Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 20:46
Suzy Q
Avatar van Suzy Q
Suzy Q is offline
Hoi allemaal,

Begin februari werd ik verliefd op mijn leraar Frans. Ik heb nooit gedacht dat het ooit iets zou worden, vooral omdat hij ongeveer 30 jaar ouder is...
In maart ging ik het hem vertellen en hij reageerde heel erg lief. Hij vertelde wel dat hij een vriendin en twee kinderen had, dus..
Hij vond het heel erg leuk, en ik ook. Ik was gewoon echt helemaal superverliefd!
In mei gingen we op kamp met de klas en een jonge collega van Hem ging mee. Hij kende hem heel erg goed en kon dus veel over hem vertellen. Hij gaf me zelfs zijn adres en telefoonnummer...
Toen is het eigenlijk een beetje een obsessie voor mij geworden..
Na kamp ging ik meteen naar Zijn huis toe (en hij woont ongeveer 40 km bij mij vandaan.. ) en daarna ben ik daar nog drie keer geweest. Ook op school liep ik steeds achter hem aan en later ging ik hem ook nog bellen. Op zijn voicemail noemde hij zijn mobiele nummer en dus heb ik hem ook vaak op zijn mobiel gebeld. En ik had nog steeds geen foto van hem... dus liet ik iemand anders een foto van hem maken.... Dat gebeurde allemaal net voor de vakantie. Hij zei op een gegeven moment door de telefoon dat als ik nog een keer zou bellen, dat hij mijn ouders zou inlichten... Hij had al met mijn mentor gepraat en die kwam er weer met mij over praten. Later belde mijn mentor ook mijn ouders op. Vlak voor de vakantie kreeg ik ook te horen dat ik van school af moest, omdat ik voor de 2e keer zou blijven zitten in dezelfde klas Uiteindelijk werd besloten dat ik dan maar naar het MBO moest. Dat kon ik niet in meer in drie dagen regelen (ik kreeg het 3 dagen voor de vakantie te horen ) en dus moest ik na de vakantie toch weer terug naar school. Ik had mijn overgangsbewijs gekregen, zodat ik een goede MBO-opleiding kon zoeken, maar ik ging dus gewoon over op school op deze manier
In de vakantie heb ik niet zo veel meer aan die leraar gedacht en ik dacht ook eigenlijk dat ik er overheen was... Tot ik hem na de vakantie weer terugzag... Ik heb geen les meer van hem, maar ik zag hem lopen en ik was meteen weer helemaal verliefd. Mijn obsessie is inmiddels ook weer teruggekomen en ik bel hem nog steeds vaak... Ook loop ik hem weer achterna op school enzo...
Hij is toevallig deze zomer getrouwd en ik weet dat het heel fout is wat ik doe.
Twee weken geleden ben ik met mijn verhaal naar de vertrouwenspersoon gegaan en zij zei dat ik beter professionele hulp kon gaan zoeken. Ik moet binnenkort naar de RIAGG.
Toevallig is Hij een dag na mij naar de vertrouwenspersoon toegeweest met hetzelfde verhaal. Zij vertelde dat ook aan mij en ook wat hij gezegd heeft. Hij voelt zich bedreigd enzo... Ik kan mezelf niet tegenhouden om hem steeds weer te bellen enzo, maar ik wil het eigenlijk niet...

Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2003, 21:07
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
oei, ik klikte dit topic aan in de waan dat je gewoon een crush zou hebben, maar dit is wel behoorlijk erg..
Ik ben vorig jaar een tijd verliefd geweest op mijn leraar Grieks, maar dat was eigenlijk nog wel "prettige verliefdheid". Ik kreeg een hartaanval elke keer dat ik hem zag (bij wijze van spreken dan ) en ik deed extra mijn best bij proefwerken en zo... Dus op zich heb ik er geen negatieve dingen aan overgehouden.
Het was wel vrij irritant dat de hele klas het wist. 1 van mijn vriendinnen had het iets te luid gezegd en toen hoorden wat klasgenoten van mij wat ze zei, klasgenoten van die vriendin ook en zo, Sophie heeft op een gegeven moment zelfs door de klas geschreeuw (bij grieks nota bene) dat ik verliefd op hem was, maar hij heeft het er nooit over gehad. Ik merkte wel dat hij me vaak ontweek, bijvoorbeeld bij de meeste meisjes ging hij naast ze zitten om uit te leggen en bij mij bleef hij staan. Maar ik ben er nu overheenm en dat weet hij ook, want hij plaagt mij nu ook gewoon en zo, doet gewoon zo charmant als hij bij iedereen doet. Dus het is wel een happy end, voor mij.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
ZmurV schreef op 29-09-2003 @ 21:46:
Hoi allemaal,

