Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2013, 14:10
Verwijderd
Oke. Maar ga je het doen of red je het zo wel?
Advertentie
Oud 12-06-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Oh, jeetje

Oki ^^ Dan stuur ik er binnenkort één naar je op. Moet je nog wel ff je nieuwe adres pmmen, want ik heb je oude nog.
Tof! Als ik later op de middag op De pc zit pm ik je wel even!
Oud 12-06-2013, 14:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik moet een hoortoestel

Ofja. Mijn gehoor is dusdanig slecht dat ik in aanmerking kom voor zo'n ding.
Hoe slecht?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-06-2013, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Oke. Maar ga je het doen of red je het zo wel?
Meh. Ik red me zo nog wel, maar
wil wel een hoortoestel eens proberen. Je krijgt toch eerst zo'n ding op proef en dan kan ik alsnog zeggen dat ik het kut vind en er geen wil. Maar ik ga t wel proberen, voor t zelfde geld mis ik al de hele tijd van alles maar heb ik dat niet in de gaten. Mijn zusje had dat toen zij eindelijk goede hoortoestellen kreeg.
Oud 12-06-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Hoe slecht?
links een verlies van 40 db in het gebied waar spraak in valt.
Oud 12-06-2013, 14:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik vind mijn kuiken echt zo leuk he! <3 Ik hoop echt dat het een hennetje is *duim*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-06-2013, 14:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik vind mijn kuiken echt zo leuk he! <3 Ik hoop echt dat het een hennetje is *duim*
Ohja, jij hebt een kuiken <3 Heb je nog meer eieren onder de lamp liggen, of is dit de enige? En hoe heet 'ie?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 14:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
links een verlies van 40 db in het gebied waar spraak in valt.
Oh, aan één kant? Zit het in de familie?

Hoe dan ook, het is wel aan te raden dan!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-06-2013, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een hoortoestel

Ofja. Mijn gehoor is dusdanig slecht dat ik in aanmerking kom voor zo'n ding.
Er zijn tegenwoordig van die dingen die zo klein zijn dat je ze niet meer ziet.

Citaat:



Ze groeien ontzettend snel, ja Ik ben nu steeds de lange stengels uit mijn kinderen aan het plukken, zodat de plantjes wat voller worden. Sinds gisteren heb ik een draecena, ik ben benieuwd hoe die het gaat doen. Ik heb ook eens een aloë verastek gehad en een spathiphyllum, maar die gingen allebei dood toen ik in Wales zat (omdat mijn moeder ze geen water gaf ). Dus ik wil eigenlijk ook wel weer een aloë en een spatty.
Wij hebben ook draecenas. (geen idee wat het meervoud ervan is) Aloë lijkt me wel ee fijne plant. Ik had eens 2 vetplantjes op mijn slaapkamer, maar door luizen moest ik ze wegdoen. En nu mag ik geen planten meer op mijn slaapkamer. Ik heb wel een roos en die staat al sinds 15 mei. Hij begint nu pas bruin te worden.
Oud 12-06-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Oh, aan één kant? Zit het in de familie?

Hoe dan ook, het is wel aan te raden dan!
Zusje en zus en moeder hebben t zelfde. En links heb ik nu heul veul gehoorverlies en rechts zit er in t zelfde gebied wle een dip maar nog niet heul veul. Maar ik ga t iig proberen. Ik ben wel benieuwd naar wat ik allemaal gemist heb


