Oud 17-09-2003, 00:11
Mazzie
Avatar van Mazzie
Mazzie is offline
Wat ik al een tijdje een beetje mis is een apart subforum in het creatieve gedeelte voor muziek en geluid.
Ik weet het, er is al een subforum muziek maar dit is er niet een waar het gaat om eigen creaties van bijvoorbeeld bands van forumbezoekers, composities, geluidseffecten, digitale muziek, etc.

Ik heb geen idee of er draagvlak voor is en of het sowieso mogelijk is om een subforum erbij te plaatsen, maar mij lijkt het leuk om net als in ARTistiek waar kunst wordt uitgewisseld in een muziekforum eigen muziek met elkaar uit te wisselen.

Ter uwe overdenking.
__________________
Le Disko
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 00:15
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Zit op zich wel wat in, maar is niet echt veel animo voor denk ik.
Ik maak zelf muziek en anderen ook, maar topics met eigen muziek verdwijnen binnen no-time naar de 2e pagina.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 07:55
Mazzie
Avatar van Mazzie
Mazzie is offline
Hmhm, ja daarom juist, de mensen die op dat forum komen zitten niet te wachten op prutsels van anderen, die willen praten over concerten en nieuwe cd's, etc.
Ik denk dat als je zo'n forum maakt er wel animo voor is: er zijn veel mensen die muziek maken, sterker nog, er zouden nog wel eens meer musici dan kunstenaars op dit forum kunnen ronddwalen... (vergelijkend met de 'echte' wereld).
__________________
Le Disko
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 09:30
Verwijderd
Dat kan tch ook op muziek?
En eventueel op S&M
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 10:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Kan denk ik toch wel op muziek. Op letteren gaat het over boeken, maar er staan net zo goed eigen verhalen. Op F&tv staan ook zelfgemaakte filmpjes. Dus waarom kan dat wat jij wil niet op muziek?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:45
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Die topics verdwijnen op Muziek meestal binnen 'n uur naar de 2e pagina, nee, dat werkt.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 14:35
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Dat hoort eigenlijk gewoon bij muziek en ik denk niet dat er genoeg animo voor is om er nog een subforum voor te maken.. Het is zo dat er in eigen creatie topics niet veel gereplied word en dat dus ook snel zakt.. Misschien dat als er een groot eigenmuziekjestopic is waar iedereen zijn of haar creaties in gooit het wel genoeg reacties krijgt om te overleven?
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 14:52
Mazzie
Avatar van Mazzie
Mazzie is offline
Hmm, ik geef me niet zo maar gewonnen

Ten eerste het muziekforum op zich is niet speciaal voor mensen die interesse hebben in het uiten en vergelijken / horen van de creaties van anderen en daarbij: als jij gewoon eens iets maakt, een experimentje of iets dergelijks plaats je dat níet op het muziekforum. Je zou op dat forum eigenlijk alleen iets plaatsen waar veel tijd en zelfs geld in zit, bijvoorbeeld studio opnames van jouw bandje.

Als je een muziekforum maakt in navolging van bijvoorbeeld het dichtforum kan je daar een zelfde persoonlijk sfeertje creëren waar je gewoon eens jouw dingen kwijt kunt. Het is een heel ander slag gebruiker die daar rond zou hangen en het is toegankelijk voor iedereen. Net als in het dichtforum.

En over het draagvlak: als je ziet hoe véel mensen daar zitten. Op een dichtforum . De kunst van het dichten wordt denk ik minder veelvuldig beoefend dan het maken van muziek. Kijkend naar mijn eigen omgeving ken ik veel meer mensen die eigen muziek maken dan mensen die op het vergelijkbare niveau en serieusheid van de posts van het dichtforum gedichten schrijven.

Maar wat ik vooral duidelijk wil maken: Het muziekforum heeft niet de persoonlijke sfeer, noch het publiek voor dit doeleinde. Gezien de huidige inhoud zou het haast als spam gezien kunnen worden.



Bijvoegend de omschrijving die scholieren.com zelf geeft aan het forum:
Hier kun je kletsen over je favoriete cd's en bands! Van hardcore tot knuffelrock, van Aphex Twin tot Coldplay.
__________________
Le Disko

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:18
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
als het op muziek niet lukt kan je het toch gewoon op artistiek kwijt? ik zie het probleem niet zo....
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:42
Mazzie
Avatar van Mazzie
Mazzie is offline
Het gaat er niet om dat <ik> nu een eitje kwijt wil, het gaat er niet om dat een enkel persoon af en toe eens een goede opname kan droppen. Het gaat erom dat het 'vet' zou zijn als er een muziekmaker forumgroep zou ontstaan. Dus een min of meer constante trade van kunst met elkaar (zoals dat dus al mogelijk is voor cabaretiers, schrijvers en dichters). Kan niemand dan inzien dat dat een gapend gat is tussen alle onderwerpen die er hier zijn én is muziek zo ver weg van de mensen?? Dacht het niet!

