Oud 15-05-2003, 20:25
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
omdat zonder opgaaf van redenen ( als t intussen al wel is gebeurt heb ik dit niet gezegt) er een slotje op de hardcoretopic is geplaatst gaan we maar weer verder in deze topic.

om deze topic wel ff leuk te houden zeg ik al vast ROT OP tegen de mensen die niet van gabber houden en hier alleen maar komen zeiken. je hebt hier nix te zoeken dus wat doe je hier?

ontopic: wat is nou het beste feest waar je geweest bent. ik vond Thunderdome 1999 in het thialf echt gruwelijk goed. de sfeer, het decor, de kooi toen promo moest draaien. alles was gewoon geweldig (alleen die lange treinreis was wat minder)
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2003, 20:54
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
sjorry, maar deze topic heeft wel een stelling en geen zeikerds.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 21:32
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Gaan we nog discrimineren hier ook, wat is dat nou weer voor een onzin? Gewoon een hele bevolkingsgroep buitensluiten van dit topic?

Instant ban
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 21:50
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 15-05-2003 @ 21:32:
Gaan we nog discrimineren hier ook, wat is dat nou weer voor een onzin? Gewoon een hele bevolkingsgroep buitensluiten van dit topic?

Instant ban
ik heb gewoon geen zin in het gabber is kutmuziek/hardrock is beter/ iedereen kan gabbermaken gezeik.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
feessie schreef op 15-05-2003 @ 21:50:
ik heb gewoon geen zin in het gabber is kutmuziek/hardrock is beter/ iedereen kan gabbermaken gezeik.
moet je niet zo'n topic opstarten.

ik neem aan dat je een gabbertopic opstart voor meningen hierover, waarom wil je dan alleen positieve dingen horen? zeikerd
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:25
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-05-2003 @ 22:03:
moet je niet zo'n topic opstarten.

ik neem aan dat je een gabbertopic opstart voor meningen hierover, waarom wil je dan alleen positieve dingen horen? zeikerd
ik wil het liever over feesten, uitgebrachte platen en cd's hebben. de discussie geen/wel goede muziek is al zo oud en leid helemaal nergens naar toe (alleen maar tot scheldpartijen).
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:33
fucking hero
fucking hero is offline
ik vind het feest concept --> 6 uur(savonds) met de trein en 10 uur(sochtends) gaaf. Maar van wat ik hoor; als je maar te veel op een buitenlander lijkt, dan word je al in elkaar geschopt. Kijk dat vind ik wat minder he.
Maar begin dan met je cd's ipv op anti dingen reageren.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:46
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
poop schreef op 15-05-2003 @ 22:33:
ik vind het feest concept --> 6 uur(savonds) met de trein en 10 uur(sochtends) gaaf. Maar van wat ik hoor; als je maar te veel op een buitenlander lijkt, dan word je al in elkaar geschopt. Kijk dat vind ik wat minder he.
Maar begin dan met je cd's ipv op anti dingen reageren.
je wordt niet altijd inelkaar geschopt als je op een buitenlander lijkt. ik ben zelf 1/4 indo maar heb daar op feesten nog nooit problemen mee gehad.

maar om maar ff over cd's te gaan ouwehoeren. wat vind jij de beste hardcore-cd die laatst is uitgekomen. ik vind zelf controled demolition zwaar goed. lekker industrial soundje met soms een lekker vrolijk nummer zoals de nummers van Korsakoff.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:59
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Beste 2 feesten
Krankimkopf 25 oktober 2002
Mayem in utrecht,datum weet ik niet meer
Beste cd, niewe thunderdome en moh12
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:01
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-05-2003 @ 22:03:
moet je niet zo'n topic opstarten.

ik neem aan dat je een gabbertopic opstart voor meningen hierover, waarom wil je dan alleen positieve dingen horen? zeikerd
Sjaan, je begint NU AL te apen... ga tog weeegggggggggg man........
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:03
Firestarter
Firestarter is offline
Hmm.. k heb alle Thunderdome's...... zijn wel zwaar lache, maar soms oud.......