Citaat:
Er zijn tegenwoordig van die dingen die zo klein zijn dat je ze niet meer ziet.
Mijn zus heeft donkerrode, Superleuk vind ik die ik wil blauw, had ik al bedacht!
Oud 12-06-2013, 14:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wij hebben ook draecenas. (geen idee wat het meervoud ervan is) Aloë lijkt me wel ee fijne plant. Ik had eens 2 vetplantjes op mijn slaapkamer, maar door luizen moest ik ze wegdoen. En nu mag ik geen planten meer op mijn slaapkamer. Ik heb wel een roos en die staat al sinds 15 mei. Hij begint nu pas bruin te worden.
Met een Aloë Vera heb je ook altijd een goede remedie in huis tegen kleine wondjes en oppervlakkige brandwondjes En waarom mag je geen plant op je kamer? Ik zou dat geloof ik juist aanmoedigen, als ouder zijnde.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 14:23
Verwijderd
Planten en bloemen doen het altijd enorm goed bij mij; met name een spetterende sterfscène zit er altijd wel in.
Oud 12-06-2013, 14:23
Verwijderd
Mijn moeder is bang dat ze weer luizen krijgen.
Ik zal het haar nog eens vragen, waarschijnlijk zegt ze toch ja.
Oud 12-06-2013, 14:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ohja, jij hebt een kuiken <3 Heb je nog meer eieren onder de lamp liggen, of is dit de enige? En hoe heet 'ie?
er liggen nog meer eieren, maar een paar hadden eigenlijk al uit moeten zijn en een aantal hebben nog tijd genoeg om uit te komen. Vooralsnog is 'Destiny' (ja we gaan expres voor paupernamen) de enige. Oooh het is zo'n gezellig diertje, banjert me overal achterna en piept heeeel hard als wij op de bank zitten en hij/zij in het krat. Dus dan mag tie mee op de bank tv kijken. Laatst deden we een kaartspelletje en toen liep hij op tafel, dat was niet heel handig :') Maar wel hilarisch. En als ik series kijk op de laptop gaatie in mijn hand slapen,


kijk dan hoe vet schattig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-06-2013, 14:25
Verwijderd
ik heb het haar net gevraagd. Het mag weer.
Oud 12-06-2013, 14:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Erfelijk. Mijn moeder, zus en zusje hebben exact hetzelfde gehoorverlies, een aantal tantes ook. Dus eigenlijk 'gewoon', denk ik.
Wat kut zeg

Citaat:
er liggen nog meer eieren, maar een paar hadden eigenlijk al uit moeten zijn en een aantal hebben nog tijd genoeg om uit te komen. Vooralsnog is 'Destiny' (ja we gaan expres voor paupernamen) de enige. Oooh het is zo'n gezellig diertje, banjert me overal achterna en piept heeeel hard als wij op de bank zitten en hij/zij in het krat. Dus dan mag tie mee op de bank tv kijken. Laatst deden we een kaartspelletje en toen liep hij op tafel, dat was niet heel handig :') Maar wel hilarisch. En als ik series kijk op de laptop gaatie in mijn hand slapen,

[afbeelding]

kijk dan hoe vet schattig
Oooh
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 14:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Miekje, ik wil ook wel een stekkie!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 14:29
Verwijderd
Eigen stek is te gek.
Oud 12-06-2013, 14:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
er liggen nog meer eieren, maar een paar hadden eigenlijk al uit moeten zijn en een aantal hebben nog tijd genoeg om uit te komen. Vooralsnog is 'Destiny' (ja we gaan expres voor paupernamen) de enige. Oooh het is zo'n gezellig diertje, banjert me overal achterna en piept heeeel hard als wij op de bank zitten en hij/zij in het krat. Dus dan mag tie mee op de bank tv kijken. Laatst deden we een kaartspelletje en toen liep hij op tafel, dat was niet heel handig :') Maar wel hilarisch. En als ik series kijk op de laptop gaatie in mijn hand slapen,

[afbeelding]

kijk dan hoe vet schattig
Oooohhhh Nou, jullie krijgen wel een tamme kip, zo te zien
Citaat:
ik heb het haar net gevraagd. Het mag weer.
Plantjes <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 14:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline


Maar dan dus niet de fuch- fuch- fuch- fuchsia.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 14:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, ik wil ook wel een stekkie!
Ok Ik ga even tellen hoeveel er aan zitten.

Het is trouwens de zebragrasvariant, voor die dat wil weten. De stekjes groeien hard, maar worden wel sprieterig, je moet ze dus de eerste paar maanden goed plukken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 14:33
Verwijderd
Die hebben we ook. Ons huis staat helemaal vol met planten.
Oud 12-06-2013, 14:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
O jongens, wat is Ja zuster nee zuster toch fijn



En deze, hoewel het natuurlijk wel de nieuwerwetse variant is:
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 14:39
Verwijderd
Ohhh dat kuikentje <3333
Oud 12-06-2013, 14:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ingegerd en Chick Rock naamzoek, dit zijn de kinders:

Spoiler

Deze stuur ik van de week wel op, die kunnen er namelijk al af.