Gee het lijkt wel alsof er langs mij heen geredeneerd wordt ofzo

:EDIT:
Oh en nog een final note: ja natuurlijk kán je het ergens neerzetten als je wil. Maar dan is het daar niet écht op zijn plaats en dan is er alsnog niet die groepsvorming, nou ja zie eerdere posts.
__________________
Le Disko

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:33
BBEM
BBEM is offline
eerst voertuigenforum dan gaan we over iets anders praten.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:10
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
Artistiek
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:34
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Op zich vind ik het idee best leuk en ik snap ook wel dat je dit soort dingen niet op het muziekforum wilt plaatsen. Maar er lijkt tot nog toe niet zoveel animo te zijn voor zo'n forum. Als er nou heel erg veel mensen zouden zijn die zelfgemaakte muziek zouden posten zou dit misschien (let op: MISSCHIEN) wel een optie zijn. Post anders 'ns wat zelfgemaakte muziek op ARTistiek. Misschien zakt het daar niet zo snel naar beneden.

Ik denk dat het nu niet echt aan de orde is om zo'n forum te maken, gezien die hoeveelheid enthousiaste mensen ofzo.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 00:19
Verwijderd
Ik denk ook dat het er wel bij zou kunnen op ARTistiek.. Hier worden nu voornamelijk foto's, tekeningen en ontwerpen geplaatst, maar waarom niet ook zelfgemaakte muziek eraan toevoegen? Het staat nu niet in de omschrijving nl.

Als dan blijkt dat er in 1 keer superveel mensen zelfgemaakte muziek gaan posten kan er altijd nog een apart subforum komen, zoals er Letteren en DoP is.

ARTistiek is nu niet gigantisch druk dus het zal niet in 1 keer naar de tweede pagina zakken zoals dat op Muziek gebeurd.

Een algemeen eigen-muziek-maak topic op Muziek is ook een idee om te kijken of er genoeg animo voor is, of wie weet is het al voldoende. Binnen 1 topic kun je ook een groepje vormen.. Het zou ms sticky kunnen als het toch te snel wegzakt, alles kan weer teruggedraaid.

Ik vind namelijk dat je op zich wel een punt hebt..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:08
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Citaat:
Mazzie schreef op 17-09-2003 @ 16:42:
Kan niemand dan inzien dat dat een gapend gat is tussen alle onderwerpen die er hier zijn én is muziek zo ver weg van de mensen?? Dacht het niet!
Ik zie wel degelijk in dat het een toevoeging zou kunnen zijn. Het huidige Muziek biedt weinig ruimte voor jonge muzikanten om hun eigen muziek te promoten en uit te wisselen - op zichzelf staand een idee dat ik graag de ruimte geef.
Dus ja, ik begrijp je punt. Sterker nog, ik denk dat het inderdaad leuk zou zijn om een plek in te ruimen voor jonge muzikanten. De vraag is: hoe?

Optie 1: Een extra forum?
Dat moet er komen als er voldoende vraag naar is, of als het vermoeden groot genoeg is dat het vanzelf uit kan groeien tot iets succesvols. Dat is altijd moeilijk te peilen.
De vergelijking die je trekt met het dichtforum loopt een beetje mank, maar dat komt denk ik, omdat je de voorgeschiedenis niet goed kent. Dansen op Papier was in essentie een schrijf-creatieve-dingen-forum (genaamd Stukjes en Beetjes), dat na verloop van tijd werd overheerst door dichters. Eenmaal veroverd door de dichters, kreeg het forum de huidige naam en werd er een tweede creatief forum geopend: Kunst & Literatuur. Dit laatstgenoemde forum werd uiteindelijk opgesplitst in het huidige ARTistiek (beeldende kunst) en Letteren (geschreven kunst). Deze fora geven zowel de ruimte aan eigen kunst, als discussies over bekende kunstenaars (Giphart/Rembrandt).
Als we besluiten hier een nieuw forum voor aan te maken, biedt het wisselforum een hoop mogelijkheden: een tijdelijk forum, dat als het aanslaat een vaste plek in de index verdient.

