Oud 04-03-2011, 19:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
welke kleur nagellak draag je/vind je mooi?.

ik draag nou fel rode nagellak.
maar paarse en roze nagellak vind ik ook heel mooi.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2011, 19:40
Verwijderd
Doorzichtige. Of knaldonkerblauw. En dan lak ik er nog een doorzichtig glanslaagje overheen.

Soms doe ik mijn duimen in allerlei kleurtjes. Bijvoorbeeld groen met zwarte strepen. Die strepen maak in dan met een sateprikker. Of geel met zwarte hartjes. Of giraffe, zebra, luipaard of wat dan ook. Harstikke leuk om te doen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 21:05
Verwijderd
Ik heb nu twee kleuren roze op.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 21:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Doorzichtige. Of knaldonkerblauw. En dan lak ik er nog een doorzichtig glanslaagje overheen.

Soms doe ik mijn duimen in allerlei kleurtjes. Bijvoorbeeld groen met zwarte strepen. Die strepen maak in dan met een sateprikker. Of geel met zwarte hartjes. Of giraffe, zebra, luipaard of wat dan ook. Harstikke leuk om te doen.
verschillende kleuren is ook mooi ja.


ik had pas ook drie verschillende kleuren.
en dan nog 2 ziveren randjes.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 08:58
synbitz
synbitz is offline
vind van die doorzichtige / make it shine nagellak wel leuk voor meisjes
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 22:35
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Ik draag knal rood of paars of nude of roze.. En soms ook transparant..
Ligt vooral aan mijn bui.. Ben nu weer in de nagellak-mood dus ik ga om de 4 dagen weer veranderen van kleur.. Of wanneer de nagellak chipt..

Op het moment van het merk Herome de kleur: Antwerpen op en hiervoor Dublin (en daar was ik heel erg tevreden over... Bleef bijna een week zitten!!)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 13:46
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik draag of niks, of doorzichtige lak, of ik maak er iets kleurrijks van met streepjes, stipjes, bloemen of zet er steentjes/glitters op. Is leuk om te doen! Ik heb zelden één kleur op, alleen wel eens op mijn tenen. Net even gekeken, ik heb de meeste rode of roze nagellak.

Op dit moment heb ik rood-gele bloemen met groene blaadjes erbij, en het topje extra wit gelakt.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 14:45
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
rood, paars, donkerblauw, zwart, donkerrood voor de winter.
in de zomer draag ik felpaars, lichtgroen, oranjeroze, beige.

wie weet goede merken nagellak die lang blijven zitten? ik heb een rode nagellak van de hema, die blijft redelijk lang zitten, maar ook niet echt super. heeft iemand hier OPI nagellak? heel veel kleurtjes maar redelijk duur, dus ik wil wel zeker weten dat die lang blijft zitten.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 13:14
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb eigenlijk alleen nog maar nagellak in allerlei tinten roze. En het probleem van tuttebel heb ik ook: de nagellak gaat snel bladderen. Nu heb ik nagellak op van Revlon, maar ik heb het idee dat deze niet snel genoeg hardt en daardoor beschadigd.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 13:29
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
rood, paars, donkerblauw, zwart, donkerrood voor de winter.
in de zomer draag ik felpaars, lichtgroen, oranjeroze, beige.

wie weet goede merken nagellak die lang blijven zitten? ik heb een rode nagellak van de hema, die blijft redelijk lang zitten, maar ook niet echt super. heeft iemand hier OPI nagellak? heel veel kleurtjes maar redelijk duur, dus ik wil wel zeker weten dat die lang blijft zitten.
Ik heb 1 OPI kleurtje en de topcoat van OPI. Daar ben ik wel erg tevreden over!
Herome en Maybelline nagellak blijft bij mij lang zitten.
Maar naar mijn mening is een goede topcoat heel erg belangrijk. Hierdoor blijft een nagellak ook veel beter zitten!

Daarentegen blijft nagellak van Chanel totaal niet lang zitten.. Hele grote teleurstelling! Meer iets voor 1 avondje..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 14:39
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
En in plaats van een dikke laag meerdere dunne laagjes aanbrengen zorgt ook dat het langer blijft zitten. En ik hoor wel eens zeggen dat als je ook ietsjes onder het topje lakt, het ook zorgt dat het langer blijft.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 15:02
Verwijderd
Ik hou niet zo van gekleurde nagellak. Een netjes uitgevoerde French Manicure kan wel mooi zijn, of gewoon wat doorzichtige lak. Zelf draag ik het nooit omdat het vrij hard slijt als je telkens handenalcohol moet gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 15:24
Mara
Mara is offline
Ik draag vanalles, rood, zwart, donkergroen..