Aan de andere kant van de plant zit nog een stengel met kinders, maar die zijn nog te klein om zonder mama te kunnen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2013, 14:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. Moet ik natuurlijk wel nog een pot met grond regelen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-06-2013, 14:45
Verwijderd
Citaat:
er liggen nog meer eieren, maar een paar hadden eigenlijk al uit moeten zijn en een aantal hebben nog tijd genoeg om uit te komen. Vooralsnog is 'Destiny' (ja we gaan expres voor paupernamen) de enige. Oooh het is zo'n gezellig diertje, banjert me overal achterna en piept heeeel hard als wij op de bank zitten en hij/zij in het krat. Dus dan mag tie mee op de bank tv kijken. Laatst deden we een kaartspelletje en toen liep hij op tafel, dat was niet heel handig :') Maar wel hilarisch. En als ik series kijk op de laptop gaatie in mijn hand slapen,

[afbeelding]

kijk dan hoe vet schattig
Is dat ...Marsha van Spaced op het laptopscherm? *gluur*
Oud 12-06-2013, 14:49
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Paranoïde: je kan de pil ook in een theelepeltje water leggen en dan de pil met water en al in je kat gieten. Je hoeft het bekje dan wat minder ver open te doen en niet met je vingers in de bek te komen. Door het water slikt de kat ook makkelijker/sneller.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 12-06-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Wat kut zeg

Meh, opzich is er wel goed mee te leven hoor. De enige voor wie het echt heel kut was (en misschien nog is, daar is ze niet heel duidelijk over), is mijn zusje - zij heeft hoortoestellen via botgeleiding en moest daar voor geopereerd worden en daar is een hele hoop gezever mee geweest - littekens die gingen ontsteken, schroeven die uit haar hoofd vielen terwijl dat niet hoorde etc.
Oud 12-06-2013, 14:59
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
er liggen nog meer eieren, maar een paar hadden eigenlijk al uit moeten zijn en een aantal hebben nog tijd genoeg om uit te komen. Vooralsnog is 'Destiny' (ja we gaan expres voor paupernamen) de enige. Oooh het is zo'n gezellig diertje, banjert me overal achterna en piept heeeel hard als wij op de bank zitten en hij/zij in het krat. Dus dan mag tie mee op de bank tv kijken. Laatst deden we een kaartspelletje en toen liep hij op tafel, dat was niet heel handig :') Maar wel hilarisch. En als ik series kijk op de laptop gaatie in mijn hand slapen,

[afbeelding]

kijk dan hoe vet schattig
Awh <3
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 12-06-2013, 15:00
Verwijderd
EN Qimmm, wat lief <3
Oud 12-06-2013, 15:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is dat ...Marsha van Spaced op het laptopscherm? *gluur*
Nee joh, gek.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-06-2013, 15:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zijn jullie wel eens zo moe dat je er misselijk van word? Ik dus wel. Vanochtend ging het nog prima en was ik kneitervrolijk, maar na m'n pauze waren de batterijtjes op en werd ik chagrijnig en ging ik moeilijk uit m'n ogen kijken. Klanten keken ook ineens heel vreemd naar me.
Nu ben ik thuis en kijk ik bijna scheel en wil ik omvallen, maar dan is m'n ritme nog steeds naar de klote. Buuuuh, moe zijn is stom. Ik kan me zo wel heel goed voorstellen waarom sommige mensen doordraaien door slaapgebrek.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-06-2013, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Bekken open trekken gaat ook bijna niet vlekkeloos, om de simpele reden dat ze dat gewoon niet willen Mocht het nou echt niet lukken op wat voor manier dan ook: kat in een badlaken wikkelen (Alsof je en baby inbakert) en pil er zo in stoppen. Veilig voor jou, veilig voor de kat. De slaaptruc zonder haar bek open te doen, maar meteen de pincet-met-pil in haar bek proppen wil ook nog weleens werken, maar zorg dan wel voor een pincet zonder scherpe randjes. Pillenschieters zijn kut, dat je het even weet,

Vier keer per dag antibiotica Krijgt het beest ook nog pijnstilling, of moet 'ie het op z'n antibiotica doen? En hoe heet zijn antibiotica? /verhoormodus
Ik was in slaap gevallen! Maar ze krijgt Ecuphar, Metrazol en Laxatract. Vermalen tot poeder en in eten verstoppen werkt niet, want dan eet ze dat eten meteen niet meer. Wat is de beste manier om haar bek te openen?