Begin februari werd ik verliefd op mijn leraar Frans. Ik heb nooit gedacht dat het ooit iets zou worden, vooral omdat hij ongeveer 30 jaar ouder is...
In maart ging ik het hem vertellen en hij reageerde heel erg lief. Hij vertelde wel dat hij een vriendin en twee kinderen had, dus..
Hij vond het heel erg leuk, en ik ook. Ik was gewoon echt helemaal superverliefd!
In mei gingen we op kamp met de klas en een jonge collega van Hem ging mee. Hij kende hem heel erg goed en kon dus veel over hem vertellen. Hij gaf me zelfs zijn adres en telefoonnummer...
Toen is het eigenlijk een beetje een obsessie voor mij geworden..
Na kamp ging ik meteen naar Zijn huis toe (en hij woont ongeveer 40 km bij mij vandaan.. ) en daarna ben ik daar nog drie keer geweest. Ook op school liep ik steeds achter hem aan en later ging ik hem ook nog bellen. Op zijn voicemail noemde hij zijn mobiele nummer en dus heb ik hem ook vaak op zijn mobiel gebeld. En ik had nog steeds geen foto van hem... dus liet ik iemand anders een foto van hem maken.... Dat gebeurde allemaal net voor de vakantie. Hij zei op een gegeven moment door de telefoon dat als ik nog een keer zou bellen, dat hij mijn ouders zou inlichten... Hij had al met mijn mentor gepraat en die kwam er weer met mij over praten. Later belde mijn mentor ook mijn ouders op. Vlak voor de vakantie kreeg ik ook te horen dat ik van school af moest, omdat ik voor de 2e keer zou blijven zitten in dezelfde klas Uiteindelijk werd besloten dat ik dan maar naar het MBO moest. Dat kon ik niet in meer in drie dagen regelen (ik kreeg het 3 dagen voor de vakantie te horen ) en dus moest ik na de vakantie toch weer terug naar school. Ik had mijn overgangsbewijs gekregen, zodat ik een goede MBO-opleiding kon zoeken, maar ik ging dus gewoon over op school op deze manier
In de vakantie heb ik niet zo veel meer aan die leraar gedacht en ik dacht ook eigenlijk dat ik er overheen was... Tot ik hem na de vakantie weer terugzag... Ik heb geen les meer van hem, maar ik zag hem lopen en ik was meteen weer helemaal verliefd. Mijn obsessie is inmiddels ook weer teruggekomen en ik bel hem nog steeds vaak... Ook loop ik hem weer achterna op school enzo...
Hij is toevallig deze zomer getrouwd en ik weet dat het heel fout is wat ik doe.
Twee weken geleden ben ik met mijn verhaal naar de vertrouwenspersoon gegaan en zij zei dat ik beter professionele hulp kon gaan zoeken. Ik moet binnenkort naar de RIAGG.
Toevallig is Hij een dag na mij naar de vertrouwenspersoon toegeweest met hetzelfde verhaal. Zij vertelde dat ook aan mij en ook wat hij gezegd heeft. Hij voelt zich bedreigd enzo... Ik kan mezelf niet tegenhouden om hem steeds weer te bellen enzo, maar ik wil het eigenlijk niet...

Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?
Je moet hem niet gaan stalken, en hij heeft subtiel aan jou proberen duidleijk te maken dat hij niets van je wil weten:

Citaat:
In maart ging ik het hem vertellen en hij reageerde heel erg lief. Hij vertelde wel dat hij een vriendin en twee kinderen had, dus.. Hij vond het heel erg leuk, en ik ook.
Hij vond het helemaal niet leuk maar wilde je niet voor de kop stoten, en zei dus heel vriendelijk maar duidelijk dat hij niet beschikbaar was
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:27
Verwijderd
Je schrijf alle woorden die naar hem verwijzen met een hoofdletter; je beschouwt hem als 1 of ander oppermachtige god, en dat is niet realistisch.
Heb je niet gewoon behoefte aan een vader-figuur?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:28
Faery
Faery is offline
Dan kun je beter op jonge stagiaires gaan lopen geilen.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:55
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Om eerlijk te zijn vind ik die vertrouwenspersoon niet echt een vertrouwenspersoon als hij aan jou gaat vertellen wie er bij hem komen en met welke verhalen.