Beste die ik tot nu toe gevonden heb ik trouwens van L'oreal, Resist&Shine titanium. Gaat bij mij erg lang mee.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 11:35
Verwijderd
Eigenlijk alleen zwart en rood, of heel donker paars/blauw.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 20:14
Verwijderd
Ik vind alles wel leuk, maar vooral roodtinten geloof ik. Alleen ben ik echt een ramp met nagellak. Als ik het al voor elkaar krijg om het hard te laten worden zonder het kapot te maken (serieus, ikke nagellak halen in zo'n dure tutwinkel en vragen hoe lang je nou eigenlijk moet wachten voor ie echt heel hard is, dat is dus best lang, dus ik zo van 'oef dat is wel lastig'. Die mutsen daar echt van 'hoezo... 's avonds doe je toch niets..' Eh ), dan heb ik door mijn vele verf/inkt/etc-gebruik, het daaropvolgende vele handenwassen, en een hobby als wandklimmen na 1 dag al geen mooie nagels meer Hopeloos.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 11:52
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik heb nooit nagellak op. Van die goed afgevijlde, verzorgde en netjes gelakte nagels vind ik zeker mooi, maar nagellak voor mezelf... nee. Ik weet niet wat ik doe, maar na een dag is het bij mij al hopeloos van mijn nagels gebladderd en ik vind het altijd een pestwerk om het netjes op te doen, lang genoeg te laten drogen, etc, dus laat ik mijn nagels lekker bloot.

Ik gebruik zo'n poets-en-glans nagelblok, waarmee je ze af en toe kan schuren en polijsten. Dat effect is net zo mooi en ook goedkoper en makkelijker .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 02:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik draag zelf vrijwel nooit nagellak. Ten eerste omdat ik niks op/aan m'n handen mag hebben tijdens m'n werk (afgebladderde nagellak in je koffie is immers niet zo fris) en ten tweede omdat ik het vervelend vind om te lange nagels te hebben, waardoor ik ze onbewust afbijt als er teveel 'wit' zit.
MAAR de weinige keren dat ik wel wat opdoe zijn het vooral kleuren als zwart, donkerpaars en een soort van parelmoer blauw/groen.

Ik zie trouwens deze nageltrend steeds vaker opduiken (op het internet iig) en ik vind het best tof:

Black French Manicure.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 09:04
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Ik draag zelf nooit nagellak. Ik heb er eigenlijk niks mee, ik vind het ook voor vrouwen mooier als ze het niet ophebben.
Geen idee waarom, maar het is gewoon zo
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2011, 10:22
Adrenaline
Adrenaline is offline
Nu "Blue My Mind" van de H&M, een felle kleur blauw. Doorgaans is het eigenlijk altijd zwart geweest.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 11:13
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ik zie trouwens deze nageltrend steeds vaker opduiken (op het internet iig) en ik vind het best tof:
[afbeelding]

Black French Manicure.
Ja das tof idd, sowieso met alle donkere kleuren en dan een deel mat en een deel supershiny staat het tof

Heb zelf alle kleuren van de regenboog en meer, echt ruim 50+ nagellakjes in kleur, en dan nog de topcoats, basecoats en nagelverzorgingsproducten... Variatie genoeg in ieder geval
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 15:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb negen verschillende kleuren rood van m'n zus gekregen toen ik zestien werd, maar die zijn nu wel vier jaar oud en niet meer zo goed, dus dat is zonde. Rood is wel mijn favoriet. En ik heb zwartpaarse glitternagellak, die is ook tof. Gisteren kocht ik met mijn beste vriendinnetje zilveren en paarse en gouden nagellak, de zilveren is tof en die draag ik nu. Mooi koud kleurtje.

Ik heb wel een vraagje - blijft nagellak echt langer zitten met base- en topcoats? Ik ben er te lui voor namelijk, maar misschien werkt het wel goed en zou ik het toch maar eens moeten doen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 18:26
Catch
Catch is offline
Ik heb donkerwijnrode en zeegroene net gekocht <3. Ik hoop alleen dat die eerste niet te gothic is want hij is wel echt donker. Het lijkt praktisch zwart. Oh en basecoat en topcoat zorgen er bij mij altijd voor dat je het eraf kan trekken . Ik doe het nu niet meer dus. De kleur trekt tot nu toe ook nog niet in mijn nagels dus dat valt mee.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 21:00
Verwijderd
Haha zeggen ze dat? Bij mij is de kleur nog nooit in m'n nagels getrokken, volgens mij kan dat niet eens.

