Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2012, 00:42
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Ik heb een broer die seks wil hebben met alles dat los en vast zit zonder enig respect.
Hij doet dit omdat na zijn eerste echte en laatste vriendin hij enorm verdrietig is geweest en zegt minder gevoel voor vrouwen erdoor te hebben gekregen.

Ik vind dit zelf dikke bullshit en ik vind het gewoon smerig dat hij het gewoon maar met dronken meisjes doet en er alleen voor gaat om zijn eigen behoeften te bevredigen, omdat het uit is gegaan met ze vriendin. Dat is gewoon zielig.

Maar ik ben in dit geval benieuwd naar de mening van andere hierover, het is toch ook niet normaal als je gewoon gebruik maakt van het feit dat een meisje/vrouw dronken is? En waarom zou je daar mee gaan neuken als je net zo goed een leuk meisje kan vinden waar je echt sensuele seks mee kunt hebben?
Oud 19-07-2012, 07:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Die vrouwen zijn er zelf ook bij. Echt dronken, dus bewusteloos op straat liggend, zal hij er vast geen seks mee hebben.
Als ze in een kroeg ervoor kiezen om met hem mee te gaan, dan willen ze het zelf. Hij zal het wel doen om ze ex een beetje te vergeten.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 19-07-2012, 08:38
Verwijderd
Ik neem aan dat hij ze niet verkracht terwijl ze bewusteloos zijn van de alcohol ofzo. Dan kiezen die meisjes daar toch gewoon zelf voor? De denkfout die je hiermaakt, lijkt mij, is ofwel dat meisjes niet van seks houden en het alleen voor de jongen doen, ofwel dat meisjes niet voor hun eigen acties kunnen instaan, maar beiden kloppen niet
Oud 19-07-2012, 09:25
Verwijderd
Ik vind inderdaad ook dat die meiden er zelf bij zijn. Het is misschien niet de meest ideale situatie, maar dan nog kunnen die meiden nee zeggen. Zolang hij hen niet dwingt tot dingen die ze niet willen, is er weinig aan de hand. Er zijn genoeg meiden die seks hebben om de seks, net zoals jouw broer dat heeft. Zolang hij die meiden geen gouden bergen belooft is er weinig aan de hand, al shij duidelijk is over dat het alleen seks is en verder niks is het prima, imo. Dan kiezen de meiden er ook zelf voor.
Oud 19-07-2012, 10:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ze zijn er inderdaad wel zelf bij maar dan vind ik het niet erg sjiek om achter vrouwen aan te gaan die je alleen in bed kan krijgen als ze te veel gedronken hebben.
Oud 19-07-2012, 10:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik vind het wel vrij ironisch dat je eerst een topic opent over hoe je meisjes in bed krijgt en vervolgens met zoiets aan komt zetten

Maargoed, mensen zijn ook gewoon dieren, en worden dus ook wel eens gedreven door lust. Alcohol maakt je drempel om zomaar met iemand naar bed te gaan lager, dus het is niet zo gek dat hij de dronken meisjes meeneemt.
Het is niet netjes van je broer, maar die meisjes laten zich gewoon gebruiken (en gebruiken hem net zo hard).
Opzettelijk een meisje dronken voeren zodat je haar in bed krijgt is wat mij betreft wel anders, dat is nogal een kakstreek.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 19-07-2012, 11:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ze zijn er inderdaad wel zelf bij maar dan vind ik het niet erg sjiek om achter vrouwen aan te gaan die je alleen in bed kan krijgen als ze te veel gedronken hebben.
Hoe weet de TS nou of de scharrels van zijn broer teveel hebben gedronken? Was hij erbij in de kroeg, en heeft hij drankjes geteld, en is het na 10 drankjes dan teveel in zijn ogen?

Teveel is in mijn ogen niet meer kunnen lopen, moeten kotsen of bewusteloos liggen. Anders hebben de dames alles prima in eigen hand.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 19-07-2012, 11:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Huhu, "een broer".