Verder lijkt het me inderdaad een goed idee om professionele hulp te gaan zoeken. Het is niet leuk voor hem, en niet leuk voor jou. Hier moet snel een eind aan komen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Oh my God, ik was ook verliefd geweest op mijn leraar Geschiedenis, maar dit gaat écht te ver! Hier moet heel gauw een eind aan komen, je vertoont obsessief stalkergedrag... straks slaan de stoppen nog bij je door en kom je bij hem thuis en ga je hem wat aandoen ofzo (zulke dingen hoor je vaak van stalkers)! Dit is echt niet normaal, je hebt echt professionele hulp nodig... maar wel goed dat je naar het RIAGG bent gegaan!

Je zult wel duidelijk een vaderfiguur gemist hebben in je leven, denk ik... Want zoals al eerder is gezegd, je beschouwt hem als een soort God, wat echt heel erg ongezond is.

Je helpt jezelf hier alleen maar steeds meer in de zeik. Straks moet je nog een tijdje naar een inrichting als je niet uitkijkt.

En als ik die leraar van jou was, zou ik als de wiedeweerga mijn telefoonnummer veranderen of verhuizen! Gewoon voor de zekerheid, want je weet maar nooit...

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:30
Verwijderd
Lastig......
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:44
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 29-09-2003 @ 23:30:
Lastig......
Om het maar even zachtjes uit te drukken, ja.

Is dit topic trouwens wel serieus? Okee, je weet maar nooit, maar ik vraag het me toch wel af...
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 23:19
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Ripper schreef op 29-09-2003 @ 23:19:
Oh my God, ik was ook verliefd geweest op mijn leraar Geschiedenis,
Ripper
Was dat iemand met een adellijke naam?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 23:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 00:19:
Was dat iemand met een adellijke naam?
Huh? Hoe kom je daarbij?

En nee, hij heeft een hele gewone achternaam, zoals bijvoorbeeld 'De Vries' en 'Van Dijk' hele gewone en simpele achternamen zijn.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 23:26
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Ripper schreef op 30-09-2003 @ 00:21:
Huh? Hoe kom je daarbij?

En nee, hij heeft een hele gewone achternaam, zoals bijvoorbeeld 'De Vries' en 'Van Dijk' hele gewone en simpele achternamen zijn.

Ripper

Ok. Ok. Ik dacht het maar even. Jij zat toch op BC ES?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 23:29
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 00:26:
Ok. Ok. Ik dacht het maar even. Jij zat toch op BC ES?
Nee, ik zit op het Gilde.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:36
Verwijderd
die rolleyes op het eind maken het hele verhaal gelijk al ongeloofwaardig....
maargoed, je bent wel ziek bezig en dat zie je zelf ook al.. Laat die man met rust en zoek iemand van je eigen leeftijd
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:49
Suzy Q
Avatar van Suzy Q
Suzy Q is offline
Hm... die was meer bedoeld als in: ik geloof niet dat dit vaker voorkomt, want het is best wel erg.
En ik zou nooit zo'n lang verhaal typen als het niet eens waar zou zijn................
Het lijkt volgens mij ook erger dan het is, maar omdat ik er middenin zit lijkt het misschien minder erg.. ofzow... [COLOR=deeppink]
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:49
Eresh'kigĺl
Avatar van Eresh'kigĺl
Eresh'kigĺl is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 30-09-2003 @ 16:36:
maargoed, je bent wel ziek bezig en dat zie je zelf ook al.. Laat die man met rust en zoek iemand van je eigen leeftijd
Krčk!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:51
Suzy Q
Avatar van Suzy Q
Suzy Q is offline
En iemand van mijn eigen leeftijd zoeken klinkt wel heel makkelijk...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
ZmurV schreef op 30-09-2003 @ 16:51:
En iemand van mijn eigen leeftijd zoeken klinkt wel heel makkelijk...

