Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 20:27
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
"Apollo e Daphne", van Bernini



In het echt is de achtergrond veel egaler zwart, en de details duidelijker, de scan heeft 't een beetje verneukt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2004, 20:50
[Bart-de-Brabo]
Avatar van [Bart-de-Brabo]
[Bart-de-Brabo] is offline
Ik vind 'm wel mooi... Maar 't lijkt net of die man (Apollo... ) een sok heeft om z'n linkervoet... en geen tepels heeft... ????? En Daphne dr buik vind 'k niet egt mooi... is ze nu gewoon dik..? Want als een vrouw zwanger is is de buik meestal ronder... Maar verder vind ik 'm wel goed gelukt...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 20:57
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Apollo heeft een soort sandalen, maar met 't scannen zijn die een beetje onduidelijk geworden. en hij heeft tepels, maar ook die zijn wegevallen met scannen. En Daphne, die lijkt dik, omdat haar heupen zegmaar gedraaid staan tov haar schouders, en dat is in mijn tekening dus niet zo goed gelukt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:23
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Het origineel heeft vele tinten schaduw waar de jouwe maar uit 1 tint bestaan, volgende keer wat meer opletten en tekenen wat je ziet.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:27
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Ik vind hem lijken.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 09:16
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik herken m dus hij lijkt
maar heel mooi vind ik m niet. de handen en voeten zijn wat te klein, verder lijkt haar bovenarm te lang en te recht .en mis ik ook tepels. de buik is ok omdat ze in een rare draai staat. de schaduw op zijn kaak vind ik ook niet mooi omdat zijn gezicht nu raar lijkt. maar verder netjes gedaan hoor, ik vind t altijd heel moeilijk zoiets na te tekenen
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 13:44
Verwijderd
ik vind hem wel mooi
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 13:58
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
die daphne is zwanger van apollomans ofniet?

neej het ziet er goed uit
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 17:30
Verwijderd
Best mooi! (Ik heb dit moeten kleien, ghe ). Maar het lijkt inderdaad alsof hij geen tepels heeft.. Kan ook door de scan komen trouwens. Ach.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 23:30
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik vind het eigenlijk net zo´n kindertekening. niet door een kind maar voor een kind zaeg maar. schattig eigenlijk.
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 04:42
Magrip
Avatar van Magrip
Magrip is offline
heb dus echt net.. zon 20 uur geleden het origineel gezien.. en ik weet niet wat je bedoeling was.. maar dit kan er natuurlijk niet aan tippen. Die achtergrond vind ik zoiezo nix, maar als 'bedoelde kindertekening' is het geheel wel ok. Behalve die sokkel.. daar zou ik wat aan doen.. ik weet niet; of er ook echt een simpele versie van maken, of meer details uitwerken (schaduwen e.d.).
__________________
Nanoee..nanoe!!!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 11:52
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Het is een mooie tekening op zich, maar het geniale aan het origineel is dat de metamorfose halverwege is. Bij jou is dat niet echt als hoofdonderwerp terug te vinden, vind ik..
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.