Lekker belangrijk, als mensen geen seks willen hebben, dan doen ze het niet. Dat je daarmee geen respect zou hebben voor vrouwen vind ik nogal onzinnig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-07-2012, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een broer die seks wil hebben met alles dat los en vast zit zonder enig respect.
Hij doet dit omdat na zijn eerste echte en laatste vriendin hij enorm verdrietig is geweest en zegt minder gevoel voor vrouwen erdoor te hebben gekregen.
Laat hem lekker?
Citaat:
Ik vind dit zelf dikke bullshit en ik vind het gewoon smerig dat hij het gewoon maar met dronken meisjes doet en er alleen voor gaat om zijn eigen behoeften te bevredigen, omdat het uit is gegaan met ze vriendin. Dat is gewoon zielig.
Nee, dat vindt jij zielig. Waarom ontgaat met compleet. Alsof seks hebben met iemand per definitie niet respectvol zou zijn? Wat heeft respect ermee te maken? :')

Citaat:
Maar ik ben in dit geval benieuwd naar de mening van andere hierover, het is toch ook niet normaal als je gewoon gebruik maakt van het feit dat een meisje/vrouw dronken is?
En het is wel normaal als een meisje gebruik maakt van een dronken jongen? Mensen worden nou eenmaal dronken en hebben dan graag seks.
Citaat:
En waarom zou je daar mee gaan neuken als je net zo goed een leuk meisje kan vinden waar je echt sensuele seks mee kunt hebben?
Waarom niet?

Jouw bemoeizucht is het enige probleem wat ik in dit topic tegen kom.
Oud 19-07-2012, 14:42
hitz0r
Avatar van hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
Ik heb een broer die seks wil hebben met alles dat los en vast zit zonder enig respect.
Dit wil elke man, overal, altijd.
Oud 19-07-2012, 14:48
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Dit wil elke man, overal, altijd.
dit eigenlijk wel.
en zoals eerder gezegd ze zijn er zelf bij. ook al zijn ze dronken het blijven hun keuzes als er geen dwang bij komt kijken.

en ben je niet mischien een beetje jaloers dat jou broer het wel goed bij meiden doet en er veel lol mee heeft en dat jij er gewoon veel meer moeite meehebt
Oud 19-07-2012, 14:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dit wil elke man, overal, altijd.
opzich wel, maar aan de deelnemende partij zitten toch wel grenzen hoor.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 19-07-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Dit wil elke man, overal, altijd.
Nee. Veel mannen wel, maar hier heb je er 1 die niet met iemand seks zou willen hebben die totaal niet bij me past
Oud 19-07-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Jouw bemoeizucht is het enige probleem wat ik in dit topic tegen kom.
Oud 19-07-2012, 17:41
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
en ben je niet mischien een beetje jaloers dat jou broer het wel goed bij meiden doet en er veel lol mee heeft en dat jij er gewoon veel meer moeite meehebt
Nee, dit is niet het geval. Dat zou je als je het zo formuleerd best denken maar dit is niet zo, hij doet het niet zo vaak hoor. Heel afentoe als hij naar een bar gaat gebeurd dit, tot nu toe is het pas 2x gebeurd en dat heeft hij zelf verteld. Verder als reactie op reverend: Of ik bemoeizuchtig ben of niet dat gaat jou geen zak aan, het is mijn broer en jij weet ook niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan en zelfs als er niks aan vooraf is gegaan dan is die keus aan mij en ligt de grens naar mate hoeveel ik dat doe bij me broer en niet aan jou.
Oud 19-07-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Verder als reactie op reverend: Of ik bemoeizuchtig ben of niet dat gaat jou geen zak aan,
Het gaat me ook geen zak aan, maar je bent het wel.
Citaat:
het is mijn broer en jij weet ook niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan en zelfs als er niks aan vooraf is gegaan dan is die keus aan mij en ligt de grens naar mate hoeveel ik dat doe bij me broer en niet aan jou.
Waarom vraag je wat je moet doen op een forum als je niet tegen kritiek kan? Als je niet wil dat mensen reageren moet je niet op een forum posten, dommie.