Mjah, dat weet ik, maar een oudere, getrouwde man met 2 kinderen lastig vallen is helemaal verschrikkelijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2003, 00:41
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
30 jaar ouder zei je?

en ik dacht dat ík raar bezig was met die leraar die 12 jaar ouder was/is..
maja, ik val in herhalingen nu, dus ik ga maar weer. sterkte nog.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 00:59
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
ZmurV schreef op 29-09-2003 @ 21:46:
Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?
Veelzeggend.

Uhm, laat me denken. Ik weet het: je bent een domme psycho?
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.

Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 01:12.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 01:13
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 01-10-2003 @ 02:11:
Mooi, dan zijn we het daarover eens.

(Maar over enkele minuten ben jij het slechts met jezelf en je quotes van mij eens, want als ex-mod wil ik natuurlijk geen slechte indruk achterlaten. )
waar heb je t over?

welke quotes van mij? man ik heb je niet zitten quoten, wat doe je nou belachelijk
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..

Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 01:26.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 01:25
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Sangria schreef op 01-10-2003 @ 02:13:
waar heb je t over?
Geen idee, loop jij mij nou woorden in de mond te leggen?
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
ZmurV schreef op 29-09-2003 @ 21:46:

Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?
Helaas wel...2 keer zelfs

de eerste keer was ik geobsedeerd door een vriend van mijn gitaarleraar...hem ging ik ook steeds bellen en lang zn huis fietsen en dat soort gedoe. De tweede keer was ik verliefd op een lerares. Dat was ook behoorlijk heftig, vooral omdat ze er ook gedeeltelijk op in ging, door met me te mailen en samen pauzes door te brengen enzo (lekker fout...).

De tweede keer hing samen met mijn depressie en ik werd alleen nog maar ongelukkiger door die obsessie. Want het was obsessie. Mijn hele leven draaide om haar. Ik vertelde alles in gedachten aan haar. En had geen interesse meer voor vrienden en andere dingen.

Het is goed dat je hulp zoekt bij het RIAGG want als je serieus een obsessie hebt dan is dat echt niet leuk. Ok, iedereen die verliefd is, heeft wel een paar van dat soort dingetjes denk ik, maar als het heel extreem is dan is dat niet goed...ik weet hoe ongelukkig ik er door was...

Voor mensen die dit gevoel niet kennen klinkt het ongeloofwaardig en overdreven. En ook hier zie ik veel negatieve oordelen. Toch kun je er niets aan doen en het kan heel erg zijn, ook omdat je niet begrepen wordt. Vaak denk je zelf ook achteraf van: waar was ik mee bezig? Maarja, op het moment zelf is er niets belangrijkers...

Toch is het heel belangrijk je in te denken wat dit betekent voor je leraar...ik kan het me ook voorstellen dat hij zich bedreigd voelt. Deze gedachte hielp bij mij: Ik doe haar geen kwaad meer, ik val haar niet meer lastig, want ik hou van haar

Je mag me ook altijd PM-en hoor als je verder nog iets wilt weten (ik ga namelijk niet alle details hier neerzetten) of nog iets wilt vertellen...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:14
Just_weird
Just_weird is offline
ik was deze topic ffe aan t bekijken.. enneuhh .. nu maak ik ook zoiets mee... ik vind een leraar leuk hij is 24 ikke 18... wat vinden jullie daar van??? hij doet zelf ook geinteresseerd... ik weet nu niet zo goed dus wat ik er mee moet .. aangezien t een leraar is (k heb géén les van 'm) .... en ikke een leerling
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:29
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Just_weird schreef op 26-10-2003 @ 14:14:
ik was deze topic ffe aan t bekijken.. enneuhh .. nu maak ik ook zoiets mee... ik vind een leraar leuk hij is 24 ikke 18... wat vinden jullie daar van??? hij doet zelf ook geinteresseerd... ik weet nu niet zo goed dus wat ik er mee moet .. aangezien t een leraar is (k heb géén les van 'm) .... en ikke een leerling
Ik vind een relatie tussen leraar en leerling eigenlijk nooit kunnen, maar goed, dat kan aan mij liggen...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 13:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
jij bent verliefd op die man, dus ik neem aan dat je wil dat hij gelukkig is.
maar bij de vertrouwenspersoon geeft hij aan dat ie zich bedreigd voelt door je.
in zekere zin maak jij hem dus alleen maar ongelukkig en dat is toch niet wat je wil?
ga daarom idd door met hulp zoeken zodat je van deze obsessie afkomt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 13:14
CrawDad
CrawDad is offline
SOrry hoor, maar volgens mij schiet je er zo helemaal niets mee op. Als het nou wat zou opleveren oke, maar zo. Nee helemaal niet. Hij wil niets en meer kan je er echt niet van maken. Sorry
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:47
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Ga eens uit de kleren voor de leraar, misschien raakt hij ook wel verliefd op je(lichaam).
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:51
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Faery schreef op 29-09-2003 @ 22:28:
Dan kun je beter op jonge stagiaires gaan lopen geilen.
Wij hebben een leuke voor biologie
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:05
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 01-10-2003 @ 01:59:
Veelzeggend.