Topcoat zorgt er bij mij niet voor dat het langer blijft zitten en basecoat ook niet, maar als er een krasje op komt, dan komt het op de topcoat en niet in de kleur eronder, en dan zie je het minder. Dat is volgens mij het enige voordeel...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 21:22
Verwijderd
Oh de kleur trekt wel in je nagels, maar niet die kleur zelf. Je nagels worden gewoon geliger na veelvuldig gebruik van donkere nagellak. Tenminste ik neem aan dat dat van de nagellak is en niet van de remover, want met lichte nagellak had ik er geen last van.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zie trouwens deze nageltrend steeds vaker opduiken (op het internet iig) en ik vind het best tof:
[afbeelding]

Black French Manicure.
Dit vind ik overigens wel heel mooi. Ik vraag me af waar je matte nagellak haalt, want die ken ik nog niet eigenlijk.

Ik lak mijn nagels vrij vaak, van babyroze tot zwart. Ik had zo'n 80 kleuren, maar pas heb ik er een deel weggegooid die niet meer goed waren. Vroeger combineerde ik wel eens kleurtjes, lakte ze in bijtjes of maakte er oogjes of bloemetjes op, maar daar ben ik nu vaak te lui voor. De enige moeite die ik echt erin steek is als ik een gewone french manicure erop zet.

Het vervelende is dat ze zo snel bladderen, ik bijt nogal graag op mijn nagels, al bijt ik ze niet meer af. Dat zorgt voor schade. Plus ik schiet mijn sigaretten en het duwen van de tabak in het apparaatje doet mijn nagellak heel snel schade toebrengen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2011, 22:08
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Dit vind ik overigens wel heel mooi. Ik vraag me af waar je matte nagellak haalt, want die ken ik nog niet eigenlijk.
Matte nagellak is ook lastig te vinden, maarrrr er zijn wel verschillende matte topcoats te koop. Zodra die opdrogen geven die dus dat matte effect. In Nederland kan je ze in ieder geval kopen bij de Kruidvat (van Essence of Catrice) maar duurdere merken zullen vast ook wel een matte topcoat hebben. Oh Hema heeft er ook een trouwens...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 19:11
Verwijderd
ik gebruik eigenlijk nooit nagellak, vind het niet per se lelijk, maar het kost teveel tijd.. vind transparant of lichtroze en andere lichte tinten best leuk, houdt niet zo van felle kleuren..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 19:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb nou hele felle roze nagellak op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 20:57
Verwijderd
Ik draag momenteel parelmoerachtige nagellak en vind verder lichte kleuren wel mooi zoals lichtroze en gewoon blank met glimmende coating.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 21:20
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
vind van die doorzichtige / make it shine nagellak wel leuk voor meisjes
dit. egt fel rood of roze vind ik persoonlijk niet zo.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 21:33
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Toen ik een jaar of 14 was had ik werkelijk alle kleuren van de regenboog. Toen heb ik een hele tijd geen nagellak gedragen en nu draag ik af en toe weer eens donkerrood/felrood of heel soms blauw (als het bij mijn kleding staat).

Ik heb alleen wel het idee dat mijn nagels er lelijker van worden, er gewoon minder gezond uitzien als ik een tijdje wat vaker nagellak heb gebruikt, en dat vind ik jammer.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 12:32
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:

Ik heb alleen wel het idee dat mijn nagels er lelijker van worden, er gewoon minder gezond uitzien als ik een tijdje wat vaker nagellak heb gebruikt, en dat vind ik jammer.
Als je tussendoor je nagels insmeert met nagelolie, vooral ook op je nagelriemen, en een voedende basecoat gebruikt voor je je nagellak opbrengt valt het met het minder gezond worden best mee. Vroeger deed ik gewoon helemaal niets aan m'n nagels, nu verzorg ik ze met olie en heb ik bijna altijd wel een lakje op, maar ze zien er nu toch echt stukken gezonder uit... Splijten minder, groeien veel sneller etc.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 15:01
Verwijderd
Kleuren vind ik niets, maar ik gebruik zelf wel eens doorzichtige nagellak die m'n nagels wat verharden en die de kleur wat versterken (dus roze wordt rozer en wit wordt witter; een soort natuurlijk french manicure dus). Fijn spul.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 18:06
Verwijderd
Ik heb nu zilver met fijne glitters opgedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 22:56
Catch
Catch is offline
Citaat:
Als je tussendoor je nagels insmeert met nagelolie, vooral ook op je nagelriemen, en een voedende basecoat gebruikt voor je je nagellak opbrengt valt het met het minder gezond worden best mee. Vroeger deed ik gewoon helemaal niets aan m'n nagels, nu verzorg ik ze met olie en heb ik bijna altijd wel een lakje op, maar ze zien er nu toch echt stukken gezonder uit... Splijten minder, groeien veel sneller etc.
Waar koop je die nagelolie en basecoat? (: Ik ben eigenlijk wel op zoek naar zoiets maar ik weet niet goed wat ik moet halen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 23:27
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Waar koop je die nagelolie en basecoat? (: Ik ben eigenlijk wel op zoek naar zoiets maar ik weet niet goed wat ik moet halen.
Basecoat kun je overal wel kopen, nagelolie wat minder. Bij Kruidvat heb je ze heel goedkoop van het eigen merk en bij Douglas ook wel van duurdere merken als Herôme en Sally Hansen. Je kunt trouwens ook wel olijfolie extra virgine daarvoor gebruiken, of van die vitamin E oil uit de Bodyshop.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2011, 10:24
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Basecoat kun je overal wel kopen, nagelolie wat minder. Bij Kruidvat heb je ze heel goedkoop van het eigen merk en bij Douglas ook wel van duurdere merken als Herôme en Sally Hansen. Je kunt trouwens ook wel olijfolie extra virgine daarvoor gebruiken, of van die vitamin E oil uit de Bodyshop.
Kruidvat verkoopt ook Sally Hansen en Herôme hoor Maar vindt dit zelf voor nagelolie onzin, olie is olie... Heb zo'n stift van Essence voor onderweg, zodat niet héél je hand onder de olie zit zeg maar, maar gewoon alleen je nagelriemen een laagje hebben. En verder van Kruidvat eigen merk en Essence ook nog nagelolie voor gewoon thuis, die laat ik 10 minuten intrekken en dan masseer ik het in en haal de overtollige olie weg met doekje...

Voor sterkere nagels kun je ook heel makkelijk zelf een nagelverharder maken, all you need is een transparante nagellak (gewoon een goedkope, die wel een beetje snel droogt) en een teentje knoflook. Snij het teentje knoflook in kleine stukjes, ze moeten in het potje nagellak passen, maar weer niet zo klein zijn dat ze aan het borsteltje blijven zitten bij het aanbrengen van nagellak, geen puree maken dus Dit moet je een week laten staan zodat de knoflook in de nagellak kan trekken, schud wel iedere dag zachtjes even het flesje. Het ruikt wel naar knoflook, maar bij mij is die geur weg zodra de nagellak droog is en ik even mijn handen goed met speciale anti-vis/knoflook zeep was.

Qua normale basecoats gebruik ik altijd gewoon Essence of Catrice (Kruidvat) of Hema.