Het enige wat ik lees en opmerk is dat je broer een seksleven heeft en dat jij als een humeurige opa erop zit te kankeren als "de jeugd van tegenwoordig neukt er maar op los". Dat jij liever seks op een andere manier wil heeft toch geen fuck te maken met wat je broer wil.

Daarom nogmaals; Het enige probleem wat uit jouw posts naar voren komt is je ongezonde bemoeizucht en je drift om anderen jouw manier van denken over een bepaald onderwerp op te leggen. Werk eraan, en probeer je eens druk te maken om dingen die er wel toe doen, in plaats van andersmans leven.

Het grappige is dat je het nog over 'respectvol' durft te hebben ook. Weet je wat pas respectvol is? Je niet bemoeien met wat anderen doen in bed.


"geen respect voor vrouwen" rofl.
Oud 19-07-2012, 18:21
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Het gaat me ook geen zak aan, maar je bent het wel.


Waarom vraag je wat je moet doen op een forum als je niet tegen kritiek kan? [...]
Ik kan prima tegen kritiek wie kan er hier nou niet tegen kritiek? Ik ben niet degene die met een driftbui terug reageerd verder en ik heb het over mijn familie. Als ik er niet tegen kon had ik geen eens het iniatief genomen terug te reageren maar dat doe ik wel omdat ik er toe in staat ben het te doen.

De reden waarom ik topics start is om te vragen naar meningen van andere, dat betekend dus ook dat ik verder mijn eigen mening op die van andere mag leggen, ik bemoei mij met mijn broer omdat het mijn broer is en mijn broer mag de grens leggen of ik te ver ga of niet. Niet één of ander vaag persoon van het internet die het niet kan hebben dat er een bemoeierige jongen een bemoeierige vraag over zijn broer in een topic beschrijft.

Ik heb ook niet de bedoeling andere mensen mijn mening op te leggen, als dat zo was had ik deze vraag niet eens gesteld. Ik wilde juist de mening van andere zien, en juist als het een niet overeenkomende mening is. Nu weet ik ook van de meeste reacties dat het inderdaad niet zo heel gek is en het ook wel klopt dat die vrouwen dat dan zelf moeten weten.

Klopt, ik heb het over respectvol, ik vond dit zelf niet respectvol. Mijn broer verteld mij die verhalen over "dat meisje waarmee hij naar bed is geweest" als hij niet wil dat ik me er mee bemoei moet hij me dat niet vertellen. Hij weet zelf harstikke goed verder dat ik me daar mee ga bemoeien en hiermee ondersteun ik dus weer het feit dat het jou dus géén ene reet hoort te schelen als ik dat bij mijn broer doe. Hij zegt het zelf wel als hij mijn mening niet meer wil horen en dat heeft hij verder nog niet gezegd.
Oud 19-07-2012, 18:29
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind het zelf een beetje raar dat hij vrouwen onrespectloos zou behandelen door seks met ze te hebben.
Seks heeft niet zozeer met respect te maken. Voor jouw broer (en die meisjes) doen het voor hun plezier. Mensen die een one-night hebben hoeven zich emotioneel niet te binden, waar ze op dat moment vaak niet aan toe zijn. En daar is in mijn ogen niks mis mee, geen drama met vriendinnen en gevoelens van anderen én jezelf.

Als je zegt dat hij meisjes 'gebruikt' kun je ook zeggen dat meisjes hem gebruiken, is hij niet net zo makkelijk in bed te krijgen als die meisjes?

