Oud 31-03-2011, 17:09
Verwijderd
Advertentie
Oud 31-03-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Katinka vind ik wel aardig. Die andere namen inderdaad niet.

En Masha is ook een mooie naam met een A op het einde!!!!!!
'Masha' klinkt mooi.

Citaat:
Ik vind mezelf ook wel een Britt. Meer dan een Sanne. Denk ik
Oh, nee, ik vind jou echt helemaal geen Britt. Britt Pritt. Britt is meer voor meisjes met grote oorbellen en zo.
Oud 31-03-2011, 17:10
Verwijderd
@Uice ik vind Sann ook beter ja Gelukkig noemt het grootste deel van de mensen me zo
Oud 31-03-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
'Masha' klinkt mooi.



Oh, nee, ik vind jou echt helemaal geen Britt. Britt Pritt. Britt is meer voor meisjes met grote oorbellen en zo.
Hm dat is misschien wel een beetje waar. Maar ik heb ook wel grote oorbellen! Alleen anders dan die jij bedoelt denk ik
Oud 31-03-2011, 17:11
Verwijderd
Hoi, ik vind Anna een mooie naam En Fenna ook.

En mijn naam wordt ook heel vaak verkeerd uitgesproken, maar daar wen je inderdaad aan, en anders verhuis ik wel naar Friesland.

Spoiler
Oud 31-03-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik vind Anna een mooie naam En Fenna ook.

En mijn naam wordt ook heel vaak verkeerd uitgesproken, maar daar wen je inderdaad aan, en anders verhuis ik wel naar Friesland.

Spoiler
Hoe moet je jouw naam verkeerd uitspreken?
Oud 31-03-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik vind Anna een mooie naam En Fenna ook.

En mijn naam wordt ook heel vaak verkeerd uitgesproken, maar daar wen je inderdaad aan, en anders verhuis ik wel naar Friesland.

Spoiler
Oh nee, Anna vind ik niet mooi Fenna, hm, Fenne vind ik mooier.
Oud 31-03-2011, 17:12
Verwijderd
Ik vind Fenne ook mooier
Oud 31-03-2011, 17:13
Verwijderd
Anna is mijn eerste naam! Maar ik vind mezelf echt helemáál geen Anna.
Oud 31-03-2011, 17:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind namen die op twee keer dezelfde medeklinker en dan -e eindigen sowieso vaak meh. Sanne, Lotte, Beppe, Fenne, Imme, Jikke.

Het klinkt alsof je gewoon Sann heet en iemand er 'eh' achteraan zegt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Hoe moet je jouw naam verkeerd uitspreken?
Mienke. Of, als ze nooit hebben gezien hoe je het schrijft, Nienke.
Oud 31-03-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Anna is mijn eerste naam! Maar ik vind mezelf echt helemáál geen Anna.
Sorry Etmakas, ik bedoel het niet naar
Oud 31-03-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind namen die op twee keer dezelfde medeklinker en dan -e eindigen sowieso vaak meh. Sanne, Lotte, Beppe, Fenne, Imme, Fikke.

Het klinkt alsof je gewoon Sann heet en iemand er 'eh' achteraan zegt.
Pff
En oneens, ik vind dat juist vaak mooie namen. En jammer dat Stefenootje er nu niet is
Oud 31-03-2011, 17:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Had die ook iets met -e? Of bedoel je Bor en Fos?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2011, 17:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2011, 17:15
Verwijderd
Er zijn sowieso maar weinig namen die ik écht mooi vind. En ik kan er op dit moment geen een verzinnen.
Oud 31-03-2011, 17:15
Verwijderd
ik zat in het vierde jaar middelbare bij een rafaella, katinka, anieqa, asha, angelica, carola, tatjana, tessa, yasmina, marcella. En nog wat schitterende namen.
Oud 31-03-2011, 17:15
Verwijderd
Citaat:
ik zat in het vierde jaar middelbare bij een rafaella, katinka, anieqa, asha, angelica, carola, tatjana, tessa, yasmina, marcella. En nog wat schitterende namen.
Dat bedoel ik dus met vreselijke namen die op een a eindigen! Behalve Tessa, dat gaat nog wel.
Ads door Google
Oud 31-03-2011, 17:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Tessa vind ik wel aardig.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2011, 17:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Llewyn!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2011, 17:16
Verwijderd
Mijn vader wilde me Annika noemen trouwens
Oud 31-03-2011, 17:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Tessa vind ik wel aardig.
ik vond het een hoer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2011, 17:16
Verwijderd
Ik vind 'Asha' ook mooi. Bijna alle namen op 'asha'. Masha Dasha Asha Jasha, alles. Behalve Natasha.
Oud 31-03-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
ik zat in het vierde jaar middelbare bij een rafaella, katinka, anieqa, asha, angelica, carola, tatjana, tessa, yasmina, marcella. En nog wat schitterende namen.
vergeet ik bijna yana en daniella!
Oud 31-03-2011, 17:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ik vond het een hoer.
Ja, de Tessa's die ik ken zijn ook kut. Maar het spreekt wel voor de naam dat ik hem alsnog kan hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 31-03-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Had die ook iets met -e? Of bedoel je Bor en Fos?
Bor en Fos ja
Nee, ik bedoel dat we het al zo vaak over 'mooie namen' hebben gehad, dat ze precies weet welke namen ik mooi vind, enzo
Oud 31-03-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'Asha' ook mooi. Bijna alle namen op 'asha'. Masha Dasha Asha Jasha, alles. Behalve Natasha.
Natasha is echt vreselijk
Oud 31-03-2011, 17:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Bor en Fos ja
Nee, ik bedoel dat we het al zo vaak over 'mooie namen' hebben gehad, dat ze precies weet welke namen ik mooi vind, enzo
Oh, ah.