Oh, en als je je nagels langer wil laten groeien kan ik daarnaast Sally Hansen's Nail Growth Activator aanraden, om de dag aanbrengen en je nagel groeit écht sneller.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 16:18
Catch
Catch is offline
Oké! Ik wacht met smart op de nieuwe collectie van Catrice. Ik ken die knoflookverharder ook ja . Ik ga dan gewoon deze week wel even langs de drogist.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:53
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ja zeker doen: op dit moment (28 maart- 10 april) zijn nagelspullen in de aanbieding bij Etos (2e halve prijs). Bespaart je weer wat
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 22:00
Catch
Catch is offline
aight dankjewel
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 15:32
Mooie bloem
Avatar van Mooie bloem
Mooie bloem is offline
Ik ben heeel erg van de nagelllak, het liefst elke dag een ander patroontje.. ja, een patroontje! ik doe bijna nooit alleen een kleur op, maar ik maak er altijd iets leuks van! een bloemetje, die inkleuren met een nagellak die verkleurt in de zon, dat soort dingen!! leukleuk!!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 19:35
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ja zeker doen: op dit moment (28 maart- 10 april) zijn nagelspullen in de aanbieding bij Etos (2e halve prijs). Bespaart je weer wat
Thank you!!! *gaat morgen even naar Etos*
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 20:27
JamieL94
Avatar van JamieL94
JamieL94 is offline
ik kijk altijd wat voor kleren ik aan heb.
ikzelf vind rood mooi in dit weer.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 21:05
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik ben heeel erg van de nagelllak, het liefst elke dag een ander patroontje.. ja, een patroontje! ik doe bijna nooit alleen een kleur op, maar ik maak er altijd iets leuks van! een bloemetje, die inkleuren met een nagellak die verkleurt in de zon, dat soort dingen!! leukleuk!!
Same here! Maar het kost zo veel tijd dus ik doe het vooral in minder drukke weekenden/speciale gelegenheden/vakanties. Je kunt trouwens ook acrylverf voor patroontjes gebruiken, dan is een fout makkelijk met water te corrigeren zonder je hele nagellak te ruïneren
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 10:56
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Same here! Maar het kost zo veel tijd dus ik doe het vooral in minder drukke weekenden/speciale gelegenheden/vakanties. Je kunt trouwens ook acrylverf voor patroontjes gebruiken, dan is een fout makkelijk met water te corrigeren zonder je hele nagellak te ruïneren
Echt figuurtjes, like bloemen en zo, kun je ook eerst op een stuk doorzichtig plakfolie maken. Nacht laten drogen en het komt zo van het plakfolie af, beetje doorzichtige nagellak op je nagel, figuurtje er op, even laten drogen, topcoat eroverheen en klaarrr... Doe ik meestal aangezien ik motorisch gestoord ben met linkerhand en dus écht geen normale bloem op mijn rechterhand kan maken
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 20:18
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Echt figuurtjes, like bloemen en zo, kun je ook eerst op een stuk doorzichtig plakfolie maken. Nacht laten drogen en het komt zo van het plakfolie af, beetje doorzichtige nagellak op je nagel, figuurtje er op, even laten drogen, topcoat eroverheen en klaarrr... Doe ik meestal aangezien ik motorisch gestoord ben met linkerhand en dus écht geen normale bloem op mijn rechterhand kan maken
Hee dank je, dat is slim! Bloemen lukken mij nog wel met links, juist omdat ze nogal onregelmatig zijn, maar rechte lijnen totaal niet, dus bedankt voor je tip! Bedoel je met plakfolie van dat cellofaan spul, waar je voedsel mee vers houdt?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 21:00
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Hee dank je, dat is slim! Bloemen lukken mij nog wel met links, juist omdat ze nogal onregelmatig zijn, maar rechte lijnen totaal niet, dus bedankt voor je tip! Bedoel je met plakfolie van dat cellofaan spul, waar je voedsel mee vers houdt?
Nee van die zooi waar ze bij de bibliotheek boeken mee kaften Maar een stuk van een stevige plastic tas gaat ook, als je hem recht ergens op vast maakt natuurlijk Maar vind zelf wel handig om iets doorzichtigs te hebben, en bij hele lastige figuurtjes teken ik altijd eerst op stukje papier en dan plak ik die plakplastic erop, en dan met van die dunne nailartpenseeltjes overtrekken. Je kan trouwens ook eerst een dikke laag doorzichtige nagellak gebruiken en daar lijntjes en zo op tekenen, het hoeft niet per se een vast figuurtje te zijn zeg maar Dan is het ook stevig genoeg om niet af te breken en zo
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 22:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb nou blauw/groene nagellak op.
die heb ik zondag gekocht.
en ik heb ook een potje licht roze nagellak met glitters gekocht.
maar die gaat er morgen op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 22:14
JustADreamer
JustADreamer is offline
Heb nu rode nagellak op met in het zwart allerlei patroontjes, geen nagel is hetzelfde... Verveling doet rare dingen met me
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 20:54
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik had donker blauw met lichtgevende vlindertjes, maar ik heb het er gefrustreerd afgehaald
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle nagellak
Verwijderd
96 27-03-2019 13:36
Onzin Hoi saus #1874
Verwijderd
500 07-06-2016 13:24
Lifestyle Nagellak
Verwijderd
9 05-12-2012 07:37
De Kantine Wie/wat vind jij de beste?
Sherlock
344 18-02-2010 15:38
De Kantine Control vee
Verwijderd
90 04-02-2009 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.