Masters 10 is zwaar lekker, en 11 mag dr ook weze



Beste feest ooit: Die Hard-Mess, in Frankfurt - Duitsland
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:09
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
feessie schreef op 15-05-2003 @ 20:25:
............ Promo moest draaien. alles was gewoon geweldig (alleen die lange treinreis was wat minder)
Hmm.. mijn treinreis was langer, maar verliep ook nie egt op rolletjesss
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:09
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
k ben nog nooit voor een hardcorefeest naar duitsland geweest. ik hoor altijd van gasten dat de sfeer vaak kut is en tzie dzjermanz meer zitten dan dansen.

de enige feesten waar ik nu nog kom zijn eigenlijk alleen de grote feesten en de feesten waar ik zelf moet draaien.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:11
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
feessie schreef op 15-05-2003 @ 23:09:
k ben nog nooit voor een hardcorefeest naar duitsland geweest. ik hoor altijd van gasten dat de sfeer vaak kut is en tzie dzjermanz meer zitten dan dansen.

de enige feesten waar ik nu nog kom zijn eigenlijk alleen de grote feesten en de feesten waar ik zelf moet draaien.
Jahh,... grote feesten als MOH, HCRess. en TD ???

Maareh.. Die Hard-Mess was gewoon zwaar hard...... en de sfeer was zwaar knaapet
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:12
Firestarter
Firestarter is offline
Yoo GABBERRRRRRZZZZ, k peer em naar mn nest.. .morgen examen... Atjoos
__________________
Moi, le Tireur d'élite
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:18
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 15-05-2003 @ 23:11:
Jahh,... grote feesten als MOH, HCRess. en TD ???

Maareh.. Die Hard-Mess was gewoon zwaar hard...... en de sfeer was zwaar knaapet
ja zulke grote feesten. als ik niet moet draaien dan. maar alleen voor Thunderdome houd ik altijd een plaatsje vrij in mn agenda. dat vin ik nogsteeds het feest der feesten.

mzzl en succes morgen met je examen
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:22
Verwijderd
Die topic was niet zonder reden gesloten. Het was echt niet duidelijk waar die topic over ging ofzo. Kom maar eens met een goede (niet uitgemolken) stelling.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-05-2003, 00:46
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
a new nose schreef op 15-05-2003 @ 23:22:
Die topic was niet zonder reden gesloten. Het was echt niet duidelijk waar die topic over ging ofzo. Kom maar eens met een goede (niet uitgemolken) stelling.
Dat topic was gesloten omdat ie over de 250 reacties heen was...

Vetste Hardcore CD:
np Ec8or - The One and Only High and Low (remix) van 't gelijknamige album
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
feessie schreef op 15-05-2003 @ 21:50:
ik heb gewoon geen zin in het gabber is kutmuziek/hardrock is beter/ iedereen kan gabbermaken gezeik.
Gabber is pleurisherrei, punk is beter, iedereen kan gabber maken maar gelukkig zijn er weinig zo'n randdebiel dat ze het doen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:05
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Kun je wel zeggen maar er zijn er gelukkig altijd nog meer die gabber maken dan punk als je nagaat dat moh makkelijk een zaal voor 10000man volkrijgt en die organisatorren van punx.nl niet eens 100 man bijmekaar krijgen
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:09
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Mjah maar dan heb je het ook wel pver Punx.nl waarvan het grootste deel posers zijn ..
__________________
bla
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:13
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 18-05-2003 @ 18:05:
Kun je wel zeggen maar er zijn er gelukkig altijd nog meer die gabber maken dan punk als je nagaat dat moh makkelijk een zaal voor 10000man volkrijgt en die organisatorren van punx.nl niet eens 100 man bijmekaar krijgen
of feesten die zonder dat de line-up bekend is 15.000 man trekt. dat gebeurt niet zo snel bij andere muziek
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:19
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
mee eens, hardcore is wel een muziekstijl die volle zalen trekt. En het komt nu best wel weer op in de publiciteit. En het maken van een nummer is eigenlijk nog best wel moeilijker dan je denkt.
Een vriend van me maakt hardstyle, maar dat is echt wel moeilijk dat mixen enzo.