Uhm, laat me denken. Ik weet het: je bent een domme psycho?
Hey! Respect. Dus. Kan zij er wat aan doen dat ze niet helemaal lekker is. Ik bedoel, 46, het is maar gewoon een getal.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-10-2003 @ 17:05:
Hey! Respect. Dus. Kan zij er wat aan doen dat ze niet helemaal lekker is. Ik bedoel, 46, het is maar gewoon een getal.
Ja, en het gaat niet om je leeftijd, als je maar van mekaar houdt!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:15
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
bugge schreef op 01-10-2003 @ 19:14:
Helaas wel...2 keer zelfs

de eerste keer was ik geobsedeerd door een vriend van mijn gitaarleraar...hem ging ik ook steeds bellen en lang zn huis fietsen en dat soort gedoe. De tweede keer was ik verliefd op een lerares. Dat was ook behoorlijk heftig, vooral omdat ze er ook gedeeltelijk op in ging, door met me te mailen en samen pauzes door te brengen enzo (lekker fout...).

De tweede keer hing samen met mijn depressie en ik werd alleen nog maar ongelukkiger door die obsessie. Want het was obsessie. Mijn hele leven draaide om haar. Ik vertelde alles in gedachten aan haar. En had geen interesse meer voor vrienden en andere dingen.

Het is goed dat je hulp zoekt bij het RIAGG want als je serieus een obsessie hebt dan is dat echt niet leuk. Ok, iedereen die verliefd is, heeft wel een paar van dat soort dingetjes denk ik, maar als het heel extreem is dan is dat niet goed...ik weet hoe ongelukkig ik er door was...

Voor mensen die dit gevoel niet kennen klinkt het ongeloofwaardig en overdreven. En ook hier zie ik veel negatieve oordelen. Toch kun je er niets aan doen en het kan heel erg zijn, ook omdat je niet begrepen wordt. Vaak denk je zelf ook achteraf van: waar was ik mee bezig? Maarja, op het moment zelf is er niets belangrijkers...

Toch is het heel belangrijk je in te denken wat dit betekent voor je leraar...ik kan het me ook voorstellen dat hij zich bedreigd voelt. Deze gedachte hielp bij mij: Ik doe haar geen kwaad meer, ik val haar niet meer lastig, want ik hou van haar

Je mag me ook altijd PM-en hoor als je verder nog iets wilt weten (ik ga namelijk niet alle details hier neerzetten) of nog iets wilt vertellen...
Wow. Nu word ik bang. Ik herken té veel. Maar ik ben niet geobsedeerd, denk ik.
Ik bel haar niet ofzo en doe verder geen gekke dingen. Wel hebben we vaak lange gesprekken enzow, maar da's niets geks. Ik hoop dat ik na mijn diploma nl. nog een kans maak.
Maar ik heb echt geen idee of ze überhaupt op vrouwen valt.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 30-10-2003 @ 17:15:
Wow. Nu word ik bang. Ik herken té veel. Maar ik ben niet geobsedeerd, denk ik.
Er zit een dunne lijn tussen verliefd zijn en een obsessie hebben
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:21
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-10-2003 @ 17:19:
Er zit een dunne lijn tussen verliefd zijn en een obsessie hebben
You're right.
Nouja, ik stalk in ieder geval nog niet!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 30-10-2003 @ 17:21:
You're right.
Nouja, ik stalk in ieder geval nog niet!
Ghe, dat was een dom anglicisme (fine line) van me, dat je dat niet opviel