Ik vind ook maar heel weinig namen mooi. Masha, Sofie, Mappert, Bok en Jol. Dan heb je het wel gehad.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Er zijn sowieso maar weinig namen die ik écht mooi vind. En ik kan er op dit moment geen een verzinnen.
Jeutje.

Citaat:
ik zat in het vierde jaar middelbare bij een rafaella, katinka, anieqa, asha, angelica, carola, tatjana, tessa, yasmina, marcella. En nog wat schitterende namen.
Ja, hè hè, daar noem je ook een stel foute namen die op een a eindigen!

Citaat:
Mijn vader wilde me Annika noemen trouwens
Ai!
Oud 31-03-2011, 17:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeie titel!
Oud 31-03-2011, 17:18
Verwijderd
Ik ken wel een leuke Tessa Haar zus heet Malouk. Dat vond ik nooit raar (ze zat bij me in de klas) maar eigenlijk is dat ook een bizarre naam.
Oud 31-03-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Natasha is echt vreselijk
Het lijkt wel of de 'sh' door de 't' ergens anders in je mond wordt uitgesproken ook!
Oud 31-03-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Oh, ah.

Ik vind ook maar heel weinig namen mooi. Masha, Sofie, Mappert, Bok en Jol. Dan heb je het wel gehad.
Sofie dig ik ook wel. Maar dat is weer een beetje zo'n hockeynaam. En dat staat me dan weer een beetje tegen.
Oud 31-03-2011, 17:19
Verwijderd
Mappert, Bok en Jol
Oud 31-03-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Jeutje.



Ja, hè hè, daar noem je ook een stel foute namen die op een a eindigen!



Ai!
Mja, wat dat betreft moet ik maar blij zijn met Sanne
Oud 31-03-2011, 17:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou ja, die meen ik niet. Hoewel ik rare namen wel heel leuk vind.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Ads door Google
Oud 31-03-2011, 17:20
Verwijderd
Minke is ook een hockeynaam
Oud 31-03-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, die meen ik niet. Hoewel ik rare namen wel heel leuk vind.
Dat had ik ook niet verwacht, maar ik vond het gewoon heel grappig klinken
Oud 31-03-2011, 17:21
Verwijderd
Katarina is een oostblokhoerennaam.
Oud 31-03-2011, 17:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Trouwens wel toevallig dat ik Masha en Sofie twee van de mooiste meisjesnamen vind, terwijl twee mensen zo heten die ik goed ken en belangrijke meisjes vind.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2011, 17:21
Verwijderd
BENTHE. Daar twijfelde mijn ouders ook nog over. Die vind ik ook wel ok
Oud 31-03-2011, 17:21
Verwijderd
Blegh, zo werken. Ik zal wel zo godsgloeiend blij zijn als ik vakantie heb he.
Oud 31-03-2011, 17:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Katarina is een oostblokhoerennaam.
niet zo erg als Natasja of Patricia.
Oud 31-03-2011, 17:21
Verwijderd
Mijn moeder wilde me Dina of Anastasia noemen, geloof ik. Of Florine.
Oud 31-03-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Trouwens wel toevallig dat ik Masha en Sofie twee van de mooiste meisjesnamen vind, terwijl twee mensen zo heten die ik goed ken en belangrijke meisjes vind.
Ja maar volgens mij gaat dat vaak zo Net als dat ik Masha nu mooier vind dan een paar weken terug.
Oud 31-03-2011, 17:22
Verwijderd
Benthe vind ik leuk, maar leuker zonder de h.
Bente.
Wel een ontzettende modenaam trouwens, net als Jente en Mante enzo. Wat ik ook mooie namen vind, maar al die kinderen heten tegenwoordig zo.
Oud 31-03-2011, 17:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een kennis van mij ging met een meisje dat Jopie heette. Dat was haar officiële naam, ik heb het gevraagd.

Daar moet je toch niet aan denken, dat je ligt te batsneuken en dan 'Oh, Jopie' moet zeggen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2011, 17:23
Verwijderd
Een vriendinnetje van de middelbare school heeft haar dochter faye genoemd, dat vond ik heel apart, maar nu zie ik dat ie gewoon in de top 50 meisjesnamen staat.
Oud 31-03-2011, 17:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja maar volgens mij gaat dat vaak zo Net als dat ik Masha nu mooier vind dan een paar weken terug.
Maar het was daarvoor al, hoor.

Ik vind het ook best vervelend dat mijn broer zijn dochter Sofie heeft genoemd, want dat was zo'n beetje de enige naam die me geschikt leek, mocht ik een dochter krijgen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
niet zo erg als Natasja of Patricia.
Patricia is geen oostblokhoerennaam, vind ik! Maar wel heel lelijk. Natasja is amper een naam. Meer een synoniem voor 'hoer' .
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.