/misbruikmakenvankennisvolleforumersmodus
Oud 12-06-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Paranoïde: je kan de pil ook in een theelepeltje water leggen en dan de pil met water en al in je kat gieten. Je hoeft het bekje dan wat minder ver open te doen en niet met je vingers in de bek te komen. Door het water slikt de kat ook makkelijker/sneller.
Goeie, gaan we proberen. Dankjewel.
Oud 12-06-2013, 15:13
Verwijderd
Mm, eerst probeer ik ze de pilletjes te geven alsof 't snoepjes zijn (ook vermengd met (melkgist)snoepjes of zo) door heel enthousiast te doen en ze een beetje gek te maken voor wat komen gaat, aan snacks. Soms werkt dat heel goed, soms ook totaal niet. Zal vast aan de pillen liggen. Wat ik dan meestal doe, met de kater tenminste, is 't beest in z'n nekvel pakken (maar wel op de grond laten staan en zo) en dan 't pilletje in het bekkie duwen. Een paar keer onder 't kinnetje zachtjes wrijven met de vinger, slikreflex en hoppa. Nazorg door middel van spelen
Oud 12-06-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik was in slaap gevallen! Maar ze krijgt Ecuphar, Metrazol en Laxatract. Vermalen tot poeder en in eten verstoppen werkt niet, want dan eet ze dat eten meteen niet meer. Wat is de beste manier om haar bek te openen?

/misbruikmakenvankennisvolleforumersmodus
Kennisvolle ik las het als de kennis van volle forumers.
Oud 12-06-2013, 15:22
Verwijderd
Dat je d'r dik noemde dus.
Oud 12-06-2013, 15:38
Verwijderd
aaahw dat kuikentje
Oud 12-06-2013, 15:39
Verwijderd
mijn engels examen ging niet zo goed. Ik ging aan alles twijfelen, ik heb allemaal domme woorden opgezocht die ik heus wel wist.
Oud 12-06-2013, 15:42
Verwijderd


deze heb ik vanmiddag gekocht
Oud 12-06-2013, 15:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is dat ...Marsha van Spaced op het laptopscherm? *gluur*
Doe je bril even op
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-06-2013, 15:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik keek burn notice, op het scherm is fiona te zien.

Kom ik thuis, is er een 2e ei aan het uitkomen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-06-2013, 15:45
Verwijderd
we hebben sam zijn haar geblondeerd en een pluk zwart gemaakt
Oud 12-06-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
we hebben sam zijn haar geblondeerd en een pluk zwart gemaakt
foto!
Oud 12-06-2013, 15:56
Verwijderd
Oud 12-06-2013, 16:02
Verwijderd
Wat gaaf

Ik heb couscoussalade met radijs, pitten, sugar snaps en schapenkaas
Oud 12-06-2013, 16:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
omg
__________________
you're not my demographic
Oud 12-06-2013, 16:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
is het uitwasbaar of blijft het zo?
__________________
you're not my demographic
Oud 12-06-2013, 16:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik was in slaap gevallen! Maar ze krijgt Ecuphar, Metrazol en Laxatract. Vermalen tot poeder en in eten verstoppen werkt niet, want dan eet ze dat eten meteen niet meer. Wat is de beste manier om haar bek te openen?

/misbruikmakenvankennisvolleforumersmodus
Oh, dat zijn wel typische antibiotica die gegeven worden bij zoiets, ja. Maar ik vind het raar dat ze dan geen pijnstiller krijgt voor een paar dagen, als ze een darmoperatie heeft gehad. Welzijn enzo.

En bekkies openen kan met een theelepel (zoals Heksjuh al gaf, ook een goede tip trouwens ), die kun je dan tussen zijn hoektanden en kiezen door wringen. Niet te zachtjes, een kat kan wel wat hebben

Verder kun je alvast wat speeksel van jezelf op je vinger doen en dat tegelijk met het geven van de pil op de kat zijn neus smeren (op de spiegel). Dat vinden ze vies, dus dan likken ze hun neus af, waardoor ze meteen de pil doorslikken. Werkt meestal ook wel goed.

Overigens kun je niet echt een kat pillen geven en tegelijkertijd dikke vrienden met hem blijven Als er hier in huis een kat pillen moet, blijft 'ie ook de week erna nog bij me vandaan, maar dat gaat vanzelf wel weer over.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.