Geloof me, het heeft niks met respectloos tegen vrouwen te maken. Heb jij ooit een one-nightstand gehad als ik vragen mag? Ik kan me voorstellen dat je dit beeld hebt als je geen seks hebt gehad of alleen met een vaste vriend.
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 19-07-2012, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kan prima tegen kritiek wie kan er hier nou niet tegen kritiek? Ik ben niet degene die met een driftbui terug reageerd verder en ik heb het over mijn familie. Als ik er niet tegen kon had ik geen eens het iniatief genomen terug te reageren maar dat doe ik wel omdat ik er toe in staat ben het te doen.
Dus wat is het probleem?
Citaat:
De reden waarom ik topics start is om te vragen naar meningen van andere, dat betekend dus ook dat ik verder mijn eigen mening op die van andere mag leggen, ik bemoei mij met mijn broer omdat het mijn broer is en mijn broer mag de grens leggen of ik te ver ga of niet.
Tuurlijk.
Citaat:
Niet één of ander vaag persoon van het internet die het niet kan hebben dat er een bemoeierige jongen een bemoeierige vraag over zijn broer in een topic beschrijft.
Open dan geen topic. :')
Citaat:
Ik heb ook niet de bedoeling andere mensen mijn mening op te leggen, als dat zo was had ik deze vraag niet eens gesteld. Ik wilde juist de mening van andere zien, en juist als het een niet overeenkomende mening is. Nu weet ik ook van de meeste reacties dat het inderdaad niet zo heel gek is en het ook wel klopt dat die vrouwen dat dan zelf moeten weten.
Nou, prima toch.
Citaat:
Klopt, ik heb het over respectvol, ik vond dit zelf niet respectvol. Mijn broer verteld mij die verhalen over "dat meisje waarmee hij naar bed is geweest" als hij niet wil dat ik me er mee bemoei moet hij me dat niet vertellen.
Ik vertel mijn broer ook wel eens over een meisje waar ik mee naar bed ben geweest. Wat heeft dat met een gebrek aan respect te maken? Wat heeft seks met een gebrek aan respect te maken?
Citaat:
Hij weet zelf harstikke goed verder dat ik me daar mee ga bemoeien en hiermee ondersteun ik dus weer het feit dat het jou dus géén ene reet hoort te schelen als ik dat bij mijn broer doe. Hij zegt het zelf wel als hij mijn mening niet meer wil horen en dat heeft hij verder nog niet gezegd.
Als je broer er niets over zegt dan is het prima, maar dan kan jij nog wel een bemoeial zijn die zich druk maakt om totaal irrelevante zaken. En dat is dan ook het probleem (en de oplossing) voor jouw vraag.

Je maakt een topic, vertelt over het probleem en vraagt om tips. Ga dan niet huilen als mensen iets zeggen waar je het niet mee eens bent. Al neukt je broer 100 chicks in één week, dan heeft dat niets te maken met een gebrek aan respect. Daarom zeg ik; het probleem ligt bij jou, niet bij je broer. Je klinkt ook als een maagd trouwens, als je dat niet meer bent zal je dat wellicht ook gaan inzien.
Oud 19-07-2012, 19:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
jongens zullen we terug naar de vraag of het oke is om dronken meisjes te neuken?

Met welles nietesen over of rikje het bij het rechte eind heeft komen we nergens en zo wordt het alleen maar heel ongezellig.
Oud 19-07-2012, 19:19
Verwijderd
Uiteraard is het ok om dronken meisjes te geven. Als je een paar keer bent uit geweest zou je kunnen concluderen dat het zelfs harteloos is om dat niet te doen.
Oud 19-07-2012, 19:25
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Dus wat is het probleem?
Ik vertel mijn broer ook wel eens over een meisje waar ik mee naar bed ben geweest. Wat heeft dat met een gebrek aan respect te maken? Wat heeft seks met een gebrek aan respect te maken?

[...]