Optie 2: een plekje binnen een ander forum?
Dan zijn er verschillende fora die daarvoor in de aanmerking komen. Meest voor de hand liggende is Muziek. Probleem met Muziek, is dat topics nogal snel weg worden gespoeld en momenteel nog niet de aantrekkingskracht heeft op andere jonge muzikanten om hun spul te delen ('groepsvorming'). Zoiets is wel te bereiken, door met een aantal enthousiaste leden en de hulp van forumbazen iets op te zetten. Als ik jou zo hoor, dan zijn er genoeg jonge muzikanten die daarover willen praten en is de kans dus groot dat er een sneeuwbaleffect ontstaat.
Andere mogelijkheid is ARTistiek. Kan je denken aan een naamsverandering of uitbreiding (ART&Musica ofzo) en/of aanpassing beschrijving. ARTistiek is een stuk rustiger dan Muziek en dan is het dus een kwestie van topics openen en hopen dat het aanslaat.
Een andere optie is Toneel & Cultuur, een van de rustigste fora van Scholieren.com. Daar is meer ruimte voor extra topics.
Indien je voor Optie 2 kiest, moet je je ten eerste afvragen wat het meest logisch is en ten tweede waar de meeste 'ruimte' is.

Nu jij weer.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:35
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik zie eigenlijk niet in waarom t niet op Muziek zelf kan.

dáár zitten de serieuze muziekliefhebbers die meestal wel de tijd willen nemen om t te beluisteren. er zijn genoeg topics in t (redelijk recente) verleden geopend met eigen muziek die erg goed liepen en voorzien werden van constructieve kritiek.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:01
Mazzie
Avatar van Mazzie
Mazzie is offline
Dank jullie voor deze serieuse overdenkingen. Ik ben slechts een doorsnee gebruiker dus ik heb natuurlijk niets erover te zeggen, maar persoonlijk lijkt mij ARTistiek het meest voor de hand liggend, in eerste instantie dacht ik dat daar ook muziek zou zijn, maar dat bleek dus niet het geval.

Maar eigenlijk maakt het mij persoonlijk niet zo veel uit welk subforum uitgebreid zou worden met deze categorie posts, in het beginsel gaat het erom dat er een beetje ruimte voor is en inderdaad een heel subforum voor eigen creaties muziek is waarschijnlijk wel te veel van het goede.

Dus het ligt nu bij jullie, forumbazen .

Ik weet niet wat jullie zullen besluiten maar in ieder geval mijn dank voor de serieuse antwoorden.
__________________
Le Disko
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:27
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik weet niet hoe het met de musicale kennis van de mensen op ARTistiek zit, maar ik weet van de mensen op muziek dat er een groot deel zelf muziek maakt, electronisch of in aller soorten bandjes. Persoonlijk zou ik het leuk vinden als het een onderdeel van muziek blijft, maar vanaf nou een serieus onderdeel van muziek wordt. Je hebt absoluut gelijk dat een topic per muziekstukje op het moment snel zakt maar als het in een groot sticky topic zou zijn denk ik dat de leden van muziek elkaar wel goede tips zouden kunnen geven. Vanzelfsprekkend zou ik, en ik weet zeker ook de andere fb's van muziek, me ervoor inzetten om dit een succes te laten worden.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2003, 20:28
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Dan krijg je volgens mij een forum waarin telkens 10 dezelfde personen ofzo in posten die een beetje met medzjik mjoesik meeker pielen of het G-akkoord op de gitaar ontdekt hebben. Met een paar betere uitzonderingen daargelaten.

Volgens mij is er te weinig animo voor.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 20:05
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik ben ook bang dat het een beetje te eentonig gaat worden om er een appart forum voor op te richten...
Onder muziek zou idd niet echt een lekkere optie zijn dus ik zou idd ARTistiek wat uitbreiden...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 05:36
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik zou het idd bij ART gooien. ik vind dat er op muziek eigenlijk een heel andere mentaliteit heerst dan een die nodig is om zoiets te laten weerken. naar mijn mening is art veel serieuser.
en dat vind ik een erg goed idee
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Avelon schreef op 21-09-2003 @ 05:36:
ik zou het idd bij ART gooien. ik vind dat er op muziek eigenlijk een heel andere mentaliteit heerst dan een die nodig is om zoiets te laten weerken. naar mijn mening is art veel serieuser.
en dat vind ik een erg goed idee
de momenten dat er iets gepost word van iemand op muziek word daar echt wel serieus mee omgegaan en kritiek gegeven enzo
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 14:51
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Citaat:
Mazzie schreef op 18-09-2003 @ 17:01:
Dus het ligt nu bij jullie, forumbazen .
Nou, nou, je mag best nog even mee blijven denken.

