitamine C tabletten. Of anders bij een schimmel een antischimmel-creme/tablet.

Ik weet ook niet waarom je ongesteld bent geworden. Misschien ben je wederom zwanger ja. Helaas. Voor het kind.
Joh, doe anders gewoon even normaal.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 13:23
Verwijderd
ONTOPIC
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid handdoek nodig
Greenscarfed
21 24-07-2012 19:00
Lichaam & Gezondheid Het grote pil-topic #21
Pluis
500 14-05-2011 11:14
De Kantine Kwoots van forumers
Miekje*
34 19-07-2009 14:44
Lichaam & Gezondheid als je jezelf allemaal dingen in je hoofd gaat halen
justlikeme!
21 10-12-2005 22:38
Lichaam & Gezondheid Scheren vagina
onzekerdoosje:p
44 30-03-2004 19:57
Lichaam & Gezondheid Is er een voorbehoedsmiddel dat 100% veilig is??
lieke !!
19 17-06-2002 13:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.