Je maakt een topic, vertelt over het probleem en vraagt om tips. Ga dan niet huilen als mensen iets zeggen waar je het niet mee eens bent. Al neukt je broer 100 chicks in één week, dan heeft dat niets te maken met een gebrek aan respect. Daarom zeg ik; het probleem ligt bij jou, niet bij je broer. Je klinkt ook als een maagd trouwens, als je dat niet meer bent zal je dat wellicht ook gaan inzien.
Jij bent dus duidelijk niet zo'n lezer
En wat je zegt over wat dat met een gebrek aan respect te maken heeft klopt dat ben ik dus ook gaan inzien door wat andere hebben gereageerd op dit topic.
Mensen zeggen niets waar ik het niet mee eens ben? Ik vind het gewoon vervelend dat jij zo een cynische sarcastische zak tegen iedereen moet zijn zonder een greintje medeleven te hebben. Zie jij mij zo reageren op iemand anders hier op deze topic? Nee, want die hebben teminste het vermogen normaal op een forum vraag te reageren.

"Je klinkt ook als een maagd trouwens, als jed at niet meer bent zal je dat wellicht ook gaan inzien."

Ik ben al jaren geen maagd meer

"Ik vertel mijn broer ook wel eens over een meisje waar ik mee naar bed ben geweest. Wat heeft dat met een gebrek aan respect te maken? Wat heeft seks met een gebrek aan respect te maken?"

Waarom zei je, in plaats van al dat andere cynische gezeik van je, dit niet meteen?
Dit was me al duidelijk gemaakt door elk ander persoon hier die het normaal hebben weten over te brengen. Kom je een beetje laat mee aankakken vind je ook niet.
Oud 19-07-2012, 19:26
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
jongens zullen we terug naar de vraag of het oke is om dronken meisjes te neuken?

Met welles nietesen over of rikje het bij het rechte eind heeft komen we nergens en zo wordt het alleen maar heel ongezellig.
Dito.
Oud 19-07-2012, 19:27
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Uiteraard is het ok om dronken meisjes te geven. Als je een paar keer bent uit geweest zou je kunnen concluderen dat het zelfs harteloos is om dat niet te doen.
Kijk, dat is een normale en goeie formulering en nou je het zo zegt, dat klopt eigenlijk ook wel. Waarom zouden ze anders in een bar zich kapot zuipen. Je kan er niet gaan zitten zonder te weten dat je vroeg of laat geneukt zal worden. (als meisje)
Oud 19-07-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Kijk, dat is een normale en goeie formulering en nou je het zo zegt,
en dan kom je met dit pareltje:
Citaat:
dat klopt eigenlijk ook wel. Waarom zouden ze anders in een bar zich kapot zuipen. Je kan er niet gaan zitten zonder te weten dat je vroeg of laat geneukt zal worden. (als meisje)
Potten en ketels. Deze gozer is een clown. Succes ermee
Oud 19-07-2012, 19:46
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
en dan kom je met dit pareltje:

Potten en ketels. Deze gozer is een clown. Succes ermee
En hierbij zeg ik dat ik me aangevallen en beledigd voel door jou.
Wat niks met kritiek te maken heeft.
Oud 19-07-2012, 20:23
Verwijderd
Leuk topic om nog 's vanaf het begin te lezen
Oud 19-07-2012, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Kijk, dat is een normale en goeie formulering en nou je het zo zegt, dat klopt eigenlijk ook wel. Waarom zouden ze anders in een bar zich kapot zuipen. Je kan er niet gaan zitten zonder te weten dat je vroeg of laat geneukt zal worden. (als meisje)
Dus elk meisje dat in een kroeg zit te drinken vraagt erom om geneukt te worden?
Oud 19-07-2012, 22:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja als er perse iemand het meningsverschil wil "winnen" dan wordt het natuurlijk niks he. dus nu een slotje.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit pijpen: lekker of niet?!ik vind van wel
no-name
71 14-05-2022 11:36
De Kantine De vorming van "Gangs" in Nederland.
Retro*Love
104 07-05-2007 08:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Invoering van de jongensschool
juno
168 04-05-2006 19:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De nederlandse vrouwe is lui.
Conner
89 20-05-2003 20:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland in verval....
TefnachT
101 22-08-2002 00:01
Verhalen & Gedichten Respect voor de hoer
Dying Bride
16 14-01-2002 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.