Roxy, kan jij met je medeforumbazen op Muziek overleggen over de mogelijkheden hier een plekje voor in te ruimen?
Lukt het niet, kunnen we het proberen op bijvoorbeeld ART.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:35
Verwijderd
Als mensen vragen over muzieksoftware hebben kan dat op S&M
ALs mensen iets over instrumenten willen weten ed kan dat op Muziek
Als mensen muziek hebben gemaakt + keuring kan dat ook op Muziek, maar als ze het echt uit de kunst vinde kan eht ook op ART
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:07
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Simon schreef op 22-09-2003 @ 14:51:
Roxy, kan jij met je medeforumbazen op Muziek overleggen over de mogelijkheden hier een plekje voor in te ruimen?
Lukt het niet, kunnen we het proberen op bijvoorbeeld ART.
Doe ik.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 17:57
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Roxy schreef op 18-09-2003 @ 19:27:
Ik weet niet hoe het met de musicale kennis van de mensen op ARTistiek zit, maar ik weet van de mensen op muziek dat er een groot deel zelf muziek maakt, electronisch of in aller soorten bandjes. Persoonlijk zou ik het leuk vinden als het een onderdeel van muziek blijft, maar vanaf nou een serieus onderdeel van muziek wordt. Je hebt absoluut gelijk dat een topic per muziekstukje op het moment snel zakt maar als het in een groot sticky topic zou zijn denk ik dat de leden van muziek elkaar wel goede tips zouden kunnen geven. Vanzelfsprekkend zou ik, en ik weet zeker ook de andere fb's van muziek, me ervoor inzetten om dit een succes te laten worden.
is denk ik wel een goed idee ja, een sticky topic op Muziek.

en inderdaad, als mensen serieus posten wordt er ook serieus op gereageerd en kritiek gegeven.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:34
Gus
Avatar van Gus
Gus is offline
Zou wel leuk zijn, als er genoeg animo voor is. En als er serieus gepost gaat worden. Het is bij dat soort dingen, die je moet downloaden voor je ze kan beoordelen, vaak moeilijk om echt een discussie te laten ontstaan. (Iedereen post zijn ding en gaat weer weg.)

Het zou sowieso wel leuk zijn om meer aandacht te besteden aan in-house talent. Kiezen we een single van de maand uit met z'n allen.
__________________
kom dans de hoela met mij
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:03
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Gus schreef op 23-09-2003 @ 18:34:
Het zou sowieso wel leuk zijn om meer aandacht te besteden aan in-house talent. Kiezen we een single van de maand uit met z'n allen.
daar ben ik het helemaal mee eens dat er meer aandacht besteed moet worden en zown single van de maand daar zie ik ook nog wel wat in..

Zie je dat zo voor je? Als we iedere maand een nieuw sticky op muziek zetten waar iedereen zijn songs en creaties in kan zetten, dan gaan mensen reageren en discusseren en meningen geven enzo over die liedjes, aan het einde van de maand bekijken de fb's van muziek welke 4/5/6 liedjes de meeste positieve reacties hebben ontvangen en stellen dan een poll samen waarin dan de leden de single van de maand stemmen?
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 23:22
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Roxy schreef op 23-09-2003 @ 21:03:
daar ben ik het helemaal mee eens dat er meer aandacht besteed moet worden en zown single van de maand daar zie ik ook nog wel wat in..

Zie je dat zo voor je? Als we iedere maand een nieuw sticky op muziek zetten waar iedereen zijn songs en creaties in kan zetten, dan gaan mensen reageren en discusseren en meningen geven enzo over die liedjes, aan het einde van de maand bekijken de fb's van muziek welke 4/5/6 liedjes de meeste positieve reacties hebben ontvangen en stellen dan een poll samen waarin dan de leden de single van de maand stemmen?
ik vraag me af of er vaak genoeg mp3s gepost worden voor zoiets

op zich is t wel een koel idee, hoewel muziek t niet echt nodig heeft een competitiete zijn maargoed
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:17
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
op www.scholieren.com/muziek kan je sowieso je ei kwijt betreffende muziek.
maar dan moet je vooral bij Jasmijn weten. die weet er alles van.
Of dat denkt ze. Of dat denken wij niet.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:43
Headliner
Avatar van Headliner
Headliner is offline
naar mijn mening kan dat ook gewoon op Muziek
anders kun je voor elk onderwerp wel een apart subforum aanmaken
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 23:51
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
er wordt nog over de definitieve beslissing gepraat op admin..
__________________
Everyone wants to be found.