Ben geen gabber of hardcorefan, maar heb wel respect voor iedereen. Ik ga dus nie zeiken dat het bagger is ofzo.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:40
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
feessie schreef op 18-05-2003 @ 20:13:
of feesten die zonder dat de line-up bekend is 15.000 man trekt. dat gebeurt niet zo snel bij andere muziek
Ja, maar dat komt omdat dat ook niet zoveel uitmaakt bij gabber/hardcore...

np Alec Empire - The Destroyer... Ook een hele vette Hardcore CD
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2003, 21:20
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 18-05-2003 @ 20:40:
Ja, maar dat komt omdat dat ook niet zoveel uitmaakt bij gabber/hardcore...
tuurlijk wel. elke DJ heb zijn eigen stijl in het draaien (platenkeuze, manier van mixen, manier van omgaan met het publiek)
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:23
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
feessie schreef op 18-05-2003 @ 21:20:
tuurlijk wel. elke DJ heb zijn eigen stijl in het draaien (platenkeuze, manier van mixen, manier van omgaan met het publiek)
Hoe verklaar jij dan dat er 15000 man komen naar een feest waar de line-up nog niet bekend van is? Dat kan mijn inziens alleen maar door het feit dat het niet uitmaakt wie draait...
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:28
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 18-05-2003 @ 21:23:
Hoe verklaar jij dan dat er 15000 man komen naar een feest waar de line-up nog niet bekend van is? Dat kan mijn inziens alleen maar door het feit dat het niet uitmaakt wie draait...
dat komt omdat het feest (thunderdome) in de loop der jaren een goeie naam heeft opgebouwd. mensen weten gewoon dat het een feest is dat goed geregeld is en waar alleenmaar de allerbeste draaien.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:49
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
feessie schreef op 18-05-2003 @ 21:28:
dat komt omdat het feest (thunderdome) in de loop der jaren een goeie naam heeft opgebouwd. mensen weten gewoon dat het een feest is dat goed geregeld is en waar alleenmaar de allerbeste draaien.
Ik denk dat het gewoon niet uitmaakt wie er draait, het wordt voor de doelgroep toch wel leuk.

Zo heb je overgens ook Lowlands en dergelijke, waar over het algemeen 60000 man op afkomen, ongeacht wat er staat. Om de zelfde reden, het wordt toch wel leuk.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Jongens hou het netjes. Aepie nog 1 zo'n opmerking en ik laat je bannen. Ben het nu beu.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:23
ellaversa
ellaversa is offline
wie gaat naar raving nightmare?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 11:52
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 19-05-2003 @ 19:23:
wie gaat naar raving nightmare?
ik zou wel willen maar ik kan niet.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
feessie schreef op 18-05-2003 @ 20:13:
of feesten die zonder dat de line-up bekend is 15.000 man trekt. dat gebeurt niet zo snel bij andere muziek
Gelukkig niet nee, want ik vind het alleen van leeghoofdigheid betuigen dat je kaarten koopt voor een feest terwijl je niet eens weet wie er komen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 14:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 20-05-2003 @ 13:30:
Gelukkig niet nee, want ik vind het alleen van leeghoofdigheid betuigen dat je kaarten koopt voor een feest terwijl je niet eens weet wie er komen
laatste waarschuwing voor jou, doe normaal of je komt hier niet meer terug.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 14:24
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 20-05-2003 @ 13:30:
Gelukkig niet nee, want ik vind het alleen van leeghoofdigheid betuigen blah blah blah
Ik vind vooral je spelling van leeghoofdigheid getuigen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 19:16
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
waar is mijn post?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2003, 19:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
empyrian schreef op 20-05-2003 @ 19:16:
waar is mijn post?
alle rotzooi is weg. Misschien is er per ongeluk een verkeerde post verwijderd.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 20:13
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 20-05-2003 @ 19:19:
alle rotzooi is weg. Misschien is er per ongeluk een verkeerde post verwijderd.
je verwijdert natuurlijk ook zomaar per ongeluk de verkeerde post..ben je spastisch? maar as i said, gabber is voor hersenloze apen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:37
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
empyrian schreef op 20-05-2003 @ 20:13:
je verwijdert natuurlijk ook zomaar per ongeluk de verkeerde post..ben je spastisch? maar as i said, gabber is voor *********************
daarom is je post ook weg.

en hou die opmerkingen voortaan gewoon voor je. ik gaat toch ook nie lope roepen dat jou muziek alleen geschikt is als stervensbegeleiding van een demente BSE-koe
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 13:31.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:41
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
feessie schreef op 20-05-2003 @ 22:37:
daarom is je post ook weg
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:51
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
thanx voor t opruimen. kunnen de normale mensen teminste weer verder discusiëren.