Het is pas een obsessie als je zelfdestructief bezig gaat, en geen "nee" als antwoord kunt hebben. De kans is altijd erg aanwezig dat je een blauwtje loopt, dit moet je hoe dan ook kunnen accepteren.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:29
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-10-2003 @ 17:25:
Ghe, dat was een dom anglicisme (fine line) van me, dat je dat niet opviel

Het is pas een obsessie als je zelfdestructief bezig gaat, en geen "nee" als antwoord kunt hebben. De kans is altijd erg aanwezig dat je een blauwtje loopt, dit moet je hoe dan ook kunnen accepteren.
Ja, het is nl. zo jammerlijk ingesteld dat als iemand NEE zegt, deze persoon ook echt niet van je houdt en dit waarschijnlijk nooit zal doen. Harde woorden, maarja, behalve janken, ijs eten en dagen in bed liggen is er niets tegen te doen.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2003, 17:49
LilDushi
LilDushi is offline
kijk hy is een stuk ouder dan jou...en jha..hy is dus al getrouwd en heeft kinderen..en ik zou me ook niet op mijn gemak voelen als iemand me dan leuk zou vinden, me zou belllen en 8er na liep. Ik denk dat je hem met rust moet laten, ik weet het wel zeker. Want geloof me, iemand van je eigen leeftyd is voor jou beter en leuker...verder wens ik je veel Suc6 meid
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:54
b00
b00 is offline
bij ons op school was ook een stagair van wiskunde en ik vond wiskunde eerst echt superkut! maar hij was heel knap en nog heel jong 20 ofzo en toen ging ik opeens heel vaak naar wiskudne
toen kwam ik em bij t uitgaan een keer tegen en toen hebben we sex gehad!! hij ging toen werken op een andere school en kheb em nooit meer gezien maar meisje er is dus hoop!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 19:08
Verwijderd
ehm b00, die post van jou heh...
Er isjuist geen hoop voor de topicstarter, haar leraar heeft al meerdere malen aangegeven dat hij het niet wil en zich zelfs bedreigd voelt. Hij heeft nota bene kinderen! ........ ik bedoel maar

En het lijk tme nuttiger als ZmurV hulp zoekt bij dus idd het riagg, want dit is dus echt geen lekkere situatie.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:40
Suzy Q
Avatar van Suzy Q
Suzy Q is offline
Hoihoi,

Ik wil even laten weten dat er in de tussentijd weer heel wat gebeurd is.
Inmiddels heb ik mijn intake-gesprek bij het RIAGG gehad en 11 november begint mijn 'behandeling'.

De leraar in kwestie is op school naar mijn afdelingsleider gestapt en daarmee moet ik nu een dagelijks gesprek voeren. Waarschijnlijk word ik van school gestuurd. Mijn ouders weten van niets en a.s. maandag gaat er een gesprek met ze plaatsvinden op school.

Die leraar wil niets meer met me te maken hebben en hij wil dus ook niet met me praten.

Ik hoop echt dat dit allemaal nog normaal opgelost kan worden en dat ik gewoon op school kan blijven....

Over een paar weken laat ik nog wel weten wat de ontwikkelingen zijn.

...ZmurV...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 22:40
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
ZmurV schreef op 30-10-2003 @ 22:40:
Hoihoi,

Ik wil even laten weten dat er in de tussentijd weer heel wat gebeurd is.
Inmiddels heb ik mijn intake-gesprek bij het RIAGG gehad en 11 november begint mijn 'behandeling'.

De leraar in kwestie is op school naar mijn afdelingsleider gestapt en daarmee moet ik nu een dagelijks gesprek voeren. Waarschijnlijk word ik van school gestuurd. Mijn ouders weten van niets en a.s. maandag gaat er een gesprek met ze plaatsvinden op school.

Die leraar wil niets meer met me te maken hebben en hij wil dus ook niet met me praten.

Ik hoop echt dat dit allemaal nog normaal opgelost kan worden en dat ik gewoon op school kan blijven....

Over een paar weken laat ik nog wel weten wat de ontwikkelingen zijn.