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 00:10.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 01:05
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
MJah oke..
Uh mss is het wel handig om op Muziek een sticky topic te maken voor: Zelf gemaakte muziek (ofzo iets)..
Dan blijft het nog in muziek, en er zijn hier zat mensen die er goed over kunnen oordelen..
Op Art denken ze anders dan mensen op muziek..

Of je kan in Art die topics plaatsen en dan in Muziek een sticky verwijzing naar Art toe maken (in principe hetzelfde)..
Zo kunnen en de mensen van Art en Muziek het kunnen beoordelen..
En zal het mss meer bezoekers brengen..

Mensen van muziek zijn ook erg kritisch..
Komt soms nog wel hard over, maar het is meestal toch wel waar en je ziet alles vanuit verschillende invalshoeken..
Meestal gaat het gepaard met wat humor en sarcasme..
Dat maakt het ook wel leuk om te lezen..
__________________
bla

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 01:12.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 17:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
gooi maar een sticky op muziek!

Dat we daar niet eerder aan hebben gedacht.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:01
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Op Admin zijn we erover uit dat dit het beste terecht kan op ARTistiek: daar is er de meeste ruimte voor en zo komt het het meeste tot z'n recht, omdat het niet allemaal in 1 sticky topic hoeft worden gestouwd.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:47
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Simon schreef op 01-10-2003 @ 15:01:
Op Admin zijn we erover uit dat dit het beste terecht kan op ARTistiek: daar is er de meeste ruimte voor en zo komt het het meeste tot z'n recht, omdat het niet allemaal in 1 sticky topic hoeft worden gestouwd.
is t natuurlijk alleen de vraag of die mensen er gevoel voor hebben zeg maar... op muziek komen muziekliefhebbers, op artistiek niet persé
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2003, 18:07
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 01-10-2003 @ 15:47:
is t natuurlijk alleen de vraag of die mensen er gevoel voor hebben zeg maar... op muziek komen muziekliefhebbers, op artistiek niet persé
dus wij (als mensen met een geweldig gevoel voor muziek) gaan wat vaker ART bezoeken
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 01-10-2003 @ 15:47:
is t natuurlijk alleen de vraag of die mensen er gevoel voor hebben zeg maar... op muziek komen muziekliefhebbers, op artistiek niet persé
vanaf nu dus wel
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:02
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-10-2003 @ 22:05:
vanaf nu dus wel
ik zou er eigenlijk niet op rekenen... want zovaak is t niet dat iemand wat muziek post dus ga je als muziek regular niet heel vak op artistiek kijken (als je daar normaal nooit komt)
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 00:38
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
op artistiek komen toch alleen mensen die geinteresseerd zijn in graphics, niet in muziek.. waarom zou je nu opeens alles gaan omgooien? zet een sticky op muziek voor zelfgemaakte muziek en klaar, dan heb je ook niet meer 't probleem dat 't zo snel naar de tweede pagina verdwijnt.

wat een hoop gekloot de laatste tijd, ook al met het verplaatsen van typische nachtleven topics naar muziek; gewoon omdat de forumbazen zelf te weinig verstand hebben van wat nu met uitgaan te maken heeft en wat niet.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 00:39
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-10-2003 @ 22:05:
vanaf nu dus wel
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 11:55
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
konflict schreef op 05-10-2003 @ 00:38:
op artistiek komen toch alleen mensen die geinteresseerd zijn in graphics, niet in muziek.. waarom zou je nu opeens alles gaan omgooien? zet een sticky op muziek voor zelfgemaakte muziek en klaar, dan heb je ook niet meer 't probleem dat 't zo snel naar de tweede pagina verdwijnt.
Goed maar op ART hebben ze alle ruimte en tijd om goede reacties te krijgen, alles in een sticky doen had gekund inderdaad maar daar is niet voor gekozen.. Dus nou verhuizen wij muziekregulars maar een beetje mee naar ART toch.. Als het echt totaal niet werkt daar kan er natuurlijk altijd over een andere oplossing gesproken worden.