ff een nieuwe stelling. hoe zal de scene over 10 jaar zijn? (grooter, kleiner, meer melodie, harder) de grootste dj's van dit moment (niet alleen gabber maar ook trance en technodj's) zeggen allemaal gabber is een blijvertje.

ik denk zelf dat gabber een stuk harder gaat worden door al die hardstyle die nu in is. maar met harder bedoel ik niet sneller. gewoon zwaardere bassen, meer geluid en vooral minder industial. de scene zal ook denk ik wel weer groter worden. veel mensen die nu naar hardstyle luisteren zullen ook naar gabber gaan luisteren. het is alleen hopen dat het niet meer commercieel gaat worden.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:33
Verwijderd
Persoonlijk kan ik alle muziek waarderen en goed vinden. Gabber en terror behoort er zeker ook toe. Heerlijk om zoiets keihard op te zetten .
Maar Feessie, kun je me misschien eens wat goede cds ofzo aanraden, want ik doe het eigenlijk nog altijd met wat ik van mijn ex (een gabber ) heb gekregen. En ik zou nu toch wel eens iets nieuws willen leren kennen. Dat is nu net het probleem van veel verschillende muziekjes te houden, het is onmogelijk om alles bij te houden .
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:59
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Je kan denkik nooit zeggen hoe het over tien jaar gaat worden....
Mischien wel over 2 jaar ofzo... ik denk dat de scene zowieso groter gaat worden aangezien er laatste tijd weer meer reclame op tv is en er weer meer gabbers bijkomen.... de styl wordt denkik juist wel meer industrial(zie nieuwe thunderdome cd1 Maar waarschijnlijk zet ook wel de moh(moh 13 is tijdje uit) styl door aangezien dat ook goed verkoopt laatste tijd...
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:57
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
HARDCORE NEVER DIES!! hehe ey gabbers,

ik had ff een vraagje, er is een nummer (met een voor mij bekende Thunderdome Melodie ) die heet Neophyte - Mystery, die is alleen gemixt en ik wil graag het origineel, kent iemand dat nummer / wilt de moeite nemen ddat nummer ff te downloaden en te zeggen wat het origineel is? bedankt he!

masHEILSS

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
empyrian schreef op 20-05-2003 @ 20:13:
je verwijdert natuurlijk ook zomaar per ongeluk de verkeerde post..ben je spastisch? maar as i said, gabber is voor hersenloze apen.
Snap je het nou echt niet? Dit soort reacties slaan als een slappe lul op een drumstel.
Bij deze een waarschuwing voor jou, nog een zo'n opmerking en je hebt een ban te pakken.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:14
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 21-05-2003 @ 17:57:
HARDCORE NEVER DIES!! hehe ey gabbers,

ik had ff een vraagje, er is een nummer (met een voor mij bekende Thunderdome Melodie ) die heet Neophyte - Mystery, die is alleen gemixt en ik wil graag het origineel, kent iemand dat nummer / wilt de moeite nemen ddat nummer ff te downloaden en te zeggen wat het origineel is? bedankt he!

masHEILSS
niet downloaden maar kopen!
mannen respecteren, parasieten kopieren.

maar k zal ff kijken welk nummer je bedoelt.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:15
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-05-2003 @ 14:33:
Persoonlijk kan ik alle muziek waarderen en goed vinden. Gabber en terror behoort er zeker ook toe. Heerlijk om zoiets keihard op te zetten .
Maar Feessie, kun je me misschien eens wat goede cds ofzo aanraden, want ik doe het eigenlijk nog altijd met wat ik van mijn ex (een gabber ) heb gekregen. En ik zou nu toch wel eens iets nieuws willen leren kennen. Dat is nu net het probleem van veel verschillende muziekjes te houden, het is onmogelijk om alles bij te houden .
als je een cd zoekt met veel verschillende stijlen kun je t beste Controlled demolition of de nieuwe thunderdome kopen.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Kijk thunderdome is leuk en aardig, maar er staan teveel nummers op van verschillende stijlen om de hele cd boeiend te zijn. Tenminste zo was het vroeger, jaja was ook gabber
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 21-05-2003 @ 20:37:
Tenminste zo was het vroeger, jaja was ook gabber
SCHAAM JE!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 21-05-2003 @ 20:49:
SCHAAM JE!
vertel eens waarom.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 13:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.