...ZmurV...
Hmm, ik kan me niet heel erg inleven, omdat ik mijn lerares niet lastigval ofzo, maar subtiele pogingen tot "female-bonding" probeer te voltooien. In ieder geval vind ik het rot voor je dat je hiervoor van school getrapt kan worden.
Ik snap het allemaal best van die leraar enzo, maar ik vind dat hij best iets milder had mogen zijn. Maarja, wellicht is gebeld enzo worden nou niet echt prettig.
Ik hoop iig dat het goed komt!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 09:47
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
ZmurV schreef op 30-10-2003 @ 22:40:
Hoihoi,

Ik wil even laten weten dat er in de tussentijd weer heel wat gebeurd is.
Inmiddels heb ik mijn intake-gesprek bij het RIAGG gehad en 11 november begint mijn 'behandeling'.

De leraar in kwestie is op school naar mijn afdelingsleider gestapt en daarmee moet ik nu een dagelijks gesprek voeren. Waarschijnlijk word ik van school gestuurd. Mijn ouders weten van niets en a.s. maandag gaat er een gesprek met ze plaatsvinden op school.

Die leraar wil niets meer met me te maken hebben en hij wil dus ook niet met me praten.

Ik hoop echt dat dit allemaal nog normaal opgelost kan worden en dat ik gewoon op school kan blijven....

Over een paar weken laat ik nog wel weten wat de ontwikkelingen zijn.

...ZmurV...
sterkte met dat gesprek iig. is het niet beter om het je ouders van te voren te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:51
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-10-2003 @ 17:19:
Er zit een dunne lijn tussen verliefd zijn en een obsessie hebben
Dat is wel heel sterk uitgedrukt. Wat is voor jou dan"verliefd zijn"? Volgens mij is er bij gezonde mensen een heel sterke grenslinie of rem.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:12
Martijntj
Martijntj is offline
Bullshit verhaal. Ik heb een heel gesprek gevoerd met haar op msn. Dit moet een schreeuw om aandacht zijn. Er is geen flikker van waar.

Ze liegt op dit moment álles bij elkaar.


Slotjeee
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:39
Isola
Isola is offline
Hoi!!
Ik wil ff melden dan Martijn zn grote bek dicht moet houden over dit alles:
1 Hij weet er nix vanaf
2 Hij heeft het nu allemaal NOG erger gemaakt
3 Hij wil gewoon zelf aandacht, zielig hoor...

Ik ben een hele goeie vriendin van zmurv, ik weet hoe erg ze ermee zit en hoe erg ze haar best doet om ermee te stoppen. Maar als ze niet serieus genomen wordt door iedereen hier dan heeft het natuurlijk niet echt veel zin voor haar om jullie hulp te vragen...
Ik wil jullie dus vriendelijk verzoeken om alleen nuttig tips aan haar te geven en dus niet zoals anderen gaan beweren dat het een schreew om aandacht is.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:06
Daevrem
Daevrem is offline
Je bent op dit gebied gewoon egoistisch bezig en je hebt het besef van de werkelijkheid totaal verloren, wat niet ongewoon is voor bepaalde pubermeisjes. Laat die kerel met rust en laat je totaal betekenisloze maar toch alles overheersende kalverliefde los, hoe moeilijk het ook is.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 02:22
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-10-2003 @ 17:05:
Hey! Respect. Dus. Kan zij er wat aan doen dat ze niet helemaal lekker is. Ik bedoel, 46, het is maar gewoon een getal.
Nou, gewoon. Ik vind het een hoog getal. Gezien de context.

Overigens vond ik mijn initiele conclusie gezien het verdere verloop van de casus helemaal zo gek nog niet. Maar dat kan aan mij liggen.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:24
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Die leraar maakt er een drama van.
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar...
Calimero6
16 16-01-2011 08:55
Liefde & Relatie verliefd op een leraar! HELP!
j3nnif3r
47 23-11-2004 22:28
Algemene schoolzaken verliefd op leraar
I haTe MysElF
55 18-05-2004 13:09
Liefde & Relatie verliefd op een leraar
Hoipiepeloi
72 11-07-2003 16:04
Liefde & Relatie Verliefd op mijn leraar
Jim+AnnaFan
26 29-03-2003 23:20
Liefde & Relatie verliefd op mijn leraar
marliesbakker
5 23-04-2002 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.