Citaat:
wat een hoop gekloot de laatste tijd, ook al met het verplaatsen van typische nachtleven topics naar muziek; gewoon omdat de forumbazen zelf te weinig verstand hebben van wat nu met uitgaan te maken heeft en wat niet.
er was een soort gedoogbeleid tussen muziek en het nachtleven wat inhield dat de meeste alternatievelingen (omhetzomaartezeggen) op muziek zaten en hun festival en dergelijke bespraken en dat de trancetechnohardstylers op het nachtleven zaten en daar hun festivals en dergelijke bespraken.. Die scheiding willen wij graag wegwerken en vandaar dat er nu opeens een hele zooi nachtleven posts richting muziek komen...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:50
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Roxy schreef op 05-10-2003 @ 11:55:
Goed maar op ART hebben ze alle ruimte en tijd om goede reacties te krijgen, alles in een sticky doen had gekund inderdaad maar daar is niet voor gekozen.. Dus nou verhuizen wij muziekregulars maar een beetje mee naar ART toch.. Als het echt totaal niet werkt daar kan er natuurlijk altijd over een andere oplossing gesproken worden.

waarom ga je er bvanuit dat de muziekregulars automatisch meeverhuizen?

ik zie dat eigenlijk niet zo 1,2,3 gebeuren
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:15
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
Roxy schreef op 05-10-2003 @ 11:55:

er was een soort gedoogbeleid tussen muziek en het nachtleven wat inhield dat de meeste alternatievelingen (omhetzomaartezeggen) op muziek zaten en hun festival en dergelijke bespraken en dat de trancetechnohardstylers op het nachtleven zaten en daar hun festivals en dergelijke bespraken.. Die scheiding willen wij graag wegwerken en vandaar dat er nu opeens een hele zooi nachtleven posts richting muziek komen...
maar waarom dan? het werkte toch goed?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:24
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Omdat we muziek graag zien als een open plek waar iedereen, dus van alle leeftijden, dus met alle mogelijke muzieksmaken terecht kan.. en omdat een trance/mariah carey/k3 topic totaal word afgekraakt en verpest omdat het niet stoer genoeg is voor de rest is het in de loop der tijd langzaam richting het nachtleven gegaan waar de mensen wel inhoudelijk reageerden.. dat proberen we nu weer om te draaien.. Officieel hoort op muziek iedereen over alle muziek en alle artiesten te kunnen worden gepraat dus dat willen we nou ook weer echt zo gaan doen..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:53
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
ik vraag me toch nog steeds af of de mensen van muziek regelmatig op artistiek gaan kijken omdat er misschien 1x in de 3 maanden een zelfgemaakt stukje muziek wordt geplaatst...

maargoed, ik zal het 'ns uitproberen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 10:55
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
konflict schreef op 06-10-2003 @ 22:53:
maargoed, ik zal het 'ns uitproberen
ah, fijn
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 17:07
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
wat denk je nou, dat een nieuw lid die een liedje heeft gemaakt naar artistiek gaat ipv naar muziek???


__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:01
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2003 @ 17:07:
wat denk je nou, dat een nieuw lid die een liedje heeft gemaakt naar artistiek gaat ipv naar muziek???


een nieuw lid ziet de forumbeschrijvingen en maakt daaruit op dat eigen creaties (o.a. foto's, tekeningen en muziek) op ART hoort. Dan is het toch duidelijk voor dat nieuwe lid?

En ofdat het logisch is, het zou opzich op beide fora vrij logisch zijn.. muziek is net als schilderen en alle kunst vormen een uiting van een persoon dus is net zo goed kunstzinnig dus het is vrij logisch dat het op ART staat, aan de andere kant is het ook logisch om waar je over muziek praat ook je eigen creaties te posten. Voor beide fora is te beargumenteren waarom het logisch is dat het daar staat. De reden waarom er dan toch voor ARTistiek is gekozen zijn al in dit topic te lezen.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 20:39
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2003 @ 17:07:
wat denk je nou, dat een nieuw lid die een liedje heeft gemaakt naar artistiek gaat ipv naar muziek???
klopt.

vind het zowiezo onlogisch, maar goed.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [muziek] naam nieuw subforum.
cha0s
195 08-04-2005 15:25
Beleidszaken [IQVANEENPAD] vertel nou eens waarom die regel er is!
McMotion
122 09-02-2005 21:01
Muziek Nieuw subforum!!!
Roxy
93 09-02-2005 20:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.